News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Nuutti Hyttinen epäiltynä kukkahattuilusta - turhaan

Started by tutkimus, 03.04.2015, 20:17:43

Previous topic - Next topic

TummaSavolainen

"Meen sitten äänestämään kirkkovenettä tai Tosiasiallista Nuivaa. Hallituksen muodostamisen jälkeen alan pommittamaan jok'ikistä (muka)nuivaa kansanedustajaa vaatimuskirjelmillä, koska "sä oot mun kansanedustaja". Millä ne todistaa, etten niitä äänestänyt? Eivät vittu millään, tai sitten se on rikos ja poliisiasia."

Aika jännästi laitetaan kirjainta toisen perään tässä.  :facepalm:

Leso

Jäikö TummalleSavolaiselle jokin kohta epäselväksi?

Se ei jäänyt epäselväksi, ettei TummaSavolainen (me?) ainakaan hallitse lainauksia taikka edes sitä, että kopioisi rivivälilyönteineen.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Noottikriisi

Quote from: Lalli IsoTalo on 04.04.2015, 09:47:57
Käväisin muiden töiden ohessa kysäisemässä Nuutilta pikaisesti onko hän tarpeeksi nuiva.

Nuutti Hyttinen hommahaastattelussa - oletko tarpeeksi nuiva? (3:11)
https://www.youtube.com/watch?v=wgtI5et_tUU

Vakuutuin asiasta. Halla-ahoahan muuten on myös arvosteltu Hommassa mm. siitä ettei hän panosta riittävästi itsensä mainostamiseen.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

guest8096

^^ Hän nyt siinä vain 7 viestin auktoriteetilla kritisoi minun Omaa Marenkiani, joka tänään on kyllä ollut vauhdissa :)

Leso

Olen vauhdissa, koska tämä on kivaa sijaistoimintoa Oikeilta Asioilta.
Ei sillä, etteikö asia alkaisi minua IHAN OIKEASTI VITUTTAMAAN.

Kyllä minä aiemmin olen tiennyt rapiat kaksi viikkoa ennen vaaleja, että ketä äänestän.
Nyt en. KUN EI OLE PRKL KETÄÄN.
Sitten tuommoiset TummatSavolaiset alkaa hyppiä silmille.

Nuutin esiintyminen oli ihan ookoo.
Mitä nyt puhui liian nopeasti ja mumisten, eikä sanonut yhtään mitään vakuuttavaa omaa.
Joten ei.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Leso

Quote from: Nousuhumala on 04.04.2015, 14:10:36Mites Raatikainen?

En vakuuttunut sen filmin perusteella, joka tunnetaan paremmin Leino-Yanar-matsina.

Sitä paitsi on syytä tulla itse kommentoimaan jutskia Hommaan. Niillä kommenteilla on arvaamaton arvo.

Ei se niin mee, että minä itte ettin kantoja. Ne on ilmaistava.
Ja foorumi on mun ainut some, että siihen kahtoin.

Sitä paitsi nyt on enää turha ruveta aktiiviseksi, koska on liian myöhäistä.
Kahdessa viikossa ei mua vakuuta ei stana millään.
Nyt on isommista jutuista kyse.

Missä ne stanan Helsingin ehdokkaat lutkuttaa omaa erinomaisuuttaan?

Noottikriisi

Vakuutuin että on tarpeeksi nuiva, pahoittelen epäselvää kommenttiani.
Tällä ei ole minulle suoraa merkitystä koska olen pirkanmaalainen. Äänestän Heikki Luotoa mutta täällä on paljon muitakin hyviä ehdokkaita, esimerkiksi Tiina Palovuori.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Leso

Koko mun mesoomisen pointti onkin siinä, että missä ne Helsingin ehdokkaat luuraa Terhoa ja Hyttistä lukuunottamatta?
Että ei taideta olla tosissaan.

Vaaleihin aikaa semmoiset kaksi viikkoa.

TummaSavolainen

Mielenhäiriöstä(Hetkellinen?) huomauttaminen muuttuu silmille hyppimiseksi ilman tuhatta postausta foorumille?  :roll:

Joudun kuitenkin tunnustamaan että olen tässä Hyttis-asiassa samassa veneessä kanssasi. Mutta Terho menee paremman puutteessa ellei jonkinlaista viime hetken piristymistä tapahdu...

Leso

Quote from: TummaSavolainen on 04.04.2015, 15:03:45
Mielenhäiriöstä(Hetkellinen?) huomauttaminen muuttuu silmille hyppimiseksi ilman tuhatta postausta foorumille?  :roll:

Joudun kuitenkin tunnustamaan että olen tässä Hyttis-asiassa samassa veneessä kanssasi. Mutta Terho menee paremman puutteessa ellei jonkinlaista viime hetken piristymistä tapahdu...

Hyvä. Olemme siis periaatteellisesti samassa veneessä.

Paitsi etten minä äänestä Terhoa, koska en.

Nimitelkää minua ihan miksi tahansa, mutta jo se on vittu kumma, ettei ketään muita löydy Helsingistä.
"Hyttinen - se on Halla-ahon 'perillinen', joten äänestän sitä. Mutku se ei ookaan kovin aktiivinen, niin sitten äänestän Terhoa."
"Terho - ainoa, jota äänestää Helsingissä. Koska Hyttinen ei tee mitään."
--> Äänet Terholle.

Eikö tää oo kummallista?
Kaikki muut ehdokkaat taitaa olla joko kusi sukassa taikka statisteina.

TummaSavolainen

Hyttisen tilanteen selvittäminen oli oikeastaan syy tänne eksymiseen, mutta eipä täältäkään löytynyt mitään hiljaisuutta valottavaa..?

Lalli IsoTalo

Quote from: TummaSavolainen on 04.04.2015, 15:21:18
Hyttisen tilanteen selvittäminen oli oikeastaan syy tänne eksymiseen, mutta eipä täältäkään löytynyt mitään hiljaisuutta valottavaa..?

Aika jännästi laitetaan kirjainta toisen perään tässä. Justhan mä postasin tänne linkin Hyttisen haastattelun. Jos se ei valottanut hiljaisuutta, niin sitten hiljaisuus puhunee puolestaan.
— Missä N, siellä R

Leso

Lalli, eikös Nuutti siellä jossain sano olevansa KIRKOLLISVAALIEN aikaan?

J. Lannan haamu

Tää on hyvä ketju, kerrankin kokee ettei ole liian kriittinen kun lukee näitä juttuja...

Ei vaan, Leson kanssa samoilla linjoilla. Kävin katsomassa tuota Helsingin persujen listaa ja eihän tuolla ole yhtäkään todellista nuivaa listoilla. Ymmärrän kyllä Leson huolen asiasta, ei tätä maata pelasteta millään puoliksi sinnepäin nuivalla asenteella, vaan se vaatii voimaa, terästä ja kipinöitä!

Koska itse kannatan ehdottomasti lisää naisia persuille, niin suosittelisin Krista Juurikkoa. Hän jopa tuli forumille kirjoittamaan silloin muutama kuukausi sitten. Hän, tai Mari Rantanen. Identitaarisia naisia. Noille kansanedustajan avustajille en anna ääntäni.

TummaSavolainen: se on hyvä ja tervettä kyseenalaistaa ja pohtia, itse olen melkein enemmän huolissani siitä,. että niin moni Homma-konkari ei huomaa enää ihmisistä, ovatko he nuivia vai eivät. Kyllä nuivuuden haistaa jos sitä on ihmisessä riittävästi.

Edit. lisäys. Katsoin tuon Krista Juurikon vaalivideon, ei tarpeeksi nuiva. Jos vertaa vaikka Liisa Siraiseen-
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Ari-Lee

QuoteNäkisin tavoiteltavana, että Suomi olisi maa, johon olisi helppoa tulla rehellisiin töihin, mutta vaikeaa tulla tekemään rikoksia tai elämään sosiaaliturvan varassa. Nykyisellään tilanne on kuitenkin täysin päinvastainen: olen nähnyt käytännössä, kuinka ulkomaan kansalainen, jolla on Suomessa työpaikka valmiina, voi joutua odottamaan työlupaa Suomesta useita kuukausia. Tällaisen henkilön muuttoa Suomeen ei myöskään tehdä helpoksi, sillä esimerkiksi muuttoauton tuominen EU:n ulkopuolelta ja sen saaminen Suomen rekisteriin on monimutkainen ja hankala prosessi. Byrokratiasta on vaikeaa selvitä ilman suomenkielisen henkilön apua, kun lomakkeita tai ohjeita ei ole tarjolla kansainvälisellä kielellä, vaan ainoastaan suomeksi ja ruotsiksi, ja prosessiin liittyy kohtuuttoman paljon paperisotaa. Vastaavasti työluvan uusiminen silloinkin, kun olosuhteissa ei ole tapahtunut oleellisia muutoksia, on hidasta ja hankalaa, vaatien pahimmillaan ylimääräisen vapaapäivän ottamista töistä ja matkustamista toiselle puolelle Suomea, kun luvan jatkaminen vaatii henkilökohtaista asiointia ja jonotusaika Etelä-Suomessa on kuukausia.

http://www.nuuttihyttinen.fi/?page_id=17

Periaatteessa juurikin näin. Nuutti Hyttinen haluaa vapauttaa työvoiman tarveharkinnan ja torpata sosiaaliperäisen.

Nyt on kuitenkin valtavan iso MUTTA. Se mutta on kukkahattuilu, mikä on kääntänyt kaikki termitkin ylösalaisin. Nyt pitäisi ensin määritellä mikä on ns. työperäinen ja mikä ei. Onko työperäinen sellainen afrikkalainen, jolla olisi siivoustöitä 10 tuntia viikossa Lassila & Tikanojalla, ja loppu rahat elämiseen pitää hakea sosiaalitoimistosta? Tärähtäneistö väittää sen olevan työperäistä siirtolaisuutta.

En epäile hetkeäkään Nuutti Hyttisen arvostelukykyä tässä, mutta jos asia on ilmaistu noin yksiselitteisesti ilman mitään palkkabruton euromääriä sanoisin etten lähde leikkiin mukaan. En osta.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

SimoMäkelä

Kiitos Lalli Isotalo nopeasta ja tarpeellisesta reagoinnista. Hyvä että Nuuttia hiillostetaan. Nuutilta tulee vastaukset epäröimättä ja sanoma on tullut kyllä selväksi. Hänestä tulee varmasi kovan tason poliitikko, se on selvä, jos vaan luottamusta saa äänien muodossa. Ja facebook-anti on ihan kunnossa vaikka aiemmin vähän hätäisesti sitä kritisoin köyhäksi. Paneeli-esiintymisiä videon muodossa vielä lisää, jos mahdollista.

Leso

Quote from: Ari-Lee on 04.04.2015, 15:40:21[...]

Nuutti puhuu täyttä paskaa. Kaikkin paperit on saatavissa englanniksi.

QuoteTällaisen henkilön muuttoa Suomeen ei myöskään tehdä helpoksi, sillä esimerkiksi muuttoauton tuominen EU:n ulkopuolelta ja sen saaminen Suomen rekisteriin on monimutkainen ja hankala prosessi.

Muuttoauton tuleminen Suomeen ei edellytä mitään muuta että kuin paperit on kunnossa.
Miksi kukaan toisi muuttoauton Suomeen?

SimoMäkelä

Nuutille taisi tulla kiirastorstai ja pitkäperjantai päällekkäin täällä hommalla. Vielä kun olisi ristiinnaulittu, olisi Nuutin pääsiäinen raamatullisen täydellinen.

Ari-Lee

Quote from: SimoMäkelä on 04.04.2015, 16:40:20
Nuutille taisi tulla kiirastorstai ja pitkäperjantai päällekkäin täällä hommalla. Vielä kun olisi ristiinnaulittu, olisi Nuutin pääsiäinen raamatullisen täydellinen.

En aivan käyttäisi kärsimys metaforaa tässä. Sellaista tämä poliittinen peli kuitenkin on. Kaikki mitä on sanonut, luvannut tai tullut mainittua otetaan esille jos ei vaalien alla niin sitten jälkeenpäin. Toki hänellä on mahdollisuus tulla foorumille ilmaisemaan itsensä.

Nollatuntisopimuksilla L&T:lle Afrikasta työperäisenä, makaamaan turvaverkkoon. Toki hän ei tarkoita tätä, mutta näin tämä menee jos oikein luetaan hänen sanomansa kuten paholaisen asianajaja tekisi, ja tärähtäneistö jokatapauksessa näin toimii.

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

tutkimus

Quote from: Ari-Lee on 04.04.2015, 16:50:46
Quote from: SimoMäkelä on 04.04.2015, 16:40:20

En aivan käyttäisi kärsimys metaforaa tässä. Sellaista tämä poliittinen peli kuitenkin on. Kaikki mitä on sanonut, luvannut tai tullut mainittua otetaan esille jos ei vaalien alla niin sitten jälkeenpäin. Toki hänellä on mahdollisuus tulla foorumille ilmaisemaan itsensä.

Nollatuntisopimuksilla L&T:lle Afrikasta työperäisenä, makaamaan turvaverkkoon. Toki hän ei tarkoita tätä, mutta näin tämä menee jos oikein luetaan hänen sanomansa kuten paholaisen asianajaja tekisi, ja tärähtäneistö jokatapauksessa näin toimii.

Jos puhuu ja kirjoittaa ilman että määrittelee tarkasti mitä tarkoittaa niin antaa kaiken vaikutusvallan vastapuolen käsiin.

Nuutin työperäisen maahanmuuton hehkutus tarkoittaa käytännössä että Nuuttia äänestämällä saa EU/ETA-maiden ulkopuolelta tulevan työvoiman tarveharkinnan pois niinkuin kokoomus ja keskustakin haluavat ja se taas tarkoittaa että siten Nuutti kannattaa kannustinloukkujen pahentamista ja suomalaisten nuorten ja suomessa jo olevien maahanmuuttajien syrjäyttämistä pois työelämästä kun L&T ja SOL rahtaavat suomeen minimipalkkaisia siivoojia venäjältä ja aasiasta.
Se tarkoittaa myös että jokainen pitseriaa pyörittävä turkkilainen ja kurdi voi tuoda lisää turkkilaisia ja kurdeja pitseriaa pyörittämään niin paljon että pitserian päätuotteeksi tulee työperäisen maahanmuuton järjestäminen suomeen pitsojen paistamisen sijaan.

Jos ei ajattele asioita pidemmälle vaan ainoastaan reagoi niinkuin Nuutti tekee niin siitä seuraa että Nuutti tulee poliitikkona olemaan täysin kokoomuksen/keskustan pyöritettävissä ja monikultturisteillekin Nuutti vain hymisee että samaa mieltä ollaan maahanmuutosta.

Jos ei saa suutaan sen vertaa auki persujen itse järjestämässä vaalipaneelissa että pystyy kertomaan mikä on suomen maahanmuuttopolitiikassa vialla ja kuinka se korjataan niin silloin kyseinen poliitikko ei tule kansanedustajana muuttamaan yhtään mitään.

Jotta voi muuttaa asioita pitää olla itselle selvää ja kertoa muillekin selvästi mitä muuttaa, miten muuttaa ja miksi muuttaa ja miksi nykyinen maahanmuuttopolitiikka on epäonnistunutta.

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Leso

Quote from: tutkimus on 04.04.2015, 17:12:20
[...] Se tarkoittaa myös että jokainen pitseriaa pyörittävä turkkilainen ja kurdi voi tuoda lisää turkkilaisia ja kurdeja pitseriaa pyörittämään niin paljon että pitserian päätuotteeksi tulee työperäisen maahanmuuton järjestäminen suomeen pitsojen paistamisen sijaan. [...]

Ja se toinen vaihtoehto on Sampo Terho, eikö niin?

Ari-Lee

QuoteTällaisen henkilön muuttoa Suomeen ei myöskään tehdä helpoksi, sillä esimerkiksi muuttoauton tuominen EU:n ulkopuolelta ja sen saaminen Suomen rekisteriin on monimutkainen ja hankala prosessi.

Tämäkin vielä.
Kuinka Suomen kansanedustajan pitäisikään pohtia ulkomaalaisten ongelmia? Nuo asiat kuuluvat jonnekin muualle kuin Suomen eduskunnalle. Kansanedustajan tulee pohtia suomalaisten autoilijoiden etua. Suomalaiset autoilijat maksavat n. 7 miljardia erilaisia veroja ja maksuja joka vuosi.

John

Mitä täällä jotkut uikuttaa, että ei ole sopivaa ehdokasta? Ihan vaan tiedoksi, että kyseessä on eduskuntavaalit, ja tässä tapauksessa äänestetään ensisijaisesti puoluetta, eikä mitään helvetin ehdokasta. Näin sen ainakin pitäisi olla, mutta kaikki eivät sitä vissiin tajua.

Leso

Sinä, John, et taida ollenkaan ymmärtää, miten fiksuja täällä nimimerkkien takana oikeasti ollaan.

Lue ketju ja mieti. Mieti ihan vitun tarkkaan.

Lalli IsoTalo

Quote from: John on 04.04.2015, 17:49:36
... kyseessä on eduskuntavaalit, ja tässä tapauksessa äänestetään ensisijaisesti puoluetta, eikä mitään helvetin ehdokasta. Näin sen ainakin pitäisi olla, mutta kaikki eivät sitä vissiin tajua.

Kai toikin on ihan hyvä mielipide.
— Missä N, siellä R

jumahul

Quote from: Leso on 04.04.2015, 14:20:12
Koko mun mesoomisen pointti onkin siinä, että missä ne Helsingin ehdokkaat luuraa Terhoa ja Hyttistä lukuunottamatta?
Että ei taideta olla tosissaan.

Vaaleihin aikaa semmoiset kaksi viikkoa.

Jarmo Keto vetää ainakin Pellegalleriassa ihan hyvin.

Onhan näitä ehdokkaita olemassa. Tuskin tulevat ovellesi koputtamaan.

Leso

Quote from: jumahul on 04.04.2015, 20:42:13Tuskin tulevat ovellesi koputtamaan.

Enkä minä laiskoille paskoille ääntäni anna. Heippa, persut ja M11!

Lalli IsoTalo

Quote from: Leso on 04.04.2015, 20:47:52
Heippa, persut ja M11!

Ehdotan vaalipiirijaon lopettamista koko maasta, jotta Lesokin löytäisi itselleen sopivan ehdokkaan.
— Missä N, siellä R

John

Quote from: Leso on 04.04.2015, 20:47:52
Quote from: jumahul on 04.04.2015, 20:42:13Tuskin tulevat ovellesi koputtamaan.

Enkä minä laiskoille paskoille ääntäni anna. Heippa, persut ja M11!

Vai että laiskoille paskoille. Kannattaiskohan itse vähän nähdä vaivaa tutustuakseen ehdokkaisiin? Käytä vaikka siihen se aika, mikä sulla menee, kun spämmäät dothefaken ja muiden kanssa hommaforumin peräkammarissa.