News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Micke90

Quote from: Hakkapeliitta on 06.10.2015, 18:37:47
Olen aikaisemmin äänestänyt vasemmistoliittoa ja vihreitä, ja nyt viimeksi piraattipuoluetta. Toisaalta olen aiemmin nähnyt politiikan eräänlaisena viihteenä, enkä ole niin vahvasti ottanut kantaa muihin kuin kannabis- ja piratismilainsäädäntöihin.

Vihervasemmiston äänestäjän arkkityyppi, joka ei todellakaan mieti nenäänsä pitemmälle? Onneksi tulit järkiisi!  ;D

Hakkapeliitta

Quote from: Micke90 on 06.10.2015, 18:39:16
Olen aikaisemmin äänestänyt vasemmistoliittoa ja vihreitä, ja nyt viimeksi piraattipuoluetta. Toisaalta olen aiemmin nähnyt politiikan eräänlaisena viihteenä, enkä ole niin vahvasti ottanut kantaa muihin kuin kannabis- ja piratismilainsäädäntöihin.

Vihervasemmiston äänestäjän arkkityyppi, joka ei todellakaan mieti nenäänsä pitemmälle? Onneksi tulit järkiisi!  ;D

Heh no ei se ehkä ihan noinkaan ole, mutta on se suvaitsevaisuus vaan niin uskomatonta, että vaikka vuosia kaverini ovat tuoneet faktaa nenäni eteen muslimien raiskaustilastoista, työttömyydestä ja muusta käyttäytymisestä euroopassa... Niin eihän se ole heidän vikansa. Se on vaan johtuu valtion huonosta kotouttamispolitiikasta. Kyllähän meidän pitää ihmisiä auttaa, koska kaikki ovat saman arvoisia. :facepalm:
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

LW

Iltaa. Olen 30 vuotias sinkkumies. Maailmankatsomukseni ja aikaisemmat puoluekantani varmasti eroavat valtaosasta väkeä täällä. Olen aikaisemmin äänestänyt vasemmistoliittoa ja vihreitä, ja nyt viimeksi piraattipuoluetta. Toisaalta olen aiemmin nähnyt politiikan eräänlaisena viihteenä, enkä ole niin vahvasti ottanut kantaa muihin kuin kannabis- ja piratismilainsäädäntöihin.

Tervetuloa. Löytyyhän tuota samanlaista äänestystaustaa itseltänikin, piraatteja lukuunottamatta. Tosin siitä on jo aikaa, kun ensimmäisen kerran mieltä alkoi kalvaa tunne siitä, että kaikki ei nyt ole kohdallaan, eikä jättänyt rauhaan.

QuoteOlen ollut aikaisemmin erittäin suvaitsevainen mitä tulee maahanmuuttajiin, ja muutama kuukausi sitten olisin hyvin voinut olla täällä puollustamassa pakolaisia. Enkä edelleenkään näe, että Suomen pitäisi olla vain suomalaisille.

Niin no, eipä suvaitsevaisuudessa sinänsä mitään pahaa ole, sen enempää kuin vaikka isänmaallisuudessa. Monesta hyvästä asiasta vain kasvaa äkkiä kiero ja vaarallinen versio, jos unohtuu, että ainoa ero lääkkeen ja myrkyn välillä on annos, tai noista tehdään dogmeja, joita ei saisi arvostella.

Tarkoitatko muuten tässä suomalaisilla etnisyyttä vai kulttuuria?
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Kupari

Ja terve minunkin puolestani.

Olen täällä sen luottamuksen konkurssin johdosta, jonka perussuomalaisten johto on äänestäjissään aikaansaanut. Pidin itseäni aiemmin perusisänmaallisena ja epäpoliittisena ihmisenä, mutta koska kukaan muu ei kansallismielisten näkemyksiä aja - poislukien nuoriherra Tynkkynen - vaikka käynnissä on pienen maamme historiassa ennennäkemätön väestönsiirto, on minullakin velvollisuus aktivoitua.

