News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-08-28 MT Autto heittäisi vihreät hallituksesta

Started by Ink Visitor, 28.08.2014, 15:53:19

Previous topic - Next topic

Ink Visitor

Kokoomuksen eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Heikki Autto heittäisi vihreät hallituksesta. Auton mukaan vihreiden kansantaloudelle aiheuttama lasku on käynyt kestämättömäksi. Hän syyttää heitä esimerkiksi kotimaisen energian käytön vaikeuttamisesta.

Autto haluaisi parantaa kotimaisen energian kilpailukykyä turpeen verotusta laskemalla. Samalla paranisi puuenergian kilpailukyky.

"Turpeen kova verotus on vihreille kynnyskysymys. Minun mielestä heidän ei pitäisi enää saada jarruttaa kotimaisen energian käytön kasvattamista."

Autto muistuttaa, että kovilla oleva kansantalous maksaa tuontienergiasta nettona seitsemän miljardia euroa vuodessa. Osan siitä voisi korvata kotimaisella energialla, mikä helpottaisi kestävyysvajetta ja parantaisi kansantalouden tasapainoa.

"Vihreät ovat joka tapauksessa lähdössä hallituksesta ydinvoimalupakäsittelyn jälkeen, sillä en yhtään epäile, etteikö hallitus kyseisiä lupia myönnä. Se varmistaa kotimaisen sähköntuotannon."

Autto otti asiaan kantaa Jämsässä Finnmetko-messuilla.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ymp%C3%A4rist%C3%B6/autto-heitt%C3%A4isi-vihre%C3%A4t-hallituksesta-1.69065
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

RP

Vihreistä puhdistetulla Stubbin hallituksella olisi kai 101 edustajaa, äänestäviä 100. Siinä olisi RKP:llä ja kristillisillä tilaisuus kerätä itselleen läheisissä asioissa rusinoita pullasta. Voisi jopa riviedustajille muissa puoluessa nousta mieleen, että heillä on valtaa, jos siihen vain tarttuu.

Eikö tuota Rosatom-voimalaa joudu Stubb jo muutenkin selittelemään EU-kavereilleen? Minä olen olettanut, että asia vähintään lykätään jollakin manööverillä seuraavien vaalien yli.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/