News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Simon Elo (kd/ps/sin/sit/kok/jne) - mies ja arvopohja

Started by Simon Elo, 28.11.2014, 11:38:36

Previous topic - Next topic

Rändöm

No nyt pääsee Simon Jakob Benjamin "Israel on toinen kotimaani" Elo suureen maailmaan katselemaan, miten Yhdysvaltojen sionistinen hegemonia pyörittää rikollisjärjestöään. Veronmaksajat kiittävät!

Aukusti Jylhä

Quote from: Rändöm on 13.03.2016, 01:21:42
No nyt pääsee Simon Jakob Benjamin "Israel on toinen kotimaani" Elo suureen maailmaan katselemaan, miten Yhdysvaltojen sionistinen hegemonia pyörittää rikollisjärjestöään. Veronmaksajat kiittävät!

Onko Simon juutalainen, vai larppaako vain?

Tähän voi vastata vain Simon, nenäliinamies.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Gunnar Hymén

en pidätä henkeä odotellessa Simon Elon vastausta tämän ketjun ja sivun lukemisen jälkeen.

en myöskään pidätä henkeä odotellessa Simon Elon seuraavaa kansanedustajakautta odotellessa
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Aukusti Jylhä

Quote from: beehoo on 13.03.2016, 01:31:42
en pidätä henkeä odotellessa Simon Elon vastausta tämän ketjun ja sivun lukemisen jälkeen.

en myöskään pidätä henkeä odotellessa Simon Elon seuraavaa kansanedustajakautta odotellessa

Tokihan Simon tähän ketjuun vastailee. Kunhan vain jättäisi uhriutumisen vähemmälle ja keskittyisi itse asiaan. Sen toivominen lienee haihattelua ja tuuleen puhaltelua.
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Jepulis

Quote from: Simon Elo on 12.03.2016, 22:15:41
vaikuttaa siltä että mitä useammin täällä vastaa, sitä vähemmän vastaamisesta on hyötyä.
Määrittele hyöty. Odotatko jotain henkilöpalvontaa. Siitähän foorumia on syytetty. Nyttemmin kun ansiot on vähäiseksi todettu, kehutkin on käytännössä loppuneet.

Petitte meidät uskolliset kannattajanne ja äänestäjänne ihan sikamaisella tavalla. Sinulla henkilökohtaisesti on suurimpia vastuita. Olet puhunut julkisesti juuri sen puolesta, että näitä ongelmia kaiken päälle sirotellaan ympäri Suomea. Täysin järjetön idea. Nyt tilanne on, että meilläkin on vokki ja ne ongelmat sijoittuu 500 metrin päähän talostamme. Puolsimme teitä kavereillemme, ystävillemme, sukulaisillemme, työkavereille. Ja nyt olemme kusessa, koska sinä kavereinesi päätitte romuttaa maan vaikka kaikki avaimet oli käsissänne.

Ja sinä odotat vissiin kiitosta? Sovitaanko, että annan ne kiitokset sitten uurnilla. Sääli ettei ääntä voi perua kesken kauden.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Alaric

Katellaanpa sitten taas muutaman vuoden päästä, että onko tänne vastailusta hyötyä tai kannattaako edes yrittää.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Aukusti Jylhä

Sylettää.

Sai ääniä. Vitunmoinen palkka juoksee. Pettää lupauksensa. Vittuilee äänestäjillensä. Halveksuu nuivia.

Ei tule olemaan helppoa taivaanporteilla. Jos niihin uskot. Uskotko?

JJohannes

Vaikka olen myös itse kritisoinut Persuja ja päätynyt siihen lopputulokseen viimeisimpien vaalien jälkeen, että kyse on lopulta Soinin henkilökohtaisesta säätiö-egotripistä niin en malta tätä ketjua lukiessani olla miettimättä Aulikki Oksasen ja Kaj Chydeniuksen Kenen joukoissa seisot -kappaleen sanoja:

QuotePitäkööt Leijonat makeiskorinsa,
puolueettomat humanistit korulauseensa
Tätä vääryyttä vastaan ei taistella kukkasin
Tätä verta ei pysäytä pehmeä myötätunto
Nälkäisten vatsat eivät suudelmista täyty

Minä olen kai puolueeton humanisti. En enää tiedä, mitä ajatella Suomen politiikan tilasta. Vaikka varmasti "vihervasemmisto" ja "liberaalit" ovat suistamassa Suomea ja Eurooppaa turmioon ja vaikka varmasti moni persupoliitikko on myynyt perseensä eikä heillä ole tarjota äänestäjille muuta kuin teetä ja sympatiaa niin en enää tiedä, mikä voisi olla kannatettava vaihtoehto. Päivä päivältä tämän hommalaisen ns. oikeistolaisen vaihtoehdon retoriikka käy hurjemmaksi, heidän vaatimuksensa kohtuuttomammiksi. Suurin osa foorumilaisista on esimerkiksi toivomassa Donald Trumpista Yhdysvaltain presidenttiä. Minä ajattelin, että järjen ääni voittaa, enkä tarkoita tällä välttämättä "kohtuuden ääntä". Mutta sen sijaan, kuten aina ennenkin, voitti hölmö öyhötys.

Hyvin kuvaavaa on Soldiers of Odinin saavuttama suosio. Germaanisen elämän ja kuoleman, järjen ja hulluuden, vaakaa kuvainnollisesti käsissään pitäneen samaanijumalan nimissä perustettu suomalainen järjestö, jonka jäsenet sanovat turvaavansa katuja mutta tosiasiassa pohtivat, missä kaupunginosassa on eniten maahanmuuttajia kiusattavaksi. Yhä enemmän minusta tuntuu, että ainoat samaistumisen kohteeni ovat jossain tuolla menneessä maailmassa. Stephan Zweig, liberaali itävallanjuutalainen kirjailija, kirjoitti ennen itsemurhaansa vuonna 1942 teoksen Eilispäivän maailma jossa hän muisteli nuoruutensa rajatonta Eurooppaa, sosiaalista ja seksuaalista vapautta sykkivää wieniläistä yötä ja Habsburgien keisarikunnan kuolinkouristuksia. Zweig oli tuon maailmanajan puolueeton humanisti ja vasta kirjaa kirjoittaessaan tajusi viimein elävänsä lopun alkua. En koskaan uskonut voivani tuntea Zweigiin sellaista sielunkumppanuutta kuin viime aikoina olen alkanut tuntea.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

J. Lannan haamu

Quote from: JJohannes on 13.03.2016, 02:15:27

Johannekselle sellainen ajatus, että olin itsekin ennen liberaali, vieläpä suvaitsija. Huomoi tämä seuraava: Olen kritisoinut soldiers of odinin ja donald trumpin kaltaisia 'juntteja' ties kuinka monta vuotta. Tänä päivänä, en tunne ketään muuta kohtaan yhtä suurta sympatiaa ja arvostusta...jopa kunnoitusta!

Mistä tämä johtuu? Siitä, että näen niin monella tavalla kuinka liberalismi ja Odinien ja Trumpin vastustajat elävät siinä samassa valheellisessa illuusiossa, jossa itse elin 90-luvun lopussa ja 2000 luvun alussa. Minua hävettää näin jälkeenpäin, että olen käyttänyt haukkumasanoja niistä ihmisistä, joiden kaltainen eniten olen.

Suurin ongelma tuntuu olevan meikäläisillekin tämä poliittinen korrektius, se, että ei saa sanoa rumaa sanaa tai identifioitua natseihin. Naisiamme raiskataan, oikeuksiamme poljetaan, vapauttamme hyväksikäytetään, kulttuuriamme tuhotaan. Ja Hommaforum lokeroituu kuppikuntiinsa vain ja ainoastaan sen takia, että jotkut pitävät itseään parempina ja sivistyneempinä ihmisinä. Mutta kun se 'paremmuus' ja 'sivistys' ei tätä sotaa ratkaise, se ratkaisu tulee jostain muualla. Se tulee siitä ihmiselle luontaisesta vihasta, eläimellisyydestä yms., jonka vapautamme kaiken tämän opitun 'kulttuurin' alta...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Alaric

JJohannes, minäkin haluaisin pitkästä aikaa olla ihan se tavallinen oma itseni, joka ei juuri tuomitse tai vihaa, mutta valitettavasti maailma on laitettu nyt sellaiseksi, että tällaisten rappioliberaalienkin on noustava henkisesti ja fyysisesti puolustamaan tätä meidän elintapaamme ja vastustamaan väkivaltaisia, sairaita, vahingollisia ja hengenvaarallisia kulttuureja ja uskontoja, joita yritetään tuoda keskuuteemme "pakolaisten" mukana.

Minä en saatana rupea kattelemaan minkään perverssin aavikkokultin kukoistusta täällä ja jos humanismini katoaa tätä saastaa vastustaessa, niin olkoon sitten niin.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Siili

Quote from: Kangastus tulevaisuudesta on 13.03.2016, 10:28:48
Quote from: J. Lanta on 12.03.2016, 20:28:48Jos te menette Amerikkaan, hommatkaa tapaaminen Ann Coulterin tai Katrina Piersonin kanssa ja pyytäkää konsultointia kuinka taistella ja kommunikoida liberalismia vastaan.

Vastasin kun kysyttiin, mutta vaikuttaa siltä että mitä useammin täällä vastaa, sitä vähemmän vastaamisesta on hyötyä.

CPAC:ssa oli puhumassa muun muassa Ayaan Hirsi Ali. Lienee tunnettu henkilö tälläkin foorumilla.

Aijaijai. Pahempaa möläytystä saa hakea. Heitän vastapallon aikani kuluksi, saattaa olla aika ilkeä mutta mielestäni kuulukin olla, edustajia ei saa päästää laukomaan tuollaisia älyttömyyksiä ja kusemaan kannattajiensa päälle ilmaiseksi.

Elo koki ilmeisestä tyydytystä, kun "sai sanottua".  Mitäköhän käytännön poliittista hyötyä hänelle tai persuille tuosta möläytyksestä oli? 

repo

Quote from: Siili on 13.03.2016, 10:47:43
Elo koki ilmeisestä tyydytystä, kun "sai sanottua".  Mitäköhän käytännön poliittista hyötyä hänelle tai persuille tuosta möläytyksestä oli?

Tulipahan vain mieleeni: samaa hyötyä kuin meille muillekin hommalaisille, Homma toimii varaventtiilinä myös kansanedustajalle. Kansanedustajalla on vain rasiteena Hommaa "tutkivat" valtamedian totuustoimittajat, jotka hekin hakevat mielellään paikkoja vaikuttaa.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Simon Elo

Quote from: qwerty on 13.03.2016, 01:01:04
Ketjun aihe on yksi harvoista PS kansanedustajasta joka yleensä vaivautuu keskustelemaan Hommassa.

Olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisesti. Varsin usein saan sen jälkeen asiattoman vastauksen takaisin. Sellainen keskustelu ei todennäköisesti hyödytä sen enempää kysyjää kuin vastaajaa. Sitä tarkoitin "hyödyllä", mutta senkin kirjoitukseni voi toki tulkita pahimmalla mahdollisella tavalla, jos haluaa.

Paljolti kirjoitetaan aiheen vierestä ja nyt esimerkiksi arvuutellaan henkilön uskonnollista vakaumusta. Jos se kiinnostaa, niin ei ole kovin vaikea tehtävä löytää vastausta.

Jaska Pankkaaja

Quote from: JJohannes on 13.03.2016, 02:15:27...Päivä päivältä tämän hommalaisen ns. oikeistolaisen vaihtoehdon retoriikka käy hurjemmaksi, heidän vaatimuksensa kohtuuttomammiksi. Suurin osa foorumilaisista on esimerkiksi toivomassa Donald Trumpista Yhdysvaltain presidenttiä. Minä ajattelin, että järjen ääni voittaa, enkä tarkoita tällä välttämättä "kohtuuden ääntä". Mutta sen sijaan, kuten aina ennenkin, voitti hölmö öyhötys.

Hyvin kuvaavaa on Soldiers of Odinin saavuttama suosio. Germaanisen elämän ja kuoleman, järjen ja hulluuden, vaakaa kuvainnollisesti käsissään pitäneen samaanijumalan nimissä perustettu suomalainen järjestö, jonka jäsenet sanovat turvaavansa katuja mutta tosiasiassa pohtivat, missä kaupunginosassa on eniten maahanmuuttajia kiusattavaksi. Yhä enemmän minusta tuntuu, että ainoat samaistumisen kohteeni ovat jossain tuolla menneessä maailmassa. Stephan Zweig, liberaali itävallanjuutalainen kirjailija, kirjoitti ennen itsemurhaansa vuonna 1942 teoksen Eilispäivän maailma jossa hän muisteli nuoruutensa rajatonta Eurooppaa, sosiaalista ja seksuaalista vapautta sykkivää wieniläistä yötä ja Habsburgien keisarikunnan kuolinkouristuksia. Zweig oli tuon maailmanajan puolueeton humanisti ja vasta kirjaa kirjoittaessaan tajusi viimein elävänsä lopun alkua. En koskaan uskonut voivani tuntea Zweigiin sellaista sielunkumppanuutta kuin viime aikoina olen alkanut tuntea.

No nyt vielä voi valita ns. kuplatodellisuuden josta voi sitten valita pieniä pörröisiä asioita joita kannattaa tai vastustaa, tai sitten yrittää ennakoida tulevaa. Minä näen aivan selvästi edessä olevan todellisen systeemikriisin, ja kun valtio romahtaa on murheista pienin joku kaljoissaan öyhöttävä pilottitakkijengi. Voit miettiä kumman ohi pääsee helpommin; sen vaiko jonkun taikaseinän rikkimenon vuoksi oikeutettua vihaa täynnä olevan mamulauman?

Todennäköisempänä vaihtoehtokehityksenä kuvaamalleni anarkialle on toki se että Puolueen valta betonoidaan valtion väkivaltakoneiston avulla ja tulevaisuus on pelkkä antisuomalainen eurofederalistinen sosialismi jossa ehkä 90% suomalaista elää kurjuudessa ja se 10% pelkää, ja syystäkin. Sitten tarvitaan niitä "demokratian" takaavia Nato-sotilaita tms..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jaska Pankkaaja

Quote from: Simon Elo on 13.03.2016, 11:21:46
Quote from: qwerty on 13.03.2016, 01:01:04
Ketjun aihe on yksi harvoista PS kansanedustajasta joka yleensä vaivautuu keskustelemaan Hommassa.

Olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisesti. Varsin usein saan sen jälkeen asiattoman vastauksen takaisin. Sellainen keskustelu ei todennäköisesti hyödytä sen enempää kysyjää kuin vastaajaa. Sitä tarkoitin "hyödyllä", mutta senkin kirjoitukseni voi toki tulkita pahimmalla mahdollisella tavalla, jos haluaa.

Paljolti kirjoitetaan aiheen vierestä ja nyt esimerkiksi arvuutellaan henkilön uskonnollista vakaumusta. Jos se kiinnostaa, niin ei ole kovin vaikea tehtävä löytää vastausta.

Omasta puolestani vilpittömästi kiitokset ja arvostus siitä että vaivaannut ylipäätään Hommaan! Muutenkin olet kiistatta PS ryhmä ja koko eduskunnan parhaita edustajia! Vaikket paras kuitenkaan  ;)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Joutilas

Heitän rohkean väittämän, että ihan koko maahanmuuttokriisi ei ole Simon Elon syytä.

ISO

Olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisesti.

Se on hyvä asia.

Osaatko sanoa, soinista, ymmärtääkö, että äänestäjät on nimenomaan äänestäneet Perussuomalaisia maahanmuuttokriittisyyden vuoksi. Minkä vuoksi se ei nyt näy teoissa siinä määrin kuin äänestäjät odottavat sen näkyvän.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Nuivanlinna

Olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisesti. Varsin usein saan sen jälkeen asiattoman vastauksen takaisin. Sellainen keskustelu ei todennäköisesti hyödytä sen enempää kysyjää kuin vastaajaa.

Voidaanko tämä tulkita niin, että vastaukseesi vastanneen vastauksen myötä asiallinen alkukysymys muuttui kiusalliseksi kysymykseksi?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

James Hirvisaari

Quote from: beehoo on 11.02.2016, 10:39:27
http://yle.fi/uutiset/kansanedustaja_turvapaikan_saaneiden_hajasijoitus_on_huono_ajatus__suomalaisetkin_pyrkivat_nailta_alueilta_pois/8664857
Simon Elo vs Anna kontula

Elo puhuu totta:

Elon mukaan turvapaikan saaneiden ihmisten hajasijoitus on ollut perussuomalaisten toiveena jo pitkään.

Se on myös Jussi Halla-ahon kanta. Se on myös perussuomalaisten maahanmuutto-ohjelmassa.

Se oli viimeinen niitti, kun tuohon vuosi sitten törmäsin. Persut ovat siis halunneetkin tunkea karvaranteita ympäri Suomea. Ei ole ihme, että eivät ole asiaa mitenkään vastustaneet.

Helkutin iso kiitos täältä Asikkalankin suunnalta.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

uffomies

Hienoa Simo että vastailet täällä, tosin täällä sinua harjataan oikeasti.

Minulla olisi kysymys että miksi esim sinä julkaiset mielipiteitäsi kuin mielipidepalstalla? Itse ainakin kaipaisin sinultakin esityksiä mitä hallituksessa olet/olette tehneet maahanmuuton suhteen? Konkreettisia liikkeitä joilla tälläisiä 30000 ihmisen massamuuttoja ei pääse kontrolloimatta tapahtumaan? Esim miten ensi kesän muuttoa vastaan ollaan varauduttu ja miten se estetään? Muutoin kuin julkaisemalla kannanottoja.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

Siili

Quote from: uffomies on 13.03.2016, 11:49:26

Minulla olisi kysymys että miksi esim sinä julkaiset mielipiteitäsi kuin mielipidepalstalla? Itse ainakin kaipaisin sinultakin esityksiä mitä hallituksessa olet/olette tehneet maahanmuuton suhteen? Konkreettisia liikkeitä joilla tälläisiä 30000 ihmisen massamuuttoja ei pääse kontrolloimatta tapahtumaan? Esim miten ensi kesän muuttoa vastaan ollaan varauduttu ja miten se estetään? Muutoin kuin julkaisemalla kannanottoja.

Ehkäpä hallitus pitää riviedustajatkin pimennossa?  Paha tiedottaa jostain, minkä yksityiskohdista ei itsekään tiedä.

Ikävää vain, että silloin syntyy käsitys, että kenelläkään ei ole homma hanskassa.

J. Lannan haamu

Suurin ja merkittävin ongelma on se, että perussuomalaiset eivät keskity lainkaan oleellisiin asioihin. Missä ovat raportit ja tutkimukset afrikkalaisten ja arabien kulttuurillisista eroista? Missä ovat viittaukset kansainvälisiin tutkimuksiin ja kokemuksiin, vaikutukset ympäristöön ja talouteen? Miksi kukaan persu ei ole sanonut että turha kansan on kitistä 400 miljoonan leikkauksista kuin vaikka 1,4 miljardia menee mamutusbisnekseen? Miksi ei kerrota mamujen mukana tuomista uusista sairauksista? Kuinka moni persu on tehnyt kysymyksen taharrush gamai -ilmiöstä? Meillä on about sata syytä olla ottamatta yhtään mamua tänne!! Missä ne teidän syyt ovat?

Missä ovat kommentit vastaanottokeskusbisneksen kestämättömyydestä? Miksi Migrin pitää tuottaa palveluja niin helvetillisellä katteella?

Miksi perussuomalaiset eivät puhu ja kommunikoi identiteetin ja kansallisuuden puolesta? Miksi he eivät puhu ylpeydellä omasta kulttuurista ja sen erinomaisuudesta vuohikulttuureihin verrattuna? Miksi te irtisanoudutte ihan kaikesta? Ymmärtääkö perussuomalainen, millainen vaikutus irtisanoutumisella on viholliseen ja omiin?

Miksi perussuomalaiset eivät kommentoi rasismi-fasismiväitteisiin? Teillä on ***tana tusinoittain niitä työntekijöitä, miksi kenellekään niistä ei resurssoida tunteja siihen, että kokoaa faktoihin perustuvia mielipidekirjoituksia ja vastaa niille, joille maksetaan suomalaisen identiteetin tuhoamisesta?

Miksi perussuomalaiset eivät perusta maahanmuuttokriittistä poolia/ryhmää? Miksi ei luoda maahanmuuttopoliittista strategiaa?

Tämä on viimeinen kirjoitukseni tähän ketjuun, nostin esiin muutamia asioita, jotka ovat varmaan sata kertaa tärkeämpiä kuin joku **tun aselaki tai Israel-paska.

Teillä on persut helvetin iso ja monipuolinen ongelma. Puhutteko te edes keskenänne yhtään mitään?? ***** ******* tässä on viisi vuotta mennyt ja yhtään mitään positiivista ei ole tapahtunut.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

xor_rox

Quote from: J. Lanta on 13.03.2016, 12:38:42
Miksi perussuomalaiset eivät puhu ja kommunikoi identiteetin ja kansallisuuden puolesta? Miksi he eivät puhu ylpeydellä omasta kulttuurista ja sen erinomaisuudesta vuohikulttuureihin verrattuna? Miksi te irtisanoudutte ihan kaikesta?

Aamen. On erittäin hämmentävää, että itäeurooppalaiset sosiaalidemokraatitkin ovat varovasti arvioidenkin n. sata kertaa kansallismielisempia, kuin PersS -lippalakit. Siltikin vaikka ovat hallitusvasuussa aivan samalla tavalla kuin PersS.

Orban dropping the Redpill (2:41)

QuoteEurope is Christian, free, and independent countries coexistence. Same roots, same values, same history, geographical and geopolitical interdependence. Equality of women and men. Liberty and responsibility. Fair competition and solidarity. Pride and humility. Justice and mercy. This is us, this is Europe.

Europe is Hellas, not Persia. Rome, not Carthage. Christianity, not Caliphate.

Without any prelude, we woke up to willkommenskultur. We hear the European leaders say that we must help. Even from topmost places, they encourage us to be solidary and help them. My friends, this is natural. We do not have a stone instead of a heart. Neither we have a stone instead of a brain.

In Brussels and in some other European capital cities the political and intellectual elite are cosmopolitan. Opposite of people, who are mainly nationalistic. I think the political leaders know that and because there is no chance they agree with their people they don't even speak with them. They know, they dare, and they do it.

This means the real thread is not outside of Europe, but inside. Europe's future is not threatened by those who want to come here but by those political, economical and intellectual leaders who try to change Europe against European people. This is how the most bizarre coalition formed in world history of human trafficers, civil activists, and the top European politicians to import millions of migrants.

EDIT: korjaus, eli Orban edustaa siis konservatiivista Fidesz -puoluetta. Samankaltaisia puheita pitävä Slovakian pääministeri Fico sen sijaan on sosiaalidemokraatti.

f-35fan

Quote from: Kangastus tulevaisuudesta on 13.03.2016, 13:26:35
Jaan J. Lannan turhautumisen. Yhdysvalloissa Donald Trump paraikaa näyttää, miten suoriudutaan erinomaisesti täydellisestä altavastaajan asemasta huolimatta, median vihaa vastaan ja jopa puolueen johdon vierastaessa häntä. PS:n matka Suomen politiikassa on viime vuodet ollut onnetonta tunarointia, täysin mielikuvituksetonta alisuoriutumista. Vakiovastaus on epäreilu mediailmapiiri, joka ei oikeastaan pidä paikkaansa. Teidän kannatus oikeastaan kasvaa kun media alkaa syyttä teitä lyömään. Viime aikoina ei ole ollut syytä lyödä, koska mitään ei tehdä, istutaan vain perseellään ja toivotaan parasta. Sen sijaan että pyrittäisiin itse muokkaamaan todellisuutta - kuten Trump esimerkillisesti tekee - ollaan todellisuuden armoilla.

Tuosta hienosta tekstistä on hyvä jatkaa!

Simon Elo kun nyt olet käynyt aivan aitiopaikalla katsomassa ainutlaatuisen kansanliikkeen syntymistä Amerikassa niin olemme pelkkänä korvana mitä olet nähnyt?
Suuri osa mm. evankelisista on hänen takanaan.
Olet kirjoittanut matkastasi, mutta olennaisin odottaa vielä kertomista.

Uimakoulutettava

Quote from: Jepulis on 13.03.2016, 01:52:05
vaikuttaa siltä että mitä useammin täällä vastaa, sitä vähemmän vastaamisesta on hyötyä.
Nyt tilanne on, että meilläkin on vokki ja ne ongelmat sijoittuu 500 metrin päähän talostamme. Puolsimme teitä kavereillemme, ystävillemme, sukulaisillemme, työkavereille.

Mutta jos vokki on rasisminvastaisen perustajaäidin PerusVokki tai vokkia johtaa hilloa keittävä PerusPomo jalossa kustannussäästötarkoituksessa, mannerten väliset väestönsiirrot ympäri Suomea ovatkin aivan valtava rikkaus ja unelma?

Eivät siis suinkaan omien periaatteiden halpahintaista myyntiä...

Rukousaamiaisella ja turvapaikanhakija-arvoforumilla maahanmuuttoylijohtaja Vuorio ehkä muistelee lapsuuden ulkomaalaista musiikinopettajaansa ja vastaavasti nykyään Euroopan kiertueensa Suomeen päättäviä partalapsia mitä suurimmalla lämmöllä? Sinne siis kaikki Perussuomalaisetkin osoittamaan rasisminvastaisuutensa! :) :flowerhat:

Kansa ilmaisi periaatteellisen vastalauseensa äänestämällä Perussuomalaisia. Puhuin sen puolesta usein ja paljon. Toisin kuin Perussuomalaiset poliitikot, nykyään häpeän.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Uimakoulutettava

Quote from: JJohannes on 13.03.2016, 02:15:27
Suurin osa foorumilaisista on esimerkiksi toivomassa Donald Trumpista Yhdysvaltain presidenttiä.

Ei ole syytä itsetuhoisuuteen eikä se ole muutoinkaan suositeltavaa.

Politiikassa on nyt kyse siitä, että Donald Trump halutaan Angela Merkelin DDR-teepöytään Hillary Clintonin sijasta.

Trumpin fanittamisen sijaan on kuitenkin kyse vain siitä, että Trump ei fanita Vapaan Maailman Kansleria.

Ensimmäinen minuutti:

Donald Trump: I Used To Be A Fan Of Angela Merkel

https://www.youtube.com/watch?v=hisizJO48zo

Toinen minuutti:
"Monikulttuuri ei ole rikkaus" ei ole kivasti sanottu  :'( :flowerhat:

https://www.youtube.com/watch?v=9jR_mDFigtc&feature=youtu.be

Suurhumanitaarisuutena pidetyissä mannerten välisissä väestönsiirroissa Eurooppaan ei ole järkeä eikä sydäntä, joten tuo absurdi teollisuus on lopetettava tähän paikkaan. Se valtiomies voittakoon, joka tämän ääneen vasten Merkelin ja Sipilän naamaa sanoo ja myös kannassaan perääntymättä pysyy.

Merkel muss weg! Sipilä muss weg! Wir sind das Volk!

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Rubiikinkuutio

Quote from: J. Lanta on 13.03.2016, 02:37:34

Johannekselle sellainen ajatus, että olin itsekin ennen liberaali, vieläpä suvaitsija. Huomoi tämä seuraava: Olen kritisoinut soldiers of odinin ja donald trumpin kaltaisia 'juntteja' ties kuinka monta vuotta. Tänä päivänä, en tunne ketään muuta kohtaan yhtä suurta sympatiaa ja arvostusta...jopa kunnoitusta!

Entäs me liberaalit jotka emme pidä Trumppia tai Odinin sotureita juntteina?

Minua hävettää näin jälkeenpäin, että olen käyttänyt haukkumasanoja niistä ihmisistä, joiden kaltainen eniten olen.

Onneksi tulit järkiisi.

Suurin ongelma tuntuu olevan meikäläisillekin tämä poliittinen korrektius, se, että ei saa sanoa rumaa sanaa tai identifioitua natseihin.

Tämä taas on ihan totta. Näin liberaalistakin näkökulmasta. Tai siis nimenomaan liberaalista näkökulmasta. Oikeastihhan sananvapautta rajoittava liberaali ei ole oikeasti liberaali. Se on nimenomaan konservatiivinen ajatus koko sananvapauden rajoitus ja vasta nyt kun "muka-liberaali"-tiedotusvälineistö on vallalla ovat konservatiivit vetäneet esiin sananvapauskortin.

Hommaforum lokeroituu kuppikuntiinsa vain ja ainoastaan sen takia, että jotkut pitävät itseään parempina ja sivistyneempinä ihmisinä.

Eipäs, vaan siksi että täällä on erilaisia ihmisiä joilla on erilaisia näkemyseroja. Myös vaikkapa liberaali ja konservatiivi akselilla, mutta paljon muussakin. Toki jokaisessa ryhmässä on niitä pitävät itseään parempina ja fiksumpina ihmisinä. Sekä liberaaleissa, että konservatiiveissa.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

uffomies

Quote from: uffomies on 13.03.2016, 11:49:26

Nostetaas kysymys uudelleen. Saksan AfD voitti vaalit, siellä muutoksen tuulet alkavat puhaltamaam. Edelleen olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan sinulta mitä konkreettista olette tehneet että ensi kesänä massamuuttoa ei tule. Nyt ei puhuta että 30000 sijaan tulee 28000 vaan tälläinen hallitsematon tilanne ei toistu.
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

pekkaper

Quote from: Joutilas on 13.03.2016, 11:38:25
Heitän rohkean väittämän, että ihan koko maahanmuuttokriisi ei ole Simon Elon syytä.

Älä poika valehtele.  :D
Soini ulos, sitten tulos!

pekkaper

Quote from: Simon Elo on 01.02.2016, 10:38:07
Quote from: Siili on 01.02.2016, 10:32:58Ihan mielenkiinnosta:  koordinoivatko persujen (ja mahdollisesti myös muiden puolueiden) nuivat mitenkään omaa nuivisteluaan, vai työstääkö jokainen omia mediaprojektejaan omalla tahollaan? Poikkeaako oma nuiva toimintasi tällä hetkellä mitenkään siitä, millaista se oli oppositiopuolueen rivijäsenenä?

Kävin tämän läpi muutaman muun henkilön kanssa. Minä en ole ollut oppositiopuolueen kansanedustaja, joten en ole sitä pätevä arvioimaan.

Muiden puolueiden edustajien kanssa nuivistelimme juuri Pohjoismaiden neuvostossa.

Mitä jos jatkossa yrittäisit saada edes oman puolueen täyden tuen nuiville kannanotoille? Nyt Soini voi jallittaa teitä antamalla jokaisen puuhastella vähän jotain lempiprojektiensa parissa, mutta pitäen kuitenkin langat puolueen todellisesta linjasta tiukasti omissa käsissään.
Soini ulos, sitten tulos!