News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Maxwell Smart

Terve JJ.
Sehän on selvää, että turvallisuusalalla työskentelevät ennemmin tai myöhemmin nuivistuvat, niin että tervetuloa joukkoon!

Tuollahan on pitkä ketju toiseuden kohtaamisesta, varmasti töissä koet jotain ihqua, josta haluat kirjoittaa.

Elemosina

Aikani luettua hommafoorumia päätin rekisteröityä itsekin tänne.

Olen siis Helsinkiläinen kolmikymppinen akateemisesti koulutettu nainen ja nimimerkkini mukaisesti (elemosina=almu) minut sai heräämään yhteiskuntamme epäkohtiin nimenomaan kerjäläiskysymys.

Minulla on monikulttuurinen suku ja olen myös käynyt kouluja eri kulttuureista peräisin olevien ihmisten kanssa. Olen myös asunut useita vuosia etelä-Euroopassa maahanmuuttajana, joten minulla on siitäkin omakohtaista kokemusta.

En ole  :flowerhat: vaikka varmaan siihen ryhmään minut moni sijoittaisi näitten tietojen perusteella :)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Servilia

Quote from: Elemosina on 11.10.2010, 18:05:55
Aikani luettua hommafoorumia päätin rekisteröityä itsekin tänne.

Heippa! Kiva, että tulee lisää naisia :)
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

JaaJee22

Quote from: Maxwell Smart on 11.10.2010, 14:39:21
Terve JJ.
Sehän on selvää, että turvallisuusalalla työskentelevät ennemmin tai myöhemmin nuivistuvat, niin että tervetuloa joukkoon!

Tuollahan on pitkä ketju toiseuden kohtaamisesta, varmasti töissä koet jotain ihqua, josta haluat kirjoittaa.
Pitää kertoo, vaikkakin en saa kertoa missä ja kuka, mutta sen minkä voin, kerron

IDA

Quote from: Servilia on 11.10.2010, 18:12:40
Heippa! Kiva, että tulee lisää naisia :)

>:(

Miten niin? Tullaan tänne häiritsemään toisten meditointia ja kirjoittamaan feminismistä. Eikö klausuuria kunnioiteta enää ollenkaan? Oi aikoja, oi tapoja jne...

No ei vaineskaan. Tervetuloa :)

svobo

Homman mies/nais käyttäjäsuhde tulee aina toisinaan puheeksi. Alkuaikoina, keväällä 2009 suhde oli 11:1, mutta on laskenut siitä lähin tasaisesti, ollen nyt 6,6:1.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Elemosina

Quote from: svobo on 11.10.2010, 18:53:07
Homman mies/nais käyttäjäsuhde tulee aina toisinaan puheeksi. Alkuaikoina, keväällä 2009 suhde oli 11:1, mutta on laskenut siitä lähin tasaisesti, ollen nyt 6,6:1.

Taitaa meillä naisillakin pikkuhiljaa kukkahatut pudota päästä ja ne vaaleanpunaiset aurinkolasit silmiltä ;)

Täällä voi kertoa mielipiteensä ja keskustella aidon rakentavasti myös sellaisten kanssa jotka eivät ajattele samalla tavalla. Tai tällainen käsitys mulle on tullut. Ei ihme että yhä useammat naisetkin ovat tänne tiensä löytäneet.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Miniluv

Quote from: svobo on 11.10.2010, 18:53:07

Suuri osa vaan ei ilmoita sukupuoltaan. Hyvä silti, että suhde on laskenut.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

desperaato

Terve tuloa uudet käyttäjät.

LAINATKAA VAIN SE MIKÄ ON VÄLTTÄMÄTÖNTÄ!

ÄLKÄÄ POSTATKO LIIKAA EIKÄ LIIAN VÄHÄN!

vÄLTTÄKÄÄ RADIGAALISTI ERIÄVIÄ MIELIPITEITÄ!

Kiitos, siinä tärkeimmät.

MaisteriT

Quote from: Elemosina on 11.10.2010, 18:05:55
En ole  :flowerhat: vaikka varmaan siihen ryhmään minut moni sijoittaisi näitten tietojen perusteella :)

Tämä putka yllättää koko ajan siinä, miten kirjoittajat eivät vastaa perusennakkoluuloja.

Tervetuloa.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Pahan ilman lintu

Tervehdys! Uusi hompanssi liittyy seuraan.
Olen 29v korkeakoulut aikoinaan onnistuneesti kesken jättänyt varastomiehen retku, ihan asioita kuitenkin seuraava sellainen. Persujen jäsen olen ollut pari kuukautta.

Olen lurkkeroinut Hommaa jo jonkun aikaa. Kun lukee tota uutissektoria, joutuu huomaamaan että teillä on tolkuton medialukutaito, se on pakko myöntää. Toivottavasti tarttuu itseenikin.  :roll:

Kävin aikoinaan englannin kielistä kv-linjaa amk:ssa ja suurimman osan elostani olen ollut melkoinen mokuttaja.  :facepalm: Nuivistuin sitä perinteistä tietä, Scriptan kautta jota tietysti aikoinaan vastentahtoisesti, nuivistuneen työkaverini yllytyksestä, aloin lukea.

Yritän ainakin olla aktiivinen kirjoittaja, toivottavasti kestän pyörityksessänne.  ;D

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Uljanov

QuoteNuivistuin sitä perinteistä tietä, Scriptan kautta jota tietysti aikoinaan vastentahtoisesti, nuivistuneen työkaverini yllytyksestä, aloin lukea.

Tämä on kyllä aika monella kohtalona, itsekin kunnon mokuttajana väittelin joskus jostain Halla-ahon sanomisista, ja sitä kautta jouduin Scriptaa lukemaan. Siltä tieltä ei sitten ollutkaan enää paluuta.

Tervetuloa foorumille, kaikille muille myös.

Fincum

Quote from: Pahan ilman lintu on 11.10.2010, 21:52:40
... ja suurimman osan elostani olen ollut melkoinen mokuttaja.  :facepalm: Nuivistuin sitä perinteistä tietä, Scriptan kautta jota tietysti aikoinaan vastentahtoisesti, nuivistuneen työkaverini yllytyksestä, aloin lukea.

Jo vain, samaa taudinkulkua kuin allekirjoittaneella. Vieläkin oma 'mokutustaustani' - suoraan sanottuna - vituttaa niin, ettei henki meinaa kulkea.
Kohtaukset on nyt kuitenkin tasaisesti vähenemään päin, kiitos homeopaat  homma^^^ hoitojen.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Tasogare

Tjaa, pitäiskö sitä itsekin raapustaa jotain..

- 25-vuotias mies
- Vaasasta (Olympia-kortteli, brr :S)
- Sähköinsinööri
- Rekisteröidyin vuonna keppi ja kivi
- Halla-Ahon kirjoitusten kautta eksyin tänne
- Muuta ei varmaan tarvita?
Homma^^^ <3    |    On vain vääriä mielipiteitä

http://www.sverigedemokraterna.se/

Nea Orlow

Hei olen Nea aktiivijäsen PS-nuorten Helsingin piiristä. Ikää löytyy 17 vuotta ja opiskelen lukiossa. Kiinnostuin Perussuomalaisista n.2 v sitten ja siten alkoi myös Halla-ahon blogin seuraaminen. Kesti tosin pitkän tovin rekisteröityä tänne, mutta nyt se tuli tehtyä. :)
Eniten politiikassa kiinnostaa maahanmuutto, kielipolitiikka ja kansainväliset suhteet. Olen kansallismielinen ja isänmaallinen. Kiinnostuksiini kuuluu myös Venäjä ja venäjän kieli.  :)
What you do speaks so loudly that I cannot hear what you say.-Emerson

Toni Stenström

Quote from: Nea Orlow on 13.10.2010, 15:17:43
Hei olen Nea aktiivijäsen PS-nuorten Helsingin piiristä. Ikää löytyy 17 vuotta ja opiskelen lukiossa. Kiinnostuin Perussuomalaisista n.2 v sitten ja siten alkoi myös Halla-ahon blogin seuraaminen. Kesti tosin pitkän tovin rekisteröityä tänne, mutta nyt se tuli tehtyä. :)
Eniten politiikassa kiinnostaa maahanmuutto, kielipolitiikka ja kansainväliset suhteet. Olen kansallismielinen ja isänmaallinen. Kiinnostuksiini kuuluu myös Venäjä ja venäjän kieli.  :)

Tervetuloa klubiin! :D

Nea Orlow

Quote from: Toni Stenström on 13.10.2010, 15:22:24
Quote from: Nea Orlow on 13.10.2010, 15:17:43

Tervetuloa klubiin! :D

Voi kiitos Stene ;D !
What you do speaks so loudly that I cannot hear what you say.-Emerson

Boon Choo

Moi,

Ai täällä oli tämmönen virallinen esittäytymisketjukekin. Eli terveisiä vaan täältä "anonyymisti".

Olen jo vuosikausia lueskellut sekä Hommafoorumia ja Scriptaa. Myöhäiseen liittymiseeni vaikuttaa lähinnä se että en ole juurikaan ollut erimielinen kirjoittajien kanssa. Pääosin hienoa luettavaa ja erityinen kiitos moderaattoreille että olette pitäneet tason käytännössä parhaana mitä olen ikinä nähnyt huolimatta suunnattomasta viestien määrästä.

Itse olen kiinnostunut sananvapauteen liittyvistä asioista. En pidä foorumin pääteemaa eli maahanmuuttopolitiikkaa äärimmäisen tärkeänä, mutta se on yksi suurimmista epäkohdista nykyisessä politiikassa. Kai se tarkoittaa että olen jollakin tavalla konsensus ihminen.

Aion äänestää PerSuja tai Muutosta. Muutoksen kannatuskortin olen täyttänyt.

Eipä mulla muuta.
Katarina R Hommaforumilla: "Islamismin ja islamistinen terrorismin nousu on tietysti huolestuttavaa ja ikävä ilmiö. Mutta tuossahan ei ole uskonto taustalla vaan muut asiat."

ike60

Tervetuloa, Boon Choo!

Quote from: Boon Choo on 15.10.2010, 03:35:10
Olen jo vuosikausia lueskellut sekä Hommafoorumia ja Scriptaa. Myöhäiseen liittymiseeni vaikuttaa lähinnä se että en ole juurikaan ollut erimielinen kirjoittajien kanssa.
Olet siis samaa mieltä kmruuskan, Eino P:n, Intensen ja M:n kanssa? Osoittaa todella avaraa mieltä hyväksyä niinkin erilaiset näkemykset.

Mutta ei se mitään. Minunkin mielestäni me kaikki mahdumme tänne oikein hyvin vaikka en ihan kaikkien kanssa olekaan samaa mieltä kaiken aikaa.

PaulR

Quote from: ike60 on 20.10.2010, 22:50:53
Minunkin mielestäni me kaikki mahdumme tänne oikein hyvin vaikka en ihan kaikkien kanssa olekaan samaa mieltä kaiken aikaa.

Onx toi nyt sitä peräänkuulutettua suvaitsevsisuutta? Hyi muumi.

dothefake

Toivotan omasta puolestani tervetulleeksi sinut, minuakin kielet kiinnostavat,
luen auttavasti mm. hieroglyfejä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Paavo

Halla-ahon kirjoituksiin tutustuin pilakuvakriisin aikana. Ulkomaankokemukset olivat tuoneet esille sen, kuinka rakas tämä erityinen suomalainen tapa elää ja olla minua innosti.

Toki suomalainen tapa elää, oli pääasiassa vain jotain kasvamisen myötä vääristyneitä käsityksiä siitä, että mikä oli ollut se ympäristö jossa rakas lapsuuteni oli vietetty. Kuopion työssäkäyntikunnassa siilinjärvellä oli keskustalainen paatos. Käsitykseni mukaan vain rikkaimmat Kuopiossa asuivat omakotitalossa. Onnekkaan Siilinjärveläiset pääsivät omakotitaloasumiseen kiinni. Siilinjärvi oli hiljalleen muuttunut lähiöksi josta käydään töissä kuopiossa (toki aluepolitiikka keskitti kaikki työpaikata kuopioon ja lakkautti ne siilinjärveltä). Kuopiossakin oli omakotialueita, mutta ne olivat kalliita ja nitä rasitti kaupungin kerrosvuokratalot joihin syrjäytyneet rautavaaralta ja muualta hakeutuivat etsimään jännittävämpää maailmaa päihdetyöttömyydelleen.

Vaikka Kuopion täydellinen varhaiskasvatus estäisi yhdestäkään paljasjalka kuopiolaisesta tulevan narkkari tai alkoholisti, niin kaikki lähialueiden narkkaholistit hakeutuivat Kuopion kaupungin vuokra-asuntoihin parempien palvelujen äärellee. Huumemyyjä osaa arvostaa keskustasuntoa. Ehkä torille ikkunat.

Kuopio kerää ongelma-aineksen ja suuren pisneksen. sovinto tässä vaiheessa. Liikevaihto kuopiossa, työntekijät turvassa keskustalaisessa landekuntapaukussa.

Kuopio on keksitty kaupunki joka elää aluepoliittisen tuen turvilla. Paikka on kaukana, siksi se on korruptointinut. vapaa kauppa ei sitä raiakasta.

Vain Riekkisten Paavojen kaltaiset huijarit voivat myydä lisäarvoa tähän affirmative action yliopistoon.

Kuopiossa asuneena, ja sinne vanhemmat jättäneenä kadun tätä aluepolitiittatis periaatetta, joka tahtoo randomisti kartalle kuin tikkaa heittäen jakaa ressursseja. Vaikeassa maantieteellisessä paikassa olevalla yliopistolla ei pitäisi olla etuja.
Ne nuoret jotka suotta ovat kärsineet etäisyydestä pitäisi päästää ytimeen.
Periferia tarjoaa introverteille mahdollisuuksia etsiä merkittäviä mutta epätodennäköisiä tuloksia

Tuija

No mutta! Kuopion tori on Mualiman Napa! Tarkoitus on lähiviikkoina mennä kummienoani äidin syntymätorppaan Kuopion kupeeseen tapaamaan. Puijo kutsuu!

Boon Choo

Quote from: ike60 on 20.10.2010, 22:50:53
Tervetuloa, Boon Choo!

Quote from: Boon Choo on 15.10.2010, 03:35:10
Olen jo vuosikausia lueskellut sekä Hommafoorumia ja Scriptaa. Myöhäiseen liittymiseeni vaikuttaa lähinnä se että en ole juurikaan ollut erimielinen kirjoittajien kanssa.
Olet siis samaa mieltä kmruuskan, Eino P:n, Intensen ja M:n kanssa? Osoittaa todella avaraa mieltä hyväksyä niinkin erilaiset näkemykset.

Mutta ei se mitään. Minunkin mielestäni me kaikki mahdumme tänne oikein hyvin vaikka en ihan kaikkien kanssa olekaan samaa mieltä kaiken aikaa.

Pointti oli kai se että palstan mediaanin kanssa olen samaa mieltä. Kaikilla noilla kirjoittajilla on pointtinsa - vaikka yksi noista trollaa aika selvästi. Olisi kai pitänyt tarkentaa noista äärilaidoista (no offence). Tälle palstalle on ollut vaikeampi osallistua pelkästään sen vuoksi että porukka on ollut aktiivista ja oma näkemys on tullut nopeammin esiin ilman että sitä olisi itse kirjoittanut. Olisiko tämä enemmän tyhjentävää?
Katarina R Hommaforumilla: "Islamismin ja islamistinen terrorismin nousu on tietysti huolestuttavaa ja ikävä ilmiö. Mutta tuossahan ei ole uskonto taustalla vaan muut asiat."

Noottikriisi

Quote from: Boon Choo on 31.10.2010, 04:53:17

Pointti oli kai se että palstan mediaanin kanssa olen samaa mieltä.

Eiköhän palstan mediaani pointtisi ymmärtänyt jo ensimmäisellä yrittämällä.

Itse kärsin vähän vastaavasta ongelmasta, kaikki mieleeni tulevat hienot ajatukset ehtii joku muu jo kirjoittaa paremmin kuin minä osaisin. Tämä haittaa pahasti kommentointia tänne ja oman bloggaamisen olen lopettanut käytännössä kokonaan.

Muutama vuosi sitten yritin velvollisuudentunnosta pinnistää jotain nuivaa netintäytettä mutta nyt tämä on jo niin hyvässä vauhdissa että olen alkanut tyytyä osaani takarivin taavina lisäämässä kriittistä massaa ilman yksilöllistä panosta.
No, lähipiirissä teen vielä aktiivista myyräntyötä nostamalla keskusteluun hölmöimpiä mokutuksia ja esittämällä niistä vitsikkäitä kommentteja. :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Cicero

Tervehdys.

Ajattelin esittaytya. Talla hetkella opiskelen Kiinassa (joka on syy tiettyjen kirjainten puuttumiseen tekstista), mutta Suomen lukio on viela kesken ja palaan kotoisaan Suomeen noin vuoden kuluttua. Olen 17 vuotta vanha, pian 18. Turun lahistolta olen kotoisin.

Koen, etta itsellani on velvollisuus opiskella mahdollisimman paattavaisesti ja myohemmin osallistua politiikkaan. Vaikka tietoni saattavat olla sangen vahaiset on yhteiskunnan parantaminen ehdottoman tarkeaa. Politiikan ohella historia ja filosofia ovat mielenkiintoni kohteita.

Nimien "Scripta", "Halla-Aho" ja "Hommaforum" kuulemista on ollut viime aikoina kovin vaikea valttaa. Niinpa olen itsekin foorumianne lueskellut joitakin kertoja ja Scriptaa lukenut aktiivisemmin. Paatin rekisteroitya, koska tama on mita mainioin lahde hyvien kirjoitusten lukuun ja jokseenkin samanmielisten ihmisten kanssa keskusteluun.

