News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Alceste

Quote from: Farrow on 28.07.2011, 12:23:53
Mä en pidä provoilusta tai ilkeilystä. Sellaisen takia en tänne tullut, vaan haluan aidosti olla mukana antamassa oman panokseni ja näkemykseni ja mielipiteeni ja persoonani tänne joukkoon iloiseen. :D
Siinä tapauksessa sinun pitää lukea hyvin varovasti, sillä jostakin syystä Hommaa leimaa hyvin syvä ja joskus myös hyvin musta sarkasmi.

Teretulemast.
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

Lalli IsoTalo

... haluan että tästä foorumista tulee aikojen saatossa sellainen foorumi, jossa on monipuolisesti kaikenlaisia näkemyksiä, sekä kriittisiä että puoltavia, ja kaikkea siltä väliltä.
Tervetuloa mukaan, Farrow!

Quote from: ike60 on 28.07.2011, 12:52:47
.. haluan, että täällä esitettäisiin kaikenlaisia näkemyksiä ja niistä sitten keskusteltaisiin asiallisesti ja perustelut esittäen.

Jeps!

Quote... meissäkin on monenlaista näkemystä ...

Jeps!

Quote... täällä on joitakin, jotka ylireagoivat kaikkeen vihervasemmistolaiseksi kokemaansa.

Jeps!

Ja kannattaa muistaa, että postauslaskurin lukema (vasemmassa laidassa) korreloi vain postausten määrään, ei postaajan tai postauksen ominaisuuksiin, kuten älykkyyteen, trolliuteen tai rähinähalukkuuteen. Trollilla voi olla tuhansia postauksia, jos hän ei riko forumin sääntöjä ikibännin arvoisesti.

Erityisesti, tuhansia viestejä kirjoittaneet jäsenet eivät kirjoitusmääränsä ansiosta edusta yhtään sen paremmin Homman, eh, "yleistä mielipidettä" kuin ensimmäistä kertaa kirjoittavat märkäkorvat, koska "yleisen maahanmuuttokriittisen mielipiteemme" hännät Gaussin käyrän molemmissa päissä ovat niin pitkät ja paksut, että yleistä mielipidettä ei ole.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Toolwork

Hei.

Olen uusi käyttäjä. Olen lukenut foorumia silloin tällöin, mutta harvakseltaan.

Olen pian 30-vuotias mies ja koetan keskustelun kautta lähinnä oppia ja täydentää omaa maailmankuvaa. Näkemykset kaiketi selvenee keskustelun myötä.

Pliers

Olen yrittänyt yllyttää joitain kavereitanikin liittymään tänne, olivat sitten "vihervasemmistoa" tai mitä vaan. Mä haluan että tästä foorumista tulee aikojen saatossa sellainen foorumi, jossa on monipuolisesti kaikenlaisia näkemyksiä, sekä kriittisiä että puoltavia, ja kaikkea siltä väliltä. Mä EN pidä siitä että Suomen ainoa laadukas maahanmuuttokeskusteluun valjastettu foorumi on "varattu" lähes ainoastaan maahanmuuttokriitikoiden mellastuskentäksi.

Lämpimästi tervetuloa. Jatka kamujen ruikuttamista mukaan. Samanmielisten hymistely ei koskaan kanna kovin pitkään. Kaikkia näkemyksiä tarvitaan.

LISÄYS: Tervetuloa kaikki muutkin uudet!
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

keskikasti

Kylänraitti ja sen laaduukkaat talousosion kirjoittajat, sai minut rekisteröitymään.

Lalli IsoTalo

Quote from: keskikasti on 28.07.2011, 18:30:39
Kylänraitti ja sen laaduukkaat talousosion kirjoittajat, sai minut rekisteröitymään.

Keskikasti, hyvä nimi! Tervetuloa!!!
— Missä N, siellä R

valve

Quote from: Lalli IsoTalo on 26.07.2011, 22:46:42
Quote from: valve on 26.07.2011, 22:03:41
Arvostan argumentointia, tutkimustietoa, lähdeviittauksia ja henkilökohtaisia kokemuksia tuttavilta kuultujen kertomusten eteenpäin siirtämisen sijaan. Pyrin olemaan asiallinen kaikkia keskustelijoita kohtaan ja ymmärtämään eri näkökulmia!

Tässäpä on mies minun makuuni, heti yhden postauksen perusteella! Tervetuloa! Esittelit hienosti keskustelutyylisi. Voisitko antaa jotain mehukkaita yksityiskohtia itsestäsi tai mielipiteistäsi?

Kiitoksia! Mielipiteideni "mehukkuus" selvinnee jatkossa keskusteluketjuissa. Aloitusviestin ohjeistuksen pohjalta ajattelin olla paljastamatta kovinkaan paljoa itsestäni vielä tässä vaiheessa, kenties keskusteltavien aiheiden pohjalta avaudun tarvittaessa enemmän. Sen verran voin kuitenkin nyt pohjustaa, että olen syntynyt ja kasvanut landella täydellisessä lintukodossa, asunut kolmessa eri Euroopan maassa ja tällä hetkellä kotini on Helsingissä. Aikamoinen liuta erilaisia pallontallaajia ja värikkäitä persoonia on tullut kohdattua, aina suuryritysjohtajista vankilakundeihin ja ateistiabsolutisteista uskovaisiin nisteihin. Toiset tapaamiset ovat purkaneet stereotypioita, toiset vahvistaneet. Suhteellisen tabula rasana on kuitenkin hyvä lähteä liikenteeseen, jotta fokus säilyy asiassa ja henkilöityminen minimissä, eikös. Lueskelen varmaan vielä jonkun aikaa ketjuja ennen kuin alan "huudella" aktiivisemmin, tällä foorumilla on kuitenkin ruodittu jo melkoinen liuta kuumia perunoita.

Lalli IsoTalo

Quote from: Lalli IsoTalo on 26.07.2011, 22:46:42
yksityiskohtia itsestäsi tai mielipiteistäsi?

Quote from: valve on 29.07.2011, 00:41:26
Aloitusviestin ohjeistuksen pohjalta ajattelin olla paljastamatta kovinkaan paljoa itsestäni vielä tässä vaiheessa ...

Näillä päästään oikein hyvin alkuun. :)
— Missä N, siellä R

EatFetus

Olen korkeakoulutettu kahden ja kolmen kympin väliltä oleva nuorimies Pohjanmaalta. Toimin yrittäjänä ja seuraan talous- sekä yhteiskuntapolitiikkaa päivittäin. Suhtautumiseni humanitääriseen maahanmuuttoon ja islamiin on nuivaa. Tästä voimme kiittää erästä suomalaista punttailuun liittyvää keskustelufoorumia, jossa aiheesta on keskusteltu joitain vuosia melko räikeäänkin sävyyn. Olen ateisti ja lähtökohtaisesti pidän mitä tahansa uskovaista hieman höperönä, mutta mielestäni islamin usko on kaikessa fanaattisuudessaan ja ehdottomuudessaan kaikista vaarallisin länsimaista hyvinvointivaltiota kohtaan, jollaisessa mekin vielä elämme. Omakohtaisia negatiivisia tai positiivisia kokemuksia maahanmuuttajista minulla ei vielä ole, sillä en heidän kanssaan ole joutunut olemaan tekemisissä. Asenteeni pohjautuu pitkälti tilastoihin ja uutisointiin.

Uskon, että tulen olemaan enimmäkseen sivustaseuraajan roolissa keskusteluissa, sillä minulla tuskin on polttaviin aiheisiin mitään uutta annettavaa, mutta saatan satunnaisesti jotain kirjoitellakin.

pikku hukka

Quote from: EatFetus on 29.07.2011, 01:48:46
Omakohtaisia negatiivisia tai positiivisia kokemuksia maahanmuuttajista minulla ei vielä ole, sillä en heidän kanssaan ole joutunut olemaan tekemisissä. Asenteeni pohjautuu pitkälti tilastoihin ja uutisointiin.

Tämä onkin monen kohdalla se varsinainen ongelma. Omakohtaiset positiiviset kokemukset auttavat ymmärtämään, etteivät kaikki ole samanlaisia ja että maahanmuuttajien joukossa on myös hyviä, rehellisiä ja työtätekeviä ihmisiä. (Ennen kuin joku kiirehtii kertomaan negatiivisista kokemuksistaan, vastaan jo, etteivät ne, vaikka niitä olisi paljonkin, käy todisteeksi siitä, että KAIKKI olisivat samanlaisia.)

Joten omasta puolestani tervetuloa! :)

KaMikaTse

Olen kirjoittanut tällä nimimerkillä vuodesta 2001. Irakin sodan aikoihin kommentoin aktiivisesti USAn hyökkäystä vastaan. Kaivoin nimimerkin formaldehydistä Libyan hyökkäyksen aattona arvostellakseni sotaa. Arvostan suvereenin valtion oikeutta rauhaan, enkä hyväksy hyökkäystä itsenäiseen maahan. Hyökkäykselle löytyy aina hetkellisesti hyvältä kuulostavua syitä Mainilan laukauksista terroristijohtajan hirttämiseen.

Suhtaudun maahanmuuttoaallon aiheuttamiin ongelmiin kriittisesti, mutta pidän vapaata liikumista suomen sukuisen kansan kannalta elinehtona. Meille on tärkeää, että kansojen vapaa liikkuminen maapallolla on kansainvälinen normi. Tarvitaan kansanvälisiä normeja ja hallinnollisia toimia ohjata liike tapahtumaan rauhallisesti.

Miksi vapaa liikkuminen on Suomen kansan etu? Maahanmuuttajienhan väitetään ryöstävän, raiskaavan, loisivan, eikä hyödyttävän Suomea? Siksi koska TIEDÄMME jonain päivänä uuden jääkauden tulevan yhtä varmasti kuin seuraava yö tulee. Suomen päälle kasautuu  kahden kilometrin korkuinen jäälaatta, elämä kuolee, jolloin kansan ainoa selviytymiskeino on muuttaa pois. Vaikkapa Afrikan sarveen. Toivottavasti tuolloin yhteisö ottaa meidät vastaan suvaitsevasti, eikä nuivasti vaadi palaamaan takaisin synnyinmaahan.
Edu Kettunen: Elämä jatkuu.

Nuivake

Tervetuloa mukaan KaMikaTse!

Tosin seuraavaan jääkauteen kestänee vielä tovin ja vuosituhansien saatossa todennäköisesti ihmisrotu tuhoutuu jo ennen jäiden tulemista.  :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seuraava_jääkausi
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

ike60

Tervetuloa, KaMikaTse!

Quote from: KaMikaTse on 29.07.2011, 11:32:31
Miksi vapaa liikkuminen on Suomen kansan etu? Maahanmuuttajienhan väitetään ryöstävän, raiskaavan, loisivan, eikä hyödyttävän Suomea? Siksi koska TIEDÄMME jonain päivänä uuden jääkauden tulevan yhtä varmasti kuin seuraava yö tulee. Suomen päälle kasautuu  kahden kilometrin korkuinen jäälaatta, elämä kuolee, jolloin kansan ainoa selviytymiskeino on muuttaa pois. Vaikkapa Afrikan sarveen. Toivottavasti tuolloin yhteisö ottaa meidät vastaan suvaitsevasti, eikä nuivasti vaadi palaamaan takaisin synnyinmaahan.

Tämä on yksi parhaista lukemistani argumenteista sosiaaliturvamaahanmuuton puolesta.

Miniluv

Hitto vieköön, näillä aamuilla pääsin vielä näkemäään, kun syntyy uusi mokutusargumentti!!1!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Uuno Nuivanen

Mahtavaa!  :)

Onneksi Somalian netti-infrastruktuuri lienee sen verran takapajuinen, ettei siellä vähään aikaan syntyne rasistista hommafoorumia, saati persujytkyä. Varmasti meidän sovittelutaitoiset moniosaajamme järjestävät meille mukavat merenrantatontit (kunhan otamme heitä maahamme riittävän paljon, ja tarjoamme heille avokätisen ja rajoittamattoman  sosiaaliturvan, sukupolvesta toiseen).

Lalli IsoTalo

Tervetuloa, KaMikaTse!

... Suomen päälle kasautuu kahden kilometrin korkuinen jäälaatta ...

Quote from: Miniluv on 29.07.2011, 18:15:48
Hitto vieköön, näillä aamuilla pääsin vielä näkemäään, kun syntyy uusi mokutusargumentti!!1!

Yhdeltä puolen Euroopan keskiluokkaa uhkaa kahden kilometrin korkuinen jäälaatta, toiselta puolen ilmastomuutoksen laajentama Saharan hiekka-aavikko.

Ei mene hyvin meilläkään.

Mutta lämpimät onnittelut KaMikaTselle! Entranssi oli huomiotaherättävin pitkään aikaan! En muista, että itse pääinkvisiittori olisi koskaan tullut toivottamaan tervetulleeksi uusia jäseniä -- tosin itsekin aloitin vasta vuoden 2011 alussa.
— Missä N, siellä R

PolarSign

Olihan se tultava - median yllyttämänä - tirkistelemään millaista menoa täällä "kaiken pahuuden pesässä" oikein pidetään. Hyvältä ja asialliselta keskustelulta näyttää!

