News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Paroni von Nuiva

Tervehdys hompansseille.

Liityin nyt Hommaan viimein kun kerta omaan pitäjään (Jämsä) haalitaan tulijoita. Ajattelin aloittaa raportoinnin täältä sikäli kun jotain raportoinnin aihetta ilmenee. Mahdollisesti tuon
panostani keskusteluun muissakin aiheissa säännöllisen epäsäännöllisesti.

Lyhyesti itsestäni: Olen jämsäläinen nuori mies, ja vaikka olen nyt teille uusi tuttavuus, niin te olette minulle tuttua väkeä. Olen pyörinyt skenessä taustalla havaintoja tekemässä jo
Jussin legendaarisen Vieraskirjan aikaan. Useimmiten en ota edes näin aktiivista roolia, että kirjoittaisin aiheista, vaan lähinnä havainnoin hiljaisuudessa ja säädän omaa toimintaani tekemieni havaintojen perusteella. Matala profiili on pop. Poikkeuksena Rähmiksen mainiot sivut joissa toisinaan lausun muutaman sanan.

Itse pidän itseäni kohtalaisen nuivana, mutta pyrin henkilökohtaisista toiveistani riippumatta aina totuuteen. Vincit omnia veritas. Jos samassa asiassa suvaitsevainen sanoo minua natsiksi ja nuiva kukkahatuksi, niin uskon olevani oikeilla jäljillä.

Suhtaudun Euroopan tulevaisuuteen varsin pessimistisesti. Mamutuksen, mädätyksen ja yleisen 'tunteet-edellä'-pölhöilyn ristiaallokossa tämä maanosa tulee sortumaan. Ei komeasti rytisemällä, vaan pikkuhiljaa, tiili kerrallaan. Ammoisina aikoina olisin kutsunut itseäni patriootiksi (ei kiljunkatku/lukihäiriö-tavalla, vaan sillä alkuperäisellä tavalla) mutta sittemmin uskoni sekä eurooppalaiseen yhteiskuntaan yleisesti että suomalaiseen erikseen on romahtanut. En koe tätä enkä mitään muutakaan maata omakseni. Isänmaani on se paikka jossa kaksi jalkaani sillä hetkellä lepäävät. Itsekästä, tiedän, mutta jos uskonsa kerran menettää, niin sitä ei tahdo oikein saada enää takaisin. Henkilökohtaisella tasolla en siis juurikaan välitä tämän maan kohtalosta, vaikka tietynlainen melankolia iskee kun miettii mitä kaikkea oltiin jo saavutettu ja mitä oltaisiin vielä voitu saavuttaa. Mottoni keskusteluissa Euroopan tilasta on hyvin usein APP, Antaa Paskan Palaa.

Siinä alkutiedot antava kuvaus minusta, loput opimme toisistamme matkan varrella.

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin

Paroni von Nuiva

Patarouva

Hei

Mä oon se tavallinen tarina. Monta vuotta jo seurannu uutisia ja lukenu forumia sillai vähän salaa. Nää nykyajan jutut sitten pakotti kirjautumaan.

29 vee äiti pk-seudun lähiöstä, vuorotyössä sos-alalla. En oo missään puolueessa. En halua miesten yhteydenottoja, omassa suomalaisessa miehessä on ihan tarpeeksi.

Hakkapeliitta

Quote from: Patarouva on 29.10.2015, 17:43:41
Hei

Mä oon se tavallinen tarina. Monta vuotta jo seurannu uutisia ja lukenu forumia sillai vähän salaa. Nää nykyajan jutut sitten pakotti kirjautumaan.

29 vee äiti pk-seudun lähiöstä, vuorotyössä sos-alalla. En oo missään puolueessa. En halua miesten yhteydenottoja, omassa suomalaisessa miehessä on ihan tarpeeksi.

Aina mukava nähdä invaasiokriittisiä nuoria naisia. Jos muutosta näihin asioihin halutaan, teistä se lähtee. Valitettavasti ainakin oma mielikuva on se, että suurinta osaa nuorista naisista ei joko kiinnosta koko asia, koska se ei ole vielä vaikuttanut omaan elämään millään tavalla, tai sitten he ovat ns. suvaitsemattomia suvaitsijoita.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Paxe

Quote from: Patarouva on 29.10.2015, 17:43:41
Hei
En halua miesten yhteydenottoja, omassa suomalaisessa miehessä on ihan tarpeeksi.

Tämä lainamani kommenttisi osa kertoo jo aivan kaiken.

Mutta jotenkin koen tuon myös tietyllä tavalla ylpeyden aiheeksi suomalaiselle miehelle. Jos me olemmekin hankalia ja käsittämättömän vaikeita tapauksia, on siis vielä jotakin pahempaa. Tiedän, että otan tässä hieman luvattomasti "kunniaa" suomalaisena miehenä olemisesta. Mutta pohjana, voin kertoa, että oman järkyttyneen tyttäreni taluttaminen poliisiasemalle rikosilmoitusta tekemään matun toimintaan liittyen ei ollut isyyteni kliimaksi eikä siihen liittyvät asiat kaikkein miellyttävimpiä hetkiä elämästäni, enkä toivo kenellekään samaa. Niin paljon en vihaa ketään.

Joten tervetuloa joukkoon, Patarouva.

Tabula Rasa

Heh, ilmaisen olevani yksi niistä, jotka eivät tule laittamaan vonkuviestiä rouvalle. Suomalainen ei ole viettiensä sokaisema apina.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Leso

Quote from: Paxe on 29.10.2015, 19:02:41[...] Mutta pohjana, voin kertoa, että oman järkyttyneen tyttäreni taluttaminen poliisiasemalle rikosilmoitusta tekemään matun toimintaan liittyen ei ollut isyyteni kliimaksi eikä siihen liittyvät asiat kaikkein miellyttävimpiä hetkiä elämästäni, enkä toivo kenellekään samaa. Niin paljon en vihaa ketään. [...]

Kuvittelin oman isäukkoni tuohon tilanteeseen. Voin kuvitella asenteen ja olemuksen.
Semmoinen korostetun äijä ja kylmäkiskoinen ja huokuvan ahdistunut ja itseäänsyyttävä.
Eikä missään kohdassa voi sanoa, että rakastaa. Sitten kysyy kotona, että tulisitko syömään.

Nousi kyyneleet silmiin.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Vesihiisi

Vesihiisi sihisi hississä. Tämä lastenloru impiwaaralaisesta Suomesta tuli mieleeni, kun mietin sopivaa nimimerkkiä Hommaa varten.

Tämä sivusto ja suurin osa sen kirjoittajista ovat "vanhoja tuttujani". Näin voin sanoa, koska olen jo parisen vuotta lukenut tätä foorumia aktiivisesti. Nykyään vietän täällä aikaa joka päivä, jatkossa siis nimimerkin turvin ja toivottavasti jotain kirjoittaenkin. Tämä sivusto on parasta, mitä suomenkielisellä verkolla on minulle tarjota tänä päivänä.

Olen päälle 4-kymppinen heteromies ruuhka-Suomesta. Vietän tavanomaisen turvallista (ja tylsää) keskiluokkaista elämää - sellaista, jota mamut eivät ainakaan vielä ole päässeet häiritsemään jokapäiväisessä elämässä käytännön tasolla. Olen täällä seurannut pöyristyneenä maamme ja koko Euroopan tilanteen kehittymistä. Tämä ei voi päättyä hyvin.

Homman ansiosta silmäni ovat avautuneet jo muutama vuosi sitten. Nuoruuteni virheisiin voinee lukea muun muassa sen, että olen äänestänyt virheitä, pariinkin kertaan. Taisin olla osaltani vastuussa "Muumimamman" presidenttiydestä.  :facepalm: :flowerhat:

Vaan nuoruuden virheistä oppii. Homman ansiosta olen oppinut lukemaan suomalaista mediaa. Minua kauhistuttaa, miten Pravda ja Yle yrittävät aivopestä suomalaisia. Sama toki toistuu myös muualla Euroopassa.

Olen pitkään miettinyt, mitä juuri minä voisin tehdä isänmaani hyväksi. Vielä peliä ei ole menetetty, Suomi on pelastettavissa.

Olen tähän mennessä harrastanut pientä kansalaisaktivismia, esimerkiksi valittanut pariin kertaan JSN:ään sekä eduskunnan oikeusasiamiehelle. Kaikki valitukseni aiheet liittyivät mamuiluun. Vesiperän vedin jokaisella kerralla, mutta olenpahan ainakin tehnyt jotakin.

Häpeillen voin todeta tehneeni menneisyydessäni toimittelijan työtä. Jos Hommafoorumin ylläpito tuntee tarvitsevansa apuvoimia, niin minuun voi olla yhteydessä.

Omalla nimelläni en valitettavasti voi esiintyä, oman nimen käyttö täällä voisi vaikuttaa haitallisesti työelämässä. Toivon vielä näkeväni sen Suomen, että täällä ei tarvitisi kirjoittaa näistä asioista nimimerkin suojissa.

Noottikriisi

Quote from: Vesihiisi on 29.10.2015, 20:01:29
Omalla nimelläni en valitettavasti voi esiintyä, oman nimen käyttö täällä voisi vaikuttaa haitallisesti työelämässä. Toivon vielä näkeväni sen Suomen, että täällä ei tarvitisi kirjoittaa näistä asioista nimimerkin suojissa.

Tervetuloa Vesihiisi, valitettavasti asia on useimpien kohdalla sama kuin sinulla. Vasta eläkkeellä uskaltaa moni "tulla kaapista".
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Marius

Tervetuloa Paroni von Nuiva.

Kyllä se kotimaakin vielä löytyy. ;)

Tervetuloa myös Vesihiisi.

Messssevä avaus.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

dothefake

Nyt pukkaa laatukriitikkoa hommalle, herätys toimii.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

-PPT-

Olen samaa mieltä paronin kanssa että jos valtaosa ihmisistä on edelleenkin täysin passiivisia ja suurin osa ei näe nykykehityksessä mitään todellista vaaraa niin tämä maa ja kansa ansaitseekin tuhoutua.

Leso

Quote from: dothefake on 30.10.2015, 00:43:40Nyt pukkaa laatukriitikkoa hommalle, herätys toimii.

Vain tulos ratkaisee, ei se, että tullaan ulos.

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Hokka

Vanhana Kuvalautalaisena olen ollut tietoinen Hommafoorumista ja siitä mitä se edustaa jo pitkään, mutta en ole ollut niin täysillä mukana maahanmuuttokeskustelussa, että olisin ennen tätä rekisteröitynyt.

Olen 23v opiskelija. Opiskelen rakennusalaa. Ajattelin myös lukaista muutaman kurssin Venäjää tuohon kylkeen. Eestiäkin olisi hyvä osata, mutta se on niin helppoa että sitä voi lukea vaikka kotona. Käyn salilla ja opettelen tekemään musiikkia tietokoneella. Ideana olisi eräjormailun yhteydessä nauhoittaa luonnosta ääniä ja niiden sekaan heittää hieman kanteletta ja noitarumpua. Rentoa elektronista, ei mitään jumputusta.

Politiikkaan lähteminen kiinnostaa, mutta keskityn nyt ensin siihen, että saan koulut alta pois kunnialla. Omassa koulutuksessa opetellaan muun muassa organisointikykyä, yleisölle esiintymistä ja ihmisten johtamista. Nämä tulevat varmasti olemaan hyödyllisiä taitoja työelämän ulkopuolellakin.

Tilasin juuri äsken Lapuanliikkeen museon verkkokaupasta sinimustan neuleen ja ajattelin pitää sitä päällä silloin tällöin semi-läpällä.

Marius

"Dobra pasalovat".

Nasta, pitkä esittäytyminen.

Tervetuloa Hokka.

desperaato

Quote from: Hokka on 30.10.2015, 19:44:33

Voisko parempin viäntää kiäntää? Ehkä vois mutta sitten pitäis saada jo viranomais apua.

MW

Dobre vezer. En kyllä osaa latinalisoida noita. Enkä edes muista alkuperäistä kirjoitusasua.

Heikki Luoto

...
Tilasin juuri äsken Lapuanliikkeen museon verkkokaupasta sinimustan neuleen ja ajattelin pitää sitä päällä silloin tällöin semi-läpällä.
...

Lapuanliike -kaupan perustaja on Kai Pöntinen (kok), joka mainosti itseään 2009 eurovaaleissa sloganilla "Sosiaalipummimaahanmuuttajille stoppi".

Nyttemin on oikein innokkaasti hankkinut Lapualle VOK:kia kaupunginvaltuuston puheenjohtajana.
QuoteLapuan kaupunginhallitus päätti maanantaina ryhtyä selvittämään, olisiko kaupungilla mahdollisuus perustaa vastaanottokeskus turvapaikanhakijoille. Pöntinen toimi aktiivisesti vastaanottokeskuksen perustamisen puolesta.

http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/kai-p%C3%B6ntiselle-sataa-haukkuja-facebookissa-on-ymm%C3%A4rrett%C3%A4v%C3%A4-ett%C3%A4-ihmisill%C3%A4-on-oikeasti-h%C3%A4t%C3%A4-1.1903039

Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Hokka

Quote from: Heikki Luoto on 30.10.2015, 20:33:32
Lapuanliike -kaupan perustaja on Kai Pöntinen (kok), joka mainosti itseään 2009 eurovaaleissa sloganilla "Sosiaalipummimaahanmuuttajille stoppi".

Nyttemin on oikein innokkaasti hankkinut Lapualle VOK:kia kaupunginvaltuuston puheenjohtajana.

Raha vie jos on vietävissä. Itse en osaa kutoa niin pakko oli tilata muualta.

Ja muille tiedoksi, ei minultakaan vielä taivu muuta kuin "spaziba" "harashoo" ja "suka blyat".

Leso

"Ruki veer."

Siinä on kaikki, mitä venäjäksi tarttee osata.  >:(

Marius

"Spasiba", "Pasalsta", "Dasvidania", on ihan kliffa tietää myös.

Tervetuloa kaikille uusille, teitä tulee nyt niin solkenaan, ettei kaikille ehdi lykätä tikkaria suuhun... ;)

( Ja suom." Kiitos"." Ole hyvä"." Näkemiin". )

J. Lannan haamu

Henkilö, joka tykkää Lapuan liikkeen upeasta sinimustasta neuleesta, ansaitsee heti luottamukseni :D. Taidan itsekin ostaa itselleni joululahjaksi sen...sitten vielä kun pääsisi yhteiskuvaan Susanna Kosken kanssa molemmilla paita päällä niin avot. Aika hullua, että toivon samaan kuvaan Susannan kanssa paidat päällä, tätä se nykyajan feminismi teettää miehille.... :'( ;D
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Marius

Porukkaa lappaa Forumille sisään ovista ja ikkunoista, mutta vähään aikaan ei kukaan ole esittäytynyt.

Rohkeasti vaan; kaikilla on kuitenkin aina jokin historia eli tarina.

Ne ovat arvokkaita.

Deputy M

Quote from: J. Lanta on 30.10.2015, 22:00:04
Henkilö, joka tykkää Lapuan liikkeen upeasta sinimustasta neuleesta, ansaitsee heti luottamukseni :D. Taidan itsekin ostaa itselleni joululahjaksi sen...sitten vielä kun pääsisi yhteiskuvaan Susanna Kosken kanssa molemmilla paita päällä niin avot. Aika hullua, että toivon samaan kuvaan Susannan kanssa paidat päällä, tätä se nykyajan feminismi teettää miehille.... :'( ;D
Totta mooses, miekii haeskelin sinimustaa paitaa kesällä, mutta saanti on aika huonoa. Joku liike on lopettanut ja niin poispäin. Lisäksi kun meikä ei ole aivan siitä pienemmästä päästä, niin jos sitten vaikka sinimustan T-paidan. Katsotaan nyt.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Unique387

Terve. Savua on tullu korvista siitä lähtien kun Shengen tuli voimaan. 2014 keväällä se muuttui mustaksi, eikä ole lakannu sen koommin. Eikä taida lakata vielä vähään aikaan.

Ville Hämäläinen

Aiotko poistaa savun vai johdattaa sen syntisten silmiin?

Quote from: Unique387 on 16.11.2015, 17:56:55
Terve. Savua on tullu korvista siitä lähtien kun Shengen tuli voimaan. 2014 keväällä se muuttui mustaksi, eikä ole lakannu sen koommin. Eikä taida lakata vielä vähään aikaan.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

MW

Quote from: Unique387 on 16.11.2015, 17:56:55

Teretulemast.

Kyllä tänne ääntä mahtuu!

guest14311

Hei.

Tämän forumin mittakaavassa olen ehdottomasti suvakki, vaikka itse pidän itseäni kultaisen keskitien kulkijana. Voin sanoa, että täällä keskitiellä ei ole ruuhkaa. Henkilökohtaisesti hommaforumilla esiintyvä kielenkäyttö ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti. Niin kauan kun täällä puhutaan "muista" asiattomin termein, kukaan ei ota tätä paikkaa tosissaan. Sama pätee laajemmin maahanmuuttokriittiseen porukkaan. Olen lukenut tätä forumia jo melko pitkään, ja ajattelin yksinkertaisesti nyt alkaa kirjoittamaankin jotain.

Olen alle 30-vuotias kahden lapsen isä, ja opiskelen Helsingin Yliopistossa kolmatta vuotta. Suhtaudun lähtökohtaisesti skeptisesti kaikkiin uskontoihin, mutta samalla ymmärrän nykyisen islamismin olevan moderni ilmiö, jonka juuret ovat vahvasti politiikassa. Tunnen monia muslimeja, ja viimeksi eilen kävin moskeijassa vaihtamassa kuulumisia maahanmuuttajien kanssa. Suosittelen samaa muillekin. Myös nuivia kavereita minulta löytyy, ja heidänkin kanssaan käyn asiallisia keskusteluita.

Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että keskimääräinen nuiva henkilö ei ole ikinä käynyt Lähi-idässä, enkä ole ikinä tavannut nuivaa, joka olisi asunut Lähi-idässä. Silti lähestulkoon jokainen tuntemani nuiva kommentoi muslimikulttuuria kuin mikäkin asiantuntija. Tällaiset asiat ärsyttävät itseäni.

Hamsteri

Quote from: Marquinho on 20.11.2015, 08:57:19
Hei.

Tämän forumin mittakaavassa olen ehdottomasti suvakki, vaikka itse pidän itseäni kultaisen keskitien kulkijana. Voin sanoa, että täällä keskitiellä ei ole ruuhkaa. Henkilökohtaisesti hommaforumilla esiintyvä kielenkäyttö ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti. Niin kauan kun täällä puhutaan "muista" asiattomin termein, kukaan ei ota tätä paikkaa tosissaan. Sama pätee laajemmin maahanmuuttokriittiseen porukkaan. Olen lukenut tätä forumia jo melko pitkään, ja ajattelin yksinkertaisesti nyt alkaa kirjoittamaankin jotain.

Hommassa mainostaneita mamukriitikoita on eduskunta täynnä ja edustajat käyvät täällä välillä keskustelemassa. Eli kyllä niitä tosissaan ottajia riittää.

Tervetuloa mukaan!
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Saturnalia

Hei.
Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että keskimääräinen nuiva henkilö ei ole ikinä käynyt Lähi-idässä, enkä ole ikinä tavannut nuivaa, joka olisi asunut Lähi-idässä. Silti lähestulkoon jokainen tuntemani nuiva kommentoi muslimikulttuuria kuin mikäkin asiantuntija. Tällaiset asiat ärsyttävät itseäni.

Keskimääräinen vasuri ei ole koskaan käynyt Neuvostoliitossa, mutta ihailee sitä silti. Ei ehkä ole paras mahdollinen esittäytymispuhe haukkua seurue.
Tervehdys. Nimeni on Pekka ja te ärsytätte minua :)
Eipä enää tarvitse lähi-idässä asua, Helsinki riittää turpaan saamiseen mainiosti. Siinä on joillekin ollut jo aivan riittävästi sitä kokemusperäisyyttä kyseisestä kulttuurista. Pariisin uhrit eivät myöskään kaikki varmaan olleet käyneet lähi-idässä. Eivätkö hekään saa kommentoida?

leo3

Tämän forumin mittakaavassa olen ehdottomasti suvakki, vaikka itse pidän itseäni kultaisen keskitien kulkijana. Voin sanoa, että täällä keskitiellä ei ole ruuhkaa. Henkilökohtaisesti hommaforumilla esiintyvä kielenkäyttö ärsyttää itseäni aivan suunnattomasti.

Minua taas ärsyttää suunnattomasti tuo itsensä julistaminen kultaisen keskitien kulkijaksi. Mitään ei tarvitse perustella, kun itse on aina se kultaisen keskitien kulkija ja muut äärioikeistoa.