News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Tampere

Started by reino, 19.02.2009, 13:17:09

Previous topic - Next topic

Jorma Peelo

Onko Tampereen hommakerho voimissaan?

Heikki Luoto

Tampereen Hommakerho toimii edelleen. Seuraava tapaaminen Kahdet Kasvot pubissa kuukauden 3. lauantai eli 22.2. Itse en tuolloin pääse paikalle.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Jorma Peelo

Quote from: Heikki Luoto on 06.02.2014, 12:04:21
Tampereen Hommakerho toimii edelleen. Seuraava tapaaminen Kahdet Kasvot pubissa kuukauden 3. lauantai eli 22.2. Itse en tuolloin pääse paikalle.

Miksi ihmeessä tapaaminen järjestetään kaupungin flegmaattisimmassa pubissa?  :)

siviilitarkkailija

Koska osallistujat ovat hompansseja. Niille pitää puhua vähän hitaammin ja ympäristössä jossa ei ole kauheasti taustamelua.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Heikki Luoto

Yhteiskunnallinen muutos on tulossa. Flegu, tuo maanis-poliittisten broilereiden ihanasta talvihorroksesta herättämä karhu on vihainen ja pakotettu yhteiskunnalliseen toimintaan. :)
mewe.com/i/heikkiluoto

Lauri Karppi

Olen lähdössä viikonlopuksi Tampereelle, ja tulin tarkastamaan mikäs hommakerhotilanne täällä on. Näyttää nyt osuvan juuri väärään viikkoon matkani :/

Jari Leino

Ensi la 22.3. klo 18 alkaen muutoshenkiset illanistujaiset pub Kaksissa kasvoissa.

Kaikki Muutoksen toiminnasta kiinnostuneet tai kiinnostumattomat ovat tervetulleita, mutta ovella on osattava tunnussana. Lue Muutoksen kuukausitiedote tietääksesi, mitä kysymykseen "Are you or have you ever been Junes Lokka?" on vastattava.

Vakiintuneen tavan mukaan Tampereen hommakerhoja on joka kuukauden ensimmäisenä ja kolmantena lauantaina (ja satunnaisesti muulloinkin, kuten nyt). Hommalaisten lisäksi tapahtumat ovat avoimia kaikkien hyvien puolueiden kannattajille ja hyvien järjestöjen jäsenille. :)

Jari Leino

Tänään la 26.4. suuri joukko muutoslaista väkeä kokoontuu Kaksissa kasvoissa noin klo 19 alkaen.

Aluksi ollaan vissiin yläkerrassa, koska alakerta varattu viskinmaistajaisiin, mutta viskin loputtua saatamme siirtyä sinne.

Paikalla mm. kansanedustaja Hirvisaari kohuavustajineen ja nykyavustajineen. Ja Muutoksen eurovaaliehdokkaita.

(La ja su molempina päivinä olemme Muutoksen ständillä Pirkkahallin hot rod & rock showssa, A-hallin osastolla C2.)

Kaikki nuivat, hommalaiset, muutosmieliset tai muuten vain asiasta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.

Tabula Rasa

Hmm. Ensi viikoksi mahdollinen matka nääsvilleen. Se sitten että ma/ti eivät liene kovin otollista aikaa kerhoiluun. Lisää epävarmuutta aiheuttaa majoitus tuon yön osalta.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

J. Lannan haamu

Ka terve!

Onko Tampereella 25.5.2014 yhteisiä vaalivalvojaisia?

Olen silloin kylillä ja tekisi mieli nähdä Tampereen Homma-jaostoa...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Jari Leino

Quote from: J. Lanta on 19.05.2014, 15:41:32
Onko Tampereella 25.5.2014 yhteisiä vaalivalvojaisia?

Olen silloin kylillä ja tekisi mieli nähdä Tampereen Homma-jaostoa...

Tota on moni kysellyt mutta asiasta ei ole tullut oikein selkoa. Hommakerhon vakipaikka on sunnuntaisin kiinni.

Itse olen Hesassa Musiikkitalolla pönöttämässä muiden puoluejohtajien kanssa.

caamora

Mitenkäs tämän kuukauden kerhoilut niillä main? Huomenna ja 16.pvä vai koh köh? Minkämoista osaanottoa olisi luvassa?

t. Ekskursiota suunnitteleva Jkl Homma

Jari Leino

Quote from: caamora on 01.08.2014, 21:54:09
Mitenkäs tämän kuukauden kerhoilut niillä main? Huomenna ja 16.pvä vai koh köh? Minkämoista osaanottoa olisi luvassa?

Itse en pääse mutta Facebookissa jotkut juonivat puistokokoontumista Näsinpuiston paviljongilla klo 18.

mikkojuha

Quote from: Jari Leino on 01.08.2014, 22:25:27
Quote from: caamora on 01.08.2014, 21:54:09

Itse en pääse mutta Facebookissa jotkut juonivat puistokokoontumista Näsinpuiston paviljongilla klo 18.

Eli Kahdet kasvot vaihtuisi huomenna Näsinpuistoon? Olisiko järjestely pysyvämpi vai kertaluonteinen? Kyselen siksi kun en ole naamakirjassa.

Jari Leino

Quote from: mikkojuha on 01.08.2014, 22:46:05
Eli Kahdet kasvot vaihtuisi huomenna Näsinpuistoon? Olisiko järjestely pysyvämpi vai kertaluonteinen? Kyselen siksi kun en ole naamakirjassa.

Kesällä on ollut noita puistokokoontumisia. Halvempi ja viileämpi. ;)

Miniluv

Jkl ryhmää paikalle tulee 2 henkeä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Jos kaksi poliisia pystyy piirittämään rikospaikan, niin kai kaksi nuivaakin sitten pystyy miehittämään yhden puiston.

Kerrotte varmaan, jos kohtauspaikaksi arvottiinkin jotain muuta  :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Taikakaulin

Jaaha tänään voi törmätä Miniluviin Tampereen yössä. En valitettavasti pääse paikalle puistojuopottelemaan kanssanne, koska minulla on muuta seuraa tänään. Kannattaa muuten vierailla Chilifesteillä Keskustorilla, jos haluaa suun tuliseksi. Ne ovat auki klo 23.30 asti.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

J. Lannan haamu

Omasta puolestani suurkiitos Tampereen porukalle hyvästä seurasta ja mukavista keskustelunaiheista! Kiva atmosfääri oli täytyy todeta; hyvää näkemystä ja maailmankuvaa, nuoria kovia 'vapaustaistelijoita' sekä kuvankauniita miellyttäviä perussuomalaisnaisia (tällä kertaa yksikössä tosin)  :)

Ajateltiin tuossa, että voisimme tulla esim. syyskuun lopulla tai lokakuun alulla käymään pyörähtämässä. Katsotaan sitä lähemmin, tästä voisi ottaa tavan!

J. "kolmannet ylinopeussakot vapun jälkeen" Lanta

Kyuu Eturautti

Hieno syyskauden aloitus kyllä. Oli hemmetin synkkää ja te kaikki olitte idiootteja. Nautin suuresti.

Täytyy ehdottomasti pitää jatkossakin aikataulussa jos vaan voi. Kiitos paikallisten fasistien, saamme jatkossa tähän viestiketjuun jatkossa tietoa, mikäli jostain syystä Naamojen alakerta ei ole käytettävissä jokin kerta.
"Natseja puolustava yrittäjä" - sometotuus.
Blogini Pirkan blogeissa

röllipeikko

Suuret kiitokset jyväskyläläisille vierailijoille! Kesällä olemme tosiaan pääasiassa puistohommailleet, mutta nyt on syksy saapunut. Tervetuloa siis parhaaksi katsomananne kuukauden ensimmäisenä tai kolmantena lauantaina.

Tänään tulleen mailin mukaan 20.9 olisi viskinmaistajaiset, mutta he yrittävät saada alakerran tyhjäksi kuuteen mennessä. Päivitän heti kun on tarkempaa tietoa.

(ensimmäinen hommaviesti ikinä, jee)

J. Lannan haamu

Terveiset täältä Jykylän keskustasta,

Oltaisiin tulossa mahdollisesti syyskuun loppupuolella jollain porukalla täältä Jyväskylästä teitä moikkaamaan sinne! Onko Leino, Luoto, Parkkola tai PS-nuoria,Muutoslaisia tai muita hommalaisia liikenteessä joku lauantai parin kolmen viikon päästä?

Jos ei nyt viinejä ja sirkushuveja, niin ainakin filosofista keskustelua monikulturismista ja identiteetistä, mahdollisesti paljon muusta...

YT J. Lanta

Heikki Luoto

^Isolla todennäköisyydellä ehdin paikalle.
mewe.com/i/heikkiluoto

Kyuu Eturautti

Tänä lauantaina pääsyni mahdollisuus on sixti-fifti. 20. päivän kekkereihin sen sijaan ehdin suuremmalla todennäköisyydellä.
Blogini Pirkan blogeissa

röllipeikko

6.9. on Pirkanmaan PS-nuorten syyskokous joten meitä lienee useampi paikalla. Olen näillä näkymin tulossa itse myös 20 päivä.

J. Lannan haamu

^,^^,^^^,

Loistavaa, lähtisin tuosta 20.syyskuusta. Keskustellaan tahojen kanssa täällä mutta sinne tullaan ehdottomasti.

Kyuu Eturautti

Vanha viidakon sananlasku: Kun vieraiden valtioiden edustajat puhuvat saapumisesta Tampereen Hommakerhoon, poistan varmistimen.
Blogini Pirkan blogeissa

J. Lannan haamu

Vielä viimeisimpiä puolittaisia tiedusteluja että onko tovereista kukaan jo päättänyt varmaksi tulevansa lauantain Homma-kerhoon? Ollaan Jyväskylästä porukalla x tulossa sinne iltapäivästä. Olisi erittäin mukavaa istua ja pohtia syntyjä syviä  :roll:

röllipeikko

Tulossa ollaan. :)

Edit. Saatiin sopivasti tuo ikkunan kivitys puheenaiheeksi.

Heikki Luoto

Ei tiedossa estettä, joten tulen myös paikalle.
mewe.com/i/heikkiluoto