News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Kalevi Soilander

Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Kimmo Pirkkala

Quote from: Balanssi on 23.01.2010, 20:37:45
Kaveripiirissä minut tunnetaan ylpeänä mokuttajana. Suomea arvostelen rankasti, koska haluan tehdä tästä maasta paremman kaikille.

Miksi ihmeessä täällä? Kannatan avointa ja täysin rehellistä keskustelua kaikista aiheista. Hommassa jalostetaan uutta tapaa puhua maahanmuutosta ja vähitellen myös muista Suomen ongelmista. Etsin täältä uutta tietoa ja haluan altistaa itseni erilaisille mielipiteille. Haluan osallistua järkevään argumentointiin. Keskustelutyyli, jota käytetään esim. Miss Suomen arabipoikaystävä -ketjussa on minulle arvoton.

Tervetuloa balanssi! Hienoa että olet uskaltautunut tänne. Järkevää debattia hommassa on paljon, mutta kun ongelma on siinä että täällä kaikki ovat liikaa samaa mieltä, niin se on kovin tylsää.

Metusalem

Tervehdys päätin sitten rekisteröityä kauan tätä palstaa seuranneena. Olen 20 vuotias opiskelija vähintään liberaali sanan Eurooppalaisessa ja alkuperäisessä merkityksessä. En ole isänmaallinen , mutta verorahojen tuhlaaminen kehitysapuun, ilmastopelleilyyn ja mokutukseen vituttaa.
Persuja en kannata , tosin Vonterghemin kannanotto bordellien laillistamiseksi oli ihan kova juttu. :) Ja niinkuin persunuoret ovat ehdottaneet niin minustakin Suomi tulisi olla yksikielinen. Muutos vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta.

Jari-Petri Heino

Tervehdys kaikille.
Olen jo pyörinyt täällä tovin nimimerkillä hietane ja nyt kun tuli 500 viestiä täyteen ajattelin sitten aloittaa omalla nimellä.
Minulla ei ole mitään hävettävää ja siksi haluan esiintyä omalla nimelläni.
Halusin sitä jo alunperin rekkautuessani tänne, mutta ensimmäinen viestini sai sukset ristiin muutamien kanssa ja aiheen löytää jos haluaa. Siitä ei sen enempää.
Hommafoorum on mitä parhaimpia tiedonlähteitä, mitä tulee maahanmuuttopolitiikkaan ja yleensäkin koko poliittiseen uutisointiin maailmalta.
Olen 44-vuotias media-alan koulutuksen omaava turkulainen muusikko, joka toimii tällä hetkellä omaishoitajana ja TE-keskuksen orjana. Olen kiertänyt ja työskennellyt 43 eri maassa ja kulttuurilliset käsitteet ovat minulle enemmän kuin tuttuja asioita.  En pidä konsensuksen tavasta käsitellä islamia, kolmannen maailman ihmisten kulttuurillisia eroja ja maahanmuuttopolitiikkaa. Muutkin asiat kuten, työttömyyden hoito, Suomen päihdepolitiikka ja nuorison syrjiminen ovat lähellä sydäntäni. Nuorten kanssa olen tehnyt yhteistyötä musiikin alalla jo vuosia soiton-opettajana, sekä studiohommissa. Soittotunneillani kävi myös maahanmuuttajanuoria. Kaikki vapaa-aikani harjoittelen kitaransoittoa ja teen musiikkia. Valitettavasti sitä ei tällä hetkellä ole kovinkaan paljoa.
Ajatuksiani voi käydä lukemassa http://steamheads.blogit.uusisuomi.fi/
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

pikkuenkeli

26v nainen pk-seudulta. Olen opiskellut sosiaalialaa ja ollut harjoittelussa useammassakin paikassa mamujen kanssa. Olen myös "siviilielämässä" törmännyt mamuihin ja nämä kokemukset ovat avanneet jonkin verran silmiä. Nykyisellään homma ei vaan tunnu toimivan. En ehkä osaa aina saattaa ajatuksiani järkevään muotoon, mutta suokaa se minulle ja koittakaa ymmärtää, mitä ajan takaa.

Bwana

Liityn Mestarin VHM-seuraajiin, apoliittisena nysvärinä tosin. Kehitysapua kannatan koska se on ainoa keino saada "retalejengi" pysymään kotonaan. Sananvapaus on kanssa ihan kiva juttu. Vihaksi pistää perunanenien jatkuva kurmootus ja toisaalta järjetön öyhötys ilman faktoja. Turvapaikanhakijoiden perseily uusissa kotimaissaan on kanssa nounou. Jos pääsee itsetäyttämästään paskasaavista pois, niin onhan se aika ihmeellistä että uutta samanlaista saavia yritetään täyttää myös siellä uudessa kodossa.
Nkosi sikelel' Afrika.

Kaptah

Quote from: Jari-Petri Heino on 26.01.2010, 17:08:38
Muutkin asiat kuten, työttömyyden hoito, Suomen päihdepolitiikka ja nuorison syrjiminen ovat lähellä sydäntäni.

Ei kai tuo ole edes varsinainen kirjoitusvirhe, mutta nauru pääsi. Harva kehtaa noin suoraan myöntää tykkäävänsä syrjiä nuorisoa   ;D

edit: ei pahalla, mutta nauru pidentää ikää. Ehtii nähdä, mihin tämä kaikki multikultteilu oikein johtaa  ;)
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

vrv

Minä ainakin tulkitsin asian niinkuin kirjoittaja on tarkoittanut.
Tässäkin pätee se ettei yksittäistä sanaa tai lausetta voi irroittaa kokonaisuudesta, vai voiko???

Eiköhän tämä asia keskusteltu jo J H-A oikeudenkäynnin yhteydessä.
Tervetuloa vaan keskusteluun. Uusia kaivataan.
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

Washington

Heipä hei!

Meikäläinen on tämmöinen 85-vuosimallin Valkoinen puoli-Hetero Mies Keski-Suomesta, tosin olen asunut myös Helsingissä 4 vuotta. Työtä on riittänyt erilaisissa turvallisuusalan hommissa, mutta kouluunkin olisi vielä kiva lähteä. Sitä en tiedä onko se poliisikoulu, oikeustieteellinen vai taloustieteellinen. Nähtäväksi jää.
Nuiva olen ollut käytännössä aina. Yläasteelta lähtien olen pohtinut maahamuuttoa ja siihen liittyviä asioita. Toisinaan enemmän toisinaan vähemmän. Kokoomusta olen äänestänyt jokaisessa vaaleissa missä on äänioikeus ollut, poislukien viimeisimmät vaalit. Nykyisin vaan luottamus Kokoomukseen (niinkuin muihinkin isoihin) on mennyt. Osittain myös kenttähommat turvallisuusalalla on ollut omiaan selventämään kantaa monikulttuurisuudesta.
Arvomaailmaltani olen jonkinlainen maltillinen nationalisti ja militaristi. Mielestäni Suomen valtion ensisijainen tehtävä on suomalaisten hyvinvoinnin edistäminen. Suomen pitää osallistua muiden avustamiseen siltä osin kuin resurssit riittävät, mutta kolmannen maailman lukutaidottomien ja kirjoitustaidottomien huippuosaajien massamuutto Suomeen ei johda yhtään kenenkään kannalta hyvään lopputulokseen. Myöskään mielestäni Suomen asioita ei saa liiaksi viedä EU:n päätettäväksi. Toivon, ettei Suomelle käy maahanmuuton kanssa samalla tavalla kuin esim. Hollannissa ja Ruotsissa on käynyt.
Alun perin päädyin tänne palstalle Scriptan kautta ja olen enempi tai vähempi seuraillut tätä sivustoa ehkä reilun puoli vuotta. Olen huomannut, että tällä forumilla on paljon samanhenkisiä, ja ennenkaikkea sana on vapaa.
Mä en oo kovin hyvä kirjoittaja, joten jatkossakin ehkä keskityn seurailemaan sivusta. Toki kommentoin ja kirjoittelen satunnaisesti, en muuten olisi edes rekisteröitynyt.

PS: Tämä esittäytymisketju on hyvä, tää jotenkin alenti kynnystä kirjautua tänne. Nyt kun kerran on jo tunnus luotuna, on helppo osallistua keskusteluun.

dothefake

Tervetuloa vaan, George, ei muuta kuin kommentoimaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jari-Petri Heino

Quote from: Kaptah on 29.01.2010, 17:25:54
Quote from: Jari-Petri Heino on 26.01.2010, 17:08:38
Muutkin asiat kuten, työttömyyden hoito, Suomen päihdepolitiikka ja nuorison syrjiminen ovat lähellä sydäntäni.

Ei kai tuo ole edes varsinainen kirjoitusvirhe, mutta nauru pääsi. Harva kehtaa noin suoraan myöntää tykkäävänsä syrjiä nuorisoa   ;D

edit: ei pahalla, mutta nauru pidentää ikää. Ehtii nähdä, mihin tämä kaikki multikultteilu oikein johtaa  ;)

Hyvä huomio  ;D Täytyyhän nyt nuorisoa syrjiä, kun ei sitä kukaan muu tee  ;)

Mitenkä tuon nyt sitten ilmaisee?

Muutkin asiat kuten, työttömyyden hoito, Suomen päihdepolitiikka ja nuorison syrjimisen lopettaminen ovat lähellä sydäntäni?
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

ElinaElina

Kaikille tervetuloo ja BWANA kirjoitti maukkaasti, nam!
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

tiinatar

Heipä!

Olen 18-vuotias opiskelijaneiti Vantaalta. Parin ihmisvihasta rauhoittumiseen menneen vuoden jälkeen alkoi viime syksynä tulla ajankohtaiseksi aloittaa jälleen opiskelu, tällä hetkellä olen mekkokoulussa Järvenpäässä. Tarkoitus olisi toki käydä loppuun asti, mutta siedän hyvin vähän kaikenlaisia ihmisiä, joten saa nähdä miten käy... Valikoivan näön olen onnistunut jo kehittämään, vielä kun kuulo toimisi samalla tavalla :D

Sydäntä lähellä on tällä hetkellä äidin lisäksi tietokoneen näpertely ja muutama hyvä ystävä.

Poliittisesti olen vielä vähän ulalla, mutta imen tietoa kaikesta mahdollisesta sienenä ja harva Aikuisten Aihe ei kiinnosta. Nuiva olen kuitenkin aina ollut ja nuivana pysyn. Tykkään toimia kävelevänä mainoksena, passiivisena tukijana, kuuntelijana/lukijana ja rohkaistuttuani aktiivinakin tärkeiksi kokemissani järjestöissä. Niihin kuuluu Protu, Kehittyvä Koulu Ry sekä Suomen Sisu, mahdollisesti tulevaisuudessa myös Homma ja Muutos 2011.

Homman bongasin Halla-Ahon blogista.
I am gravely disappointed. Again you have made me unleash my poodles of displeasure.

dothefake

Tervetuloa. Muista olla avoin uusille asioille ja anna itsellesi lupa
muuttua iän karttuessa. Niin ihmiset kehittyvät.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lopenkyllästynyt

Olen parikymppinen yliopisto-opiskelija itsenäisestä, suomalaisesta Suomesta. Itsenäinen, suomalainen Suomi on nykyisellään monikultturismista innostuineiden vallanpitäjien johdolla menossa kohti ei-niin-suomalaista Suomea, ja tästä ongelmasta kiinnostuneena päätin rekisteröityä tänne.
Haluan omalta osaltani lisätä suomalaisten tietoisuutta maahanmuuttopolitiikan mätyydestä.
Keskiajan ajatellaan yleisesti alkaneen 400-luvulla Rooman valtakunnan hajoamisesta. Varhaista keskiaikaa leimasivat sodat, kansainvaellukset ja konfliktialtis "monikulttuurisuus". (Vehmas, 2005)

koomapotilas

Olen kolmekymppinen insinööri Turusta. Pienessä päässäni olen aikani ratoksi filosofoinut, että yksilön oikeudet ovat jokseenkin paljon tärkeämpiä kuin yhteisöjen oikeudet. Eivät ne yhteisöt verta vuoda eivätkä itkua tiristä, vaan ne ihmiset. Siltä pohjalta olen arvoni asettanut, ja hyvin ovat tuntuneet toimivan. Jossakin vaiheessa törmäsin Scriptaan, ja huomasin, että siellähän mies kirjoittaa ihan asiaa. Siitä ei sitten ollutkaan enää pitkä matka tänne foorumille.

- Koomapotilas

Lux

Heipä hei kaikille.

Rekkasin tänne jo jonkin aikaa sitten, mutta laiskana saan aikaiseksi esittäytyä vasta nyt.

Olen päälle parikymppinen, mutta alta kaksvitonen naispuolinen yo-opiskelija humanoiditiedekunnassa. Mahdollisesti tuleva opettaja, katsotaan nyt, mihin elämä kulkee.

Tänne en ole kuitenkaan tullut kiihkoilemaan ihanan ja rikastuttavan monikulttuurisuuden puolesta, vaikka edellisestä olisi hätäisempi voinut näin päätellä. Liityin, jotta tulisi vähän aktiivisemmin seurattua maahanmuuton ja monikulttuurisuuden ympärillä vellovaa keskustelua, koska epäilemättä kyseiset asiat ovat varsin merkityksellisiä minunkin tulevaisuuteni kannalta. Kirjoittajana olen tuskin kamalan aktiivinen ainakaan ensialkuun. Enempikin olen täällä ehkä lukuoppilaana.

Mitäs muuta muiden pitäisi minusta tietää? Juon teetä. Paljon. Ihan liikaa. Mutta se on hyvää!

Tunkki

Quote from: Lux on 06.02.2010, 13:35:02
Mitäs muuta muiden pitäisi minusta tietää? Juon teetä. Paljon. Ihan liikaa. Mutta se on hyvää!

Äärimmäisyysaddikti!1!!

Tervetuloa. Itse olen kahvin ystävä :)

Lux

Quote from: Tunkki on 06.02.2010, 13:38:47
Quote from: Lux on 06.02.2010, 13:35:02

Äärimmäisyysaddikti!1!!

Tervetuloa. Itse olen kahvin ystävä :)

Myönnän olevani. :)

Ja kiitos!

Niin, ja sit vielä piti sanomani, että olen tosi kädetön tekniikan kanssa ja ihan erityisesti tietokoneiden kanssa... perushumanisti tässä mielessä siis. Eli älkäähän olko kamalan vihaisia, jos onnistuneesti kämmäilen täällä näin alkuun. ;)

didit

Hei, olen juuri liittynyt ja olen yleisesti vastaan kaikenlaista ulkomaalaisten höösäämistä. Eilen terveyskeskuksessa oli enemmän muun maan kieliä puhuvia kuin suomalaisia, tänään pienoisbussissa oli 3 suomalaista ja 3 "ulkolaista".

Somalikuskilta kysyin ensin kotimaataan (oli pimeä), ja sitten lapsilukua, johon tuo vastasi, ettei halua vastata. Taidanpa tietää miksi.

Osaako joku muuten kertoa, minkäkokoisen asunnon esim. Helsingissä saa 5-6 lapsinen maahanmuuttajaperhe? Sen olen havainnut, että ylipäätään viranomaiset tuntuvan pelkäävän ulkomaan eläviä ja että heidän on helpompaa päästä nauttimaan paremmista eduista kuin kantaväestön.

Thors paransi HS:n haastattelussa mielestäni kuvaansa, mutta makeaahan sekin on, että meillä on oikein maahanmuuttoministeri koko henkilökuntansa kanssa, jonka määrä sekin kiinnostaa kuin myös se, että mitä tämäkin pikku lisä maksaa meille?

p.nenola

Tervehdys vaan kaikille,olen nelikymppinen perheellinen ukkeli eräästä pääkaupunkiseudun lähiöstä.Myönnän että olen totaalisen kypsynyt näihin "hätää kärsiviin" pakolaisiin.Ikävä kyllä olen varmaankin monen sivistyneemmän ihmisen mielestä "junttirasisti".Mutta omasta mielestäni olen roturealisti ja inhoan reilusti yhteiskunnan varoilla eläviä pakolaisia.brutaalia ja suoraviivaista,eikö vain?

Pelwoy

Tervehdys kaikille, pitkään olen foorumia seurannut ja viimeisin MOT sai minut rekisteröitymään. Olo ohjelman jälkeen oli kuin pitkiin valoihin jämähtäneellä rusakolla. :facepalm: Jotain pitää voida tehdä Astridin sekopäiselle illuusiolle! Nyt ollaan "yhdistämässä" perheitä maailman anteliaimmin perustein, ilman mitään kritiikkiä. Mielestäni "yhdistämiseen" sekä pakolaisuuteen pitää voida liittää rajoituksia, sekä velvoitteita. Valtiolta voidaan hyvin vaatia tehokkuutta verorahojen käyttössä. Ei tässä muuta, kuin että yritettävä on ja eteenpäin veikot!

Justabanana

Esittäydytäämpä, niin saa julkaistujen postausten määrää ylös. Sehän määrittää digitaalifalloksen koon foorumilla kuin foorumilla.  ;D

Ikää varttivuosisata, koulutus ingenjööri autoalalta. Filosofia maahanmuuton suhteen on suunnilleen se että maassa on oltava maan tavalla, mutta toivotan tervetulleeksi kaikki jotka haluavat (Oikeasti) osallistua Suomen rakentamiseen ja ylläpitämiseen. Olen varmaan tällä foorumilla enemmän sieltä sallivalta ja löysältä puolelta, mutta yleensä suhtaudun esim. vihervasemmistolaisuuteen hyvin myrkyllisesti (emäntä on varmaan lopen väsynyt jurputtamiseeni siitä  :D).

Liityin siksi että Homma^ tuntuisi olevan järkevien, itse ajattelevien ihmisten kohtaamispaikka. Mitä suurempi aktiivisten tai semiaktiivisten hommalaisten määrä on, sitä enemmän on valtapuolueiden edustajilla syytä olla peloissaan. Ja nuo maansamyyjät ansaitsevat olla suorastaan kauhuissaan. Jokainen uusi hommalainen on askel kohti järkevämpää Suomea.
"Mikä on kaiken pahan alku ja juuri?"
"?"
"Valkoinen tamperelainen heteromies"

Simon Elo

Quote from: Justabanana on 10.02.2010, 14:42:20Liityin siksi että Homma^ tuntuisi olevan järkevien, itse ajattelevien ihmisten kohtaamispaikka. Mitä suurempi aktiivisten tai semiaktiivisten hommalaisten määrä on, sitä enemmän on valtapuolueiden edustajilla syytä olla peloissaan.

Viisaita sanoja. Ei muuta kuin lämpimästi tervetuloa keskustelemaan.

rompsu

Heips vaan kaikille!
Olen jo jonkin aikaa ollut kirjautuneena tälle forumille. Kovinkaan aktiivisesti ei tule kirjoiteltua, kun tuntuu kaikkiin topiceihin tulevan jo riittävästi omien ajatusten mukaisia vastineita.
Itse olen teknisen alemman korkeakouluasteen koulutuksen (ihan vaan insinööri) saanut ja nyttemmin ylempänä toimihenkilönä toimiva "sadanpäämies" (alaisia karvan alle 100).
Scriptaa ja sen keskustelupalstaa aloin seurata noin 3-4 vuotta sitten. Mestarin ajatukset kolahtivat hyvinkin yksi yhteen omieni kanssa, eli nuivia ollaan, vaimo jopa nuivempi ja radikaalimpi ajatuksiltaan kuin minä.
Valtionhoidossa huolestuttaa se, että kuluja vain kasvatetaan, vaikka lainavaroin. Mielestäni valtion pitäisi elää kuten kaikkien muidenkin, suu säkkiä myöden. Eli sovittaa menot tulojen mukaan. Ei ole mitään järkeä elää pikavippen mukaan. Aluksi se kyllä lämmittää, mutta lopuksi kyllä munat jäätyy märissä housuissa. Kauhistuttaa se, että vaikka itse olen ns. hyvätuloinen, ei itse maksamani potti n. 20 k€ riitä oikeastaan mihinkään. Omaan eläkkeeseeni siitä ei jää mitään. No onneksi olen valtion kannalta ihanneyksilö, vedän röökiä ja viinaa senkun työnteolta ehdin eli loputkin rahat palautuvat kyllä valtiolle ja itse tuskin kauaa ehdin eläkkeestä nauttia.
Isäni oli Suomen "puollustaja" oikeasti, aluksi Uhtuan suunnalla germaanien rinnalla. Sai pientä osumaa ja tervehdyttyään pääsi Talin-Ihantalan panssarihelvettiin. Emma oli kuulema huomattavasti parempi kenttäolosuhteissa kuin Lahti-Saloranta. Vaikka harvoin hän sodasta paljoakaan kertoi. Lopuksi hän joutui vielä aseveljen karkoitushommiin, kun oli nuorempaa ikäpolvea. Pari päivää Tornion maihinnousun jälkeen hän sai jalkansa täyteen natsipanssarivaunun kranaatinsirpaleita ja vietti pitkän ajan sairaalassa Ruotsissa. Tervehdyttyään hän osallistui Suomen rakentamiseen. Menetetystä terveydestä Valtiokonttori maksaa vieläkin pari euroa kuussa.
Lukemaan opin Kansa taisteli -lehdistä. Velkaa olen aina vihannut ja onnistuneesti sitä myös vältellyt. Nyt velaton omakotitalo, pari autoa, purjevene ja kahleitta saa elellä. Paitsi mitä nyt tämä nykyinen valtionhoito yrittää kaikenlaista valvontaa ja isovelimeinikiä lisätä.
Muumittaa tämä nykyinen tsydeemi. Hattiwatti Vanhanen huseeraa "valtiomiehenä". Häntä enkä muitakaan "kansanedustajia" paljoakaan arvosta. Jotain tarttis tehrä.
Mutta kuten täällä on sanottu monta kertaa, elintasopakolaisuus on lopetettava. Asekuntoisten miesten pitää hoitaa oman valtionsa asiat kuntoon, tai kuoltava ase kädessä. Itselle ei tulisi mieleenkään lähteä karkuun, jos tänne tulisi joku konflikti. Jätetään lapset (oikeat sellaiset), naiset ja vammaiset kärsimään. Heidät hyväksyn pakolaisiksi ja avuntarpeessa oleviksi. Mutta ei herran tähden nuoria miehiä. Heidän asiansa on laittaa oman valtionsa asiat kuntoon.
Tämän verran tällä kertaa.

vrv

Samassa ruodussa marssitaan. Isänmaallisia ihmisiä ei ole liikaa Homman keskusteluissa. Ilahduttavan paljon kuitenkin.

Itse olen joskus jehovilta kysynyt kaksi kysymystä:
1. Olisiko mielestänne ollut ihanne tilanne että suurin osa Suomen kansasta olisi tunnustanut jehovan uskoa jo 30-luvulla?

Myöntävä vastaus

2. Miten luulette että Suomelle olisi käynyt jos teikäläiset olisivat olleet itärajalla jakamassa vartiotorni-lehteä 30.11.1939 klo 7.00?

Vaivaantunut hiljaisuus

Saman kysymyksen pienillä muutoksilla voi tehdä "kukkahattu-puidenhalaajille".
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

juge

Kun nyt olen tänne kirjoitellut jonkin aikaa, niin voisin lyödä tiskiin itsestäni olennaiset faktat:

- perheellinen mies, ikää vajaat 40 v.
- 00330 Helsinki
- akateeminen koulutus: ei humanisti mutta ei myöskään minkään sortin insinööri
- uraputkessa, ei kuitenkaan työn orja
- rationaalis-looginen maailmankuva
- ateisti
- poliittisesti sitoutumaton antisosialisti (ollut aina)
- fleimisotien veteraani jo 90-luvulta.

Osmo Soininvaara: "Pakolaistulva Afrikasta on vasta tulossa"

K.Keinonen

Hyvää aurinkoista sunnuntaita kaikille!Olen lueskellut tätä foorumia noin puoli vuotta ja nyt ajattelin kirjautua tänne.
Asun keskellä Suomea Mänttä-nimisessä ihan mukavassa,rauhallisessa "kaupungissa".
Meillä ei täällä ole mitään ongelmia maahanmuuton kanssa.Kaksi perusburgeria ja yksi kiinalaisravintola sekä ehkä 10 kiinan poikaa paikallisella metallipajalla oppisopimushommissa.Kaikki ovat tosi mukavia ja kovia tekeen hommia.
Miksi siis olen maahanmuutosta ja siihen liittyvistä ilmiöistä kiinnostunut?
Tyttäreni 18v ja 20v ovat siihen syynä.Veljeni oli 3v Syyrialaisen naisen kanssa naimisissa....olin siis muslimihäissä ja muutenkin aika paljon opin heidän tapojaan.
Ymmärrän kyllä,että etelässä tilanne on toinen.
Osallistun keskusteluun vain jos minulla on jotain annettavaa aiheeseen.
Ehkä otin....ehkä en.

Kasvokeskeinen

Terve teille!

Olen lueskellut foorumia pian vuoden verran silloin tällöin ja ajattelin rekata, jos vaikka joskus olisi jotain sanottavaakin keskusteluihin. Olen itse III polven tumma ja joskus tulinen maahanmuuttaja rapakon takaa ja arvomaailmaltani vahvasti humanisti.

Täällä sitä silti ollaan  :D

Itse en joudu työssäni pahemmin kohtaamaan arjen monikulttuurisuutta, mutta siitä on kai syytä olla vain tyytyväinen. Omat huolenaiheeni kohdistuvat lähinnä Euroopan islamisaatioon ja afrikkalaistumiseen. Opin jo koulussa, että jos kaikkein m****immille tyypeille annetaan kaikessa periksi (ja palkitaan päälle), lopputuloksena on yksiselitteisesti elinkelvoton sikolätti, josta kaikki kynnelle kykenevät pyrkivät vain parhaansa mukaan pois.

Uskon vahvasti heikompien ja huono-osaisempien auttamiseen, mikäli tällaiset henkilöt eivät enää/vielä kykene kantamaan omaa vastuutaan yhteisistä asioista. Suomessa on mielestäni paljon korjattavaa, mutta valtion kustannuksella lomailevat häiriötekijät eivät ole prioriteettilistallani kovinkaan korkealla. ;) Suurimpia nykyisiä epäkohtia ovat mielestäni suomalaisten avuntarvitsijoiden täydellinen epäseksikkyys aikaansaavan suvaitsevaiston silmissä ja jatkuva länsimaisten arvojen dissaaminen epämääräisen "kulttuurikritiikin" yms. nimissä; tämänkaltainen arvomaailma on kuitenkin maailman mittakaavassa siksi harvinainen, että siitä tulisi pitää kynsin ja hampain kiinni.

Olen myös kova lavertelemaan. Yritän oppia siitä pois.
Suomi islamia ja kala polkupyörää

Sivulause

Quote from: Kasvokeskeinen on 17.02.2010, 01:01:24
Terve teille!

Olen lueskellut foorumia pian vuoden verran silloin tällöin ja ajattelin rekata, jos vaikka joskus olisi jotain sanottavaakin keskusteluihin. Olen itse III polven tumma ja joskus tulinen maahanmuuttaja rapakon takaa ja arvomaailmaltani vahvasti humanisti.

Täällä sitä silti ollaan  :D

Tervetuloa! Humanistiset arvot ovat nähdäkseni aika tärkeitä monellekin täällä, ei muuta ku näppäimistöä laulattamaan!