News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Vs: Sain bannit Paljastettu 3 sivustolle

Started by Mietiskeliä, 30.03.2014, 21:12:56

Previous topic - Next topic

Oami

Quote from: Mietiskeliä on 31.03.2014, 18:05:11
Noh olisinko ollut minä:) Ai sinäkin sait bännit Paljastettu 3 sivustolle? Itse seurasin myös sun kommentteja sillä sivustolla. Mielestäni kommenttisi olivat asiallisia ja hyvin perusteltuja.

Paljon mahdollista. Tosin Homman säännöt taitavat kieltää arvuuttelemasta, kuka olet, jollet sitä itse kerro. EDIT: jaa niin, mainitaanhan se alussa.

Kiitos palautteesta yhtä kaikki.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Leso

Quote from: Oami on 31.03.2014, 19:22:28
[...] Tosin Homman säännöt taitavat kieltää arvuuttelemasta, kuka olet, jollet sitä itse kerro.
[...]

Mikä seikka paljastuu ketjun ensimmäisestä viestistä, jossa Mietiskeliä sen kertoo.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

junakohtaus

Quote from: Miniluv on 31.03.2014, 18:15:40
Quote from: junakohtaus on 31.03.2014, 16:03:38
Mitä tulee turkulaisen iirinkielisyystahon nykyiseen positioon, hän ilmeisesti edelleen näkee jonkinlaisen satapäisen hydran, jonka yksi pää on Urjalan-Rami ja toinen Miniluv ja niin edelleen Sillä on myös viljalti sellaisia päitä, joita kukaan muu ei näe.

Paras tietoni on, että Panu minua ole koskaan maininnut.

Homman toisaalta on sitäkin useammin.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Kemolitor

Quote from: Miniluv on 31.03.2014, 18:15:40
Paras tietoni on, että Panu minua ole koskaan maininnut.

Olisihan se aika noloa, jollei hän ollenkaan olisi sinun olemassaoloasi noteerannut:

Tälle kirjoittajalle mode, joka on nimeltään jotain sellaista kuin gpu tai Minimirakkaus, rätkäisee tietysti bannit mokutuksesta

Virtuaali-Homma – eli Homma kaikille niille, jotka eivät...

Miniluv

Quotekuohitsemisesta ja suolistamisesta fantasioidaan kymmenen viestin voimin, kunnes yksi keskustelijoista esittää teorian, jonka mukaan ulkomaiden kirjoittelu todistaa taas kerran dhimmiytymisen saavuttaneen korjaamattomat mitat ja tilanteen olevan pelastettavissa vain laajamittaisin teloituksin ja puhdistuksin. Teoria saa entusiastista kannatusta.

QuoteLopulta keskusteluun puuttuu myös yksinäinen järjen ääni, joka kysyy, oliko se pikkutytön surmaaminen oikeasti kovinkaan viisasta tai oikeutettua. Tälle kirjoittajalle mode, joka on nimeltään jotain sellaista kuin gpu tai Minimirakkaus, rätkäisee tietysti bannit mokutuksesta

Sööttiä ;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Leso

Quote from: Miniluv on 31.03.2014, 20:10:25
QuoteLopulta keskusteluun puuttuu myös yksinäinen järjen ääni, joka kysyy, oliko se pikkutytön surmaaminen oikeasti kovinkaan viisasta tai oikeutettua. Tälle kirjoittajalle mode, joka on nimeltään jotain sellaista kuin gpu tai Minimirakkaus, rätkäisee tietysti bannit mokutuksesta

Sööttiä ;D

Niin on. Jos en oli tätäkään hippua järjissäni, epäilisin alter egoni todellista henkilöllisyyttä.

Kiitos, gpu ja Minimirakkaus!  ;D

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Ant.

Quote from: Kemolitor on 31.03.2014, 19:46:37
Virtuaali-Homma – eli Homma kaikille niille, jotka eivät...

Tämä kirjoitus on mielenkiintoinen. Siinä Panu on kuvaavinaan sitä, miten keskustelu Hommaforumilla normaalisti etenee. Kuvitteellisessa kuvauksessa tänne postataan uutinen, jossa kerrotaan, kuinka suomalaismies tappaa pienen somalitytön ja tämän vanhemmat, ja hommalaiset sitten kovasti puolustavat tekoa.

En muista Hommaforumilta yhtään ketjua, jossa: a) hyväksyttäisiin väkivalta somaleja kohtaan, b) kuvattaisiin uutinen, jossa suomalainen pahoinpitelee somalin.

Sitä vastoin muistan kymmenittäin uutisia, joissa somali pahoinpitelee/tappaa/raiskaa suomalaisen ja monesti kohde on ollut lapsi. Lisäksi (tämä ei siis liity Panuun) lähes joka kerta jokin valtamedioista on sensuroinut kriittiset tiedot uutisesta pois tai jopa jättänyt julkaisematta sen kokonaan. Tätä ei kai voi nimittää muuksi kun teon jonkinasteiseksi puolustamiseksi.

Panun kuvaama tapahtuma on siis mahdollinen, mutta niin, että etniset suhteet ovat toisin päin ja paikka on joku muu kuin Hommaforum. Eli: jos suomalainen tappaa somalilapsen ja tämän vanhemmat, sille ei löydy ymmärtäjiä mistään, kuten ehdottomasti tulee ollakin, mutta jos somali tappaa suomalaislapsen ja tämän vanhemmat, aivan vitivalkoisia kantasuomalaisia ymmärtäjiä kyllä löytyy (enkä nyt viittaa, että Panu olisi tällainen).
Homma is the new black.

siviilitarkkailija

Quote from: Ant. on 31.03.2014, 20:17:32
Tämä kirjoitus on mielenkiintoinen. Siinä Panu on kuvaavinaan sitä, miten keskustelu Hommaforumilla normaalisti etenee. Kuvitteellisessa kuvauksessa tänne postataan uutinen, jossa kerrotaan, kuinka suomalaismies tappaa pienen somalitytön ja tämän vanhemmat, ja hommalaiset sitten kovasti puolustavat tekoa.

Ensinnäkin ajatus on sairas ja typerä. Sillä ei ole mitään tekemistä hommafoorumin kanssa. Henkilö joka löytää moisesta aivopierusta mielenkiintoisia elementtejä, voi minun mielestäni tutkia uudelleen arvomaailmaansa.

Vihervasemmistolaisen väkivaltafantasiaa hautovan ongelmikon hörhöilyjä ei pitäisi oikeastaan tuoda koko hommafoorumille. Sairasta ja typerää roskaa on maailma pullollaan ilman että sitä hommaan tarvii tuupata.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Ant.

Quote from: siviilitarkkailija on 31.03.2014, 20:30:41

Ensinnäkin ajatus on sairas ja typerä. Sillä ei ole mitään tekemistä hommafoorumin kanssa. Henkilö joka löytää moisesta aivopierusta mielenkiintoisia elementtejä, voi minun mielestäni tutkia uudelleen arvomaailmaansa.

Vihervasemmistolaisen väkivaltafantasiaa hautovan mielipuolen hörhöilyjä ei pitäisi oikeastaan tuoda koko hommafoorumille. Sairasta ja typerää roskaa on maailma pullollaan ilman että sitä hommaan tarvii tuupata.

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, ettei kaikenlaisia lapsentappojuttuja tulisi raahata foorumille tai jalostaa niitä eteenpäin. Paha olo niitä lukiessa tulee, vaikka ne olisivat kuinka teoreettisia ja vaikka ne kuinka tekstissään tuomitsisi. Täytyy jatkossa lainata Panun tekstejä suuremmalla harkinnalla.
Homma is the new black.

junakohtaus

Hassuinta tietysti on, että Högis on nimenomaan se, joka mässäilee ja herkuttelee väkivallalla ja me täällä emme suvaitse sitä sorttia ollenkaan.

Lalli IsoTalo

Quote from: Pöllämystynyt on 31.03.2014, 11:09:39
Ennen hommaa tai mitään, ja jo ennen kuin olin tullut järkiini maahanmuuttopolitiikan osalta, jouduin pari kertaa kahnauksiin todellisten viharyhmien, siis noiden patologisten kotimaa- ja suomalaisvihaajien kanssa, koska olin eri mieltä joistain pikkujutuista. Sieltä tosiaan tuli vihjailevaa tekstiä "vaaroista", joihin voisin joutua oletettuine mielipiteineni ...

Ei tuo vielä mitään. Eräs julkisuuden tuttavani X, kuin sattumalta tapasimme, tuli naamatusten väittämään minulle, että olen se-ja-se nettikirjoittaja (joka on ilmeisesti kirjoittanut jotain ikävää tutustani X), ja että pari X:n kaveria, jotka ovat hermostuneet sen-ja-sen jutuista, ovat "lähdössä perääni".  Kiistin ehdottomasti ja kysyin kuka mulkku tuollaista paskapuhetta levittää. Tuttuni X ei kertonut, ts. hän oli itse päätellyt, että se-ja-se olen minä.

Ei tämä tuttuni, joka on väkivaltainen historia nuoruudessaan, ei siis uskonut minua.

Sekin, että jonkun tiedetään kirjoittavan nettiin, johtaa näköjään uhkauksiin päin naamaa.

EDIT: selkeytystä viestiin, joka meni alun tunnekuohun vuoksi vähän sekaisin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Tabula Rasa

Quote from: Leso on 31.03.2014, 20:41:33
Quote from: sivullinen. on 31.03.2014, 20:37:24
K: Kuinka monta panua tarvitaan vaihtamaan lamppu?
V: Douche

Luulin, että panu on energiayksikkö siinä missä Woltti, hevoisvoima, lasillinen hyvää pontikkaa tai Aurinko.

Yksi douchebag on kymmenen kukkahattua. Yksi kukkahattu on kymmenen monikulttuuria. Moraalisäteilyn yksikköjä. Ehdottoman haitallista ympäristöllä, ihmisille ja oikeastaan kaikelle. Varsinkaan isompina annoksina.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

elven archer

Quote from: Mietiskeliä on 30.03.2014, 21:12:56
Sitten yks palstan aktiivisemmista kirjooittajista Sakari Timonen komentoi tyyliin, että aika sokea jos että huomaa hommafoorumilla uhkailuja. Ton kommentin jälkeen en enää pystynyt kommentoimaan sivustolle. Lisäksi tosta keskustelusta poistettiin kaikki mun kommentit ja vastaukset niihin.
Noinhan se totuus voittaa. 1+1=3 ja bannataan kaikki, jotka ovat eri mieltä, joten selvästikin todisteiden valossa  1+1=3.

Miniluv

Quote from: elven archer on 31.03.2014, 21:03:20
Sitten yks palstan aktiivisemmista kirjooittajista Sakari Timonen komentoi tyyliin, että aika sokea jos että huomaa hommafoorumilla uhkailuja. Ton kommentin jälkeen en enää pystynyt kommentoimaan sivustolle. Lisäksi tosta keskustelusta poistettiin kaikki mun kommentit ja vastaukset niihin.
Noinhan se totuus voittaa. 1+1=3 ja bannaan kaikki, jotka ovat eri mieltä, joten selvästikin 1+1=3 todisteiden valossa (kun kukaan ei ole eri mieltäkään).

Missä tuo Timosen kommentti on?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Leso

Quote from: Tabula Rasa on 31.03.2014, 21:02:11
Yksi douchebag on kymmenen kukkahattua. Yksi kukkahattu on kymmenen monikulttuuria. Moraalisäteilyn yksikköjä. Ehdottoman haitallista ympäristöllä, ihmisille ja oikeastaan kaikelle. Varsinkaan isompina annoksina.

Ja satanen rahayksikköä vetoa, että jos siihen yliannostukseen kuolee, niin syy on tupakoinnin.

Tabula Rasa

Quote from: Leso on 31.03.2014, 21:06:19
Quote from: Tabula Rasa on 31.03.2014, 21:02:11

Ja satanen rahayksikköä vetoa, että jos siihen yliannostukseen kuolee, niin syy on tupakoinnin.

Kyllä kuolinsyy on ihan puhdas vitutus. Toki voi olla että kiskaisee röökiä niin kiihkeästi että siihen tukehtuu.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mietiskeliä

Quote from: Miniluv on 31.03.2014, 21:03:55
Quote from: elven archer on 31.03.2014, 21:03:20
Noinhan se totuus voittaa. 1+1=3 ja bannaan kaikki, jotka ovat eri mieltä, joten selvästikin 1+1=3 todisteiden valossa (kun kukaan ei ole eri mieltäkään).

Missä tuo Timosen kommentti on?
Valitettavasti ei enää missään, sillä viimeinen keskusteluni johon osallistuin, niin siitä omat kommenttini poistettiin ja samalla vastaukset niihin kommentteihei poistuivat/poistettiin, jonka jälkeen en ole voinut enää kommentoida mitään koko Paljastettu 3 sivustolle.. Mutta kun selaat sitä Paljastettu sivustoa niin löydän kyllä vastaavia herkkupaloja sieltä, niinkuin nuo Panu Höglundin blogikirjoitukset

Pöllämystynyt

Quote from: Lalli IsoTalo on 31.03.2014, 20:57:53
Quote from: Pöllämystynyt on 31.03.2014, 11:09:39
Ennen hommaa tai mitään, ja jo ennen kuin olin tullut järkiini maahanmuuttopolitiikan osalta, jouduin pari kertaa kahnauksiin todellisten viharyhmien, siis noiden patologisten kotimaa- ja suomalaisvihaajien kanssa, koska olin eri mieltä joistain pikkujutuista. Sieltä tosiaan tuli vihjailevaa tekstiä "vaaroista", joihin voisin joutua oletettuine mielipiteineni ...

Ei tuo vielä mitään. Eräs julkisuuden tuttavani X, kuin sattumalta tapasimme, tuli naamatusten väittämään minulle, että olen se-ja-se nettikirjoittaja (joka on ilmeisesti kirjoittanut jotain ikävää tutustani X), ja että pari X:n kaveria, jotka ovat hermostuneet sen-ja-sen jutuista, ovat "lähdössä perääni".  Kiistin ehdottomasti ja kysyin kuka mulkku tuollaista paskapuhetta levittää. Tuttuni X ei kertonut, ts. hän oli itse päätellyt, että se-ja-se olen minä.

Ei tämä tuttuni, joka on väkivaltainen historia nuoruudessaan, ei siis uskonut minua.

Sekin, että jonkun tiedetään kirjoittavan nettiin, johtaa näköjään uhkauksiin päin naamaa.

Kiinnostavaa! Näitä omakohtaisia tapauksia on muuten käsitelty aika vähän ja hajallaan täällä foorumilla - vai onko jossain ketju jossa näitä olisi? Olisi kiinnostavaa lukea lisää näitä.

Voisin kertoa tapauksen eräästä melko tunnetusta mokulahkolaisesta. Tahallani jätän hänet nimeämättä. Jos lahkolaiset lukevat tätä, saavat sitten arvailla kohdistuukohan tämä juuri heihin itseensä. Eräs tuttuni yritti tätä henkilöä saada järkiinsä vaivihkaisilla pienenpienillä ohjauksilla. Se kun on ainoa tapa, millä ylipäätään ideologisesti linnoittautuneita mieliä voidaan avata uusille näkökulmille ja ajatuksille. Kukaan kun ei tule järkiinsä jos hänelle julistaa suoraan, että hän on täysin väärässä lähes kaikesta. Silloin vain defenssit vain nousevat pystyyn ja henkilö linnoittautuu entistä lujemmin ja ahtaammin aatteelliseen bunkkeriinsa, sulkee kaikki pienimmätkin räppänät ulkomaailmaan. No edes tämä vaivihkainen strategia ei toiminut, sillä henkilö puolusti niin raivoisasti oikeamielistä linjaansa. Pettyneenä kaverini muutti taktiikkaansa ja yrittikin ajaa kohteensa nolaamaan itsensä kertomalla hänelle entistäkin mielettömämpiä salaliittoteorioita varjoissa vaanivista rasistinatsien verkostoista ja näiden kavalista juonista. Tämä toimikin yli odotusten, ja se kaikki älytön läppä, mitä kaverini syötti tälle henkilölle lähinnä vittuuntuneena ja huvin vuoksi, olikin välittömästi ja kyseenalaistamatta tälle täyttä totta. Tämä henkilö uskoo edelleen ainakin osan näistä jutuista, ellei kaiken. Osa näistä jutuista on myös alkanut elää niissä piireissä laajemminkin sulautuen täysin siellä liikkuneisiin muihin harhaluuloihin. Sellaisen havainnon sitten teimme, että missään siellä piireissä ei näytä olevan mitään mekanismia, periaatetta tai ketään henkilöä, joka kysyisi tai jonka sallittaisiin kysyä, että onko näissä heidän jutuissaan mitään mieltä, järkeä, perustetta, näyttöä tai logiikkaa. Ei ole mitään reality checkiä. Reality checkin yrittäminenkin kohtaisi raivoisan epäluulon ja vihan ja rasistisyytökset lentäisivät.

Jos siis olisi jotain hyötyä tai syytä saada nämä hullut, siis todella kirjaimellisesti sairaat ihmiset ja niiden muodostamat kulttilaispiirit vielä enemmän sekaisin ja kuvittelemaan vielä hullumpia juttuja olemattoman "äärioikeiston" uhasta tai mistä vain houreisista viholliskuvistaan, se onnistuisi kyllä käden käänteessä.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Maisteri Vihannes

Quote from: Pöllämystynyt on 31.03.2014, 23:46:05
Kiinnostavaa! Näitä omakohtaisia tapauksia on muuten käsitelty aika vähän ja hajallaan täällä foorumilla - vai onko jossain ketju jossa näitä olisi? Olisi kiinnostavaa lukea lisää näitä.

Salonki: Onko nuivuus tuottanut ongelmia lähipiirissäsi?

Luotsi

Quote from: Ant. on 31.03.2014, 20:41:02
Quote from: siviilitarkkailija on 31.03.2014, 20:30:41

Vihervasemmistolaisen väkivaltafantasiaa hautovan mielipuolen hörhöilyjä ei pitäisi oikeastaan tuoda koko hommafoorumille. Sairasta ja typerää roskaa on maailma pullollaan ilman että sitä hommaan tarvii tuupata.

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, ettei kaikenlaisia lapsentappojuttuja tulisi raahata foorumille tai jalostaa niitä eteenpäin. Paha olo niitä lukiessa tulee, vaikka ne olisivat kuinka teoreettisia ja vaikka ne kuinka tekstissään tuomitsisi. Täytyy jatkossa lainata Panun tekstejä suuremmalla harkinnalla.

En kyllä keksi yhtäkään järkevää syytä miksi täytyisi. Siis lainata sairaalta.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Leso

Noinko?
Minä ihan olen ollut siinä uskossa, että Mokutuksen Helmien nimenomainen paikka on Homma, missä ne pysyisivät tallessa tästä huomiseen ja siitä eteenpäin ajanlaskussa.

Onko tässä asenteessa nyt siis tapahtunut sellainen oleellinen muutos, että siitä saattaisi olla syytä tiedottaa meille vähäpätöisemmillekin oikein julkisesti?

E: Tämä liittyy tarkasti ylläkäytyyn keskusteluun, joskin kommenttini voisi lukea myös ylläpidon arvosteluksi, mutta kyllä eiku joo Contextistaankin irrottamatta kyllä, mutta ei.
Tämä on vastaus ylläolevaan keskusteluun.

DuPont

Quote from: Leso on 31.03.2014, 13:06:24
No sehän kertoi sen ihan itse: se on päässyt naimisiin.

Jokainen aikuinen tietää, että avioliitossa on myös niin sanottuja aviollisia velvoitteita...  :roll:
Minkä kanssa se naimisiin on mennyt?

Minutkin on heitetty ulos noilta todellisuus- ja takkufoorumeilta. Ihan faktoja puhuin, vain vääriä.

l'uomo normale

Panu kirjoittaa samaan tyyliin kuin tyypillinen vihervasemmistojulkaisun, vaikkapa Voiman tai Kulttuurivihkojen tai Vihreän Langan kolumnisti. Luultavasti ihan paikkansapitäviä havaintoja yksityiskohdista ripoteltuna omista päänsisäisistä ahdistuksista polttoaineensa saavaan harhaiseen vuodatukseen. Yhden panutuksen lukeminen on rokotus koko genreä vastaan. Sen mainstream on tietysti siinäkin siistimpää, joskaan ei välttämättä älyllisempää; mutta ainakin pelottavampaa, kun on olen nyt tutustunut tähän ääriesimerkkiin. Vast'edes en pysty lukemaan mitään kehitysmaiden riisto - feminismi yms kolumnia muistamatta Panu Höglundia.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

P

Quote from: Lalli IsoTalo on 31.03.2014, 20:57:53

Onko kyseessä joku istuvista tai entisistä ministereistä?  :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Aapo

Quote from: junakohtaus on 31.03.2014, 20:52:56
Hassuinta tietysti on, että Högis on nimenomaan se, joka mässäilee ja herkuttelee väkivallalla ja me täällä emme suvaitse sitä sorttia ollenkaan.

Positiivista on se, että ehkäpä joku asiaan vihkiytymätön tulee noiden kirjoitusten myötä vilkaisseeksi molempia sivustoja ja näkee mitä täällä oikeasti kirjoitellaan. Tuohon verrattuna Hommawatchissakin oli myönteisenä puolena se, että siellä oikeasti näytettiin mitä Hommassa kirjoiteltiin. Ja vaikka närkästyttävää materiaalia monesti Hommalta löytyykin, tämä ei enää riitä. Nyt on haukuttava täysin kuvitteellista keskustelua, jota ei kuuna päivänä voitaisi käydä Hommalla.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Ant.

Quote from: Aapo on 01.04.2014, 11:05:53
Quote from: junakohtaus on 31.03.2014, 20:52:56

Positiivista on se, että ehkäpä joku asiaan vihkiytymätön tulee noiden kirjoitusten myötä vilkaisseeksi molempia sivustoja ja näkee mitä täällä oikeasti kirjoitellaan. Tuohon verrattuna Hommawatchissakin oli myönteisenä puolena se, että siellä oikeasti näytettiin mitä Hommassa kirjoiteltiin. Ja vaikka närkästyttävää materiaalia monesti Hommalta löytyykin, tämä ei enää riitä. Nyt on haukuttava täysin kuvitteellista keskustelua, jota ei kuuna päivänä voitaisi käydä Hommalla.

Ja kuten tavallista, minkäänlaista sisäistä kritiikkiä nuo Panun kirjoitukset eivät herätä. Niitähän linkitetään mm. tuonne Facebook-ryhmään.

Yksi tuonne Paljastettu-sivuille kirjoittava taho on nimimerkki Julmuri, joka ainakin todellisuus.org-foorumilla kannattaa kaikkea mitä Panu sanoo. Hänhän kirjoitti aluen alkaen Hommaforumille, mielestäni oikein fiksuja, mutta sitten vaihtoi puolta.

Näitä puolenvaihtoja on nähty puolin ja toisin vaikka kuinka paljon eikä niissä mielestäni ole mitään ihmeellistä. Ihmettelen kuitenkin vaihtoa hommalaisesta panulaiseksi. Siinähän ei vaihdu vain mietteet sen suhteen, mikä on ideologisesti oikein, vaan myös käsitys siitä, mitä Hommaforumin viesteissä lukee. Luulisi, että näiden molempien muutosten tekeminen kertaheitolla olisi hyvin hankalaa, ellei kyseessä ole sekopää, mitä Julmuri ei mielestäni ole (tai ollut).

Olisin ymmärtänyt, jos Julmuri olisi ryhtynyt vaikka Jussi Jalosen seuraajaksi. Voisin itse teoriassa kuvitella ryhtyväni Jussi Jalosen fanittajaksi, koska silloin minun pitäisi vain alkaa pitää nykyisenkaltaista maahanmuuttoa hyvänä asiana ja siten Hommaforumin viestejä vähän kurjina. Olenhan minä tuon muutoksen toiseenkin suuntaan tehnyt. Mutta en pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa voisin alkaa uskoa, että esimerkiksi tuo yllä oleva Aapon viesti sisältäisi rajuja väkivaltafantasioita.
Homma is the new black.

junakohtaus

Ymmärtääkseni idea on paljastaa millaisia me *oikeasti*, etten sanoisi olemuksellisesti, olemme. Että me emme sitä käytännössä ole ei oikeastaan liity mihinkään. Högiksen muuan suurista teemoistahan on, että meikäläisen klusterin sisällä, kuten hän, ja vain hän, sen käsittää, ihan heti huomenna puhkeaa väkivaltaisia erimielisyyksiä, jolloin kaikkien silmät lopulta aukeavat. Ihan heti huomenna on jatkunut hyvinkin viisi-kahdeksan vuotta, mutta oikeaa ja vahvaa uskoa se ei horjuta.

Jussi Halla-aho

Minäkin haluan kontribuoida näihin muisteloihin.

Silloin, kun ensimmäisen kerran törmäsin Höglundiin, hän ei vielä juurikaan käsitellyt politiikkaa. Tämä oli varmaan joskus 2004 tai 2005. Blogissaan hän kirjoitti ajoittain mielenkiintoisia juttuja kielistä ja kehui aika paljon itseään. Ensikontaktimme oli sellainen, että tein muutamia täsmennyksiä ja korjauksia hänen kirjoitukseensa, jossa analysoitiin kuukausien valkovenäjänkielisiä nimityksiä.

Panu poisti viestini ja sai silmittömän raivokohtauksen. Mitään muuta kommunikaatiota ei välillämme parhaan muistini mukaan ole ollut, mutta tuosta ensitapaamisesta lähtien hän on vähintään joka toisessa kirjoituksessaan maininnut, miten kyberhyökkäsin hänen blogiinsa ja sen jälkeen olen systemaattisesti usuttanut persubotteja hänen kimppuunsa. Kuten junakohtaus sanoi, hän näkee vastapuolen satapäisenä hydrana, jolla on yksi tahto ja yksi tavoite. Tämä tavoite on Panu Höglundin tuhoaminen, koska Panu on hyvin merkittävä henkilö.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

-PPT-

Itsekin klikkasin tuota linkkiä tuon kaverin blogiin ja luin pari juttua. Tuosta ihmisestä tulee väkisinkin sellainen vaikutelma että hänellä on jotain vakavia mielenterveysongelmia tai hän on jotenkin häiriintynyt. Jotain traumoja hänellä ilmiselvästi on joita hän purkaa liioitellun aggressiisella kielenkäytöllä. En tiedä kuka hänen muroihinsa on kussut mutta hänellä on ilmiselvästi todella paha olla. Kukaan tasapainoinen aikuinen ihminen ei tuolla lailla räyhää, ei edes anonyymisti.

Ajattelija2008

Olisit tyytyväinen, että sait vain bannit sivustolle. Heidän ihanneyhteiskunnassaan sinut olisi toimitettu keskitysleirille.