News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Neiti Nuiva

Täältä yksi naispuolinen nuiva liittyy kerhoon!

27-vuotias ja pääkaupunkiseudulla residenssiään pitävä, poliittisesti oikealla. Ei mikään naapurintyttö, enkä istu perinteiseen naisen rooliin oikein millään. Elämän suolana vanhat jenkkiautot, tatuoinnit, aseet, musiikki, vapaaehtoinen lapsettomuus, ja eskapismi ´50-luvulle. Nuivuuden ohella kuitenkin myös eläinten sekä sateenkaarikansan oikeudet ovat lähellä aorttaani. Nuiva, mutta ei lihaa syövä, ja heteroksi vielä laskettavissa.

Nuiva olen ollut koko ikäni, vaikkei minua siihen erityisesti kasvatettu. Politiikka kiinnostanut nuoresta lähtien ja Hommaa ja Jussin kirjoituksia on seurattu jo semmoiset 10 vuotta. Lähipiiri ja parhaimmat ystävät toki myös nuivia, ja viimeaikoina kun en ole enää niin paljoa hyssytellyt kantaani, ovat vihervasemmistolaiset tuttavat alkaneet vetäytyä seurastani "Rasisti!":a huudelleen. Kapinaa on tässä odoteltu sen 10 vuotta ja pikkuhiljaa alkaa näyttämään siltä että jotain tapahtuu.

"Aseet käteen perhe kallis!" -Muumipappa
"Vahva ja itsenäinen suomalaisnainen = äkkiväärä, kiivas ja vitun itepäinen suomalaisakka" -Leso

Noottikriisi

Tervetuloa Neiti Nuiva, kuten muutkin tulokkaat.
Vihervasemmistolaisten tuttavien suhtautumisesta saimme juuri omaa kokemusta kun vaimo huomasi että viimeinenkin "suaitseva" kaveri oli poistanut hänet fb-kavereista, vieläpä nuhteluviestin saattelemana.
Totesimmekin että "suvaitseva" tarkoittaa nykyään sellaista ihmistä joka ei halua kuulla eri mieltä olevien mielipiteitä. :D
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Antti H

Moikka vaan kaikille. Eli olen 37 vuotias työnjohtaja Mikkelistä. Viimeinen kymmenen vuotta on vierähtänyt perheenperustamisen, talonrakennuksen ja aika kovan työnteon merkeissä, joten maailman meno oman navan ulkopuolella ei ole ihan älyttömästi kiinnostanut. Perusnuivuus on toki ollut olemassa jo reilut parikymmentä vuotta. Nyt kuitenkin on tämän maan meno muuttunut sen verran hulluksi, että perheellistä miestä on alkanut oikeasti kiinnostaa mitä täällä tapahtuu. Meneillään oleva invaasio pelottaa pienten lasteni puolesta ja vituttaa omasta puolestani. Tämän foorumin löysin vasta pari viikkoa sitten ja oli todella mukava huomata, että Suomessa taitaa olla muitakin ns. taviksia, joille monikulttuurisuus ei ole ihan pelkkä rikkaus.

epäilevä

Tervetuloa Antti H. Samalla asialla ollaan ja samoja asioita mietiskelen minäkin.

Ohrakarhu

Hei, olen 22 vuotias  Järvenpäässä asuva mieshenkilö, tulen tänne foorumille koska ymmärtääkseni teillekin on tärkeää Suomi ja suomen kulttuurin ylläpitäminen että suomalaisuus... Ja täten etsin keskustelua sekä mahdollisesti uusia tuttavuuksia. pidän laajalti musiikista popista örinä heviin, ja olen muutenkin kiinnostunut saamaan enemmän aktiivisuutta elämääni... Mitähän sitä vielä kertomaan.

Jospa editoin myöhemmin saatuani lisää inspiraatiota.

Maija Poppanen

Sun nimimerkkis on niin lähellä mun sydäntä. Et voi olla läpeensä paha  :)

Augustus

Hei kaikki,

Olen ihan uusi täällä nimimerkilläni, mutta olen lukenut tätä palstaa jo pitempään ja päätin sitten rohkaistua ja kirjautua mukaan. Olen 40+ mies Vantaalta ja minulla on korkeakoulututkinto luonnontieteelliseltä alalta. Olen ollut viimeaikoina äärimmäisen huolestunut nykyisestä kehityksestä, mitä meidän maalle on tapahtumassa. Toki ne eivät muhun ihan henkilökohtaisesti vaikuta juuri nyt, en ole vokin naapurissa.

Asun nyt kerrostalossa monikulttuurisella alueella, jossa olen henkilökohtaisesti muutaman kerran törmännyt uuteen kulttuuriin tavalla, joka jätti muhun kestävän vaikutuksen, mutta siitä sitten myöhemmin.

Kuula

Terve

Olen 40+ tampereen seudulla asuva mies. Poliittisesti olen ollut aktiivinen muutaman vuoden,Perussuomalainen.
Jälkikasvua yksi tytär,n.10 vuotias.
Nuivistumisesta taitaa olla kauemmin,kuin koko termin lanseeraamisesta;yli 25 vuotta.
Mielipiteeni ovat pysyneet samana kauan,takinkääntö ei kuulu repertuaariini.
Aiemmin jyrkkien,jopa ehdottomien,mielipiteideni särmät ovat jonkin verran hioutuneet iän,ja vanhemmuuden myötä.
Ainakin tavoissa joilla ajatukseni esitän.
Pyrin yleensä tuumimaan,edes vähän,ennen kuin suutani auon.Yleensä toimii,poikkeuksiakin on.
Tässäpä alkuun.
Sianlihan syönti vähentää itseräjähtämis vaaraa.

dothefake

Quote from: Kuula on 04.02.2016, 22:59:46
Terve

Olen 40+ tampereen seudulla asuva mies. Poliittisesti olen ollut aktiivinen muutaman vuoden,Perussuomalainen.
Jälkikasvua yksi tytär,n.10 vuotias.
Nuivistumisesta taitaa olla kauemmin,kuin koko termin lanseeraamisesta;yli 25 vuotta.
Mielipiteeni ovat pysyneet samana kauan,takinkääntö ei kuulu repertuaariini.
Aiemmin jyrkkien,jopa ehdottomien,mielipiteideni särmät ovat jonkin verran hioutuneet iän,ja vanhemmuuden myötä.
Ainakin tavoissa joilla ajatukseni esitän.
Pyrin yleensä tuumimaan,edes vähän,ennen kuin suutani auon.Yleensä toimii,poikkeuksiakin on.
Tässäpä alkuun.
Ainakin olet rosentuaalisesti paljon tykätympi, kuin minä. Teretulemast!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Osiris

Kaippa sitten minäkin.

Ikää hitusen reilu 30, kaksi pientä lasta, vakituinen työ, korkeakoulutus ja asuinpaikkana Tampere. Ylpeästi kuitenkin tuolta pohjosesta lähtöisin. Ihmiset tuolla oikeassa elämässä ovat kuvailleet huomaavaiseksi, huumorintajuiseksi, kohteliaaksi, seuralliseksi, rauhalliseksi, älykkääksi yms. Kaippa niissä sitten jotain perääkin on. Ihmisissä ja kuvauksissa.

Olenkin ehkä silleen virallisissa yhteyksissä aika hillitty, mutta kuten viesteistä varmaan voi päätellä, niin mielipiteitä on, en niitä ole koskaan peitellyt ja valmis keskustelemaan asioista niin kasvotusten kuin verkossa, nimellä tai ilman.

Nuiva ollut jo ennen kuin Halla-ahoa tunsi juuri kukaan, aika alkuajoista on Scriptat luettu ja hyväksi todettu. Poliittisesti koko aikuisikäni PS:ää kannatettu ja niin sanotusti näkymättömissä vaikutettu aika paljonkin ko. puolueen menestykseen.

Nythän tämä Osiriksen puoluekanta on kriisissä, avoin ehdotuksille toisin sanoen.

Keinotekoinen monikulttuurisuus ei ole rikkaus, ei mulla muuta.
Jalkojemme alla on Pyhä Maa

Brake

Hei kaikille nuivahkoille

Olen 44 vuotias kolmen lapsen isä, korkeakoulutus taustalla ja kansainvälisiä töitä takana parikymmentä vuotta, josta ajasta olen asunut pallukalla eri mantereilla suurimman osan.
Nimenomaan ulkomailla ja etenkin hiekkamaissa vietetty aika on ollut minulle se syy, miksi ole tännekkin nyt kirjautunut.

Olen valmis keskustelemaan asioista näin foorumeilla, tai kasvokkain ja rakentavasta palautteesta olen tyytyväinen.
Harrastepuolelta voisin mainita kamppailulajit ja nyrkkeilyn, uinnin sekä ilmailu eri muodoissaan.

Poliittisesti olen vapaaherra, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö minulla ole mielipidettä ja niille perusteluita. Myös väittelytaitoa politiikkaan haluaisin tuoda, kun siellä keskitytään vain näköjään puhumaan paskaa. :)
Asun Järvenpäässä.
Suomalainen, tietysti kyllä!

Taythita

Hei,

28, mies, Suomi.

Olen seurannut lähinnä Homman uutiset-osiota satunnaisesti vuosien ajan. Varsinaisesti nuiva olen ollut parin vaalikauden verran, vaikka merkkejä siitä löytyy nuoruudestakin. Politiikka, kotimaan ja ulkomaiden asiat ovat kiinnostaneet aina. Pidän homman asiallisemmasta sävystä verrattuna muihin keskustelupalstoihin, joten nyt on aika rekisteröityä ja tutustua Homman sisältöön paremmin. "Ei mulla muuta".

Ernst

Tervetuloa vaan uudet esittäytyjät!

Kirjoittakaa rohkeasti ja matalan julkaisukynnyksen periaatteella. Muut kirjoittajat ovat ystävällismielistä sakkia. Aloitin joulukuussa 2008 ja olen saanut pitää työpaikkani, vaimoni ja mielenterveyteni.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Tavan

Tervetuloa kaikille! Hommailu on paitsi yhteiskunnallisesti hyvästä, myös henkkoht. tasolla todella terveellistä. On lohdullista -- suorastaan terapeuttista -- lukea tuhansien selväjärkisten ihmisten viisaita sanoja näinä hulluina aikoina. Ja kommentoida itse sekaan.

Homma on palsamia synkän epätoivon vaivaamille sieluille, ja on varmasti ehkäissyt monen radikalisoitumisen ja/tai syrjäytymisen tai vähintäänkin auttanut kipuamaan kuopasta ylös.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Sepeteus Hiihtäjä

Tervehdys ihmiset!

Joo jos minäkin pienen esittelyn lyön pöytään, onhan täällä hommalla jo hetki notkuttu.

Ikää löytyy kohta keski-iän verran, lapsia on, yksin asustelen ja kotipaikkana toiminut turku jo useamman vuoden.

Pitkän matkan olen kulkenut nuivaksi muuttumisen polulla, skidinä parhaita kamuja oli perus hemmojen lisäksi venäläinen, mustalainen ja mulatti. Olen siis tutustunut ulkomaalaisiin ja heidän tapoihinsa jos hyvissä ajoin.

Minä olen sitä porukkaa, jonka silmät ovat auenneet näistä maahanmuuton ongelmista jo nuorena, mutta varsinainen "vastaisuus" on viimeisen 10 vuoden aikaan saamaa. En ole koskaan ollut median tai mokuhimoisten valheiden vietävissä, eikä oikeastaan mikään muukaan "suunta" ole koskaan vienyt minua, kuin pässiä narussa.

Hommalle minä itseni löysin, kun tästä alettiin enempi puhua aikanaan ja siitä kuuli, että "se on semmone natsifoorumi". Joskus baarissa jutellessa kuuli ns. tutuilta, kun keskustelu meni maahanmuuttajiin ja heidän touhailuihin, että mene sinne hommafoorumille noita sun rasistisia juttuja ja valheita levittämään.
No tänne tulin ja yllätyin positiivisesti, niin kuin lähes aina tällaisissa jutuissa.

Eli voisi sanoa, että kun aletaan puhumaan totuuksia mamujen ongelmista, niin kriittisempi näkökulma on heti rasismia ja valetta, jota tullaan hommalle levittämään!  :D

Täältä tähän.

"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

Monkko

Hei vaan!

Olen tässä aivan hiljattain 30 vuotta täyttänyt nainen. Päädyin tälle sivutolle ensimmäistä kertaa pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen epäsäännöllisesti seurannut itseäni kiinnostavia keskusteluja. Viime kuukausina on kuitenkin tullut lueskeltua vähän aktiivisemmin ja päätin nyt sitten myös rekisteröityä käyttäjäksi.

http://liisalutakko.com/tietoa-minusta/

Gunnar Hymén

Quote from: Monkko on 08.03.2016, 10:45:36
Hei vaan!

Olen tässä aivan hiljattain 30 vuotta täyttänyt nainen. Päädyin tälle sivutolle ensimmäistä kertaa pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen epäsäännöllisesti seurannut itseäni kiinnostavia keskusteluja. Viime kuukausina on kuitenkin tullut lueskeltua vähän aktiivisemmin ja päätin nyt sitten myös rekisteröityä käyttäjäksi.

http://liisalutakko.com/tietoa-minusta/

tsemppiä työnhakuun, ei ole aina helppoa! kurkistin myös blogisi, jatkahan samaan malliin
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Eino P. Keravalta

Tervetuloa kaikki uudet - mukava nähdä, että Homma saa perheenlisäystä  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

J. Lannan haamu

Tunnen jostain Monkon, mutta se tuskin on mistään televisiosarjasta kun sitä en katso. Suuresti kaikille tervetuloa!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

BarkAtTheMoon

Cheers kaikille, olen aiempi nimierkki FlyinHighAgain, ja syy nimmarin vaihtoon on se että kirjaudun kaikille foorumeille luonnollisesti ns peitehenkilöllisyydellä ja omasta sössimisestäni (ja laitteiden hajoamisesta joista monesta voi myös syyttää omaa sössimistä..wtf?) johtuen kyseinen sp-osoite ei pelaa kun tunnussana tilille hävisi jo vuosia sitten, pitkään kiemmurteltua sitten uudet tunnarit. Eli samaa Ozzymaista ökellystä ja maahanmuuttokriittistä mökellystä siis luvassa pitkän aikavälin jälkeen aina silloin tällöin. Toteaisin vielä, että Hommaforum on nyt tärkeämpi ja ajankohtaisempi kuin koskaan vaikka monet vaihtoehtomedioiden perään osin syystä myös katselevatkin. Luotan Hommaan 100% enemmän kuin kuin yhteenkään viralliseen tai vaihtoehtoiseen mediaan kun maahanmuutosta ja sen ongelmista puhutaan.

Vilunki

Tervehdys Hommalaiset!

Olen lueskellut hommaa vuodesta 2011 lähtien ja nyt kun innostuin 5 vuoden hiljaisuuden jälkeen kirjoittamaan muutaman viestin, niin laitetaan nyt pieni esittelykin tänne.

Olen 26-vuotias miespuolinen yrittäjä. Ihan toiminimellä vaan, en omista mitään suurempaa konsernia. Sen enempää en paljasta, niin saan öyhöttää rauhassa.

Tänne taisin päätyä silloin, kun Jussi Halla-Ahon jokaista liikettä pöyristeltiin mediassa. Kiitos toimittajille siitä.

Maahanmuuttoasioiden ohella kiinnostaa jossain määrin myös talousasiat, vaikka en niistä omaa mitään syvempää ymmärrystä.

Suurimpia tunteita minussa herättää uskontoasiat. Islamia vihaan tietysti yli kaiken, mutta en ole luterilaisen kirkon ilosanomaa ymmärtänyt tähän päivään mennessä juurikaan sen paremmin.

Faidros.

Quote from: Vilunki on 24.03.2016, 16:24:22
Suurimpia tunteita minussa herättää uskontoasiat. Islamia vihaan tietysti yli kaiken, mutta en ole luterilaisen kirkon ilosanomaa ymmärtänyt tähän päivään mennessä juurikaan sen paremmin.

Lämpimästi tervetuloa.
Älä vihaa luterilaisia, ne on ihan ok-jengiä, vihaa vain valtionkirkkoa. ;)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

uraloop

Terve kaikille.

Olen kohta kolmekymppinen vaikeasti työllistyvä jyväskyläläismies. Vaikeasti työllistyvä tarkoittaa sitä, ettei minulla ole ammatillista kokemusta  tai koulutusta, tutkinnosta puhumattakaan. Myös sitä, että minun on hankala motivoida itseäni työntekoon vain sen takia, että saisin kokea olevani arvokas osa yhteiskuntaa. Olen perustulon harras esirukoilija.

Ollakseni täysin rehellinen, kokonaiskuvani pakolaistulvasta ja Euroopan islamisaatiosta on harmillisen hatara. Tein Hommatunnarit saadakseni paremman selon siitä, mitä Euroopassa ja Suomessa oikeastaan tällä hetkellä tapahtuu. Toivon löytäväni täältä silmiä avaavaa, suomalaisuudelle omistautunutta keskustelua.

En ole rasisti, mutta siinä määrin realisti, että tunnen inhoa sitä vapaan ajattelun vastaista, tunkeilevaa ja alistavaa arvojärjestelmää kohtaan, jota islam edustaa. Erosin kirkosta vuosia sitten ja omassa maailmankatsomuksessani on hyvin vähän yhtymäkohtia kristinuskoon, mutta tunnustan kristillisten arvojen valtavan panoksen länsimaisen yhteiskunnan menestykselle ja hyvinvoinnille. Koen olevani pakoitettu aktivoitumaan jollain tapaa, koska näitä arvoja Euroopan vääjäämättömältä näyttävä islamisaatio nähdäkseni uhkaa.

Miniluv

Tervetuloa.

Jyväskylän hommalaisten kokoontumiset ja monikulttuuritapahtumatkin:

http://hommaforum.org/index.php/topic,2372.msg2227752.html#msg2227752

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Datsy

Kaipa minäkin sitten.

Olen melkein kolmekymppinen naimisissa oleva pienen tytön vanhempi. Jussin blogin löysin 2008-2009. Se iski tajuntaan tuhannen auringon voimalla. Tunnukseni olen luonut 2011 ja foorumia seurannut jo sitäkin aiemmin. En ole kuitenkaan kirjoitellut aktiivisesti, mutta lueskelen mielenkiinnolla aina kun ehdin. Tämä sivusto kun toimii huomattavasti parempana uutislähteenä kuin nuo perustuutit.

Monien muidenkin vanhempien tapaan olen erityisen huolestunut siitä, minkälaiseksi maaksi tämä Suomi on muovautumassa jälkikasvulle. Juuri eilen luin, miten syntyvyys on Suomessa ennätysalhaalla ja nyt tarvitaan lisää pieniä suomalaisia. Kuka hullu tänne uskaltaa enää lisää tehdä?

Eino P. Keravalta

QuoteJuuri eilen luin, miten syntyvyys on Suomessa ennätysalhaalla ja nyt tarvitaan lisää pieniä suomalaisia. Kuka hullu tänne uskaltaa enää lisää tehdä?

No minä.  :)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Datsy

Quote from: Eino P. Keravalta on 16.04.2016, 09:40:50
QuoteJuuri eilen luin, miten syntyvyys on Suomessa ennätysalhaalla ja nyt tarvitaan lisää pieniä suomalaisia. Kuka hullu tänne uskaltaa enää lisää tehdä?

Hulluja nuo keravalaiset.

:)

Eino P. Keravalta

Quote from: Datsy on 16.04.2016, 09:45:30
Quote from: Eino P. Keravalta on 16.04.2016, 09:40:50

Hulluja nuo keravalaiset.

:)

Et ole ainoa tuota mieltä oleva  ;D

Jagidogi

Terve vaan muillekki hommalaisille!

Olen 23 v nuorimies Espoosta. Tosin vantaalaistun tässä muutaman päivän kuluttua. Mitähän sitä kertois itestä. Alotetaampa vaikka ihan perusasioista. Koulutukselta olen alunperin merkonomi, mikä meinaa sitä että talouteen liittyviin asioihin löytyy kiinnostusta. Päätin vaihtaa kuitenki alaa sähköasentajaks ja harjoittelupaikkani esimies syvää suopeuttaan otti töihin ja työmaasähkärinä tienaan leipäni:D. Nimeni on Juhani. Harrastuksiin kuuluu uinti, longboardaus, salibandy, ilma-aseilla ammunta ja tänäkesänä retkahin frisbeegolfiin myös. Auton vois ehkä laittaa harrastuksiin kans koska autoni ulkonäöllinen tyylistäminen kuuluu elämääni. Vierelläni löytyy myös tyttöystävä kenen kanssa jaamme yhdessä nuivan ajatusmaailman ja taitaa emäntä olla itseasiassa nuivempi ko minä itse :D. Syytä on varmaan mainita myös että vanhoillislestadiolainen olen.

Mitä tulee omiin poliittisiin mielipiteisiin ja mikä sai mut liittymään tähän pahamaineiseen natsirasistifoorumille ni täällä sentään suhtaudutaan maahanmuuttoon oikiasti järjellä. Rasisti en missään tapauksessa ole ja paljon löytyy ulkomaalaisia ystäviä. Silti järki tähän monikulttuurisuus potaskaan ja maahanmuuttoon. Eniten mua korpeaa tässä touhussa se että ihmisiä suorastaan kielletään olemasta varovaisia ja otetaan hillittömiä riskejä. Riskejä siihen että monikulttuurisuuden nimissä unohdetaan esim naisten koskemattomuus, omaisuuden kunnioittaminen jne. Pidän tämänhetkistä Euroopan islamisoitumista uhkana ja sitä erittäin isona uhkana että meillä on iso määrä täysin taistelukuntosta nuorta miestä maassa. Pidän myös vääränä sitä että tätä pakolaisbisnestä rahotetaan meidän veronmaksajien pusseista täysin. En pidä sitä hyvänä että "pakotetaan maksamaan tuotteesta mitä ei edes haluta". Ikävää on myös se että tämän pakolaisbisneksen rahat ovat pois esim lapsiperheiltä, eläkeläisiltä, maanpuolustuksesta jne. Pidän ikävänä myös sitä että monikulttuurisuus on pois myös turvallisesta Suomesta. Pahoittelen että näin esittelyyn en saanu selvemmin kirjoitettua.

Osallistun mielellään keskusteluun. Ainakin lukijana :)

Gunnar Hymén

hienoa, vaikka tässä onkin kohta 30v+ niin samaistuin paljon kirjoituksiisi. tervetuloa ja mukavaa matkaa, nää nuivat on mukavii!
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary