News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Scallypunk

Herzlich wilkommen mr. Melville.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

Bxh7+

Hei,
olen opiskelija pääkaupunkiseudulta. Nuivistuin vasta viime joululomalla, kun luin Halla-ahon Scriptan läpi.
Muistaakseni eniten minuun vaikutti nämä kaksi kirjoitusta:
http://www.halla-aho.com/scripta/huijatuksi_tulemisesta.html
http://www.halla-aho.com/scripta/sarvikuono_olohuoneessamme.html
Ei kuitenkaan ollut ihan helppoa eheytyä maahanmuuttokriittiseksi, koska olin tähän asti ajatellut olevani erittäin suvaitsevainen ja vasemmistolainen. Harmitti aika paljonkin, mutta faktojen edessä on turhaa rimpuilla.
  Homman uutisosio on mielestäni erittäin tärkeä; minulla ei ainakaan ollut aavistustakaan miten hankala tilanne on esim. Hollannissa tai Ruotsissa.
"Aina Juhannusyönä Mestari lentää punastelevien krokodiilien vetämällä kattokruunulla luokse lapsukaisten kilttien  ja tuo kaikille kottaraisenpönttöön kultamunan."
-nimim. rapa-nuiv 12.11.2011

Alceste

Quote from: Bxh7+ on 03.09.2010, 00:53:42
Ei kuitenkaan ollut ihan helppoa eheytyä maahanmuuttokriittiseksi, koska olin tähän asti ajatellut olevani erittäin suvaitsevainen ja vasemmistolainen. Harmitti aika paljonkin, mutta faktojen edessä on turhaa rimpuilla.
Teretulemast - älä välitä, nämä eivat ole toisensa poissulkevia. Itskin lasken itseni suvaitsevaiseksi, mutta en "suvaitsevaistoon" kuuluvaksi, ja poliittisesti olen vasemmalle kallellaan.
Maahanmuuttokriittisyys ei ole riippuvainen poliittisesta suunnasta ;)
"At last, the gods remove cock from fucking ass."
--Quintus Lentulus Batiatus

"'Suosi suomalaista' on nykyään ainakin rasistinen ilmaisu. Joutsenmerkki ja suomenlippu ovat rasistisen tuotteen merkkejä. Suomalainen peruna on rasisti."
--Sotakoira@Muro

Ekuli

Ihka ensimmäinen viestini koko hommaan. Tai siis Hommaan.  :)
Miten helpottunut olenkaan, kun löysin teidät ja huomasin, etten ole ajatuksineni yksin! Olen todellakin luullut, että on olemassa skinit, mokut ja Halla-aho. :) Mutta se, että meitä Halla-ahon kannattajia eli Hommalaisia on näin paljon! Jee!

Vai miten määrittelette Hommalaisen? Entäs Nuivan?

Ja minä niin; Ruotsissa syntynyt ja 13 vuotta asunut; nyt jo 20 vuotta Suomessa asunut kahden lapsen äiti. Taloushallinnon töissä. Näin kaukaa seuranneena Ruotsin nykyistä tilaa, tulee kyllä todella surullinen olo ja Todella Todella toivon, että Suomen poliitikot (no, siihen ei kyllä voi luottaa), mutta että Suomen kansa ymmärtää äänestää niin, ettei Suomen tulevaisuus ole samanlainen.
'Ihmisten kutsuminen täysin erilaisista kulttuureista asumaan kanssamme on suurin sosiologinen koe ihmiskunnan historiassa ja on selvää, että se päättyy huonosti'. -tanskalainen psykologi Nicolai Sennels.

P

Quote from: MaisteriT on 27.08.2010, 23:55:16
Quote from: Lemmy on 25.08.2010, 20:57:59
Adoptiolapsi E-Afrikasta? Ei kait sulla ole autoa?

Ei, pelkkä Corolla.

Hakumatkalle lähdetään tietenkin polkupyörällä, ja hiilijalanjälki kompensoidaan ostamalla hiilianeita. (En mä mikään hölmö ole, paitsi silloin kun äänestin Soininvaaraa)

Lähde Corollalla. Afrikassa on kova kiinnostus vanhoja japsiautoja kohtaan. Voit antaa sen perillä kehitysavuksi jollekulle onnelliselle, joka saadun auton vuoksi jättää toiviomatkan Eurooppaan tekemättä?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

ike60

Tervetuloa forumille, Ekuli!

Quote from: Ekuli on 03.09.2010, 18:37:59
Ihka ensimmäinen viestini koko hommaan. Tai siis Hommaan.  :)
Miten helpottunut olenkaan, kun löysin teidät ja huomasin, etten ole ajatuksineni yksin! Olen todellakin luullut, että on olemassa skinit, mokut ja Halla-aho. :) Mutta se, että meitä Halla-ahon kannattajia eli Hommalaisia on näin paljon! Jee!

Vai miten määrittelette Hommalaisen? Entäs Nuivan?
Kaikki hommaforumin jäsenet eli hommalaiset eivät ole Halla-ahon kannattajia. Kaikki forumin jäsenet eivät ole edes nuivia. Tämä on keskusteluareena, johon voi liittyä ihan nuivuutensa asteesta riippumatta. Tänne mahtuvat niin kmruuska ja jesse ikälumi kuin Eino P ja dothefake; asioista voi olla mitä mieltä haluaa, ja sitä ainakin kuunnellaan jolla on jotain sanottavaa - maahanmuuttopoliittisesta kannasta riippumatta. Toki suurin osa täällä olevista on nuivia eli heidän mielestään nykyinen maahanmuuttopolitiikka on liian löysää.

Quote from: Ekuli
Ja minä niin; Ruotsissa syntynyt ja 13 vuotta asunut; nyt jo 20 vuotta Suomessa asunut kahden lapsen äiti. Taloushallinnon töissä. Näin kaukaa seuranneena Ruotsin nykyistä tilaa, tulee kyllä todella surullinen olo ja Todella Todella toivon, että Suomen poliitikot (no, siihen ei kyllä voi luottaa), mutta että Suomen kansa ymmärtää äänestää niin, ettei Suomen tulevaisuus ole samanlainen.

Jos sinulla on vielä siteitä Ruotsiin, olisi mukava jos kysyisit sikäläisiltä mitä mieltä he ovat maansa tilanteesta. Siellä on tosiaankin monia ongelmia: käsistä karannut rikollisuus, mamughetot puolillaan työttömiä, maailman kireimpiin kuuluva verotus (josta yli viidennes kuluu mamusirkuksen pyörittämiseen) jne. Tällä forumilla ei tavallisen ruotsalaisen ääntä juuri kuule, joten se toisi uuden lisän tähän moniääniseen keskusteluun.

Ekuli

at Ike60

Ok- ajattelin, että kaikki kannatamme tai komppaamme Halla-ahoa. Koko ajan hänen tekstejään lukiessa nyökkäilen, että näinhän se on - miten muut eivät sitä huomaa! Tosin 100%:sti ei voi toisen ajatuksia tukea, mutta tuota linjaa pääosin kyllä.

Yritänpä kysellä noilta ruotsalaisilta. Ainakin muutama vuosi sitten eräs totesi, että 'Ruotsissa siitä on tullut aivan järkyttävä onglema', mutta sen enempää emme siitä keskustelleet. Minulle tuli tuo vähän yllätyksenä, koska kun niitä lappasi ja lappasi sisään, niin ajattelin, että Ruotsilla on joku ihan oikea ja toimiva strategia hyötyä siitä maahanmuutosta ja että koska ruotsalaiset ovat ennakkoluulottomia ja vieraanvaraisia, niin toki ajattelin, että sellaista kohtelua saavat vieraat myös itse käyttäytyvät hyvin. Vaan eipä näin ole. 
'Ihmisten kutsuminen täysin erilaisista kulttuureista asumaan kanssamme on suurin sosiologinen koe ihmiskunnan historiassa ja on selvää, että se päättyy huonosti'. -tanskalainen psykologi Nicolai Sennels.

Lasse Laaksonen

Nonni, aloitin tässä Homma Forumilla, kun Uusi Suomi blokkasi minut "todentamattomien henkilökohtaisten väitteiden takia". Tietenkin Uudella Suomella on käytössä todistajat, mutta ei niin suurta asiaa voi hoitaa nettikeskustelulla. Leivätön on sen pöydän oltava.

Olen täällä politiikan muutoksen takis. Tässä on listani.

1. Pakkoruotsi ja liiallinen kaksikielisyys lakkautettava.
2. Vuokralaisten asemaa on alettava parantaa.
3. Talouspolitiikan on tuettava pieniä ja innovatiivisia yrityksiä ja yrittäjiä.
4. Terveydenhuollon eriarvoistus on pysäytettävä.
5. Vanhusten ja nuorten huolto on hoidettava.
6. Suomen ympäristö- ja energiapolitiikan on perustuttava ZERO-waste toimintaan.
7. Ympäristöklusteri on uusi Nokia, Noeton™, eli E = wc^2. Sillä on valtava kysyntä mm. Aasiassa.
8. Rahaa lappava kehitysapu on vaihdettava molemminpuoliseen hyvään kauppaan.

MISTÄ ASIOISTA SINÄ OLET SAMAA TAI ERI MIELTÄ?

Taustani:

S. 1949
Valtiotieteen maisteri, globaali IT- ja ympäristöyrittäjä, taksinkuljettaja, köyhä, vuokralainen, sivistynyt.

Kokemani suomalaisen korruption kosto-metodit:
1. Persona non grata/ ei hyväksytty Nepalin kunniakonsuliksi kahdessti; ulkoministeriö; sillä vastustan viisumien ostamista ja lasten raiskausta.
2. Blogi suljettu/ Uusi Suomi, sillä vastustan korruptiota ja ystävyyssuhteiden perusteella tapahtuvaa korkeimman poliittisen tason piittaamattomuutta.
3. Voittamieni projekteissa työn esto/ ulkoministeriö.

Vastustan siis pakkoruotsia, ruotsista laudatur. Puhun seuraavia kieliä asiakkaideni kanssa: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska, venäjä, italia, espanja, nepali. Osaa tietysti huonosti. Mutta jos on tarpeen, niin opiskelen heti, siis lennossa vaikka taksia ajamalla samanaikaisesti, lisää. Kielipaletissani odottavat lisäksi mandariini, vietnam, hindi.

Omat keksinnöt: "keskustelutähti", mind map pohjainen käyttötapaus- ja käyttöliittymän suunnittelumetodi - vuosia ennen kuin ko. metodit tulivat tunnetuiksi. Osaan siis suunnitella nerokkaita tietokoneen käyttötapoja.

Lisäksi osaan
- Tietokantojen suunnittelu.
- Projektinjohto
- Yritysarkkitehtuuri
- Visiotyöskentely
- Suggestopedia
- Hypnoosi
- Tantra.

Dark Serenity

Quote from: Kielisoturi on 05.09.2010, 20:27:36
- Visiotyöskentely
- Suggestopedia
- Hypnoosi
- Tantra.

Siinä meni miehen uskottavuus tämän skepikon silmissä.

Mitä muuten on visiotyöskentely, josta löytyy googlessa vain 240 matchia?
Murmur

Sinna

Kielisoturin jo suljettua blogia sainkin lueskella somalta vaaleanpunaiselta paperilta. Onko supo ottanut jo yhteyttä?

Scallypunk

Tervehdys Lasse! Hyva etta saavuit foorumille. Kiinnostavaa kuulla tuosta Nepali- ja muista keisseistasi.

MikkoAP

Quote from: Dark Serenity on 05.09.2010, 20:48:48
- Visiotyöskentely
- Suggestopedia
- Hypnoosi
- Tantra.

