News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2015-02-13 ESS: Kaupunginvaltuutettu liittyi Cannonballiin

Started by Koekaniini, 13.02.2015, 11:16:55

Previous topic - Next topic

Sekasikiö

Cannonball MC näyttää rikolliselta ja tuntuu rikolliselta. Tämä nyt on vaan minun mielipiteeni enkä lähde siitä kiistelemään.
Poliittisen puolueen kannattaa tarkkaan miettiä pitääkö jäsenistössään ihmistä, josta todennäköisesti(minun mielipide ja veikkaan myös suuren enemmistön) on loppupeleissä enemmän haittaa kuin hyötyä. Annetaan vastustajille vaan helppo ase puoluetta vastaan ja saadaan negatiivista palstatilaa.
Onko enempi parempi?

Rubiikinkuutio

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 20:10:13

Minun mielestäni Kokoomus on mainitsemasi kaltainen tunnettu rikollisjärjestö, koska sen päättäviin elimiin kuluu ja on kuulunut niin paljon tuomittuja rikollisia.

Rikoslista on suurimmilta osin jotain ratijuopumuksia, liinkenteen vaarantamisisa ja pahoinpitelyt jotain naisen kertalyöntejä. Kakki ovat olleet pahoillaan teoistaan ja moni on joutunut kurinpitotoimenpiteiden kohteeksi kokoomuksen taholta kun on möhlinyt. Kokoomus itse ei hyväksy rikollisuutta ja näyttää teollaan toimivan sitä vastaan. Kokoomus hyväksyy poliiseja jäsenikseen, eikä sen puoluetoimistosta löydy ratsioiden yhteydessä huumeita ja laittomia aseita.

Tuon kaiken lisäksi tuo rikollislista on tavattoman lyhyt ja suorastaan olematon kun siitä siivotaan nuo selvästi huomattomuutta ja typeryyttä tehdyt vahingot. Jos lasketaan kokoomuksen kansanedustajat viimeiseltä 10 vuodelta, niin rikoksien prosentti on pieni ja vakavien rikosten prosentti suorastaan olematon.

Kokoomuksen edustajat myös tekevät yhteistyötä oikeuden ja poliisin kanssa. Toisin kuin Cannonball jengiläiset.

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 18:43:13

Ehdotankin, että Kokoomukseen kuuluvat ihmiset erotetaan puolueesta, koska se on selvästi rikollisjärjestö.

Kokoomuksella on oikeus erottaa puolueestaan kenet se tahtoo. Samoin PS:llä tai Cannonballilla. Kannatat kai tätä oikeutta?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Velmu

1990-luvun alun lamassa oli Kokoomus avainasemassa yritysten tuhoamisessa, perheiden hajottamisessa ja yrittäjien ajamisessa jopa itsemurhiin. Valtiovarainministeri Iiro Viinasen (kok) valehtelu devalvaation tulemattomuudesta päivää ennen kuin se tuli tappoi yrittäjiä enemmän kuin mikään aiemmin tapahtunut. No viime sotien Neuvostoliiton järjestämät pommitukset olivat kyllä vielä kovempi juttu.
Kokoomuksen duuni Suomen tuhoamisessa on ollut todella merkittävä jo vuosikymmeniä ja miksei olisi, kun puikoissa ovat vain omaa etuaan ajavat pyrkyrit kuten edellä mainitut rikolliset.

Kuka sitä Kataistakaan mihinkään oikeisiin töihin pyytäisi. Sama juttu tämän Stubidon kanssa. 

Velmu

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 20:47:27
1990-luvun alun lamassa oli Kokoomus avainasemassa yritysten tuhoamisessa, perheiden hajottamisessa ja yrittäjien ajamisessa jopa itsemurhiin. Valtiovarainministeri Iiro Viinasen (kok) valehtelu devalvaation tulemattomuudesta päivää ennen kuin se tuli tappoi yrittäjiä enemmän kuin mikään aiemmin tapahtunut. No viime sotien Neuvostoliiton järjestämät pommitukset olivat kyllä vielä kovempi juttu.
Kokoomuksen duuni Suomen tuhoamisessa on ollut todella merkittävä jo vuosikymmeniä ja miksei olisi, kun puikoissa ovat vain omaa etuaan ajavat pyrkyrit kuten edellä mainitut rikolliset.

Kuka sitä Kataistakaan mihinkään oikeisiin töihin pyytäisi. Sama juttu tämän Stubidon kanssa.

