News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-06-28: Bang/Aftonbladet: "Pilluni on rasistinen"

Started by gloaming, 30.06.2013, 09:48:27

Previous topic - Next topic

Lahti-Saloranta

Katala värkki tuo pimpero kun kykenee rasismiin. Lesbojen pimpsa se vasta syrjivä onkin, harrastaa vallan sukupuolista syrjintää mutta niin se taitaa tehdä heterotytönkin värkki.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

vihapuhegeneraattori

Quote from: Marko Parkkola on 30.06.2013, 11:51:26
Monikulttuurinen yllätysryhmäseksi - ainoa kestävä ratkaisu ongelmaan.

Korjasin ton sulle.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

gloaming

Tärkeä opetus on, että antirasististen nuorten miesten on syytä selvittää hyvissä ajoin parisuhdetta harkitessaan, josko kiinnostuksen kohteen pillu on rasistinen. Itse asiassa tätä kannattaa pyrkiä kysymään pillulta itseltään suurimman mahdollisen varmuuden saavuttamiseksi. Asian ympärille pitäisi ehkä rakentaa julkisrahoitteinen antirasistinen kampanja esim. nimellä "Älä töni sen pillua!".
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Leso

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 11:45:41
[...]

Tausta: Sulevi istuu kotonaan työttömänä 8 774. päivää pelaten tietokonepelejä ja tilaten Kelan rahoilla pizzaa ( jauheliha-valkosipuli ).

[...]

Ja mitäköhän sulla on jauhelihapizzaa vastaan?  >:(
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Eino P. Keravalta

Quote from: Leso on 30.06.2013, 22:35:44
Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 11:45:41
[...]

Tausta: Sulevi istuu kotonaan työttömänä 8 774. päivää pelaten tietokonepelejä ja tilaten Kelan rahoilla pizzaa ( jauheliha-valkosipuli ).

[...]

Ja mitäköhän sulla on jauhelihapizzaa vastaan?  >:(

Ei mitään. Söin tänään sellaisen. Lisukkeena oli tuplavalkosipuli, punasipuli ja aurajuusto.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

Täytyy myöntää, että kaikista maailman pilluista suosikkejani ovat juuri rasistiset pillut.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 22:42:54
Täytyy myöntää, että kaikista maailman pilluista suosikkejani ovat juuri rasistiset pillut.

Tietysti että voisit käännyttää ne suvaitsevaisemmiksi?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Eino P. Keravalta

Quote from: Tabula Rasa on 30.06.2013, 22:44:55
Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 22:42:54

Tietysti että voisit käännyttää ne suvaitsevaisemmiksi?

Minä haluan, että naiseni pillu on äärimmäisen rasistinen ja syrjivä ja että se sulostuttaa vain minun elämääni. Samoin pippelini on äärimmäisen syrjivä ja omistautuu vain naiselleni.

;)

kekkeruusi

Jos nainen ei ole myöntyväinen irstaille himokkaille ehdotuksilleni, voinen haastaa hänet oikeuteen syrjinnästä? Tämähän muuttaa koko pelin luonteen. 8)

Leso

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 22:40:16
Ei mitään. Söin tänään sellaisen. Lisukkeena oli tuplavalkosipuli, punasipuli ja aurajuusto.

Juttelin lauantaina erään italialaisen upseerin kanssa. Jutustelimme myös ruoasta. Mainitsin "pizza bolognesen", ja italiaano hermostui tyystin.
"Sellaista ei ole!"

Minä totesin että niinkö, kerro lisää, joo ja juu, enkä raaskinut mainita, että paskimmat pizzat ikinä olen syönyt juuri Italiassa.

Eino, en usko, että välillämme on koskaan mitään kummempaa kuin lämmin, toivottavasti syvä, ystävyys, ja jauheliha-punasipuli-pizza, jossa on aurajuustoa runsaasti ja valkosipulia maun mukaan.  :-*

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Eino P. Keravalta

QuoteEino, en usko, että välillämme on koskaan mitään kummempaa kuin lämmin, toivottavasti syvä, ystävyys

Ystävällishenkinen hali Sinulle, Leso!

:)

Eino P. Keravalta

Quote from: kekkeruusi on 30.06.2013, 23:09:04
Jos nainen ei ole myöntyväinen irstaille himokkaille ehdotuksilleni, voinen haastaa hänet oikeuteen syrjinnästä? Tämähän muuttaa koko pelin luonteen. 8)

Ainakin ulkomaalaisten naisten on heti pyydettäessä lähdettävä suomalaismiehen sänkyyn, koska muutoin heitä voidaan syyttää rasismista eikä mitään kauheampaa asiaa nykyisin olekaan kuin rasismi.

Tabula Rasa

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 23:15:17
Quote from: kekkeruusi on 30.06.2013, 23:09:04

Ainakin ulkomaalaisten naisten on heti pyydettäessä lähdettävä suomalaismiehen sänkyyn, koska muutoin heitä voidaan syyttää rasismista eikä mitään kauheampaa asiaa nykyisin olekaan kuin rasismi.

Lähdenkin etsimään sopivan nättiä ulkomaanneitiä->
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Topi Junkkari

Quote from: Leso on 30.06.2013, 23:10:38
Eino, en usko, että välillämme on koskaan mitään kummempaa kuin lämmin, toivottavasti syvä, ystävyys, ja jauheliha-punasipuli-pizza, jossa on aurajuustoa runsaasti ja valkosipulia maun mukaan.  :-*

Sitä minä tässä ihmettelen, että mistä Eino tiesi Leson lemppariruoka-ainekset tai ainakin merkittävän osan niistä?
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Leso

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 23:13:21
QuoteEino, en usko, että välillämme on koskaan mitään kummempaa kuin lämmin, toivottavasti syvä, ystävyys

Ystävällishenkinen hali Sinulle, Leso!

:)

We just grew apart, Celine Dion. (South Parkista)

Okei, toi oli vitsi oman itseni kanssa. Ihanaa, Eino! Halaus! :-*

Topi, Eino tietää, koska se lukee Hommaa ajatuksella, eikä hörhellä, niinku jotkut, joille ne pitää ne lempiruoka-ainekset työntää nenän alle...  :roll:

sivullinen.

Uskonto on ooppiumia kansalle - mutta kyllä feminismistäkin saa pään sekaisin.

En tiedä kiinnostaako ketään minun mielenvikaiset assosiaationi tästä mielenvikaisesta oivalluksesta. Kerro silti. Ovat näemmä monet muutkin tehneet niin. Nimittäin tuo homomiesten persereiän rasistisuus on vaivaa - ja erityisesti omani. Kirjatietojeni mukaan mustien kohdatessa kadulla, ne usein haistelevat toistensa perseitä. Minä en ole koskaan tehnyt niin. Ensi kerralla huudan mustille: Haista perse. Ja mustihan on tietenkin koira.

En tiennyt olevani rasisti. Nyt lesoilen eli seison vittu korjattuna.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

me

En kyllä ottaisi säälipillua vastaan (no ehkä Megan Foxilta). Jumalauta siinähän lähtisi miehisyys kokonaan.

Leso

Quote from: sivullinen. on 30.06.2013, 23:57:17
[...] Nyt lesoilen eli seison vittu korjattuna.

Mutta taidat olla mies?! Sinä voit vain seistä kova kovaa vastaan, eikö?

kummastelija

Ja mun vasen käsi on maahanmuuttaja kun oikean pitää tehdä kaikki työ ja vasen vaan lorvii. Kaurapuuroa syödessä.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

axmrdr

Homot ovat sovinisteja, koska tykkäävät vain miespuolisista kumppaneista.

KalleK

En viitsinyt edes klikata linkkiä auki, sillä en ole koskaan kuullut yhtään järkeenkäypää ajatusta feministeiksi itseään kutsuvien tahoilta enkä usko että tässä olisi nyt ollut poikkeuskaan kyseessä.

Mutta ainakaan nimien perusteella nuo naiset eivät ole ruotsalaisia, eivätkä edes valkoihoisia, joten mikä ihme on heidän pointtinsa? Sekö, ettei minkäänväristen naisten kuulu antaa pillua valkoihoiselle ruotsalaismiehelle, koska muutoin on rasisti? No, feministien logiikka nyt on mitä on, enkä minä tule sitä koskaan ymmärtämään...

"Meillä on isot pippelit ja teillä pienet, öhö öhö"

Shemeikka

Aftonbladetin teksti käännettynä suomeksi parhaan kykyni mukaan.

QuoteKUN SUKUELIN ON RASISTINEN

Mutiaisparin status alenee, valkoisen kanssa pariutuneen mutiaisen status tekee päinvastoin.

Bangin uusimman numeron teemana ovat strategiat ja meitä kehotetaan olemaan rasittavia. Mutta kuinka rasittava Bang todella on? Osittain pidän Bangia parhaana ja tärkeimpänä, osittain koen sen kärsivän vakavasta kunnon tytön- syndroomasta. Kaikkien feminististen ryhmien intressit ovat pikkutarkasti mukana, mutta vain maistiaisina, pakollisina, minkään ei anneta laajeta ja revetä kunnolla. Feministinä en koe itseäni haastetuksi.

Camila Astorga Diazin ja Mireya Echevarria Quezadan haastattelu herättää toki mielenkiintoni. Camila ja Mireya toimittavat podcastia nimeltä "Camilan ja Mireyan podcast". Loppupäivän istun ja kuuntelen läpi heidän tähänastiset julkaisunsa. He esimerkiksi asettavat seksielämänsä seinää vasten ja kysyvät itseltään, miksi he makaavat vain valkoisten, mieluiten keskiluokkaisten kanssa.  He päättelevät kyseessä olevan rasistisen himokaavan, mutiaisen halusta tulla valituksi, saada huomiota hurrilta. Valkoiset ovat parempia ja saavat mutiaisen tuntemaan itsensä paremmaksi.

Camila ja Mireya päättävät laittaa mutiaisille seksikiintiöt. Camila onnistuu, Mireya epäonnistuu, hän tunnustaa suosivansa seksiä valkoisten kanssa, tunnustaa että " Pilluni on rasistinen".   Mutiaisen kanssa olevan mutiaisen status laskee, valkoisen kanssa olevan mutiaisen status nousee- siksi niin moni ei-valkoinen seurustelee valkoisen kanssa. Mireyan rangaistus on vokotella Paolo Robertoa. Kuinka rankaisemme kaikkia muita?
Lidija Praizovic

Suom. huom: Paolo Roberto on osittain italialainen ent. nyrkkeilijä, näyttelijä ja julkkis Ruotsista

Alkuperäisteksti :Senaste numret av Bang har temat strategier och vi uppmanas att vara jobbiga. Men hur jobbig är egentligen Bang? En sida av mig tänker att Bang är bäst och viktigast, en annan att den lider av gravt duktiga flickan-syndrom. Ängsligt ska alla feministiska gruppers intressen med, men bara som smakprov, måsten, ingenting tillåts bre ut sig och balla ur på riktigt. Som feminist blir jag aldrig utmanad.

Mitt intresse fångas dock av en intervju med Camila Astorga Díaz och Mireya Echeverría Quezada som gör podcasten Camila & Mireyas podcast. Resten av dagen sitter jag och lyssnar igenom alla deras hittills upplagda avsnitt. Här finns något utflippat som är på blodigt allvar. Till exempel ställer de sina sexliv mot väggen och frågar sig hur det kommer sig att de bara ligger med vita, helst från medelklassen? Det handlar om rasistiska begärsmönster, konstaterar de, att som blatte vill en bli utvald och bekräftad av en svenne. De vita är finare och får blatten att känna sig finare.

De bestämmer sig för att börja liggkvotera in blattar. Camila lyckas, Mireya misslyckas, erkänner att hon föredrar att ligga med vita, erkänner att "min fitta är rasistisk". En blatte med en annan blatte tappar i status, en blatte med en vit stiger i status – det är anledningen till att så många icke-vita partnerskapar med vita. Mireyas straff blir att uppvakta Paolo Roberto. Hur ska vi straffa de andra?
Lidija Praizovic

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Sietäjä

Camila ja Mireya on selkeesti sarkastisia feministejä.

Joker

^Mitä feministi totesi sarkastisesti kun joutui nuorukaisen häneen kohdistaman yllätysseksin kohteeksi kotimatkalla keskellä yötä puistossa torjuttuaan sitä ennen kantasuomalaisten häneen illan aikana kohdistamat iskuyritykset anniskeluravintolassa?
Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

Toni R Jyväskylästä

Mun katkarapu-penis suorittaa joskus natsimorjennusta muistuttavan eleen, nykyään onneksi melko harvoin.

Viikon radiokasvo

Tälle(kin) "ajattelijalle" vois joku sanoa, että "kuule. Jos ei oo mitään oikeeta sanottavaa, niin ei välttämättä sitten kannata sanoa mitään". Voi taivahan vallat, millasia ihmisiä sitä on. En tiedä kuinka monta kertaa voi pelata "juuri kun luulin etten tule näkemään mitään typerämpää, joku yllättää"-kortin. Selvästikin olen pakotettu pelaamaan sen uudestaan, vaikka ei pitäisi.

Tänä keväänä on jo nähnyt housuihin paskomista bussissa journalismin ilosanomaa levittäen ja vaikka sun mitä, mutta ruotsalainen feministi näköjään yllättää. Vaikka ei kyllä pitäisi. Heikäläiset kun ovat kunnostautuneet näillä riemuidiotismeilla aiemminkin: "pisuaarit pois, koska patriarkaatti kusee seisoaltaan", "vaakunaleijonalta munat pois, koska ... ööh... sillon sillä ei oo enää munia ja sillon se ei oo enää uros".

Siksi toisekseen, eivätkö nuo kyseiset naikkoset myönnä olevansa sukuelintensä vietävissä? Asia josta olen kuullut (valkoista) miestä haukuttavan: "te ajattelette vaan munaanne"-mokotus. Eli, koska on sukuelimensä johdateltavissa (sukuelin on sorron väline, sortaa ruotsalaista feministiä), niin on sitten pakko pompata sänkyyn "siirtolaistaustaisen"TM kanssa vaikka ei yhtään tekisi mieli siirtolaistaustaista miestä.

Riittääkö esim. belgialais-, ranskalais-, suomalais- tai englantilaissävytteisviritteinen entinen siirtolainen? Vai pitääkö olla ns. "viä enämpi siirtolainen"? Siis sillon ku ei tee mieli siirtolaistaustaista?
"On vaikka kuinka paljon dokumentteja, mutta ei toki millään paperilla painettuna." --Eräs klassikkotrolli

nurkkakuntalainen

Quote from: KalleK on 02.07.2013, 08:53:07
Mutta ainakaan nimien perusteella nuo naiset eivät ole ruotsalaisia, eivätkä edes valkoihoisia, joten mikä ihme on heidän pointtinsa?

Aika vaalean värisiltä heidän ihonsa näyttävät. Ovat ehkäpä espanjalaisia.

(http://www.bang.se/uploads/images/articles/small/marc_malmqvist.png)

http://www.bang.se/artiklar/2013/hej-feminister-camila-astorga-diaz-och-mireya-echeverria-quezada-2013-06-05
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

KalleK

Quote from: kryyni on 02.07.2013, 16:41:54
Siksi toisekseen, eivätkö nuo kyseiset naikkoset myönnä olevansa sukuelintensä vietävissä? Asia josta olen kuullut (valkoista) miestä haukuttavan: "te ajattelette vaan munaanne"-mokotus.

Eräs miespuolinen suuri ajattelija muotoili asian joskus puhemusiikin keinoin näin: "Hoes like dicks just as much as we love the pussyhole", eikä minulla ole siihen mitään vastaansanomista sillä niinhän se on.

Tämänkin ketjun aiheena oleva stoori sen todistaa.
"Meillä on isot pippelit ja teillä pienet, öhö öhö"

-PPT-

Tuo on oikeasti hauskaa läppää ja huumoria jos tuo on sarkasmia ja vitsailua mutta jos nuo tyttöset ovat tosissaan niin he ovat päästänsä vialla. Minä en ihan oikeasti osaa sanoa kummasta on kyse. On vähän ironiatutka ruosteessa.

Sietäjä

Quote from: -PPT- on 03.07.2013, 00:08:58
Tuo on oikeasti hauskaa läppää ja huumoria jos tuo on sarkasmia ja vitsailua mutta jos nuo tyttöset ovat tosissaan niin he ovat päästänsä vialla. Minä en ihan oikeasti osaa sanoa kummasta on kyse. On vähän ironiatutka ruosteessa.

Mun rivien välistä lukeva medialukutaitoni sanoo, että neitokaiset ovat ihan vakavissaan heränneet pohtimaan, miksi heille, maahanmuuttajataustaisille feministeille, eivät kelpaa maahanmuuttajamiehet sänkykavereiksi. Sen jälkeen he ovat päättäneet kirjoittaa provosoivan ja humoristisen kirjoituksen elimensä rasistisuudesta. Jos yhtään tuntee Paolo Robertoa ja hänen julkisuuskuvaansa, niin viimeistään heitto hänestä paljastaa jutun humoristisen sävyn.