News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

BastardoGrande

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.07.2010, 18:39:53
Quote from: mimmi on 30.06.2010, 14:00:03
Täältä löytyisi 27 vuotias juuri silmänsä avannut 2 lapsen (kohta kolmen) äiti.

Tänne löysin muutoksen kautta ja nyt autuaana imen tietoa vähän joka puolelta ja yritän sitä sitten sisäistää.

Silmien avaamisesta voin kiittää mieheni siskoa joka kokee olevansa henkisesti neekeri (aivan omia sanojaan), ja harjoittaa sitten rasismia kantaväestöä kohtaan.

No hienot sivut joka tapauksessa ja eiköhän täältä hetkeksi lukemista löydy:)

Kohteliaimmin ihmettelen, miksi "henkiseksi neekeriksi" ilmoittautuva ihminen viitsii kiduttaa itseään asumalla Suomessa? Jonkun pitäisi neuvoa tätä kärsivää ihmistä, että hän saisi elämänsä kuntoon muuttamalla sellaiseen maahan, jossa on hänen hengenheimolaisiaan. Näitä maita on todella useita Euroopan eteläpuolella.

Kertokaa joku, mikä on 'henkinen neekeri'?
Ja voisinko minäkin olla sellainen?
[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Simo Lipsanen

Kyseessä ilmeisesti ns. "wigger", joka käyttäytyy kuin etnisen suojavärin omaava.

(http://c2.api.ning.com/files/S2QjNaKW8sOx-LctqTucYXcIP*AWI604j6rhoA-WazHKqkT0l05UwueSrIikglg0LGaOCRf02XEIxMfgJr7l4QXjIKxiy4pl/wigger.jpg)

Miniluv

Jokainen voi itse olla oman elämänsä henkinen neekeri!!1! Jos ette usko, pyytäkää vaikka esitelmöitsijä Trainers' Houselta käymään. Silloin voi löytyä sisäinen sankarikin.

Mutta takaisin niihin esittelyihin sitten :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Hallucirational

Päivää. Liityin luettuani foorumia parin viikon verran. Ensi vuonna onkin sitten ensimmäiset eduskuntavaalit joissa olen äänioikeutettu.

Simon Elo

Quote from: Hallucirational on 02.07.2010, 16:28:26Ensi vuonna onkin sitten ensimmäiset eduskuntavaalit joissa olen äänioikeutettu.

Tervetuloa. Hienoa että olet nuorena sen verran kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, että liityt foorumille. Uskon että käytät äänesi viisaasti. :)

Der Füllfederhalter

Terve mieheen!

Olen tarkasti lukenut Kansallismielistä keskusteluforumia ja nyt sitten tätä sekä lehtien uutispalstojen keskusteluja jo kauan. Minua kiinnostaa monikultturismin määritelmä. Sisun palstalla päädyttiin siihen, että sitä on kahdenlaista: Hyvää suomalaista ja pahaa vääränlaista. Keskustelu iskusta Gay Paraden kimppuun sai minut viimein rekkautumaan tänne.

PS. En ole VHM (valkoinen homomies).

Jouni Tirkkonen

Olen 38-vuotias lähihoitaja Keravalta. Työskentelen sairaankuljettajana ja toimin Tehyn luottamusmiehenä työpaikallani. Olen Keravan kaupungin uusi kaupunginvaltuutettu kaudella 2009-2012, sekä sosiaali-ja terveyslautakunnan jäsen. Olen eduskuntavaaliehdokkaana Uudellamaalla 2011. Ajatuksiini voi tutustua osoitteessa http://jounitirkkonen.blogit.uusisuomi.fi/

monokultturisti

Tervetuloa, nimellisen jäsenen status olisi ehkä paikallaan? Sitä voi hakea ottamalla yksityisviestillä yhteyttä adminstratoriin (käyttäjät Homma Admin, Hommaforum Admin, BOFH, ...).

EDIT: Oikea ja tarkempi ohje Miniluvilta linkistä. Enpä muuten muistanut että hänkin on admin eikä vain moderator.

http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg413762.html#msg413762

Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

mux

Hei,

Olen noin 30v. ingenjööri pk-seudulta.

Syitä siihen miksi päätin rekisteröityä tänne, ovat ensinnäkin se, että mielestäni on edes vähän reilumpaa kirjoitella ja lukea forumin sisältöä nimimerkin suojista. Ilolla huomasin, etteivät palstat ole täynnä umpirasistisia kirjoitteluja, vaan perusteltuja ja asiallisia kirjoituksia muustakin kuin pelkästä maahanmuutosta.

Eniten nykyisessä menossa nyppii se, että jotkut saavat tehdä mitä tahansa. Tarkoitan tarpeeksi korkeassa asemassa olevia poliittiisa päättäjiä, virkamiehiä, tai tavis juoppoja, mamuja - kaikkia yhteiskunnan hyväksikäyttäjiä. Ihan siksikin, että me kaikki maksamme tämän tavalla tai toisella. Jos emme muuta ymmärrä, niin eikö sitten edes rahaa? Se ei ole tärkeintä elämässä, mutta se voisi olla alku. En siis katso ihonväriä, vaan henkilön käyttäytymistä.

Tiedostan maahanmuutosta aiheutuvat ongelmat, samoin kuin sen välttämättömyyden järjen rajoissa - jonkun on oltava bussikuski tai siivooja, jos meistä aboriginaaleista ei siihen riittävissä määrin ole. Samoin joillakin on oikeasti ihnimillinen hätä kotimaassaan - kumma kyllä suurin osa tulijoista on hyvissä voimissa olevia miehiä, eikä niitä oikeasti sodasta ja kurjuudesta kärsijöitä.

Rikostelu täällä ei tunnu hetkauttavan, kun ei ole kunnon rangaistuksiakaan. Miksi tappajat saavat kulkea vapaana vain tappaakseen uudestaan? Miksei sitä lasketa, paljonko verotuloja tapetut tuottivat, vaan yritetään tukityöllistää ja mielenterveyshoitaa rikollisia samaan aikaan kun työttömiä on huru mykket ja nuoriso voi aina vain huonommin ja huonommin? Suurimmat rikokset kaikista ovat ylinopeudet maanteillä, warettaminen ja herjaaminen. Sananvapauskin horjuu.

Miniluv

Quote from: monokultturisti on 07.07.2010, 10:13:15
Tervetuloa, nimellisen jäsenen status olisi ehkä paikallaan? Sitä voi hakea ottamalla yksityisviestillä yhteyttä adminstratoriin (käyttäjät Homma Admin, Hommaforum Admin, BOFH, ...).

Ohje täällä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,17923.0.html

Tervetuloa!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Gert Lush

Terve! Täällä noin nelikymppinen expatti Englannista. Homma-foorumia ja Vieraskirjaa on tullut seurattua jo vuosia, ja aiheet lähellä sydäntä. Pidän teidät kuulolla paikallisista kotkotuksista.. Ensi hätään en muuta osaa sanoa, kuin että paikalliset mustat on tosi k*rpiintyneitä tiettyihin afrikan mustalaisiin täällä, muuten täällä on hyvin monietninen, mutta monokulttuurinen meininki, josta itse pidän. Terveiset täältä entisestä orjatervalaivamekasta.

Simo Pasanen

....

JM-K

Moro, Simo!
Ja tervetuloa foorumille.

Quote from: Simo Pasanen on 08.07.2010, 00:15:26
Tällä foorumilla maahanmuutollisiin kysymyksiin liittyvien tosiasioiden esiintymistiheys on suurempi kuin virallisilla kanavilla, mutta päämäärät uupuvat kait molemmista leireistä. Mitä hommalaisilla on esittää taantumuksellisen nihilismin tilalle?

Oletko jo tutustunut Muutos 2011 tavoiteohjelmaan? Siellä on hyvinkin kattavasti vastattu esittämääsi kysymykseen päämääristä ja tavoitteista.

Tiedän, että kaikki esittämämme asiat ovat hyviä ja toteuttamiskelpoisia. Helposti ja halvalla.

Jaa mistä sen tiedän? Siitä, että mokuttajaleiri ei ole suostunut millään lailla ottamaan niihin kantaa. Niinpä, jos ei voi mollata, kannattaa olla hiljaa...

http://muutos2011.fi/pdf/Tavoiteohjelma.pdf

Kannattaa lukea. Ja kysymyksiä saa esittää.

webberi

HERPES

No kai munkin pitää sitte esittäytyä. Pidän kuitenkin varovaista linjaa koska olen vok:ssa töissä, en siksi että pelkäisin oman duunini puolesta vaan asukkaiden turvallisuudesta johtuen. Eli olen 35 vuotias "nuori" pk-seudulta. Koulutukseltani olen Sosiopaatti AMK. Harrastuksinani ovat vanhat autot, rock, matkustelu ja juopottelu. Olen ollut sosiaalialalla töisssä noin 4 vuotta joista viimeisen vok:ssa. Polittiselta kannaltani olen nykyisin suht oikealla mutta mahtuu menneisyyteni vasemmistolaisuuttakin jos kohta ei kovin vakavasti. Täytyy myöntää  että olen minäkin kerran Virheitä äänestänyt kun en ollut vielä "valaistunut". Nykyisessä työssäni saan/joudun näkemään monikulttuurisuuden rumemmat kasvot ja läheltä. En voi kuin ihmetellä miten tyhmiä meidän suomalaisten päättäjien täytyy olla että tälläinen pelleily voi jatkua. Tiedän että tämä virsi on kuultu sataan kertaan, mutta millä ihmeen arvoilla tälläinen verovarojen tuhlaus oikeutetaan samaan aikaan kun omat vanhukset, lapset etc. kärsivät rahojen puutteesta.
Esimerkiksi romanit jotka eivät kuitenkaan saa mitään turvapaikkaa saavat vapaasti hakea sitä vuodesta toiseen. Nyt tullut lain tiukennus on yhtä tyhjän kanssa koska vaikka EU-kansalaisen oleskeluoikeus päättyisikin, meillä ei ple mitään keinoja poistaa heitä maasta vaan he voivat IOM kautta hakea ilmaista paluulentoa ja odotusajan nauttia täysylläpidosta hotellissa. Heilläkin on "oikeuksia".

Niko Saarinen

Vaikka olenkin jo kirjoittanut aikaisemmin tähän ketjuun, enkä tiedä, että kuuluko tämä tänne mutta kuitenkin. "Nimetönpuskistahuutelu" loppuu tähän.
Niko Saarinen, Ikä 21 , Rakennusmies(keväällä alkavat insinööriopinnot) asuinpaikkana ovat olleet Helsinki, sekä nykyään tämä S-joen ympäristö.

Scallypunk

Quote from: Nikkenakuttaja on 15.07.2010, 20:27:57
Vaikka olenkin jo kirjoittanut aikaisemmin tähän ketjuun, enkä tiedä, että kuuluko tämä tänne mutta kuitenkin. "Nimetönpuskistahuutelu" loppuu tähän.
Niko Saarinen, Ikä 21 , Rakennusmies(keväällä alkavat insinööriopinnot) asuinpaikkana ovat olleet Helsinki, sekä nykyään tämä S-joen ympäristö.

Moro Nikke.
Nimellisen statuksen hakuohjeet: http://hommaforum.org/index.php/topic,17923.0.html
Ja tervetuloa.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

vellihousu

Quote from: Päivänsäde on 12.07.2010, 21:15:23

Laittaisin mielellään vaikka lähikuvan naamastani tännekin,....siispä pysyn noissa mieheni ottamissa kuvissa, joissa olen kaukaa katsottuna ja henkilöllisyyttäni ei tunnista.

Koska sairas luonteeni löytää kaikesta positiivisestakin aina jotain negatiivista, niin kommentoin tätäkin.

Näistä etäisistä, utuisista kuvista ei voi olla saamatta mielikuvaa, etteikö kyseessä olisi tavattoman kaunis ja NAISELLINEN nainen. Olet tätä varmaan omasta mielestäsikin, sillä huomaan, että haluaisit olla esillä myös ulkoisen "kauneutesi" avulla.

Ennustan, ettei mene kauaa, kun tavalla tai toisella saamme "käsiimme" tarkempia pikseleitä ihanuudestasi. Olet kuin Johanna Kurkela usvaisella niityllä.

Miesten päiväuni ulkoisesti ja kaiken kukkuraksi myös SISÄISESTI.

Mihinkäs sinä Päivänsäde tällä kohtuuttomalla miellyttämisellä pyrit? Me olemme kuin ne menninkäiset, jotka ihailemme kauneuttasi, muttemme voi tulla koloistamme sitä katsomaan,..

"Hämärä jo metsään hiipi,
päivänsäde kultasiipi juuri aikoi lentää eestä sen,
kun mennikäisen pienen näki vastaan tulevan,
se juuri oli noussut luolastaan.
Kas, menninkäinen ennen päivän laskua ei voi
milloinkaan elää päällä maan.
Katselivat toisiansa,
menninkäinen rinnassansa
tunsi kummaa leiskuntaa.
Sanoi: "Poltat silmiäni,
mut en ole eläissäni nähnyt mitään yhtä ihanaa!
Ei haittaa vaikka loisteesi mun sokeaksi saa,
on pimeässä helppo taivaltaa.
Jää kanssani, niin kotiluolaan näytän sulle tien,
ja sinut armaakseni vien!"
Säde vastas: "Pekko kulta,
pimeys vie hengen multa,
enkä toivo kuolemaa.
Pois mun täytyy heti mennä,
ellen kohta valoon lennä, niin en hetkeäkään elää saa".
Niin lähti kaunis päivänsäde, mutta vieläkin
kun menninkäinen yksin tallustaa
hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on,
ja toinen yötä rakastaa."
"mielenosoitukset on kommareiden touhuja, kuten taistelut ja yhtenäiset kansat"

Inka

Olen 32v ja Helsingistä. Eksyin ensin Scriptaan ja sieltä tänne, ja kun näin otsikkobannerin olin myyty. En ole tunteeseen pohjautuvan argumentoinnin ystävä, ja tilastot bannerissa lupaavat sikäli hyvää.

En edes tiennyt Homman kauheasta maineesta, ja se tuli yllätyksenä jälkeenpäin, kun törmäsin 'hommalaisuuden' käyttämiseen kirosanana. Kyseessä oli tilanne, jossa esitin näkemyksiäni maahanmuuttopolitiikan toimivuudesta.

ike60

Quote from: Inka on 18.07.2010, 17:16:34
Olen 32v ja Helsingistä. Eksyin ensin Scriptaan ja sieltä tänne, ja kun näin otsikkobannerin olin myyty. En ole tunteeseen pohjautuvan argumentoinnin ystävä, ja tilastot bannerissa lupaavat sikäli hyvää.

En edes tiennyt Homman kauheasta maineesta, ja se tuli yllätyksenä jälkeenpäin, kun törmäsin 'hommalaisuuden' käyttämiseen kirosanana. Kyseessä oli tilanne, jossa esitin näkemyksiäni maahanmuuttopolitiikan toimivuudesta.

Tervetuloa forumille, Inka!

Olisi mukava lukea lisää tuosta hommalaisuuden noususta voimallisuudessaan sukupuolielinten ja paholaisen inkarnaatioiden tasolle vaikkapa tässä ketjussa.

Muistutukseksi kaikille, että vireillä on homma-porukan yhteinen kulttuurinautinto Inkan käsikirjoittamassa ja ohjaamassa teatteriesityksessä, jonka aihe on kutkuttavan mielenkiintoinen (lisää esityksestä täällä). Itsekin olen myönteisessä hengessä harkitsemassa näytelmän katsomista.

98%

Olen silmäillyt Hommaa jo pidemmän aikaa ja päätin lopulta liittyä foorumille itsekin. Tähän ajoi ensisijaisesti huoli ja ahdistus siitä, minkälaiseksi monikulttuuriseksi kaaokseksi Suomea - muiden länsimaiden tavoin - ollaan rikastamassa, sekä siitä kuinka paljon taloudellista tappiota ja inhimillistä kärsimystä rikastamisesta tavalliselle veronmaksajalle koituu.

Olen koulutukseltani maisteri ja töissä alalla, jolla maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen on kauheaa ja monikulttuurisuus upeaa. Jälkimmäinen voi olla tottakin: Olen tehnyt palkitsevaa yhteistyötä osaavien ulkomaalaisten kanssa, enkä epäröisi hetkeäkään toivottaa heitä Suomeen pysyvästi. Mutta palkitseva yhteistyö ei valitettavasti ole itsestäänselvyys kaikkien maahanmuuttajien kohdalla. Minun on mahdotonta hyväksyä, että Suomeen houkutellaan kohtuuttomilla sosiaalieduilla maahanmuuttajia, joiden kanssa yhteistyö on erityisen vaikeaa.

Olen asunut joitakin vuosia maassa, jossa monikulttuuristamisprosessi on tällä hetkellä huomattavasti pidemmällä kuin Suomessa. Kyseisen maan pitkälle edennyt monikultturisuus ei ollut ainoa syy paluuseeni Suomeen, mutta se oli yksi niistä. Olen siis käytännössä sekä maahanmuuttaja että paluumuuttaja. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut näkemyksiini mm. toimivasta ja ei-toimivasta integraatiosta, maassa-maan-tapojen kunnioittamisen ehdottomasta tärkeydestä sekä maahanmuuttajan velvollisuuksista vastaanottavaa yhteiskuntaa kohtaan.

Homma-foorumilta toivon mahdollisuutta seurata ja olla itsekin osana rationaalista ja konstruktiivisesti kriittistä maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyvää keskustelua. Todellisessa elämässä minulla ei ole siihen mahdollisuuksia, joten kiitos tästä.

Haukion Kala OY

Quote from: 98% on 20.07.2010, 00:17:54
Olen silmäillyt Hommaa jo pidemmän aikaa ja päätin lopulta liittyä foorumille itsekin.

Tervetuloa. Itsekin olen uusi jäsen. Sisua katsellut jo monta vuotta ja nyt Hommaa. Olen byggäduunari (Master jotain paskaa) ja koitan olla korjausrakentaja.

Tässä sitä nyt ihmetellään. Paras lukemani kirja: Dan Simmons: Hyperion (jatko-osineen)
Toisena tulee William King: Space Wolf Omibus.

Ei tässä muuta. Penkki parhammillan  150+.

Scallypunk

Tervetuloa 98%. Hommassa on useita ulkomailla aikaa viettäneitä kirjoittelijoita. Itsellänikin tuo kohtaamisteorian käytännönanti UK:ssa aijoi pitkälti tälle foorumille. Kiinnostuksen herättyä, myös huoli Suomen kohtalosta aidosti alkoi kiinnostamaan.
?› ?›  _______  __     ___     _____   /\__                          ?› ?›
      ?› ?›  \    / |/ /_/\_|   \    \  _ \ / /_ \/\  /\                   ?› ?›
      ?› ?›  /\ \/| / / \/\/| |\ \    \//_// / / / / / /                   ?› ?›
      ?› ?› /  \ \| \ \ /  \| |_\ \  / / \/ /_/ / /// /

dothefake

Mistäs 98:sia saa, itse en ole löytänyt kuin 96:sta.
Tervetuloa vaan, samoin Haukion Kala Oy, on jo aiemmin pitänyt kehua nimimerkkiäsi.
Ja, no kehutaan nyt Scullupunkiakin, ettei tule paha mieli.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

ike60

Tervetuloa forumille, 98%!

Quote from: 98% on 20.07.2010, 00:17:54
Olen koulutukseltani maisteri ja töissä alalla, jolla maahanmuuttopolitiikan kritisoiminen on kauheaa ja monikulttuurisuus upeaa. Jälkimmäinen voi olla tottakin: Olen tehnyt palkitsevaa yhteistyötä osaavien ulkomaalaisten kanssa, enkä epäröisi hetkeäkään toivottaa heitä Suomeen pysyvästi. Mutta palkitseva yhteistyö ei valitettavasti ole itsestäänselvyys kaikkien maahanmuuttajien kohdalla. Minun on mahdotonta hyväksyä, että Suomeen houkutellaan kohtuuttomilla sosiaalieduilla maahanmuuttajia, joiden kanssa yhteistyö on erityisen vaikeaa.

Se upeus on pitkälti kiinni siitä, mikä merkitys monikulttuurisuudelle annetaan. Minullekin on rikkautta se, että kirjoittelen tätä amerikkalaisfirman tekemällä läppärillä, kuuntelen itävaltalaista musiikkia, söin juuri viikunoita, ja työpaikallani on mukava ranskalainen vaihtotutkija. Monikulttuurisuus tarkoittaa kuitenkin yleensä jotain muuta; kannattaa lukaista esim. Kerosen blogikirjoitus aiheesta.

Quote from: 98%
Olen asunut joitakin vuosia maassa, jossa monikulttuuristamisprosessi on tällä hetkellä huomattavasti pidemmällä kuin Suomessa. Kyseisen maan pitkälle edennyt monikultturisuus ei ollut ainoa syy paluuseeni Suomeen, mutta se oli yksi niistä. Olen siis käytännössä sekä maahanmuuttaja että paluumuuttaja. Tämä on luonnollisesti vaikuttanut näkemyksiini mm. toimivasta ja ei-toimivasta integraatiosta, maassa-maan-tapojen kunnioittamisen ehdottomasta tärkeydestä sekä maahanmuuttajan velvollisuuksista vastaanottavaa yhteiskuntaa kohtaan.

Sinulla on selvästi kokemusta ja näkökulmaa jonka ansiosta sinulla on paljon annettavaa tälle forumille. Olisi mukava lukea kokemuksistasi esimerkiksi täällä.

Quote from: 98%
Homma-foorumilta toivon mahdollisuutta seurata ja olla itsekin osana rationaalista ja konstruktiivisesti kriittistä maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyvää keskustelua.

Tämän forumin keskustelu on ns. moniäänistä, minkä takia rationaalisuuden ja konstruktiivisuuden aste vaihtelee. Mutta kyllä kaipaamaasi kaltaista keskustelua on täällä ihan kohtalaisesti.

Mistä olet muuten saanut innoituksen nimimerkkiisi?

98%

Kiitos kaikille tervetulleeksi toivottaneille ja pahoittelut perustietojen pihtaamisesta. Kyse ei ole ylimielisyydestä, vaan pelosta että joku tunnistaisi minut kiellettyine ajatuksineni. Rekisteröitymiseenkin oli jonkinasteinen kynnys. Valitettavasti näin Suomessa vuonna 2010.

Quote from: ike60 on 20.07.2010, 11:25:06
Sinulla on selvästi kokemusta ja näkökulmaa jonka ansiosta sinulla on paljon annettavaa tälle forumille. Olisi mukava lukea kokemuksistasi esimerkiksi täällä.

Ike60, kiitos linkeistä. Kirjoitan mielelläni kokemuksistani forumille tulevaisuudessa, sillä ulkomailla asuminen on ollut merkittävä syy nuivistumiseeni. Uskallan myös arvella, että juuri fanaattisimpien monikultturistien joukossa on hyvin vähän sellaisia, joilla on kokemusta nimenomaan tavallisen arjen haasteista sellaisissa yhteiskunnissa, jotka ovat aivan erityisen rikastuneita.

Quote from: ike60 on 20.07.2010, 11:25:06
Mistä olet muuten saanut innoituksen nimimerkkiisi?

Tieteilijät ovat aikanaan määritelleet, että ihmisen ja simpanssin DNA on 98-prosenttisesti identtinen. Todellisuudessa luku saattaa olla hieman pienempi, mutta tuo 98% on jäänyt sellaiseksi maagiseksi numeroksi evoluutiopiireissä. Tähän kuitenkin haluan lisätä, että Islamia lukuunottamatta en vastusta uskontoja.

Ilkka Partanen

Morjens vaan.

Olen 31-vuotias mies Kuopiosta ja Kokoomuksen aktiivijäsen eli hillun mukana erilaisissa poliittisissa riennoissa ellei aivan pakottavaa syystä jättäytyä pois ilmaannu ja vaalit, etenkin eduskuntavaalit, ovat se huikea spektaakkeli jolloin tekemistä varsin kiitettävästi riittääkin. Minut voi bongata ihan livenäkin useimmista tilaisuuksista, joskaan en ole ehdolla eduskuntaan, enkä ollut ehdolla edes Kunnallisvaaleissa viimeksi. Se tosin johtui siitä, että toimin erään ystäväni kampanjasta vastaavana, niin olisihan se outoa ollut itse ehdolla olla samaan aikaan. Olen ollut jäsenenä vasta 2006 alkaen, niin olen nähnyt noin toimijan ominaisuudessa kaikki muut paitsi Presidentinvaalit. Tosin silloin Presidentinvaaleista reilu puoli vuotta eteenpäin ryhdyin pitkän ja perusteellisen harkinnan jälkeen ihan puolueen jäseneksi. Tähän vaikutti myös se, että eräässä tilaisuudessa minulle tuli mahdollisuus kysellä ilman kiirettä Kataiselta kaikenlaista mikä nyt siihen aikaan mietitytti ja sain niin hyviä vastauksia että otin piiritoimistoon yhteyttä heti Kuopioon muutettuani.

Sittemmin Hommaan tutustuin löydettyäni 2006 aikoihin sattumalta Jussi Halla-ahon blogin ja aloin pohdiskella sitä myötä enemmänkin näitä maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyviä asioita. Ei niistä tosin tällä alueella tule sinänsä paikallisella tasolla mitään ratkaisevia poliittisia kysymyksiä, mutta hyvä se on silti ymmärtää että alkaa olemaan jo useampiakin paikkoja joissa tilanne on hyvin toisenlainen, niin Suomen sisällä EU:sta puhumattakaan.   

Pidän myös blogia Uudessa Suomessa, jonka osoitteen voi allekirjoituksestani huomata ja käydä vilkaisemassa. Uskoisin että täällä kirjoittelevia kiinnostaa noin blogini aihepiireistä "monikulttuurisuus ja rasismi", mutta otan siellä toki kantaa muihinkin asioihin. Jonkin verran jopa kiitosta sekä yllättävän myönteistä palautetta noin yleisesti ja toisinaan ihan itsensä puolueiden toimijoilta ovat tuoneet pienpuolue-esittelyt joita olen sinne kirjoitellut viime vuoden kesäkuusta lähtien. Ne ovat ihan kirjaimellisesti esittelyjä, eikä niissä ole ainakaan tarkoitus tuoda esiin omaa mielipidettäni minkään puolueen linjauksista vaan vertailla ja pohdiskella niitä noin yleisessä hengessä.    

Angelos

Tarinan mukaan sudet lähettivät kerran lähettiläitä keskuudestaan lampaiden luokse ystävyyden osoituksena. ''Miksi'', ne sanoivat, ''meidän pitäisi tapella ikuisesti? Eläisimme mielellänne kanssanne niityillä, jotka eivät ole synkkiä kuin metsät. Mutta nuo häijyt koirat keskuudessanne eivät anna meidän tulla luoksenne. Ne ovat kaiken pahan alku ja juuri. Ne haukkuvat meille ja yllyttävät meitä. Meillä ei ole mitään teitä lampaita vastaan. Miksi siis sallisitte muutaman rähisevän rakin lietsoa vihaa ja epäsopua, kun voisimme elää ystävyydessä? Lähettäkää ne pois, niin ikuisen ystävyytemme ja rauhamme välillä ei ole enää estettä.'' Lampaat kuuntelivat ehdotusta mietteliäänä. ''Tosiaan, koirat haukkuvat aina susille. Näemmehän heidät jatkuvasti tappelemassa susien kanssa. Eikö siis todella olisi parempi häätää mokomat riitaa haastamasta, ja elää sovussa ja rauhassa, yhdessä susien kanssa?'' Kuultuaan tämän koirat ratkesivat kovaan mekkalaan. ''Ettekö näe,'' ne haukkuivat, ''että sudet huijaavat teitä? Ne haluavat vain syödä teidät, eivät muuta!'' Sudet vastasivat: ''Siinäs näitte! Me tulimme luoksenne rauhassa ja sovussa, ja he hyökkäävät kimppuumme! Häätäkää heidät, niin rauha ja ystävyys voivat kukoistaa.'' Lampaat määkivät olevansa yhtä mieltä, ja hääsivät pois parhaat suojelijansa.

Heti koirien lähdettyä sudet söivät lampaat.

Läntinen Eurooppa on tuo lammaslauma. Sen itsetuhoinen käytös on tuskallista seurattavaa, erityisesti kun tietää, että ongelmat ovat näkyvissä ja estettävissä. Mutta vaikka vaarasta varoitettiin, varoitetaan ja tullaan varoittamaan, sillä ei ole väliä niin kauan kuin kansalaiset hautaavat päänsä hiekkaan. Niin kauan kuin lampaat eivät usko, ei koirien varoituksilla ole virkaa. Lampaat tajusivat erehdyksensä vasta kun oli liian myöhäistä. Suomella ja Euroopalla ei ole varaa jäädä siihen rooliin.

Maahanmuuttokriittisyydellä riittää vastustajia, mikä on luonnollista. Helppo valhe on aina miellyttävämpi vaihtoehto kuin ikävä totuus. Se ei silti ole, eikä se saa olla, mikään syy pysyä hiljaa. Islam on kiistaton uhka läntiselle kulttuurille, dogmaattinen, alistava ja uskossaan vakaa. Koraani on kirjaimellisesti Jumalan sanaa, joka ikinen lause ja virke. Lisäksi Islam on yksi lähetysintoisimmista uskonnoista maailmassa, jonka tärkeimpiin tavoitteisiin lukeutuu muiden kulttuurien, tapojen ja uskontojen assimilointi. Kyse on poliittisesta doktriinista: Koko maailma on alistettava ummaan, kalifin alaisuuteen. Huomionarvoisesti se ei juuri tee eroa uskonnollisen tai poliittisen auktoriteetin välillä: Islam on sen alkuajoista saakka ollut äärimmäisen poliittinen uskonto. Tämä on täydellisessä ristiriidassa perinteisen läntisen sekularismin kanssa.

Aina niin ylpeä, riitaisa, voimakas, hajaantunut ja ristiriitainen Eurooppa taas on uppoutunut hiljaiseen apatiaansa, jossa se miettii mikä meni vikaan. Arvotyhjiö on näkymätön, mutta todellinen. Johtajuuden puute ja korruptio kertovat oireilusta.

Demokratia kärsii perisynnistään: Järjestelmän hyväksikäytöstä. Suomi tuhlaa muiden mukana valtavat määrät rahaa sellaisten ihmisten kotouttamiseen, sopeuttamiseen ja työllistämiseen joilla ei ole lähtökohtaisesti halua kotoutua, sopeutua tai työllistyä. Oikeuslaitos kuluttaa loputtomiin aikaa ja rahaa hitaissa käsittelyissä, jotka eivät johda mihinkään, mitä voisi sanoa oikeudeksi. Johtajilla ei ole halua saati kykyä ratkaista ongelmia, joten ne lykätään tuleville sukupolville.

En epäile hetkeäkään, että nykyiset ongelmat voidaan ja tullaan ratkaisemaan. Kyse on siitä, kuinka pian. Sillä tiellä Homma tulee auttamaan, ja siksi päätin osallistua keskusteluun täällä.

Olen tutustunut tarkemmin Hommaan viime aikoina, ja pidän näkemästäni. Itse olen 17-kesäinen, miespuolinen opiskelija Lounais-Suomesta.

Hynkel

Olen kolmekymppinen akateeminen ylityöllistetty perunanenä Etelä-Suomesta. Mitäs muuta tässä pitäisi sanoa? Olen aika tavallinen.

Olen ollut piilonuiva jo pitkään ja lukenut välillä Halla-ahon ja muiden blogeja, mutta tänne Hommaan en ole aiemmin jaksanut kirjautua.

ike60

Tervetuloa forumille, Angelos, Kokokokonkokkoko ja Hynkel!

Quote from: Angelos on 06.08.2010, 07:20:41
Läntinen Eurooppa on tuo lammaslauma. Sen itsetuhoinen käytös on tuskallista seurattavaa, erityisesti kun tietää, että ongelmat ovat näkyvissä ja estettävissä. Mutta vaikka vaarasta varoitettiin, varoitetaan ja tullaan varoittamaan, sillä ei ole väliä niin kauan kuin kansalaiset hautaavat päänsä hiekkaan. Niin kauan kuin lampaat eivät usko, ei koirien varoituksilla ole virkaa. Lampaat tajusivat erehdyksensä vasta kun oli liian myöhäistä. Suomella ja Euroopalla ei ole varaa jäädä siihen rooliin.

Tuo susi-lammas-analogia on kohtalaisen osuva varsinkin lampaiden osalta. Kannattaa kuitenkin muistaa että fanaattisinkaan imaami tuskin ajattelee asiaa pelkästään tuhoamisen kautta: kun islamin vaikutus Euroopassa lisääntyy, entistä useammalla eurooppalaisellakin on mahdollisuus päästä muslimien paratiisiin, ja näin he ehkä ovat omasta mielestään itse asiassa hyväntekijöitä. Vuoden 1939 maahanmuuttajatarjokkaat eivät myöskään ajatelleet tuhoavansa ainakaan mitään arvokasta; hehän tulivat vapauttamaan Suomen kansaa luokkavihollisten ja fasistien ikeen alta. Sosiaaliturvaperäiset maahanmuuttajatkaan eivät luultavasti ajattele toimintaansa toisten kustannuksella elämisenä: monien taloustieteellinen tai muutenkaan abstrakti ajattelu ei riitä siihen, että he tulisivat ajatelleeksi jonkun tai joidenkin muiden luoneen sen vaurauden jota heille sosiaaliturvana jaetaan; lisäksi jotkut luultavasti ajattelevat kaiken tulevan pohjimmiltaan Allahilta, ja länsimaalaiset vain toimivat Allahin välineinä.

Lisäksi kannattaa muistaa, että täystuhoa ei Suomella liene missään järkevässä skenaariossa edessä, pitkäaikaisia, syviä ja vältettävissä olevia vaikeuksia vain: talouden heikkenemistä mm. huoltosuhteen huononemisen myötä, kulttuurin muuttumista epätoivottavaan suuntaan, yleisen viihtyvyyden heikkenemistä mm. rikollisuuden kasvun myötä jne.

Quote from: Angelos
Aina niin ylpeä, riitaisa, voimakas, hajaantunut ja ristiriitainen Eurooppa taas on uppoutunut hiljaiseen apatiaansa, jossa se miettii mikä meni vikaan. Arvotyhjiö on näkymätön, mutta todellinen. Johtajuuden puute ja korruptio kertovat oireilusta.

Siihen arvotyhjiöön on tullut täytteenkorvikkeeksi poliittinen korrektius sekä lällyhumanismi (humanismi varsinaisessa merkityksessään on jotain muuta). Ne tuntuvat tarjoavan itseään ja maailmankuvaansa etsiville samantyyppisiä tunnekylläisiä kokemuksia kuin uskonnot ja suuret poliittiset aatteet aikanaan.

PC ja "humanismi" tuottavat monia ongelmia. Yksi niistä liittyy länsimaisessa ajattelussa syvälle juurtuneeseen dualismiin: aatteet tarvitsevat pahiksia. Saatanan, luokkavihollisen ja lännenelokuvien rosvon paikan ovat politically correct-meemikokoelmassa ottaneet rasistit. Kun oikeat rasistihavainnot ovat Suomessa yhtä harvassa kuin ufot Kuusamon taivaalla (turha virnuilla: siellä on tehty 60-luvun jälkeen lukuisia havaintoja, joskaan ei ole näyttöä että ne olisivat johtuneet ulkoavaruuden kulttuurinrikastuttajista), kohteeksi kelpaa mikä tahansa taho joka lausuu jotain epämiellyttävää toisenrotuisista vaikka rotuja ei olekaan.

Demokratia kärsii perisynnistään: Järjestelmän hyväksikäytöstä. Suomi tuhlaa muiden mukana valtavat määrät rahaa sellaisten ihmisten kotouttamiseen, sopeuttamiseen ja työllistämiseen joilla ei ole lähtökohtaisesti halua kotoutua, sopeutua tai työllistyä.

Kaikkia järjestelmiä käytetään hyväksi tavalla tai toisella: ihmisellä on halu ja pyrkimys sopeutua siihen kulloiseenkin järjestelmään, jonka osa sattuu olemaan. Ja se sopeutuminen ei välttämättä ole sitä sorttia joka esim. lainsäätäjillä on ollut tavoitteena. Sosiaaliturvaperäisten mamujen kohdalla kyse ei ole demokratian hyväksikäyttämisestä, vaan sopeutumisesta länsieurooppalaiseen sosiaaliturvaan ja hyysäykseen. Yhdysvalloissa vallitsee demokratia, mutta vaikka sikäläinen oikeisto hellii ajatusta mustista welfare queeneista, sosiaaliturvan varassa eläminen on siellä marginaalinen ilmiö.

Itse uskon että moni humanitaarinen mamu haluaa vaihtelevassa määrin kotoutua, sopeutua ja työllistyäkin. Humanitaaristen mamujen kotoutumis-, sopeutumis- ja työllistymisvaikeudet johtuvat monesta muustakin seikasta kuin halun puutteesta. Esteeksi tulevat monesti esimerkiksi olematon koulutus, oman kulttuurin asettamat rajoitukset esimerkiksi miehen tai naisen roolin suhteen, käpertyminen kanssakäymiseen pelkästään oman etnisen ryhmän kanssa sekä matala älykkyys. Työllistymisen esteenä on myös mm. jäykistä työmarkkinoista johtuva korkea rakenteellinen työttömyys.

En epäile hetkeäkään, että nykyiset ongelmat voidaan ja tullaan ratkaisemaan. Kyse on siitä, kuinka pian. Sillä tiellä Homma tulee auttamaan, ja siksi päätin osallistua keskusteluun täällä.

Hyvä että uskot vahvasti asioiden korjaantumiseen. Kannattaa kuitenkin muistaa, että ongelmat ratkeavat yleensä vain, jos ihmiset - me - ratkaisemme ne.

Angelos

Kiitos tervetulotoivotuksesta!

QuoteLisäksi kannattaa muistaa, että täystuhoa ei Suomella liene missään järkevässä skenaariossa edessä, pitkäaikaisia, syviä ja vältettävissä olevia vaikeuksia vain: talouden heikkenemistä mm. huoltosuhteen huononemisen myötä, kulttuurin muuttumista epätoivottavaan suuntaan, yleisen viihtyvyyden heikkenemistä mm. rikollisuuden kasvun myötä jne.

Ymmärrän. En tietysti mihinkään Armageddoniin ja ratsumiehiin usko, mutta juuri nuo mainitsemasi pitkäaikaiset ongelmat ovat ne varsinaiset haitat.

QuoteSiihen arvotyhjiöön on tullut täytteenkorvikkeeksi poliittinen korrektius sekä lällyhumanismi (humanismi varsinaisessa merkityksessään on jotain muuta). Ne tuntuvat tarjoavan itseään ja maailmankuvaansa etsiville samantyyppisiä tunnekylläisiä kokemuksia kuin uskonnot ja suuret poliittiset aatteet aikanaan.

PC ja "humanismi" tuottavat monia ongelmia. Yksi niistä liittyy länsimaisessa ajattelussa syvälle juurtuneeseen dualismiin: aatteet tarvitsevat pahiksia. Saatanan, luokkavihollisen ja lännenelokuvien rosvon paikan ovat politically correct-meemikokoelmassa ottaneet rasistit. Kun oikeat rasistihavainnot ovat Suomessa yhtä harvassa kuin ufot Kuusamon taivaalla (turha virnuilla: siellä on tehty 60-luvun jälkeen lukuisia havaintoja, joskaan ei ole näyttöä että ne olisivat johtuneet ulkoavaruuden kulttuurinrikastuttajista), kohteeksi kelpaa mikä tahansa taho joka lausuu jotain epämiellyttävää toisenrotuisista vaikka rotuja ei olekaan.

Totta. Eihän se nykyhumanismi pysty paljoakaan arvotyhjiötä korvaamaan, mutta jotain on näemmä pitänyt keksiä, eikä mikään muu ollut sallittua. Sinänsä huvittavaa, että monet profiloivat itsensä juuri liberaaleiksi, jotka taistelevat sortoa vastaan. Kun enemmistö on liberaaleja järjestelmässä, jossa enemmistö laajalti asioista ja edustajista päättää, niin keitä vastaan he oikein taistelevat? Itseäänkö?

QuoteKaikkia järjestelmiä käytetään hyväksi tavalla tai toisella: ihmisellä on halu ja pyrkimys sopeutua siihen kulloiseenkin järjestelmään, jonka osa sattuu olemaan. Ja se sopeutuminen ei välttämättä ole sitä sorttia joka esim. lainsäätäjillä on ollut tavoitteena. Sosiaaliturvaperäisten mamujen kohdalla kyse ei ole demokratian hyväksikäyttämisestä, vaan sopeutumisesta länsieurooppalaiseen sosiaaliturvaan ja hyysäykseen. Yhdysvalloissa vallitsee demokratia, mutta vaikka sikäläinen oikeisto hellii ajatusta mustista welfare queeneista, sosiaaliturvan varassa eläminen on siellä marginaalinen ilmiö.

Demokratioiden suurin ongelma piilee yhdessä niiden tärkeimmistä perusteista olemassaololleen: Ne takaavat parhaansa mukaan yksilön suojan ja vapauden systeemiltä. Valitettavasti samasta syystä niiden on vaikeampaa suojella yksilöitä toisiltaan tai puuttua yksilöiden toimintaan. Kuten kaikessa, niissäkin on hyöty- ja haittapuolensa. Sen sijaan muissa järjestelmissä kyse on enemmän järjestelmän sisäisestä korruptiosta, ei niinkään järjestelmän itsensä hyväksikäytöstä.

QuoteItse uskon että moni humanitaarinen mamu haluaa vaihtelevassa määrin kotoutua, sopeutua ja työllistyäkin. Humanitaaristen mamujen kotoutumis-, sopeutumis- ja työllistymisvaikeudet johtuvat monesta muustakin seikasta kuin halun puutteesta. Esteeksi tulevat monesti esimerkiksi olematon koulutus, oman kulttuurin asettamat rajoitukset esimerkiksi miehen tai naisen roolin suhteen, käpertyminen kanssakäymiseen pelkästään oman etnisen ryhmän kanssa sekä matala älykkyys. Työllistymisen esteenä on myös mm. jäykistä työmarkkinoista johtuva korkea rakenteellinen työttömyys.

Toki kaikilla maahanmuuttajilla on lähtökohtaisesti halu sopeutua, mutta eroja on yksilöittäin ja kulttuurien kohdalla.

Kysymys on kuitenkin enemmän siitä, mitä sopeutumisella ymmärretään. Nimenomaan tässä Islam tulee mukaan. Islam, kuten tiedetään, on varsin aggressiivinen uskonto, jonka oppi on varsin pitkälle muuttumatonta: Koraani on kirjaimellisesti Jumalan sanaa. Jo sen tulkinta voidaan nähdä harhaoppisuutena, ja tämä pätee laajalti Islamin eri suuntausten parissa. Kun asia nyt on näin, saa kirjan kehotus maailmankalifaattiin varsin erilaisen kaiun. Se on sekä uskonto että poliittinen ideologia, jonka yhteiskuntarakenne on tarkasti määritelty.

Tätä taustaa vasten ei ole vaikea ymmärtää, miksi monet muslimit vierastavat länttä. Kuten kaikki uuteen maahan, kielestä ja kulttuurista tietämättöminä saapuneet hekin kohtaavat omat vaikeutensa, ja jäävät helposti sosiaaliturvan ja omien yhteisöjensä pariin. Heidän uskontonsa kehottaa yhteiskuntajärjestelmään, joka poikkeaa näkyvästi heitä ympäröivästä, joka toimii myös helppona syyllisenä heidän omille ongelmilleen. Miksi syyttää onnea tai itseään, kun voi syyttää lännen jumalattomia yhteiskuntia? Ei ole mikään ihme, että radikaali Islam nostaa päätään.

Siinä taisikin olla jo tarpeeksi offtopiccia tältä erää.  ;D