News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Nuiva skene

Started by B52, 05.01.2014, 20:02:49

Previous topic - Next topic

Onko enää nuivaa skeneä?

On
80 (72.7%)
Ei
5 (4.5%)
Modet pilasivat sen modeilullaan
7 (6.4%)
Modeista tuli suviksia
10 (9.1%)
Mitään ei saa oikeasti sanoa suoraan, esim. sanoa neekeri
7 (6.4%)
Modeista on tullut jumalasta seuraavia
1 (0.9%)

Total Members Voted: 110

Emo

Quote from: Sunt Lacrimae on 06.01.2014, 19:27:19

Itse olen pannut merkille, että koko tuota termiä ei juurikaan ole näkynyt täällä ennen Norjan ammuskeluja, joten epäilen tätä koko kulttuurimarsilaisuus-koohotusta jonkinlaiseksi kieroutuneeksi massatrolliksi...

Koska kulttuurimarxismeja viljelevät Hommalla lähinnä konservatiivikristityt...

No kristityt tietenkin... kas kun eivät peräti...  :o

http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

QuoteMarxin teoria ennusti, että mikäli Euroopassa syttyisi suuri sota "imperialististen valtojen" välillä, työväenluokka ympäri Euroopan nousisi tekemään vallankumousta. Teoria kuitenkin osoittautui virheelliseksi. Kun ensimmäinen maailmansota alkoi vuonna 1914, työläisten uskollisuus kotimaitaan, kirkkojaan ja kulttuuriarvojaan kohtaan osoittautui vahvemmaksi kuin heidän niin kutsuttu luokkatietoisuutensa tai uskollisuutensa toisten maiden työläisiä kohtaan.
...

QuoteItalialainen Antonio Gramsci (1891-1937) uskoi tietävänsä vastauksen. Gramsci väitti, että länsimainen (hänen kielessään "porvarillinen") kulttuuri oli sokaissut työväenluokan sen todellisille marxilaisille luokkaeduille. Ennen kuin marxilainen vallankumous voisi onnistua, länsimainen kulttuuri olisi tuhottava. Gramsci – ollessaan vankilassa – kirjoitti sarjan suunnitelmia, jotka nykyään tunnetaan nimellä Vankilavihkot. Niissä hän esitteli "kulttuurihegemonia"-teoriansa, eli tässä yhteydessä yhteiskunnan vallitsevien arvojen korvaamisen toisilla.
...

http://takkirauta.blogspot.fi/2012/05/demokratia-enemmisto-ja-vahemmisto.html

Kristittyjä koko MAAILMA täynnä, kaikki marxilaiset filosofitkin varmaan kristittyjä läpeensä!

l'uomo normale

Neekeri-sanan käyttöä  tulee välttää koska se aiheuttaa Hommassa aina sivutolkulla turhaa jankkausta siitä, tuleeko neekeri-sanan käyttöä välttää vai ei. Älä turhaan lausu afrikkalaistaustaisen maahanmuuttajan nimeä.

Ihan riippumatta salaliiton asteesta tai reaalisesta olemassaolosta kulttuurimarxismi on ihan hyvä käsite jo koko 1900-luvun jatkuneelle ja edelleen jatkuvalle arvojen vallankumoukselle. Vaikea uskoa, etteikö ihmisten ajatteluun pyrittäisi myös tietoisesti vaikuttamaan esim. massaviihteen keinoin.

Onko Homma salaliitto?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Emo

Quote from: tuo mies on 06.01.2014, 19:44:36

... kulttuurimarxismi on ihan hyvä käsite jo koko 1900-luvun jatkuneelle ja edelleen jatkuvalle arvojen vallankumoukselle.

Mutta jos emme halua kutsua sitä kulttuurimarxismiksi niin voimmehan kutsua sitä vaikka neekeriksi?

Sunt Lacrimae

Quote from: Emo on 06.01.2014, 19:41:25
Quote from: Sunt Lacrimae on 06.01.2014, 19:27:19

Itse olen pannut merkille, että koko tuota termiä ei juurikaan ole näkynyt täällä ennen Norjan ammuskeluja, joten epäilen tätä koko kulttuurimarsilaisuus-koohotusta jonkinlaiseksi kieroutuneeksi massatrolliksi...

Koska kulttuurimarxismeja viljelevät Hommalla lähinnä konservatiivikristityt...

No kristityt tietenkin... kas kun eivät peräti...  :o

QuoteMarxin teoria ennusti, että mikäli Euroopassa syttyisi suuri sota "imperialististen valtojen" välillä, työväenluokka ympäri Euroopan nousisi tekemään vallankumousta. Teoria kuitenkin osoittautui virheelliseksi. Kun ensimmäinen maailmansota alkoi vuonna 1914, työläisten uskollisuus kotimaitaan, kirkkojaan ja kulttuuriarvojaan kohtaan osoittautui vahvemmaksi kuin heidän niin kutsuttu luokkatietoisuutensa tai uskollisuutensa toisten maiden työläisiä kohtaan.
...

QuoteItalialainen Antonio Gramsci (1891-1937) uskoi tietävänsä vastauksen. Gramsci väitti, että länsimainen (hänen kielessään "porvarillinen") kulttuuri oli sokaissut työväenluokan sen todellisille marxilaisille luokkaeduille. Ennen kuin marxilainen vallankumous voisi onnistua, länsimainen kulttuuri olisi tuhottava. Gramsci – ollessaan vankilassa – kirjoitti sarjan suunnitelmia, jotka nykyään tunnetaan nimellä Vankilavihkot. Niissä hän esitteli "kulttuurihegemonia"-teoriansa, eli tässä yhteydessä yhteiskunnan vallitsevien arvojen korvaamisen toisilla.
...

http://takkirauta.blogspot.fi/2012/05/demokratia-enemmisto-ja-vahemmisto.html

Kristittyjä koko MAAILMA täynnä, kaikki marxilaiset filosofitkin varmaan kristittyjä läpeensä!

En tiennytkään Gramscin ja Frankfurtin koulukunnan jäsenten kirjoittelevan Hommalle. Joka päivä sitä oppii jotain uutta.

Nyt sulla on vähän puurot ja vellit sekaisin.
Play stupid games, win stupid prizes.

Kokoliha

http://en.wikipedia.org/wiki/Cultural_Marxism + jatkolinkit, jos aihe kiinnostaa
http://sarastuslehti.com/2013/02/07/totuuden-henki-johda-sina-meita-harhaan-eli-kuinka-kulttuurimarxismin-henki-taytti-valtionkirkon/

Kyllä minä esimerkiksi noiden perusteella uskon ymmärtäväni riittävästi, mitä kulttuurimarxilaisuudella (ja/tai Frankfurtin koulukunnalla) terminä tarkoitetaan. Ei kai kukaan ole väittänytkään, että se on täsmällisesti lokeroitu ja määritelty entiteetti, jonka Helsingin paikallisosasto kokoontuu Vanhalla joka kuukauden toinen torstai.

Uskon myös, että kyllä juniskin ymmärtää. Ongelma lienee siinä, että termiä käyttävät ehkä eniten nuo Pahikset ja Möröt, eli konservatiivit ja kristityt, jopa uskovat sellaiset (saattavatpa vielä olla niitä junttimaisia, inhoja ja laiskoja KehäI:n ulkopuolisia maalaisiakin, mene ja tiedä?) Koska Juha Ahviossa yhdistyvät nuo molemmat, niin juniksessa laukeaa pakonomainen tarve dissata ja myös heitellä päälle näitä ruuskaisu-olkiukkojaan
Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 16:29:45
Itse olen tietysti sitä mieltä, että viettävän pinnan apostolit ovat oikeastaan oikeassa, koska ensin mentiin antamaan akoille oikeus omaan rahaan ja eikö kohta jo kielletä lasten hakkaaminen ja nyt pitäisi päästää homotkin naimisiin.

Vielä, jos Ahvio puolustaisi julkisesti juniksen kaiketi suurinta Mörköä ja Saatanakurpitsaa, eli yksityisautoilua, näkisimme varmaankin juniksen jälleen puhkevan jopa raamatullisiin vertauksiin:
Quote from: junakohtaus on 14.04.2013, 11:41:25Ylipäänsä nämä Kaikkialle pitää päästä autolla tai muuten plää -ihmiset ovat jotain hyvin outoa. Herra taivaassaan asensi meille perseeseen jalat, ei pyöriä.

Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 16:29:45Kukaan tosin ei vielä ole suostunut vastaamaan kun kysyn eikö Ahvio sittenkin ole vain osa vielä paljon suurempaa ja pirullisempaa suunnitelmaa.
Ei ole. Näet mörköjä.
Onko joku sudenpentukenraali vihjaillut korvaasi jotakin?  :)

junakohtaus

Onko se johdettua toimintaa vai hajanaista liikehdintää? Jos nyt edes tähän joku suostuisi vastaamaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Kokoliha

Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 20:12:52
Onko se johdettua toimintaa vai hajanaista liikehdintää? Jos nyt edes tähän joku suostuisi vastaamaan.
Noista vaihtoehdoista sanoisin, että nykyään varmastikin enemmän hajanaista kuin johdettua. Sanotaan siis että hajanaista.

junakohtaus

Mutta se on joskus ollut johdettua?

Eniveis kyllä mä sen hyväksyn, että maailmassa on aatteita ja niillä on vaikutusta ihmisten toimintaan. Kulturmarxismus vain näyttää täältä katsoen jokseenkin järjettömältä niputtamiselta, missä lyödään yhteen kaikki mikä on yäk ja mille pitää löytää jostain joku syyllinen. On oikeasti vallan mieletöntä väittää saman asian eri puoliksi kaikkea sitä, mitä sen käsitteen alle on isketty.

Edelleen jos niihin KM-profeettoihin tahtoo viitata selityksenä nykymenolle, pitäisi pystyä osoittamaan jonkinlainen vaikutusketju. Että joku joskus sanoi jotain ja paljon myöhemmin siitä kaikesta on jokin osa toteutunut ja jokin ei, ei vielä millään muotoa riitä. Minä esimerkiksi tahdon ylläpitää enkä romuttaa länsimaista elämäntapaa vaatiessani konservatiivia kömpimään takaisin litteän kivensä alle ja kuka väittää joko päinvastaista tai että minua on sumutettu Gramscilla silmään, todistustaakka on hänellä.

Kokoliha

Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 20:28:22Minä esimerkiksi tahdon ylläpitää enkä romuttaa länsimaista elämäntapaa vaatiessani konservatiivia kömpimään takaisin litteän kivensä alle ja kuka väittää joko päinvastaista tai että minua on sumutettu Gramscilla silmään, todistustaakka on hänellä.
No joo, tuskin tästä sen valmiimpaa tulee kuin aiemminkaan. Mutta noinhan se ei todellakaan mene, kuin yllä kirjoitat.

Minä olen konservatiivi ja haluan säilyttää länsimaisen elämäntavan. Millä perusteella väität minun olevan romuttamassa sitä?

Edit: Lisätään nyt varmuuden vuoksi, että
1) olen myös kristitty, joskin kohtalaisen tapasellainen, mutta kiistatta kuitenkin
2) meillä on kaksi vanhaa, joskin ihan hyväkuntoista autoa
3) olen maalainen (joskaan ei minulla ole mitään kaupunkilaisia vastaan)

Niin, ja minkä kiven alta minä olen ryöminyt?

junakohtaus

Sinusta itsestäsi en rohkene väittää mitään eikä väite ylipäänsä ollut, että konservatiivi tahtoisi romuttaa länsimaisen elämäntavan, kuten varmaankin uudella lukemisella huomaat. Länsimaisen elämäntavan hedelmät kyllä kelpaavat konservatiivillekin ja pienen rutinan jälkeen konservatiivi tavallisesti myös hyväksyy ne asiat, jotka nämä hedelmät tuottavat, kunhan asioita vain ei kehitetä eteenpäin.

Tämä on kuitenkin sivupolku. Oleellista on, että jos minua tahtoo väittää kulttuurimarsilaiseksi missään mielekkäässä merkityksessä, pitäisi osoittaa jonkinlainen vaikutusketju. Että joku aikaa vainaa italialainen oli jostain asiasta jotain mieltä ja tarpeeksi kun sovittaa, voi jotenkin ajatella että minä olen melkein samaa mieltä, ei riitä.

Kokoliha

Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 20:49:06
Sinusta itsestäsi en rohkene väittää mitään eikä väite ylipäänsä ollut, että konservatiivi tahtoisi romuttaa länsimaisen elämäntavan, kuten varmaankin uudella lukemisella huomaat.
No joo, toisaalta yhtä painavin perustein joku  - sanotaan nyt että konservatiivi - voisi vaatia sinua takaisin sen kiven alle ja ihan samoin perustein. Länsimaisen elämäntavan puolustajista on oikeastaan ihan tunkua. Pitäisi varmaankin ensin määritellä täsmällisesti, että mitä ja mikä se elämäntapa on, jotta pääsisi eteenpäin

QuoteLänsimaisen elämäntavan hedelmät kyllä kelpaavat konservatiivillekin ja pienen rutinan jälkeen konservatiivi tavallisesti myös hyväksyy ne asiat, jotka nämä hedelmät tuottavat, kunhan asioita vain ei kehitetä eteenpäin.
Älkääs nyt te marsilaiset siellä oman kivenne alla yrittäkö väittää kaikkia hyviä hedelmiä oman puutarhanne tuotteiksi. Kyllä niitä meinaan täällä meidänkin konservatiivikiven alla on viljelty ja jalostettu.

QuoteTämä on kuitenkin sivupolku. Oleellista on, että jos minua tahtoo väittää kulttuurimarsilaiseksi missään mielekkäässä merkityksessä, pitäisi osoittaa jonkinlainen vaikutusketju. Että joku aikaa vainaa italialainen oli jostain asiasta jotain mieltä ja tarpeeksi kun sovittaa, voi jotenkin ajatella että minä olen melkein samaa mieltä, ei riitä.
Kyllä. Voisiko kenties karkeasti tiivistää niin, että jos minä olen patamusta konservatiivi, niin sinä olet marsilainen?

Edit: Mitä enemmän ylläolevaa omaa vertaustani maistelen, sen paremmalta se tuntuu, mutta olisiko tämä vielä parempi:
Kulttuurimarxilaisuus on Emolle aika tarkkaan vastaava juttu kuin konservatiivisuus junikselle 
?

törö

Kulttuurimarxismista valittaminen on levinnyt tänne rapakon takaa. Tuo dokkari kertoo mitä sillä siellä nykyisin tarkoitetaan.

http://www.youtube.com/watch?v=gIdBuK7_g3M

junakohtaus

QuoteKyllä. Voisiko kenties karkeasti tiivistää niin, että jos minä olen patamusta konservatiivi, niin sinä olet marsilainen?

Suunnilleen näin. Kun katsoo kaukaa, sävyt eivät erotu ja jos asia ei niin itseä liikuta, lätkäistään nimilappu päälle.

Oikeastihan länsimaisen elämäntavan voima on siinä, että me olemme kauheita koheltajia ja joko ajan toistemme kraiveleissa kiinni. Aivan tavaton sekavuus on aina vallinnut Euroopassa.

Emo

Quote from: törö on 06.01.2014, 21:03:54
Kulttuurimarxismista valittaminen on levinnyt tänne rapakon takaa. Tuo dokkari kertoo mitä sillä siellä nykyisin tarkoitetaan.

http://www.youtube.com/watch?v=gIdBuK7_g3M

Ihmekö tuo. Pääasiassa rapakon takaa kulttuurimarxismikin on tänne levinnyt.

Quote from: Sunt Lacrimae on 06.01.2014, 20:05:43

En tiennytkään Gramscin ja Frankfurtin koulukunnan jäsenten kirjoittelevan Hommalle. Joka päivä sitä oppii jotain uutta.

Nyt sulla on vähän puurot ja vellit sekaisin.

En tiennyt minäkään. Haluaisitko kertoa tarkemmin, mitä tästä asiasta ajattelet? Oletko ajatellut noin jo pitempäänkin?

:o

Puuroni ja vellini menivät kieltämättä nyt pahemman kerran sekaisin.

Kokoliha

Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 21:08:27
Oikeastihan länsimaisen elämäntavan voima on siinä, että me olemme kauheita koheltajia ja joko ajan toistemme kraiveleissa kiinni. Aivan tavaton sekavuus on aina vallinnut Euroopassa.
Kyllä. Voitaneenkin todeta, että Eurooppa on nyt ja aina ollut jo valmiiksi niin monikulttuurinen, että yhtään enempää sitä herkkua se ei enää kestä.

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 06.01.2014, 16:37:41

Pitää nuivistua.

Ja tähän nuivistumiseen ei riitä sopeutumattomien maahanmuuton vastustaminen, vaan pitää myös käyttää sanaa neekeri ja myös sellaisissa yhteyksissä jossa se haittaa tuota maahanmuuttopoltiikan järkeistämistä? Sinusta Halla-ahonkin pitäisi vaan änkeä edukuntapuheisiin lisää neekeriä, niin menisi viesti paremmin läki ja lainsäädäntö järkeistetyksi?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Rubiikinkuutio

Quote from: haermae on 06.01.2014, 13:45:58

Oikea kysymys on: miksi neekeri pitäisi korvata jollain toisella sanalla vain siksi, että jotkut vouhottajat ovat keksineet julistaa sen pahaksi sanaksi?

Koska siitä on hyötyä nuivan maahanmuuttopolitiikan ajamisessa?

junakohtaus

Kokoliha,

monikulttuurisuus per se ei ainakaan minun mielestäni ole ongelma ja juurikin siksi, että ainahan sitä on ollut. Tällä hetkellä ongelma on siinä, että on aivan liikaa sellaisia tulijoita, jotka eivät osaa mitään kaupaksi käyvää ja erikseen, että jokin osa tulijoista on uskomattoman kovaan ääneen vaatimassa sitä, tätä ja tota.

Jostain helkkarin syystä sekin spede, joka "Itävallan muslimiyhteisön", pääluku tuntematon, nimissä loukkaantui leegoista, otettiin vakavasti.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 06.01.2014, 21:21:53
Quote from: Emo on 06.01.2014, 16:37:41

Pitää nuivistua.

Ja tähän nuivistumiseen ei riitä sopeutumattomien maahanmuuton vastustaminen, vaan pitää myös käyttää sanaa neekeri ja myös sellaisissa yhteyksissä jossa se haittaa tuota maahanmuuttopoltiikan järkeistämistä? Sinusta Halla-ahonkin pitäisi vaan änkeä edukuntapuheisiin lisää neekeriä, niin menisi viesti paremmin läki ja lainsäädäntö järkeistetyksi?

Väitinkö, että Halla-ahon pitää nuivistua? Puhe oli Juniksesta ja Aaposta. Väitinkö, että nuivistuminen on yhtä kuin neekerisanan käyttö? Väitinkö, että neekerisanan käyttämättömyys on ainoa vika Juniksen ja Aapon asenteessa?

Apua, mitä minä väitin? :'(

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 06.01.2014, 21:23:28
Quote from: haermae on 06.01.2014, 13:45:58

Oikea kysymys on: miksi neekeri pitäisi korvata jollain toisella sanalla vain siksi, että jotkut vouhottajat ovat keksineet julistaa sen pahaksi sanaksi?

Koska siitä on hyötyä nuivan maahanmuuttopolitiikan ajamisessa?

Onko siitä ollut Euroopassa isostikin hyötyä?

Rubiikinkuutio

Quote from: Emo on 06.01.2014, 21:25:16

Väitinkö, että Halla-ahon pitää nuivistua? Väitinkö, että nuivistuminen on yhtä kuin neekerisanan käyttö?

Et, mutta tunnuit väittävän vähintäänkin implisiittisesti, että sitä neekeri sanaa olisi jotenkin tärkeää käyttää korvikkeiden sijasta.

Yritätkö sanoa että JH-a tekee turhaa työtä? Vaiko että hänen työnsä tehostuisi jos hän käyttäisi enemmän neekeriä?

Brandöt

Vastasin, että 'on', mutta nuivaskene on jatkanut kasvuaan ohi ja yli Homman.

Se, mistä monet hommalaiset termit ovat lähteneet (eli Hommalta) on varmasti monella hämärän peitossa, vaikka he nykyään niitä sujuvasti tuolla turuilla ja toreilla toistelevat.  8) Homman retoriikka on tehnyt tehtäväänsä ja alkanut elää suomalaisessa yhteiskunnassa omaa elämäänsä.

Kukkahattutädit ovat häviämässä tämän taistelun. Liian moni on nähnyt tätä itseään tarpeeksi läheltä.

stefani

Kokeeko joku äänestystulokset mielenkiintoisiksi?

ikuturso

Nuiva skene on ja voi hyvin, jos vain itse uskoo siihen.

Minä voisin vihervasemmistosuvaitsevaistolta pölliä nuivan skenen käyttöön sanan tiedostava.

Nuiva ihminen tietää, että tässä maassa politiikkaa ajetaan kaksin rattain. Niin lainsäädäntää, kuin tuomiovaltaakin käsitellään myös kaksin rattain. Nuivuuden lähtökohta onkin tämän asian tiedostaminen. Oikeasta asiasta tulee väärä, jos se tulee väärästä suusta ja maalaisjärjen vastaisesta asiasta tulee suomen edun ajamista, kun se tulee oikeasta suusta. Joka tämän ymmärtää, ja haluaa olla Suomen, suomalaisuuden ja suomalaisen kulttuurin puolestapuhuja, on mielestäni ns. nuiva.

Ei tarvi sanoa neekeri ollakseen nuiva. Jos näkee nykyhallituksen tukipaketit ja maahanmuuttopolitiikan Suomea rapauttavana, se riittää. Kuinka aktiivinen nuiva voi olla, se on meistä jokaisesta kiinni. Asiallinen keskustelu hommassa ja se, että homma on jo moneen kertaan mediassa noteerattu varteenotettavana yleispoliittisena foorumina, on nuivuuden kasvualusta. Mitä korkeammalle homma noteerataan valtakunnan poliittisena vaikutuskanavana, sitä uskottavampi alusta on myös nuivilla ajatuksilla tulla yleisön tietoon.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Myrkkymies

Kertoo jotain skenestä jos keskeinen aihe on neekeri-sanan käyttö.

IDA

Nuiva skene ei ole kypsä käsittelemään kulttuurimarksismin kaltaisia asioita ;)

Tietenkin se on johdettua toimintaa, jos joku nyt pitää esimerkiksi yliopiston hallinnollisia paikkoja jonkinlaisina johtopaikkoina enää nykyään.
qui non est mecum adversum me est

Emo

Quote from: Myrkkymies on 06.01.2014, 21:50:04
Kertoo jotain skenestä jos keskeinen aihe on neekeri-sanan käyttö.

Se näyttää olevan yhtälailla myös mokuskenessä kipeä aihe.

Emo

Quote from: Rubiikinkuutio on 06.01.2014, 21:29:11

Väitinkö, että Halla-ahon pitää nuivistua? Väitinkö, että nuivistuminen on yhtä kuin neekerisanan käyttö?

Et, mutta tunnuit väittävän vähintäänkin implisiittisesti, että sitä neekeri sanaa olisi jotenkin tärkeää käyttää korvikkeiden sijasta.

Aina olisi tärkeätä käyttää sanoja itseään, ei niiden korvikkeita tai kaikenlaisia nöyristeleviä tai nuoleskelevia  kiertoilmaisuja.
Muistan pari-kolmekymmentä vuotta sitten kun maassamme yritettiin sievistellen lanseerata siivooja-sanan tilalle siistijää, ei oikein onnistunut. Hyvä niin, typerämpää kuullutkaan.

Quote from: Rubiikinkuutio on 06.01.2014, 21:29:11

Yritätkö sanoa että JH-a tekee turhaa työtä? Vaiko että hänen työnsä tehostuisi jos hän käyttäisi enemmän neekeriä?

Saattaa tehdä turhaa työtä, aika näyttää.

Euroopassa on kovasti vältelty poliittisesti epäkorrektia neekeri-sanaa, ja mitä on seurannut? -> Eurooppa on täynnä neekereitä.
Voiko tuosta jotain johtopäätöksiä vetää?

cassius ali

Quote from: Emo on 06.01.2014, 16:33:14
Quote from: Aapo on 06.01.2014, 16:14:20
Quote from: junakohtaus on 06.01.2014, 14:21:24
Lisäksi näyttää siltä, että marsilaisten katalat aikeet kuten kirkon vaikutusvallan romuttaminen ja pari muuta juttua ovat oikein kannatettavia päämääriä.
Olen huomannut saman lukiessani Emon viestejä. Epäselväksi on vain jäänyt, miten kyseiseen liikkeeseen voi liittyä. Pistäisin jäsenhakemuksen välittömästi.
Ei hätää. Kuulutte jo molemmat, sekä sinä että junis, viherpunasuvismädättäjiin.
http://sarastuslehti.com/2013/02/07/totuuden-henki-johda-sina-meita-harhaan-eli-kuinka-kulttuurimarxismin-henki-taytti-valtionkirkon/
Tunnistatte varmasti itsenne artikkelista.

Lopullinen totuus oikeasta todellisesta nuivuudesta:

Oikea nuiva ei ole sellainen nuiva, joka ainoastaan on olevinaan nuiva, mutta ei sitten kuitenkaan pohjimmiltaan todellisuudessa olekkaan oikea nuiva, vaan oikea nuiva on sellainen nuiva, joka ei ainoastaan ole olevinaan nuiva, vaan myöskin todella pohjimmiltaan ja syvimmiltään on oikea todellinen nuiva.
ceterum censeo immigration esse delevit

ikuturso

Neljä tärkeää nuivan skenen keskustelun ylläpitäjää ei ehdi enää paljon kirjoitella.
Menivät perkuleet hommaltakin ponnistaen Suomen Eduskuntaan.

Paska foorumi paska skene, kun mitään konkretiaa ei saada aikaan?

Kunhan eurovaalien lopullinen ehdokasasettelu on selvillä, niin ehkä homma taas vähän aktivoituu konkretian suuntaan. Tai eduskuntavaalit? Lisää homma-ehdokkaita?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-