News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Vs: Sain bannit Paljastettu 3 sivustolle

Started by Mietiskeliä, 30.03.2014, 21:12:56

Previous topic - Next topic

Mietiskeliä

En pysty enää kommentoimaan mitään Paljastettu 3 facebook sivustolle, eli tavallaan olen saanut bannit sinne. Siis tää Paljastettu 3 sivusto on sivusto jossa keskustellaan/vouhotetaan rasismista. Itse olen välillä kommentoinut sinne, eikä todellakaan kommettini ole olleet mitään epäasiallisia.

Viimeinen keskustelu johon osallistuin oli keskustelu, jossa kommentoitiin tätä kirjoitusta http://jannemuhonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/163130-suomen-aariliikehdinta-on-vaatimatonta
Osallistuin siihen keskusteluun ja kehuin tota kirjoitusta. Kysyin myös muilta keskustelioillta, että ovatko he koskaan tavanneet ihan livenä näitä hompansseja joista he niin kovasti vouhottavat. Itse sanoin tavanneeni hompanseja ihan livanä hommakerhossa ja sanoin niiden olevan fiksuja tyyppejä. Tähän joku komentoi tyyliin että en halua tavata hulluja tyyppejä ja kuunnella uhkailuja ja  saunan taakse juttuja. Kerroin etten tälläisiin juttuihin ole törmännyt edes hommafoorumilla. Sitten yks palstan aktiivisemmista kirjooittajista Sakari Timonen komentoi tyyliin, että aika sokea jos että huomaa hommafoorumilla uhkailuja. Ton kommentin jälkeen en enää pystynyt kommentoimaan sivustolle. Lisäksi tosta keskustelusta poistettiin kaikki mun kommentit ja vastaukset niihin.

Noh kun bannaustani ei mitenkään perusteltu, niin voin vain arvailla miksi sain bannit tolle sivustolle. Oma veikkaukseni on, että ton Timosen kommentti oli niin tyhmä, että hän itsekin tajusi sen ja mun olisi ollut helppo heittää siihen vastaveto. Ja uskon että tää Timonen pystyy päättäämään näistä banneista. Mulla oli ollut muutenkin kovat väännöt siellä keskustelu palstalla joidenkin keskustelioiden kanssa. Kuitenkin itse ainakin aina pysynyt asia linjalla. Voitte vaikka käydä tarkistamassa asian mun nimeni on Sakari Rajamäki. Voisiko joku myös varmistaa, että ihan ulkopuolisenkin pitäisi pystyä kommentoimaan Paljastettu 3 facebook sivustolle, jos pystyy niin sitten voin olla 100 prossan varma, että olen saanut bannit sinne. Onko kukaan muu saanut banneja sille sivustolle ja mistä syystä?

FatFrank

Parempi jos ei diilaa fasistien kanssa. ÄLÄ mee sinne enää
''The only thing necessary for the triumph of evil..
is for good men to do nothing..''

Edmund Burke

Micke90

Itse sain tappouhkauksia Sami Korkiakoskelta ja muilta hänen kaltaisiltaan höyrypäiltä, kun erehdyin kommentoimaan Abdirahim Husseinin ininää rasismista. Jouduin estämään useita kymmeniä törppöjä kommentoimasta viestejäni tai näkemästä profiiliani Naamakirjassa.

Tuollaisille jauhopäille riittää, että on eri mieltä heidän kanssaan. Se takaa porttikiellon heidän ylläpitämilleen sivuille.

IDA

En enää lainkaan jaksa lukea noita pavlik morozov -henkeä tihkuvia sivustoja ja erlaisia tarkkaile ja rankaise - tyyppejä. Maailmassahan on myös hyviä ihmisiä ja hyviä kirjoittajia pilvin pimein ja jos noita tuon tyylisiä sivuja seuraa on vaarassa saadassa saada maailmasta täysin vääristyneen kuvan.
qui non est mecum adversum me est

FatFrank

Husu kutsutaan telkkariin säälistä. Mitään ei ole sanottavaa

Kuka sami korkiakoski on, chiisääskö?
''The only thing necessary for the triumph of evil..
is for good men to do nothing..''

Edmund Burke

Miniluv

Kyky tulla toimeen monenlaisten ihmisten kanssa:

Quote from: Panu HöglundOletko sinä suuri nero ja lahjakkuus, koska tiedät jotain matematiikasta ja insinööritieteistä? No itse asiassa et. Oikeastaan olet aika tyhmä ja lahjaton reppana, joka osaa vain yhden asian hyvin. Katsos kun sellaisiakin tyyppejä on, joilla sen matematiikka- ja insinööriosaamisen lisäksi on humanistista yleissivistystä ja kykyä tulla toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. He ovat lahjakkaita ja ihailtavia. Sinä et. En itse asiassa minäkään, sillä minäkin olen aika epäsosiaalinen tumpelo. En minä sillä kuitenkaan ylpeile, vaan yritän parhaani mukaan päästä siitä eroon. Se on vakava sairaus, ja sairaudet tulee pääsääntöisesti parantaa.

Sinä tunnut kuvittelevan, että minun pitäisi vielä kaksitoista vuotta muinaisten naisvihavuodatusteni jälkeen veivata samaa kampea. Tässä välissä on kuitenkin ehtinyt virrata aika monta kuutiota vettä Vantaassa, Aurajoesta puhumattakaan. Minä olen tällä välin ehtinyt mennä naimisiin, kirjoittaa neljä kirjaa mielettömän vaikealla kielellä, jota sinä et oppisi vaikka yrittäisit (anteeksi, viisihän niitä oli, se viides on kylläkin käännökseni Isaac Asimovin Säätiöstä, joka odottaa vielä julkaisulupaa oikeudenomistajilta), sekä julkaista yli kuusi tuhatta sivua nettikolumneja siinä blogissa, jonka sinä ja aatetoverisi uutteralla spämmäyksellä lopulta saitte suljettua seitsemän vuoden jälkeen. Tämän lisäksi minulla on itse asiassa myös päätyö. Niin, ja ennen vanhaanhan minä olin se tyyppi joka osasi kaikkia kieliä paitsi ranskaa, nykyään sekään ei enää pidä paikkaansa: Monte-Criston kreiviä tulee jo vilkuiltua alkukielellä.

http://www.paljastettu.fi/276988562/1837681/posting/maahanmuuttokriitikon-hautakivi

Kirjoitus sisältää myös runomuotoista aineistoa.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Alkuasukas

Höny in da house. Onko siellä Härkösetkin?
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

siviilitarkkailija

Tulee mieleen potkut uudesta suolesta. Riittää että on vihervasemmistolaisen toimittaja Huuskosen kanssa erimieltä kokoomuksesta. Monoa tulee että kolisee.

Kaikkein valitettavin ja surullisin nettilopetus oli kokoomuksen alkuperäinen keskustelupalsta joka loppui jotakuinkin ruotsin ulkoministeri Anna Lindhtin murhaa käsittelevään keskusteluun. Tai lähinnä siihen kun tappajaksi paljastuikin ylläpidon kiljuvista vastalauseista huolimatta serbitaustainen maahanmuuttaja. Kommunistisen kokoomuspuolueen kyky suvaita todellisuudesta kumpuavaa keskustelua loppui hyvin pian. Ko nettikeskustelupalsta oli teknisesti erinomainen, joskin nykyään se olisi auttamattoman vanhentunut.

Vastustan kovasti noita facebook-paikkoja joissa vasemmistolainen mielipuoli harjoittaa terroriaan. Jos komukka meinaisi hakata tai muuta niin sillehän ei voi mitään mutta perkeleet uhkailevat lapsiin kohdistuvalla kostoväkivallallaan. Siksi ei kannata olla misään facebook jutussa koska siellä dorkasta vihervasemmistolaisesta voi tulla henkilötietorekisterin haltija.

Niinku oikeesti. Miettikää haluatteko olla mukana missään facebook keskusteluryhmässä missä tietonne liitetään ties mihin yhteyteen.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Luotsi

Paljastit Mietiskeliä tuollaisen paljastelusivuston olemassaolon ainakin minulle aivan ensimmäistä kertaa! Merkittävä paljastus, epäilemättä.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

dothefake

Hyvä, että tulee kilpailua myös bannialalle. Hähää.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mietiskeliä

Quote from: Alkuasukas on 30.03.2014, 21:53:25
Tietysti, molemmat kirjoittavat blogeja sinne

Kokoliha

Quote from: Mietiskeliä on 30.03.2014, 23:29:34
Quote from: Alkuasukas on 30.03.2014, 21:53:25
Tietysti, molemmat kirjoittavat blogeja sinne

Kevät, tuo vuodenajoista kaunein, on aina ollut erilaisten kokoontumisajojen sesonkiaikaa.

Oami

Kyllä näitä vihasivustoja internettiin mahtuu.

Bänni on minullakin. Minkäpä sille voi kun eivät asiallisessa argumentoinnissa pärjää, vässykät. Sääli sinänsä, kyllä siellä välillä joku koittaa keskustella ihan asiallisestikin. En tosin muista, kuka.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Tabula Rasa

Onhan näitä nähty. Kiihottavat sitten toisiaan valheisiinsa perustuen ja perustelevat sitten niillä kun jotain tapahtuu. Liekkö vihavasuri saa saman kovennustuomion kuin muut ihmisryhmien vastaiset? Itse sain aikoinaan vastaavalta sivulta banaanit alta vuorokaudessa kun erehdyin kysymään kuka ko ideologian maksaa ja millä rahalla.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Aukusti Jylhä

Ehdoton sääntö numero yksi: älä koskaan voita väittelyä faktojen avulla, koska silloin alkaa banaanit ja rasismikirveet lennellä. Muut säännöt eivät niin kovin tärkeitä ole. Tällä yhdellä pärjää facebuukissa pitkälle.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

junakohtaus

Huomaan ilokseni, että kaikista rakentavista hankkeistaan huolimatta Högis ei ole luopunut yhdestä: maailma pyörii edelleen Panu-Petterin ympärillä. Hommassa ja kaikessa on kyse siitä, että Panu-Petteriä erikseen tahallaan vainotaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

isomaha

Quote from: siviilitarkkailija on 30.03.2014, 22:00:23
Vastustan kovasti noita facebook-paikkoja joissa vasemmistolainen mielipuoli harjoittaa terroriaan. Jos komukka meinaisi hakata tai muuta niin sillehän ei voi mitään mutta perkeleet uhkailevat lapsiin kohdistuvalla kostoväkivallallaan. Siksi ei kannata olla misään facebook jutussa koska siellä dorkasta vihervasemmistolaisesta voi tulla henkilötietorekisterin haltija.

Niinku oikeesti. Miettikää haluatteko olla mukana missään facebook keskusteluryhmässä missä tietonne liitetään ties mihin yhteyteen.

Kerron että ei kannata : yksi syy miksi lopetin kokonaan Face tilini aikoinaan oli se kun erehdyin kommentoimaan erään vainoharhaisen vasurin kirjoituksia negatiivisesti niin jopa alkoi sellainen vainoaminen ettei mitään rajaa, sähköpostiosoitekin piti vaihtaa kun ei mikään spämmifiltteri riittänyt niihin tuhansiin roskaposteihin päivässä.

Pöllämystynyt

Jos on keskustelu mielessä, niin ei kannata edes käydä katsomassa tuollaisia vihasivuja, ettei tule turhaan kävijöitä niiden laskuriin. Ei siellä suvaita oikeaa keskustelua, jossa oltaisiin todella eri mieltä. Lahkolaisille tappioksi kääntyneet keskustelut poistetaan, joten keskusteluja lahkolaisten kanssa ei voi teknisesti ottaen voittaa.

Keskustelu kannattaa aina ja mahdollisimman laajasti, mutta niin kauan kuin on Homman kaltaisia hyviä paikkoja, tai edes suoli24:n tai lehtien palstojen kaltaisia surkeita mutta ainakin erittäin tunnettuja foorumeita, ei oikean keskustelun vuoksi kannata mennä tuollaisiin täysin marginaalisiin, puolueellisesti moderoituihin sisäpiireihin ollenkaan tekemään niitä vain vilkkaammiksi ja suositummiksi. Ei sinne kuitenkaan toisinajattelija mahdu, ei ainakaan omana itsenään. Olkiukko kyllä voi kelvata, todellinen tai keksitty.

Jos kuitenkin osaa ja harrastaa varovaista ja sulavaa "soluttautumista", ja sitä kautta lievästi eri mieltä olevien juttujen ujuttamista erilaisiin sekopäisiin ja sulkeutuneisiin piireihin ja porukoihin näiden ohjaamiseksi edes vähän järkevämpään suuntaan, niin sitten voi kyllä yrittää. Mutta se ei ole oikeaa keskustelua, vaan ihan oma lajinsa, joka ei tyydytä keskustelun ja ilmaisun tarvetta. Ja sekin on todella vaikeaa noiden piirien tasapäisyyden, tiukan lahkolaisuuden ja oikeaoppisuuden ja vainoharhaisen toiseuspelon vuoksi. Jotkut tuttavani harrastavat sellaista edelleen, mutta itsekään en viitsi enää. Pysyn lähinnä vain vanhojen kaverisuhteideni ansiosta niissä kuvioissa, missä olen ollut jo ennen maahanmuuttopoliittista järkiintymistäni.

Ennen hommaa tai mitään, ja jo ennen kuin olin tullut järkiini maahanmuuttopolitiikan osalta, jouduin pari kertaa kahnauksiin todellisten viharyhmien, siis noiden patologisten kotimaa- ja suomalaisvihaajien kanssa, koska olin eri mieltä joistain pikkujutuista. Sieltä tosiaan tuli vihjailevaa tekstiä "vaaroista", joihin voisin joutua oletettuine mielipiteineni, ja jopa kotiolojani kyseltiin kun yrittivät "keksiä", mistä olin saanut vääriä vaikutteita. Myös vihjailivat nuoresta iästäni ja sanoivat, että tulen "järkiini" aikuistuessani. Näissä tapauksissa en edes ollut sitä mieltä kuin vihjailijat luulivat minun olevan, olin vain kyseenalaistanut heidän yksioikoisen ja ristiriitaisen tapansa esittää asiat.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Ant.

Ei näiden rajat auki -tyyppien sivuilla ole koskaan sallittu vastakkaisia mielipiteitä. Ja jos kipparina häärää Panu, on tämä doktriini boldattu ja alleviivattu.

Kuten olen monesti todennut, tämä on keskeisimpiä eroja meidän ja anti-meidän välillä. Hommassa on koko sen olemassaolon ajan peräti suojeltu eri mieltä olevia ja kaikenlaisiin Hommatentteihin ja tilaisuuksiin on suurella ehdottomuudella haluttu toista mieltä olevia. Jos Hommaforum järjestäisi keskustelutilaisuuden maahanmuutosta, olisi selvää, että sinne haluttaisiin Dan Koivulaakso, Hussein Muhammed ja niin edelleen.

Rajat auki -sektorilla ollaan taas hyvin tarkkoja siitä, että maahanmuuttokriittiset bannataan ja kaikenlaisiin keskustelutilaisuuksiin kutsutaan vain samaa mieltä olevia. Ei tulisi kuuloonkaan, että tällainen porukka pyytäisi omaan "Hommatenttiinsä" jonkun maahanmuuttokriittisen.

Tuolla sivulla on tarkoitus julistaa ilman soraääniä. Jos siellä sanotaan, että maahanmuuttokriittiset tappavat pikkuvauvoja, siellä ei kaivata ollenkaan linkkiä, jossa todistetaan, ettei näin ole. Faktat eivät kiinnosta vaan harmoninen hyminä.

Aina välillä Hommaforumillekin halutaan samanlaista hyminää. Kun tänne tulee joku toista mieltä oleva, pieni joukko keskustelijoita haluaa hänelle bannia. Ei tule tapahtumaan. Tuolle asteelle ei taannuta.
Homma is the new black.

Leso

Hyminä?

Huomaan, että minulla ja Ant.:lla on tasan erilainen käsitys sanan hyminä merkityksestä.

Itse ainakin toivoisin, että hyminä ja sen johdannaiskäsite hymistely lopetettaisiin kertakaikkiaan sekä foorumilla että yhteiskunnassa, ja asioista alettaisiin keskustella.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Ink Visitor

Kun puheena on kaikenmaailman todorgit ja paljastetut niin tämä kyllä istuu siihen varsin mainiosti  ;)
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Kemolitor

Quote from: Miniluv on 30.03.2014, 21:52:42
http://www.paljastettu.fi/276988562/1837681/posting/maahanmuuttokriitikon-hautakivi
Kirjoitus sisältää myös runomuotoista aineistoa.

