News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Simon Elo (kd/ps/sin/sit/kok/jne) - mies ja arvopohja

Started by Simon Elo, 28.11.2014, 11:38:36

Previous topic - Next topic

Ägräs

Quote from: Jaakko Sivonen on 13.06.2017, 20:43:58
Simon Elo juuri haastattelussa sanoi, että uuvatti-ryhmä ottaa esimerkkiä Emmanuel Macronista. Kuten tiedämme, Macron on kiihkomielinen EU-federalisti kuten Stubb.

HA HA HA HA!

Täydellinen aatteen pettäminen! Täydellinen isänmaan pettäminen!

Herää taas wanhat aavistelut, että Soinin ja jopa Vennamon puolueet olisi perustettu myös täydelliseksi valeoppositioksi.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Alaric

Simon Elo juuri haastattelussa sanoi, että uuvatti-ryhmä ottaa esimerkkiä Emmanuel Macronista. Kuten tiedämme, Macron on kiihkomielinen EU-federalisti kuten Stubb.

En ymmärrä miten Elosta on saatu hiljalleen tuollainen EU-myönteisiä fraaseja toisteleva zombi. Tyhjä kuori. Kiristetäänkö sitä jollain?

Kohta näemme "EU-kriittisen" Terhon lausumassa papukaijana tätä samaa skeidaa.

Oksettavaa.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Tabula Rasa

Quote from: Ägräs on 13.06.2017, 20:46:37

HA HA HA HA!

Täydellinen aatteen pettäminen! Täydellinen isänmaan pettäminen!

Herää taas wanhat aavistelut, että Soinin ja jopa Vennamon puolueet olisi perustettu myös täydelliseksi valeoppositioksi.

Jää nähtäväksi kuuluuko Halla-ahokin valeoppositioiden sarjaan ja pitääkö toiminta suorittaa tunnetuilla tekijöillä joilla on tässä hyvää aikaa verkostoitua ja valmistautua mikäli nykypaskat eivät saa hommaa toimimaan.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

DuPont

Quote from: Fetissimies on 13.06.2017, 20:46:24
Elo yrittää muuttaa brändiään, koska nuivien äänillä tuskin tulee valituksi uudelleen. Selkärangaton, mutta pragmaattinen ratkaisu häneltä.

Toivottavasti tulee foorumille jonain päivänä vastaamaan, eikös ole homman jäsen? Vaikka tuskin on miestä tuohon.

Hävettää, että olen joskus itse uuvattia puolustellut.

ApuaHommmaan

Mitä ihmeen sieniä tuo mies vetää? Tällä hetkellä A-studiossa puhuu natsitervehdyksistä ja puolueen kaappaamisesta.

Puoluekokous käsittääkseni valitsee demokraattisesti puolueen sääntöjen mukaisesti johtonsa. Ja puoluekokousessa äänestävät puolueen jäsenet. Jäsenet taas voidaan valita, eikä kaikki ole pakkoa ottaa jäseniksi.

Millä mandaatilla Simon Elo toimii uuden hallituksessa olevan ryhmän johdossa?
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

qwerty

Pidetään tätä pinnalla, koska osaa uusista vierailijoista saattaa kiinnostaa ketjun tekstit.

Ja kyllä, hän oli aktiivi hommalainen, jota Elovaara ei selvästikään tiennyt.
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Ägräs

Quote from: ApuaHommmaan on 13.06.2017, 21:23:59
Mitä ihmeen sieniä tuo mies vetää? Tällä hetkellä A-studiossa puhuu natsitervehdyksistä ja puolueen kaappaamisesta.

Luottamuksen liimaa. Sitä voi tilata Brysselistä.
Where is the fighting man?
I am he
You would trade every truth
For hollow victories

Sydämistynyt

Eikö Elo tajua, että Soini itse lymyää kulisseissa marttyyrinä ja heittää nämä pikkutekijät polttamaan siipensä julkisuudessa?

Lasse

Quote from: qwerty on 13.06.2017, 21:41:32
Pidetään tätä pinnalla, koska osaa uusista vierailijoista saattaa kiinnostaa ketjun tekstit.

Ja kyllä, hän oli aktiivi hommalainen, jota Elovaara ei selvästikään tiennyt.

Lieron ensimmäinen kontribuutio forumilla:
Aihe: Milloin ja miten nuivistuit?  (Luettu 286650 kertaa)
Quote from: Simon Elo on 17.09.2009, 02:01:20
Kaikki kävi vähitellen. Pidin pitkään perussuomalaisia ja koko hommaa marginaali-ilmiönä, joka on joidenkin peräkammarin poikien tekosia. Vihaavat ulkomaalaisia, media sanoi, ja minä uskoin.

