News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Fija Saarni ja rasismi, sekä muita blogauksia

Started by ämpee, 24.01.2014, 23:08:36

Previous topic - Next topic

ämpee

Sananen kaksi rasismista

Fija lataa täysillä, ja tuossa lienee suvakeille nieleksimistä.

Suosittelen lukemaan, ja painun itsekin lukemaan kirjoituksen kommentteja, sillä komiikka lienee sieltä tavoitettavissa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Detainee

kekkeruusi

Siellä on suvakit tohkeissaan kommentteja jakamassa. ;D

Ari-Lee

Fia on ihq. (= asiallinen)
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Detainee

Mikä nainen toi Jårma Härkönen oikein on?

ämpee

Quote from: kekkeruusi on 24.01.2014, 23:21:30
Siellä on suvakit tohkeissaan kommentteja jakamassa. ;D

Kovasti koittavat osoittaa maailmaa halaavaa ymmärtämystä ihan kaikkia kohtaan !!1!  ;D

Heidän ajatuksensa ovat teoriassa puhtaita ja aatteellisia, mutta käytännössä ahtaita ja puutteellisia.
(Kiitos kirjailija Lehti sanaleikistä)
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

B52

Harvinaisen täyspäinen vihreä nainen.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Jari Leino

Haluaisin esittää syvän ja virallisen tyytyväisyyteni edustaja Hirvisaaren avustajavalintoihin ennen ja nyt.

Paras A-ryhmä!

Jari Leino

Jorma Härkösen klassikkokommentti ansaitsee tulla ikuistetuksi tähänkin.

Itse asiassa Fija vastasi jo tuohon Härkösen jollotukseen Muutoksen tammikuun tiedotteessa, jossa on mm. Fijan henkilökuva:

http://www.muutos2011.fi/wp-content/uploads/2014/01/KK-tiedote-1-2014.pdf

Muutos on aina yhden askeleen edellä lällättelijöistä. Ainakin härkösistä.

QuoteJorma Härkönen

Jännä kirjoitus eduskunta-avustajalta, jonka oma esimies on maan johtavia rasisti-ideologeja. Vaikka on itse sen sata kertaa kieltänyt, useimmiten välittömästi sen jälkeen kun on jälleen kerran kirjoittanut maanisen, vainoharhaisen rasistisen blogin tai kommentin. Kiistäminen on turhaa, koko Suomen väki vai pitäisikö sanoa kansa tuon tietää ja on sen nähnyt. Natsitervehdyksen kuvaaminen eduskunnassa, jakaminen ja potkut PS:stä on laadultaan alittamaton suoritus, mikä kyllä muistetaan pitkään.

Turhaan ketään ei pidäkään sanoa rasistiksi, mutta jos käytöksellään ja kirjoituksillaan on sen imagon luonut, niin turha siitä muita on syyttää. Rasistia saa sanoa rasistiksi, mikään kunnianloukkaus se ei silloin ole.

Kaikki poliittinen uskottavuus esimieheltäsi on totaalisen mennyttä. Hän on ns. rampa ankka, jos nyt sitäkään.

Työsi Saarni tässä mielessä on mahdoton ja toivoton, mutta toivottavasti kuitenkin avaa silmiäsi ja tekee sinusta vähän viisaamman.

Nuivanlinna

Näissä jutuissa tulee sellainen kohtalon kolmio;
Usarin blogit>Hirvisaari>Härkönen, mitä/ keitä oikein ovat nämä Härköset?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Detainee

Quote from: Jari Leino on 24.01.2014, 23:44:37
Haluaisin esittää syvän ja virallisen tyytyväisyyteni edustaja Hirvisaaren avustajavalintoihin ennen ja nyt.

Paras A-ryhmä!
hirvisaari on kaappaus-voimavara mille tahansa organisaatiolle.

Härkönen taitaa olla samaa kategoriaa kuin Vasarahammer-no need to resond 2

MW

Nuori, taustainen nainen lataa kovaa. Ainakin blogialustalle paha catch-22.

Asioista pitäisi voida puhua niiden oikeilla nimillä, rakentavasti. Ihminen on nahkaan katsomatta juuri niin paska kuin sen annetaan olla, noin yleistäen, poikkeusyksilöt erikseen.

Alapo

Quote from: Nuivanlinna on 25.01.2014, 00:01:46

Härköset ovat niitä jotka pitäisi jättää omaan arvoonsa, eli trolleja. Samoin kuin mikä lie gutierrez vai mikä se oli.

Elemosina

Loistavaa Fija!
Olen jo aikaisemminkin huomannut Fijan kannanotot Usarin blogeissa ja ollut samaa meiltä.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Luotsi

Quote from: Nuivanlinna on 25.01.2014, 00:01:46

Ja miksi heidän mölinäänsä pitäisi reagoida, edelleenlevittämisestä nyt puhumattakaan?
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

saippuakauppias

Ei noita usarin kommentteja pysty lukemaan. Kun vihreä-mamu ei syytäkään suomalaisia rasismista, vaan päinvastaista, niin suvakeilta näkyy menneen aivot täysin solmuun. Pelkään, että jos luen kommenttiketjun läpi, niin joudun Hattelmalaan näiden kommentoijien seuraksi.

L. Brander

Quote from: saippuakauppias on 25.01.2014, 11:10:32
Ei noita usarin kommentteja pysty lukemaan. Kun vihreä-mamu ei syytäkään suomalaisia rasismista, vaan päinvastaista, niin suvakeilta näkyy menneen aivot täysin solmuun. Pelkään, että jos luen kommenttiketjun läpi, niin joudun Hattelmalaan näiden kommentoijien seuraksi.

Juurikin näin. Ja mimmi lataa itseasiassa aika miedosti. Hän kirjoittaa asiaa rauhallisesti ja fiksusti. Minusta tuossa ei ole mitään tarkoituksellista provoa, vaan puhdasta asiaa.

Teksti muuten poistettaisiin Huuskon ja Konehissin paskalehdestä, jos kirjoittaja ei olisi "taustainen".
Dystooppinen salamasota

Sietäjä

Quote from: saippuakauppias on 25.01.2014, 11:10:32

On siellä yksi persu-myönteinenkin löytänyt kirjoituksesta ihmeteltävää.

ämpee

Suvisten panikointi sen kun jatkuu, spämmääminen ja leimaaminen täydessä vauhdissa.
Onpa siellä esitetty jopa mielipiteiden julkistamisen kieltämistäkin, että sellaista monimuotoisuuden suvaitsemista.

Rasistit ja rajoittajat ryömivät esiin, he itse kutsuvat itseään suvaitsevaisiksi.

Blanc73

Härköset ovat oikeasti sekaisin. He vaikuttavat jopa omassa mokuttaja-skenessään mielikuvitushahmoilta, keksityiltä karikatyyreiltä joita ei oikeasti voi olla olemassa. Taulapäät ovat sitten vielä omaksuneet agressiivisen ja hyökkäävän keskustelutyyliin, mikä tekee heistä vielä naurettavampia. US-puheenvuoro alkaa olla lukukelvoton jo pelkästään noiden kahden höyrypään takia.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Kokoliha

Quote from: Detainee on 25.01.2014, 00:09:23

Paras A-ryhmä!
hirvisaari on kaappaus-voimavara mille tahansa organisaatiolle.
Kyllä.

Quote from: Detainee on 25.01.2014, 00:09:23
Härkönen taitaa olla samaa kategoriaa kuin Vasarahammer-no need to resond 2
Vertaat hyvinkäänhärkösiä ja Vasarahammeria? Olipa paska susipaska vertaus.

Quote from: Blanc73 on 25.01.2014, 16:12:57
Härköset ovat oikeasti sekaisin. He vaikuttavat jopa omassa mokuttaja-skenessään mielikuvitushahmoilta, keksityiltä karikatyyreiltä joita ei oikeasti voi olla olemassa. Taulapäät ovat sitten vielä omaksuneet agressiivisen ja hyökkäävän keskustelutyyliin, mikä tekee heistä vielä naurettavampia. US-puheenvuoro alkaa olla lukukelvoton jo pelkästään noiden kahden höyrypään takia.
Niin, mutta auliisti Huusko vaan antaa po. höyrypäiden siellä jatkaa; ovathan he rintaman oikealla puolella. Eikä siinä sinänsä mitään, jos esim. Seppo Lehtokin saisi vapaasi kirjoitella sinne. Härkösten lisäksi on siellä tosin vastaavia höyrypäitä muitakin, esim Börje Uimonen, joka on lähes samaa sarjaa härkösten kanssa.

Nationalisti

Paras A-ryhmä!

Koko meiningistä tulee tosiaan mieleen lama-ajan kummelisketsit.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Alaric

Siis hetkinen, mikäs tämä Fija on naisiaan?

Mamu, mutta mistä päin? Nimi ja ulkonäkö eivät oikein paljasta. Hyvin kirjoitettua sekä sisällöltään upeaa tekstiä kyllä.

Vihreä, mutta Hirvisaaren eduskunta-avustaja? Mennyt jotenkin ihan ohi. Vihreillä varmaankin aivot melko solmussa.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Jari Leino

Quote from: Nationalisti on 25.01.2014, 17:33:55

Paras A-ryhmä!

Koko meiningistä tulee tosiaan mieleen lama-ajan kummelisketsit.

Voi kuule, kunpa saataisiinkin Muutoksen tunnettuus ja fanimäärä Kummelin tasolle niin meillä ei olisi mitään hätää.

Mutta pikkuhiljaa...

Minulle taas tulee koko meiningistä mieleen muinainen Haluatko miljonääriksi -visailu, jota Lasse Lehtinen isännöi.

- Haluatko lukita vastauksen? Oletko varma, että haluat lukita vastauksen?

DADADAAA PING!!!!

- Sinulla oli 39 pelimerkkiä. Nyt sinulla on vain 38 pelimerkkiä.

Miniluv

QuoteJännä kirjoitus eduskunta-avustajalta, jonka oma esimies on maan johtavia rasisti-ideologeja.

Mitenkähän tämä Härkösen saisi Kummelille käsikirjoittajaksi?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tapio

Olen aika paljon seurannut julkisten nettikirjoitusten kautta Härkösten suhtautumista lähisukulaisiinsa Hirvisaariin. Mielestäni siinä on sangen paljon sellaisia piirteitä, että Härköset haluavat yksinkertaisesti kukistaa Hirvisaaret suvaitsevaisuuden nimissä. Itse olen alkanut ajatella, että siinä on paljon mukana jotain sisar- tai sukulaiskateutta.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Tasapainorealisti

Quote from: tapio on 28.01.2014, 17:28:46
Olen aika paljon seurannut julkisten nettikirjoitusten kautta Härkösten suhtautumista lähisukulaisiinsa Hirvisaariin. Mielestäni siinä on sangen paljon sellaisia piirteitä, että Härköset haluavat yksinkertaisesti kukistaa Hirvisaaret suvaitsevaisuuden nimissä. Itse olen alkanut ajatella, että siinä on paljon mukana jotain sisar- tai sukulaiskateutta.

Tiivistä ja innokasta tajunnanvirtaa tosiaan obsessionsa tähden Uudessa Suomessa ja todellisuus.orgilla suoltavat.

Viljami

^^Samoilla linjoilla Tuurinperän konsernin kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että Jamesin kansanedustajuus on ollut se viimeinen niitti Härkösille. Sisarusten keskeinen sosioekonominen asema suhteessa toisiinsa on heittänyt härän pyllyä, ja sitähän ei voi kestää. Sitten on alkanut Totaalisen Sodan veroinen lokakampanja Hirvisaarta kohtaan, vaimoa unohtamatta. Samalla ovat tehneet itsestään asiaa seuraavien silmissä täydellisiä idiootteja sekä "iirin kielen asiantuntijaan" verrattavia vihapuhujia. Taitavat ko. kaverin opetuslapsia ollakin.
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

James Hirvisaari

Paras A-ryhmä!

Samaa mieltä, olen onnekas kultanäppi! :)

1. Samuli Virtanen (2011) - loistava, luovutin hänet ryhmäkansliaan kansalinvälisten asioiden sihteeriksi
2. Helena Eronen (2012) - loistava, teki 3 kuukaudessa 3 vuoden työn
3. Vilhelm Junnila (2012-2013) - loistava, erinomaista ahkeruutta ja osaamista
4. Fija Saarni (2013-) - loistava, heti alkumetrit huippua, perästä kuuluu
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

James Hirvisaari

Quote from: tapio on 28.01.2014, 17:28:46
Olen aika paljon seurannut julkisten nettikirjoitusten kautta Härkösten suhtautumista lähisukulaisiinsa Hirvisaariin.

En ole heidän toimintaansa juuri missään viitannut, mutta ehkä tähän voin jotakin kommentoida. Lähisukulaisia he kyllä ovat, sillä kyseinen rouva on vaimoni sisko, mutta eivät he minua missään tapauksessa kunnolla tunne. Muut perheenjäsenet eivät heidän kirjoituksiinsa yhdy, omista sukulaisistani puhumattakaan. Aika surullista, kun poliittiset näkemykset tulevat ihmissuhteita tärkeämmiksi. Kun kritiikki menee henkilökohtaiseksi haukkumiseksi, jotakin on pielessä. Jos viha astuu kuvaan, häviää todellisuudentaju. Poliitikon toimintaa saa toki arvostella, mutta minun aatemaailmani ja henkilöpersoonani eivät ole lähestulkoonkaan sellaisia kuin kyseinen pariskunta julkisuuteen levittää.

Itse pidän toimintaani tähän mennessä yleisesti ottaen onnistuneena, koska olen kyennyt synnyttämään keskustelua ja herättämään tunteita, olen ravistellut ajattelemaan ja kiivailemaan puolesta ja vastaan, olen onnistunut löytämään paljon samanmielisiä ja toisaalta hermostuttamaan poliittisia kilpailijoita. Polku on ollut ilokseni värikäs, ja minähän pidän kaikenlaisesta säpinästä - ei tule aika pitkäksi. Nauran tosikoille ja pilkkaan pöyristyjiä. Vihaan kaikenlaista valhetta ja vallan väärinkäyttöä.

Mutta Fijan kirjoitus on tosiaan napakymppi. US-palvelimen mittarin mukaan tällä hetkellä jo yli 5000 tykkäystä. :)
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi