News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-11-08: MTV3 - Putous -nynnyforum

Started by Bellerofon, 08.11.2014, 20:37:51

Previous topic - Next topic

Hippo

Quote from: dothefake on 30.11.2014, 10:11:14
Tulkitsen Nynny-forumin ja Hellä-ahon esittämisen Putouksessa homman ja Jussin eräänlaiseksi tunnustamiseksi. Se on paljon enemmän kuin vaikeneminen.

First they ignore you
Then they laught at you
Then they fight you
Then you win them

Arto Tuhkamuna

Suomalainen "huumori" on tänä päivänä kyllä harvinaisen surullista katseltavaa.

Muuttohaukka

Quote from: pw on 10.11.2014, 21:03:19
Ihme valitusta. Ollaan nyt onnellisia että ollaan päästy puheenaiheeksi ylivoimaisesti katsotuimpaan tv ohjelmaan( putousta katsoo miljoonayleisö). Aivan huikea mainos hintaan 0€. Nynnyforum sketsi oli vieläpä niin viaton ettei siitä voi kiljupöhnäisinkään netsi loukkaantua. Kysymys joka herää on että miten homman ylläpito aikoo hyödyntää tämän näkyvyyden. Voisiko joku jotenkin ujuttautua antamaan lausuntoa johonkin mediaan tmv.
Lihavointi minun..

Ihan normi Putouskatselija on lapsiperhe ja hyvin harva edes tietää Hommaforumin olemassa olosta yhtään mitään.J H-a:n nyt moni tietää nimeltä mutta yhdistää vain persuihin.
Olen katsonut muutaman osan kokonaan ja sitten jonkun pätkän joskus. Ei ole lasten ymmärrettävää huumoria mutta perhe ostaa sipsejä, limua, kaljaa ynnä muut mutusteltavaa ja katsoo ydessä. Lapset nauravat, koska aikusetkin nauravat ja seassa on kakkahuumoria, jonka aika pienikin ymmärtää.

Hokemat tuolta ovat jokaisen lasten kanssa tekemisissä olevien- ja aikuistenkin- keskuudessa ihan tuttuja. Yhdessä päiväkodissa ope/hoitaja oli istunut ja eskaritytöt olivat kammanneet hänen hiuksiaan ja samalla katsoneet kännykästä Putousta. Siinä oli mukana lapsi, joka ei saanut ko.ohjelmaa kotona katsoa ja vallan hauska tilanne, kun tästä keskustelimme, niin tyttö kertoi tapahtuman. Tietenkin kyselin lisää ja koko vitsikokoelmaa siinä hoettiin.
Itse, jos olisin tytön vanhempi, olisin kyllä ottanut tiukan yhteyden asian tiimoilta.Että ei edes se, ettei kotona katsella takaa mitään. Päiväkodissa voi sitten katsella ohjaajan Lumiasta.

tavallinen jantteri

Hellä-ahon hahmossa (tai sen puoleen itse Halla-ahossa) ei oikein ole tarpeeksi dynamiikkaa sketsihahmoksi. Ainoat vitsit voisi oikeastaan repiä siitä miten hahmo hahmo pysyy täysin tyynenä kun muut kilahtavat ympärillä ja tekevät itsestään pellejä.
Mutta tuokin sketsi on jo tehty! Oli se Stillerin ohjelma ja sitten on oikeastaan koko Suomen mediakenttä ja some.
"We're using the law to keep justice away!"

Suvaitsevainen Vihreä

Quote from: Veikko on 30.11.2014, 17:45:01

Onneksi minunkaan ei tarvitse tietää. Edes väkisin. (Kuka, muuten, pakottaa?) En edes tiedä, mikä on Big Brother. Se tarkoittaa, että en ole kumpaakaan edes vahingossa katsonut, ja se hämärääkin hämärämpi mielikuva, mikä minulla noista ohjelmista on on luultavasti väärä. Paitsi sen asian kohdalla, että ne eivät taatun varmasti kiinnosta minua, olivat mitä olivat.

Voiko olla ärsyttävämpää tyyppiä, joka tulee johonkin keskusteluketjuun kertomaan ettei tiedä mistä täällä puhutaan eikä se edes kiinosta häntä.

Mikseivät tuollaiset tyypit vain voi ignoroida aiheita, jotka eivät kiinnosta?

Kyklooppi

Yritin katsoa ko ohjelmaa mutta noin huonoa ohjelmaa ei vaan pysty.
Mutta kiva jos jotain naurattaa,minun mielestäni tälläiset sketsit ovat ihmisten aliarvioimista.
Ihmisjäte.

siviilitarkkailija

Quote from: tavallinen jantteri on 30.11.2014, 19:56:14
Hellä-ahon hahmossa (tai sen puoleen itse Halla-ahossa) ei oikein ole tarpeeksi dynamiikkaa sketsihahmoksi. Ainoat vitsit voisi oikeastaan repiä siitä miten hahmo hahmo pysyy täysin tyynenä kun muut kilahtavat ympärillä ja tekevät itsestään pellejä.

Minusta hahmo Hellä-aho oli mainio. Ajatelkaapa että kun toiset ahdistelee ja lopulta raiskaa teinejä, Joonas Nordman tekee heistä leppoisia karikatyyrejä. Sitten on tämä Halla-aho joka ei sosialistien tapaan nauraen hyväksy janauti toisten kärsimyksestä, kehtaa vielä keskustella asiasta. Eihän sellaisesta poliitikosta VOI tehdä sketsihahmoa. Hän on aivan liian Hellä. Kun lapsia hakataan ja ahdistetaan järjestäytyneesti, ja tälle pitää vaan nauraa, niin siihen tarvitaan ihan eri sketsihahmot. Sellaiset jotka auttavat naurun avulla unohtamaan arjen itkut...kissi vähähiilarit yms
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Muuttohaukka

Quote from: venla viitakoski on 01.12.2014, 11:21:10
Yritin katsoa ko ohjelmaa mutta noin huonoa ohjelmaa ei vaan pysty.
Mutta kiva jos jotain naurattaa,minun mielestäni tälläiset sketsit ovat ihmisten aliarvioimista.

Olen katsonut muutaman ja seassa on ihan hauskaakin juttua. Kokonaan ei jaksa naurattaa. Mutta ei se aliarvioimista ole. Osa sketseistä menee varmasti yli ja osa ali. Viikottainen näinkin pitkä ohjelma ei onnistu helpolla , ei tämäkään.
Minusta Hellä-aho oli hahmona hyvä. Se vain ei jaksa kantaa pitemmälle tässä contextissa.
Jos pääsee hahmomalliksi, täytyy jo omata aika mittava määrä kuuluisuutta.

Venne

Halla-ahosta ei saa sketsihahmoa tekemälläkään, Sinnetännemäet, Anarkiamäet ja Koivulaaksot ovat eläviä sketsihahmoja.

Putous on hauska sarja, välillä on hyvä heittää aivot narikkaan ja nauraa.