News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Quote from: Hiilivety on 23.08.2018, 19:32:58
Hei!

Tervetuloa mukaan, zen-ukko Hiilivety! Aloit heti kirjoitella siihen malliin, kun olisit ollut täällä vuosikausia. Hyvin kotouduttu!  :D
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Sunnuntailapsi

Tässä lyhyt esittely itsestäni. Olen varhaista keski-ikää lähentyvä eteläsuomalainen mies. Hommaan minut mukaan sai lopullisesti Halla-ahon kirjoitukset Scriptassa, joita olen pitänyt sunnuntailukemisenani. Näistä eräänä esimerkkinä on myös linkki isyyttä käsittelevään Scriptan tekstiin allekirjoituksessani, johon on helppo yhtyä pienen tytön isänä. Taustaltani olen luonnontieteilijä, mutta myös kulttuurit ja uskonnot ovat läheisiä kiinnostuksen kohteitani.  Puoluepoliittisesti en ole kannattanut vähään aikaan mitään puoluetta, mutta nykyinen PS on asemoitumassa varsin lähelle omaa ajatteluani.

vikhak

Terveeks!
Olen noin viiskymppinen Etelä-Suomessa eleskelevä mies.
Taustoiltani olen suvakki, työskentelen edelleenkin kulttuurialalla viherkuplalaisten kanssa. Seurasin pitkään maahanmuittokeskustelua ja naureskelin rajakeille ja komppasin Rasmusta, mutta Hallis oli mulle ongelma. Hänen jäätävän loogiset  perustelunsa olivat liian vaikeita ohittaa. Jossain vaiheessa n pari vuotta sitten uskalsin tällekin foorumille. Ja hämmästyin positiivisesti. Homma ei ollutkaan mikään natsipropagandakone  vaan elävä keskustelufoorumi jossa  mielipiteet eroavat ja niistä väännetään ennen kaikkea asiallisesti (mistä kiitos moderaatiolle). Siitä pitäen olen päivittäin lukenut Hommaa ja löytänyt sisältäni pienen nuivan. Suomalaisten tulee olla etusijalla.

Mielipiteitäni kuulun nuivien lineraalisiipeen, suon mielelläni seksuaalivähemmistöille samat oikeudet kuin muillekin, kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa, hyväksyn ihmisen suomalaiseksi jos asenne ja halu integroitua on kohdallaan. Ateistina en halua islamille suoda minkäänlaista tilaa tai vaikutusmahdollisuutta yhteiskuntaan (enkä kyllä millekään muulle uskonnolle).

Soinipersuja en olisi voinut kuvitellakaan äänestäväni, puoluejohdon uskottavuuden silmissäni söivät helppoheikkipuheet ja pikkunäppärät näsäviisaat heitot. Ero vanhojen ja uusien persujen välillä on kuin yöllä ja päivällä, siksi Hallapersujen jäsenyys on parhaillaan harkinnassa. Saa kuitenkin nähdä, asian julkitulo vaikeuttaisi huomattavasti työtilannettani.

Tulen kirjoittamaan tänne varmaankin harvakseltaan, muuta seuraan kyllä aktiivisesti. Hengessä mukana.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

dothefake

Tervetuloa, eheytymisesi ja sen tunnustaminen on mukava todiste homman tarpeellisuudesta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tulevaisuus

Tervetuloa minunkin puolesta. Pieni varoituksen sana: tieto lisää tuskaa ja täältä sitä tietoa saa. Varaudu ralliin jonka vain suvakit osaavat järjestää. Varautukaa uudet siihen että harva se päivä toteatte... ei voi olla totta... Kyllä se on.

Kari Kinnunen

@vikhak

Quote from: vikhak on 02.09.2018, 04:56:52
Mielipiteitäni kuulun nuivien lineraalisiipeen, suon mielelläni seksuaalivähemmistöille samat oikeudet kuin muillekin, kannatan miesten ja naisten tasa-arvoa, hyväksyn ihmisen suomalaiseksi jos asenne ja halu integroitua on kohdallaan. Ateistina en halua islamille suoda minkäänlaista tilaa tai vaikutusmahdollisuutta yhteiskuntaan (enkä kyllä millekään muulle uskonnolle).

Tervetuloa toisen viisikymppisen puolesta. Jos toi lainaamani on jotenkin liberaalisiipeä, niin minäkin olen liberaali. Minä tosin olen luullut olevani punaniskaistakin juntimpi persvakoäijä.

Tulevaisuus

Quote from: vikhak on 02.09.2018, 04:56:52
Terveeks!
Olen noin viiskymppinen Etelä-Suomessa eleskelevä mies.
Taustoiltani olen suvakki, työskentelen edelleenkin kulttuurialalla viherkuplalaisten kanssa. Seurasin pitkään maahanmuittokeskustelua ja naureskelin rajakeille ja komppasin Rasmusta, mutta Hallis oli mulle ongelma. Hänen jäätävän loogiset  perustelunsa olivat liian vaikeita ohittaa. Jossain vaiheessa n pari vuotta sitten uskalsin tällekin foorumille. Ja hämmästyin positiivisesti. Homma ei ollutkaan mikään natsipropagandakone  vaan elävä keskustelufoorumi jossa  mielipiteet eroavat ja niistä väännetään ennen kaikkea asiallisesti (mistä kiitos moderaatiolle). Siitä pitäen olen päivittäin lukenut Hommaa ja löytänyt sisältäni pienen nuivan. Suomalaisten tulee olla etusijalla.

Soinipersuja en olisi voinut kuvitellakaan äänestäväni, puoluejohdon uskottavuuden silmissäni söivät helppoheikkipuheet ja pikkunäppärät näsäviisaat heitot. Ero vanhojen ja uusien persujen välillä on kuin yöllä ja päivällä, siksi Hallapersujen jäsenyys on parhaillaan harkinnassa. Saa kuitenkin nähdä, asian julkitulo vaikeuttaisi huomattavasti työtilannettani.

Tulen kirjoittamaan tänne varmaankin harvakseltaan, muuta seuraan kyllä aktiivisesti. Hengessä mukana.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Katsos vaan tämä oli kuin minun suustani, minuakaan ei häiritse tippaakaan kuka on kenenkin reiällä. Täysin epäolennaista eikä sitä paitsi kuulu minulle moinen asia. Ja kyllä. Minäkin toivon suomeen ihmisiä joilla on asenne kohdallaan eikä "tiettyä uskontoa" mukanaan. Ihmisissä ja kulttuureissa on valtavasti eroja ja ei ole rasismia sanoa sitä ääneen. Kaikki sen tietävät että on yksi uskonto joka on kaikkialla, kaikenaikaa ja kaikkien kanssa vastakkain.

guest15586

Tervehdys. Täällä kuulunee esittäytyä ekassa viestissä. Oonpa 53 vuotias työtön jamppa. Tai siis teen "töitä" 9e päiväpalkalla. Työttömänä kohta 5 vuotta. Mitäs muuta? Puoluekannaltani olen ollut demari, nykyään Halla-ahon aikaan persu.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa mukaan, Helmeri!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

sancai

Olen Hommaa lukenut ja vuosikausia ja joitakin viestejäkin tänne silloin tällöin kirjoitellut, mutta raapustetaanpa nyt oikein esittäytymisteksti.

Olen 23-vuotias arkkitehtiopiskelijaopiskelija. Tällä hetkellä vaihdossa Tukholmassa. Kuulun jossain määrin maahanmuuttokriittisten joukossa väliinputoajiin, koska edustan ehkä keskiverto-hommalaista liberaalimpaa ajatusmaailmaa. Ymmärrän, miksi moni ei uskalla minun asemassani kyseenalaistaa valtapolitiikkaa, ainakaan ääneen. Ihmiset pelkäävät niin paljon ulkopuolisuutta ja haluavat kuulua joukkoon. Myös korkeakoulutetut, muuten lukeneet ja älykkäät.

Maahanmuutto- ja EU-kriittinen olen kuitenkin henkeen ja vereen. Humanitäärinen maahanmuutto tulee vähentää minimiin, koska se ei ole taloudellisesti tai yhteiskunnallisesti kestävää, eikä edes tuota paljon humanitäärista hyvää tuhlattuun rahasummaan nähden. Ja onhan se jo nähty, miten avoimet rajat vähentävät kansalaisvapauksia, kun monikulttuurinen ruutitynnyri pitää pitää jotenkin tasapainossa, vaikka sitten kyttäyksellä, sensuurilla ja sananvapauden poistamisella. EU:ta kannatan itsenäisten valtioiden liittona.