Ai niin, meinasi unohtua. Joku PS:n jäsen on liittynyt johonkin prätkäjengiin. Sehän tässä on se tärkein pointti, koska vaalitkin lähestyvät jne.

Rubiikinkuutio

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 20:47:27
1990-luvun alun lamassa oli Kokoomus avainasemassa yritysten tuhoamisessa, perheiden hajottamisessa ja yrittäjien ajamisessa jopa itsemurhiin.

Irrelevanttia aiheen kannalta. Ymmärrän, että kun argumenttisi loppuvat tartut asioihin liittymättömiin asioihin.

Kokoomus teki kaiken sen laillisesti. Kokoomusta ei ole pakko äänestää. Eikä PS:ää. Erotti se prätkäjengiläisen tai ei.

Joku PS:n jäsen on liittynyt johonkin prätkäjengiin. Sehän tässä on se tärkein pointti, koska vaalitkin lähestyvät jne.

Koska kannatan PS:ää, niin se on minulle tärkeä pointti. Jos se jollekkin ei ole, niin äänestää sen mukaan sitten.

Velmu

Tärkeää on ymmärtää vain se, mitä puolueet todella tekevät, mitä ovat tehneet ja mihin ne pyrkivät. Prätkäjengit ja johonkin sellaiseen kuuluva yksittäinen PS:n paikallinen riviedustaja ei merkitse mitään Kokoomuksen tuhotöiden rinnalla. 

Kuningasweecee

Kylläpä taas näyttää hyvältä kun perussuomalaisen kaupunginvaltuutetun kuulumista tunnettuun rikollisjärjestöön yritetään selitellä parhain päin sönköttämällä muita puolueita rikollisjärjestöksi. Vaikkei kokoomusta äänestäisi koskaan, niin täällä tuo touhu menee jo täysin naurettavaksi. Aiemmin oli keskusta rikollisjärjestö ja nykyään kokoomus. Demareiden ay-liikettä verrataan mafiaan, samoin Greenpeacea sanotaan terroristijärjestöksi. Muslimienkin osalta arvellaan terroristiksi tai milloin miksikin, samoin heidän kanssaan tekemisissä olevia on nimitelty aika ronskeinkin sanankääntein, naisia varsinkin. Kuitenkin ainoa puolue jolla on näiden ihan oikeiden rikollisjengien jäseniä ja heidän kanssaan veljeileviä riveissään on perussuomalaiset. Puolue jolla oli eniten tuomittuja rikollisia riveissään oli perussuomalaiset.

Nyt silmät auki ihan oikeasti. 

Velmu

Quote from: Kuningasweecee on 18.02.2015, 21:11:00
Kylläpä taas näyttää hyvältä kun perussuomalaisen kaupunginvaltuutetun kuulumista tunnettuun rikollisjärjestöön yritetään selitellä parhain päin sönköttämällä muita puolueita rikollisjärjestöksi. Vaikkei kokoomusta äänestäisi koskaan, niin täällä tuo touhu menee jo täysin naurettavaksi. Aiemmin oli keskusta rikollisjärjestö ja nykyään kokoomus. Demareiden ay-liikettä verrataan mafiaan, samoin Greenpeacea sanotaan terroristijärjestöksi. Muslimienkin osalta arvellaan terroristiksi tai milloin miksikin, samoin heidän kanssaan tekemisissä olevia on nimitelty aika ronskeinkin sanankääntein, naisia varsinkin. Kuitenkin ainoa puolue jolla on näiden ihan oikeiden rikollisjengien jäseniä ja heidän kanssaan veljeileviä riveissään on perussuomalaiset. Puolue jolla oli eniten tuomittuja rikollisia riveissään oli perussuomalaiset.

Nyt silmät auki ihan oikeasti.

Miltä kuulostaa vessanpytty, jos tutustuisit faktoihin näissä rikollisjutuissa. Suosittelen TODELLA lämpimästi ensi alkuun tutustumista Kokoomuksen edellisen puheenjohtajan Jyrki Kataisen pöytäkirjaväärennöksiin. Ne löytyvät ihan googlettamalla. Tämä uskomaton puupää oli kumminkin Kokoomuksen eli niin sanotun kykypuolueen puheenjohtaja.

hyperbeli

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 21:44:40
Miltä kuulostaa vessanpytty, jos tutustuisit faktoihin näissä rikollisjutuissa. Suosittelen TODELLA lämpimästi ensi alkuun tutustumista Kokoomuksen edellisen puheenjohtajan Jyrki Kataisen pöytäkirjaväärennöksiin. Ne löytyvät ihan googlettamalla. Tämä uskomaton puupää oli kumminkin Kokoomuksen eli niin sanotun kykypuolueen puheenjohtaja.

Kyllä tuo tapaus täällä tunnetaan. Ja mielestäni Kokoomuksen olisikin tullut erottaa Katainen siinä paikassa. Mutta ilmeisesti Kokoomuksen organisaatio oli erimieltä ja siihen heillä oli täysi oikeus. Ja juuri tästä syystä (ja monesta muusta) en voisi Kokoomusta äänestää - siihen minulla on täysi oikeus.

Ja jos Perussuomalaiset eivät ota etäisyyttä tähän wanna-be-ganstaan, minun on vaikeaa äänestää Perussuomalaisia. Haluaisin puolueeni olevan suoraselkäinen ja puolustavan kaikessa oikeudenmukaisuutta, laillisuutta ja totuutta.

tutkimus

Quote from: Velmu on 18.02.2015, 21:02:53
Tärkeää on ymmärtää vain se, mitä puolueet todella tekevät, mitä ovat tehneet ja mihin ne pyrkivät. Prätkäjengit ja johonkin sellaiseen kuuluva yksittäinen PS:n paikallinen riviedustaja ei merkitse mitään Kokoomuksen tuhotöiden rinnalla.

Kyllä se prätkäjengiläinen merkitsee jos sen takia persut jää niukasti neljänneksi vaaleissa ja saamme konsensus hallituksen jossa keskusta, kokoomus ja SDP sillä se olisi pahin vaihtoehto kaikista koska silloin keskusta ja kokoomus sulassa sovussa lopettaisivat tarveharkinnan jolloin suomeen tulisi vuosien kuluessa satoja tuhansia matalapalkkaisia maahanmuuttajia lisää ja koska suurin osa olisi nettosaajia niin valtion ja kuntien talous menisi entistä enemmän kuralle koska nettosaajuuden lisäksi nämä ihmiset syrjäyttäisivät satoja tuhansia suomalaisia lopullisesti pois työmarkkinoilta.

SDP suostuisi tarveharkinnan poistamiseen mutta se vaatisi sen ehtona Nasima:n Oiva maahanmuutto-ohjelman toteuttmista eli elintasopakolaisia ja heidän perheenyhdistämisiään alkaisi tulemaan kymmeniä tuhansia vuodessa.

Suomi tarvitsee vain korkealle koulutettuja ja yksityiselle sektorille työlllistyviä ja itse itsensä kotoutttavia NETTOVERONMAKSAJIA maahanmuuttajiksi.

Prätkäjengiläiselle potkut koska tietoisesti/tyhmyyttään vahingoittaa persuja puolueena!

Jokaista hommaan kirjoitettua kommenttia kohti kannattaa kirjoittaa 5 faktoja levittävää kommenttia muihin medioihin jos haluaa että maahanmuuttokriittisyys valtavirtaistuu.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Rubiikinkuutio on 18.02.2015, 17:28:37
Quote from: Jaska Pankkaaja on 18.02.2015, 17:22:31

Jos kyseinen kaveri tykkää hengailla etupäässä rikollisten kanssa niin se ei ole rikos, mikäli hän itse tekee tai osallistuu rikokseen on hän rikollinen.

Minusta rikosten takia ei pidä automaattisesti erottaa puolueesta. Kuten ei ole onneksi tehtykkään. Sen sijaan tunnettuun rikollisjärestöön kuulumisesta pitää. Se on minun minun mielipiteeni ja PS tekee luonnollisesti omat ratkaisunsa.

Kokoomuslainen MINISTERI ilkka kanerva kutsui synttäreilleen Hells Angelsit jotka toivat hänelle LAHJAN mutta kenenkään mieleen ei tullut tämän teinityttöjen klähmijän erottaminen kokoomuksesta :)

AINA löytyy PS jäseniä jotka pahoittavat jonkun mielen ja SIKSI media nostaa näitä koko ajan.

Mutta hei, media vie sua selvästikin kuin kuoriämpäriä joten hyvää matkaa minne se sitten sinut viekin, mulle riitti tämä asia.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Deputy M

Varmaan asia on käsitelty tähän saakka. Laitetaan ketju lukkoon kunnes uutta tietoa tulee. Jos on kiireellistä sanottavaa niin pistäkää yksäri.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Faidros.

Quote from: Jaska Pankkaaja on 18.02.2015, 22:13:27
Kokoomuslainen MINISTERI ilkka kanerva kutsui synttäreilleen Hells Angelsit jotka toivat hänelle LAHJAN mutta kenenkään mieleen ei tullut tämän teinityttöjen klähmijän erottaminen kokoomuksesta :)

Ei kutsunut, eikä kyseessä olleet HA:t.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Jaska Pankkaaja

No HATUTko ne sitten olivatkin? Anteexi anteexi, joo ihan eri juttu ja ilman kutsua tulivat ja väkisin vääsivät iken naaman hymyyn ja ottivat kuvia :) ja siitä lahjastakin kokoomusystävällismielisissä lehdissä kirjoitettiin mutta koska en ollut paikalla niin varmasti se oli valhetta ja ainakin unohdettu.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Deputy M

Do dii, avataans taas, kas kun uutta on ilmennyt.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Topi Junkkari

Historiallinen oikeuspäätös: Cannonball on rikollisjengi

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022719273210_uu.shtml

Helsingin käräjäoikeus on eilisessä tuomiossaan katsonut, että Cannonball on vakavien rikosten tekemistä varten järjestäytynyt ryhmä.

Nyt on siis oikeudessa lausuttu se, mikä on ollut suurimmalle osalle täysijärkisistä suomalaisista selvää jo ajat sitten.

Tuollaisten porukoiden jäsenillä ei ole asiaa järjestäytyneiden puolueiden toimintaan. Jos eduskuntaan haluaa, voi perustaa rikolliskavereidensa kanssa oman valitsijayhdistyksen – idealistisesti ajateltunahan kansanedustuslaitoksessa pitäisi olla kaikkien kansanosien, myös rikollisten, edustus.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Taikakaulin

Käräjäoikeus päätti näin, koska perussuomalaisten kaupunginvaltuutettu kuuluu kyseiseen järjestöön. Nyt otetaan kaikki aseet käyttöön.  ;)
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Rubiikinkuutio

Quote from: Jaska Pankkaaja on 18.02.2015, 22:13:27

Mutta hei, media vie sua selvästikin kuin kuoriämpäriä joten hyvää matkaa minne se sitten sinut viekin, mulle riitti tämä asia.

Mutta hei, rikollisjengin propaganda vie sua selvästikin kuin kuoriämpäriä joten hyvää matkaa minne se sitten sinut viekin, ja tottakai sulle riitti kun ei sulla mitänä perusteluja ole "mielipiteesi" tueksi. Paitsi se, että itse ylpeilet että rikollisuus ei ole sinusta paha asia. Saattaiso se vaikuttaa arvostelukykyysi tässä?

Faidros.

Quote from: Jaska Pankkaaja on 19.02.2015, 10:43:11
No HATUTko ne sitten olivatkin? Anteexi anteexi, joo ihan eri juttu ja ilman kutsua tulivat ja väkisin vääsivät iken naaman hymyyn ja ottivat kuvia :) ja siitä lahjastakin kokoomusystävällismielisissä lehdissä kirjoitettiin mutta koska en ollut paikalla niin varmasti se oli valhetta ja ainakin unohdettu.

On aivan eri juttu liittyä rikollisjengiin, kuin joutua ottamaan heidän kuokkavierailua vastaan syntymäpäivänään.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kyklooppi

Kannattaisi asiaan hakea kuitti hovista,käräjien tampiot lautamiehet nyt tekee päätöksia vaikka millaisia.

Ihmisjäte.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Iloveallpeople

Quote from: Topi Junkkari on 01.03.2015, 00:45:08
Quote from: dothefake on 01.03.2015, 00:06:36
Muuttuu hovissa.

Minäkin toivon, että sakot ja ehdolliset kiinteytyvät hovissa.

Minulla ei ole tippaakaan ymmärrystä järjestäytynyttä rikollisuutta kohtaan. Tiedän, että sinulla on mopopoikia kaveripiirissäsi. Minua ei toista kertaa uhkailla.

Jossain vaiheessahan nämä moottoripyöräkerhot saivat myytyä ihmisille ajatuksen, että he ovat jotenkin moraalisempia rikollisia. Nyt kun heistä on kuullut enemmän, niin on huomannut, että he ovat narkkari-raiskaaja-osin pedofiili -pohjasakkaa. Tuolla on muutama, jotka rahastavat muiden rikollisten tyhmyydellä ja sitten on iso joukko, jotka toteuttavat sairaita perversioitaan joukon suojassa. Itsekin kuvittelin nuorempana, että näillä saastoilla on jokin korkeampi moraali kuin pedofiileillä tai raiskareilla.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

dothefake

Quote from: Topi Junkkari on 01.03.2015, 00:45:08
Quote from: dothefake on 01.03.2015, 00:06:36
Muuttuu hovissa.

Minäkin toivon, että sakot ja ehdolliset kiinteytyvät hovissa.

Minulla ei ole tippaakaan ymmärrystä järjestäytynyttä rikollisuutta kohtaan. Tiedän, että sinulla on mopopoikia kaveripiirissäsi. Minua ei toista kertaa uhkailla.
Aika törkeä väite, häpeä. Ja pyydä anteeksi.

Harkitsen tuttavuutemme irtisanomista.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Quote from: dothefake on 01.03.2015, 01:25:41
Aika törkeä väite, häpeä. Ja pyydä anteeksi.

Häpeä itse.

Sinun kaveripiiriisi kuuluva henkilö, jota olet aikoinaan kovasti puolustellut ja joka on vankeustuomioita istunut ja "moottoripyöräkerhoihin" kuulunut, sai 8.7.2012 ikibännin tälle foorumille uhkailtuaan minua väkivallalla.

Mitä minun pitäisi pyytää anteeksi?
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

dothefake

Olen tavannut tuon henkilön kaksi kertaa eläessäni. Kenties muodostat itse kaveripiirisi noin heppoisin perustein, mutta minä en. Pidä tunkkisi, emme enää ole tuttavia.

Teen vielä tarkennuksia entisen tuttuni Junkkarin esittämään törkeään väitteeseen. Kyseinen henkilö oli homman jäsen ja hän tuli Kouvolan Manskille tapaamaan meitä, jotka keräsivät Muutoksen kannatuslappuja. Kävimme myös porukalla keräyksen jälkeen siemaassa muutaman tuopin Aseman montussa. Seuraavan kerran tapasimme, kun meillä pidettiin ensimmäiset merkkiteosten nakkuukilpailut. Paikalla oli mm. eräs homman moderaattori, joten Junkkarin mukaan hänelläkin on kiinteät siteet moottoripyöräkerholaisiin. Noiden tapaamisten jälkeen en ole nähnyt ko. henkilöä. Kuitenkin Junkkarilla on otsaa väittää, että minulla on mopopoikia kaveripiirissäni. HV, Junkkari ja nyt en tarkoita hyvä veli.
-Tytti Tuppurainen

Deputy M

Quote from: dothefake on 01.03.2015, 02:13:05
Olen tavannut tuon henkilön kaksi kertaa eläessäni. Kenties muodostat itse kaveripiirisi noin heppoisin perustein, mutta minä en. Pidä tunkkisi, emme enää ole tuttavia.
Yes yes, i see. En arvannutkaan, että toveri Dothe diggaa motoristeja. mutta kukin taaplaa tyylillään. Vaikka sulla pitäisi sitten olla semmonen Harley Davidson. En siis eppäile, ettei sulla semmonen olisi, joten jokainen tekee mitä tykkää.

dothefake

Minulla on 1982 Kawasaki Custom LTD. Peräkärryllä.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Ei ole möhkö, mopon moottori 440, mutta se riittää, kun peräkärryä ei saa vetää 80 nopeampaa.
-Tytti Tuppurainen

Swen OF Sweden

Täällä olisi myynissä itäpyörä k750 vuodelta 1969 sivuvaunulla, todella tunnelmallinen musta pyörä ja hintaa vain tonni!!

Sorry ylläpito, ei tämä mikään myynti-ilmoitus ketju ole, mutta, kun moottoripyöristä on kyse, niin, eiköhän tämä voisi piristää elämää!

PS- pyörässä myös pakkivaihde!
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

dothefake

Todella tunnelmallinen, olen ajanut jonkun verran. Itse olisin luonnehtinut: hirvittävä, jokainen Lidl-matka on seikkailu. Se sivuvaunu on tarpeen työkaluille/matkapajalle. Hyvä pyörä, ei kuitenkaan ehkä ensipyöräksi.
-Tytti Tuppurainen