News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Simon Elo (kd/ps/sin/sit/kok/jne) - mies ja arvopohja

Started by Simon Elo, 28.11.2014, 11:38:36

Previous topic - Next topic

Muuttohaukka

Quote from: Ernst on 21.06.2017, 10:36:48
---

Jos/kun on heilutellut, niin se riittää minulle. Ei ole tarvetta asian lisäkaivelulle.

---

Ei kuulu minullekaan Elon heiluttelut mutta se on Elolla aina edessä. Se heiluminen. Ei sitä tarvitse kaivella, se kaivellaan ilman minuakin ja minun mielenkiintoani.
Se lapsen silmiin katsominen ja nyyhkiminen sen kohdan kanssa saa minut vain hymyilemään vinosti.

Kyllä pienikin valta on mielenkiintoinen asia. Elo an sich ei ole mikään tavoiteltava uusmustanaamio- ei ulkomuodoltaan, eikä puhetavaltaan.

eskonaama

Kanssakeskustelijoilla on selvästi sekä puolesta että vastaan näkemyksiä asiasta, joista molemmat ovat hyvin ymmärrettäviä kantoja. Lisään myös oman mielipiteeni soppaan, eli jos kyseessä olisi nimenomaan _pelkästään_ salasuhde, mielestäni salapuikotukset tulisi jättää näiden kahden henkilön väliseksi asiaksi eikä muiden yksityisasioilla tarvitsisi herkutella.

Kuitenkin, nimenomaan yhdistettynä tähän tilanteeseen asialla on painoarvoa koska Elo on hurskastellut kristillisillä arvoilla, moneen kertaan terottanut hypänneensä UuVatti/Smurffi ryhmään (mikälie ilon ja luottamuksen slogan olikaan) koska Persuissa on jotakin synkkää menneillään. Nämä asiat yhdistettynä toisiinsa paljastavat että enkelillä onkin likainen kaapu ja sädekehäkin oli vain halpaa messinkiä.

Ihmisiä ollaan kaikki mutta tulisi muistaa se että jos haluaa nostaa itsensä jalustalle niin siihen kannattaa olla aihetta ja varauduttava siihen että pelin henki muuttuu.
The most important aspect of arguing is that you counter your opponents argument, not that you start insulting your opponent.

Ernst

Quote from: Muuttohaukka on 21.06.2017, 10:59:13

Kyllä pienikin valta on mielenkiintoinen asia. Elo an sich ei ole mikään tavoiteltava uusmustanaamio- ei ulkomuodoltaan, eikä puhetavaltaan.

Asiantuntijamoodissa täytyy antaa Simon Elolle siitä yksi tammenterho, että on puolisonsa kanssa hakeutunut parisuhde- tai perheterapiaan (tieto on peräisin mediasta). Silloin on ainakin hyvä mahdollisuus syventyä itseensä ja ehkä ensiksi siihen, millainen minä olen muille läheisilleni. Siis saada peili naamansa eteen vaikka ei olisi ihan heti halunnut. Kasvun paikka.

E: edelleen asiantuntijamoodissa. Jos nyt Simonin dippailu unohdetaan (en halua hänen asiaansa rääpiä), niin onhan näissä vieraissa dippikastikkeissa kastamisissa aina sekin puoli, joka siinä parisuhdeselvittelyssä tulee framille; milainen mies minä olen vaimolleni /millainen vaimo olen miehelleni? Historia? Mitä minä oikeasti haluasin toiselta? Miksi minä juuri sitä tarvitsen nyt? Mitä hän minulle antaa? Miksi hän ei anna minulle sitä mitä minä eniten tarvitsisin? ....

Jos parisuhteessa elätte, niin edellinen kysymysasettelu on pohdinnan arvoinen. Ja vaikka ette eläisikään.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Nuivanlinna

Quote from: Faidros. on 21.06.2017, 10:03:13
Kun PS:n valtaus ei onnistunut kokoomuksen naisagenteilta, niin sen täytyi järjestää viimeviikkojen näytelmä puolueen hajoittamiseksi. :roll:
Ketähän muita kokoomuslaiset on vikitelleet?  ???

Tässä on nyt ruvennut kiinnostamaan niin Jussin, kuin Simpankin salasuhteen vuotaminen julkisuuteen.
-Johtuiko Jussin kohdalla vuoto kokoomusnaisen emotionaalisista tarpeista, vaiko Kokoomus-puolueen tarpeista? Kuitenkin juuri pj-äänestyksen alla.
-Simonin kokoomusnaissuhde, miksi juuri nyt, mikä on vuodon anatomia, kuka kertoi kelle missä jne....

Aiheen käsittelyn pysyminen poliittisena on kyllä pärekaton kulotukseen verrattava suoritus, joten ehkä mode poistaa tämän.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

junakohtaus

Sinänsä kyllä 23-vuotias huivikaulainen kokoomusmisukka jakkupuvussa on ajatuksena aika håt. Silmät kosteina ja ääni kauhusta väristen se nieleskelisi, että sä olet .... MAAHANMUUTTOKRIITIKKO.

Vähän sama juttu kuin hellariorkesterin landolatyttö, joka laulaa jeeeeeesuuuuuuus muuuuttttiiiiiii kaaaaaiiiiiikkeeen ja on päättänyt säästää avikseen.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Tappivanukas

Minua harmittaa yleisellä tasolla tapojen ja moraalin löyhyys, koska olen konservatiivi. Samaan aikaan olen iloinen siitä ettei (laillinen) seksuaalinen toiminta ole mikään sosiaalinen tai poliittinen kuolemantuomio, koska olen liberaali. Pettäminen tai homoilu on yksityisasia. Poliittista merkitystä niille tulee vasta jos teot ja puheet ovat jyrkässä ristiriidassa. Poliitikolla on syytäkin odottaa että teoilla on seurauksensa ja että kaikki tulee julki.

Henkilökohtaisella tasolla pidän avioliitossa tai kiinteässä suhteessa pettämistä käsittämättömänä. Jollei ole täysin tiedottomana (ns paavikännit) pitäisi löytyä sen verran aivotoimintaa että viimeistään ennen penetraatiota ajattelee että a) puoliso saa tietää ja b) koko maailma saa tietää.

Jos silti on pakko panna niin sitten panee.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

Soromnoo

Quote from: Alaric on 19.06.2017, 22:16:32
Elo painottaa nyt, että hänen lähtönsä perussuomalaisista ei johtunut Halla-ahosta.

- Tämä ei liity Jussi Halla-Ahoon henkilönä tai poliitikkona. Arvostan häntä kumpanakin. Kyse on niistä voimista, mitkä ovat hänen takanaan. Siellä on sellaisia voimia, joiden arvoja ja tavoitteita en voi jakaa, enkä edistää, Elo kertoi Ville Kinaretin ja Mikko Honkasen haastattelussa.

20 netsiä ovat kaapanneet vallan ja Jussi on pelkka marionetti :D

Sydämistynyt

Elo kertoo Kalevassa, että Oinonen on kertonut, että häneen on käyty jo ihan käsiksi:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/soinilaisille-uudet-turvaohjeet-raju-palauteryoppy-sai-uuden-ryhman-varpailleen/763329/

QuoteSoinilaisille uudet turvaohjeet - raju palauteryöppy sai uuden ryhmän varpailleen

KOTIMAA 21.6.2017 11:28 ANITA SIMOLA

- Aikamoista sontaa sataa niskaan. Näin tiivisti uusi vaihtoehto -ryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Tiina Elovaara tuntemukset Lännen mediassa viikonloppuna.

Perussuomalaisten hajoaminen sai aikaan ennen näkemättömän rajun palautepuuskan. Osa on tasoltaan uhkailua, fyysiseen koskemattomaan liittyvää ja jopa edustajan perheeseen kohdistuvaa.

Ryhmän johto on ollut tiiviissä yhteydessä eduskunnan turvallisuusosaston kanssa.

urvallisuusjohtaja Jukka Savola vahvistaa, että he ovat antaneet uuden ryhmän edustajille ohjeet menettelytavoista niitä tilanteita varten, joissa uhkaava ilmiö nousee esille.

- Kun politiikassa tulee muutoksia, niin ne herättävät voimakkaita tunteita. Muutosten jälkeen tulee ryöpsähdys.

Kesällä on monia yleisötapahtumia, joissa uusi ryhmä on mukana, suurimpana SuomiAreena Porissa ensi kuussa.

Savola korostaa, että julkisissa esiintymisissä turvallisuus on pitkälti järjestäjän kontolla. Mitä tapahtuu kesän aikana turuilla ja toreilla, niin se on kysymysmerkki.

...
Elo kertoo, että hän on saanut perheeseensä kohdistuvia kommentteja.

- Kansanedustaja Pentti Oinonen kertoi, että häneen oli käyty käsiksi kadulla. Ohje on, että jos fyysistä koskemattomuutta uhataan, niin edustajan pitää olla heti yhteydessä eduskunnan turvallisuusosastoon. Siihen ei pidä suhtautua kevyesti.

Elo sanoo, ettei hänen tietojensa mukaan kukaan ole tehnyt uudesta ryhmästä rikosilmoitusta, vaikka aihetta kyllä olisi.

...

Kulttuurirealisti

QuoteElo sanoo, ettei hänen tietojensa mukaan kukaan ole tehnyt uudesta ryhmästä rikosilmoitusta, vaikka aihetta kyllä olisi.

Sanonta jonka voi ymmärtää kahdella tavalla.  ;)
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Pölhökustaa

Seiskassa sanotaan näin:

Quote from: Olemme vaimoni kanssa käsitelleet asiaa. Virhe yksityiselämässäni on minun. Kadun ja kannan virheestä vastuun. Parisuhdeterapia on meille tärkeäksi tueksi. Jatkamme yhdessä eteenpäin, Simon kirjoitti sähköpostissaan.

boldaus oma. Kukas muistaa koska viimeksi Simon on kirjoitellut jotain yhdessä eteenpäin -tyyppistä?

En voinut vastustaa kiusausta, oli liian herkullinen lausunto. Muuten olen sitä mieltä, että poliitikkojen jenkkityyppiseen yksityiselämän penkomiseen ja hurskasteluun ei ole Suomessa mitään syytä mennä. Simonin elosteluunkaan (no pun intended) ei, mutta tällä lausunnolla hän teki sen itse.

Anti Uuvatti

Kyllähän se periaatteessa on jokaisen oma asia missä ns. uittaa hohtimiaan. Mutta kun arvopohjaa on viime aikoina niin kovasti korostettu niin ei Elon kannattaisi kovin paljon heristellä sormea (pun intendend?) muille.

Mutta sellainen hyvin ikävä asia tästä saattaa seurata että jatkossa Simon saa katsoa poikaansa silmiin joka toinen viikonloppu sekä lisäksi kesälomalla kaksi viikkoa. Ja se on oikeasti surullista.

Kim Evil-666

Ei nyt tule ihan äkkiä nilkkimäisempää poliitikkoa mieleen, kuin Elo. Arhinmäki, Li, Kari, Niinistöt ja kaikki muutkin mokutusvuosien saatossa esiin nousseet jäävät kirkkaasti taakse.

Petturuus on seikka, joka lisää oksettavuutta isoilla kertoimilla. Se, että petturuuden lisäksi haetaan vielä jatkuvalla valehtelulla säälipisteitä kansalta ja muilta poliittisilta toimijoilta, on suorastaan rikollisen oksettavaa. Elon tuomio tullee olemaan täydelinen poliittinen kuolema, jonka heijastevaikutukset tulevat varmaankin vaikuttamaan myös politiikan jälkeiseen "siviilielämään". Kallis hinta hetken parrasvaloista, jonka valot hehkuvat sinisinä. Sellaista se on petturin elämä.

Ainoastaan Soini yltää Elon kanssa samoihin mittoihin, eikä vähiten kokonsa vuoksi.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

b_kansalainen

^^^Simon Elon olisi pitänyt mennä parisuhdeterapiaan myös Jussi Halla-ahon kanssa, niin ei olisi tarvinnut loikata :P Koko uuvattiryhmä olisi voinut työstää suhdettaan Halla-ahoon ryhmäterapiassa.

Venne

Quote from: Sydämistynyt on 21.06.2017, 09:54:47
Kärähtää se naapurinkin sauna aina välillä.  Hurskastelemaan ei kannata ryhtyä, koska se kolahtaa lopulta aina omaan nilkkaan.  On nähty ensin tunteellista "en voi katsoa lastani silmiin, jos en loikkaa" -juttua, ja nyt tämä.  :facepalm:

Tässä kohtaa pohdin ensin onko Simon peloteltu loikkaamaan uhkauksella tuoda salasuhde julki. Sitten hylkäsin foliopipon, ei kai kukaan olisi niin tyhmä että luottaisi suhteen salassa pysymiseen jos sen paljastamisella uhkaillaan.

Luulen että näitä salasuhteita on tosi monilla korkeissa asemissa olevilla ja aiheeseen siksi paljastuksiin ei juuri kosketa tai niille ilkuta. Kun voi koska vaan osua omalle ķohdalle.

Sakari

Quote from: Soromnoo on 21.06.2017, 11:35:31
Quote from: Alaric on 19.06.2017, 22:16:32
Elo painottaa nyt, että hänen lähtönsä perussuomalaisista ei johtunut Halla-ahosta.

- Tämä ei liity Jussi Halla-Ahoon henkilönä tai poliitikkona. Arvostan häntä kumpanakin. Kyse on niistä voimista, mitkä ovat hänen takanaan. Siellä on sellaisia voimia, joiden arvoja ja tavoitteita en voi jakaa, enkä edistää, Elo kertoi Ville Kinaretin ja Mikko Honkasen haastattelussa.

20 netsiä ovat kaapanneet vallan ja Jussi on pelkka marionetti :D

Elo ei siis irtisanoudu Halla-ahosta, vaan niistä taustavoimista jotka kannattavat Halla-ahoa. Melkoista mielenvikaista läppändeerusta. Mistä Elo tietää kuka ja ketkä kannattavat Halla-ahoa, kun vielä itsekin ei irtisanoudu Halla-ahosta? Päättelen asian niin että Elo haluaa irtisanoutua minusta joka kannatan Halla-ahoa PS:n johtoon. Elo voisi tietysti selventää millaiset tahot ja henkilöt sopivat Halla-ahon kannattajiksi, jotta hänen ei olisi tarvinnut erota Perussuomalaisista.
Ooh lalaa...

Vörå

En tajua edes vähän alusta näitä yksityiselämän retosteluja. Tuomitsin ne Halla-ahon ja niin myös teen Elonkin kohdalla. Ihan omalaatuista, että näistä jauhetaan.

Olisin sangen kiinnostunut kuulemaan tuomitsijoiden omien poliittisten idoleitten nimiä - veikkaanpa että huomattavalta osalta löytyisi ties mitä juttuja yksityiselämästään...

ISO

Quote from: Olemme vaimoni kanssa käsitelleet asiaa. Virhe yksityiselämässäni on minun. Kadun ja kannan virheestä vastuun. Parisuhdeterapia on meille tärkeäksi tueksi. Jatkamme yhdessä eteenpäin, Simon kirjoitti sähköpostissaan.

Muistan simonilta vastaavan kommentin ihan tästä mennä viikolta, silloin oli jatkamassa yhdessä eteenpäin Perussuomalaisten kanssa.

Ilmeisesti tuo on simonille tärkeää, yhdessä eteenpäin jatkaminen, kunnes sitten ei enää jatketakaan.

Mahtaakohan vaimo olla samaa mieltä asiasta.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Profit

Quote from: Vöyri on 21.06.2017, 13:40:59
En tajua edes vähän alusta näitä yksityiselämän retosteluja. Tuomitsin ne Halla-ahon ja niin myös teen Elonkin kohdalla. Ihan omalaatuista, että näistä jauhetaan.

Kyllä ne tehoaa imagon heikentämisessä. Ei niistä muuten jauhettaisi.

ISO

Quote from: Profit on 21.06.2017, 13:55:16
Kyllä ne tehoaa imagon heikentämisessä. Ei niistä muuten jauhettaisi.

Ja samalla luodaan painetta eloa kohtaan, negatiivista energiaa joka kuluttaa resursseja valtavasti.

Tarkoituksena siis saada mies vastaamaan teoistaan.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Martel

Quote from: Vöyri on 21.06.2017, 13:40:59
Kai itsekin tunnustat, että on kammottava ristiriitä Simon Elon puheiden ja tekojen välillä (kristillinen moraali ja perhearvot vs. pökkii vierasta naista oman vaimon ollessa raskaana). Ilman tuota ammottavaa tekopyhyyden rotkoa, harvalla olisi mitään sanomista.

Ilkka Kanervan kohdalla ongelma ei ole elostelu, vaan se ettei hän kykene rajoittamaan elosteluaan. Tekstarikohun aikana Kanerva oli ulkoministeri. Selvisi, että Kanerva oli lähetellyt puutarhanhoitovinkkejä mm. samaan aikaan kun oli istunut Suomen edustajana kokouksissa. Ongelma on sama kuin Paavo Arhinmäen juopottelu Sotshin Olympiakisoissa, ts. ministeri ei hallitse käytöstään.

Oletan myös, että KGB/FSB/GRU on vuosikymmenten kuluessa onnistunut keräämään hyvin laajan компромат-videokirjaston Kanervasta. Se on ongelma, jos henkilö on ulkoministeri tai - kuten nyt - puolustusvaliokunnan puheenjohtaja.

Ägräs

Kanervan tapauksessa painoi se, että Alexander Stubb, tuo transatlanttinen myyrä, tuli saada hallitukseen hinnalla millä hyvänsä.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Ernst

Quote from: rölli2 on 21.06.2017, 13:34:10

Ville ranta on paljastanut ne taustavoimat

Taiteilija voisi kehittyä. Itse asiassa hänellä olisi paljonkin mahdollisuuksia kehittyä taiteilijana ja ihmisenä.

b_kansalainen

Quote from: Martel on 21.06.2017, 14:29:14
Kai itsekin tunnustat, että on kammottava ristiriitä Simon Elon puheiden ja tekojen välillä (kristillinen moraali ja perhearvot vs. pökkii vierasta naista oman vaimon ollessa raskaana). Ilman tuota ammottavaa tekopyhyyden rotkoa, harvalla olisi mitään sanomista.
Vaimon pettäminen raskauden aikana on pahinta ja alhaisinta mitä parisuhteessa mies voi tehdä. Tiedän lähipiiristä kaksi tapausta ja niiden perusteella asia ei ikinä unohdu ja tule anteeksi annetuksi petetyltä vaimolta tai raskaudesta syntyneeltä lapselta. Terapialla voi saada lisäaikaa, mutta loppu on jo sinetöity Simon Elon avioliitossa ja traumat lapselle luotu.

Randy

Quote from: Pölhökustaa on 21.06.2017, 12:51:42
Seiskassa sanotaan näin:

boldaus oma. Kukas muistaa koska viimeksi Simon on kirjoitellut jotain yhdessä eteenpäin -tyyppistä?

En voinut vastustaa kiusausta, oli liian herkullinen lausunto. Muuten olen sitä mieltä, että poliitikkojen jenkkityyppiseen yksityiselämän penkomiseen ja hurskasteluun ei ole Suomessa mitään syytä mennä. Simonin elosteluunkaan (no pun intended) ei, mutta tällä lausunnolla hän teki sen itse.

Samaa naureskelin. Simonin viime liikkeiden perusteella hän tämän lausunnon jälkeen varmaan pakkaa huomenna himassaan tavarat, jättää avaimet pöydälle ja ottaa lopuksi jääkaapin ovesta lapsensa kuvan mukaan, jota voi sitten katsoa silmiin uuden asuntonsa sohvalta uuden naisensa kanssa. 

Ernst

Simonia harjataan. Pitäisikö itkeä vai nauraa. Vai neuvoa, notta lähtisi pois noista porukoista. Itsepähän kyllä valitsi...

Ägräs

Quote from: rölli2 on 21.06.2017, 13:34:10

Ville ranta on paljastanut ne taustavoimat

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/ville-ranta-tavallisten-suomalaisten-juhannusjuhla

Miten vähä-älyinen ja pahantahtoinen voi olla? Ei kestä minuuttiakaan hakea netistä Vastarinnan kanta Perussuomalaisiin, ja se on täysin negatiivinen. Halla-aholla tai ilman.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Lalli IsoTalo

Quote from: Kim Evil-666 on 21.06.2017, 13:05:04
Ei nyt tule ihan äkkiä nilkkimäisempää poliitikkoa mieleen, kuin Elo.

Minua on aina vähän ihmetyttänyt sellainen virkamiesmainen tunteettomuus. Ihan kuin häneltä puuttuisi ideologinen kiihko. Näin se taisi sitten ollakin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Martel

Quote from: b_kansalainen on 21.06.2017, 14:51:34...asia ei ikinä unohdu ja tule anteeksi annetuksi petetyltä vaimolta tai raskaudesta syntyneeltä lapselta. Terapialla voi saada lisäaikaa, mutta loppu on jo sinetöity Simon Elon avioliitossa ja traumat lapselle luotu.
Lapsi kärsii vasta jos kotona riidellään. Jos Simon olisi ollut heikkoudestaan avoin ja rehellinen vaimolleen etukäteen, tuskin mitään ongelmaa olisi edes syntynyt. Osa naisista jopa antaa aviomiehelleen luvan rimputtaa toista ovikelloa silloin kun on itse raskauden loppuvaiheen takia estynyt.

Kenenkään yksityiselämä ei kestä täysin päivänvaloa. Ihmismieli hakee tasapainoa, esim. monet erityisen törkyisiä juttuja tekevät pitävät yllä moitteetonta julkisivua. Esim. eräs netissä perheblogia ylläpitänyt ja perhearvoja hehkuttanut nainen tuomittiin myöhemmin kahdesta lapsen törkeästä raiskauksesta ja kolmesta törkeästä lapsen hyväksikäytöstä (omia lapsia). Oikeudelle jäi epäselväksi, kuka tappoi kyseisen naisen aviomiehen. :roll: Vuoden poliisiksi 1987 valittu ja vuonna 1995 poliisin ansioristillä palkittu huumepoliisin päällikkö pyöritti vuosikausien ajan kenties maan suurinta huumeiden salakuljetusoperaatiota. Näitä esimerkkejä on vaikka kuinka.

Vastaavasti huono maine ja julkisivu ei aina tarkoita, etteikö ihminen voisi ainakin hetkittäin olla suorastaan esimerkillinen. Tunsin nyt jo edesmenneen papin, joka oli mielestäni erittäin hyvä pappi, paitsi että mopo aina välillä karkasi alkoholin (ja ilmeisesti naistenkin) kanssa.

Simonin epäilen olevan pelkkä sosiopaattinen pyrkyri, kuten niin monet poliitikot. Tälle antaa tukea Elon 180 asteen käännös ja arvohöpinät välittömästi persuista loikkaamisen jälkeen.