News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Anarkistit uhkaavat korvaavia bussilinjoja 23.9.2014 - ”pysäytetään rikkurit”

Started by Saippuakupla, 21.09.2014, 19:13:00

Previous topic - Next topic

Pöllämystynyt

Tuollainen uhittelu vastenmielisyydessään lähinnä häiritsee työtaistelua ja vahingoittaa työväenliikkeen asiaa. Marttyyreiksi nousevat ja yleistä myötätuntoa keräävät uhittelun ja mahdollisen väkivallan uhrit, eivät ne, joita on tarkoitus puolustaa. Mutta tärkeintähän totalitaarista diktatuuria tietoisesti tai tiedostamattaan ajaville näennäisanarkisteille onkin hyökätä symbolisesti symbolista vihollista vastaan. Hyökkäys pahuuden symbolia vastaan on hyvyyden teko ja tavoite itsessään, eikä muuta tarvita. Lisäksi se on loistava tekosyy päästä toteuttamaan (yleensä kivuliaasta isä- ja/tai äitisuhteesta kumpuavaa) katkeraa "kapinallista" tuhoamisvimmaa muka järkiperäisessä poliittisessa tarkoituksessa.

Toiminnan todelliset vaikutukset ovat näille näennäisanarkisteille jopa yhdentekeviä. Kaukana toki väikkyy utopia maailmasta, jossa kaikki pahat voimat on alistettu ja tuhottu, ja tämän haavekuvan kuvitellaan lähenevän jokaisen hyökkäyksen ja iskun myötä.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Leso

Quote from: jka on 22.09.2014, 18:59:14
Suvi Auvinen avasi muuten sanaisen arkkuna aamulla Radio Rockissa.

http://www.radiorock.fi/#!/muu/Suvi%20Auvinen

Huumoripläjäys alkaa ajassa 28:00.

Tuolla (linkissä) on kuvaus:
Anarkisti Suvi Auvinen kehoittaa ihmisiä ottamaan huomenna tiistaina sairauslomaa sillä anarkistit aikovat iskeä Helsingin julkisen liikenteen lakon ajalle suunniteltuihin lisälinja-autovuoroihin.

Selevyys tämä.
Nyt kuuntelemaan, huhhahhei.

Se muuten just uhosi tuolla, että "meidän ei oo pakko mennä"...

Ei juma! Se ihan oikeesti näkee ratkaisuna sairausloma = solidaarisuus.

Anna mun arvata, Suvis, että saikusta on saatava korvaus sitten kanssa...?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Aukusti Jylhä

Jotenkin tuon ihmisen puheista sai semmoisen kuvan, että työmatkaliikenne suuntautuu lännestä itään, ei toisinpäin. Ymmärsinkö oikein?

Ja oliko myös tämmöinen, että mennään nyt näillä sosialismi-vankkureilla kunnes saadaan kapitalismi kukistettua, ja sitten katsotaan mitä tehdään sosialismille?

:o

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Leso

Ei. Sillä vaan on se kuva, että "työläisväestö asuu idässä".

Sillä ei ole hajuakaan todellisuudesta.
Sillä on kiva kuva työläisväestöstä, joka riemurinnoin ottaa saikkua tän protestin takia.
Kyllä, tosi on, moni työssäkäyvä asuu "idässä".
Mutta siellä "idässä" on ihan stananmoinen joukko juopuneita kantiksia.
Niitä, joille ei ole töitä eikä muutakaan tekemistä.
Siellä on myös vtunmoinen joukko työvoimapulanpaikkaajia, jotka eivät nyt pääse joutessaan notkuttamaan assan seiniä suoriksi.
Mutta se tietää, että se harvalukuinen oikeasti työssäkäyvä kantispopula ei mistään muusta tykkää niin kuin työnantajansa kusetuksesta, koska työnantaja on aina ja poikkeuksetta riistäjä.

Sille ei tule mieleenkään, että "idässä" asuisi joku kuuli tyyppi, kuten ainakintoinen noista toimittajista. Kun toimittaja sanoi, että tulee vaikeuksia työmatkaan, niin Suvis totesi, että etsi joku muu vaihtoehtoinen työmatkaratkaisu.
Niinku mikä? Taksi?

Suvikselle & co. ei ole kertaakaan juolahtanut mieleen, että työpaikalla pitäisi olla ajallaan. Ja piste.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

foobar

Quote from: Leso on 22.09.2014, 19:59:07
Siellä on myös vtunmoinen joukko työvoimapulanpaikkaajia, jotka eivät nyt pääse joutessaan notkuttamaan assan seiniä suoriksi.

Ilmainen juttuvinkki Hesarille: lakko on rasistinen, koska se estää kulttuurillisten henkilöiden kulttuurin ilmentämisen. Muilla ei niin väliä, paitsi mitä nyt anarkisteille pitäisi järjestää joukkoliikenne huomiseksi myös.

Ja tämä kaikki on tietenkin riistäjäkapitalistin ja rasistin syytä. Ei lakkoilijoiden, ei anarkistien, eikä Helsingin kaupungin budjetin sisällön.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

ihminen

Kotimaa 22.9.2014 klo 21:50 | päivitetty 22.9.2014 klo 21:50

YLE: Anarkistit aikovat estää korvaavan bussiliikenteen – "Poliisi on varautunut"

....

"En ole aiemmin kohdannut vastaavaa"

Helsingin poliisista kerrotaan, että poliisi seuraa tilannetta ja heillä on samat tiedot kuin tiedotusvälineillä.

– Niillä resursseilla, jotka meillä on, poliisi on varautunut näihin mahdollisiin anarkistien toimenpiteisiin ja uskoisin näin, että kaikki voivat matkata rauhallisesti ja toivon ainakin niin, sanoo ylikomisario Juha Hakola Helsingin poliisista.

Hän kertoo, että ei ole aikaisemmin kohdannut joukkoliikenteeseen kohdistunutta vastaavaa häirintää, jota anarkistit ovat uhanneet tehdä.

Anarkistit ovat ilmoittaneet kokoontuvansa tiistaiaamuna Helsingin Rautatientorin bussilaitureilla.

http://yle.fi/uutiset/anarkistit_aikovat_estaa_korvaavan_bussiliikenteen__poliisi_on_varautunut/7486120

-PPT-

Jos minä olisin JHL:n jäsen niin minua tympäisisi suunnattomasti tulla julkisesti niputetuksi samaan porukkaan noiden anarkistipellejen kanssa.

Leso

Quote from: foobar on 22.09.2014, 22:00:00[...]

Ja tämä kaikki on tietenkin riistäjäkapitalistin ja rasistin syytä. Ei lakkoilijoiden, ei anarkistien, eikä Helsingin kaupungin budjetin sisällön.

Juu, eikä nyt ollenkaan muisteta sitä, että Helsingin kaupunki teettää monia hommia ulkomaalaisilla vähäpalkkaisilla työntekijöillä etelänaapurin firmojen kautta.
Jo se on yks iso vee, jos Helsingin kaupungin palkkaaman työntekijän kanssa ei voi suomeksi kommunikoida. Tervetuloa, Guggis.

Quote from: pollarit"En ole aiemmin kohdannut vastaavaa"

Jos olisin siellä, saattaisin hyvinkin lähettää laskun Suvikselle.
Sopisko se Suvikselle?

ihminen

Quote from: Roope on 22.09.2014, 18:49:11
Quote from: Nousuhumala on 22.09.2014, 18:17:27
Tuo anarkistien tiedottaja on Suvi Auvinen: http://nyt.fi/a1305876753473

QuoteAuvinen itse vastustaa edustuksellista demokratiaa.

"Mun mielestä se ei ole demokratiaa."

Hänen mukaansa yhteisistä asioista olisi mahdollisuus päättää konsensuksella eli keskustelemalla asioista niin kauan että saavutetaan yksi yhteinen mielipide.

Kauankohan ne keskusteli että saivat hajoitettua PS:n ikkunat?

Onnikka

Quote from: Leso on 22.09.2014, 22:11:51
Juu, eikä nyt ollenkaan muisteta sitä, että Helsingin kaupunki teettää monia hommia ulkomaalaisilla vähäpalkkaisilla työntekijöillä etelänaapurin firmojen kautta.
Ei taida niin rasismiksi laskettavaa olla tämä alihintaisuus kun valkoisia ovat virolaiset, eikä ne taida nämä suvikset erityisemmin heistä muutenkaan välittää.

Tuppaavat oleen myöskin aika kalliita nämä kuntienkin tekemät sopimukset kun yksityistävät.
Eli lahjoittavat rahaa tuttavilleen. Yksityistäessä ensin myydään reippaaseen alihintaan, sitten ostetaan samat palvelut tai muu reippaaseen ylihintaan. Välillä moninkertaiseen aiempaan verrattuna. Kun valvontaa tässäkään asiassa ei ole, kuntien roistoporukat tekee mitä milloinkin sattuu huvittamaan.

nollatoleranssi

Quote from: ihminen on 22.09.2014, 22:17:14

Hänen mukaansa yhteisistä asioista olisi mahdollisuus päättää konsensuksella eli keskustelemalla asioista niin kauan että saavutetaan yksi yhteinen mielipide.

Kauankohan ne keskusteli että saivat hajoitettua PS:n ikkunat?

Pitäisin melko todennäköisenä, että Auvinen tietää ikkunoiden rikkojien henkilötiedot, jos ei sitten itse ollut mukana paikalla.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Leso

Quote from: Onnikka on 22.09.2014, 22:36:42Ei taida niin rasismiksi laskettavaa olla tämä alihintaisuus kun valkoisia ovat virolaiset, [...]

Miten niin virolaisia?
Latviasta tai Liettuasta.

Onnikka

Vähäsen epäilen ettei anarkistit mitään aikaan saa. Kunhan oli hauskaa päästä esille heistä, pig brother - malliin.

Itse lakosta uutisoinnissa vaikuttaisi olevan liioittelun makua parissa lehdessä. Ei se Helsinki nyt niin iso kaupunki ole eikä siellä kummoisia ruuhkia aikaan saa millään.
http://www.hs.fi/kaupunki/Helsingin+seisauttava+lakko+toteutuu+/a1411355373767
QuoteHelsingin seisauttava lakko toteutuu
Eli muutama metrojuna ja muutama kymmen raitiovaunua on koko Helsinki.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092218684153_uu.shtml
QuoteLiikennekaaos uhkaa Helsinkiä - Näin lakko vaikuttaa
Oikein kaaos.

Outo olio

Miten nämä anarkistit itse muuten saapuvat Rautatientorille? Bussillako?
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Onnikka

Quote from: Outo olio on 22.09.2014, 23:10:56
Miten nämä anarkistit itse muuten saapuvat Rautatientorille? Bussillako?
Taitavat olla varakkaampaa väkeä joka asuu siellä lähistöllä, eivät tarvitse busseja.

Topi Junkkari

Quote from: Onnikka on 22.09.2014, 23:06:52
QuoteLiikennekaaos uhkaa Helsinkiä - Näin lakko vaikuttaa
Oikein kaaos.

Kyllä siitä on kaaos tulossa ainakin meille itähelsinkiläisille, kun metro ei kulje ja AKT:n tukilakkoilijat eivät suostu ajamaan metroa korvaaviksi suunniteltuja busseja. Myöskin joukkoliikenne satamiin ja satamista lakkaa.

https://www.hsl.fi/lakko

QuoteHSL ei juurikaan pysty toteuttamaan ennalta suunniteltuja korvaavia bussivuoroja, koska AKT on ilmoittanut tukevansa JHL:n työnseisausta. Satamiin ei ole lainkaan korvaavia bussivuoroja. Itäväylällä liikennöivien linjojen 99B, 99M ja 99V liikennöinti varmistuu vasta aamulla 23.9., kun kuljettajat tulevat töihin. HSL ei voi vielä illalla 22.9. klo 19.45 taata korvaavien vuorojen toteutumista tai antaa tarkempia aikatauluja bussien kulusta, ja nyt näyttää siltä, että Itäväylällä liikennöi korvaavia busseja harvoin ja epäsäännöllisin vuorovälein.

Hyysäri: Itä-Helsinki jäämässä sumppuun – raideliikenteen korvaavat bussit jäävät enimmäkseen ajamatta

Onneksi teen lähtökohtaisesti töitä kotona, eikä ole mitään varsinaista tarvetta mennä kantakaupunkiin huomenna. Olin suunnitellut hoitaa pari asiaa "ytimessä", mutta saavat jäädä keskiviikolle, kukaan ei siihen kuole.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

ämpee

Kun on käytetävissä maailman kaikki aika, taikaseinän rahat, ja loputon energia töpselistä, niin kaiketi mitään rajaa keskustelulle ei ole.
Realimaailmassa kaikki on toisin...

Kiitokset jäsen Roopelle tämänkin ajattelun(?) helmen pelastamisesta julkiseen revittelyyn !!(1)!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

CaptainNuiva

Lehtitietojen mukaan 50 A-pelleä on ilmottautunut bussiliikennettä estämään klo 08.00.
Veikaisin että paikalle ilmaantuu noin 15 jotka aloittavat estämisen noin kello 10-11 koska eivät aikaisemmin sängystä
ylös pääse, yllättäen ovat myös havainneet että keskustaan on pirun vaikea päästä koska lakko.
Edelleen veikkaisin että 10 minuuttia "Estämisen" aloittelun jälkeen istuvat maijoissa matkalla asemalle, muutama vähemmän osallistuva ja tiedostava jäänee kyydistä sivummalle vetelemään keskaria ynnä keräämään rohkeutta sekä rikkomaan pulloja koska riisto ja fasismi....Nämä saattavat mielestään löytää jonkusen natsin ohikulkijoista joille huutelevat, ehken joku saattaa nähdä tosi pahan natsin ja heittää tätä pullolla jonka jälkeen juostaan porukalla karkuun.
Pelleprotesti päättyy noin kello 12, osaksi siksi että muutamien on pakko lähteä sossuun koska aika on varattu jo edellisellä viikolla.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Onnikka

Quote from: CaptainNuiva on 22.09.2014, 23:54:15
Lehtitietojen mukaan 50 A-pelleä on ilmottautunut bussiliikennettä estämään klo 08.00.
Veikaisin että paikalle ilmaantuu noin 15 jotka aloittavat estämisen noin kello 10-11 koska eivät aikaisemmin sängystä
ylös pääse
Voihan se olla mitä parhain aika anarkistien mielenosoitukselle. Jos menevät vaikka kahdeltatoista (päivällä) yleensä nukkumaan, ovat erinomaisessa vireystilassa klo 8 aamulla vielä. Eihän se nyt paljoa mihinkään vaikuta siihen aikaan bussien pysäyttämisen yrittäminen koska duunareilla alkaa työt kello seitsemän ja toimistotyöläisillä kello kahdeksan.

Voi olla ettei anarkisteille ole niin tuttuja nämä ajat milloin töillä on tapana työläisillä alkaa. Ehkä joku on pohtinut että yhdeksältä aukee pubi, silloin ne varmaan työt alkaa.
Mutta itseasiassa kannatan toimintaa, mikäli eivät heittele mitään vaan esimerkiksi asettuvat eteen makaamaan. Ihan sillä että tämä yksityistämistouhu on ollut aika paljolti rahan siirtoa kansalta joka lystit maksaa, näille suhteita omaaville.
Quote from: Topi Junkkari on 22.09.2014, 23:41:41
Kyllä siitä on kaaos tulossa ainakin meille itähelsinkiläisille, kun metro ei kulje ja AKT:n tukilakkoilijat eivät suostu ajamaan metroa korvaaviksi suunniteltuja busseja. Myöskin joukkoliikenne satamiin ja satamista lakkaa.
Harvemman työ on niin tärkeää että oltava joka päivä paikalla. Eli voivat olla menemättä. Keillä on, opettajilla, sairaanhoitajilla jne., on sitten palkkakin riittävä jotta heillä on autot.

Lupu(kulkuri)

Quote from: jka on 21.09.2014, 20:06:41
Ihmiset jotka eivät itse tee työtä "taistelevat" niiden ihmisten "puolesta" jotka vielä tässä yhteiskunnassa yrittää tehdä työtä estämällä näiden ihmisten työnteko.

Oikeastaan enempää ei voi työläistä halveksia kuin sillä että tämä porukka on organisoimassa jotain työläisten yleislakkoa.

Oon samaa mieltä.
Mä ainakin meen duuniin, koska ei oo mitään mitä vastaan lakkoillla.
Elämä viskoo joskus, anarkipoitsut/mimmit.
http://www.youtube.com/watch?v=FOLyFMSXOOQ

muokk/Lupu

Onnikka

Quote from: Lupu(kulkuri) on 23.09.2014, 00:34:24
Ihmiset jotka eivät itse tee työtä "taistelevat" niiden ihmisten "puolesta" jotka vielä tässä yhteiskunnassa yrittää tehdä työtä estämällä näiden ihmisten työnteko.

Oikeastaan enempää ei voi työläistä halveksia kuin sillä että tämä porukka on organisoimassa jotain työläisten yleislakkoa.

Oon samaa mieltä.
Nämähän eivät ole estämässä työntekoa vaan vastustamassa yksityistämistä. Työläisillä nyt ei edustajia niin olekaan. Ay-liikkeet vieneet vallan työläisiltä, ovat poliittisia eivätkä työläisistä välitä.

Lupu(kulkuri)

Quote from: Onnikka on 23.09.2014, 00:45:26
Quote from: Lupu(kulkuri) on 23.09.2014, 00:34:24

Oon samaa mieltä.
Nämähän eivät ole estämässä työntekoa vaan vastustamassa yksityistämistä. Työläisillä nyt ei edustajia niin olekaan. Ay-liikkeet vieneet vallan työläisiltä, ovat poliittisia eivätkä työläisistä välitä.

No estäähän ne duunintekoo, jos eivät tule töihin, tai jollain muulla tavalla häiritsevät muiden hommia.
Ei mulla ainakaan muiden työntekoon ole pokkaa puuttua.

Onnikka

Quote from: Lupu(kulkuri) on 23.09.2014, 00:55:15
No estäähän ne duunintekoo, jos eivät tule töihin, tai jollain muulla tavalla häiritsevät muiden hommia.
Ei mulla ainakaan muiden työntekoon ole pokkaa puuttua.
Estävät sinä päivänä mutta korkeintaan muutamalta kun hakevat julkisuutta itselleen.
Yksityistäminen lopettanee työnteon usealta. Osalla voi palkka pudota.
Ammattilaisia vaihdellaan ammattitaidottomiin, työn taso laskee samalla kun laatu heikkenee ja hinta nousee.
Siksi että valvontaa ei ole. Sananahan yksityistäminen on hieno, mutta käytäntö hieman toista.

Lupu(kulkuri)

Kyllä sä ihan asiaa mietit.
Mun mielestä toisten duuneihin puuttuminen menee jotenkin far out. Vaikka olis kuinka tiiviisti ay-äijä, tms. Ja dösäliikenteen luhistaminen luhistaa vielä enemmän meidän oloa. Vie iloa.

Onnikka

Mahdollisesti netissä ja radiossa kertovat mitä liikkuisi ja mitä ei.
http://yle.fi/uutiset/tyotaistelu_sumputtaa_liikenteen_ja_kylmentaa_ruoan_helsingissa__ylen_aikainen_aloittaa_lahetyksensa_poikkeusaikaan/7486073
QuoteYle seuraa työtaistelun vaikutuksia radiossa, televisiossa ja internetissä.

Ylen aikainen aloittaa aluelähetyksen kuuluvuusalueellaan poikkeuksellisesti heti kello kuuden uutisten jälkeen.
Quote from: Lupu(kulkuri) on 23.09.2014, 01:31:14
Kyllä sä ihan asiaa mietit.
Mun mielestä toisten duuneihin puuttuminen menee jotenkin far out. Vaikka olis kuinka tiiviisti ay-äijä, tms. Ja dösäliikenteen luhistaminen luhistaa vielä enemmän meidän oloa. Vie iloa.
Varsinainen ongelmahan ei ole palkat tms. vaan itse julkinen liikenne.
Liiaksi tuota julkista liikennettä. Tulee hirmuisen kalliiksi. Tuillahan se pääasiassa kulkee sekä sillä että autoilusta on tekemällä tehty hirmuisen kallista.

Voisi muuttaa säännöksiä niin että halpojakin autoja saisivat tuoda maahan ja myydä. Valtio voisi antaa korotonta autolainaa jota maksaisi takaisin sitten esim. satkun kuussa jotta väki saa ostettua intialaisen tai kiinalaisen halpiksen, auton tai katetun moottoripyörän kellä ei varaa muuhun ole.

Turvallisuuttakin parantaisi koska autoilu kehnollakin on turvallisempaa kuin kävely tai pyöräily. Lopettaisivat kaikki verot bensasta ja vaikka alle 4000 euron autoista niin väki liikkuisi, useampi kävisi töissä jne.

http://www.alibaba.com/product-detail/2013-NEW-MINI-BUS-GHT6430-SCH6430_599721313.html
Minibus Victory. Mahtuisi isompikin perhe ja alle 4000 euroa.
http://www.alibaba.com/product-detail/250cc-gasoline-four-wheel-car_832741159.html
QuoteFOB Price:    US $1,700 - 3,000 / Unit
Neljän hengen auto kohtuuhintaan.

Julkisilla menee aikaa ihan vaan odotteluun sekä siinä kun joka pysäkillä pysähtyvät, sen lisäksi että ensin pitää niille pysäkeille päästä ja sitten niiltä pois.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/239304-hsl-korvaa-menetetyn-tyomatkan-nain-haet-hyvitysta
Korvauksia voi saada kausilippulaiset.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/239253-ek-linjaa-toihin-on-tultava-vaikka-julkinen-liikenne-ei-toimisi
QuoteEK linjaa: Töihin on tultava, vaikka julkinen liikenne ei toimisi
Kommenteissa:
QuoteHyvä keino varmistaa töihinpääsy on jäädä työpaikalle yöpymään maanantai-iltana. Myös seuraavan yön riittävät unet kannattaa varmistaa samalla menetelmällä niin on myös keskiviikkona raikkaana paikalla.

Siellä sitä tulevia vasuri ja demarifemakkojohtajia koulutetaan nyt. Kuka nuori tahtoo helpon jopin vailla työntekemisen rasitetta niin laulelemaan mukaan vaan. ;D

RP

Quote from: Alkuasukas on 22.09.2014, 19:00:49
Teatteritaiteen maistereilla ei taida olla työpäivä huomenna. Tirsk.

QuoteSuvi Auvinen painaa itse kolmea eri työtä. Yhden päivän aikana hän saattaa tehdä niistä kaikkia: työskennellä opettajana Teatterikorkeakoulussa, varhaiskasvatuksen parissa sekä freelancer-toimittajana.

Oletettavasti tuo ensin mainittu on se, jolla hän (tukien) ohella pitää itsensä ruokittuna (ellei sitten siippa elätä).

Ei ainoastan valtiolla töissä, vaan uravalinta, jossa ei muuta mahdollisuutta käytännössä olekaan. Sama logiikka, jolla voi mm. kirjoittaa "Kotihoidontuki on liian pieni! Valtio alas!" (jai mainita vielä kirjainyhdistelmän "TES" otsikossaan): http://suviauvinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/173123-suomen-huonoin-tes

Tuo KELA-anarkistien toiminta jää sitten ilmeisesti näkemättä (median välitykselläkään) AKT:n päätettyä tukilakosta. 
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

mannym

Tuulista, hieman ripottelee vettä, asteita pari. Hell yeah, anarkisti keli. Epäilen tosin heidän jäävän kotiin. Onhan se sangen ikävää istua perse jäässä bussin tukkona.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

foobar

Quote from: mannym on 23.09.2014, 06:04:50
Tuulista, hieman ripottelee vettä, asteita pari. Hell yeah, anarkisti keli. Epäilen tosin heidän jäävän kotiin. Onhan se sangen ikävää istua perse jäässä bussin tukkona.

Enpä yhtään ihmettelisi, jos näiden anarkistien mielestä valtion tehtäviin kuuluisi heidän mielenilmaustensa toimeenpano. Sen verran lähellä "osaan vaatia, mutten jaksa tehdä eikä minun kuulu maksaa" -vasemmistoa porukka tuntuu lopulta aatteeltaan (tai sen irvikuvalta) olevan.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

ihminen

IS:

(...)

Anarkistinen A-ryhmä ilmoitti yöllä Facebookissa, että se yrittää estää korvaavien 99B ja 99V -linjojen lähdöt Rautatientorilta kohti Mellunmäkeä ja Vuosaarta. Anarkistit ilmoittavat kokoontuvansa kello 8.

- AKT aikoo lähettää paikalle oman lakkovartionsa. Mikäli AKT:n vartio ei onnistu käännyttämään korvauslinjan 99 busseja Rautatientorilta takaisin varikolle, estämme niiden kulun.

Anarkistit antavat ohjeita mahdollisten kiinniottojen ja sakkojen varalle.

(...)
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288741750113.html

Urpo Juusto

Eniten ihmettelen sitä, kuinka auliisti media on antautunut näiden anarkoanuksien areenaksi ja päästänyt heidät jorisemaan agendaansa sympaattisissa haastatteluissa - ja kaiken päälle ovat käsitelleet kyseisiä ääliöitä aivan kuin he olisivat joku legiimi taho, jonka kanssa asiasta pitäisi neuvotella.
Vaikka ymmärrän vasemmalle kallellaan olevan toimittajakunnan ihailun näitä "rohkeita aktivisteja" kohtaan, pidän tätä melkoisena pohjanoteerauksena.