News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-08-08 HS: Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä

Started by Iloveallpeople, 08.08.2014, 03:01:15

Previous topic - Next topic

Micke90

Ulkomaalaisen miehen kanssa naimisissa oleva suomalaistoimittaja: "Tämän takia ei kannata valita ulkomaalaista miestä"

---

Ulkomaalainen mies vaan sattuu suomalaisesta tuntumaan eksoottiselta ja erilaiselta.

Kieltämättä ilmiö on tuttu. Tuttavapiirissäni lähes puolet seurustelee ulkomaalaisen kanssa.

---

Suurin osa monikulttuurista suhteista alkaa niin, että vähintään toinen osapuolista on vieraassa maassa. On eri asia heittäytyä keskustelemaan mielenkiintoisen ihmisen kanssa, kun ei ole varma, törmääkö toiseen välttämättä enää koskaan. Sosiaaliset estot häviävät, joten tilanne on otollinen varsinkin lyhyemmille suhteille.

En voi kuitenkaan suositella kenellekään seurustelua ulkomaalaisen kanssa, sillä suhde saattaa mennä vakavaksi.

---

Kadehdin kuitenkin suomalaisen miehen kanssa seurustelevia ystäviäni, jotka ovat käyneet läpi normaalin tapailuajan ja tutustuneet kumppaniin rauhassa. Ja kuinka helppoa se on niin monelle ollut. Meillä tutustuminen alkoi oikeastaan olosuhteiden pakosta vasta sen jälkeen, kun asuimme jo samassa osoitteessa.

---

Vasta aikuisiällä olen huomannut, kuinka eri tavalla pohjoismaalaiset naiset ajattelevat muun maalaisiin naisiin ja miehiin verrattuna. Ihan jopa länsieurooppalaisilla miehillä kun saattaa olla ajatus siitä, kuinka nainen yksin hoitaa lapset ja kodin. Suurin osa suomalaispariskunnista puolestaan hoitaa lapsenkasvatuksen yhdessä.

---

En olisi valinnut puolisoani toisin, mutta vasta nyt osaan arvostaa suomalaisen miehen mutkattomuutta.

Ja kuinka ihanaa olisi riidellä suomeksi!

nollatoleranssi

Quote from: Rändöm on 08.08.2014, 15:05:31
Hesarin jutussa ei ole mitään sinänsä valheellista (paitsi kenties väite ulkomaalaisten miesten kouluttautuneisuudesta), mutta muuten se täyttää propagandan määritelmän mallikkaasti. Toki äärimmäisyyksin vietynä propagandaksi voisikin määritellä lähes minkä tahansa oman mielipiteen toitottamisen. Ihmisenkin voidaan sanoa suoltavan propagandaa 99 % verbaalisesta ulosannistaan, mutta tämä on jo saivartelua. Hesarilla on oma linjansa ja täydellinen vapaus propagoida, mitä tahansa omalle linjalleen sopivaa, ei siinä mitään, kunhan vain muistutan ihmisiä suhtautumaan siihen terveellä varauksella (minkä suurin osa luultavasti jo tekeekin).

Selvää propagandaahan tuo on.

Tässä hyvä esimerkki:

Quote"Ulkomaalaisilla miehillä on vientiä etenkin pääkaupunkiseudulla ja suurissa yliopistokaupungeissa. Niissä on Väestöliiton erikoistutkijan Minna Säävälän mukaan paljon nuoria naisia, joilla on hankaluuksia löytää suomalaisista miehistä sopivia kumppaniehdokkaita.

""Nuorissa sukupolvissa alkaa olla se ongelma, että naiset alkavat olla koulutetumpia kuin miehet ja vastaavasti koulutettujen miehien löytyminen on vaikeaa. Ulkomaalaisista heitä löytyy."

Oliko edes tuota koulutustaustaa tutkittu kyseisiltä miehiltä? Ei se käy ainakaan jutussa ilmi. Tuolla tavalla pyrittiin myös osoittamaan, että lähinnä Suomeen tulee ns. maahanmuuttajia, jotka omaavat hyvän koulutuksen. Vaikka pelkästään noita lukemia katsomalla voi todeta, että valtaosa pariskunnista vaikuttaa tulevan niistä maista, jotka ovat suomalaisturistien suosiossa tai josta tulee maahanmuuttajia pakolaisina.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Maailmanmies

Quote from: Huscarl on 08.08.2014, 17:18:35
Quote from: Maailmanmies on 08.08.2014, 16:31:38
Olisivatkin pitkiä ja vaaleita mutta kun eivät ole.  Suomalainen mies tuhoaa osin itse itseään huonolla pukeutumisella, lippalakki päässä ja huppari päällä esiintymisellä.

Rahvaanomainen pukeutumiskulttuuri ja tyylitajuttomuus johtuu maamme myöhäisestä kaupungistumisesta ja on lähinnä vanhemman polven ominaispiirre.

Ei ole. Katsohan vaikka vanhaa arkistomateriaalia 50-luvulta. Kaikilla miehillä on hattu ja ulsteri. Pappanikin aina laittoi valkoisen paidan ja kravatin sekä suorat housut kaupunkireissuille vaikka oli duunarimies.

Tämän päivän nuori suomalainen mies ei osaa pukeutua, päällä on lököfarkkua, risaista hupparia, lippalakkia, jne. Törkeitä kirjailtuja farkkuja jne. Tosin jopa kuosit ovat 25-vuotiaiden vaatteissa kuin isoille pikkuvauvoille tehtyjä.

Mehud

Quote from: nollatoleranssi on 08.08.2014, 17:56:22
Quote from: Rändöm on 08.08.2014, 15:05:31
Hesarin jutussa ei ole mitään sinänsä valheellista (paitsi kenties väite ulkomaalaisten miesten kouluttautuneisuudesta), mutta muuten se täyttää propagandan määritelmän mallikkaasti. Toki äärimmäisyyksin vietynä propagandaksi voisikin määritellä lähes minkä tahansa oman mielipiteen toitottamisen. Ihmisenkin voidaan sanoa suoltavan propagandaa 99 % verbaalisesta ulosannistaan, mutta tämä on jo saivartelua. Hesarilla on oma linjansa ja täydellinen vapaus propagoida, mitä tahansa omalle linjalleen sopivaa, ei siinä mitään, kunhan vain muistutan ihmisiä suhtautumaan siihen terveellä varauksella (minkä suurin osa luultavasti jo tekeekin).

Selvää propagandaahan tuo on.

Tässä hyvä esimerkki:

Quote"Ulkomaalaisilla miehillä on vientiä etenkin pääkaupunkiseudulla ja suurissa yliopistokaupungeissa. Niissä on Väestöliiton erikoistutkijan Minna Säävälän mukaan paljon nuoria naisia, joilla on hankaluuksia löytää suomalaisista miehistä sopivia kumppaniehdokkaita.

""Nuorissa sukupolvissa alkaa olla se ongelma, että naiset alkavat olla koulutetumpia kuin miehet ja vastaavasti koulutettujen miehien löytyminen on vaikeaa. Ulkomaalaisista heitä löytyy."

Oliko edes tuota koulutustaustaa tutkittu kyseisiltä miehiltä? Ei se käy ainakaan jutussa ilmi. Tuolla tavalla pyrittiin myös osoittamaan, että lähinnä Suomeen tulee ns. maahanmuuttajia, jotka omaavat hyvän koulutuksen. Vaikka pelkästään noita lukemia katsomalla voi todeta, että valtaosa pariskunnista vaikuttaa tulevan niistä maista, jotka ovat suomalaisturistien suosiossa tai josta tulee maahanmuuttajia pakolaisina.

Hei, koneinsinöörejä joilla paperit on jäänyt kotimaahan on paljon täällä. Ehkäpä vieläkin tärkeämpää, kuin koulutustausta, on kysyä koulutustulevaisuutta. Sitten alkaakin jo löytyä "kunnon" miehiä mamuista. "Haluan opiskella lääkäriksi, opettajaksi ja mikä ettei lentokapteeniksi ja astronautiksi".

On helpompaa lähteä mustan miehen följyyn, joka haluaa "opiskella" lääkäriksi, kuin perunanenän kanssa, jolla on "tylsä" vakituinen määrämittasahaajan työ. Pilvilinnaan luotetaan enemmän kuin asunto-osakkeeseen.

Epämääräiseen, naista alistavaan, "tulevaan" "lääkäriin" luotetaan enemmän kuin perjantai kännin ottavaan asiansa hoitavaan kunnon mieheen. Tiedän erään lähiövalaan, joka on jätetty kerta toisensa jälkeen näiden mustien mahdollisuuksien toimesta ja hän sanoi emännälleni kerran, ennen kuin minut tapasi, että "Oletko jo yrittänyt iskeä hänen eksäänsä. Ottaisit sinäkin mustan miehen, niihin voi luottaa".

Emäntäni on hyvin nuiva ja kelpaa kuulemma vain perunanenä. Hän sitten sanoi, että ei koskisi pitkällä tikullakaan näihin em. yksilöihin.

Lopuksi pitää todeta, että suurin osa suomalaista naisista ei halua ulkomaalaista miestä. Heille kelpaa vain paras.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

-PPT-

Itse asiassa ne koneinsinöörit ovat hyvin harvojen naisten himojen kohteena; naiset vaan kannattavat että niitä koneinsinöörejä pitää päästää Suomeen niin paljon kuin mahdollista.

Himojen kohteena sen sijaan ovat mustat miehet muualta Afrikasta ja varsinkin afroamerikkalaiset mustat miehet.

MikkoAP

Quote from: Maailmanmies on 08.08.2014, 18:42:43
Quote from: Huscarl on 08.08.2014, 17:18:35
Quote from: Maailmanmies on 08.08.2014, 16:31:38
Olisivatkin pitkiä ja vaaleita mutta kun eivät ole.  Suomalainen mies tuhoaa osin itse itseään huonolla pukeutumisella, lippalakki päässä ja huppari päällä esiintymisellä.

Rahvaanomainen pukeutumiskulttuuri ja tyylitajuttomuus johtuu maamme myöhäisestä kaupungistumisesta ja on lähinnä vanhemman polven ominaispiirre.

Ei ole. Katsohan vaikka vanhaa arkistomateriaalia 50-luvulta. Kaikilla miehillä on hattu ja ulsteri. Pappanikin aina laittoi valkoisen paidan ja kravatin sekä suorat housut kaupunkireissuille vaikka oli duunarimies.

Tämän päivän nuori suomalainen mies ei osaa pukeutua, päällä on lököfarkkua, risaista hupparia, lippalakkia, jne. Törkeitä kirjailtuja farkkuja jne. Tosin jopa kuosit ovat 25-vuotiaiden vaatteissa kuin isoille pikkuvauvoille tehtyjä.

No eivätpä rikkaudetkaan pukeutumisellaan useinkaan positiivisesti erotu -ja kun erottuvatkin, niin aikalailla harvoin itse sen kustantavat.

Muuten olen kyllä samaa mieltä, että tässä asiassa ennen vain hommat osattiin paremmin: kaikissa yhteiskuntaluokissa pyrittiin pääosin pukeutumaan hyvin.

Ehkä tässä on vain eräs kulttuurin infantilisoitumisen aspekti: ennen teini-iässä ja nuorempanakin pyrittiin näyttämään aikuismaiselta. Nykyisin taas keski-ikäiset tai vanhemmatkin usein apinoivat teinejä.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Micke90

Quote from: -PPT- on 08.08.2014, 18:58:28
Itse asiassa ne koneinsinöörit ovat hyvin harvojen naisten himojen kohteena; naiset vaan kannattavat että niitä koneinsinöörejä pitää päästää Suomeen niin paljon kuin mahdollista.

Samaiset naiset eivät kuitenkaan kannata nuorten, kauniiden ja lisääntymisikäisten naisten ottamista pakolaisiksi. Miksiköhän eivät?  :roll:

MikkoAP

Quote from: -PPT- on 08.08.2014, 18:58:28

Himojen kohteena sen sijaan ovat mustat miehet muualta Afrikasta ja varsinkin afroamerikkalaiset mustat miehet.

Koneinsinöörin tyttären kanssa vehtaamista yrittävä, muualta Afrikasta, tai jenkeistä tuleva musta pääsisi hyvin nopeasti hengestään.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

somero

Itse olen naimisissa korkeastikoulutetun venäläistaustaisen vaimoni kanssa.

En silti ymmärrä artikkelista asiaa, että koulutustaso toisi onnen. Olen tavannut monen monta älykästä akateemikkoa, olen myös tavannut monenmonta älykästä duunaria. Samalla tavalla olen tavannut tyhmiä akateemikkoja, kuin myös duunareita. Koulutus todistaa vain sen, että pystyy oppimaan asioita ulkoa. Ainakin Suomessa. Itse opiskelen yliopistossa tällä hetkellä, mutta en pidä ammattikoululaisia tai vastaavia yhtään tyhmempinä, kuin minä lähtökohtaisesti. Parempina joissain asioissa, kuin minä ja päinvastoin.

Arkielämässä toisen kunnioittaminen ja rakastaminen taas ovat tarpeellisempia taitoja. Se, että en edes välitä kumppanini koulutustasosta, vaan hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Rakastan ihmistä en tämän älykkyyttä. Tämän takia pystyisin myös olemaan naimissa henkilön kanssa, joka ei olisi penaalin terävin kynä, mutta pystyy tekemään asioita, jotka osoittavat yhteisen luottamuksen todeksi.

Peruskuvani noista akateemisista naisista, jotka valittavat Hesarissa kuinka ulkomaalainen mies on parempi, kuin suomalainen on erittäin kyyninen. Asiat eivät ole yksinkertaisia, vaikka rasistinen mielensä tuollaista väittäisikin. Ihmiset ovat toisilleen sopivampia taustasta riippumatta. Mikäli ei löydä Suomen kokoisesta maasta yhtään mielenkiintoista ihmistä on syytä katsoa peiliin ja miettiä onko vika kenties siellä.

Btw. Keskustelussa viitattu "pimpin" jakaminen on ainakin itselleni muodostunut riippakiveksi. Seksi ja seksuaalisuus ovat ihania asioita, jotka tuntuvat parhailta ihmisen kanssa, jota rakastaa. Tämän takia irtosuhteet eivät ole minua varten. Tässä maailmassa tuntuu siltä, että ainoa tapa olla kapinallinen on kieltäytyä tuollaisista suhteista. Elää sellaista elämää, jossa kunnioittaa toista muutenkin kuin vain lihallisen himon takia. Sellainen suomalainen mies minä olen ja ehkä sen takia en olekaan kiinnostava. Kunnioitan liikaa.
sadf

Uimakoulutettava

Quote from: kummastelija on 08.08.2014, 09:57:48

Pengoin hieman tilastokeskuksen dataa vuodelta 2013.
88% avioliitoista on suomalaisten välisiä.
7% avioliitoista suomalainen nainen avioituu ulkomaalaisen miehen kanssa.
2% avioliitoista suomalainen mies avioituu ulkomaalaisen naisen kanssa.
3% avioliitoista on ulkomaisten välisiä.

Tuskinpa Helsingin Sanomat tulee koskaan avioliitoista (so last season, U know) mitään uutisoimaan - ellei kyse ole sukupuolineutraalin avioliiton mainostamisesta, mikä kykenee tyydyttämään sanomatalolaisen suvaitsevaisuusvietin.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Maailmanmies

Quote from: Uimakoulutettava on 08.08.2014, 19:10:48

Tuskinpa Helsingin Sanomat tulee koskaan avioliitoista (so last season, U know) mitään uutisoimaan - ellei kyse ole sukupuolineutraalin avioliiton mainostamisesta, mikä kykenee tyydyttämään sanomatalolaisen suvaitsevaisuusvietin.

Helsingissä tuo avioliittotilasto on ihan erinäköinen.

Blanc73

Quote from: Maailmanmies on 08.08.2014, 19:29:22

Tuskin kovin radikaalisti. Mamuja "ammatikseen" harrastavat naiset ovat kuitenkin selvässä vähemmistössä, HS:n juttu haastatteluineen kyseisen asian suhteen oli tarkoituksenhakuista roskaa. Tuon Hesarin jutun on allekirjoittanut kolme naistoimittajaa, yllätys yllätys. Jää arvailujen varaan moniko tuosta kolmikosta omaa itse mamu-fetissin?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Uimakoulutettava

Olihan siellä Sanomatalossa painettu avioliittoasiaakin:

"Avioliittojen suosiossa jyrkkä lasku, myös avioerot lisääntyivät"

http://www.hs.fi/kotimaa/a1397721996541
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

siviilitarkkailija

Jotta maailma ei menisi ihan käteen, on syytä kiittää ja olla onnellisia suomalaisnaisista, jos nimittäin sattuu olemaan suomalainen. Ilman suomalaisnaista ei ole suomalaista. Tämä itsestäänselvyys tapaa joskus unohtua. Iso käsi suomalaisnaisille ja isompi keskisormi helsingin sanomille.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Maailmanmies

Quote from: Blanc73 on 08.08.2014, 19:36:00
Quote from: Maailmanmies on 08.08.2014, 19:29:22

Tuskin kovin radikaalisti. Mamuja "ammatikseen" harrastavat naiset ovat kuitenkin selvässä vähemmistössä, HS:n juttu haastatteluineen kyseisen asian suhteen oli tarkoituksenhakuista roskaa. Tuon Hesarin jutun on allekirjoittanut kolme naistoimittajaa, yllätys yllätys. Jää arvailujen varaan moniko tuosta kolmikosta omaa itse mamu-fetissin?

Tästä on ollut joskus julkisuudessa juttua. Helsingissä jo muutama vuosi sitten 25% liitoista solmittiin niin, että vain toinen oli suomalainen ja muuallakin mainittiin se, että nimenomaan pk-seutu poikkeaa suomalais-ulkomaalaisissa pareista muusta maasta juurikin tuolla tapaa kuin mitä HS sanoo.

Muutaman kerran olen kuullut alle 25-vuotiaan pk-seutulaisen naisen menneen naimisiin. Olen kysynyt, että mies ei taida olla suomalainen. Ihmettelevä vastaus on ollut, että mistä tiedän. No siitä, että naimisiinmenoa ja lapsia suomalaisten liiitoissa lykätään, mutta ulkomaalaisen kanssa syöksytään liittoon sen kummempia miettimättä.

Mehud

Quote from: somero on 08.08.2014, 19:08:36
Itse olen naimisissa korkeastikoulutetun venäläistaustaisen vaimoni kanssa.

En silti ymmärrä artikkelista asiaa, että koulutustaso toisi onnen. Olen tavannut monen monta älykästä akateemikkoa, olen myös tavannut monenmonta älykästä duunaria. Samalla tavalla olen tavannut tyhmiä akateemikkoja, kuin myös duunareita. Koulutus todistaa vain sen, että pystyy oppimaan asioita ulkoa. Ainakin Suomessa. Itse opiskelen yliopistossa tällä hetkellä, mutta en pidä ammattikoululaisia tai vastaavia yhtään tyhmempinä, kuin minä lähtökohtaisesti. Parempina joissain asioissa, kuin minä ja päinvastoin.

Arkielämässä toisen kunnioittaminen ja rakastaminen taas ovat tarpeellisempia taitoja. Se, että en edes välitä kumppanini koulutustasosta, vaan hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Rakastan ihmistä en tämän älykkyyttä. Tämän takia pystyisin myös olemaan naimissa henkilön kanssa, joka ei olisi penaalin terävin kynä, mutta pystyy tekemään asioita, jotka osoittavat yhteisen luottamuksen todeksi.

Peruskuvani noista akateemisista naisista, jotka valittavat Hesarissa kuinka ulkomaalainen mies on parempi, kuin suomalainen on erittäin kyyninen. Asiat eivät ole yksinkertaisia, vaikka rasistinen mielensä tuollaista väittäisikin. Ihmiset ovat toisilleen sopivampia taustasta riippumatta. Mikäli ei löydä Suomen kokoisesta maasta yhtään mielenkiintoista ihmistä on syytä katsoa peiliin ja miettiä onko vika kenties siellä.

Btw. Keskustelussa viitattu "pimpin" jakaminen on ainakin itselleni muodostunut riippakiveksi. Seksi ja seksuaalisuus ovat ihania asioita, jotka tuntuvat parhailta ihmisen kanssa, jota rakastaa. Tämän takia irtosuhteet eivät ole minua varten. Tässä maailmassa tuntuu siltä, että ainoa tapa olla kapinallinen on kieltäytyä tuollaisista suhteista. Elää sellaista elämää, jossa kunnioittaa toista muutenkin kuin vain lihallisen himon takia. Sellainen suomalainen mies minä olen ja ehkä sen takia en olekaan kiinnostava. Kunnioitan liikaa.

Koska ei voi likettää kymmentä kertaa, niin tässä on ne loput yhdeksän liketystä :)
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Blanc73

Hesarin juttu oli sikälikin typerä siinä mielessä että poster boyksi valittiin australialainen mies, joka oli harrastanut ilmeisesti kaikki yhden illan juttunsa loppuelämänsä ajaksi parissa kuukaudessa, kiitos suomalaisten naisten avomielisyyden. Ja sitten naistoimittajien kirjoittamassa jutussa korostetaan kuinka ulkomaalaisten miesten koulutustaso ohjaa suomalaisia naisia ulkomaalaisten miesten syliin. Mitä itsepetosta naistoimittajilta :D  Hesarin ulostus on itseasiassa keskinkertaista huumoria femisnistimausteilla varustettuna, suomalaista miestä mollaten, kuinkas muuten. No, kai sekin jotain agendaa ajaa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Onnikka

Quote from: Blanc73 on 08.08.2014, 20:25:57
Hesarin juttu oli sikälikin typerä siinä mielessä että poster boyksi valittiin australialainen mies, joka oli harrastanut ilmeisesti kaikki yhden illan juttunsa loppuelämänsä ajaksi parissa kuukaudessa, kiitos suomalaisten naisten avomielisyyden. Ja sitten naistoimittajien kirjoittamassa jutussa korostetaan kuinka ulkomaalaisten miesten koulutustaso ohjaa suomalaisia naisia ulkomaalaisten miesten syliin. Mitä itsepetosta naistoimittajilta :D  Hesarin ulostus on itseasiassa keskinkertaista huumoria femisnistimausteilla varustettuna, suomalaista miestä mollaten, kuinkas muuten. No, kai sekin jotain agendaa ajaa...
Tietysti kaikki ulkomaiset miehet on suomalaisia parempia. Mutta eipä näyttäisi aasialaiset miehet olevan naisten suosiossa? Eikä taida virolaiset, romanit eikä venäläisetkään pikkuhousuja kostuttaa?
Virolaiset ja venäläiset varmastikin sopeutuvat tänne helposti, ovat kylmiin keleihin tottuneita.
Intialaiset ja kiinalaiset taitaa useimmiten olla korkeasti koulutettuja, hyväpalkkaisia jotka perheen vaivatta elättäisivät.
Voisiko tätä peräti rasismiksi kutsua, kun joistain maista kotoisin olevat ovat suosiossa ja toisista maista kotoisin olevat eivät ole?

Ville Hämäläinen

Quote from: nollatoleranssi on 08.08.2014, 13:04:52
Quote from: kriittinen_ajattelija on 08.08.2014, 03:19:39
Jaa että hesari peruslinjallaan... :D

Ei siinä ihan tottahan tuo artikkeli on. Kuten sanottua niin nuo etelän miehet ihan rodusta riippumatta on aika aktiivisia naisten iskemisen suhteen jopa keskeltä kävelykatua ja siinä suomi-miehet pitäisi moista käytöstä epäkohteliaana.

Mutta taitaa aika lyhyiksi jäädä nuokin sekasuhteet.

Se on kyllä totta, että monet ulkomaalaismiehet ovat paljon aktiivisempia iskemispuuhissaan. Usein pätee se vanha sanonta, että jos tarpeeksi monelta kysyy, niin kyllä joku vastaa myöntävästi. Suomalaiset miehet voivat kokea tuollaisen iskemistyylin epäkohteliaana, että mennään kadulla kysymään asiasta, mutta toisissa kulttuureissa se on täysin normaalia.

Tuossa on vaan sellainen ongelma että suomalainen saa joka toinen kerta syytteen ahdistelusta, kun taas ulkomaalaisen kadulla iskemiset on sivistynyttä.
Todennäkköisesti myös ulkonäkö vaikuttaa saatko syytteen vai oletko kylttyrelli.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

kummastelija

Quote from: Blanc73 on 08.08.2014, 20:25:57

Kiteytettynä jutun juoni oli sellainen että suomalaisnaiset ovat niin koulutettuja että ainoastaan koulutettu tuonti-jorma riittää tyydyttämään suomi-naisten halut, ja nämä tuonti-jormat joutuvat urakoimaan pirkko/viikko.

Tarvittiin kolme hösäriämmää tekemään tällainen skuuppi. Valtakunnan ykköslehti, my ass.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

valkka

Suomalaisille miehille riittää vientiä Espanjassa. Etenkin jos on blondi, siniset silmät ja osaa espanjaa.

siviilitarkkailija

Seuraavassa lista toimittajakoulutusta Suomessa tarjoavista laitoksista:

Quote(Tampereen) kommariyliopisto, tiedotusoppi (www.uta.fi/cmt)

Toimitusharjoittelusivut: http://toimitusharjoittelu.wordpress.com

Jyväskylän yliopisto, journalistiikka (www.jyu.fi/hum/laitokset/viesti)

Toimitusharjoittelusivut: http://www.jyu.fi/hum/laitokset/viesti/Opiskelijalle/ohj_opisk/harjoittelu/jou

Häpeäyliopiston viestinnän oppiaine

Viestinnän oppiaineen esittely: www.helsinki.fi/viestinta/

Svenska Social- och kommunal högskolan, journalistik

Journalistiikan oppiaine: http://sockom.helsinki.fi/journ/

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, journalismi (www.haaga-helia.fi)

Journalismin koulutusohjelman esittely: http://www.haaga-helia.fi/fi/koulutus-ja-hakeminen/tutkintokoulutus/toimittajakoulutus

Turun ammattikorkeakoulu, journalismi (www.turkuamk.fi)

Journalismin koulutusohjelman esittely:  http://www.turkuamk.fi/public/default.aspx?contentid=215581&nodeid=17001

Oulun seudun ammattikorkeakoulu, viestintä, journalismin suuntautumisvaihtoehto (www.oamk.fi)

Viestinnän koulutusohjelma: http://www.oamk.fi/koulutus_ja_hakeminen/nuoret_suomenkielinen/koulutukset/media-ala/

Metropolia ammattikorkeakoulu, elokuva ja televisio, televisio- ja radiotuotannon suuntautumisvaihtoehto (www.metropolia.fi)

Elokuva ja televisio: http://www.metropolia.fi/haku/koulutustarjonta-nuoret-kulttuuri/elokuva-ja-televisio/

Kaikki tämä p*ka maksaa aivan hirvittävän määrän rahaa kun verovaroilla tuotetaan suomalaisia miehiä vihaavien pissaliisojen ulkomaalaiseksifantasioita. Kyllä tuollaista kyhäämistä voi tehdä pienemmälläkin koulutusinvestoinnilla.

Ps en tarkoita sitä että kaikki toimittajat olisivat kuraa. kuralehden toimitus herättää lähinnä huomaamaan tarjotun koulutuksen ja tuotetun kuran määrän epäsuhdan.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Werner.M

Suomessa asuva virolainen tuttu kertoi, että muutama kymmenen kilometriä tallinnasta olisi suomalaiselle miehelle uskomattomat apajat naisia. Paikalliset miehet kun tuppaavat hänen mukaan olemaan juoppoja tai muuttaneet suomeen, niin pelkästään olemalla suomalainen tarjontaa olisi. Täytyykin lähteä katsastamaan tilanne. Virottaret oppivat kielenkin varmasti suhteellisen helposti. Otan sata kertaa mielummin virolaisen naisen kuin suomalaisen yh:n kikkarapäisellä mulattilapsella. Oikeastaan en voisi olla missään romanttisessa kontaktissa jonkun neekerin vanhan hoidon kanssa.

Vantaalla näkee aika paljon lihavia suominaisia laihan neekerin kanssa. Sitten on niitä ihan kauniita ja laihoja naisia joilla on mulattiäpärä, joiden markkina-arvo on pysyvästi nollissa. Siinä on sitten hyvä taas syyllistää suomimiestä, että miksi ei kelpaa.
Niukkasanainen Ritaluoma on uusista tiedoista huolimatta edelleen sitä mieltä, että luvatut miljoonat saapuvat aikanaan Sambiasta Suomeen.

-Sunny Car Centerin toimitusjohtaja Markku Ritaluoma

MikkoAP

Mustaa- ja/tai Halal-makkaraa. Sitä kaikki suominaiset haluu. Tottahan tuo kyllä... tai ainakin on  naiselle sosiaalinen itsemurha pääkaupunkiseudulla myöntää, että ehkä ei haluu, ainakaan ihan hirveesti.

Elemosina

Quote from: MikkoAP on 08.08.2014, 21:44:08
Mustaa- ja/tai Halal-makkaraa. Sitä kaikki suominaiset haluu. Tottahan tuo kyllä... tai ainakin on  naiselle sosiaalinen itsemurha pääkaupunkiseudulla myöntää, että ehkä ei haluu, ainakaan ihan hirveesti.

Ei kaikki halua.
Ei todellakaan.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

MikkoAP

Quote from: Elemosina on 08.08.2014, 21:47:32

Ei kaikki halua.
Ei todellakaan.

Mutta ei nainen voi sitä omalla nimellään myöntää. Tosiaan olisi pääkaupunkiseudulla sosiaalinen itsemurha.

Onnikka

Kaupunkien naisenemmistö syynä, sanoo professori. Enpä kyllä ole sellaista huomannut, liikkuvat naiset eri paikoissa kait.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288723502258.html

Elemosina

Quote from: MikkoAP on 08.08.2014, 21:49:21
Quote from: Elemosina on 08.08.2014, 21:47:32

Ei kaikki halua.
Ei todellakaan.

Mutta ei nainen voi sitä omalla nimellään myöntää. Tosiaan olisi pääkaupunkiseudulla sosiaalinen itsemurha.
Omalta osaltani voin sanoa että ei kiinnosta pätkääkään.
Omalla nimellä tai nimimerkillä, sama juttu minulle.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Punaniska

Quote from: Werner.M on 08.08.2014, 21:41:22

Vantaalla näkee aika paljon lihavia suominaisia laihan neekerin kanssa. Sitten on niitä ihan kauniita ja laihoja naisia joilla on mulattiäpärä, joiden markkina-arvo on pysyvästi nollissa. Siinä on sitten hyvä taas syyllistää suomimiestä, että miksi ei kelpaa.

Niin mielelläni kuin paheksuisinkin em. naisia, niin tunnen miehiä, jotka ovat käyttäneet maksullisia naisia. Eivätkä he ole mitään vammaisia (kuten joku parkui prostituutioketjussa huorien käyttämistä) poloisia, vaan ihan kohtuullisen markkina-arvon miehiä. Heitä ajoi se sama asia huoriin kuin joitain mustan makkaran kimppuun: kokeilunhalu.

Suomalaiset nyt vaan ovat.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me