News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Tom Kärnä

Quote from: Paul Ruth on 16.12.2010, 14:56:13
Juttelin puolisen vuotta sitten 5-kymmpisen naisen kanssa. Hän hämmästyi, kun 16v. poika havahtui, että Halla-aho on telkkarissa! Eikös se ole se sama, josta sä olet puhunut?

Tähän yhteyteen sopii lainaus Leo Tolstoilta (ohjelmallisesta kirjasesta Omantunnon kujanjuoksu): "Rakkaus lähimmäiseen, sääli häntä kohtaan, kauhu veljien tappamista ja kiusaamista kohtaan."
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Tykkimies Pönni

Quote from: mikkoellila on 16.12.2010, 14:44:09
Quote from: samuliloov on 16.12.2010, 13:40:53
Tervetuloa minultakin Wilholle!

Kun kokemuksen puutetta valittelit ni ajattelin antaa sulle lyhyen tietopaketin aiheesta "mitä ihmisiltä pimitetään" koskien terveyttä.

-virallinen ravitsemussuositus perustuu vain ja ainoastaan eri eturyhmien jakamiin sektoreihin. Terveydellä ei ole mitään tekoa ruokaympyrän suhteen.

-kaikki tietävät "mystiset" selkäsairaudet mihin lääkäreillä ei ole tarjota syytä eikä varsinkaan hoitoa. todellisuudessa syyt kyllä tiedetään tarkkaan mutta niitä ei opeteta lääkäreille vahingossakaan. Osteopatia, kiropraktiikka ym. osaa ne.

-sähkömagneettisen säteilyn vaikutuksia pimitetään oikein urakalla. Nyt WLAN-aikakaudella haitat ovat nousseet taivaisiin. Unettomuudet ym. aina sitten kasvaimiin saakka. Syynä nykyiset tiedonsiirtonopeudet.

Siinä pari muuta juttua mitä et tiedotusvälineistä lue.

Tämä ei ole terveystietofoorumi. Wilho tarkoitti sitä, että mediassa pimitetään tietoja maahanmuuton ongelmista.

No joo, pitää antaa tiedonjanoisille Homma-nuorille muutakin ettei mene aika kokonaan rasismin merkeissä. Vähän kun ryypätessäkin kannattaa välillä syödä.

Tom Kärnä

Niin, ja minunkin puolestani tervetulotoivotukset Wilholle. Nuori polvi nousee!

Itse olen jo vanha kääkkä. Tai siltä ainakin tuntuu.
-John Sheridan

MW

Quote from: dothefake on 16.12.2010, 13:46:44
Mika H. on kyllä mies paikallaan, mutta noviisi.
Itse olen matkustanut Homman ympäri 80 päivässä.

Hahhaa, minäpä 88:ssa päivässä, Verne velvoittaa! Ollaan me kyllä tavattoman, no, jotain.

dothefake

Quote from: MW on 16.12.2010, 23:03:35

Hahhaa, minäpä 88:ssa päivässä, Verne velvoittaa! Ollaan me kyllä tavattoman, no, jotain.
MW, sinähän myöhästyit.
O. Hietaselle: en vielä ehtinyt, kun kävin kuussa tällä välin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: dothefake on 16.12.2010, 23:40:58
Quote from: MW on 16.12.2010, 23:03:35

MW, sinähän myöhästyit.
O. Hietaselle: en vielä ehtinyt, kun kävin kuussa tällä välin.

Kiertämällä kuun lie saisi projektiiliin riittävästi momentumia uhkarohkeaan maan keskipisteen lähestymiseen? Tunguskaan taitaisi tosin johtaa moinen lähestyminen.

dothefake

MW: Eväät kannattaa sitten ostaa jo matkalla, eikä luottaa Vanavaran kauppa-aseman valikoimiin.
Reinhart: Kertaus on opintojen isähahmo, suosittelen.
-Tytti Tuppurainen

Sean Sibelius

Päätin hyvien tapojen mukaisesti tulla esittäytymään foorumilaisille. Olen 19 -vuotias Vantaalla lähes koko elämäni asunut alle kaksikymppinen nuori mies. Viime vuosina politiikasta kiinnostuin vähitellen ymmärryksen ja tiedon lisääntyessä lähinnä itseopiskelemalla netissä. Jo pienestä pitäen argumentointi ja siinä toisen voittaminen on jostain syystä erityisesti kiehtonut minua. Sen takia myös eduskunnan kyselytunnit ja vaaliväittelyt alkoivat kiinnostamaan. Panokset olivat kovat, jos ei kantaansa pystynyt perustelemaan on oma työ vaarassa lähteä alta. Harmi vain, että sain myöhemmin todeta että kaikki eivät olleet yhtä kiinnostuneita ehdokkaidensa loogisuudesta, vaan äänestyspäätöksiä tehdään lähinnä politiikan kannalta epäolennaisten iltapäivälehtien kohuotsikoiden perusteella. Scriptan löydettyäni luin sen parissa viikossa kokonaan. Jussin erittäin looginen ja ja älyllisesti rehellinen teksti oli ehdottomasti elämäni paras lukukokemus. Kiinnostus politiikkaan nousi tämän jälkeen entisestään. Maahanmuuttopolitiikassa olen samoilla linjoilla Jussin kanssa. Yleisesti olen sananvapauden suuri kannattaja, ja olen muutenkin hyvin liberaali. En kuitenkaan kannata länsimaista talouspolitiikkaa, koska se on kiistatta johtanut kriisitä toiseen. Mielestäni emme tarvitse merkittävää talouskasvua, ja mahdollisuutta päästä rahataloudesta eroon järkevästi kannattaisi tutkia. Ympäristöpolitiikassa olen usein samoilla linjoilla vihreiden (hui!) kanssa. Myöskin tieteen kehitystä ja opetusta varsinkin kehitysmaissa tulisi tehostaa, ja pitää uskonnot ja tiede tiukasti erossa toisistaan.

Itse olen usein jyrkkä mielipiteissäni enkä juuri pyytele niitä anteeksi. Edellyttäen tietenkin että minulla on hyviä perusteita mielipiteelleni. Uskallan ottaa arkojakin asioita esille, enkä juuri perusta yleisestä konsensuksesta, vaan mielestäni eri mieltä suositun mielipiteen kanssa oleminen, hyvin perustein tietenkin, osoittaa todellista luonnetta. En kuitenkaan ole mikään öyhöttäjä, vaan tulen pääsääntöisesti toimeen ihmisten kanssa olivat he mitä mieltä asioista tahansa. Tykkään mustasta huumorista.

En jaksa lukea läpi enää tekstiäni joten toivottavasti pahimmilta aivopieruilta vältyttiin.

Mukava liittyä tälle foorumille vaikka täällä epämukavan paljon samanmielisiä onkin.
Joka taistelee hirviöitä vastaan, katsokoon, ettei hän itse muutu siinä hirviöksi. Ja kun katsot kauan pimeyteen, katselee pimeys myös sinuun. - Nietzsche

ike60

Tervetuloa joukkoon, Sean J.!

Quote from: Sean Sibelius on 17.12.2010, 01:12:26
Jo pienestä pitäen argumentointi ja siinä toisen voittaminen on jostain syystä erityisesti kiehtonut minua.
Itsekin halusin nuorempana voittaa muut väittelyssä. Nyttemmin argumentoinnista on tullut ennen kaikkea keino oman - ja parhaassa tapauksessa sen toisenkin osapuolen - ymmärryksen lisäämiseen. Väittelyn "voittaminen" tai "häviäminen" ovat muuttuneet lähes yhdentekeviksi. Joskus jopa ärsyttää kun joku turvautuu älylliseen epärehellisyyteen, saivarteluun tms. vain voittaakseen väittelyn - ehkä tunnistan siitä liian hyvin itseni teininä.

Kannattaa muistaa että politiikassa väittelyn voittaminen merkitsee mielikuvatappiota monien sivustaseuraajien silmissä: jos ajat asiaasi liian terävin sanakääntein, sinua pidetään helposti riidanhaastajana. Jos painostat vastaväittäjääsi tunnustamaan erehdyksensä, jotkut tulkitsevat sinun kiusaavan häntä. Useat eivät kiinnitä huomiota logiikkaan koska he yksinkertaisesti eivät pysty seuraamaan loogista argumentointia; heille ilmeet ja äänensävyt merkitsevät, ei asiasisältö.
Harmi vain, että sain myöhemmin todeta että kaikki eivät olleet yhtä kiinnostuneita ehdokkaidensa loogisuudesta, vaan äänestyspäätöksiä tehdään lähinnä politiikan kannalta epäolennaisten iltapäivälehtien kohuotsikoiden perusteella.
Kunpa irrationaalisuus äänestyspäätöksissä rajoittuisikin vain niihin jotka tekevät päätöksensä kohuotsikoiden perusteella. Edullinen ulkonäkö, muu miellyttävyys, samaistuminen yms. toissijaiset tekijät ajavat kuitenkin yllättävän monen kohdalla itse asioiden ohi äänestyspäätöstä tehdessä.
Mukava liittyä tälle foorumille vaikka täällä epämukavan paljon samanmielisiä onkin.
Monet täällä ovat suunnilleen samoilla linjoilla kanssasi sananvapaudesta, talouspolitiikasta, uskonnon ja tieteen suhteesta ja muustakin, mutta kyllä täällä pääsee mukaan kärjekkääseenkin keskusteluun. Kunhan muistat keskustelussa normaalit kohteliaisuussäännöt, voit hyvin nauttia väittelyistä mieleiselläsi tavalla.

Sean Sibelius

Kiitos. En tosiaan näe ihmisiä vihollisina, jotka ovat kanssani asiasta tai toisesta eri mieltä. Olen rauhan asialla, vaikka jonkun mielestä äärimmäinen netsi olenkin.  :D
Joka taistelee hirviöitä vastaan, katsokoon, ettei hän itse muutu siinä hirviöksi. Ja kun katsot kauan pimeyteen, katselee pimeys myös sinuun. - Nietzsche

Rekku

Moro!

35v insinööri, isä ja isänmaallinen.
tais olla eilen kun reggasin sisään ja "vedin ekat nuivat" tällä palstalla
juttuja oon kyllä lukenut jonkun aikaa

-Rekku
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

MW

Quote from: Rekku on 19.12.2010, 01:19:06

Moro!

35v insinööri, isä ja isänmaallinen.
tais olla eilen kun reggasin sisään ja "vedin ekat nuivat" tällä palstalla
juttuja oon kyllä lukenut jonkun aikaa

-Rekku

Kollega, tervetuloa.

sister Harb

Jos esittäytyis

oon se teidän terroristinne sister Harb.

(http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/nerdylaff.gif)

Ihan vaan ihmisoikeustyöskentelijä.

Lasisti

Tervetuloa Sister H

Hyvä että foorumille saadaan uusia näkemyksiä.

Aukusti Jylhä

Tervehdys.

VHM pienellä sivarin sivumaulla ilmoittautuu.

Omakohtaiset kokemukset nuivistumisen pääsyynä, mutta Mestarin tekstit
sitten vapauttivat minut repivältä ristiriidalta.
Pientä nuivistuttamista tulee nykyään harrasteltua. Ilman apuanne
tosin olisin jo murheen mustissa vesissä, uimaharjoituksissa.

Hyvä Homma!
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

ike60

Tervetuloa, käpykaarti!

Quote from: käpykaarti on 21.12.2010, 23:29:20
Ilman apuanne tosin olisin jo murheen mustissa vesissä, uimaharjoituksissa.

Sitä uimaanopettelupaikkaa kutsutaan murheen Alhoksi.

monokultturisti

Tervetuloa kaikille! Hyvin nuorten ihmisten kiinnostus on jotenkin erityisen mieltä lämmittävää.
Quote from: ElenaDaylights on 12.12.2010, 16:06:53
Olen oululainen sh.
Mitä tuo lyhenne muuten tarkoitti?
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

Tunkki

Eiköhän sh liene sairaanhoitaja.

dothefake

Asiayhtestä päätellen, voihan se olla shiiakin.
-Tytti Tuppurainen

tsuomi

On kai kohteliasta esitäytyä tullessaan uuteen ympäristöön, mutta pidätän itselleni oikeuden salata oikean henkilöllisyyteni.  Syynä on aikalailla sama kuin monella muullakin, mielipiteiden esittäminen julkisesti ja tietyissä yhteyksissä saattaa vaikuttaa henkilön yksityiselämään ja julkisiin suhteisiin, jopa uhata fyysistä koskemattomuutta.
Vakavasta aloituksesta huolimatta olen kyllä huumorinkin ystävä, mutta haluan kirjoittaa lähinnä asiasta tällä foorumilla. En ole vielä tutustunut tämän foorumin kirjoituksiin, mutta linkin sain tänne luettuani Halla-ahon Scripta-blogia.
Olen monessa asiassa samoilla linjoilla J.Halla-ahon kanssa, mutta katson edustavani ihan omaa mielipidelinjaani, kuten jokaisen itsenäisesti ajattelevan ihmisen pitääkin.

Olen hiukan alle viisikymppinen perheenisä, työelämässä ja maksan asuntolainaa.  Poliittisesti olen oikealla, mutta en ole koskaan ollut yhdenkään poliittisen järjestön jäsenenä.  Oma poliittinen katsomukseni ei sovi yhdenkään puolueen ohjelmaan.  Ehkä katsomukseni avautuu muillekin kunhan pääsen kommentoimaan tai kirjoittamaan omia kirjoituksia tänne.

Tässä näin aluksi.  Nyt keskityn tutkimaan tätä foorumia.

T.Suomi (nimimerkki)

Tom Kärnä

Quote from: tsuomi on 27.12.2010, 22:59:00
On kai kohteliasta esitäytyä tullessaan uuteen ympäristöön, mutta pidätän itselleni oikeuden salata oikean henkilöllisyyteni.  Syynä on aikalailla sama kuin monella muullakin, mielipiteiden esittäminen julkisesti ja tietyissä yhteyksissä saattaa vaikuttaa henkilön yksityiselämään ja julkisiin suhteisiin, jopa uhata fyysistä koskemattomuutta.
Vakavasta aloituksesta huolimatta olen kyllä huumorinkin ystävä, mutta haluan kirjoittaa lähinnä asiasta tällä foorumilla. En ole vielä tutustunut tämän foorumin kirjoituksiin, mutta linkin sain tänne luettuani Halla-ahon Scripta-blogia.
Olen monessa asiassa samoilla linjoilla J.Halla-ahon kanssa, mutta katson edustavani ihan omaa mielipidelinjaani, kuten jokaisen itsenäisesti ajattelevan ihmisen pitääkin.

Olen hiukan alle viisikymppinen perheenisä, työelämässä ja maksan asuntolainaa.  Poliittisesti olen oikealla, mutta en ole koskaan ollut yhdenkään poliittisen järjestön jäsenenä.  Oma poliittinen katsomukseni ei sovi yhdenkään puolueen ohjelmaan.  Ehkä katsomukseni avautuu muillekin kunhan pääsen kommentoimaan tai kirjoittamaan omia kirjoituksia tänne.

Tässä näin aluksi.  Nyt keskityn tutkimaan tätä foorumia.

T.Suomi (nimimerkki)

Tervetuloa foorumille, T.Suomi
-John Sheridan

Asser Salo

Hankin tunnuksen jo pari vuotta sitten, mutta sen käyttö on jäänyt melko olemattomaksi, vaikka aktiivisesti Hommaa seurailenkin. En osaa vielä sanoa, ryhdynkö kirjoittelemaan enemmänkin, mutta ajattelin kuitenkin tässä vaiheessa tulla esittäytymään hommalaisille.

Päädyin Hommaforumille Scriptan kautta. Tutustuin Scriptaan vuonna 2006, ja vaikutuin suuresti kirjoittajan kyvystä argumentoida sekä rohkeudesta kirjoittaa omalla nimellään asioita, joita olin itsekin ajatellut. Luulin vielä tuolloin kuuluvani vähemmistöön - mutta nyttemmin olen ilokseni ja huojennuksekseni huomannut, että samanhenkisiä on muitakin, kokonainen forumillinen.

Vaikka maahanmuuton kissa on nyt nostettu pöydälle, eikä epäkohdista voida enää vaieta, käytän Internetin suomaa mahdollisuutta esiintyä nimimerkillä ja olla paljastamatta itsestäni tietoja, joiden perusteella minut voitaisiin yksilöidä.

Voin kuitenkin kertoa olevani terveellä tavalla kansallismielinen ja suomalaisuudestani ylpeä mies, jonka mielestä maahanmuuttopolitiikkaa tulisi harjoittaa "maassa maan tavalla" -periaatteella ja siten, että maahanmuuttajille ei sallittaisi minkäänlaista positiivista erityiskohtelua. Koulutukseltani olen juristi - ja olenkin pannut hämmennyksellä ja epäuskolla merkille sen, miten tiettyä poliittiseksi luonnehdittavaa agendaa on ryhdytty toteuttamaan erilaisissa viranomaisprosesseissa.

Tom Kärnä

Tervetuloa, nimim. Asser Salo.
-John Sheridan

Sibis

Quote from: Asser Salo on 28.12.2010, 00:25:14
Päädyin Hommaforumille Scriptan kautta. Tutustuin Scriptaan vuonna 2006, ja vaikutuin suuresti kirjoittajan kyvystä argumentoida sekä rohkeudesta kirjoittaa omalla nimellään asioita, joita olin itsekin ajatellut. Luulin vielä tuolloin kuuluvani vähemmistöön - mutta nyttemmin olen ilokseni ja huojennuksekseni huomannut, että samanhenkisiä on muitakin, kokonainen forumillinen.

Voin kuitenkin kertoa olevani terveellä tavalla kansallismielinen ja suomalaisuudestani ylpeä mies, jonka mielestä maahanmuuttopolitiikkaa tulisi harjoittaa "maassa maan tavalla" -periaatteella ja siten, että maahanmuuttajille ei sallittaisi minkäänlaista positiivista erityiskohtelua. Koulutukseltani olen juristi - ja olenkin pannut hämmennyksellä ja epäuskolla merkille sen, miten tiettyä poliittiseksi luonnehdittavaa agendaa on ryhdytty toteuttamaan erilaisissa viranomaisprosesseissa.

Eikä pelkästään me vaan suomalaisista suurin osa!

Maan tavalla:  :flowerhat: :flowerhat: väänsivät asian puoluepoliittisiin lahjuksiin ja kähmintöihin ikäänkuin kaikki muut kansalliset perinteet unohtaen, koulukasvatus tapoinemme, asuminen yhteisöissä jne.

Valitettavaa faktaa on, että viranomaisetkin noudattavat kaksoisstandardia. Suomen romanot ovat jo pitkään saaneet nauttia tästä, veronmaksajien kustannuksella!

Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

Kimmo Andersson

Morientes. Olen ihan tavallinen nuivistunut jätkä Hämeenlinnasta ja Hommaa ryhdyin lueskelemaan joskus tämän vuoden alusta. Scriptaankin eksyin kai jonkun nettisivun kautta ja pidin niitä kirjoituksia linjassa oman mielipiteen mukaan.

Nyt sitten päätin ryhtyä rekisteröidyksi Hommalaiseksi ja sen jälkeen onkin tullut vietettyä aikaa täällä forumeissa enemmänkin.

Mitä nuivistumiseen tulee, niin en pidä itseäni ihan sikarasistina. Olen ollut sivarina koulutuskeskuksessa, jossa opetettiin mm. sompuille kieltä ja muita peruskoulun aineita. Ihan mukavia neekereitä olivat siellä. Rappukäytävässä jossa asustelen on 33% (3/9 eikö?) ulkkiksia. Yksi ryssä ja pari musulmaania. Eivät ole mitään suurempaa häiriötä aiheuttaneet, vaan käyttäytyvät ihmisten lailla. Sen sijaan nuo kaupoissa ja kaupungilla äblämöivät, usein nuoret, himmeät saa välillä tunteet kiehumaan niin että turpiinveto ei ole kaukana. Onneksi kun isokokoinen mies olen, niin eivät käy heti haaroihin kiinni :)

Jeps. Tämä tässä. Homma on hieno homma.

Marko Parkkola

Tervehdys. Esittäytyminen on helppoa. Nimimerkkini on oikea nimeni, joten googlettamalla selvinnee kaikki olennainen.

verbum

Terve,

Yksinkertainen esittäytyminen

Jollain tavalla pimennossa elänyt ja pidin maahanmuuttoa ja siitä puhumista turhana vouhottamisena enkä oikein jaksanut kiinnostua asiasta. Vasta hiljattain aloin ihmettelemään miksi halla-aho tekee listan henkilöistä joita kannattaa äänestää. Pidin sitä jotenkin Halla-aholta hyvin outona käytöksenä ja se herätti epäluuloja minussa jonka jälkeen luin Halla-ahon blogia ja tulin 180 astetta kääntyneeksi ja pidän nykyään maahanmuuttoa tasan niin tärkeänä että jopa listat ja tästä asiasta puhuminen on erittäin tärkeä asia.

-Tommi-

svobo

QuoteVasta hiljattain aloin ihmettelemään miksi halla-aho tekee listan henkilöistä joita kannattaa äänestää. Pidin sitä jotenkin Halla-aholta hyvin outona käytöksenä ja se herätti epäluuloja minussa jonka jälkeen luin Halla-ahon blogia ja tulin 180 astetta kääntyneeksi ja pidän nykyään maahanmuuttoa tasan niin tärkeänä että jopa listat ja tästä asiasta puhuminen on erittäin tärkeä asia.

Listahan on vasta 30 päivää vanha. Oletko siis kääntynyt 180 astetta viimeisen kuukauden aikana, sehän tekee 6 astetta päivässä? Siinä on poliittisessa keskipakokiihtyvyydessä kiinnipitelemistä.

Ja tervetuloa.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Veli Karimies

Quote from: Kimmo Andersson on 29.12.2010, 16:18:57Rappukäytävässä jossa asustelen on 33% (3/9 eikö?) ulkkiksia. Yksi ryssä ja pari musulmaania.

Jaa Katumalla? ;D

Heikki Luoto

Quote from: verbum on 31.12.2010, 17:19:48
Tommi Rajala, Tampereelta ja maahanmuuttokriittinen. Tekniikan ylioppilas.

Jollain tavalla pimennossa elänyt ja pidin maahanmuuttoa ja siitä puhumista turhana vouhottamisena enkä oikein jaksanut kiinnostua asiasta. Vasta hiljattain aloin ihmettelemään miksi halla-aho tekee listan henkilöistä joita kannattaa äänestää. Pidin sitä jotenkin Halla-aholta hyvin outona käytöksenä ja se herätti epäluuloja minussa jonka jälkeen luin Halla-ahon blogia ja tulin 180 astetta kääntyneeksi ja pidän nykyään maahanmuuttoa tasan niin tärkeänä että jopa listat ja tästä asiasta puhuminen on erittäin tärkeä asia.

Tervetuloa hommaforumille, Tommi.

Myös minä olen Tampereelta, maahanmuuttokriittinen sekä tekniikan ylioppilas.

Olen se, jota Halla-aho suosittelee äänestettäväksi 2011 eduskuntavaaleissa Pirkanmaan vaalipiirissä. Olen ollut Jussin äänestyssuositus myös 2008 kunnallisvaaleissa Tampereella. Erittäin epätodennäköistä, että olisin päässyt tuntemattomuudesta Tampereen kaupunginvaltuustoon 302 äänellä ilman hänen suositusta.

Jussilla oli äänestysvinkkilista jo 2007 eduskuntavaaleissa, minkä perusteella äänestin perussuomalaista ehdokasta.

Olet ollut siinä samassa mediapimennossa, kuten minäkin aikanaan. Tuskallinen tietoiseksi tuleminen maahanmuuttopolitiikan tilasta on ensimmäinen edellytys huolestuttavan kehityksen katkaisemiseksi.

Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto