News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Avoin kirje Suomen valtiojohdolle ja Puolustusvoimille

Started by Jouko Piho, 28.03.2014, 20:18:47

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Jos Venäjä pyytää Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämistä ja omille sotilailleen läpikulkuoikeutta vedoten omaan turvallisuuteensa puskurialueen saamiseksi koko Venäjän, mutta ennen muuta Pietarin ja Muurmanskin turvaamiseksi, Suomen tulee suostua tällaiseen pyyntöön. Tällaisessa tilanteessa ei ole mitään syytä vuodattaa turhaan suomalaisten ja venäläisten verta.

Olen uskova mies, joten vetoan myös Jumalan antamiin näkyihin ja profetioihin. Niihin voi olla sinällään uskomatta, mutta niitä kannattaa silti kuunnella.

Sanomien mukaan Venäjä tulee pyytämään Suomen hallitukselta koko Suomen haltuunottoa, koska Venäjä haluaa tehdä ennaltaehkäisevän operaation, ennen kuin NATO olisi Suomessa aivan lähellä Venäjää. Venäjä pelkää NATOa Suomessa eikä halua sellaista tilannetta missään tapauksessa. Profetioiden mukaan Jumala ei kuitenkaan salli koko Suomen miehittämistä, joten Venäjän täytyy tyytyä vain puolen Suomen miehittämiseen.

Suomen hallituksen on siis syytä olla tiukkana eikä antaa periksi venäläisten vaatimuksille koko maan miehittämisestä.

Mutta osamiehitykseen on parasta suostua, koska profeetat ovat ilmoittaneet, että venäläiset poistuvat aikanaan Suomesta, koska Venäjän armeija kokee suuria tappioita eri puolilla maailmaa ja häviää lopulta aloittamansa Kolmannen maailmansodan.

dothefake

Laillisuuspuolueen isänmaallisuus ilmenee siis kotikontujeni luovuttamisena Venäjälle ilman vastarintaa?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tragedian synty

Quote from: Jouko Piho on 28.03.2014, 20:18:47
Olen uskova mies, joten vetoan myös Jumalan antamiin näkyihin ja profetioihin. Niihin voi olla sinällään uskomatta, mutta niitä kannattaa silti kuunnella.

Miksi?

Suomen hallituksen on siis syytä olla tiukkana eikä antaa periksi venäläisten vaatimuksille koko maan miehittämisestä.

Ilmeisesti Laillisuuspuolue jaottelee Suomen kansalaiset kahteen kastiin, joista itäsuomalaisten on kärsittävä kotiseutujensa miehitys mutta länsisuomalaisten ei. Tosi reilua meininkiä. Kyllä maan puolustaminen on kaikkien kansalaisten yhteinen asia.

Siinä on minusta melkoista ironiaa, että mies, joka vaatii "salaisiin kokouksiin" osallistuvia tuomiolle syytettynä maanpetoksesta, kirjoittaa vakavasti tällaisia juttuja.

PS. Eikö ylläpito voisi pitää Pihoa niissä omissa ketjuissaan, kun hänellä sellaiset kerran on. Tässä junakohtaus itse asiassa käskee tekemään niin. Tuo ketju muuten pitäisi avata.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

hakare

Jos Venäjä pyytää Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämistä ja omille sotilailleen läpikulkuoikeutta vedoten omaan turvallisuuteensa puskurialueen saamiseksi koko Venäjän, mutta ennen muuta Pietarin ja Muurmanskin turvaamiseksi, Suomen tulee suostua tällaiseen pyyntöön. Tällaisessa tilanteessa ei ole mitään syytä vuodattaa turhaan suomalaisten ja venäläisten verta.

Sanomien mukaan Venäjä tulee pyytämään Suomen hallitukselta koko Suomen haltuunottoa, koska Venäjä haluaa tehdä ennaltaehkäisevän operaation, ennen kuin NATO olisi Suomessa aivan lähellä Venäjää. Venäjä pelkää NATOa Suomessa eikä halua sellaista tilannetta missään tapauksessa. Profetioiden mukaan Jumala ei kuitenkaan salli koko Suomen miehittämistä, joten Venäjän täytyy tyytyä vain puolen Suomen miehittämiseen.

Mutta osamiehitykseen on parasta suostua, koska profeetat ovat ilmoittaneet, että venäläiset poistuvat aikanaan Suomesta, koska Venäjän armeija kokee suuria tappioita eri puolilla maailmaa ja häviää lopulta aloittamansa Kolmannen maailmansodan.

Joskus on kertakaikkiaan pakko epäillä, että olen itse tullut hulluksi tai vaihtoehtoisesti joku muu on hullu.

Milloinkahan näkyjen näkijä Seija Saarelainen Lieksasta alkaa kirjutella näillä sivuilla.
Muuten olen sitä mieltä, että suvaitsevaisuus pitää kriminalisoida. Lievemmistä tekomuodoista sakkoja, mutta törkeästä suvaitsevaisuudesta (esim. turvapaikkahuijarin kätkeminen) väh. 2 vuotta kuritushuonetta.

Faidros.

Hommasta on tullut hihhuleiden julistusalusta. Toisaalla muslimit runoilee islamin rauhasta ja rakkaudesta, toisaalla taas kristitty, itsensä profeetaksi nostanut, selittelee näkyjään. :facepalm:
Eikös nää nyt pitäis olla ainakin peräkammarissa?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Miniluv

Suljen ketjun. Pihon blogi löytyy netistä.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/