Itsestäni voisin tässä vaiheessa kertoa sen verran, että olen nelikymppinen akateeminen nainen pienestä suomalaisesta maalaiskunnasta. Arvomaailmani on pitkälti perussuomalainen, vaikkakaan jäsenkirjaa en omista mihinkään puolueeseen. Olen huolissani suomalaisuuden, suomalaisten arvojen ja kulttuurimme uhanalaistumisesta globalisaation myötä.

Jatkan kiinnostavien keskustelujen seuraamista ja ehkäpä innostun kommentoimaankin, kunhan pääsen ensin sisälle vallitsevaan keskustelukulttuuriin. :D

Elemosina

Quote from: PolarSign on 29.07.2011, 21:19:08
Olihan se tultava - median yllyttämänä - tirkistelemään millaista menoa täällä "kaiken pahuuden pesässä" oikein pidetään. Hyvältä ja asialliselta keskustelulta näyttää!

Tervetuloa!
Olet rohkea kun uskallat tänne "vihakirjoituksia täynnä olevaan paheiden pesään" rekisteröityä ;)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Lalli IsoTalo

... ehkäpä innostun kommentoimaankin, kunhan pääsen ensin sisälle vallitsevaan keskustelukulttuuriin. :D

Jos Hommaa haluttaisiin jotenkin määritellä tai lokeroida -- niin kuin viime päivinä on yritetty tehdä -- niin ehkäpä tuo "vallitseva keskustelukulttuuri" saattaisi jollain tavalla yhdistää suurta osaa keskustelijoista.

Aivothan ovat jatkuvassa muutostilassa oleva organismi, joka jatkuvasti yhdistelee ja irroittelee piuhoja sopeutukseen muuttuvaan ympäristöön. Tähän perustuu se, että ihminen lajina valloitti maapallon.

Näin ollen, me hommalaiset jatkuvasti opimme toisiltamme hienoa sanontaja, koska jatkuva muutostila. Niinpä yhteisöstä alkaa vähitellen muodostua Hommaheimo, joka kehittää Hommakulttuurin, joka alkaa vähitellen levitä Homman sisältä toimittajien tietoisuuteen, ja sieltä kansan keskuuteen, jolloin Suomesta tulee Hommakansa.

Monikulttuurin vastavoima Suomessa on siis Hommakulttuuri.

Kiitos PolarSign! Ilman sinua edellinen lause ei olisi ikinä nähnyt päivänvaloa.

Olet osa Hommakulttuuria jo ekan postauksesi jälkeen!

Ei mitään painetta seuraavien kanssa.

Hommaforum > Hommaheimo > Hommakulttuuri > Homma-Suomi > Homma-Eurooppa > Homma-Maailma.
— Missä N, siellä R

saint

Itsestäni voisin tässä vaiheessa kertoa sen verran, että olen nelikymppinen akateeminen nainen pienestä suomalaisesta maalaiskunnasta. Arvomaailmani on pitkälti perussuomalainen, vaikkakaan jäsenkirjaa en omista mihinkään puolueeseen. Olen huolissani suomalaisuuden, suomalaisten arvojen ja kulttuurimme uhanalaistumisesta globalisaation myötä.

Jatkan kiinnostavien keskustelujen seuraamista ja ehkäpä innostun kommentoimaankin, kunhan pääsen ensin sisälle vallitsevaan keskustelukulttuuriin. :D

:-*
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso

pelle12

Quote from: Asta Tuominen on 29.07.2011, 23:14:21
Quote from: Lalli IsoTalo on 29.07.2011, 22:52:40
Tähän perustuu se, että ihminen lajina valloitti maapallon.

Ja kotikissa valloitti ihmisen.  :-*
Kaikki eivät vain tuota ymmärrä. Erityiseti diktaattoreille kissat ovat kova pala. Niitä kun on hieman vaikea manipuloida käyttäytymään mieleisekseen.

ksnk-78

33v melkoisen tatuoitu kahden lapsen isi... koulutus taso ammattikouluasteella,mutta elämänkoulua on käyty useampi kurssi.kouvolanseudulta kotoisin oleva perus duunari tehdas työssä (yök).pikkupojasta asti suhtautunut lähes kaikkeen varauksella,ja kun kukkahattutädit käskee rakastamaan kaikkia niin epäilykset heräsi,eikä epäilykseni ole kuin vahvistunut parissa vuosikymmenessä. itse koen että suomi on rasistinen maa,suomalaisille. pyydän heti alkuunsa anteeksi valtavaa määrää kirjoitusvirheitä jutuissani.... en oo käyny mitään *^tun lukiota  ;)

antilööppi

Liityin jäseneksi, koska kyllästyin monien muiden blogistanien sensuuriin.

Olen lopettanut mainstream- median pitämisen luotettavana tietolähteenä muutama vuosi sitten ja seurannut sen jälkeen lähinnä vaihtoehtomediaa.

Erkki Tuomiojan asenteet ja Jussi  Halla-Ahon syllistäminen Breivik- asiassa olivat lopullinen niitti ja nyt olen valmis seisomaan Homman riveissä.

Tevetuloa itselleni.

Maariaa

Sama syy kuin antilööpillä sai minut liittymään mukaan tänne, erityisesti Hra Junger lausuntoineen antoi lopullisen kimmokkeen hommafoorumiin rekisteröitymiselleni :)

mannym

Kaikkinäkevä atomivoimainen rakkauden silmäni näkee että tänään on rakkautta ilmassa.
Tervetuloa antilööppi, maariaa ja muut.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Rapsakka Rapu

Quote from: Asta Tuominen on 29.07.2011, 23:20:16
Quote from: pelle12 on 29.07.2011, 23:16:56
Quote from: Asta Tuominen on 29.07.2011, 23:14:21
Quote from: Lalli IsoTalo on 29.07.2011, 22:52:40
Tähän perustuu se, että ihminen lajina valloitti maapallon.

Ja kotikissa valloitti ihmisen.  :-*
Kaikki eivät vain tuota ymmärrä. Erityiseti diktaattoreille kissat ovat kova pala. Niitä kun on hieman vaikea manipuloida käyttäytymään mieleisekseen.

Kissat ovat diktaattoreille kuin hommalaiset diktaattoreiksi halajaville.  :)

Laitapa tämä aforismikirjaan. Ja tervetuloa uudet hompanssit!
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

dothefake

reinkarnaationi on saanut aikaan tervetulotoivotuksia runsaahkosti, josta olen suorastaan liikuttunut. Koetan vastata kaikille, mutta tässä kiitän yhteisesti kaikkia, en ollut ymmärtänyt, että olette minulle niin tärkeitä. Tervetuloa myös kaikki uudet!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Slartibartfast

Olen kohta nelikymppinen naimisissa oleva yhden pojan isä pääkaupunkiseudulta.Polittiselta taustaltaani olin kaksikymmentä vuotta Kokoomuksen kannattaja mutta kun tuli tämä uusi libeeraalinen puoluejohto niin päätin vaihtaa Perussuomalaisiin. Asuin koko lapsuuteni Ruotsissa, joten jäi äidinkielenopinnot lähes olemattommiksi. Sen takia teen paljon kielioppivirheitä ja kirjoitan melkein pääsääntöisesti one linereita. Olen pitkään seuranut Hommaforumia mutta vasta tänään rekisteröidyin koska muuten en olisi päässyt lukemaan yhtä Miniluvin avaamaa ketjua.
"Det känns som Irak eller något annat arabland. Jag trivs jättebra i Malmö." -Fatima Obaid

Slartibartfast

Quote from: Asta Tuominen on 30.07.2011, 22:13:05
Quote from: Slartibartfast on 30.07.2011, 22:09:44
Olen pitkään seuranut Hommaforumia mutta vasta tänään rekisteröidyin koska muuten en olisi päässyt lukemaan yhtä Miniluvin avaamaa ketjua.

Ketju vai sittenkin kettinki? Häneltä varmaan löytyy molempia.  :)

Tervetuliaishali!  :-*
Kiitoksia.
"Det känns som Irak eller något annat arabland. Jag trivs jättebra i Malmö." -Fatima Obaid

mannym

Quote from: Asta Tuominen on 30.07.2011, 21:48:00
Quote from: mannym on 30.07.2011, 21:40:43
Kaikkinäkevä atomivoimainen rakkauden silmäni näkee että tänään on rakkautta ilmassa.
Tervetuloa antilööppi, maariaa ja muut.

Saapiko ihan varmuuden vuoksi kysyä, missäpäin kehoa tuo kaikkinäkevä atomivoimainen rakkauden silmä sijaitsee?  ;D
Siinähän se kuvassa sydämen keskellä möllöttää  :)
Tervetuloa Slartibartfast minunkin puolestani.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."