Eräänä päivänä päädyin Halla-ahon sivuille. En tiennyt hänestä mitään, mutta aloin lukea kirjoituksia ja tuntui kuin silmäni olisivat avautuneet. Näinhän minäkin olen koko ajan ajatellut, vaikka kirjoitustyyli välillä ei olekaan mieleeni.

Seuraavaksi oli Halla-ahon "haastattelu" Ruben Stillerin ja Leif Salmenin toimesta. Pidin hänen kohteluaan täysin ala-arvoisena. Hänen sanoissaan täytyy olla perää, kun häntä näin vainotaan, ajattelin. Viimeinen niitti oli Halla-ahon saama syyte ja tuomio - se oli todiste yhteiskunnan kaksoisstandardeista ja Mekkaan päin kumartamisesta.

Olen erittäin huolissani radikaalin islamin leviämisestä Euroopassa. Vastahan hesarikin kertoi brittimuslimeista, jotka aikoivat räjäyttää useamman lentokoneen samaan aikaan. Jokainen heistä oli elänyt koko ikänsä Iso-Britanniassa. Puhumattakaan mellakoista ympäri Euroopan lähiöitä. Eikö kaikilla olisi syytä huolestua?

Haluan että lapseni voivat elää maassa ja mieluiten myös maanosassa, joka perustuu kristillisiin ja maallistuneisiin arvoihin, ei sharia-lakiin tai muuhun alistamiseen.

Rotta.
NOVUS ORDO HOMMARUM

J. Lannan haamu

Mietin hieman aiemmin että olisin tullut tähän ketjuun avautumaan. Mutta hyvä etten tullut, sillä Käpykaarti voitti pajatsosta 40 + 10 euroa tuolla aiemmalla tekstillä. Minä arvostan vihollistani, siinä ei ole mitään pahaa. Maahanmuuttokriittisyys toi meidät yhteen ja maahanmuuttokriittisyys meidät erottaa. Jos toivottaisit viimeiset tervehdykset niin ne olisivat täysin sinun tavallasi, me arvostaisimme sitä. Haluaisin nähdä jotain älykästä vittuilua, koska olet ehkä usein joutunut pimittämään ja pidättelemään ihan sitä parasta antia. Nyt on uusi alku. Perussuomalaiset tulevat olemaan seuraavissa eduskuntavaaleissa toiseksi suurin tai suurin puolue. Nyt ei ole myöskään sitä taakkaa mikä perussuomalaisissa oli. Sehän oli kuin viimeistä laukausta kaaliinsa kaivannut hevonen, joka ei koskaan juossut lujaa ja kulki hieman selkä kumarassa. Good times old boy...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Kyklooppi

On hyvin vaikea katsoa ohjelma ja vielä vaikeampi käyttäytyä tässä ketjussa korrektisti mutta miksi edes pitäisi?
Yritetään nyt kuitenkin ja Jussille pisteet, hyvää duunia, tästä selvitään ja tulevaisuus näyttää taas valoisalta.
Never mind the bollocks ja siitä se lähtee.
Ihmisjäte.

Alaric

Quote from: Lasse on 13.06.2017, 21:52:45Lieron ensimmäinen kontribuutio forumilla:
Kaikki kävi vähitellen. Pidin pitkään perussuomalaisia ja koko hommaa marginaali-ilmiönä, joka on joidenkin peräkammarin poikien tekosia. Vihaavat ulkomaalaisia, media sanoi, ja minä uskoin.

Eräänä päivänä päädyin Halla-ahon sivuille. En tiennyt hänestä mitään, mutta aloin lukea kirjoituksia ja tuntui kuin silmäni olisivat avautuneet. Näinhän minäkin olen koko ajan ajatellut, vaikka kirjoitustyyli välillä ei olekaan mieleeni.

Seuraavaksi oli Halla-ahon "haastattelu" Ruben Stillerin ja Leif Salmenin toimesta. Pidin hänen kohteluaan täysin ala-arvoisena. Hänen sanoissaan täytyy olla perää, kun häntä näin vainotaan, ajattelin. Viimeinen niitti oli Halla-ahon saama syyte ja tuomio - se oli todiste yhteiskunnan kaksoisstandardeista ja Mekkaan päin kumartamisesta.

Olen erittäin huolissani radikaalin islamin leviämisestä Euroopassa. Vastahan hesarikin kertoi brittimuslimeista, jotka aikoivat räjäyttää useamman lentokoneen samaan aikaan. Jokainen heistä oli elänyt koko ikänsä Iso-Britanniassa. Puhumattakaan mellakoista ympäri Euroopan lähiöitä. Eikö kaikilla olisi syytä huolestua?

Haluan että lapseni voivat elää maassa ja mieluiten myös maanosassa, joka perustuu kristillisiin ja maallistuneisiin arvoihin, ei sharia-lakiin tai muuhun alistamiseen.

Rotta.

Näitä pitää levittää nyt mediaan, niin saadaan Uuvattiryhmän pj nieleskelemään kameroiden eteen.

Hyi kauhea mikä islamofobi! Ei kai Simon sentään itse heilaillut puoluekokouksessa?
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Sydämistynyt

Voiherrajjumala!  Elohan oikein nieli itkua tämän illan Ylen uutisissa klo 20.30, kun kertoi, että hänellä on kolmevuotias poika, jonka edessä hänen pitää pystyä olemaan rehellinen, ja siksi loikka!

Joka välissäkö se myy myös lapsensa?

QuoteHaluan että lapseni voivat elää maassa ja mieluiten myös maanosassa, joka perustuu kristillisiin ja maallistuneisiin arvoihin, ei sharia-lakiin tai muuhun alistamiseen.

Aukusti Jylhä

Uusi 'puolue' poliitisella kentällä. Puheenjohtajalla on profiili omalla nimellä Hommforumilla.

Toimittelijat varmaankin jo hiki päässä kahlaavat Simonin viestihistoriaa?
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Mr.Reese

"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

AngleHedd

Simon, toivon sinun kärventyvän uudelleen ja uudelleen siinä helvetintulessa jonka itsellesi järjestit.

Älä huoli. Kukaan ei varmasti ole uhkaamassa henkeäsi. Kuka sitä nyt tarkoituksella paskaan haluaisi astua.

Mitä paskinta jatkoa toivotellen,
M
Bastion Europa

foobar

Quote from: käpykaarti on 13.06.2017, 22:13:39
Uusi 'puolue' poliitisella kentällä. Puheenjohtajalla on profiili omalla nimellä Hommforumilla.

Toimittelijat varmaankin jo hiki päässä kahlaavat Simonin viestihistoriaa?

En pidä asiasta kirjaa ja olen käynyt hommakerhoissa viime aikoina hiukan heikosti, mutta muistelisin nähneeni Elon näissä kerhoissa pelkästään tämän vuoden puolella useampia kertoja (en kykene muistamaan kertamäärää tarkemmin - ja on pakko myöntää että toisinaan asiat jotka ovat tapahtuneet vuosikymmen sitten tuntuvat minulle tuoreilta). En muista hänen tuoneen esiin mitään nyt keksittyä uus-perussuomalaista linjaa ainakaan mieleen painuvalla tapaa esiin. Mielestäni suhteessa uuteen imagoon tämä on vähintäänkin omalaatuinen juttu.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Kulttuurirealisti

QuoteOlen erittäin huolissani radikaalin islamin leviämisestä Euroopassa. Vastahan hesarikin kertoi brittimuslimeista, jotka aikoivat räjäyttää useamman lentokoneen samaan aikaan. Jokainen heistä oli elänyt koko ikänsä Iso-Britanniassa. Puhumattakaan mellakoista ympäri Euroopan lähiöitä. Eikö kaikilla olisi syytä huolestua?

Siis on se jännä, että Elo on antanut pelolle ja kenties islamofobialle (?) valtaa jo v. 2009, kun Suomessa oli ehkä 20 muslimia, eli yhtä paljon kuin netsejäkin. Nyt myöhemmin Elo on sitten kokenut kääntymyksen toiseen suuntaan, kun useimmat muut ovat huolestuneet lisää.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

ApuaHommmaan

Quote from: Alaric on 13.06.2017, 21:59:57
Quote from: Lasse on 13.06.2017, 21:52:45Lieron ensimmäinen kontribuutio forumilla:

Rotta.

Näitä pitää levittää nyt mediaan, niin saadaan Uuvattiryhmän pj nieleskelemään kameroiden eteen.

Hyi kauhea mikä islamofobi! Ei kai Simon sentään itse heilaillut puoluekokouksessa?

Aivan turhaa ainakaan massamediaan noista on mitään levitellä. Tuosta porukasta tuli yhdessä yössä massamedian lempilapsi nro 1. Eihän noista ajatuksista ole edes rikostuomiota ja ovat niin vanhojakin, että ei niitä voi muistella. Lisäksi miehellä on lapsi sitä voi sitten esitellä naistenlehdissä ylpeänä ja jauhaa paremmasta yhteisestä tulevaisuudestamme.
Lisää rahaa kotouttamiseeni.

Oto Hascak

Quote from: Simon Elo on 17.09.2009, 02:01:20Viimeinen niitti oli Halla-ahon saama syyte ja tuomio - se oli todiste yhteiskunnan kaksoisstandardeista ja Mekkaan päin kumartamisesta.

Okei, okei. Tuo nyt ihan pikkaisen asettaa esimerkiksi Tiina Elovaaran kyseenalaiseen valoon, kun Elovaarahan juuri kertoi A-studiossa, että ei voi seistä sellaisen puheenjohtajan takana, joka on tuomittu kirjoituksistaan. Elovaaran uusi ryhmyri on kuitenkin mies, jonka mielipide näkyy olevan, että Halla-ahon kohdalla kyseessä on, ei enempää eikä vähempää, poliittinen tuomio. Ehkä noilla kahdella on vielä aika paljon juteltavaa. Tai siis olisi, jos koko homma ei olisi yhtä suurta teatteria.
"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

JohanNyt

Quote from: ApuaHommmaan on 13.06.2017, 22:23:19

Rotta.

Aivan turhaa ainakaan massamediaan noista on mitään levitellä. Tuosta porukasta tuli yhdessä yössä massamedian lempilapsi nro 1. Eihän noista ajatuksista ole edes rikostuomiota ja ovat niin vanhojakin, että ei niitä voi muistella. Lisäksi miehellä on lapsi sitä voi sitten esitellä naistenlehdissä ylpeänä ja jauhaa paremmasta yhteisestä tulevaisuudestamme.
Ei noista tullut mitään median lempilasta todellakaan. Medialle noi on edelleenkin samaa sakkia kuin viikko sitten. Rasisteja, fasisteja, ym. Kenties takinkäännön takia vielä parempaa hiillostettavaa. Sitä paitsi julkinen salaisuus, jota yksikään suvakki tai mediapelle ei myönnä, on se, että persuja inhottiin ennen kaikkea junttiuden takia. Ja nyt koko junttikööri on siirtynyt uuvatteihin (Oinonen ym.).

bencameron

Quote from: DuPont on 13.06.2017, 21:04:47
Quote from: Fetissimies on 13.06.2017, 20:46:24
Elo yrittää muuttaa brändiään, koska nuivien äänillä tuskin tulee valituksi uudelleen. Selkärangaton, mutta pragmaattinen ratkaisu häneltä.

Toivottavasti tulee foorumille jonain päivänä vastaamaan, eikös ole homman jäsen? Vaikka tuskin on miestä tuohon.

Hävettää, että olen joskus itse uuvattia puolustellut.
Minä olen pitänyt sitä aina vastenmielisenä olmina.

JohanNyt

Quote from: Oto Hascak on 13.06.2017, 22:27:36
Quote from: Simon Elo on 17.09.2009, 02:01:20Viimeinen niitti oli Halla-ahon saama syyte ja tuomio - se oli todiste yhteiskunnan kaksoisstandardeista ja Mekkaan päin kumartamisesta.

Okei, okei. Tuo nyt ihan pikkaisen asettaa esimerkiksi Tiina Elovaaran kyseenalaiseen valoon, kun Elovaarahan juuri kertoi A-studiossa, että ei voi seistä sellaisen puheenjohtajan takana, joka on tuomittu kirjoituksistaan. Elovaaran uusi ryhmyri on kuitenkin mies, jonka mielipide näkyy olevan, että Halla-ahon kohdalla kyseessä on, ei enempää eikä vähempää, poliittinen tuomio. Ehkä noilla kahdella on vielä aika paljon juteltavaa. Tai siis olisi, jos koko homma ei olisi yhtä suurta teatteria.
Tajusin muuten tänään vihdoin sen, miksi Elovaara on persuissa. Ei se ole mikään esittämänsä suvaitsevainen hyvis, vaan ihan perus-soinilainen vallanhimoinen fasisti. Valehteleva paska, kuten esikuvansa Soini.

Luotsi

Quote from: Sydämistynyt on 13.06.2017, 22:07:50
Voiherrajjumala!  Elohan oikein nieli itkua tämän illan Ylen uutisissa klo 20.30, kun kertoi, että hänellä on kolmevuotias poika, jonka edessä hänen pitää pystyä olemaan rehellinen, ja siksi loikka!

Eikös se itkeskely tullut heti sen jälkeen kun Simon oli fantasioinut itsestään kohdistuvista tappouhkauksista? Tuo osa oli muuten esim YLEllä häveliäästi pätkitty vek.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

AngleHedd

Quote from: bencameron on 13.06.2017, 22:33:58
Minä olen pitänyt sitä aina vastenmielisenä olmina.
Samoin. Ensikertaa sanoin tuon ääneen Jyväskylässä.
Oikeassa olen ollut kaikki nämä vuodet. Niin ilmeisesti sinäkin.
Bastion Europa

Sydämistynyt

Quote from: JohanNyt on 13.06.2017, 22:33:37
Quote from: ApuaHommmaan on 13.06.2017, 22:23:19

Rotta.

Ei noista tullut mitään median lempilasta todellakaan. Medialle noi on edelleenkin samaa sakkia kuin viikko sitten. Rasisteja, fasisteja, ym. Kenties takinkäännön takia vielä parempaa hiillostettavaa. Sitä paitsi julkinen salaisuus, jota yksikään suvakki tai mediapelle ei myönnä, on se, että persuja inhottiin ennen kaikkea junttiuden takia. Ja nyt koko junttikööri on siirtynyt uuvatteihin (Oinonen ym.).

Tämä!  Vaikka vähän pahasti on sanottu, mutta näinhän se valitettavasti on. 

JohanNyt

Quote from: Simon Elo on 09.01.2015, 14:45:34
Teemani:

Verorahat Suomen hyväksi

- Alle tuhannen euron kuukausitulot verovapaaksi ja myös keskituloisten verotusta on vähitellen kevennettävä

- Yritysten liiketoiminnan alv-alaraja 50 000 euroon, lakiin henkilökohtainen konkurssi ja Viron yritysveromalli

- Joko Kreikan tai Suomen on aika jättää euro

- Nykymuotoinen kehitysapu on lopetettava

Maahanmuutto kuntoon

- Esimerkiksi töihin on tervetullut, mutta humanitaarista maahanmuuttoa on vähennettävä

- Maahanmuuton kustannukset on selvitettävä

- Vankeusrangaistuksiin tuomitut ulkomaalaiset karkotettava

Enemmän vapautta

- A-olut ja viini ruokakauppoihin

- Autovero on poistettava

- Omaishoidon tuen maksaminen kunnilta Kelalle

- Kotihoidon tuen jako vanhempien itse päätettäväksi

- Kieliopintoihin valinnanvapaus eli pakkoruotsi pois
Kiitos takki, että käänsit Simonin, muuten Simonin olisi pitänyt kääntää takkia.

Suoraselkäinen ja rehellinen mies on Simon, tulevaisuuden vaikuttaja! Lapsensa saavat olla ylpeitä Simonin panoksesta Suomen hyväksi. Hyvä, Simon, olet hieno ja suoraselkäinen, rehellinen ihminen!

Ernst

Quote from: Sydämistynyt on 13.06.2017, 21:45:47
Eikö Elo tajua, että Soini itse lymyää kulisseissa marttyyrinä ja heittää nämä pikkutekijät polttamaan siipensä julkisuudessa?

Juu, sutkauksilla ei enää pärjää eikä asiasta uskalla puhua. Semmoinen majuri joka tapattaa komppnian saadakseen kehuja esikunnasta. Timo tosin on sattuma-alikessu, ja käskyvalta pitäisi olla samaa tasoa. Simon Elo ei näytä edes käyneen armeijaa, ja juoksentelee kanan lailla harkintaa vailla toisten asioilla. Sivareista ei pahaa sanaa, mutta voisihan Simon senkin laittaa CV:eensa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kyklooppi

Quote from: Luotsi on 13.06.2017, 22:37:16
Quote from: Sydämistynyt on 13.06.2017, 22:07:50

Eikös se itkeskely tullut heti sen jälkeen kun Simon oli fantasioinut itsestään kohdistuvista tappouhkauksista? Tuo osa oli muuten esim YLEllä häveliäästi pätkitty vek.

Petturuus taitaa olla aikamme suurin hyve? Vai mitä Simon Iskariot ja Pihvi mikälie joutavuus..
Liitän tähän vielä kertomuksen https://fi.wikipedia.org/wiki/Juudas_Iskariot
Ihmisjäte.

rölli2

Kuinka voi sanoa olevansa isänmaan asialla kun jää hallitukseen äänettömäksi yhtiömieheksi jees nappia painelemaan.hallitukseen joka murentaa isänmaata imuroimalla maan täyteen kehitysmaalaisia. Voi olla sitten itkussa pitelemistä jos sipilä ja orpo ovat tehneet merkelin kanssa lehmänkauppoja ja lisää taakkaa tulee tuplamäärä. Onkohan autoteollisuuden työpaikoista vastineeksi luvattu turvapaikkoja. Onko saksalla ollut viime vuosina autoteollisuutta itä-euroopan maissa?halvemmallahan niitä siellä duunataan

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla