News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yle: Keivitsan kaivos palkkaa naiskuljettajia koska nämä ovat parempia

Started by siviilitarkkailija, 27.01.2012, 21:11:48

Previous topic - Next topic

MW

Quote from: pikku hukka on 28.01.2012, 18:13:37
Kävin joskus työn puitteissa tutustumassa yhteen isoon varastoon. Sielläkin sanottiin, että naiset ovat parempia trukkikuskeja. Syy oli sama kuin mikä tuossa kaivosjutussakin (jos se on sama uutinen, mistä kuulin pätkän tv:stä): naisilta puuttuu samanlainen uho kuin mikä miehiä usein riivaa. Ei ole tarvetta "näyttää" eikä kaahata nurkan takaa toisten päälle.

"Suomalaiset ovat parempia ihmisiä kuin somalit. Suomalaisilta puuttuu samanlainen uho kuin mikä somaleja usein riivaa."

Just testing.

Possumi

Quote from: MW on 28.01.2012, 18:37:36
Quote from: pikku hukka on 28.01.2012, 18:13:37
Kävin joskus työn puitteissa tutustumassa yhteen isoon varastoon. Sielläkin sanottiin, että naiset ovat parempia trukkikuskeja. Syy oli sama kuin mikä tuossa kaivosjutussakin (jos se on sama uutinen, mistä kuulin pätkän tv:stä): naisilta puuttuu samanlainen uho kuin mikä miehiä usein riivaa. Ei ole tarvetta "näyttää" eikä kaahata nurkan takaa toisten päälle.

"Suomalaiset ovat parempia ihmisiä kuin somalit. Suomalaisilta puuttuu samanlainen uho kuin mikä somaleja usein riivaa."

Just testing.

Test failed.

Reason:
Tutkimukset sukupuoltenvälisistä eroista hyvä koska tasa-arvo feminismi vs.
tutkimukset ihmisryhmien välisistä eroista paha koska mokutus, rotutohtorit ja natsikortti.

Tämä on maailma nyt. Jos ei kelpaa niin maailmasta pääsee helposti pois...  :P

Maastamuuttaja

Lusitanian vanhainkoti Ateenassa on ryhtynyt rekrytoimaan pelkästään miehiä vanhustenhoitoon. Miesten on havaittu olevan empaattisia syvätasolla kun taas naisten empatia on näyttäytynyt pinnallisempana.

Koskela Suomesta

Quote from: pikku hukka on 28.01.2012, 18:13:37
Kävin joskus työn puitteissa tutustumassa yhteen isoon varastoon. Sielläkin sanottiin, että naiset ovat parempia trukkikuskeja. Syy oli sama kuin mikä tuossa kaivosjutussakin (jos se on sama uutinen, mistä kuulin pätkän tv:stä): naisilta puuttuu samanlainen uho kuin mikä miehiä usein riivaa. Ei ole tarvetta "näyttää" eikä kaahata nurkan takaa toisten päälle.

Ei tuossa ole mistään näyttämisestä minusta kysymys. Naiset ajavat useimmiten varovaisesti, varovaisemmin kuin kykyjen puolesta olisi edes tarvetta. Liikenteessä tämä epävarmuus näyttäytyy arvaamattomana liikennekäyttäytymisenä ja siinä että kun tilanteessa ei enää pelkkä varoivaisuus riitäkään, vaan pitäisi oikeasti osata käsitellä autoa siten että onnettomuus vältetään, niin siihen loppuvat ne kyvyt. Tämä näkyy hyvin tuossa edellä kerrotussa yhteenvedossa naisten mukaturvallisuudessa liikenteessä. Näin ei ole tilastojen eikä arkihavaintojenkaan mukaan. Ajan todella paljon vuodessa ja kohtaamistani kahdesta kolmesta äkillisestä vaaratilanteesta arvaamattoman toisen osapuolen liikennekäyttäytymisen vuoksi on siinä toisessa autossa kuskina nainen. Siis sellaisissa jossa se toinen liikkuja on onnistunut jollakin aivan omituisella liikullaan yllättämään minut. Minun yllättämiseni, joka olen jo vuosikymmenten ainana paljon liikenteessä nähnyt ja suhtaudun jo kokemuksesta jokaiseen kanssa-autoilijaan kuin käärmeeseen eli että siltä voi odottaa ihan mitä äkkiliikkeitä tahansa, ei ole enää kyllä kovin helppoa. Mutta silti useat naisautoilijat tuntuvat onnistuvan siinä melkoisen usein, joskus tulee oltua omissa ajatuksissaan ihan inhimillisistä syistä, eikä tule oltua täydessä väistövalmiudessa  ;D

Tuollaisten varovasti ajettavien hirviöiden kanssa tämä naisten tyypillinen varovaisuus on mitä ilmeisimmin vain etu. Niitä ei ajeta muun liikenteen seassa, jossa naisten ongelmat yhteistoiminnassa ja tilanteen hahmottamisessa tulisivat esille. Samoin kympin tyttöjen taipumus käskyjen pilkulleen noudattamiseen on tässä yhteydessä vain etu. Niitä dumppereita ajetetaan käytännössä yksin tyhjällä tiellä, kohtaamiset hoidetaan hidastamisella ja äärimmäisellä varovaisuudella, samoin lastaustilanteet, joissa niissäkään ei ole montaa liikkuvaa osaa. Eli ymmärrän hyvin miksi naiset ovat tässä parempia. Keskiverto mies ikävystyy tuollaisessa monotonisessa pelkkää toistettavaa tarkkuutta vaativassa hommassa hyvin äkkiä, ja ikävystynyt mies ratin takana on ikävyyksien etsimistä. Me vain olemme erilaisia.

Naiset ratin takana sopivat hyvin käyttämään muusta liikenteestä eritettyä pyörille nostettua liukuhihnaa....    :roll:   :P
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

JoKaGO

Quote from: Teemu Lavikka on 28.01.2012, 17:46:11
Polttoaine ja huoltokustannukset ovat tuon kokoisissa vehkeissä merkittävät, joten kaivosyhtiöissä on varmaankin laskettu hyvinkin tarkkaan suhde ajettu tonni per kustannukset. Jos jotkut naiset nyt ovat ajaneet taloudellisemmin, ja heitä pidetään siitä syystä parempina kuljettajina (en tiedä onko asia näin), en ymmärrä, miksi joidenkin miesten itsetunto ei sitä kestä.

En minäkään tiedä. Se oli YLEn uutinen joka nosti vanhan konin takajaloilleen, ja tuossa uutisessa ei ollut mitään, toistan, EI MITÄÄN, mikä olisi todistanut paskan kullaksi.

Metriäkään ei ole ajettu Keivitsan viidentoistamiljardin euron dumpereilla, ja keittäjä-rouva, poitsuttelija, SAATTAA PÄÄSTÄ ajamaan dumperia.

Tästä oli kysymys.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.