News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-03-14 A-Studio: Radikaalimuslimi rajalla (Halla-aho, Hussein)

Started by Miniluv, 14.03.2014, 10:00:14

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.03.2014, 13:46:21
Quote from: foobar on 14.03.2014, 21:16:20
Erityisen ovela heitto oli antaa ymmärtää, ettei herra Halla-aho osaa englantia.

Jussin englanti on melko lähellä täydellistä.

Jussi siis hallitsee englannin paremmin kuin häntä vähätellyt somali suomen..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

vihapuhegeneraattori

Quote from: L. Brander on 14.03.2014, 23:26:33
Quote from: LyijyS on 14.03.2014, 23:19:52
Juu, tämähän on tuttua tietoa. Puhuin "pyöristetystä twiittauksesta", sillä tosiasiallisesti Jussi ja Breivik jakavat paljon yhteistä ideologiaa ja sama huoli määrittää pitkälti kummankin (ja meidän täällä olevienkin) maailmankatsomusta, vrt. maltillinen muslimi ja terroristitekoihin valmis äärimuslimi. On siis hyvä pitää mielessä se tosiasia, että myös "täältä meidän puolelta" kumpuaa aineksia ääritekoihin, siinä mielessä Saska ei ammu ihan ohi.   

Mutta joo, ehkä "ihailija" on Saskalta liiallinen kärjistys, vaikka tuskin Breivik manifestiinsa olisi ottanut otteita kirjoituksista, joita hän ei "ihailisi".

Harvahan sitä 1 000 sivussa lainaa muita kuin ihailemiaan. Minkälaista ihailua tunnet viestissäsi lainaamiasi nimimerkkejä kohtaan?

Jos ikinä kilahdan ja vedän Breivikit, teen manifestoni perustuen Dan Koivulaakson ja kumppaneiden kirjoituksiin. Siinähän sitten selittävät että eivät ole missään tekemisissä mun kanssa.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Lalli IsoTalo

Pahoittelen, että olen myöhässä kommenttieni kanssa.

Olenko minä ainoa Jussin puheesta oli pikkaisen vaikeaa saada selvää?  :P Ihan kuin diskantit olisivat olleet vähän kadoksissa?

Saatan kyllä väärässäkin, koska katsoin ohjelman epätavanomaisessa paikassa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

Uuno Nuivanen

Quote from: Lalli IsoTalo on 15.03.2014, 13:56:44

Olenko minä ainoa Jussin puheesta oli pikkaisen vaikeaa saada selvää?  :P Ihan kuin diskantit olisivat olleet vähän kadoksissa?

Puheterapia ei olisi pahitteeksi. Huulten lihasten liikuttelussa on selviä ongelmia. Hymyäkin voisi vilautella useammin.

Rehellisesti sanoen Hallis näyttää enimmäkseen 'seipään nielleeltä'. Mutta pianhan hän hukkuu europarlamentin turhaan joukkoon, eikä siellä ole väliä tälläkään.  :(

Lalli IsoTalo

— Missä N, siellä R

vihapuhegeneraattori

Quote from: dothefake on 15.03.2014, 11:39:19
Jotkut katsojat saattoivat havahtua, että se geneettisheitto pitää paikkansa, vaikka onkin alunperin esitetty satiirina suomalaisten arvostelusta lehdissä.

Tuomiolauselmaan tutustuneen asianajajaystäväni mukaan tuomio tuli nimenomaan siitä että suomalaisista heitetty "geneettinen erityisominaisuus" läppä ei ollut uskottava, kun taas Halliksen vastaava oli sen verran uskottava että joku siitä voisi kiihottua.

Tulkitsen tuon itse siten että tuomioistuinkin päätti että "Ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre" lause on hyvin paikkaansapitävä.
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Tahma

Katselin ohjelmaa uudestaan ja vasta nyt tajusin - kun näin nimen - , että tämä naisjuontajahan oli ylex:ssä jossain aamupäivän ohjelmassa ainakin joku vuosi sitten. Oli kollegansa kanssa harvinaisen paha kukkahattu ja haukkui muistini mukaan ihan hommaforumiakin välillä ohjelmassa. Jatkuvan taistelun jälkeen sain työporukassa radiokanavan pysyvästi vaihtoon juurikin tuon juontajaparin takia.

...ei sen... eilen oli kyllä ihan suht tasapuolinen juontaja a-studiossa.

ilkka75

On kieltämättä hämmentävää, että kiljupäinen vihapuhujafoorumi puoliksi toisiaan tuntematta hoitaa väittelyillan nauhoitukset kuva- ja äänitasolla kiitettävästi. Tallenne on myös jaettu netissä varsin toimivasti.

Alle viikkoa myöhemmin, ylikallis Yle: lippulaiva-ajankohtaisohjelma on äänitetty perunalla. Toimittajat lähinnä kesäharjoittelijan tasolla. Yle:n poppoon pitäisi katsella hetki peiliin.
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Lalli IsoTalo

Quote from: Nuivake on 14.03.2014, 21:51:28
Pikkuhuomiona Musun usemman kerran heittämä:

Quote"Imaami Halla-aho"

:D

Kepulainen tekee Jussista übermuslimin!

Heh.

Well.

Ensimmäistä kertaa 10 000 viestin hommahistoriani aikana sanat loppuvat minulta kesken.
— Missä N, siellä R

Shemeikka

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Micke90

Quote from: Siili on 15.03.2014, 10:41:48
Jos hän ei oikeasti halunnut keskustella A-studion valitsemasta aiheesta, niin miksi hän ylipäänsä vaivautui paikalle?

Koska kyseinen pyrkyri tekee mitä vain saadakseen oman puolituntisensa suorassa lähetyksessä.

SimoMäkelä

En tiedä oletko ainoa, mutta minä kyllä  sain selvää. Jussin puhuessa minua vaan jännittää joka sekunti, milloin toimittaja tai kanssakeskustelija keskeyttää. Eilen sitä tapahtui aika paljon.

Kokoliha

Quote from: elven archer on 15.03.2014, 02:33:30
Professorin esiintyminen oli varsin käsittämätöntä. Hän pelasi heti alkuun tataarikortin ikään kuin tataarit olisivat se suuri muslimimaahanmuuttajavähemmistö, josta tässä nyt ylipäätään viime vuosina on keskusteltu. Ellen väärin kuullut, mikä ei olisi ihme noilla teknisillä ongelmilla, niin hän taisi vielä jotain sanoa, ettei kyseessä ollut edes hänen varsinainen osaamisalueensa. Miksihän hän sitten oikeastaan oli mukana?

Myös tuosta yllä boldaamastani osuudesta Kummelin legendaarinen ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen tulikin niin osuvasti mieleen ...

Blanc73

Ehdottomasti hauskin osuus oli se kun Husu antoi ymmärtää että Halla-aho ja Homma-forum estävät somalien yms elättien integroitumisen Suomeen kriittisen keskustelun takia. Siinä kohtaa nauroin ääneen :D :D  Ja tietenkin tuo "geneettinen erityispiirre"-juttu irroitettuna asiayhteydestään on kovinkin raflaava, mutta sekin aiheutti naurun pyrskähdyksen. Esittääkö Husu täydellistä idioottia vai eikö hän ole lukenut tuota blogia kokonaisuudessaan?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Goman

Quote from: CaptainNuiva on 15.03.2014, 13:27:12
Pari asiaa olisi mielestäni ansainnut ohjelmassa enemmän huomiota.

Saksa jos on kieltänyt vihapuhujan maahantulon niin Schengen sopparin mukaan ei Suomikaan tätä saisi maahan päästää.

Oivallinen huomio. Tätä ei voi liikaa korostaa. Schengen tarkoittaa sitä että kun yksi valtio tutkii täyttyvätkö maahantuloedellytykset;  jos ei täyty, niin ei ole silloin Schengen-alueelle asiaa. Suomen rajavalvojan ei siis tarvitse tätä asiaa enää erikseen miettiä.

Schengenissä on siis hyviäkin puolia :D

"  Maahantulokielto.
    Maahantulokielto koskee yleensä koko Schengen-aluetta. "
http://www.eurooppa-tiedotus.fi/public/?contentid=93347&contentlan=1&culture=fi-FI#.UyROk85fGH0

Make M

Quote from: vihapuhegeneraattori on 15.03.2014, 14:12:55
Quote from: dothefake on 15.03.2014, 11:39:19
Jotkut katsojat saattoivat havahtua, että se geneettisheitto pitää paikkansa, vaikka onkin alunperin esitetty satiirina suomalaisten arvostelusta lehdissä.

Tuomiolauselmaan tutustuneen asianajajaystäväni mukaan tuomio tuli nimenomaan siitä että suomalaisista heitetty "geneettinen erityisominaisuus" läppä ei ollut uskottava, kun taas Halliksen vastaava oli sen verran uskottava että joku siitä voisi kiihottua.

Tulkitsen tuon itse siten että tuomioistuinkin päätti että "Ohikulkijoiden ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre" lause on hyvin paikkaansapitävä.

Oohoh, aika huimaa jos näin oli! Totuuden sanominen - vakavissaan tai puolivakavissaan - on rangaistava teko, mutta väärän tiedon levittäminen on ok.

Hmm, mitähän epäuskottavia valheita alkaisi somaleista levittää...? Työteliäitä, vastuuntuntoisia, suvaitsevaisia, älykkäitä, rehellisiä jne.? Jaa, mutta oikeuslaitoshenkilöiden mielestä nämä voivatkin olla ihan uskottavia ominaisuuksia, joten öö... Sori, nyt meni aivot solmuun.

SimoMäkelä

Quote from: Blanc73 on 15.03.2014, 15:15:56
Ehdottomasti hauskin osuus oli se kun Husu antoi ymmärtää että Halla-aho ja Homma-forum estävät somalien yms elättien integroitumisen Suomeen kriittisen keskustelun takia. Siinä kohtaa nauroin ääneen :D :D  Ja tietenkin tuo "geneettinen erityispiirre"-juttu irroitettuna asiayhteydestään on kovinkin raflaava, mutta sekin aiheutti naurun pyrskähdyksen. Esittääkö Husu täydellistä idioottia vai eikö hän ole lukenut tuota blogia kokonaisuudessaan?

Somalit taitavat siis ahkerasti lukea Homma-forumia. Vai mitä kautta/millä tavoin tämä integroitumisen estäminen Homman toimesta tapahtuu?

dothefake

Opimme ainakin sen, että jos haluaa loukata muslimia (joka on tunnetusti vaikeaa), pitää sanoa häntä imaamiksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marius

Muslimia voi loukata myös sanoen muslimia muslimiksi.

Samoin kuin tummaihoista ihmistä voi loukata sanomalla, että tummaihoinen on tummaihoinen.

Halla-ahon esiintymistä kyseisessä ohjelmassa arvostelisin; liikaa maiskuttelua ja nieleskelemistä.
Pienehkö seikka, mutta mielestäni tärkeä.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Micke90

Eino P. Keravalta

Quote from: SimoMäkelä on 15.03.2014, 15:45:39
Quote from: Blanc73 on 15.03.2014, 15:15:56

Somalit taitavat siis ahkerasti lukea Homma-forumia. Vai mitä kautta/millä tavoin tämä integroitumisen estäminen Homman toimesta tapahtuu?

En oikein jaksa pitää uskottavana, että Homma-forumista lähtevä säteily pystyy tuhoamaan keharimaalaisten asiat, koska ystävämme suvaitsevaiset ovat jo vuosia meille teroittaneet sitä, että Suomen maaperässä on niin perin vahva maasäteily, että se pystyy muualla haitaksi olevat maahanmuuttajaryhmät muuntamaan yhteiskuntaamme hyödyttäviksi väestönosiksi ja samalla tavoin muuntamaan entiset raiskaajat, sotarikolliset, kiduttajat ja murhaajat viattomiksi bussikuskeiksi ja kulttuurikoordinaattoreiksi, joista ei tule koskaan olemaan mitään vaaraa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Veturinainen

Suvaitsevaiston maskotin Halla-ahoa koskeva kommentti Facebookissa:

Quote from: Abdirahim Husu HusseinSen verran kuin olen tutustunut kyseinen henkilön, hän on ylimielinen ja uskoo olevansa muita(kaikkea) ylempää kyllä. Hän syyttää minua suljetussa ryhmä keskustelussa keskeyttämisestä ja että syyttelen viestin viejän. Hän on itse niitä viestejä kirjoittanut ja kun halusin faktat/numerot, hän ei niitä antanut. Hän sai ensimmäiseksi vastata kysymykset ja välillä puhui pitkään että oli pakko keskeyttää jotta saisin kommentoida tai halusin tarkennusta! Studio oli ihan viileää mutta hikoili, suu oli kuiva ja naama ihan punainen, jossain vaiheessa ajattelin onko kuumetta tai joku virusta päällä!!
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Siili

Quote from: Veturimies on 15.03.2014, 16:33:24

Quote from: Abdirahim Husu HusseinSen verran kuin olen tutustunut kyseinen henkilön, hän on ylimielinen ja uskoo olevansa muita(kaikkea) ylempää kyllä. Hän syyttää minua suljetussa ryhmä keskustelussa keskeyttämisestä ja että syyttelen viestin viejän. Hän on itse niitä viestejä kirjoittanut ja kun halusin faktat/numerot, hän ei niitä antanut. Hän sai ensimmäiseksi vastata kysymykset ja välillä puhui pitkään että oli pakko keskeyttää jotta saisin kommentoida tai halusin tarkennusta! Studio oli ihan viileää mutta hikoili, suu oli kuiva ja naama ihan punainen, jossain vaiheessa ajattelin onko kuumetta tai joku virusta päällä!!

Luulenpa, että jopa suvispuolella osa porukasta tuntee myötähäpeää.

Alvarado

Quote from: Veturimies on 15.03.2014, 16:33:24

Eikös naaman väristä huomautteleminen ole rasismia?

AjatusRikollinen

Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

Lupu(kulkuri)

Quote from: SimoMäkelä on 15.03.2014, 14:50:01

En tiedä oletko ainoa, mutta minä kyllä  sain selvää. Jussin puhuessa minua vaan jännittää joka sekunti, milloin toimittaja tai kanssakeskustelija keskeyttää. Eilen sitä tapahtui aika paljon.
Ohjelma katsottu ja tota keskeyttämistä taas!!
Toi toimittaja-jamppa vasta keskeyttämismesu onkin: saahan siinä hienosti näkyvyyttä itselleen kun pääsee Halla-ahoa keskeyttelemään. Pojot menevät ehdottomasti naispuoliselle toimittajalle, joka paljon objektiivisemmin teki duuniaan.

Hussein tekee justiin sitä juopaa muslimeiden ja kantiksien välillä päästelemällä täysin hölmöjä suustaan. Todellinen myyräntyöntekijä. Kertakaikkiaan ärsyttävä ihminen. Sori vaan.

coscarnorth

Olipahan onneton lähetys. Viimeinen niitti oli, kun Husu alkoi siteerata legendaarista "somalien geneettinen erityispiirre" -heittoa selittämättä kontekstia. Kun Halla-aho sitten yritti selittää heittonsa kontekstin, toimittaja alkoi huutaa päälle ja  ohjasi keskustelun uuteen aiheeseen. Luulisi, että tuollaiseen syytökseen saisi antaa selityksen, mutta ei. Muutenkin Husu suolsi ehkä paskinta argumentaatiota, mitä olen eläessäni kuullut.

QuoteStudio oli ihan viileää mutta hikoili, suu oli kuiva ja naama ihan punainen, jossain vaiheessa ajattelin onko kuumetta tai joku virusta päällä!!

Ensinnäkin on huolestuttavaa, että tuollaisella kielitaidolla varustettu henkilö voi toimia toimittajana. Toiseksi, on omituista, että Husu koki tarvetta ilmaista mielipiteensä Halla-ahon ulkonäöstä sekä oletetusta kuumeesta. Miten Halla-ahon "hikoilu", "kuiva suu" ja "punainen naama" liittyvät mihinkään? Miksi Husu halusi kertoa julkisesti epäilleensä Halla-ahon olevan kuumeessa?
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

krauta

Quote from: Marius on 15.03.2014, 16:13:40
Halla-ahon esiintymistä kyseisessä ohjelmassa arvostelisin; liikaa maiskuttelua ja nieleskelemistä.
Pienehkö seikka, mutta mielestäni tärkeä.

Kaikki nieleskelee. Minkä takia se kuului vain Jussin mikrofonista, oliko se laitettu tai miksattu väärin....tahallaan?
"In a time of deceit telling the truth is a revolutionary act."
~George Orwell
"The problem is not that people are taxed too little, the problem is that government spends too much."
~Ronald Reagan