News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2015-01-24 TS: Azizin mielestä Suomen ei kannata kaivaa verta nenästään

Started by Kaustinen, 26.01.2015, 13:27:03

Previous topic - Next topic

väliaika

Azizi, pelkää, räjähdysaltis, Muhammedista, satuttavat, satuttaa, syrjäytynyt, heikosti koulutettu, muslimi ryhtyy, viattomia kuolee, Azizi, provokaatioillaan, terroristien, maalitaulun, Azizi, ääri-islamistien, verta, tulella

Poistin uutisesta sidesanoja kokoomuksen edustajan ja maltillisen muslimin sanomasta. Jyrkähköä maltillista keskustelua.

Tampereen yliopiston diskurssin gradua suunnitteleva voisi ottaa kopin ja tilastoida maltillisen muslimin puhuntaa.

Maija Poppanen

Quote from: Rubiikinkuutio on 26.01.2015, 14:08:35
Quote from: Kaustinen on 26.01.2015, 13:27:03

Minä pelkään, että Suomi alkaa kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.

Päinvastoin. Tämä on juuri täydellinen syy kaivaa verta nenästää ja ajaa esiin ne jotka eivät hyväksy länsimaista sananvapautta. Pinikin kytevä islam pitää niemomaan sammuttaa ennekuin se salakalavalasti polttaa pois länsimaisen sananvapauden perusteet.

Olen täysin samaa mieltä.

Paska on nostettava pintaan, seurauksista huolimatta. Joitain tulee sattumaan nenään, noin roimasti vähäteltynä, mutta vain näin toimien islamilainen todellisuus saadaan näkyviin niin, että suvakeimmatkin pikkuhiljaa alkavat ymmärtää realiteetit.

-PPT-

Tilannehan on se että teki niin tai näin niin se on väärin päin. Pilapiirrokset ovat uskomattoman tökerösti tehtyjä ja typeriä joten niiden julkaisematta jättäminen on sinällään perusteltua mutta kun jätetään julkaisematta niin annetaan vaikutelma tissiposkesta joka perääntyy uhkailujen edessä.

Malla

Quote from: väliaika on 26.01.2015, 14:48:14
Azizi, pelkää, räjähdysaltis, Muhammedista, satuttavat, satuttaa, syrjäytynyt, heikosti koulutettu, muslimi ryhtyy, viattomia kuolee, Azizi, provokaatioillaan, terroristien, maalitaulun, Azizi, ääri-islamistien, verta, tulella

Poistin uutisesta sidesanoja kokoomuksen edustajan ja maltillisen muslimin sanomasta. Jyrkähköä maltillista keskustelua.

Tampereen yliopiston diskurssin gradua suunnitteleva voisi ottaa kopin ja tilastoida maltillisen muslimin puhuntaa.
Nykyrunoutta!

Faidros.

Quote from: Maija Poppanen on 26.01.2015, 14:49:39

Minä pelkään, että Suomi alkaa kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.

Päinvastoin. Tämä on juuri täydellinen syy kaivaa verta nenästää ja ajaa esiin ne jotka eivät hyväksy länsimaista sananvapautta. Pinikin kytevä islam pitää niemomaan sammuttaa ennekuin se salakalavalasti polttaa pois länsimaisen sananvapauden perusteet.

Paska on nostettava pintaan, seurauksista huolimatta. Joitain tulee sattumaan nenään, noin roimasti vähäteltynä, mutta vain näin toimien islamilainen todellisuus saadaan näkyviin niin, että suvakeimmatkin pikkuhiljaa alkavat ymmärtää realiteetit.

Kyllä, juuri näin. Ruotsi on hyssyttelyllään aiheuttanut itse ongelmansa.

Ärsytä muslimi päivässä, se pitää valtion terveenä! :)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kni

Suomalaiset on erittäin pitkäpinnaista kansaa. Mutta katkeaa se suomalaisenkin pinna joskus ja sitten on oksat pois.

Minä käännän allaolevan Muhiksen kommentin toisin päin:
Quote– Kilpailu olisi vain kiinnittänyt ääri-islamistien huomion Suomeen. Minä pelkään, että Suomi alkaa kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.

– Muslimien uhkailu vain kiinnittäisi suomalaisten huomion muslimeihin. Minä pelkään, että muslimit alkavat kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Ernst

Quote from: Malla on 26.01.2015, 14:57:51
Quote from: väliaika on 26.01.2015, 14:48:14

Nykyrunoutta!

Saisihan noista kelpo räpinkin, kunhan muuttaa sanajärjestystä ja sanoo välillä jou!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Kni on 26.01.2015, 15:02:08

– Muslimien uhkailu vain kiinnittäisi suomalaisten huomion muslimeihin. Minä pelkään, että muslimit alkavat kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.

Ja heti on Illman ja Fobba rinnuksissa kiinni, kun noin kiihotat kansanryhmää vastaan!

;)

Nuivake

QuoteMinä pelkään, että Suomi alkaa kaivaa verta nenästään. Ei kannata leikkiä tulella.

Mitä nopeammin ja mitä voimakkaammin islam ja suomessa loisivat muslimit näyttävät todellisen "karvansa", sitä parempi.
Kansasta suurin osa on vieläkin autuaan ymmärtämätön, millaista hirviötä yhteiskuntaamme ollaan parhaillaan rakentamassa.

Toivon sydämmestäni, että mahdollisimman suuri ja raju isku islamistien toimesta tapahtuu ja mahdollisimman pikaisesti, koska aitosuomalainenhan ei usko, ennen kuin näkee.

Meillä on vielä mahdollisuus torjua totaalinen yhteiskunnallinen etnokatastrofi ja meistä voi vieläkin muodostua "Pohjolan paratiisi", jollaisesta muut Euroopan maat voivat ENÄÄ vain uneksia.

Toinen vaihtoehto on tietysti lopettaa "ilmaisen elämän" jakaminen. Maahan saa tulla töihin ja elämään, jos itse ottaa itsestään, elämästään ja perheestään vastuun. Maan sosiaalihuoltoa kuppaamalla ja näillä varoilla "radikalisoituminen" täytyy estää NYT. Vielä voimme vaikuttaa asiaan.

Halukkuutta tosin ei vaikuta liiemmin olevan, tähän tarvitaan joko rahojen loppumisen yhteiskunnan sosialisteilta tai merkittävämpi islamistien "kupliva ja karnevaalimainen" kohtaaminen meidän "vääräuskoisten" kanssa.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Antti Kontio

Quote from: Maija Poppanen on 26.01.2015, 14:49:39

Veitte sanat sianlihalta haisevasta suustani.

Aziz ymmärtää, että riittävä muslimien ärsyttäminen (kotus: ent. sananvapaus vanh.) aiheuttaa niin monta suomalaisen kuoleman aiheuttavaa keppostelua, ettei pahinkaan mokuttajasuojatyöpaikkalainen pysty sanomaan niitä yksittäistapauksiksi. Näiden suomalaisten uhrien vuoksi asiat olisi pakko laittaa ajoissa kuntoon.
Ruotsin tilanteeseen saakka ajautuminen tuottaisi uhreja monituhatkertaisesti, eikä paluuta entiseen ole.

Kiitokset etukäteen suomalaisille uhreille!
Itse olen uhrannut vasta kolme autoani paskaksi ja muuta kiusaa. Nykyisin vain jaan vaalimateriaalia, harjoitan mikroeriarvoisuutta ja lymyilen netissä verhojen takana.

Rubiikinkuutio

Quote from: Asra on 26.01.2015, 14:17:39

Kyllä. Pyllykuvilla ja ilkkumisella ei Euroopan ja Suomen asemaa paranneta.

Lakkaa jo tuo harhaanjohtava "pyllykuva"-propaganda. Mihin sinä vetäisit rajan kun älykäänkin satiirin tekijöitä yritetään tappaa? Mitä enemmän terroristeille annetaan periksi, niin sitä enemmän sitä koko kättä saa tarjota kun ovat puraisseet sormen poikki.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Kni

Quote from: M on 26.01.2015, 15:07:22
Quote from: Kni on 26.01.2015, 15:02:08

Ja heti on Illman ja Fobba rinnuksissa kiinni, kun noin kiihotat kansanryhmää vastaan!

;)

Kun suomalaista satuttaa, suomalainen kirjoittaa Hommaforumille. 
Satutettu muslimi sen sijaan ryhtyy johonkin, jonka seurauksena viattomia kuolee.

Sen jälkeen jollekin syrjäytyneelle ja heikosti koulutetulle suomalaisellekaan ei ehkä hommakirjoittelu riitä.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Marius

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Isäntä ja loinen

"Myötäilkää, pokkuroikaa, varokaa suututtamasta ja vaietkaa pelokkaasti". Siinä on Azizin viesti suomalaisille. Maahantunkeutujat oikuttelevat ja suomalaiset laskevat katseensa alistuneina. Nähdäkseni on olemassa toinenkin vaihtoehto. Ei oteta Suomeen sellaisia ihmisiä, joiden integroitumisennuste on heikko. Käännytetään kaikki herkkähipiäiset suklaasilmäradikaalit. 
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

xor_rox

Quote from: Kni on 26.01.2015, 15:29:04
Kun suomalaista satuttaa, suomalainen kirjoittaa Hommaforumille. 
Satutettu muslimi sen sijaan ryhtyy johonkin, jonka seurauksena viattomia kuolee.

Siinäpä se. Kun meikäläinen yhteiskunta ei voi aloittaa omalla maaperällään sotaa ISIS:iä vastaan, niin on parempi keskittyä pitämään ISIS täältä poissa. Eurooppalainen sivilisaatio on järjettömän haavoittuvainen tuollaisia ilmiöitä vastaan, kun päiväkodit, koulut ja kaikki on rakennettu täysin avoimeksi ulkopuolelta tuleville yksittäistapauksille. Ei tarvita kuin muttama yksittäistapaus, niin yhteiskunta on polvillaan. Eikä sekään varmista, että kansa olisi asian suhteen jotenkin yhtenäinen. Katsokaa Ranskaa, jossa Le Pen yritetään nyt sulkea täysin politiikan ulkopuolelle.

Pitäisi kylmän viileästi laittaa rajat kiinni kehitysmaista tulevalle maahanmuutolle ja antaa muiden hoitaa piirrustuksista villiintyneet yksittäistapauksensa ihan itse.

Rubiikinkuutio

Quote from: xor_rox on 26.01.2015, 16:49:51

Siinäpä se. Kun meikäläinen yhteiskunta ei voi aloittaa omalla maaperällään sotaa ISIS:iä vastaan, niin on parempi keskittyä pitämään ISIS täältä poissa.

Olen jo viidessä ketjussa kysynyt sinulta miten nuo ovat toisiltaan pois? Päinvastoin se että suomalaista sanavapautta puollustetaan ja näytetään suomen kansalle, että suomalaiset muslimit eivät siedä sananvapautta, niin se edesauttaa koko maahanmuuton ongelmallisuuden paljastamista.

Sinusta pitäsi vaan luopua osasta suomalaista sanavapautta muslimien kritisoinnin osalta ja kuinka uskot sen auttavan maahanmuuttopolitiikan järkeistämistä?

Katsokaa Ranskaa, jossa Le Pen yritetään nyt sulkea täysin politiikan ulkopuolelle.

Le Pen on ainoa joka yrittää järkeistää maahanmuuttopolitiikkaa ranskassa. Luuletko että se onnistuisi paremmin jos hän ei puollustaisi sananvapautta siellä?

Pitäisi kylmän viileästi laittaa rajat kiinni kehitysmaista tulevalle maahanmuutolle ja antaa muiden hoitaa piirrustuksista villiintyneet yksittäistapauksensa ihan itse.

Ensimmäinen kyllä, mutta miten tuo jälkimmäinen mukamas auttaa ensimmäistä?

Mehud

Siinä Aziz on oikeassa, että tulella ei pidä leikkiä. Valloilleen päässyt tai uhkaava tuli on sammutettava nopeasti ja tehokkaasti. Rakenteita on purettava riittävästi, ettei palopesäkkeitä jää kytemään ja on järjestettävä jälkivartiointi kaiken varalta. Kansalaisia on valistettava hallitsemattoman tulen vaaroista.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Kari Kinnunen

Näille Azizeille tulisi antaa erittäin runsaasti media-aikaa. Tarpeeksi kun selvittävät näkemyksiään julkisuudessa niin eiköhän Pihtiputaan mummokin ala ymmärtää minkälaista porukkaa maahan on laahattu.

Tottakai muslimeille vinoilu on riskaabelia hommaa. Tyypit joilla on uhmaikäisen lapsen impulssikontrolli mutta aikuisten voimat ovat vaarallisia.

Muslimeihin kannattaa suhtautua, kuten muihinkin vaarallisiin asioihin vaikkapa kyykäärmeisiin. Siirtää mahdollisimman kauas asutuksesta.

väliaika

Monet suomalaiset poliitikot ja toimittajat ihailevat islamia juuri siksi, että muslimit kehtaavat sanoa ääneen kuin lapset sen mikä perinteisessä suomalaisessa kasvatuksessa on koettu perheelle noloksi ja häpeäksi.

Muslimit kehtaavat valittaa isännälle ruoasta, uskaltavat arvostella emännän verhoja ja vaativat vielä teinipoikaa lopettamaan kuvien piirtelyn.

Suomalainen toimittaja ja poliitikko ihmettelevät käsi kädessä, että onpa upea ulkomaan ilmestys. Miten se onkin noin kirjava, sanavalmis ja vielä kirjavakin.

Rändöm

Ihan hyvin monikulti kiteytetty tässä jutussa: veren kaivamista nenästään. Hieman myöhemmin pelkkää verta. 

Aikookohan sananvapaus-teeskentelyllä viime aikoina ratsastanut pölhöpopulisti Stubb ojentaa puolueensa etnojaoston herraa sananvapauden vastaisista puheista? Hmm!  ;D

xor_rox

Quote from: Rubiikinkuutio on 26.01.2015, 16:56:10
Quote from: xor_rox on 26.01.2015, 16:49:51

Siinäpä se. Kun meikäläinen yhteiskunta ei voi aloittaa omalla maaperällään sotaa ISIS:iä vastaan, niin on parempi keskittyä pitämään ISIS täältä poissa.

Olen jo viidessä ketjussa kysynyt sinulta miten nuo ovat toisiltaan pois?

Niin kauan, kuin mellä on mahdollisuus hoitaa asia vaarantamatta lastemme turvallisuutta, niin näin pitäisi myös toimia. Monissa eurostotasavalloissa näin ei enää ole. Hullujen provosointi ja suomalaisen yhteiskunnan ajaminen kaaokseen ei tule auttamaan asiassa.

Nyt kun juokset perässäni kysymässä tuota samaa kysymystä, niin todetaan, että olisi hienoa nähdä kommenttejasi esim. CAES -ketjussa, eikä pelkästään höyryämässä sananvapaudesta ja oikeudesta julkistaa muhammedin perseen kuvia. Katsos kun osoitat juuri omalla toiminnallasi, miksi 'nuo ovat toisiltaan pois'.

Nuivake

Quote from: Kari Kinnunen on 26.01.2015, 17:00:43
Tyypit joilla on uhmaikäisen lapsen impulssikontrolli mutta aikuisten voimat ovat vaarallisia.

Länsimaissa heitä kutsutaan kehitysvammaisiksi.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Rubiikinkuutio

Quote from: xor_rox on 26.01.2015, 17:17:39

Niin kauan, kuin mellä on mahdollisuus hoitaa asia vaarantamatta lastemme turvallisuutta, niin näin pitäisi myös toimia. Monissa eurostotasavalloissa näin ei enää ole. Hullujen provosointi ja suomalaisen yhteiskunnan ajaminen kaaokseen ei tule auttamaan asiassa.

Mutta kun meillä ei ole sitä mahdollisuutta. Eduskunnassa olevista puolueista kaksi oikeasti tahtoo rajoittaamaahanmuuttoa ja niistä toisessakin on ihmisiä joita tämä koko maahanmuutto ei kiinnosta, koska se ei ole riittävän tärkeää. Miten tämä sinun tahtomasi rajojen sulkeminen toteutetaan jos päättäjiä ja kansaa ei saada tajuamaan millainen ongelma islam on ja miten se auttamattomasti on ristiriidassa sananvapautemme ja länsimaisten arvojemme kanssa?

Nyt kun juokset perässäni kysymässä tuota samaa kysymystä, niin todetaan, että olisi hienoa nähdä kommenttejasi esim. CAES -ketjussa, eikä pelkästään höyryämässä sananvapaudesta ja oikeudesta julkistaa muhammedin perseen kuvia. Katsos kun osoitat juuri omalla toiminnallasi, miksi 'nuo ovat toisiltaan pois'.

Olen jo vastanut sinulle tähän. Hommafoorumilla on tuskin yhtään ihmistä joka ei informaation tasolla ymmärtäisi riittävästi maahanmuuton ongelmista. Ei hyödytä ketään että vauhkoan siellä ketjussa ja saarnaan kuorolle.

Sen sijaan täällä valitettavasti näyttää olevan sellasia muslimien takapuolta nuolevia pasifisteja, joiden mielestä sananvapauden uhraaminen ei mukamas vahingoittaisi ensimmäisenä maahanmuuttokritiikkiä.

Arvoton

Quote from: Asra on 26.01.2015, 13:42:22
Muhis on näkemyksissään täysin oikeassa tällä kertaa. Eikä ole uhkailua tunnustaa vallitseva todellisuus. Voi hyvinkin olla, että Muhis tietää vähän paremminkin mistä puhuu, koska Suomessa olevista kurdinuorista löytyy hyvinkin radikalisoituneita ja toimintavalmiita tapauksia.

Näissä tapauksissa vaadin Suomeen toimintavalmiuksia, joilla poistetaan maasta kyseinen aines. Ja heti. Jo nuo Azizit joutaisi poistaa maasta, joiden ulostulot lähentelevät laitonta uhkausta.

Mehud

Muhis on näkemyksissään täysin oikeassa tällä kertaa. Eikä ole uhkailua tunnustaa vallitseva todellisuus. Voi hyvinkin olla, että Muhis tietää vähän paremminkin mistä puhuu, koska Suomessa olevista kurdinuorista löytyy hyvinkin radikalisoituneita ja toimintavalmiita tapauksia.

Kyllä vallitseva totuus pitääkin tunnustaa, mutta toisesta näkökulmasta. Ei uhkaajan varoituksesta johtuen, vaan uhattujen näkökulmasta. Uhattujen, eli Suomalaisten pitäisi tunnustaa vallitseva todellisuus ja poistaa sen sisältävä uhka kovalla kädellä etukäteen ja vielä komemmalla kädellä jälkikäteen.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

väliaika

Quote from: Mehud on 26.01.2015, 17:34:33

Kyllä vallitseva totuus pitääkin tunnustaa, mutta toisesta näkökulmasta. Ei uhkaajan varoituksesta johtuen, vaan uhattujen näkökulmasta. Uhattujen, eli Suomalaisten pitäisi tunnustaa vallitseva todellisuus ja poistaa sen sisältävä uhka kovalla kädellä etukäteen ja vielä komemmalla kädellä jälkikäteen.

Näin juuri.

Poistetaanko väkivaltainen ja verenvuodolla uhkaava vai poistetaanko piirtäjä ja piirrustuksilla uhkaava uhka.

Jukka Wallin

Quote from: Mehud on 26.01.2015, 16:56:40
Siinä Aziz on oikeassa, että tulella ei pidä leikkiä. Valloilleen päässyt tai uhkaava tuli on sammutettava nopeasti ja tehokkaasti. Rakenteita on purettava riittävästi, ettei palopesäkkeitä jää kytemään ja on järjestettävä jälkivartiointi kaiken varalta. Kansalaisia on valistettava hallitsemattoman tulen vaaroista.

Olen samaa mieltä tästä. Viimeksi 1918 meillä riehui tulipalo ja se saatiin sammutettua juuri ja juuri.  Kymmenet tuhannet suomalaiset ja lukemattomat venäläiset saivat surmansa. Ei kannata leikkiä tulitikuilla.

Jeesus opetuslapsilleen "Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat."
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Ernst

Quote from: Mehud on 26.01.2015, 16:56:40

Vapaapalokuntia on perustettava.

Marius

Vapaapalokuntia ei tarvitse perustaa,

ne ovat.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Mehud

Quote from: Marius on 26.01.2015, 17:45:45
Vapaapalokuntia ei tarvitse perustaa.

Jokainen vapaapalokunta on tähän mennessä perustettu toimeliaiden ihmisten toimesta.