News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Muhammed pilakuvapaitoja

Started by LambOfGod, 08.01.2015, 11:06:12

Previous topic - Next topic

Malla

Quote from: Asra on 08.01.2015, 17:35:31
Quote from: Mehud on 08.01.2015, 17:18:21

Minusta hauska pilakuva on se missä sika painaa kontillaan olevaa muhamedia peräreikään. Se ei ainakaan loukkaa ketään ja on viihdyttävä.
Oletko ihan varma, että on henkisesti tervettä pitää tuollaista hauskana ja viihdyttävänä?

Nauraminen edistää henkistä terveyttä, näin uskon. Joskus ihmiset nauravat asioille, jotka pelottavat.
Pilalehti ei ole pakollista kaiken kansan luettavaa. Onneksi, toistaiseksi.

Malla

Quote from: Siili on 08.01.2015, 17:39:30
Quote from: Malla on 08.01.2015, 17:34:57
Mutta kerro toki esimerkki: millainen pila on sinun mielestäsi hauska?

Ehkäpä sellainen, joissa juutalaiselle tai dhimmille käy köpelösti?

Dhimmit ovat ehkä tosikkoja, mutta juutalaiset osaavat nauraa itselleen.

Mehud

Minusta hauska pilakuva on se missä sika painaa kontillaan olevaa muhamedia peräreikään. Se ei ainakaan loukkaa ketään ja on viihdyttävä.
Oletko ihan varma, että on henkisesti tervettä pitää tuollaista hauskana ja viihdyttävänä?

On se terveempää nauraa kuvalle missä sika panee muhamedia, kuin muhamed pikkutyttöä. Kysyn vastakysymyksenä, että onko henkisesti tervettä pitää esikuvanaan miestä joka on nussinut pikkutyttöä? Kuva on mustetta ja paperia ja lapsen nussiminen on alistamista ja perverssiä. Kumpi on terveempää?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Emo

Onko islam henkisesti terve ideologia tappaessaan mm. pilakuvien vuoksi?
Olet muslimi, eikä silloin ole sopivaa kiinnittää liikaa huomiota henkisen terveyden vaatimuksiin. Ei mielenvikaisuuden pitäisi muslimia haitata, päinvastoin.

LambOfGod

Tilasin juuri sen viimeisimmän painoksen paidasta. parin viikon sisään se on päälläni. Poistan linkit oman paitani kuviin, tehkää omanne :)
Laitan tänne sitten kuvat itsestäni se paita päällä- in and out
Liitteenä on kuvat, joita käytin
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Sputnik

No ei ole. Ihan selvää eläinrääkkäystähän tuo olisi. Deadwoodista tutun herra Wun siat sen sijaan olisivat olleet arvon profeetalle oivallista painiseuraa.

Rubiikinkuutio

Quote from: Malla on 08.01.2015, 17:42:10
juutalaiset osaavat nauraa itselleen.

Joo. Vähän huumoria toisen maailmansodan suihkuista ja juutalainen maailma reperää ravokkaaseen nauruun.

Mutta nauru ei olekkaan se mitä vaaditaan kun joku julkaisee pilakuvan josta ei itse tykkää. Ainoa mitä vaaditaan on, että ei tapa tai vahingoita ketään sen takia.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Machine Head

Eipä taida löytyä niin kovaa jätkää, että uskaltaa pilkata islamia julkisesti. Siitä seuraa aina ikävyyksiä, enemmän tai vähemmän. Kristinuskoa voi rauhassa pilkata, koska jokainen tietää, ettei siitä seuraa mitään vakavaa. Kristinusko on ainoa todellinen rauhan usko(nto) ja sitä voi jokainen vääristellä juuri niin kuin haluaa, ilman seuraamuksia.

Jumalan rakkaus ja pitkämielisyys on ihmisjärjelle käsittämätön.

Malla

Quote from: Emo on 08.01.2015, 16:53:22
Periaatteessa kuka hyvänsä voi itse tehdä pilakuva -T -paidan; ostaa vaan paidan ja kangastusseja ja piirtää kuvan paitaan vaikka mallin mukaan kankaan läpi, jos ei muuten osaa piirtää.

Emo dear, ehkä periaatteessa mutta ei käytännössä. Pienimuotoinen fatwa (sittemmin onneksi peruttu) lankesi ylleni, kun yritin piirtää kivan kuvan lapsen T-paitaan. "Siis onks tää muka joku kukka? Kaikki nauro mulle!"
Kaikki ei vaan osaa  :) 

Rubiikinkuutio

Quote from: Machine Head on 08.01.2015, 17:47:06

Kristinusko on ainoa todellinen rauhan usko(nto) ja sitä voi jokainen vääristellä juuri niin kuin haluaa, ilman seuraamuksia.

Ainoa? En pelkäisi pilkata myöskään juutalaisia, hinduja, budhalaisia, Bahá'í uskovaisia, Taolaisia, Kungfutselaisia tai juuri mitään muutakaan uskontoa Helsingissä.

Oikeastaan mieleeni tulee vain yksi rauhanuskonto, jonka pilkkaaminen pelottaa.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 17:46:24
Quote from: Malla on 08.01.2015, 17:42:10
juutalaiset osaavat nauraa itselleen.

Joo. Vähän huumoria toisen maailmansodan suihkuista ja juutalainen maailma reperää ravokkaaseen nauruun.

Mutta nauru ei olekkaan se mitä vaaditaan kun joku julkaisee pilakuvan josta ei itse tykkää. Ainoa mitä vaaditaan on, että ei tapa tai vahingoita ketään sen takia.

Miksi juutalaisten pitäisi nauraa juutalaisten kansanmurhalle? Eikö sinulle mitenkään riitä, että ei-juutalaiset nauravat sille? Käytkö itse nauramassa lähisukulaistesi haudoilla? Mielestäsi holokausti on verrannollinen pila-aihe sen kanssa, että Muhammed piirretään pommi turbaanissa?

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 08.01.2015, 17:56:44

Miksi juutalaisten pitäisi nauraa juutalaisten kansanmurhalle?

Osaatkos lukea? Enkös minä juuri nimenomaan kirjoittanut, että heidän EI tarvitse nauraa sille? Kirjoitin, että heidän pitää vain olla tappamatta ketään sellaisten vitsien esittäjiä. Tietääkseni ovat onnistuneet ihan hyvin.

Eikö sinulle mitenkään riitä, että ei-juutalaiset nauravat sille?

Minusta ei-juutalaisetenkaan ei tarvitse nauraa niille. Nauraminen on vaapaaehtoista. Toisten tappaminen naurattamisen takia taas kiellettyä.

Käytkö itse nauramassa lähisukulaistesi haudoilla?

En. Jos joku nauraa lähisukulaisille, niin en mene tappamaan heitä.

Mielestäsi holokausti on verrannollinen pila-aihe sen kanssa, että Muhammed piirretään pommi turbaanissa?

Kyllä. Muhammedia saa pilkata. Holokaustia saa pilkata. Minun uskomuksiani saa pilkata. Paavia saa pilkata.

Millekkään noista ylläolevista ei tarvitse nauraa, mutta kaikkia pitää saada tehdä ja naurattajia ei saa sen takia tappaa naurattivat ne vitsit tai eivät.

Machine Head

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 17:51:10

Kristinusko on ainoa todellinen rauhan usko(nto) ja sitä voi jokainen vääristellä juuri niin kuin haluaa, ilman seuraamuksia.

Ainoa? En pelkäisi pilkata myöskään juutalaisia, hinduja, budhalaisia, Bahá'í uskovaisia, Taolaisia, Kungfutselaisia tai juuri mitään muutakaan uskontoa Helsingissä.

Oikeastaan mieleeni tulee vain yksi rauhanuskonto, jonka pilkkaaminen pelottaa.

Kyllä, ainoa, ja todistettavasti. Kristinusko ei alun perin ollut uskonto lainkaan, kunnes ihmiset väänsivät siitä myös uskonnon.
Islamia on syytäkin pelätä. Kristinuskon Jeesuksessa ei ole mitään pelättävää, koska rakkaus, armo ja pitkämielisyys.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 18:00:42
Quote from: Emo on 08.01.2015, 17:56:44

Miksi juutalaisten pitäisi nauraa juutalaisten kansanmurhalle?

Osaatkos lukea? Enkös minä juuri nimenomaan kirjoittanut, että heidän EI tarvitse nauraa sille? Kirjoitin, että heidän pitää vain olla tappamatta ketään sellaisten vitsien esittäjiä. Tietääkseni ovat onnistuneet ihan hyvin.

Eikö sinulle mitenkään riitä, että ei-juutalaiset nauravat sille?

Minusta ei-juutalaisetenkaan ei tarvitse nauraa niille. Nauraminen on vaapaaehtoista. Toisten tappaminen naurattamisen takia taas kiellettyä.

Käytkö itse nauramassa lähisukulaistesi haudoilla?

En.

Mielestäsi holokausti on verrannollinen pila-aihe sen kanssa, että Muhammed piirretään pommi turbaanissa?

Kyllä. Muhammedia saa pilkata. Holokaustia saa pilkata. Minun uskomuksiani saa pilkata. Paavia saa pilkata.

Millekkään noista ylläolevista ei tarvitse nauraa, mutta kaikkia pitää saada tehdä ja naurattajia ei saa sen takia tappaa naurattivat ne vitsit tai eivät.

Opettele itse lukemaan mitä kirjoitit. Kirjoitit juurikin siten, että juutalaiset eivät osaa nauraa itselleen koska holokausti ei heitä naurata. Ymmärrän kyllä suomenkielen, sinä vissiin et.

Kaikkea saa pilkata, mutta on turha ällistellä jos juutalainen maailma ei repeä nauramaan holokaustille ja edes vihjata, että tämä johtuisi siitä että juutalaiset eivät osaisi nauraa itselleen.

Lue uudelleen Vastaus #42 : tänään kello 17:56:44 tästä ketjusta, näet mitä sanoit.

VeePee

Quote from: Asra on 08.01.2015, 17:09:53
Miksi pitää tieten tahtoen loukata toisia pilakuvilla, joiden pilassa ei ole mitään oikeasti hauskaa?

Se on tapa ottaa kantaa. Se on myös tapa vastustaa pahaksi, vahingolliseksi ja vaaralliseksi kokemaansa asiaa; i-slamin uskontoa. Joku vastustaa kommunismia, toinen kapitalismia - minä vastustan i-slamia.

Hyväksyn luonnollisesti myös sen, että joku pilkkaa minulle tärkeitä arvoja.

Ari-Lee

En vastustanut islamia aikaisemmin. Mitä tapahtui? Tapahtui islamin maahantuonti. Aikaisemmin en ollut kiinnostunut Afrikan tapahtumista. Nyt ne ovat osa arkeani. Somaleiden asiat kuuluvat ja näkyvät myös minulle.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Detainee

onko pedofiili henkisesti terve ihminen? Lääkäri saattaa olla eri mieltä

Eino P. Keravalta

QuoteMiksi pitää tieten tahtoen loukata toisia pilakuvilla

Miksi pitää tieten tahtoen loukata toisia ampumalla heitä kalashnikovilla päähän?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:07:29

Opettele itse lukemaan mitä kirjoitit. Kirjoitit juurikin siten, että juutalaiset eivät osaa nauraa itselleen koska holokausti ei heitä naurata. Ymmärrän kyllä suomenkielen, sinä vissiin et.

Niinhän minä kirjoitinkin? Sehän on totta, että se ei naurata juutalaista maailmaa suurestikkaan? Sen lisäksi minä kirjoitin, että heidän ei tarvitse nauraa sille. Mikset sinä sitä kohtaa lukenut. Lainaan sen tähän uudestaan isolla:

"Mutta nauru ei olekkaan se mitä vaaditaan kun joku julkaisee pilakuvan josta ei itse tykkää. Ainoa mitä vaaditaan on, että ei tapa tai vahingoita ketään sen takia."

Onko nyt tarpeeksi selvästi että tajuat sen sisällön? Mikset sinä tuota lausetta osannut lukea siitä, vaan tivasit minulta vastauksia jotka jo sisältyivät tuohon? Mikset osannut lukea sitä edes toisen kehotuksen yhteydessä vaan jatkat minun lukemaanosaamisen kritisointia ihan turhaan.

Kaikkea saa pilkata, mutta on turha ällistellä jos juutalainen maailma ei repeä nauramaan holokaustille ja edes vihjata, että tämä johtuisi siitä että juutalaiset eivät osaisi nauraa itselleen.

NIIN! Sitähän minä juuri sanoin, että ei sille ole pakko nauraa. Senkin olisit huomannut jos olisit sen heti lukenut. Ja ymmärrän hyvin miksi juutalaiset eivät osaa nauraa tässä kohtaa itselleen. Totesin vain sen faktan, että eipä se juuri naurata. En ole vaatinut että se olisi heistä hauskaa. Itsekkänä en juuri naureskele juutalaishuumorille ja keskitysleirillä käynti oli henkilökohtaisesti minulle hyvin herkkä hetki vailla mitänä hauskuutta. MUTTA minusta sellaista huumoria ei saisi kieltää ja toivottavasti ei sinustakaan.

Lue uudelleen Vastaus #42 : tänään kello 17:56:44 tästä ketjusta, näet mitä sanoit.

Lue itse. Myös se lause jonka suurensin tähän viestiin.

LambOfGod

Itse käytin tätä sivua paidan tekemiseen http://www.vistaprint.fi/miesten-t-paidat.aspx?mk=t+paita+omalla&ad=b&crtv=43124859896&psite=mkwid|Kzmo3JuQ&device=c&GP=1%2f8%2f2015+11%3a18%3a51+AM&GPS=3398129138&GNF=1 (todella helppokäyttöinen)
Maksoi vajaat 24€ toimituskuluineen.
Olisi kiva nähdä millaisia paitoja muut tekevät
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Rubiikinkuutio

Quote from: Machine Head on 08.01.2015, 18:11:42

Puhun rauhasta ja rakkaudesta, sinä tappamisesta. Antaa olla...

Sinä sanoit:

Ja tuo ei pidä paikkaansa. Kaikkia muitakin uskontoja (yhtä tiettyä lukuunottamatta) voi pilkata täällä ihan rauhassa ilman pelkoa mistään. Ihan ilman seuraamuksia. Juutalaiet eivät ole tietääkseni tappaneet ketään keskitysleirihuumorin takia. Ihan ilman seuraamuksia on heidän kansanmurhaansa saanut pilkata.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 18:17:41
Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:07:29

Lue itse. Myös se lause jonka suurensin tähän viestiin.

Lue sinä, sillä se jälkimmäinen kappale ei muuta sitä mitä sanot viestissä nro 42 ensimmäisessä kappaleessa. Taitaa poika olla ruotsinkielinen?

Huomioi myös se mitä Malla kirjoittaa ja johon kommentoit.

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:28:52

Lue sinä, sillä se jälkimmäinen kappale ei muuta sitä mitä sanot viestissä nro 42 ensimmäisessä kappaleessa.

Sehän on fakta, että holokaustin kohdalla keskivertojuulaisen huumorintaju omasta kansastaan ja sen historiasta loppuu? Minusta siinä ei ole edes mitään vikaa, että se ei naurata heitä. Siksi en nyt tajua mikä tässä on ongelmana?

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 18:33:31
Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:28:52

Lue sinä, sillä se jälkimmäinen kappale ei muuta sitä mitä sanot viestissä nro 42 ensimmäisessä kappaleessa.

Sehän on fakta, että holokaustin kohdalla keskivertojuulaisen huumorintaju omasta kansastaan ja sen historiasta loppuu? Minusta siinä ei ole edes mitään vikaa, että se ei naurata heitä. Siksi en nyt tajua mikä tässä on ongelmana?

No ei tässä mitään ongelmaa olekaan, nyt kun selvensit näkemystäsi ettet alunpitäenkään ollut tällä perusteella juutalaisia huumorintajuttomiksi väittämässä.
Oli vain hieman epäselvä tuo eka kommenttisi, sen ymmärsin osin väärin.
Nytpä tiedän mitä tarkoitit, ja olen jopa samaa mieltä kanssasi.
Sattuu-han tuota kaikille, että kirjoittaa tänne jotain mielestään yksiselitteistä ja joku ymmärtää sen väärin. Tuossa nimenomaisessa viestissäsi minua hämäsi se kun ikään kuin näytit vastaavan Mallan kommenttiin.

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:36:56

No ei tässä mitään ongelmaa olekaan, nyt kun selvensit näkemystäsi ettet alunpitäenkään ollut tällä perusteella juutalaisia huumorintajuttomiksi väittämässä.

En tosiaan. Hehän ovat luoneet noin puolet amerikkalaisten tekemästä komiikastakin kautta aikain.

Oli vain hieman vaillinainen tuo eka kommenttisi, sen ymmärsin niiltä osin väärin.

Asia selvä ja kaikki kunnossa. Kannattaa lukea siitä viestissä vain se mitä olen sanonut ja kritisoida sitten sitä. Jos olisin tahonut sanoa juutalaisia huumorintajuttomiksi, niin olisin sanonut että he ovat huumorintajuttomia.

Mutta siis koko jutun ydin on siinä, että en itse tiedä yhtään keskitysleirihuumoria tehnyttä koomikkoa jonka juutalaiset ovat sen takia tappaneet. Ja uuneista, sähköaidoista ja sen sellaisista on taatusti vitsailtu enemmän kuin muhammedista.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 08.01.2015, 18:41:28
Asia selvä ja kaikki kunnossa. Kannattaa lukea siitä viestissä vain se mitä olen sanonut ja kritisoida sitten sitä.

Yritin lukea, mutta väärinymmärrys tapahtui silti.
Onneksi emme ole muslimeita niin kenenkään ei nyt tämän selkkauksen vuoksi tarvitse tappaa ketään, jotta kunniamme säilyisivät :D

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 08.01.2015, 18:44:34

Onneksi emme ole muslimeita niin kenenkään ei nyt tämän selkkauksen vuoksi tarvitse tappaa ketään

Onnekas sattuma (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-gen165.gif)

Malla

Minua kiinnostaa muslimihuumori. Tietääkö kukaan?  Jotain vanhoja juttuja olen lukenut, mutta nykyaikana? Mikä muslimeja naurattaa nyt, millaisia vitsejä he kertovat itsestään?

Huumori (etenkin itseironia) on parhaimmillaan rauhantyötä.
Minäkin nauran Pekka ja Toivo -vitseille. Ne ovat ihanan pöhköjä niin kuin mekin.

Detainee

mehumatin väkivaltainen menneisyys on liian kova pala monelle muslimille

Ari-Lee

Quote from: Malla on 08.01.2015, 18:53:51
Minua kiinnostaa muslimihuumori. Tietääkö kukaan?  Jotain vanhoja juttuja olen lukenut, mutta nykyaikana? Mikä muslimeja naurattaa nyt, millaisia vitsejä he kertovat itsestään?

QuoteFobia #3
3. Catagelophobia- Fear of being ridiculed. Humor was beyond Muhammad's intellectual ability to understand. He could not take a good joke. Read the story about the death of Asma Bint Marwan.

http://wikiislam.net/wiki/Farsideology:_Top_Ten_Phobias_of_Muhammad_and_more
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä