News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

jarde

Hei,

Olen akateemisesti koulutettu mies Helsingistä. Ajattelin liittyä Homma-Foorumiin, koska olen huolestunut nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta. Se, että on kriittinen nykyistä aivan liian leväperäistä maahanmuuttopolitiikkaa vastaan ei ole sama asia kuin että on samalla rasisti. En ole rasisti, en vain halua veronmaksajana elättää lukutaidottomia elintasopakolaisia, jotka vievät vähiä resursseja Suomen kansalaisilta (terveydenhoitoresursseja, koulupaikkoja, kaupungin vuokra-asuntoja jne.) eivätkä vastaavasti kykene osallistumaan maan rakentamiseen ja maksamaan veroja.

Vähän aikaa sitten kuulin, että itärajan takana on tyypillinen lääkärin palkka n. 1000 - 1500 euroa. Monia venäläisiä lääkäreitä on tämän takia muuttanut Suomeen, jossa lääkärin palkka saattaa olla kuusinkertainen. En yhtään ihmettele tätä enkä ole tästä pahoillani. Suomi vain hyötyy siitä, että jokin toinen maa ensin kasvattaa lapsen läpi koululaitoksen, sitten maksaa hänelle kalliin yliopistokoulutuksen (lääkärin koulutus on yhteiskunnalle yksi kalleimmista koulutuksista) ja sen jälkeen toinen maa saa hyödyn, kun valmis lääkäri vaihtaa maata.

Mutta sitä järjettömyyttä en ymmärrä, että tänne tuodaan jostain tietystä maasta ihmisiä, jotka kuulemma ovat 80-90 -prosenttisesti lukutaidottamia (eikä siis tietenkään myös mitään koulutustakaan, puhumattakaan yliopisto-tason koulutuksesta). Tällaisista elintasopakolaisista ei ole suomen kansalaisille kuin haittaa:
- Isolle perheelle (esim. vanhemmat ja 5-10 "lasta") pitää antaa iso kaupungin vuokra-asunto. Vuokra-asunto on samalla pois suomalaisten kaupunkilaisten käytöstä. Ja millainen asuntopula esim. Helsingissä on?
- Lasten koulutuskustannukset.
- Terveydenhoitokustannukset.
- 20 vuoden kuluttua slummeja ja yhteiskunnallisia ongelmia (esim. Ruotsissa BKT:sta menee jo nyt 20% pakolaisten kustannuksiin).
=> En halua osallistua tähän typeryyteen ja sen maksamiseen suomen kansalaisena. Mutta mitä voi tehdä? Kukaan poliitikko ei uskalla puuttua asiaan, ettei leimaudu rasistiksi.

Kaksi ehdotusta:
1. Homma voisi yrittää vaikuttaa, että seuraavissa eduskuntavaaleissa olisi vaalikoneissa selkeä kysymys: Pitääkö maahanmuuttopolitiikkaa kiristää: kyllä/ei?
2. Hommalaiset voisivat aktivoitua suurimpien puolueiden politiikassa.
=> Itse aion äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa henkilöä, joka selvästi vastustaa nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa. Minulle on samantekevää, mitä poliittista puoluetta hän edistä.

t. Jarde

P.S. Jussi Halla-Aho saa kaiken kunnioitukseni, että on uskaltanut nostaa tämän asian esille. Jos hän on eduskuntavaaliehdokkaana, niin ainakin minun ääneni on varma.
Asiallinen nykyisen liian avoimen maahanmuuttopolitiikan vastustaja. En ole rasisti.

Santaklaus

Perus VHM (VastustanHoltitontaMaahanmuuttoa) tyyppi täältä napapiirin sykkeestä. Lets Homma begin.

Orpheus

Quote from: Santaklaus on 23.02.2010, 17:47:18
Perus VHM (VastustanHoltitontaMaahanmuuttoa) tyyppi täältä napapiirin sykkeestä. Lets Homma begin.

Tervetuloa!
Itsekkin täältä sykkeestä kirjoittelen.

petebe

Terveisiä EU:n ytimestä ;D

Olen lukenut keskusteluja jo puolisen vuotta ja nyt vihdoin sain rekisteröidyttyä. Olen 41v eronnut mies, kahden lapsen yhteishuoltaja ja palkkani ansaitsen turvallisuusalalla. Muutin pois Suomesta 9v sitten ja jätin reilun kymmenen vuoden mittaisen sotilasuran taakseni.

Kauhulla ja epätoivolla olen seurannut uutisia Suomesta kun huomaan niiden niin selvästi korreloivan sen kanssa mitä nään arkielämässäni jatkuvasti. Ja oikeastaan noilla nykyisen kotikaupungin "huonommilla" alueilla nuokin tämänhetkiset tapahtumat Suomessa olisivat todella rauhallisen päivän merkki.

Toivon pysyväni antamaan jotain keskusteluihin, ja varmasti myös itse saamaan paljon.

Hyvää keväänodotusta kaikille, kirjoittelemisiin.

pete
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa...oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

Puoluekanta määrittää mielipiteen oikeellisuuden sekä syyttämis- että tuomitsemiskynnyksen. -oma-

Arvoton

-pitkälti 5. kymmenennellä
-ainoa työläinen täällä (?)
-kokemusta kirjanpidosta betonin muottivaluun, trukista rekkaan
-hieman korkeakouluopintoja
Aikuisiän ollut työläisen ja siis itsenikin puolella, mutta työväenliike on nykyisin ihan muiden puolella. Ei minulle sitten taida muuta jäädä kuin kansallissosialismi?

Loppujen lopuksi yksi vitun maku, että Suomi katoaa ja "länsi uppoaa". Oma vikansa.  Silti piruuttani en edesauta asiaa.

MW

Quote from: Arvoton on 03.03.2010, 22:00:49
-pitkälti 5. kymmenennellä
-ainoa työläinen täällä (?)

Ja höpsis. Et todellakaan ole ainoa mitään täällä, ja näköjään nuorikin vielä... tervetuloa.

PikkuA

tervehdys.
tuli tännekkin sitten rekisteröidyttyä ihan mielenkiinnosta,
ja erittäin huolestuneena tulevaisuudesta.
toivotaan että jotain järkeä systeemiin saataisiin.
ikää kolmenkympin verran ja keuhkojen iäksi ilmoitettiin lääkärireissulla 47 v. :D

p.nenola

Quote from: PikkuA on 05.03.2010, 19:49:33
tervehdys.
tuli tännekkin sitten rekisteröidyttyä ihan mielenkiinnosta,
ja erittäin huolestuneena tulevaisuudesta.
toivotaan että jotain järkeä systeemiin saataisiin.
ikää kolmenkympin verran ja keuhkojen iäksi ilmoitettiin lääkärireissulla 47 v. :D
eli olet siis 77v;) lisää röökiä ja vähemmän liikuntaa:))))))))

Magister

Olen nuoremman sukupolven nuiva, valkolakkikaan ei ole ihan vielä hyppysissäni. Elämääni ei olla mamutouhutuksen taholta vielä sanan negatiivisessä merkityksessä "rikastettu", mutta suhtaudun kuitenkin ilmiöön kaikella tilanteen edellyttämällä huolella ja isänmaanrakkaudella. Seuraan ahkerasti kirjoituksia ja blogeja rintamalinjojen molemmin puolin, ja saatan täälläkin esittää vaatimattomia kommenttejani. Useimmiten kyllä pidän suuni kiinni  :)
"National pride has no need of the delirium of race"

dothefake

Tervetuloa, nuorissa on tulevaisuus ja teitä varten tätä tehdään.
Hienoa, että teitä on mukanakin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Nyt, nyt, senkin nokkaeläin, äläpäs säikyttele nuorisoa.
-Tytti Tuppurainen

Blondihko Tihko

Tervetuloa kaikki!  :) Täällä alkaa ilmeisesti olemaan porukkaa jo suunnilleen joka ikäryhmästä, mikä on pelkästään hyvä asia. Nuivuus ei katso ikää, sukupuolta eikä työtilannetta. Maan hiljaisetkin saavuttavat hiljalleen kyllästymispistettä.

Odotan mielenkiinnolla vaaleja ja tulevaisuutta yleensäkin. Nyt ollaan sellaisessa vaiheessa, että mitä tahansa voi tapahtua. Maailmanhistoriassa on hiljaisia ja äänekkäitä jaksoja. Joskus sattuu oikein tapahtumien sumia.

tommi

Quote from: Magister on 08.03.2010, 23:24:41
Olen nuoremman sukupolven nuiva, valkolakkikaan ei ole ihan vielä hyppysissäni. Elämääni ei olla mamutouhutuksen taholta vielä sanan negatiivisessä merkityksessä "rikastettu", mutta suhtaudun kuitenkin ilmiöön kaikella tilanteen edellyttämällä huolella ja isänmaanrakkaudella. Seuraan ahkerasti kirjoituksia ja blogeja rintamalinjojen molemmin puolin, ja saatan täälläkin esittää vaatimattomia kommenttejani. Useimmiten kyllä pidän suuni kiinni  :)

Sinähän olet kuin minä 4-5 vuotta sitten.  ;)
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

doemaar

Heippa hei! Olen 21-v Hollannissa asuva suomalaisnainen. Ohjelmistoyrityksessä duunissa, mutta aion pian jatkaa Suomesa keskeneräisiksi jääneitä opintojani. Ex-sinisen puolueen kannattaja. Tämä maa on jo täysin pilattu, pelastaminen on liian myöhäistä. Olen täällä asuessani päässyt näkemään, millaista meno on, kun oman maan alkuperäiset kansalaiset alkavat olla vähemmistö (joissakin kaupungeissa ovat jopa 30-20 prosentin vähemmistö), ja kaikki on päästetty sisään siitä riippumatta, osaavatko edes kirjoittaa vai ehtivätkö rukoilemisiltaan töissä käymään. Vallitsevasta työmarkkinatilanteestakaan ei täällä viimeisten 40 vuoden aikana olla piitattu kahmittaessa maahanmuuttajia tänne sisään. Miksei maahanmuuttopolitiikkaa voisi suhteuttaa tarpeisiin?

Olen itse jopa varsin kansainvälinen ihminen, ystäväni ovat eri puolelta maailmaa ja puhun useampaa kieltä. En vain pidä islamista (kuinka hassua, että jos tämän sanoo ääneen, kutsutaan fasistiksi - vaikka islamhan sitä varsinaista fasismia on). Minusta on ristiriitaista, että esim. vihreät ajavat feminismiä ja muslimien etuja samaan aikaan, vaikka muslimit ovat täysin naisen oikeuksia vastaan. En myöskään pidä siitä, miten useista maista tänne tulevat käyttäytyvät. Päivällä kaupungilla pyöräillessäni saa kuunnella kaikenlaisia ehdotuksia seksistä autoajeluun etupäässä mustilta miehiltä, ja yöllä yrittävät käydä käsiksi tai ainakin yrittävät väkisin saada puhekontaktia kävellessäni asemalle. Lisäksi on aikas normaalia, että sylkevät alkuperäisiltä hollantilaisilta näyttävien päälle, ja junassa soittavat aina omaa musiikkiaan koko matkustajajoukolle. Suurin osa muustakin ilkivallasta ja rikoksista on heidän tekemää. Nämä ihmiset tekevät täällä elämisen niin epämiellyttäväksi, että en haluaisi joutua katselemaan ympärilleni, ja pois haluaisin muuttaa sitten, kun elämäntilanne sallii (tosin en tiedä, onko Suomi silloin jo rakennettu samanlaiseksi - vastarinta on siksi tärkeää).

Ayaan Hirsi Ali on niinkun NIIIN paha, mutta häntä vihaavat tytöt joutuvat menemään poliisiasemalle, kun pelkäävät, että vanhemmat tappavat kun ovat saaneet tietää uudesta poikaystävästä.

Koitan aika paljon lukea niistä vuosista ja siitä kehityksestä, jotka tähän ovat johtaneet. Yksi asia, joka pistää silmään, on, että MIKÄÄN puolue ei silloin muutama vuosikymmen sitten vaalikampanjoissaan luvannut tätä monikulttuurista projektia. Ja silti se silloin suurella ahkeruudella toteutettiin. Eikö tämä ole niin suuri asia, että tästä kuuluisi kansan saada äänestää? Hävytöntä mielestäni. Suomessa on tapahtumassa sama.

Kerroin kerran miehelleni (joka on hollantilainen), että Suomessa on kotitalousopetuksessa suuri haaste, miten saada kaikkien oppilaiden lähtömaiden ruuat opetukseen mukaan. Mieheni siihen tokaisi, että "Suomi on siinä tilassa kuin Hollanti 80-luvulla" ja totta kyllä on. Mutta eipä Astridia kiinnosta muiden Euroopan maiden varoittavat esimerkit.

Äskettäin täällä oli kunnallisvaalit, ja satun asumaan siinä kaupungissa, jossa PVV voitti. Olen ylpeä, että ihmiset saavat täällä itsenäisesti päättää, vaikka tietenkin koko maailman mielestä tässä kaupungissa "äänestettiin väärin". Olen heidän kannallaan joissakin asioissa, kuten "vasemmistolaisten harrastusten" lopettamisessa (eli usein islamilaisen kulttuurin tukeminen verovaroista), ja huntukiellosta kunnan rahoittamissa laitoksissa, kuten myös joissakin muissa paikallisissa kysymyksissä.

Jatkakaa hyssyttelyn ja pakotetun konsensuksen vastustamista.

suomelle

Hyvä doemaar, Muutos tarvitsee sinunlaisiasi naisia!

(korjaan, jos koko tekstisi luettuani tulen toisiin aatoksiin)

Luettu. Ei ole tarvetta korjauksiin.

Miniluv

Tervetuloa, doemaar!

Alankomaiden menoa ihmetellään Ulkomaat-osastolla. Yksi vaalien ketju on tässä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,24569.0.html

Mukaan vain keskusteluun!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Pliers

Quote from: doemaar on 14.03.2010, 10:48:41
Mieheni siihen tokaisi, että "Suomi on siinä tilassa kuin Hollanti 80-luvulla" ja totta kyllä on.

Tismalleen samoin sanoin totesi Hollantilainen kollegani, viime syksynä, kun keskustelimme maahanmuutosta.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Lemmy

Hei Doemaar, täällä on sulle taustaa tehnyt jo blogeissa esiintynyt jo kanssasisko joka sanoo että kun kaikki on niin ihqua. Et kun suomi on niin rasistinen ja Hollanti on monikulttuurisuuden mallimaa... mikä se kanaalin rannalta blogi nyt olikaan... tervetuloa ja ihan kiva että on joku kun kertoo uutisten taustoista kun me täällä saadaan aika filtteröity versio ja sitten et paikallisesta mediasta tiedä kenen kirjoittamaa se on.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

doemaar

Kiitos kaikille toivotelleille :) Mukavaa saada avoin vastaanotto.

Lemmy, minä olen nuivahtanut pikkuhiljaa täällä asuessani, jokapäiväisten kokemusten kautta. Ei voi muuta sanoa, kuin että erilailla ihmiset hahmottavat ympäristöään. No, en ole alunperinkään ollut vihervasemmistolainen, joten ehkä on ihan normaalia, että ajatukseni ovat kehittyneet ilman Hesari-vaikutteita.

Sitäpaitsi, tiedän täällä paljonkin ihmisiä, jotka ovat samaa mieltä kuin minä, mutteivät sano sitä muuta kuin suurena salaisuutena uskotuimmille ystävilleen. Täällähän suvaitsevaisuus on niin pakotettua, joten suurin osa koittaa esittää, että ihan loistava tää yhteiskunta on, vaikka pohjimmiltaan olisivat toista mieltä. Olen saanut avautumisia ihmisiltä, jotka yleensä ulkopuolelle koittavat välittää suvaitsevaista kuvaa. Minä nyt vain tulin "ulos kaapista".

Pääsyy siihen, miksi tähän foorumiin liityin, ja miksi koen tämän asian tärkeäksi, on se, että olen huolestunut Suomesta. Minua eivät haittaa muiden eri ihonvärit, mutta kyllä minua huolestuttavat koulut, joissa suuremmalla osalla oppilaista on todella vaikeaa suomen kielen ja häiriköinnin pidättelyn kanssa. Näen joka päivä, mitä Hollanti on, ja kaiken sen takia, mitä näen, en tunne oloani kotoisaksi. Haluaisin tulevaisuudessa muuttaa takaisin Suomeen, mieheni myös, päästäksemme tästä epäsivistyneisyydestä pois, mutta meidän kohdalla se kaikki riippuu työn saannista siellä. Ja lopulta, miksi me sinne takaisin muuttoa toivoisimme, jos Suomi siinä vaiheessa olisi Hollannin lailla pilattu. Eli, jotain muutosta tämänhetkiseen mamupolitiikkaan pitää tapahtua, jotta me pidettäisiin sitä tulevaisuudessakin houkuttelevana vaihtoehtona.

Voisin vaikka tänne aina välillä tulla kertomaan kotikaupunkini politiikasta, Suomen media kun ei siitä paljoa pukahda. Hesari ei edes maininnut niiden kaupunkien nimiä, joissa PVV voittu kunnallisvaalit - etteivät vaan suomalaiset alkaisi seuraamaan tilannetta! Pitää sanoa, että itse en äänestä PVV:tä, vaikka minulla onkin paljon samansuuntaisia mielipiteitä. Mun mielestä tämä yhteiskunta on viety jo niin syvälle monikulttuuriin, ettei mitään menetettyä enää saa takaisin. Olen itse valinnut demokraatit (D66) ja tietenkin tämän puolueen sisällä ilmaisen, mitä mieltä olen näistäkin asioista. Tarkoituksenani on pitää yllä omaa valikoivan maahanmuuton periaatetta demokraateissa. Mutta en ole ollut vielä kauaa mukana, olenhan asunut täällä vasta alle vuoden ja hollantini alkaa vasta nyt muistuttamaan sujuvaa.

Ollaan yhteyksissä!

ElinaElina

Hienoa että liityit. Kirjoituksesi oli kiinnostava ja kirjoitathan lisää. :-*
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Miniluv

QuoteVoisin vaikka tänne aina välillä tulla kertomaan kotikaupunkini politiikasta, Suomen media kun ei siitä paljoa pukahda.

Hyvältä kuulostaa!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Green

Hyvä raportti Hollannista, Doemaar. Samanlainen tilanne alkaa kyllä jo olla monessa muussakin maassa. Lukekaa amerikkalaisen Christoffer Caldwell'in viime vuonna ilmestynyt kirja "Reflections on the Revolution in Europe. Immigration, Islam and the West. Se pitäisi ehdottomasti saada suomeksi. Täällä Suomessa Helsingin kaupungin johto on kertonut, että jo 15 vuoden kuluttua joka neljäs helsinkiläinen on maahanmuuttajataustainen. Itä-Helsingissä suomalaiset ovat todennäköisesti silloin jo vähemmistönä. Olisi hyvä tietää, milloin tuo tilanne on koko Helsingissä, jos "kehitys" jatkuu samana. Itse arvelisin, että se on joskus vuoden 2040 paikkeilla. Vähän myöhemmin sama on tilanne muissa suurissa kaupungeissa. Maaseutu jää suomalaiseksi, koska oleskeluluvan saaneet voivat asettua asumaan minne haluavat eli suuriin kaupunkeihin. Eli vain 30 vuodessa Suomi on olennaisella tavalla ja peruuttamattomasti muuttunut. Eikä meiltä ole kysytty mitään ! Eikö tästä, jos mistä, pitäisi järjestää kansanäänestys ? Tämähän on vielä paljon mullistavampi muutos kuin EU:iin liittyminen. Pelkäänpä kuitenkin, että pääpuolueiden poliitikot katsovat, ettei kansalta tarvitse mitään kysyä, koska HE TIETÄVÄT, mikä on kansalle parasta.

monokultturisti

Quote from: Lemmy on 14.03.2010, 19:19:46
Hei Doemaar, täällä on sulle taustaa tehnyt jo blogeissa esiintynyt jo kanssasisko joka sanoo että kun kaikki on niin ihqua. Et kun suomi on niin rasistinen ja Hollanti on monikulttuurisuuden mallimaa... mikä se kanaalin rannalta blogi nyt olikaan...

Tuli heti sama mieleen. Tässä on se Hommaforumilla huomiota herättänyt kirjoitus.

http://tarjuccia.blogspot.com/2010/01/hulluus-ei-kysy-kansalaisuutta.html

Näyttää poistaneen kommenttini, korjatkaa jos erehdyin.
Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

Henrik Heino

Quote from: doemaar on 14.03.2010, 21:01:50Haluaisin tulevaisuudessa muuttaa takaisin Suomeen, mieheni myös, päästäksemme tästä epäsivistyneisyydestä pois...

Tällaisissa tilanteissa ajattelen aina, että tervetuloa vain Suomeen, täällä kaivataan fiksuja ihmisiä ja ihan mielenkiintoista jos he ovat alunperin eri maasta niin saa tutustua erilaisiin ihmisiin...
Mutta sitten havahdun, että miten minä voisin haluta ulkomaalaisia Suomeen?! Minähän olen pahin rasisti ja vihaan kaikkia muita paitsi suomalaisia!!! Tai näin ainakin mokuttajat ovat minulle (ihan henkilökohtaisesti) kertoneet. Ehkä ei pitäisi kuunnella niin paljon mokuttajia...

Jouko

Quote from: henu on 15.03.2010, 10:27:14
Quote from: doemaar on 14.03.2010, 21:01:50Haluaisin tulevaisuudessa muuttaa takaisin Suomeen, mieheni myös, päästäksemme tästä epäsivistyneisyydestä pois...

Tällaisissa tilanteissa ajattelen aina, että tervetuloa vain Suomeen, täällä kaivataan fiksuja ihmisiä ja ihan mielenkiintoista jos he ovat alunperin eri maasta niin saa tutustua erilaisiin ihmisiin...
Mutta sitten havahdun, että miten minä voisin haluta ulkomaalaisia Suomeen?! Minähän olen pahin rasisti ja vihaan kaikkia muita paitsi suomalaisia!!! Tai näin ainakin mokuttajat ovat minulle (ihan henkilökohtaisesti) kertoneet. Ehkä ei pitäisi kuunnella niin paljon mokuttajia...
Siinäpä tervetulleita maahanmuuttajia! Mutta elämäntilanne ei anna periksi heille muuttaa. Ilmeisesti elävät kumminkin kaaoksen keskellä. Josko tuosta lohkeaisi peruste humanitaariseen maahanmuuttoon ja siitä kaikki avustukset sitä myöten?
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

dothefake

Quote from: doctorgonzo on 15.03.2010, 15:35:41
Tästä on hyvä aloittaa!

Olen hieman alle 25-vuotias mies, lääketieteen opiskelija ja ollut foorumin/JH-A:n blogin aktiivinen lukija parin vuoden ajan. Taipumusta on oikealle mutta en varsinaisesti tunnusta mitään tiettyä puoluetta. Arvomaailmani on melko konservatiivinen. Mitäköhän muuta? Lempivärini on musta, vaikka se ei olekaan väri.

Tervetuloa joukkoon tummaan.
Niin, se on suojaväri. ;D

Lisäsin naaman, ettet nyt vallan pelästy.
-Tytti Tuppurainen

Toni Stenström

Terveppä vaan kaikille! :) Olin mukana tuolla maineikkaalla hottentottiristeilyllä ja siellä sitte tutustuin muutamiin ns. "hommalaisiin pukumiehiin" ja itse Halla-ahoon. Ikää löytyy semmonen 16v, mutta vahvasti oon samoilla linjoilla porukoitten kanssa, ja päätinpä sitte rekisteröityä kun kuulin että kaiken sortin "epäkorrektit mielipiteet" on näillä kulmilla sallittuja. Halla-ahon blogia olen aktiivisesti lueskellut jo pitkään.

Tästä sitä sitte lähdetään ja mukava nähdä että Simon on täällä kans aktiivisena :D

Pliers

"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Simon Elo

Quote from: Toni Stenström on 15.03.2010, 21:11:59Tästä sitä sitte lähdetään ja mukava nähdä että Simon on täällä kans aktiivisena :D

Mukavaa nähdä sut Toni täällä. Pistäpä jollekin adminille viestiä, että saat nimesi alle tyylikkään ja korkealle arvostetun nimellinen-tittelin.

Late

Tulipa sitten rekisteröityä. Olen reilu parikymppinen opiskelija länsirannikolta ja jonkin verran on tullut maahanmuutto-ja monikulttuurisuusuutisia seurailtua. Tämä viikko on alkanut sellaisella maahanmuutto-uutistulvalla, että heikompaa hirvittää.

Suuria intohimoja maahanmuutto-aiheeseen ei minulla ole. Eniten häiritsee esim. Thorsin ja muiden poliitikkojen  kohdalla asioiden salailu, peittely ja erityisesti keskustelun ohjaaminen pois epämiellyttävistä asioista. En ole myöskään juurikaan kuullut/lukenut poliitikkojen tai "asiantuntijoiden" perusteluja sille, mikseivät vaikkapa Ruotsin ja Hollannin ongelmat toteutuisi täälläkin. Huolestusta lisää vielä se, että esim. Ruotsi ja Tanska alkavat herätä todellisuuteen. Sitä, minne nämä kyseisiin maihin pyrkineet sitten suuntaavat katseensa, ei juuri tarvitse arvailla.

Foorumia jonkun verran selailleena voin todeta, että aika moni kommentti on kuin itseni kirjoittama. Lisäarvoa kommenteillani en ehkä näin ollen pysty keskusteluun tuomaan, mutta sanoman luulisi vahvistuvan kun on enemmän samoin ajattelevia.