Poliittiset mielipiteeni eivat ole nuoresta iastani johtuen taysin vakaita ja niista puuttuu kokemuksen aani. Silti katson niiden olevan ainakin jossain maarin oikeutettuja. Vaikka aikoinani, olikos se yla-asteen alussa eli noin 13-vuotiaana, olinkin kovin kiinnostunut valistuksen ajan teksteista olen jo kauan sitten tullut siihen tulokseen, etta nykyisessa liberalismissa on vain varjo valistusfilosofien jarjesta. Vapautta ja jarkevyytta kannatettiin aikoinaan, koska ne hyodyttivat kaikkia ja yhteiskunta oli oikeasti sulkeutunut. Nykyiset "liberaalit" kolmessa suuressa puolueissa, vihreissa ja vasemmistoliitossa eivat kuitenkaan ole liberaaleja, he eivat ole mitaan vapaustaistelijoita. Lahinna he nayttavat haluavan vapauttaa meidat vapaudesta sallimalla Islamin, totalitaarisen poliittisen uskonnon, levita. Lisaksi he haluavat hiljentaa kaiken jarkevan Islamia kritisoivan keskustelun syyttamalla rasistiksi ja natsiksi. Mika ei minusta sovellu kovin hyvin ajatukseen sananvapauden kanssa.

En liiemmin pida Islamista, tuosta Lahi-Idan kehitysta jarruttavasta uskonnosta joka leviaa sangen ikavaa tahtia. En myoskaan pida kommunismista tai mistaan muusta typerasta poliittisesta aatteesta. Yhtenainen Eurooppa on silti yksi unelmistani, koska vaikka koen olevani Suomalainen, koen ennen kaikkea olevani Eurooppalainen, Kreikan filosofia, Rooman valtion ja kristillisen etiikan pohjustaman kulttuurin jasen. Kannatan hieman yksinvaltaisempaa ja autoritaarisempaa demokratiaa kuin nykyinen ja minusta kristinuskon asema Euroopassa on turvattava sen moraalisen vaikutuksen vuoksi, vaikken itse olekaan uskovainen. Filosofiassa Hobbes ja hanen yksinvallan perustelut seka Ciceron tekstit ja Marcus Aureliuksen stoalaisuus ovat sydanta lahella. Historiasta minua kiinnostaa melkein kaikki mahdollinen.

Harrastuksiani on mm. eri taistelulajit ja lukeminen. Tykkaan myos pelata aina silloin talloin.

Taalta foorumilta loytynee monia laadukkaita maahanmuuttokriittisia teksteja ja ihmisia, joiden ehdotukset parantaisivat nykyista yhteiskuntaamme merkittavasti. Toivottavasti seuraavissa vaaleissa naemme kansanliikkeen vaikutuksen.

En paase kaymaan talla foorumilla niin usein kuin haluaisin, koska olen Kiinassa talla hetkella. Kiina on minusta Euroopan ohella maailman toinen uskomattoman korkean tason omaava kulttuuri. Lisaksi on hyodyllista tietaa nousevasta imperiumista. Siksipa paatinkin lahtea tanne vaihto-oppilaaksi, ja minulla kuluu paljon aikaa opiskeluun, matkailuun ja yleensa sosialisoimiseen taalla joten en pysty aktiivisesti seuraamaan kaikkia foorumeita ja medioita joita haluaisin seurata. Halusin silti viimein rekisteroitya vaalien lahestyessa.

P.S. Olen taysi-ikainen vaalien koittaessa ja aani menee joko persuille, kristillisdemokraateille tai Muutokselle. Muutosta ei ihan heti uskalla aanestaa ellei tule vaaliliittoa persujen kanssa.

monokultturisti

Quote from: Cicero on 31.10.2010, 11:36:06
Muutosta ei ihan heti uskalla aanestaa ellei tule vaaliliittoa persujen kanssa.

Persujen ja Muutoksen vaaliliitto on jo poissuljettu.
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

AmericanBoxer

Sig hej,

rekisteröinti tapahtui noin minuutissa ylen ykkösen viidakko-ohjelman jälkeen.

Käsittääkseni viidakon kuuluu olla Afrikassa, enhän minäkään mene sinne viemään heille aapasoita...

eli:  :facepalm: :facepalm: :facepalm:
American Boxing - Deadline Action

Micke

^^ Tervetuloa nuivien kerhoon!
Vaikka se olisi erittäin huvittavaa, niin et tainnut nuivistua sen ohjelman aikana?  ;D