News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-06-28: Bang/Aftonbladet: "Pilluni on rasistinen"

Started by gloaming, 30.06.2013, 09:48:27

Previous topic - Next topic

gloaming

Ruotsalaiset feministit (Camila Astorga Díaz ja Mireya Echeverría Quezada) ovat löytäneet jälleen uuden sorron välineen, tällä kertaa itsessään.

Ongelma on heidän jalkojensa välissä ja koskee erityisesti ulkomaalaistaustaisia naisia: Heidän "pillunsa valitsee" mieluiten keskiluokkaisia valkoisia miehiä. Maahanmuuttajamiehen valitseminen tarkoittaa statuksen heikkenemistä.

"Se" on siis rasistinen.

"Se" haluaa tulla svennen valitsemaksi ja hyväksymäksi.

Niinpä kyseiset siskot-feminismin-aseissa päättivät ryhtyä toimeen asian korjaamiseksi ja ottivat käyttöön "sänkykiintiön" siirtolaistaustaisille miehille. Valittavasti Quezadan "se" osoittautui taipumattomaksi ja pitäytyi "rasistisessa käyttäytymismallissaan".

Häpeällistä.

http://www.aftonbladet.se/kultur/article17042665.ab
http://avpixlat.info/2013/06/29/aftonbladets-kulturjournalist-min-fitta-ar-rasistisk/#more-63207
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Tabula Rasa

Noniin, Ja Diaz sekä Quezada ostavat mulle yhteisvastuullisesti uuden näppäimistön. Toisaalta oli niin hauska päivänavaus että ehkä pistän sen omistani:D
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

normi

Impossible situations can become possible miracles

Eino P. Keravalta

Mitä ihmeellistä on siinä luontaisessa, terveessä ja ihmiskunnan hyvinvointiin johtavassa taipumuksessa, että ihminen pyrkii pariutumaan mahdollisimman hyvän partnerin kanssa?

Tilastollisesti valkoiset eurooppalaiset ovat menestyneempiä ja älykkäämpiä kuin kehitysmaalaiset, joten tottakai eurooppalaiset ovat parinvalinnassa keskimäärin suositumpia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Marko Parkkola

Olen tänään täynnä kysymysmerkkejä.

Minun miespuoleinen "se" on sekä rasistinen, että myös sekstistinen ja tietyssä määrin ulkonäkörajotteinen. Ghettobooty harvoin sykäyttää "sitä" mutta valkoinen, sopusuhtainen, suomalaisoloinen nainen saa "sen" villiintymään täysin.

Olenko rasisti? (Miten tautologinen kysymys!) Entä miten voin parantua taudistani?

Toisaalta, jos "se" alkaisi yllättäen sykähtelemään enemmäkin tummempipigmenttisten suuntaan, eikö sekin olisi rasistista nubialaisen alistamista? Voiko VHM voittaa?

gloaming

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 10:06:54
Mitä ihmeellistä on siinä luontaisessa, terveessä ja ihmiskunnan hyvinvointiin johtavassa taipumuksessa, että ihminen pyrkii pariutumaan mahdollisimman hyvän partnerin kanssa?

Ei kai mitään, mutta kun se on rasistista.

Ihmettelikö kukaan muu, mitä ihmeen yhtymäkohtaa Diazin et al. huolilla on feminismin kanssa?

Ei nimittäin mitään, vaan kyse on taas kerran aateklusterista.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

normi

Voisko nuo femakot kiintiöittää tavaraa vaikkapa persujen/maaseudun peräkammaripojille? Siinäpä urakkaa kotimaisille feministeille.  :-*

junakohtaus

QuoteIhmettelikö kukaan muu, mitä ihmeen yhtymäkohtaa Diazin et al. huolilla on feminismin kanssa?

Yhtymäkohta = pimppi (huomatkaa näppäryys).

Äänekkäämpi feminismi pruukaa muutenkin käsittelemään sitä miltä pimpistä mikäkin tuntuu eikä siinä ole sen suurempaa tolkkua. Tässä on nyt jätetty turhat kiemurat ja menuettiliikkeet pois ja menty tiukastu ytimeen.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Marko Parkkola

Quote from: normi on 30.06.2013, 10:11:21
Voisko nuo femakot kiintiöittää tavaraa vaikkapa persujen/maaseudun peräkammaripojille? Siinäpä urakkaa kotimaisille feministeille.  :-*

Niin. Ehkä peräkammarinpojat parantuisivat rasismistaan, jos saisivat säännöllisesti... Voisikohan pillua saada kela-kortilla terapian omaisesti?

Faidros.

Kaikki rasismi on leikattava pois. Vain ympärileikkauttamalla itsensä feminististä tulee täydellinen.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

pamaus

Pillu, sitä minä kunnioitan! Väriin, moutoon, tiukkuuteen viittamatta, mutta ehdottomasti ikään katsoen.  Tähän mennessä en ole kohdannut rasistista pillua, mutta järjellä ajettelevia sen kantajia kyllä.

T Pamaus - onnellinen yhden pillun ukkomies
Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

Eino P. Keravalta

Eihän pillu voi olla rasistinen: sehän on kaikenvärisillä!

Tosin kokemusta on vain valkoihoisista, joten olen saattanut tehdä rasistisen yleistyksen.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 10:25:22
Eihän pillu voi olla rasistinen: sehän on kaikenvärisillä!

Tosin kokemusta on vain valkoihoisista, joten olen saattanut tehdä rasistisen yleistyksen.

Itse olen valmis taistelemaan rasismia vastaan kokeilemalla kaikenvärisiä, kunhan omistajat vain olisivat kyllin nättejä:)

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

alussaolisana

Miksi jättää tähän? Minun "veitikkani" on seksuaalissyrjivä. Se värähtää vain naissukupuolen kohdalla. Lisäksi se syrjii muita naisia vaimoni kustannuksella. Aion pakottaa"valtikkani" rakkauden töihin myös miessukupuolen kanssa suhteessa 1:5. Sopivan tilaisuuden tullen luonnollisesti jaan "lahjaani" myös muille naisille, tasapuolisesti kaikkien etnisten ryhmien edustajille. Harkitsen myös lampaan hankintaa. Kohta elämässäni ei olekaan muuta positiivista kuin HIV, mutta olen saavuttanut viherfeministisen onnelan.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Arto Tuhkamuna

Minä olen rasistinen mulkku.

Siis minulla on rasistinen mulkku.

Marko Parkkola

Mutta tämähän on hyvä keino naissukupuolelle irtisanoutua rasismistaan. It wasn't me! It was my pussy!

Rusinapulla

Vau, tämä ylittää jopa Ylioppilaslehden housuihinpaskomisepisodin, jota ei olisi ikinä uskonut ylitettävän. Hattu päästä toverit, Ruotsissa osataan vielä keksiä hullumpia hourailuja.  ;D
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

törö

Olenko skitsofreenikko vai rajatilahäiriöinen kun pidän tuollaista mielenvikaisena hevonpaskana?

normi

Quote from: törö on 30.06.2013, 10:38:40
Olenko skitsofreenikko vai rajatilahäiriöinen kun pidän tuollaista mielenvikaisena hevonpaskana?

Luuletko juuri kirjoittaneesi pilluketjuun?  :o Et kai oikeasti kuvittele, että tällaista rasistinen pillu -ketjua olisi oikeasti olemassa?

Eino P. Keravalta

Quote from: Rusinapulla on 30.06.2013, 10:32:22
Vau, tämä ylittää jopa Ylioppilaslehden housuihinpaskomisepisodin, jota ei olisi ikinä uskonut ylitettävän. Hattu päästä toverit, Ruotsissa osataan vielä keksiä hullumpia hourailuja.  ;D

Joillekin ei riitä omaan housuunsa paskominen. Pitää paskoa omaan pilluunsa.

Tabula Rasa

Quote from: Eino P. Keravalta on 30.06.2013, 10:47:00
Quote from: Rusinapulla on 30.06.2013, 10:32:22

Joillekin ei riitä omaan housuunsa paskominen. Pitää paskoa omaan pilluunsa.

Kauankohan kestää että ruotsissa päästään tämän alle?

normi

Jos nyt ihan asiallisesti tähän kommentoin, niin nuo naisethan ovat selvästi jotenkin sairaita mieleltään. Samaa voi ajatella myös niistä feministeistä, jotka ovat samaa mieltä tuosta ajatusrakennelmasta. Sairasta.

gloaming

Quote from: normi on 30.06.2013, 10:52:05
Jos nyt ihan asiallisesti tähän kommentoin, niin nuo naisethan ovat selvästi jotenkin sairaita mieleltään. Samaa voi ajatella myös niistä feministeistä, jotka ovat samaa mieltä tuosta ajatusrakennelmasta. Sairasta.

Tuli kyllä sellainen käsitys, että heillä on tuossa pilkettäkin silmänkulmassa. Heidän esiintymisensä on saatavana pod castina, en kyllä jaksanut katsoa, millaisella pärstäkertoimella jutustelivat asiasta.

normi

Quote from: gloaming on 30.06.2013, 10:57:51

Tuli kyllä sellainen käsitys, että heillä on tuossa pilkettäkin silmänkulmassa. Heidän esiintymisensä on saatavana pod castina, en kyllä jaksanut katsoa, millaisella pärstäkertoimella jutustelivat asiasta.

No toivottavasti sitten oli edes osittain huumoria.

törö

Se on se huippulahjakkaan tytön syndrooma. Kun ei keksi kerta kaikkiaan mitään järkevää sanottavaa on pätemisen tarvetta tyydytettävä ironiasuojatuilla houreilla. Jos ne ovat kaverienkin mielestä pelkkää mielenvikaista hevonpaskaa, väitteet voi kumota sanomalla, että ne oli tarkoitettu huumoriksi.

Tabula Rasa

Quote from: törö on 30.06.2013, 11:05:43

Se on se huippulahjakkaan tytön syndrooma. Kun ei keksi kerta kaikkiaan mitään järkevää sanottavaa on pätemisen tarvetta tyydytettävä ironiasuojatuilla houreilla. Jos ne ovat kaverienkin mielestä pelkkää mielenvikaista hevonpaskaa, väitteet voi kumota sanomalla, että ne oli tarkoitettu huumoriksi.

Hmm, tuon perusteella homman trollit ovat huippulahjakkaan tytön syndroomalla liikenteessä?

Eino P. Keravalta

Pillun tai pippelin jakaminen etnisiin kiintiöihin perustuen on rasistista.

Vallitkoon kuksimisen alallakin työelämästä tuttu tasa-arvoinen ja demokraattinen moraalisääntö: missä kysyntä kohtaa tarjonnan ja missä vaatimukset täyttävä suorittaja löytyy, tapahtukoon akti.

Sitäpaitsi miksi kiintiö pitäisi jakaa etnisin prosenttiperustein? Eikö seksiä jaeta yhtähyvin ja perustellumminkin miellyttävyys- ja ulkonäköperustein? Jos siis esimerkiksi viisi prosenttia yhdynnöistä suoritetaan ulkomaalaisten kanssa, ketkä ulkomaalaiset silloin saavat? Kaikkiko? Tokkopa. Vaan ne itselle miellyttävimmät. Tämähän on ikään, ulkonäköön ja painoindeksiin suuntautuvaa sortoa!

Jos nämä femakot olisivat loogisia emättimenjakamisideologiassaan, he tarjoaisivat seksipalveluita tasapuolisesti kaikille väestöryhmille, kuten läskeille, kusipäille ja rumille - poliittisia opponentteja unohtamatta.

Sitruunamelissa

Ei mikään ihme jos ruotsalainen feministi on hieman hourupää. Kun katselee dokumentin tästä ruotsalaisesta feministijärjestöstä, niin mikään siinä maassa ei enää tunnu ihmeelliseltä. Ja tämä pätkä ei ole huumoria.

Ensimmäinen osa, loput varmaan löytää itse. Englanninkielisen tekstityksen saa päälle, jos se taittuu paremmin kuin ruotsi.

The Gender War (Könskriget) pt 1 [1/6]
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

siviilitarkkailija

voihan (|)

Näenköhän elämäni aikana vielä Ruotsin ajautuvan sisällissotaan?
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...