News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Saattaisi syssymmällä tulla asiaa sinnekin päin. Ilmoitelkaa toki miiteistä etukynteen niin osaa katella. Aina liiaksi muuttujia että osaa mitään sanoa. Mutta mukavaa mitä vähemmän niitä on.

Filosofille yömajaakin voisi tarjota. Katsoo mitä se tuottaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Kyuu Eturautti

Jos syyskausi jossain kohtaa aloitetaan, on mahdollisuus että pääsen itsekin pitkästä aikaa paikalle. En nyt ole terveen papereita saamassa (tällä naamalla...) mutta pitäisi sen verran päästä tolpilleni että pieni henkinen rappio olisi taas sallittua. Vaan ilmoitelkaapa te, jotka olette tämän vuoden puolella siellä viihtyneet.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

punikkikeisari

Hiljainen olen ollut jo pitkään Hommassa, mutta voisi kai sitä yrittää nähdä eläviä hompansseja ensi kertaa.
In koala we trust.

Noottikriisi

Mukava olisi jutustella kasvotusten vanhojen ja uusien tuttavuuksien kanssa.
Elokuun ensimmäinen lauantaihan olisi heti 1.8. mutta ollaan silloin reissussa joten ei rouvan kanssa päästä osallistumaan. Ja tarkemmin katsoen kolmas lauantai on 15.8. jolloin olen myös muualla.
Hyvin ei loppukesän kerhoilut minun osalta näy alkavan. :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Maija Poppanen

Mä jo tuolla "paikalliskerhotoiminta nousuun"-ketjussa aloitinkin... mut mahtaisiko Tampereen hompansseilta löytyä mieleenkiintoa vaikkapa nuivan vähäosaisten ruokailun järjestämiseen?

Vituttaa, kun kulttuurilliset saa kaiken ja suomalainen vähäosainen ei mitään. Lisäksi tuntuu, että tarttis tehrä jotain...

Joku kertaruokailun järjestäminen Homman nimissä olis aika helppo projekti. Mä voisin järkätä torikatoksen, työpanokseni ja pienen rahallisen osallistumisen, sekä voisin naamallani työskennellä, jos/kun kaikki eivät varmaan halua paljastaa hompansiuttaan...

Jos mielenkiintoa on, voisi sopia suunnittelu-kerhon.

Miniluv

Tornioon Tampereelta lauantaina miekkariin menevässä bussissa on vielä paikkoja auki! Ajetaan Jyväskylän kautta.

Lisätiedot minulta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Noottikriisi

Ensi lauantainahan olisi aikataulun mukainen kokoontuminen Kaksissa Kasvoissa mutta en tiedä onko siellä ollut viime aikoina väkeä? Itse emme ole ehtineet paikalle vähään aikaan mutta voisin yrittää taivutella Rouvaa tällä viikolla.

Marko Mjölnir Parkkola

Mitenhän, olisiko 5.12. porukkaa naamoissa? Se ainut viikonloppu vuodesta kun voisin liikkua hommakerhon suuntaan.

Noottikriisi

^Luulen että voisimme yrittää venyä näin tärkeään tapaamiseen. Nythän on vielä niin paljon tapahtumassa että vain kellaritiloissa asioista voi puhua vapaasti! :)

Brandis

5.12. mekin olemme Tampereella, illan ohjelma tosin vielä auki.

Marko Mjölnir Parkkola

Quote from: Brandis on 15.11.2015, 13:04:05

Hommakerho, vihapuhe, poliisi ja viimeinen erhe?

Brandis

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola
Quote from: Brandis

Hommakerho, vihapuhe, poliisi ja viimeinen erhe?

Heh, ei ehkä ihan tuolla kaavalla.  :D

Marko Mjölnir Parkkola

Tuli mieleen, että naamat ovat monesti varattuna näinä päivinä. Laitoin kyselyä asiasta. Jos sieltä ei löydy tilaa, siirrymmekö Teerenpeliin tai muuhun läheiseen juottolaan? Minulle paikalla ei ole väliä, kun en juo kuin kahvia.

Noottikriisi

Mulle käy mikä vaan paikka koska juon tavallista vaaleaa olutta jota on saatavissa monissakin paikoissa. En myöskään käy hommakerhossa juoman tai miljöön takia vaan älyllisesti ylivertaisen seuran. :)

Marko Mjölnir Parkkola

Keskustorille pussikaljalle ;D

Marko Mjölnir Parkkola

Naamoihin ei pääse tuolloin. Keksikää jokin toinen paikka joka ei olisi tyyliä Hällänkellari.

Tai jos olemme Noottikriisin kanssa kahdestaan, niin tavataanko teillä :)

Noottikriisi

Meille on toki tervetullut jokainen äärioikeistoon identfioituva jota juopotteluni ei häiritse. :)

Marko Mjölnir Parkkola

Minua ei häiritse. Mites Brandis? Muista osallistujista en ole kuullut mitään, joten jää aika laimeaksi. Mutta kaksin (tai kolmihin, nelihin) aina kaunihimpi.

Brandis

Meillä vieläkin illan ohjelma auki (odottelemme vahvistusta toisista 'bileistä'), katsotaan.  ;)

Noottikriisi

Jos päädymme kokoontumaan meillä niin kutsu on avec kunhan mukaan ei tule naamioituneita anarkisteja jotka pahoinpitelevät rauhanomaisia maahanmuuttokriitikoita. :)

Marko Mjölnir Parkkola

No mä voisin tulla Noottikriisille ensin ja ollaan Brandis yhteyksissä. Pistän vaikka mun puhnumeron privassa, niin katsotaan sit 5. pv mitä tehdään. Minusta tämä kuulostaisi parhaalta ajatukselta.

Noottikriisi

Sopii mulle. Jos muita kiinnostuneita rennosta koti-illasta nuivassa seurassa niin laittakaa yksityisviestejä.

Tykkimies Pönni

Quoteniin katsotaan sit 5. pv mitä tehdään.

Laskekaa seppele Rommin Jussin patsaalle.

Marko Mjölnir Parkkola

Tilanteet elää. O'Connels siinä 18-19 aikaan olisi targetti. Itse yritän päästä klo 19 tai ainakin VR:n huippuluotettavan junan pitäisi olla silloin asemalla.

Yritämme vallata sohvan tai takahuoneen. Yritän raahata avecinkin mukaan edustusvaimoksi.

Marko Mjölnir Parkkola

Tapasimme, pelasimme (tai minä en kun en jaksanut), joimme (tai minä en kun en voi juoda), söimme (tai muut eivät kun minä olen vain läski) ja puhuimme. Edustusvaimon piti jäädä kotiin. Olemme sen verran sairas perhe.

Noottikriisi

Ei paha. Edustusvaimo oli mukana. Pelasimme, joimme, keskustelimme ja haukuin Soinin. Normi kerho siis.
Kotimatkalla könysimme rouvan kanssa piikkipensaissa.
Vain Brandis kumppaneineen jäi puuttumaan.

endercon

Haussa: kaksi-kolme tamperelaista hommalaista jotka pääsevät 6.2. klo 16 alkaen syömään, juomaan, nauttimaan seurasta ja saunomaan.

Talo tarjoaa.

Puku- ja asennekoodi rento. Kirjoitushetkellä paikalle on tulossa kuusi Hommaforumilta. Yhteydenotto yksityisviestillä.

(Suosittelen tulemaan. Tekee terää sen suhteen miten jaksaa tapella tätä järjettömyyttä vastaan)

Edit: täsmennys varmuuden vuoksi: saat tapahtuman sijainnin, vieraslistan ym. hyväksyvää yksityisviestiä vastaan.

Noottikriisi

Nostomielessä paljastan että myös minä olen tulossa paikalle edustusvaimon kanssa.

Meillä on muuten edelleen kattoremontti vaiheessa joten aiemmin suunniteltu intiimi hommahenkinen koti-ilta on vielä jäissä (ja vesisateissa).  :P

koli

Miksei pukukoodina ole lakanaa ja tötteröhattua?

PS. Olen PAIKALLA!
Mörökölli

Osiris

Oloja on olemassa monenlaisia. Tämä on niistä yksi  :o

Kiitokseni.
Jalkojemme alla on Pyhä Maa