News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Abdirahim Hussein Mohamed: Somalit eivät kaipaa pelastusta persuilta

Started by maisteri, 02.02.2014, 17:55:05

Previous topic - Next topic

maisteri

Somalit eivät kaipaa pelastusta persuilta
2.2.2014 13:05 Abdirahim Hussein Mohamed Aluepolitiikka Persut Rasismi 18 kommenttia ilmoita asiaton viesti
Vaalien lähestyessä innostutaan politiikassa taas pelaamaan hyviksiä ja pahiksia. Näin uussuomalaisen näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että maahanmuutto alkaa taas kiinnostaa entistä enemmän. Vanhat vastustajat ovat entistä aktiivisempia ja toisaalta myös mamujen omat ritarit valkoisissa haarniskoissaan ilmestyvät ottamaan vihollisistaan mittaa. Välillä tämä taistelu saa kuitenkin outoja piirteitä.

Otetaan yksi esimerkki. Muutama kuukausi sitten Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen haukkui (jälleen) muslimeita, somaleita ja homoja sekä kutsui ulkoministeri Tuomiojaa imaamiksi. SDP tai mikään muukaan puolue ei kommentoinut muslimeiden leimaamiseen tähdännyttä kielenkäyttöä, mutta Tuomiojan kutsuminen imaamiksi oli heille asia josta puolue kyllä rähisi Hakkaraiselle. Vihreiden Pekka Haavisto taas kävi Hakkaraisen kanssa keskustelua homoseksuaalien puolesta ja he ilmeisesti myös saavuttivat jonkinlaisen yhteisymmärryksen. Haavisto varmaan yritti puhua myös somaleiden puolesta mutta tuskin Hakkarainen laittoi paljoakaan painoa keskustelun tälle osalle, koska Pekalla ei ole somalien "mandaattia".

Minä itse muslimina koen imaamiksi tituleeraamisen kunnianosoituksena. Ei se ole mikään loukkaus. Tästä huolimatta demarit pitivät asiasta kovaa meteliä. Ymmärrän kyllä miksi näin tehtiin, mutta samalla ohitettiin kommentit murhanhimoisten maahanmuuttajien salaliitosta. Yritin huomauttaa asiasta joitakin demarituttaviani, mutta laihoin tuloksin.

Koska olen käytännön mies, olen tullut siihen tulokseen että muslimina/somalialaisena/vähemmistön edustajana/uussuomalaisena lähden itse keskustelemaan minua ja minun kaltaisia vastustavien kanssa. Esitin jo persuille mahdollisuutta tavata ja käydä keskustelua keskenämme ilman välikäsiä. Tarkoituksena on järjestää avoimia tilaisuuksia joissa maahanmuuttokriittiset ihmiset voivat tulla suoraan keskustelemaan itse mamujen kanssa. Ensimmäinen tapaaminen on nyt helmikuussa ja mahdollisista tuloksista ilmoitetaan sen jälkeen.

Jo tuota ennen haluan kuitenkin painottaa, etteivät Suomen somalit tarvitse opportunisteilta apua. Persut ja somput selvittävät erimielisyytensä itse.

Terveisin Husu, päivystävä suomensomali/uussuomalainen

...............................................................

Näin Husu kirjoittaa.

Ensiksi somalit eivät tarvitse pelastusta mutta rahaa näköjään tarvitsevat.
Somaleille kelpaavat meidän rahat muttei sopeutuminen yhteiskuntaamme.

Husulle tiedoksi; minä en halua antaa rahaa enkä varallisuuttani somaleille.
Tämä on se pääviesti, jokainen somali maksaa 1,2 miljoonaa euroa ja se on paljon.
En aio pelastaa somaleita mutta haluan että minut vapautetaan veronmaksusta ja haluan päättää mihin verorahani käytetään.

Tää on pääasia , Husu!

Emo

Enpä ole ikinä ajatellut että PS-puolue olisi perustettu somppuja pelastamaan. Miltä somput Suomessa pitäisi pelastaa? Islamin väkivaltaisuudelta? Omalta kulttuuriltaan?
Yllättäen sentään ihan koko maailmankaikkeus ei pyöri somppuperseiden ympärillä.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Tervetuloa Hommaan päivystämään ja keskustelemaan, Husu. Osaat näemmä suomeakin oikein hyvin.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

niemi2

Somaliassa tarvitaan jälleenrakentajia rakentamaan isiensä maa uuteen kukoistukseen rauhan ja sovinnon sinetöimiseksi.

Miksi pitäisi istuttaa kurssista toiseen tyhjänpanttina Suomessa kun voisi tehdä jotain merkittävää oman yhteisönsä eteen?

MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

Faidros.

Suomalaiset kaipaavat pelastusta sompuilta. Olemme kaivanneet sitä pelastusta jo yli kaksikymmentä vuotta, mutta tilanne menee vain huonommaksi!
Tulisi vaikka heinäsikkoja syömään sadon, mutta ei kun somaleita, somaleita, aina vaan somaleita!! :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Mika

Well..., kaipaavatko persut pelastusta somaleilta ?
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Nuivatar

Kun on saanut Suomelta kaiken, on hyvä olla itseriittoisa ja "self made man", eikös vaan? :roll:

Adolf Stege

Millonhan tää vitutus menee vihan puolelle.

Jaakko Sivonen

Quote from: Nur MohamedIlman maahanmuuttoa suomalainen kansakunta kuihtuisi pois.

Massiivisten mittasuhteiden maahanmuutto vieraista kulttuureista se vasta kansakunnan hävittääkin. Muista kulttuureista tulevat maahanmuuttajat kun eivät ole suomalaisia – ei vaikka heistä kuinka paljon käytettäisiinkin orwellilaista "uussuomalainen"-nimitystä. Jos Antti tai Ville muuttaa Mogadishuun, heistä ei tule "uussomaleita". Miksi Abdulrahmanista tai Mohammedista siis tulisi "uussuomalaisia" heti, kun heidän jalkansa koskettavat maankamaraa Helsinki-Vantaan lentoasemalla?

Massamaahanmuutto kehitysmaista ei pitkällä aikavälillä johda kansakunnan pelastukseen, vaan päinvastoin kansanvaihtoon. Tästä voidaan nähdä merkkejä pidemmälle "edenneistä" monikulttuurisista yhteiskunnista kuten Britanniasta tai Ruotsista. Britanniassa valkoiset britit muodostavat vähemmistön väestöstä vuosisadan lopulla, ja muslimeista tulee suurin uskontoryhmä. Ruotsin maahanmuuttajalähiöissä asukkaat eivät edes teeskentele kuuluvansa ruotsalaiseen kansakuntaan.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Kyborg

...Pääasiallinen syy tähän on se, että maahanmuuttajavastaisuus on jo menneen talven lumia.

Joo, niinhän sinä luulet.

"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Arvoton

"Ilman maahanmuuttoa suomalainen kansakunta kuihtuisi pois".

Tota,...?

Eilen tuli Putous. Tänäänkään ei tarvinnut jäädä ilman jotain hauskaa.

Tosiasiallinen Nuiva

QuoteTilastokeskus kertoo, että vuonna 2013 Suomeen syntyi 58 120 lasta, mikä on 1 370 lasta ja 2,3 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2012.

Ilman maahanmuuttoa suomalainen kansakunta kuihtuisi pois.

Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2002 syntyi 55 555 henkeä, joten kyse lienee normaalista syntyvyyden vaihtelusta.
Non poteris veritatem

Adolf Stege

On perkele itsestään tykkäävää ja ylimielistä sakkia. uussuomalainen kirjottaa uudessa suomessa. Sitä en tajua miten jotkut "suomalaiset" voivat kompata mukana? nekin, joitten talous ei ole kiinni maahanmuutossa.

niemi2

QuoteTilastokeskus kertoo, että vuonna 2013 Suomeen syntyi 58 120 lasta, mikä on 1 370 lasta ja 2,3 prosenttia vähemmän kuin vuonna 2012.

Ja miten niin, ja mitä teemme suurella populaatiolla jos heille ei löydy töitä ja hyvinvointivaltio on melko lähellä romahtamispistettä nykyisellä velkaantumisella?

Suuri populaatio vie elinmahdollisuudet porukalta, joka selviytyisi pienemmälläkin porukalla.

Suuri populaatio on liian raskas taakka kun työt automatisoituu ja ihmisten tehtävä on kohta ohjata robotteja eikä tehdä itse työsuoritusta.

Pienemmällä valtionvelalla kykenemme säilyttämään kilpailukyvyn ja luomaan työpaikkoja. Tällöin lapsilisistä voi tehdä suurempia, joka antaa mahdollisuuden selvitä asuntolainoista vaikka äitiyslomalla. Eläminen maksaa niin paljon ettei ole edes taloudellisia mahdollisuuksia tehdä lapsia.

Miksi populaation pitäisi edes olla jokin määrä, koska lapsikuolleisuus on pientä.
MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

ike60

Quote from: maisteri on 02.02.2014, 17:55:05
Quote from: Abdirahim "Husu" HusseinMuutama kuukausi sitten Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen haukkui (jälleen) muslimeita, somaleita ja homoja sekä kutsui ulkoministeri Tuomiojaa imaamiksi. SDP tai mikään muukaan puolue ei kommentoinut muslimeiden leimaamiseen tähdännyttä kielenkäyttöä, mutta Tuomiojan kutsuminen imaamiksi oli heille asia josta puolue kyllä rähisi Hakkaraiselle. Vihreiden Pekka Haavisto taas kävi Hakkaraisen kanssa keskustelua homoseksuaalien puolesta ja he ilmeisesti myös saavuttivat jonkinlaisen yhteisymmärryksen. Haavisto varmaan yritti puhua myös somaleiden puolesta mutta tuskin Hakkarainen laittoi paljoakaan painoa keskustelun tälle osalle, koska Pekalla ei ole somalien "mandaattia".

Minä itse muslimina koen imaamiksi tituleeraamisen kunnianosoituksena. Ei se ole mikään loukkaus. Tästä huolimatta demarit pitivät asiasta kovaa meteliä. Ymmärrän kyllä miksi näin tehtiin, mutta samalla ohitettiin kommentit murhanhimoisten maahanmuuttajien salaliitosta. Yritin huomauttaa asiasta joitakin demarituttaviani, mutta laihoin tuloksin.

Kyseessä on Hakkaraisen tämä blogikirjoitus. En löydä siitä viittauksia "murhanhimoisten muslimien salaliittoon". Mihin kommentteihin Hussein tässä viittaa?

Toisaalta onhan sellaisia järjestöjä joita voi laajassa mielessä kutsua murhanhimoisten muslimien salaliitoiksi. Murhanhimoisiksi sen takia, että järjestöt tappavat ihmisiä, joukossa paljon viattomia siviilejä. Salaliitoksi sen takia, että järjestöjen jäsenet piiloutuvat tavallisten siviilien sekaan ja pyrkivät valmistelemaan tekonsa mahdollisimman salaa. Esimerkkeinä mainittakoon Hizbollah ja Taleban.

Quote from: Abdirahim "Husu" Hussein
Koska olen käytännön mies, olen tullut siihen tulokseen että muslimina/somalialaisena/vähemmistön edustajana/uussuomalaisena lähden itse keskustelemaan minua ja minun kaltaisia vastustavien kanssa. Esitin jo persuille mahdollisuutta tavata ja käydä keskustelua keskenämme ilman välikäsiä. Tarkoituksena on järjestää avoimia tilaisuuksia joissa maahanmuuttokriittiset ihmiset voivat tulla suoraan keskustelemaan itse mamujen kanssa. Ensimmäinen tapaaminen on nyt helmikuussa ja mahdollisista tuloksista ilmoitetaan sen jälkeen.

Jo tuota ennen haluan kuitenkin painottaa, etteivät Suomen somalit tarvitse opportunisteilta apua. Persut ja somput selvittävät erimielisyytensä itse.

Toivottavasti noihin tilaisuuksiin joku menee. En tiedä, etenekö niissä mikään mihinkään, mutta ainakin saamme tietoomme somalien itsensä näkemyksiä.

Edit: esimerkit lisätty.

guest3656

Maahanmuutto on arkea.

Kunnia tästä kuuluu kokoomusjohtoiselle hallitukselle ja ennen kaikkea puheenjohtaja Jyrki Kataiselle.

Kokoomuksen johdolla Suomessa on harjoitettu realistista ja hyviä tuloksia tuottavaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Juuri Tansaniasta uus-suomalaisten rekrytointimatkalta palannut Jyrki Katainen on tehnyt kieltämättä poikkeuksellisen uutteraa työtä afrikkalaisten heimoveljiemme saattamiseksi yhteisen kansallisvaltiomme sosiaaliturvan piiriin. Suomen virallinen väkiluku oli vuoden 2010 lopussa 5 375 276 henkeä ja viime vuoden lopulla jo lähes 100 000 suurempi. Väkiluvun kasvusta vieraskielisten osuus on jo 90 %.

Voiko keneltäkään enää enempää vaatia. Jyrki Katainen on asettanut itsensä pyytettömästi likoon täysin rajoittamattoman maahanmuuton puolesta ja onnistunut pyrkimyksissään. Jyrki voi pääministerinä ottaa kunnian siitä, että suomalais-afrikkalaisten määrä kasvaa maassamme n. 100:lla neekerillä per päivä. Jyrkistä on kuoriutunut suuri neekeripäällikkö, jonka arvostus ja maine mustassa Afrikassa kasvaa eksponentiaalisesti. Martti Ahtisaari voi vain seurata kateellisena Jyrkin menestystä heimokansansa parissa.

Lahti-Saloranta

Jos Husu on sitä mieltä että somalit eivät tarvitse pelastusta persuilta niin kai sitä sitten voi persujen äänestäjänä lausua myös oman mielipiteensä.
Mielestäni Suomi ei tarvitse pelastusta somaleilta nurkan takana uhkaavaan työvoimapulaan ja puoltosuhteen heikentymiseen.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Eino P. Keravalta

Somalit voisivat kyllä pelastaa Suomen. Lähtemällä pois.

;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

hakare

"Ilman maahanmuuttoa suomalainen kansakunta kuihtuisi pois."

Ihan varmaan joo. Miten hitossa kansakunta muuten säilyi huolimatta seuraavasti suoneniskuista:

Musta surma (n. 1300 luvulla)
Lukemattomat sotaväenotot Ruotsin sotiin
Suuret nälkävuodet (1600 luvulla)
Iso viha (1700 alkupuoli)
Nälkävuodet (1860 -luku)
1918 tapahtumat
Pari kolme sotaa 1939 - 1945 (miinusta semmoiset reilu 100.000)

Mihin helvettiin me tarvitsisimme somalimaahanmuuttajia. Eräitä muita maahanmuuttajaryhmiä saatamme hyvinkin tarvita.
Muuten olen sitä mieltä, että suvaitsevaisuus pitää kriminalisoida. Lievemmistä tekomuodoista sakkoja, mutta törkeästä suvaitsevaisuudesta (esim. turvapaikkahuijarin kätkeminen) väh. 2 vuotta kuritushuonetta.

dothefake

Kun Persut ovat hallituksessa, pitää tämä muistaa ja jättää somalit pelastamatta. Ja passittaa rikolliset ja loisivat Somaliaan jälleenrakentamaan omaa maataan. Pelastamaan itse itseään.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

svobo

On jokaisen tässä yhteiskunnassa asuvan ja elävän etu, että maahanmuuttoa kontrolloidaan, riippumatta ko. henkilön kansallisuudesta, rodusta, ihonväristä, seksuaalisesta suuntautumisesta  tms. ominaisuudesta.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Eino P. Keravalta

Quote"Ilman maahanmuuttoa suomalainen kansakunta kuihtuisi pois."

Vaatii kyllä taitoa puristaa vitsi kuuteen sanaan, mutta tuossa se on. Ja erityinen taidonnäyte on, että aloitusvirke on sama kuin punch-line!

Mutta asiaan. Juuri maahanmuuton myötähän suomalainen kansakunta kuihtuu pois. Eikä siitä saada yhtään suomalaista lisää, että tänne tuodaan kehitysmaalaisia, sillä suomalaisia syntyy vain siten, että suomalainen parittelee suomalaisen kanssa. Vaikka kaikki 300 000 ulkomaalaista potkaistaisiin pois huomenna, emme kuihtuisi, vaan eläisimme vastuullisesti väestöämme kasvattamatta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

kummastelija

Kokoomuksen Nur Mohamed komppaa Husua:

Maahanmuuton vuoksi somalian kansakunta tuhoutuu. Miksi somalit eivät ole huolestuneita tästä.

Miksi somaleille on tärkeämpää tulla suomalaisiksi suomessa kuin pysyä somaleina somaliassa?
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

maltti on valttia

Quote from: Nuivatar on 02.02.2014, 18:15:14
Kun on saanut Suomelta kaiken, on hyvä olla itseriittoisa ja "self made man", eikös vaan? :roll:

...Silloin on tehnyt hyvän duunin! 

akez

Quote from: Nousuhumala on 02.02.2014, 18:08:33
Kokoomuksen Nur Mohamed komppaa Husua:
QuoteKunnia tästä [maahanmuutosta] kuuluu kokoomusjohtoiselle hallitukselle ja ennen kaikkea puheenjohtaja Jyrki Kataiselle.

Kokoomuksen johdolla Suomessa on harjoitettu realistista ja hyviä tuloksia tuottavaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Juuripa näin ... kokoomukselle kaikki kunnia tästä riemusta. Eikä ole "pojasta polvi parantunut" näillä tunareilla. Muistakaa asia vaaleissa.

QuoteSomalien joukkomuutto Suomeen junalla Moskovasta alkoi toukokuussa 1990 ja heinäkuussa rajan ylitti vilkkaimmillaan 50 somalia päivässä. Vuoden loppuun mennessä 1441 somalia oli hakenut Suomesta turvapaikkaa. Georg Ots -laiva toi helmikuun ensimmäisenä sunnuntaina 1991 kerralla 147 somalia ja ulkomaalaisvaltuutettu riensi satamaan estämään heidän käännytyksensä, mutta tämän jälkeen muutto Suomeen tyrehtyi ja somalit suunnistivat matkansa muihin Pohjoismaihin. Vaikka vuosien 1990-1991 somaleista vain 20 sai turvapaikan, kielteisiä päätöksiä ei voitu panna täytäntöön, joten kaikki saattoivat jäädä Suomeen.
(...)

Somalien joukkomuutto tulistutti ylimmän valtiojohdon. Presidentti Koivisto kiinnitti huomiota 119 somalin tuloon junalla 26.11.1990 ja viranomaisten kyvyttömyyteen käännyttää heidät: "Huipputapaus oli se, kun suomalaisella bussilla tuli Leningradista somaleja ja rajalla vain todettiin, että jaaha, pakolaisia, selvä on, Lahteen menossa. Ei otettu edes nimiä ylös." Koivisto vaati 29.11.1990 hallitusta toteamaan Neuvostoliiton turvalliseksi maaksi somaleille ja sai ajatukselle sisäministerin tuen, mutta pääministeri Harri Holkeri vastusti ehdotusta. Sen sijaan ryhdyttiin kiireisesti uudistamaan ulkomaalaislakia. Koivisto kantoi huolta kantaväestön reaktioista: "Pelkäsin, että jyrkästi kasvanut pakolaisvirta aiheuttaisi nopeassa tahdissa muukalaisvihan."

Historiaa - Somalien tulo Suomeen
George Orwell: "All that Oceania's citizens know about the world is whatever the Party wants them to know."

Sakari

Luin otsikon pikaisesti "Somalit eivät kaipaa ELATUSTA persuilta"  :D
Ooh lalaa...

Marija

Quote from: Sakari on 02.02.2014, 20:44:52
Luin otsikon pikaisesti "Somalit eivät kaipaa ELATUSTA persuilta"  :D

Oletko humalassa?

guest3656

Terveisin Husu, päivystävä suomensomali/uussuomalainen

Husu käyttää kommunistien peruskikkaa kääntäessään asiat päälaelleen. Tämän hän lienee oppinut Somalian sosialistisen vallankumouspuolueen retoriikasta. Jokainen Suomeen itsensä keplotellut somali on itse pahimman lajin opportunisti, valehtelija ja sosiaalipummi. Somalit eivät ole täten moraalisesti oikeutettuja asumaan maassamme, joten miksi heidän kanssa edes kannattasi ryhtyä selvittämään "erimielisyyksiä". Erimielisyyksien sijaan olisi hedelmällisempää etsiä mahdollisuuksia kansojen erottamiseen toisistaan.