Siinä meni miehen uskottavuus tämän Skepsiksen jäsenen silmissä.

Henk.koht olen skeptinen myös skeptikoita kohtaan.

Mutta joo, eivät nuo kovin "tieteellisiltä" kuullosta, mutta toisaalta arvelisin, että noita käytetään paljon sellaisten psyykkisen puolen ongelmien hoitoon, joissa plasebo saattaa oikeastikin olla yhtä hyvä kuin varsinainen hoito.

Jos henkilö uskoo, että hänellä on hoidon seurauksena parempi fiilis, niin todennäköisesti hänellä todellakin on parempi fiilis.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

rankka

Quote from: Scallypunk on 05.09.2010, 21:00:39
Tervehdys Lasse! Hyva etta saavuit foorumille. Kiinnostavaa kuulla tuosta Nepali- ja muista keisseistasi.
Ja etenkin tuosta ruotsinkieli asiasta.

IDA

mandariini, vietnam, hindi.

mandariinikiinaan ei ihan oikeasti kannata panostaa. Tärkeää on oppia kirjoittamaan. Se puhe ja dialogi on vain sellaista, että antaa asioiden olla ilmassa. Ne kannattelee sitä kuin potkupalloa ja kuka tiputtaa, niin se häviää. Ihan sama sanooko Ho, Ha vai He. Tärkeintä on sanoa se nopeasti ;)

Miniluv

QuoteMutta joo, eivät nuo kovin "tieteellisiltä" kuullosta, mutta toisaalta arvelisin, että noita käytetään paljon sellaisten psyykkisen puolen ongelmien hoitoon, joissa plasebo saattaa oikeastikin olla yhtä hyvä kuin varsinainen hoito.

Jos henkilö uskoo, että hänellä on hoidon seurauksena parempi fiilis, niin todennäköisesti hänellä todellakin on parempi fiilis.

Sikäli kuin käsitän, terveyskeskusmaksustakaan ei saisi yhtään takaisin, vaikka pystyisikin esittämään todisteet sille, että olon paranemisesta oli 60% plaseboefektin seurausta :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MikkoAP

Kokemani suomalaisen korruption kosto-metodit:
1. Persona non grata/ ei hyväksytty Nepalin kunniakonsuliksi kahdessti; ulkoministeriö; sillä vastustan viisumien ostamista ja lasten raiskausta.

Toivoisin kyllä mainitsemasi todistusaineiston julkistamista, mikäli sellaista todella on.

Esim. Skannausta ja kaikkiin mahdollisiin nettilähteisiin lähettämistä siten, että mahdollisimman moni sitoutuisi, julkisesti ilmoittaen, tai ilmoittautumatta, kopioimaan materiaalin myös omalle koneelleen.

Niin törkeää pedofilian valtiollinen tukeminen on, että syylliset pitää kyllä saada selville.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

MikkoAP

Quote from: Miniluv on 05.09.2010, 21:08:01
QuoteMutta joo, eivät nuo kovin "tieteellisiltä" kuullosta, mutta toisaalta arvelisin, että noita käytetään paljon sellaisten psyykkisen puolen ongelmien hoitoon, joissa plasebo saattaa oikeastikin olla yhtä hyvä kuin varsinainen hoito.

Sikäli kuin käsitän, terveyskeskusmaksustakaan ei saisi yhtään takaisin, vaikka pystyisikin esittämään todisteet sille, että olon paranemisesta oli 60% plaseboefektin seurausta :)

Plaseboefekti on todellinen ja lääketieteessä/farmasiassa/jne. yleisesti hyväksytty ilmiö ja testattavien lääkkeiden pitääkin todistaa riittävää plasebon tehon ylittävää tehoa.

Psyykkisellä puolella tehon määrittäminenkin on kyllä aika vaikeaa.

Dark Serenity

Niinkö arvelisit? Itse haen kesällä yliopistoon psykologiaa lukemaan ja olen täysin toista mieltä näiden käyttöarvosta.

Placebohan on ihan hyödyllinen ilmiö, mutta siihen on syynsä että miksi hoitoa ei nojata placeboon: vaikutus on tilapäinen ja sitä seuraa usein pettymyksen tunne kun asiat eivät muuttuneetkaan.

Jos placeboon nojattaisiin näin, voisimme suoraan skipata psykologinopinnot ja laittaa joku pultsari kadulta höpöttelemään sattumanvaraisia mukavuuksia potilaille ja samalla uskotella että hoito toimii. Oikeastaan voisimme korvata terapian kokonaan ja tökkiä akupunktioneuloilla potilaita... tai pistää nämä kävelemään tulisten hiilien ylitse.
Murmur

MikkoAP

Quote from: Dark Serenity on 05.09.2010, 21:23:50

Niinkö arvelisit? Itse haen kesällä yliopistoon psykologiaa lukemaan ja olen täysin toista mieltä näiden käyttöarvosta.

Placebohan on ihan hyödyllinen ilmiö, mutta siihen on syynsä että miksi hoitoa ei nojata placeboon: vaikutus on tilapäinen ja sitä seuraa usein pettymyksen tunne kun asiat eivät muuttuneetkaan.

Ei, en arvele noin.

Tarkennuksena: en tietenkään haluaisi noille hoidoille psykiatrisia/psykologisia hoitoja vastaavaa statusta.

Mutta noin epävirallisina "hoitoina" lieviin tapauksiin, ne voisivat toimia ihan ok.

Esim. lievässä masennuksessa on aikalailla pelivaraa hoitojen suhteen, kun taas vakavassa masennuksessa tarvitaan jo kovaa lääketieteellistä näyttöä.

Lasse Laaksonen

Quote from: Dark Serenity on 05.09.2010, 20:48:48

Visiotyöskentely, Business Visioning.

Mentorini on harvard Business Schoolin professori Richard L. Nolan. Sain koulutuksen KPMG:ltä, Nolan, Norton & Co:lta, Boston, Mass. Näillä opeilla olen tehnyt lukuisia suuria yrityskonsultointeja Suomessa ja Nepalissa.

Koulutuksessa käytiin läpi IBM Americas, Merck, Pfizer, Volvo, Ford, Mazda, Apple, Bentton HBC:n case-malleina, jotka siis oli johtanut Nolan, Norton & Co.

Tuija

Tuija on yksi oikeista etunimistäni, mutta ei kutsumanimeni, koska kutsumanimeni oli jo varattu täällä. Jussi Halla-aho, tuo sanataiteen sulttaani, on tehnyt kirjoituksillaan suuren vaikutuksen minuun ja aion äänestää häntä. Hommafoorumia olen kurkistellut viime kunnallisvaaleista lähtien aina silloin tällöin välillä enemmän välillä vähemmän. Joistakin tapahtumista ja aiheista foorumilla olen siis jonkun verran perillä, mutta paljon on maahanmuuttoaiheita, joista en tiedä mitään.

Olen aiemmin keskustellut lähinnä joillakin suljetuilla kristittyjen foorumeilla ja huomannut olevani kiihkeä väittelijä, joka kuitenkin lopulta huomaa olevansa väärässä. Yleinen kanta varmaankin on, että kannattaisi pitää turpansa kiinni asioista, joista ei tiedä mitään, mutta minulle nuo keskustelut ovat olleet erittäin kasvattavia ja mieltä avartavia. Jos en olisi alkanut vänkäämään asioista, en olisi koskaan tullut muuttaneeksi mielipiteitäni, siksi saatan täälläkin syyllistyä vänkäämiseen, sillä olen huomannut sen olevan hyväksi itselleni (kasvunpaikka), vaikka muut siitä kärsivätkin.  :)

Hommafoorumille minulla ei tosin tunnu olevan paljoakaan sanottavaa. Täällä on kaikki jo sanottu paljon minua viisaampien ihmisten suulla ja tunnen muutenkin usein olevani keskusteluissa se tyhmä "mustatuntuu"-ihminen, jolla ei ole rationaalisia perusteluita ja tieteellisiä tilastoja esittää mielipiteidensä tueksi. Inhoan saarnaamista ja totuuden torvena esiintyviä ihmisiä (näitä on uskonnolliset foorumit pullollaan) ja tästä johtuu, että minulle on tarttunut erittäin sitkeästi kirjoitustyyli "minusta tuntuu/minun mielestäni/näkisin asian näin", koska en halua esiintyä minkään asian ehdottomana profeettana. Tämä tyylini on jo täällä Hommassa herättänyt ärtymystä.

Tykkään kuitenkin kirjoitella, vaikka älyä päässäni ei niin paljon olekaan ja lupaan yrittää keskittää juttuni lähinnä Uuninpankolle ja Peräkammariin ja katselen hiljaa ja kunnioittaen sivusta, kun viisaat miehet keskustelevat maahanmuuttopolitiikasta muissa vakavastiotettavissa osioissa.

Haluan vielä sanoa, että minua on alusta asti suuresti miellyttänyt Hommafoorumin jako Tupaan, Salonkiin, Pajaan, Peräkammariin jne. Se on niin hienosti oivallettu ja hauska jaottelu!

ike60

Tervetuloa forumille, Tuija!

Quote from: Tuija on 14.09.2010, 18:38:24
Hommafoorumille minulla ei tosin tunnu olevan paljoakaan sanottavaa. Täällä on kaikki jo sanottu paljon minua viisaampien ihmisten suulla ja tunnen muutenkin usein olevani keskusteluissa se tyhmä "mustatuntuu"-ihminen, jolla ei ole rationaalisia perusteluita ja tieteellisiä tilastoja esittää mielipiteidensä tueksi.

Eiköhän sinulle tule vielä mieleen paljonkin sanottavaa: nämä ovat niin monipiippuisia asioita, että kaikkea sanomisen arvoista ei millään ole voitu sanoa. Muista myös, että tänne kirjoittelun lisäksi tai sijasta voit toimia monin muin tavoin järkevämmän maahanmuuttopolitiikan puolesta. Lisätietoja Pajassa.

Tykkään kuitenkin kirjoitella, vaikka älyä päässäni ei niin paljon olekaan ja lupaan yrittää keskittää juttuni lähinnä Uuninpankolle ja Peräkammariin ja katselen hiljaa ja kunnioittaen sivusta, kun viisaat miehet keskustelevat maahanmuuttopolitiikasta muissa vakavastiotettavissa osioissa.

Osallistu toki keskusteluun aina kun sinusta tuntuu että sinulla on sanottavaa. Äläkä unohda että tällä forumilla on myös paljon viisaita naisia, vaikka poliittisille keskustelupalstoille tyypillisesti enemmistö kirjoittajista on miehiä. Lue vaikka mitä tänne ovat kirjoittaneet Vera, Elisa, Malla, Inna, Phantasticum, Vetinari ja monet muut.

EDIT: unohtunut tervetulotoivotus lisätty

Landlord

Hei kaikki Hommalaiset!

Seurattuani tätä foorumia alku kesästä lähtien (erityisesti etusivun aiheita) päätin rekistöröityä tämän foorumin käyttäjäksi. Omalla nimelläni en halunnut muutamista syistä, tässä ehkä oleellisimmat;
- Arvostan ja pidän työpaikastani (Nykyisessä yhteiskunnassa ei valitettavasti hirveästi arvosteta sitä, että olet "hommalainen"
- Osa täällä esitettävistä mielipiteistä mahtuu omaan arvomaailmaani, osa taas ei.
(eli jos en voi allekirjoittaa kaikkia tämän foorumin mielipiteitä, en halua edustaa sitä omalla nimelläni.)

Lyhyt esittely itsestäni
Olen pk-seudulla asuva parikymppinen nuorimies, jonka arvomaailma perustuu konservatiivisiin arvoihin. Olin ennen SUURI kokoomuksen kannattaja, oli hyvin lähellä etten liittynyt kokoomusnuoriin ja lähtenyt vaikuttamaan sitä kautta politiikkaan, sillä politiikka on ollut pienestä pitäen erityisen kiinnostavaa minulle.. Kunnes nykyinen johto astui remmiin ja kauhistellen olen katsonut, kuinka puolue hylkäsi konservatiiviset arvonsa "koti,uskonto,isänmaa" ja vaihtoi ne uusin arvoihin "vapaus, vastuu ja demokratia, mahdollisuuksien tasa-arvo, sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen. "

Katainen, tuo Savon lahja maailmalle, ohjasi puoleensa arvot sinne, mihin itse en henkilökohtaisesti voi/voisi seurata. No kun katsotaan muita puolueita, ainoa äänestämisen arvoinen puolue oli ja on Perussuomalaiset. Tämäkin siitä syystä että ovat rehellisesti ainoa puolue, joka ajaa Suomeen järkevämpää maahanmuuttopolitiikkaa ja jolla on vielä edes ripaus konservatiivisia arvoja.

Ehkä meni vähä ohi siitä mitä tältä viestiketjulta haetaan, mutta kertoo sen mitä teidän minusta tarvitsee tietää, ainakin toistaiseksi.

Ystävällisin terveisin

Landlord

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tuija

Kiitos ike60:lle tervetulotoivotuksista!

Quote from: Landlord on 15.09.2010, 20:10:11
--- kauhistellen olen katsonut, kuinka puolue hylkäsi konservatiiviset arvonsa "koti,uskonto,isänmaa" ja vaihtoi ne uusin arvoihin "vapaus, vastuu ja demokratia, mahdollisuuksien tasa-arvo, sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen. "

Minäkin olen ollut surullinen, että Kokoomuksen arvoihin eivät enää kuulu koti, uskonto ja isänmaa, mutta ei nuo mainitsemasi uudet arvot mielestäni mitään huonoja arvoja ole, vaan erittäin kannatettavia. Olen kokenut, että Kristillisdemokraatit kannattavat noita arvoja (koti, uskonto, isänmaa) yhä paitsi maahanmuuttopolitiikan suhteen, ja KD sopii mielestäni hyvin puolueeksi arvokonservatiiville. Eduskuntavaaleissa tulen kuitenkin äänestämään Perussuomalaisia, koska on sopiva ehdokas ja haluan näpäyttää ja saada pakkaa vähän sekaisin ja jopa suuret puolueet hämmennyksiin. Pidän myöskin Timo Soinin persoonasta paljon, myös hänen puheistaan, vaikka en olekaan vakuuttunut, kuinka osaava poliitikko hän olisi valtaa saatuaan, mutta tuskin kovin paljon huonompi kuin nykyisetkään ministerimme.

Mika.H

Jos sattuu olemaan niin, ettet ole jo löytänyt elämänkumppaniasi niin minulla olisi muutama ehdokas, jotka arvostaisivat tuollaista asennetta... :-*
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Tuija

Quote from: Mika.H on 15.09.2010, 22:05:38

Jos sattuu olemaan niin, ettet ole jo löytänyt elämänkumppaniasi niin minulla olisi muutama ehdokas, jotka arvostaisivat tuollaista asennetta... :-*

Hommaan pitäisi perustaa osio "Kyökki", jonne kaikki naiset menevät kirjoittamaan.

Scallypunk

Ole nyt Mika suvaitsevainen ja avoin alaka kaariydy salaperaisuudeen viittaan. Kerro siis meille!  :)

Mika.H

Quote from: Tuija on 15.09.2010, 22:11:44
Quote from: Mika.H on 15.09.2010, 22:05:38

Hommaan pitäisi perustaa osio "Kyökki", jonne kaikki naiset menevät kirjoittamaan.

ei jumazuikka. kaipa olet myös lapsi ja eläinystävällinen jos lemppaan tuon 20v nurkissa lojuneen naiskunnan edustajan pihalle?
;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri