News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-12-17 Käyttäytymissäännöt tp-hakijoille Australiassa

Started by Faidros., 17.12.2013, 05:20:25

Previous topic - Next topic

Onkko

Quote from: Arto Luukkainen on 23.12.2013, 11:44:04
Quote from: Eino P. Keravalta on 23.12.2013, 11:34:32
Tuomitsen tietysti Australian aboriginaaleihin kohdistuneen vainon, mutta sivujuonteena mainittakoon, että he eivät suinkaan ole Australian alkuperäisasukkaita: he itse myöntävät, että tullessaan Australiaan siellä jo asui useita kansoja, muunmuassa jättiläisten heimo.

Sadut erikseen ja faktat erikseen. Fakta on, että aboriginaaleilla ei ole voinut säilyä mitään oikeaa tietoa siitä, mitä tapahtui 40000 vuotta sitten. Suullisella perimätiedolla on rajansa.

Missä kulkee raja? Toki rikkinäinen puhelin efekti toimii mutta toimiiko se jos sukupolvi toiselta toistetaan samaa tarina eli väli on vuosikymmenissä ja tosissaan opetetaan mitä pitää tietää.

Arto Luukkainen

Quote from: Onkko on 23.12.2013, 11:47:50
Tuomitsen tietysti Australian aboriginaaleihin kohdistuneen vainon, mutta sivujuonteena mainittakoon, että he eivät suinkaan ole Australian alkuperäisasukkaita: he itse myöntävät, että tullessaan Australiaan siellä jo asui useita kansoja, muunmuassa jättiläisten heimo.

Sadut erikseen ja faktat erikseen. Fakta on, että aboriginaaleilla ei ole voinut säilyä mitään oikeaa tietoa siitä, mitä tapahtui 40000 vuotta sitten. Suullisella perimätiedolla on rajansa.

Missä kulkee raja? Toki rikkinäinen puhelin efekti toimii mutta toimiiko se jos sukupolvi toiselta toistetaan samaa tarina eli väli on vuosikymmenissä ja tosissaan opetetaan mitä pitää tietää.

Saat toki uskoa totena kaikki mitä eri kansojen kansanperinteessä kerrotaan. Minä en usko.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Sikanez

Quote from: Parsifal on 17.12.2013, 05:29:34
Yllättäen vihreät pitävät rehellisyyden ja siistin käytöksen vaatimista syrjintänä:

QuoteVihreät eivät hyväksy uusia sääntöjä

Australian vihreät kritisoivat uusia käyttäytymissääntöjä.

– Tämä on selvästi tiettyyn ihmisryhmään kohdistuvaa syrjintää ja se pitää sanoa ääneen, vihreiden tiedottaja senaattori Sarah Hanson-Young sanoo. 
Miksi hän sitten käyttää ilmaisua tietty ihmisryhmä eikä sano ryhmän nimeä ääneen?
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

Eino P. Keravalta

Ei ole satua, että aboriginaalit itse perimätiedossaan kertovat, etteivät olleet ensimmäisiä.

Lisäksi esimerkiksi Robert Temple todistaa ( joko kirjassaan Egyptian Dawn tai The Sphinx Mystery ), että suullinen perimätieto voi säilyä paikkansa pitävänä yli 4000 vuotta. Jos se onnistuu neljä vuosituhatta, miksei sitten kymmentuhatta tai neljäkymmentätuhatta vuotta? Takarajaa ei ole.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Miniluv

Aboriginaalit perimätietoineen on nyt  kutsuttu jatkoille Peräkammariin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Arto Luukkainen

Quote from: Eino P. Keravalta on 23.12.2013, 11:57:13

Ei ole satua, että aboriginaalit itse perimätiedossaan kertovat, etteivät olleet ensimmäisiä.

Lisäksi esimerkiksi Robert Temple todistaa ( joko kirjassaan Egyptian Dawn tai The Sphinx Mystery ), että suullinen perimätieto voi säilyä paikkansa pitävänä yli 4000 vuotta. Jos se onnistuu neljä vuosituhatta, miksei sitten kymmentuhatta tai neljäkymmentätuhatta vuotta? Takarajaa ei ole.

Fakta on se että väitit, että aboriginaalit eivät ole alkuperäisasukkaita ("he eivät suinkaan ole Australian alkuperäisasukkaita"). Sehän oli höpönlöpöä, koska perustit väitteesi mytologiaan.

Ei, Robert Temple ei ole todistanut, että suullinen perimätieto voisi säilyä 4000 vuotta.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.