Minua vituttaa julkisen keskustelun älyllinen epärehellisyys, kaksoisstandardit ja epätieteellisyys. Minua vituttaa, kun halutaan puhua arvoista, henkilöistä ja tunteista asioiden, kustannusten ja vaikutusten sijaan. Minua vituttaa sairaalloinen konsensushakuisuus ja siitä seuraava korruptio ja jopa "varjohallitusmainen" meno, jossa politiikka ei vaihdu vaikka puolueet vaihtuvat. Minua vituttaa huomion hakeminen loukkaantumalla. Minua vituttaa, kun valtaa pitävät voivat nykymaailmassa kasvattaa valtaansa uhriutumalla. Meitä ylempiarvoisempi ei ole koskaan uhri, mikäli kyse on vain vihaviesteistä.

Monikulttuurisuuden ystävä kyllä olen, mutta vain siinä merkityksessä, mitä se tarkoittaa vaikkapa Sveitsissä tai Monacossa. Olen ollut aina todella kiinnostunut maantiedosta ja vieraista kulttuureista, sekä maailman historiasta. Voin jopa väittää tietäväni vieraista kulttuureista ja historiasta enemmän kuin keskiverto mukasuvaitsevainen. Siksi minua harmittaa julkisessa keskustelussa vellova amerikkalaisperäinen epärehellisyys "valkoisten pahuudesta", sekä islamilaisen maailman kehityskulku kohti ääriuskonnollisuutta muslimien etujärkestö YK:n peesatessa.

Kari Kinnunen

@sancai tervetuloa näin kouluttamattoman persvakoäijän puolesta.

Kaltaisiasi omilla aivoillaan ihan itse ajattelevia penskoja ei ole liikaa. Ilmeisesti ryhmäpaine on opiskelijoilla kohtalaisen kovaa. Ryhmäpaineen luovat, voisin veikata, nuoret pimut, joita klopit liehittelee.

J.J.

Lyhykäinen esittely. Olen ollut tästä foorumista ja sen olemassaolosta tietoinen jonkin aikaa, mutta aktivoitunut tällä saralla vasta nyt. Olen 40-kymppinen naiseläjä pääkaupunkiseudulta ja kiinnostunut lähinnä laajemmasta perspektiivistä asioihin.

Kiinnostuksen kohteitani ovat politiikka, jalkapallo ja yleinen filosofointi.

ämpee

Tervetuloa, J.J. joukkoon kummaan !!1!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Kaalimato

Kaikkien vihervasemmistofeminatsien suosikkipoika tässä terve.

-Valkoihoinen
-Hetero
-Lihansyöjä
-Yksityisautoilija
-Kalju
-nelikymppinen
-naimisissa
-vaimo tekee ruuat
-minä maksan laskut
-kaksi lasta, tyttö ja poika

-Elämän tavoitteena kasvattaa noista kahdesta rakkaasta lapsesta kulttuurirealistisia, suomea rakastavia, suoraselkäisiä ja työtäpelkäämättömiä veronmaksajia. Toivottavasti löytävät aikanaan kumpainenkin elämässään onnen ja rakkauden, oli se sitten miehen tai naisen, mustan tai valkoisen kanssa; ei kuulu mulle kunhan ovat onnellisia.
إذا كنت تستطيع قراءة هذا ، فأنت في البلد الخطأ

Kari Kinnunen

@Kaalimato tervetuloa. Varsin hyviltähän nuo aatteesi vaikuttavat. Huomautan kuitenkin, että joskus on kiva kokkailla itsekin. Vaikka ryynimakkaraa.

Kaalimato

Quote from: Kari Kinnunen on 21.10.2018, 11:30:45
@Kaalimato tervetuloa. Varsin hyviltähän nuo aatteesi vaikuttavat. Huomautan kuitenkin, että joskus on kiva kokkailla itsekin. Vaikka ryynimakkaraa.

Joskus yllätän perheen lasagnella tai grillimakkaralla mutta kun toisella se vaan tulee luonnostaan paremmin 😊
إذا كنت تستطيع قراءة هذا ، فأنت في البلد الخطأ

Juhan af Ghan

Tervehdys kaikille!

Olen muutaman vuoden tätä forumia lueskellut ja päätin nyt sitten vuoden vaihtumisen kunniaksi luoda tunnukset siltä varalta,
että jotain sanottavaa johonkin ketjuun joskus olisi.
Olen nelikymppinen, lihaa syövä VHM isosta sisämaakaupungista.
Yrittäjä, toimistotyöläinen. Agnostikko/ateisti.
Suurin yhteiskunnallinen ongelmani oli pakkoruotsi, kunnes islamia alkoi puskea maahan ovista ja ikkunoista.
Myös antifa ja telaketjufeministit tuovat vähän oksennusta suuhun.

Emo

Quote from: Juhan af Ghan on 03.01.2019, 11:04:20
... päätin nyt sitten vuoden vaihtumisen kunniaksi luoda tunnukset siltä varalta,

Älä sitten ole liian kriittinen tuotoksiesi suhteen, taot vaan menemään, ei jokaisen meistä tarvitse olla Roope tai Eino tai joku. Tervetuloa! Uusia tänne kaivataankin, alkaa vakioporukan jutut jo kiertää kehää, omani etenkin.

Faidros.

Agnostikko/ateisti.

Lämpimästi tervetuloa lauteille JaG! :)

Agnostikko/ateisti, meni heti pieleen, koska monet täällä lukee ton: vääräuskoinen/kommunisti. Paljon vähemmän saat paskaa niskaan, kun sanot olevasi: uskonnoton. Mutta, olet askelmerkkisi asettanut, mikä minä olen niitä arvostelemaan.
Älä vaan koskaan kerro täällä, jos olet vapaa-ajattelija! :facepalm: En itse ole, vaikka heidän viittaa monet on jo hartioilleni asettaneet.

Pieni survival-paketti tossa, @Juhan af Ghan  ;)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Quote from: Emo on 03.01.2019, 11:15:44Uusia tänne kaivataankin, alkaa vakioporukan jutut jo kiertää kehää, omani etenkin.

Tästä kommentista provosoituneena esittelen myös itseni(tehkä myös vanhat parrat uusiksi), koska en ole itseäni ennen esitellyt.
Nimittäin, kuka uusi jäsen pääsee heti jyvälle, jos ei vanhat esittele(uudestaan) itseään täällä?

Faidros on: Yli viisikymppinen ja yli 30 vuotta yrittäjänä pennit hankkinut VHM. Noin 600 000km prätkällä ajanut ja ehkä sen vuoksi
viimeinen turvallinen käyttömäärä tuli täyteen pari vuotta sitten.

vakuutuslääkäri... olen itkentyt tätä jo muissa ketjuissa... Viha, ei pettymys, vaan...

En häpeä yrityksiäni, joiden kautta verovaroja ...
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ernst

Tervehdys kaikille!

Olen muutaman vuoden tätä forumia lueskellut ja päätin nyt sitten vuoden vaihtumisen kunniaksi luoda tunnukset siltä varalta,
Olen nelikymppinen, lihaa syövä VHM isosta sisämaakaupungista.
Yrittäjä, toimistotyöläinen. Agnostikko/ateisti.
Suurin yhteiskunnallinen ongelmani oli pakkoruotsi, kunnes islamia alkoi puskea maahan ovista ja ikkunoista.
Myös antifa ja telaketjufeministit tuovat vähän oksennusta suuhun.

Tervetuloa erityisesti islamin vastustajana ja muutenkin!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Larry

Terveppä terve vaan kaikille. Esittäydytään nyt täälläkin, kun rekkaamisestani on kulunut jo näin mukavasti lähes vuosi. :) (Tosin olen aina ollut enemmän lukija kuin kirjoittaja.) Olen kolmen ja neljänkymmenen välillä oleva insinöörimies ja entinen Vihreiden, sittemmin Kokoomuksen ja tuleva Perussuomalaisten äänestäjä. Nykyään pidän Kokoomuksen ajautuneen liian kauas alkuperäisistä konservatiivisista arvoistaan (en tosin menetä toivoa heihin vielä täysin, kun puolueesta löytyy Lepomäen ja Rydmanin kaltaista järjen valoa) ja Vihreitä pidän uskonnollisen herätysliikkeen kaltaisena hörhöklaanina, toisaalta se Vihreät, jota äänestin, oli hyvin toisenlainen Vihreät Osmo Soininvaaroineen ja Jyrki J.J. Kasveineen, mitä nykyinen kulttuurimarxismiliike Touko Aaltoineen ja Emma Karineen edustaa. Vielä kymmenisen vuotta sitten Vihreiden piiristä kuului (nykyiseen poliittiseen ilmapiiriin verrattuna) näinkin rohkeita kannanottoja:

http://markok.puheenvuoro.uusisuomi.fi/22115-humanitaarinen-maahanmuutto-ei-ole-oikea-tapa-auttaa-hadassa-olevia

Olen seurannut Hommaa lähes koko sen elinkaaren ajan, aina vuodesta 2008. Inhosin tuolloin Jussi Halla-ahoa ja pidin tätä paikkaa fanaatikkojen foorumina. Enpä tuolloin voinutkaan arvella, että +9 vuoden kuluttua kirjoittelisin tänne itse. ;) Halusin kuitenkin saada perspektiiviä vastakkaiseenkin näkökantaan ja vuosi vuodelta aloin nähdä enemmän ja enemmän järkeä Halla-ahon puheissa ja kerta toisensa jälkeen jouduin kohtaamaan huonoja kokemuksia lähi-itäläisten ja afrikkalaisten parissa, vaikka kuinka yritin näistä pitää. Nuivahdin totaalisesti vuoden 2015 syksyllä, syyn arvannettikin. Pakko se on myöntää, en halua elää muslimighetossa, enkä oikeasti halua olla islamin tai sitä kannattavien ihmisten kanssa missään tekemisissä. Kaipaan Suomea millaisena se oli vielä 90-luvulla, enkä suostu hyväksymään "Suomi ei ole enää mikään lintukoto" narratiivia. Kuka/mikä sen lintukodon vei pois? Haluan sen takaisin ja haluan sen viejän vastuuseen teostaan.

Itse haittamaahanmuuton lisäksi Suomen yhteiskunnassa on jotain perinpohjaisesti vialla: vihapuhe, uskonrauhan rikkominen ja kiihotus kansanryhmää vastaan. Vihapuhe on keinotekoinen termi, jolla pyritään hiljentämään EU:n globalisaation vastainen kritiikki, uskonrauhan rikkominen ja KKV ovat puolestaan täysin pöljiä sananvapautta rajoittavia ja oikeudessa mielivaltaisesti tulkittuja lakeja, jotka tulisi lakkauttaa välittömästi. Oikeustajuuni ei käy sitten mitenkään, että islaminuskonnon sanominen pedofiliauskonnoksi, "ryöstely ja verovaroilla loisiminen on somalien kansallinen ja ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre" tai "kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeja" julkinen sanominen tulisi johtaa rikosoikeudellisiin seuraamuksiin. Kahdesta ensimmäisestä väittämästä olen vieläpä täsmälleen samaa mieltä (tiedän kyllä Halla-ahon heittäneen läpällä tuon somalijutun, totta se on siitä huolimatta), tuo Hakkaraisen kirjoitus on sen sijaan yksiselitteisesti virheellinen, sen tulisi olla muotoa: "kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta ylivoimaisesti suurin osa terroristeista on muslimeja". Mutta virheellistenkään mielipiteiden ei tulisi olla laittomia!

Kaikki ihmisrodut eivät suinkaan ole samankaltaisia, vaikka EU-globalistit kuinka tätä narratiivia yrittävät ajaa. Ihonväri on vain yksi lukuisista eroista ja vieläpä täysin mitätön ero, jonka aiheeksi ottaminen tuntuu lähinnä olkiukkoilulta, jolla pyritään saamaan ihmisrotujen eroavaisuuksia esiintuovat naurettavaan valoon. "Ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia, vain ihonväri on erilainen". Eivät todellakaan ole, eikä ihonvärillä ole itselleni mitään merkitystä. Mikäli suomalaisia verrataan vaikkapa somaleihin, uskon sekä tilastojen, että omien empiiristen kokemusten pohjalta somalien poikkeavan valtavasti mm. kognitiivisen lahjakkuuden, impulssikontrollin, empatiakyvykkyyden, vastuuntuntoisuuden, mielihyvän saamisen lykkäämisen taidon ja ajantajun käsityksen kanssa suomalaisista. Uskon Somalian olevan niin hanurista maana, mitä se on, aivan siitä syystä, että se on täynnä somaleja. Islam on ongelma toki myöskin, mutta ei pääasiallinen ongelma. Islamin ja kulttuurin voi mahdollisesti poistaa Suomeen saapuvasta somalista, mutta Somaliaa tämän sisältä ei poista mikään. Ei koulutus, ei valistus, ei "kotoutus", ei hyysääminen, ei rikosoikeudelliset rangaistukset, ei Marjaana Toiviainen, ei mikään. Tämän kehnon geeniperimän valuminen Suomeen tulisi estää kaikin mahdollisin keinoin, Suomi ei yksinkertaisesti tarvitse mihinkään näitä potentiaalisesti vaarallisia ja typeriä ihmisiä, ja tulee muuttumaan olennaisesti huonommaksi ja turvattomammaksi yhteiskunnaksi, mitä enemmän tämän aineksen annetaan täällä kasvaa.

Ylläoleva teksti on rehellinen mielipiteeni ja mikäli julkisesti tämän sanoisin omalla nimelläni ja naamallani, saattaisin syyllistyä rikokseen! Vihapuheeksi tuo tulkittaisiin aivan varmasti, mutta mahdollisesti myös jopa kiihottamiseksi. :flowerhat: En tuota kuitenkaan mistään vihasta sano, lähinnä rakkaudesta tätä maata ja yhteiskuntaa kohtaan, haluan sen säilyvän sellaisena kuin se on, tai ennemminkin sellaisena, mitä se oli, mitä se ei avoimien rajojen kanssa tule enää pitkään olemaan. Kiihottamis-syytöksen ymmärtäisin, mikäli suosittelisin somalien uunittamista tms, mutta en suinkaan tarkoita, että somalit ansaitsisivat kuolla tai mitään sellaista, haluan vain somalien pysyvän omassa maassaan, rakentaen sitä paremmaksi paikaksi ja kehittyen kansakuntana. Mikäli he eivät siihen kykene, sen ei tule olla millään tavalla Suomen tai suomalaisten ongelma. Samat sanat afgaaneista, irakilaisista ym. kehitysmaiden elintasosiirtolaisista. Ette ole tervetulleita ennen kuin olette kehittyneet kansakuntina länsimaisen sivistyksen tasolle, mikäli se ikinä tulee edes mahdollista olemaan. Mikäli yhteiskunnallinen ilmapiiri pyrkii tällaisen ajattelun tukahduttamaan sen vihapuheeksi leimaamalla, tai peräti oikeudellisilla seuraamuksilla uhkailemalla, systeemissä on jotain pahasti mätää ja se tulee korjata. Ajatusrikos-konsepti ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.

TL;DR/Mielipiteeni lyhyesti: uskonrauhan rikkominen ja kiihotus kansanryhmää vastaan tulisi poistaa rikoslaista. Pedofiliauskonto islam on paskaa, mutta ei pääasiallinen ongelma. Ihmisroduissa on huomattavia eroavaisuuksia. Humanitäärinen maahanmuutto tulisi lopettaa välittömästi ja jo myönnetyt turvapaikat tulisi perua. Suomalaista kulttuuria tulee vaalia ja arvostaa. Marxismia, feminismiä, EU:ta ja kaikkia muita puolueita kuin Halla-ahon Perussuomalaisia ja Kokoomuksen oikeistosiipeä (Lepomäki, Zyskowicz ja Rydman) tulee vastustaa. Kokoomuksen EU-mädätyssiipi, kuten Orpo, Mykkänen ja Stubb, ei puolestaan ansaitse muuta kuin halveksuntaa. Juusto tulee laittaa leikkeleen päälle leivällä.

Ai niin, ja diggailen kovasti mallasviskeistä ja Led Zeppelinistä. 8)

https://www.youtube.com/watch?v=HQmmM_qwG4k

dothefake

Teretulemast, olet toivon airut!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

SirG

Quote from: Faidros. on 03.01.2019, 15:13:22
Quote from: Emo on 03.01.2019, 11:15:44Uusia tänne kaivataankin, alkaa vakioporukan jutut jo kiertää kehää, omani etenkin.

Tästä kommentista provosoituneena esittelen myös itseni(tehkä myös vanhat parrat uusiksi), koska en ole itseäni ennen esitellyt.
Nimittäin, kuka uusi jäsen pääsee heti jyvälle, jos ei vanhat esittele(uudestaan) itseään täällä?

Faidros on: Yli viisikymppinen ja yli 30 vuotta yrittäjänä pennit hankkinut VHM. Noin 600 000km prätkällä ajanut ja ehkä sen vuoksi
viimeinen turvallinen käyttömäärä tuli täyteen pari vuotta sitten.

vakuutuslääkäri... olen itkentyt tätä jo muissa ketjuissa... Viha, ei pettymys, vaan...

En häpeä yrityksiäni, joiden kautta verovaroja ...

Liittyykö nimimerkkisi kaksipyöräisten ajoneuvojen kunnossapitoon ja kahden eri ajattelutavan sisäistämiseen ja matkailuun?

Aukusti Jylhä

Quote from: Larry on 06.01.2019, 22:16:57
Terveppä terve vaan kaikille.
.......
diggailen kovasti mallasviskeistä ja Led Zeppelinistä. 8)

Siinähän ne tärkeimmät!  8)

Ei muuta kun kirjoottelemaan.

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

ikuturso

Goood single malt is a stariway to heeeeeaveeennn!

Siinäpä ne tärkeimmät. Tjaaa.... Digata verbin jälkeen tulee partitiivi.... Eli tykätä viskistä, mutta digata viskiä. Tykätä Leo Seppälöistä, mutta Digata Leo Seppälää. You know. Varaudu homman pilkunviilaajiin, mutta älä ota itseesi. Kirjoita, vaikka mielestäsi "kuka" ja "ketä" tarkoittaisi samaa asiaa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

SirG

Quote from: ikuturso on 06.01.2019, 23:19:03

Siinäpä ne tärkeimmät. Tjaaa.... Digata verbin jälkeen tulee partitiivi.... Eli tykätä viskistä, mutta digata viskiä. Tykätä Leo Seppälöistä, mutta Digata Leo Seppälää. You know. Varaudu homman pilkunviilaajiin, mutta älä ota itseesi. Kirjoita, vaikka mielestäsi "kuka" ja "ketä" tarkoittaisi samaa asiaa.

-i-

Outtaaminen on kielletty, enkä tee sitä, mutta kuulostat samalta kuin ystäväni, joka aikoinaan väitti että yhteiskunta muka koostuu ihmisistä. :)

Larry

Quote from: ikuturso on 06.01.2019, 23:19:03

-i-

Että pitikin mokata homma koko kirjoituksen viimeisessä lauseessa! ;D
But baby, Since I've Been Loving You Single Malt (yeah). I'm about to lose my worried mind, oh, yeah.

Kaamosaika

Pitkästä aikaa olen palannut Hommalle. Olisikohan ollut 2011 kun ensimmäisen kerran tupsahdin tänne, varmaan aiemminkin, ei enää muista.

Joskus harvoin tulee intouduttua kirjoittamaan. Homman anonymiteetti, joskaan ei täydellinen, suojaa kuitenkin tosielämän reaktioilta poliittisesti epäkorrektista puheesta. Sillä on oma terapeuttinen vaikutuksensa.

En usko kirjoittavani paljoakaan, mutta seuraan sen verran minkä seuraan asioita tätä kautta. Vaalien lähestyessä on vaikea välttää kiusausta. Uskoani tulevaisuuteen en ole menettänyt ikinä enkä usko koskaan menettäväni, se on kallio jolle rakennan, että päivä koittaa vielä joskus Suomelle.

rane58

Ai täällä on tälläinenkin, no sitten vähän esittelyä...  ;)
-Valkoinen lihaa syövä ja olutta juova heteromies, ateisti, naimisissa ei lapsia.  8)
-Eläkkeellä, ex. Offset-Painaja.  :P
-Samalla nimimerkillä monilla foorumeilla, siis nimeni lyhennys ja syntymävuosi. Moni voi tunnistaa....  ;D
-Olen kärttyinen ukko Espoosta.   >:(
-Kärttyinen sen takia kun maamme on ajettu tärviölle muutaman viime hallituksen toimesta, parannusta ei ole näköpiirissä, ellei....   :(
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.