Nyt kun ilmeisesti Panu Höglundin nimi saadaan taas Hommalla mainita (eikös jossakin vaiheessa ollut kielto asiasta), niin osaisiko joku valistaa minua hieman hänen taustoistaan. En tarkoita analyysia hänen henkisestä tilastaan, sen osaan kyllä itsekin tehdä vaikka vain tuon Miniluvin linkittämän tekstin perusteella.

Olen törmäillyt sitaatteihin hänen vanhoista teksteistään, lukenut archive.orgista hänen vanhoja blogikirjoituksiaan jne. Jossakin vaiheessa hänen raivokas naisvihansa on ilmeisesti vaihtunut perussuomalaisten vihaamiseksi, mutta milloin ja miksi tämä muutos on tapahtunut?

Leso

No sehän kertoi sen ihan itse: se on päässyt naimisiin.

Jokainen aikuinen tietää, että avioliitossa on myös niin sanottuja aviollisia velvoitteita...  :roll:
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

junakohtaus

Kielto tosiaan kumottiin, kun Högis lähti noihin geimeihin mukaan.

Vaikea sanoa missä vaiheessa muutos tapahtui. Se lakkasi jauhamasta sitä naisvihaa jo jonkin aikaa ennen naimisiinmenoaan. Siitä mentiin sanotaanko crossfadena kohti persuvihaa ja persuja ovat kaikki, etten sano. Myös allekirjoittaneella on oma omituinen roolinsa tässä tapahtumaketjussa, mutta sen tarkempi avaaminen ei palvele mitään, koska koko juttu on läpikotaisin kummallinen sekä pieni & hikinen.

Mitä tulee turkulaisen iirinkielisyystahon nykyiseen positioon, hän ilmeisesti edelleen näkee jonkinlaisen satapäisen hydran, jonka yksi pää on Urjalan-Rami ja toinen Miniluv ja niin edelleen Sillä on myös viljalti sellaisia päitä, joita kukaan muu ei näe. Yhteistä näille päille on, että ne kaikki suuntaavat torahampaansa kohti Panua itseään, koska hän on ihmeellisen merkittävä mies.

Ant.

Quote from: junakohtaus on 31.03.2014, 16:03:38
Vaikea sanoa missä vaiheessa muutos tapahtui. Se lakkasi jauhamasta sitä naisvihaa jo jonkin aikaa ennen naimisiinmenoaan. Siitä mentiin sanotaanko crossfadena kohti persuvihaa ja persuja ovat kaikki, etten sano. Myös allekirjoittaneella on oma omituinen roolinsa tässä tapahtumaketjussa, mutta sen tarkempi avaaminen ei palvele mitään, koska koko juttu on läpikotaisin kummallinen sekä pieni & hikinen.

Tuskin se naimisiinmeno, mutta seurustelun aloittaminen (josta Panu kertoi mm. blogissaan) taisi osua aika yksiin mielipiteen muuttumisen kanssa.

Toinen juttu oli se, että Panu näki miesasialiikkeessä perussuomalaisille myötämielisiä voimia. Ja koska jokin taho ei voi olla mustavalkoinen, ainostaan musta tai valkoinen, muuttui miesasialiike Panun kirjoissa kerralla valkeasta mustaksi.

Panun Plaza-blogista on sanottava sen verran, että seurasin sitä alusta loppuun. Kommentoin aika harvoin enkä koskaan maahanmuuttoaiheista tai vastaavista, koska Panu ei halunnut tällaisia kommentteja kommentteihin. Panu, sikäli kun vastasi, vastasi aina ystävällisesti ja rakentavasti.

Blogi oli minusta varsin hyvä, mutta ajan myötä viha maahanmuuttokriitikoita kohtaan otti siitä aina vain suuremman otteen. Panun nykyinen blogi onkin siis tavallaan jatkoa Plaza-blogille, eli on päästy päätepisteeseen, jossa muista aiheista ei enää kirjoitetakaan.

Maahanmuuttokriittisten vainosta Panu muisti usein mainita sen tapauksen, kun jokin blogikirjoitus, oliko se nyt Kultainen kompassi -elokuvaa käsitellyt kirjoitus, joka ei liittynyt millään tapaa maahanmuuttoon, keräsi kuitenkin yhdeltä kommentoijalta paljon maahanmuuttoaiheisia kommentteja.

Tästä nyt voi ehkä suuttuakin, mutta täytyy huomioida, että tämä sama kommentoija on saanut myös tältä foorumilta ikibännit sekoviestiensä (jotka liittyivät mm. somaleihin) takia. Siten kyseessä ei ollut mikään maahanmuuttokriittisen liikkeen keskeinen toimija joka edustaa kaikkia maahanmuuttokriittisiä, vaan myös täältä ulostettu hylkiö.
Homma is the new black.

IDA

Quote from: Kemolitor on 31.03.2014, 13:02:30
Olen törmäillyt sitaatteihin hänen vanhoista teksteistään, lukenut archive.orgista hänen vanhoja blogikirjoituksiaan jne. Jossakin vaiheessa hänen raivokas naisvihansa on ilmeisesti vaihtunut perussuomalaisten vihaamiseksi, mutta milloin ja miksi tämä muutos on tapahtunut?

Sellainen tapaus ainakin oli, että hän raivosi hyvin epämääräisesti Suomen Sisusta ja Halla-ahosta Soneran blogissaan. Jussi ilmoitti kommenteissa, että tilanne alkaa olla laittoman herjauksen partaalla. Kaveri poisti nopeasti kaikki kommentit ja kirjoitti tilalle pari omaa kommenttiaan, jossa hän valitti sitä, että suomensisulaiset terrorisoivat hänen blogiaan ja uhkailevat häntä. Itse siihen aikaan vielä luin hänen blogiaan enkä koskaan huomannut minkäänmuunlaisia uhkauksia, kuin hänen omiaan, joita ei kai kannattanut ottaa silloin sen vakavammin kuin nytkään.
qui non est mecum adversum me est

junakohtaus

Parhaan käsitykseni mukaan mainittu vainoaminen koostui siitä, että henkilö, joka oli, kuka väittikin olevansa, julkaisi tekstin "Vaivihkaa vainottu" ja koska se oli täsmällinen kuvaus tapahtumista, jotka Högis oli esittänyt täysin toisin, kyseessä oli häntä kohtaan suunnattu vaino.

Mietiskeliä

Quote from: Oami on 30.03.2014, 23:58:23
Kyllä näitä vihasivustoja internettiin mahtuu.

Bänni on minullakin. Minkäpä sille voi kun eivät asiallisessa argumentoinnissa pärjää, vässykät. Sääli sinänsä, kyllä siellä välillä joku koittaa keskustella ihan asiallisestikin. En tosin muista, kuka.
Noh olisinko ollut minä:) Ai sinäkin sait bännit Paljastettu 3 sivustolle? Itse seurasin myös sun kommentteja sillä sivustolla. Mielestäni kommenttisi olivat asiallisia ja hyvin perusteltuja..

Miniluv

Quote from: junakohtaus on 31.03.2014, 16:03:38
Mitä tulee turkulaisen iirinkielisyystahon nykyiseen positioon, hän ilmeisesti edelleen näkee jonkinlaisen satapäisen hydran, jonka yksi pää on Urjalan-Rami ja toinen Miniluv ja niin edelleen Sillä on myös viljalti sellaisia päitä, joita kukaan muu ei näe.

Paras tietoni on, että Panu minua ole koskaan maininnut.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Aukusti Jylhä

Mulle tuli bannit pari vuosikymmentä kestäneeseen ystävyyteen, koska rasisti olen. Juurikin fb:ssä tämäkin bannitus sattui. Syynä oli faktatietous kerjäläisten toimista ympäri maailman. Siellä meinas mennä toisessapäässä maailmankuva rikki, mutta sit tajus lyödä ystävyyden poikki, ni se keskustelu loppu siihen. Ja maailmankuva luultavasti perustuu edelleen hyvistelylle ja moraalisäteilylle.

Mutta niin se ihminen kait aika pitkälti toimii, että oikeassaolemisen tunne on se maailman tärkein juttu.  ???
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.