Vähän päälle parikymppisenä opiskelijana kuulun siihen ikäpolveen, joka joutuu kantamaan politiikkamme seuraukset. Pidän itseäni lenkkinä minua ennen syntyneiden ja minun jälkeeni tulevien ketjussa. Me saamme maamme, yhteiskuntamme ja kulttuurimme perintönä isiltämme ja meidän on siirrettävä ne edelleen lapsillemme vähintään yhtä hyvässä kunnossa kuin saimme ne. Kyse on aina arvovalinnoista, mutta en henkilökohtaisesti allekirjoita käsitystä, että me eläisimme vain itseämme varten ilman velvollisuuksia omaa kansaamme kohtaan - mistä pääsemmekin nationalismiin.

Kuten yllättävän moni ikäpolvessani, arvostan kansallisvaltiota ja tahdon sen säilyttää. Ja kuten lähes kaikki ikäpolvessani, olen kuullut median - Helsingin Sanomien kolumnistit, Yle - ja koulujen sekä yliopiston kautta nationalismin ja läntisen kulttuurin olevan kaiken pahan alku ja juuri. Niin kauan kuin tämä näkemys ei vaikuta politiikkaan ja ihmisten jokapäiväiseen elämään, se ei minua pahemmin liikuta. Se kuitenkin vaikuttaa, ja paljon. Minun tuskin tarvitsee mainita sitä loppumattomien tekosyiden ja tunteisiin vetoavan manipuloinnin määrää, joka seuraa aina kun puhutaan esimerkiksi irakilaisten ja somalialaisten osuudesta työllisyys- ja rikostilastoissa, maahanmuuttajien tai heidän jälkeläistensä tuhoamasta elämästä tai heidän muodostamastaan taakasta sosiaaliturvajärjestelmällemme.

Lyhyesti sanottuna, me emme voi keskustella. Pidemmän päälle tämä kääntyy itseään vastaan, sillä monien nuorten, varsinkin suurissa kaupungeissa kasvaneiden, kokemukset esimerkiksi islaminuskoisten toimintatavoista ja lainkuuliaisuudesta luovat valtavan ristiriidan tosielämän ja virallisen totuuden välille. On mahdotonta kunnioittaa virkamiestä tai poliitikkoa, kun tietää hänen valehtelevan, ja tukahduttaminen vain lisää halveksuntaa. Minä itse ja monet ystäväni emme koe, että valtio on meidän puolellamme - koska se ei tosiasiassa ole.

Maa, joka päästää kymmeniätuhansia maahantunkeutujia vuodessa rajojensa sisälle uhraten samalla varansa heidän elättämiseensä ja lakiensa noudattamisen ulkovaltoja mielistelläkseen, ei pyri rakentamaan kansansa tulevaisuutta.

Siispä: on toimittava. Aion itse kirjoittaa, puhua jokaiselle joka kuuntelee, tulla mielenosoituksiin ja raahata ystäviäni paikalle sekä tehdä kaiken mitä tehtävissä on, jotta meistä ei tule sitä lenkkiä ketjussa, joka murtuu ja pettää. Hommaa pidän hyödyllisenä tietopankkina ja organisointikanavana, mutta täällä tyytynen enemmän lurkkaamaan kuin huutelemaan joka ketjussa. Odotan antoisia keskusteluja. Jos liikutte koskaan Hommahenkisissä tapahtumissa, luultavasti tapaamme ennen pitkää.

Micke90

Quote from: Kupari on 06.10.2015, 20:43:56
Kuten yllättävän moni ikäpolvessani, arvostan kansallisvaltiota ja tahdon sen säilyttää.

Meitä kansallismielisiä nuoria on lukuisia. Tervetuloa kasvavaan joukkoomme!  ;)

Kupari

Quote from: Micke90 on 06.10.2015, 20:53:41
Quote from: Kupari on 06.10.2015, 20:43:56
Kuten yllättävän moni ikäpolvessani, arvostan kansallisvaltiota ja tahdon sen säilyttää.

Meitä kansallismielisiä nuoria on lukuisia. Tervetuloa kasvavaan joukkoomme!  ;)

Kiitti. Ainakin omasta tuttavapiiristäni karkeasti arvioiden puolet ovat läpinuivia. Väitän ettei kyse ole enää siitä, milloin nuoriso nuivistuu, vaan siitä miten se saadaan tajuamaan, että nuivat ovat jo enemmistönä.

tqlehton

Olen 49-vuotias VTM, kolmen aikuisen lapsen äiti ja työskentelen Oikeusministeriön palveluksessa. Minulla on paljon mustia, keltaisia ja vaikka minkä värisiä ihmisiä ystävinä Suomessa, mutta kaikkia heitä yhdistää piirre, että he ovat tulleet Suomeen joko suoraan töihin tai sitten opiskeltuaan täällä työllistyneet Suomesta. Sitä vastaan minulla ei ole mitään, saman oikeuden haluan itsekin, jos olen kiinnostunut jostakin maasta; matkailu avartaa myös työelämäkulttuuria.

Jostain syystä somalit ovat varsin vastenmielisiä muutamien ikävien kokemusten kautta. Osasyynä lienee sosiaalityöntekijänä työskentelevän ystäväni tieto siitä, että somalikultturiin kuuluu moniavioisuus, joka Suomessa kriminalisoituna toteutetaan siten, että sivuvaimot ovat yh-äitejä, "joille vain syntyy joka vuosi yksi lapsi". Lienee selvää, että viime kuukausien "pakolais"ryntäys ei ole juuri lieventänyt inhoani sosiaalitorakoita kohtaan.

Työssäni näen jo nyt, että arviot "pakolaisista" johtuvista kuluista on arvioitu täysin pieleen: vaikka puolet saisikin käännytyspäätöksen, heillä on oikeus hakea muutosta paitsi käännytyspäätöksestä, myös siitä, jos lainvoimaisen käännytyspäätöksen (kaikki muutoksenhakuasteet läpikäynyt) saanut karkulainen otetaan säilöön käräjäoikeuden päätöksellä. Ja aina uudestaan, uuden karkureissun myötä sama prosessi. Näin toimien käännytyksen täytäntöönpanoon saaminen kestää noin pari vuotta, riipuen karkureissujen määrästä. Lienee kai selvää myös, että näillä pakolaisraukoilla on apunaan kaikissa muutoksenhakuvaiheissa käännytyspäätöksestä valittamisesta alkaen kalleimmat asianajajat, jotka kustannetaan valtion varoista.

Vituttaa. Missä on seuraava mielenosoitus?

Tabula Rasa

Helsingissä on 10.10. Itse mietin jos tuohon 24.10 tampereen kolmoskierrokseen ottaisi osaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Micke90

Quote from: tqlehton on 06.10.2015, 21:36:02
Olen 49-vuotias VTM, kolmen aikuisen lapsen äiti ja työskentelen Oikeusministeriön palveluksessa.

Haa! Sinusta on paljon hyötyä meille.  8)

Mjölnir

Tervehdys.

Olen Hommafoorumia lueskellut tässä jo vuoden päivät, mutta vasta nyt päätin rekisteröityä. Nuivistuin räjähtävästi Charlie Hebdo -iskun myötä. Sitä ennen olin kaiketi sellainen vihervassari. Ja osittain kai edelleen, kun en syö eläimiä enkä pidä ydinvoimasta. Niin ja kannatan tasa-arvoista avioliittolakia.
Ateistina en tietenkään ole pitänyt islamista ennen yllä mainittua iskuakaan, mutta se avasi silmät isosti sille, ettei islam selvästikään sovi eurooppaan. Sitten luin Islamin aikapommi -blogin läpi ja sieltä taisin suunnata Jussi Halla-Ahon Scriptaan. Muistan kun Halla-Aho oli uutisissa "kohukirjoitustensa" takia, ja taisin silloin naiivina vihervassarina käydä vähäisen lukaisemassa mutta poistuin pikaisesti. Kun sehän oli sitä pelottavaa rasismia, enkä halunnut sellaista lukea. Vaikken sisäistänyt sitä vähääkään mitä luin. No joka tapauksessa Halla-Ahon tekstit olivat nyt silmät avoinna todella hyvin kirjoitettuja ja olipa herkullista katsoa Halla-Ahon haastattelujakin, kun herra argumentoi niin hyvin.
En nyt kirjoittele enempää kun Docventures alkoi, mutta kaipa tämä esittäytymisestä käy jo ihan tarpeeksi.

Hamsteri

Quote from: Mjölnir on 07.10.2015, 21:08:35
Sitä ennen olin kaiketi sellainen vihervassari. Ja osittain kai edelleen, kun en syö eläimiä enkä pidä ydinvoimasta. Niin ja kannatan tasa-arvoista avioliittolakia.
Ateistina en tietenkään ole pitänyt islamista

Jostain syystä kasvissyönti, ydinvoiman vastustus, pro-tasa-arvoinenavioliitto ja ateismi tulevat monesti mielipideklusterina. Mukavaa että vastustat kuitenkin islamia.

Kyselen kuitenkin tapani mukaan kaikilta ateisteilta, että kun he tunnustavat tietynlaisen uskonnonkaltaisen näkemyksen ilman selkeää todistusaineistoa; "Jumalaa ei ole olemassa". Niin näkevätkö he esimerkiksi islamin vastustuksen, jonkinlaisena uskomusjärjestelmien vastakkainasetteluna? Ja kun nähtävästi tunnustat tasa-arvon, niin eikö se ole melko epätasa-arvoistavaa syrjiä toisen uskomusjärjestelmän leviämistä oman uskomusjärjestelmäsi nojalla?
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

kgb

Pasta ei kuulu esittäytymisketjuun.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Mjölnir

Quote from: Hamsteri on 07.10.2015, 21:28:35Jostain syystä kasvissyönti, ydinvoiman vastustus, pro-tasa-arvoinenavioliitto ja ateismi tulevat monesti mielipideklusterina. Mukavaa että vastustat kuitenkin islamia.

Kyselen kuitenkin tapani mukaan kaikilta ateisteilta, että kun he tunnustavat tietynlaisen uskonnonkaltaisen näkemyksen ilman selkeää todistusaineistoa; "Jumalaa ei ole olemassa". Niin näkevätkö he esimerkiksi islamin vastustuksen, jonkinlaisena uskomusjärjestelmien vastakkainasetteluna? Ja kun nähtävästi tunnustat tasa-arvon, niin eikö se ole melko epätasa-arvoistavaa syrjiä toisen uskomusjärjestelmän leviämistä oman uskomusjärjestelmäsi nojalla?

Onpa hämmentävä kysymys näin aamutuimaan. Mutta jaa että ilman selkeää todistusaineistoa tunnustan uskonnonkaltaista näkemystä. Miten olemattoman olemattaoloa voi todistaa? Tästä voi varmasti vääntää maailman tappiin asti. Näen islamin sopimattomana länsimaiseen yhteiskuntaan. Tasapuolisuuden nimissä tietysti katolilaisuus ja muut kristinuskon suuntaukset ovat minusta ihan yhtä aikansa eläneitä. Muista puhumattakaan. Minun puolestani kukin voi palvoa ketä lystää, kunhan siitä ei aiheudu haittaa muille. Toivottavasti järjen valo joskus siihenkin risukasaan joskus sitten lankeaa. Jos jokin uskomusjärjestelmä on huono tai typerä, siitä on syytä sanoa ja huonot ja typerät uskomukset syytä torpata.

Chingon

Olen syntynyt ulkomailla, kahden kulttuurin kasvatti mutta kuitenkin suomalainen. Maahanmuutto ei ole koskaan ollut Suomessa ongelma vaan asioita pitäisi vähitellen saada eroteltua turvapaikkahakijoihin/elitasosiirtolaiset - muut maahanmuuttajat(työ,rakkaus,tuontivaimo/mies,opiskelu ym.). Maahanmuuttajat, "mamut" eivät ole mikään geneerinen massa johon tämä nimitys kuitenkin aina viittaa.

Suomessa on paljon maahanmuuttajia joita nykyinen tilanne lähinnä vituttaa. Nämä arabi/somaliäijät antavat kasvot kaikelle maahanmuutolle tällä hetkellä. Nämä tyypit saavat normi sinisiläiset kantasuomalaiset vastustamaan kaikkea maahanmuuttoa ja katsomaan kieroon kaikkia jotka näyttävät vähänkin erilaiselta kuin naapurin Lissu. Rajoja ei voi laittaa kiinni kokonaan mutta Suomessa pitäisi olla sama systeemi kuin esimerkiksi Australiassa,Kanadassa tai Yhdysvalloissa jossa kansalaisuuden tai edes leivän eteensä saa vain kovalla työllä, kielen oppimisella ja ennen kaikkea halulla olla osa uutta kotimaataan.

Nykyistä pelleilyä on jatkettua jo muutama vuosikymmen ja tulokset ovat surkeita. Tulijat otetaan vastaan ja heitä kohdellaan kuin 5 vuotiaita lapsia. Suomen kielen kursseilla käydään vain sen takia että saadaan kotoutumisraha, suomen kansalaisuutta jaellaan henkilöille jotka eivät puhu sanaakaan suomea (kyllä kokemusta on). Mitään vastuuta tulijoilla ei ole mutta sitäkin enemmän ymmärtäjiä ja helvetin "minulla on unelma" marssijoita. On aivan absurdia selitellä tai väittää että nykyinen ähly tai somali kansanvaellus liittyvät millään tavalla suomen evakkoihin tai Fazeriin, Finlayson sun muihin vakio argumentteihin.

En ole nuiva tai persu mutta realisti jota toivoisin monen muunkin suomalaisen olevan ja vähitellen avaavan silmänsä ja laajentavan maailmatuntemustaan. Meillä on niin helppoa elää systeemistä ja käyttää tätä hyväksi omien etujen tavoittelemiseksi että hullumpikin ihmettelee. Tottakai työtön kakskymppinen kouluttamaton bagdadissa oleva kaveri haluaa tänne "sotaa" pakoon koska me olemme tehneet sen hänelle niin helpoksi. Otetaan 10,000€ laina salakuljettajalta matkaa varten. Pysähdytään ottamaan selfiet interrail matkalla Eurooppaan ja perilla Suomessa turvapaikka kortti taskussa ruvetaan maksamaan lainaa takaisin KELAn tuilla. Näin homma toimii suuressa maailmassa enkä usko että se eroaa nykyisestä tilanteesta näiden tyyppien kohdalla.

Pääsinpähän avautumaan ja kiitos siitä foorumille joka tällä hetkellä on ainoa kanava mistä voi lukea ja saada tietoa asioista jotka jätetään tietoisesti pois valtamedioista. Mikä taasen lisää ihmisten kiukkua kaikkia maahanmuutajia kohtaan. En voi kuin kiittää ja kumartaa axe hajuisia liimalettejä kadulla sekä YLEä,hesaria ym. ym.. Vituttaa... :-\

Pyöveli Mannerhaim

Mitäs jos kokeilisit uudelleen.

Maailmanmies

Quote from: Mjölnir on 07.10.2015, 21:08:35

En nyt kirjoittele enempää kun Docventures alkoi, mutta kaipa tämä esittäytymisestä käy jo ihan tarpeeksi.
Älä katso sitä. Pahimman luokan punaviherpropagandaa.

Mjölnir

Quote from: Maailmanmies on 09.10.2015, 01:51:31
Älä katso sitä. Pahimman luokan punaviherpropagandaa.

Dokumentti oli mielenkiintoinen. Kertoi Scientologien piinaavasta kultista. Vieraina keskustelemassa oli Maryam Abdulkarim ja joku vanhempi mieshenkilö. Keskustelun olisi odottanut olevan mielenkiintoisempaa, kun illan dokumentti kehotti kriittiseen tarkasteluun uskomuksien suhteen. Kevyttä lässytystä se vaan oli.

guest8096

Hei! Olen Fria ja luen Frida Tideriä.

Anestesia

Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Näin pitkäaikaistyöttömänä/-mielenterveyspotilaana on hyvin tuskallista katsoa mihin valtiotamme viedään. Väkisinkin herää huoli; mitä jos parin vuoden päästä omatkin tukeni/hoitoni lakkautetaan tämän invaasion takia? Jollei ns. ihmeparannusta tapahdu en näe kovinkaan valoisaa tulevaisuutta, etenkään itselleni.

Ylioppilas, kaksi ammattiin valmistavaa koulutusta jäänyt kesken. Toivoa olisi, että joinain päivänä olisin osa tuottavaa suomalaista yhteiskuntaa, mutta lähivuosina en näe itseäni muuna kuin osana kasvavaa menoerää valtiolle.

Hallituksen toimet ahdistavat suuresti, joka osaltaan vaikuttaa mielenterveyteen itse kullakin. Suomessa riittäisi hoidettavia ihmisiä vaikka millä mitalla, ei niitä ulkomailta asti tarvitsisi tuoda.

Loppukaneettiina sanottakoon: on hienoa että edes tämän palstan verran on ihmisiä, jotka oikeasti välittävät kansastaan. Paljon minua fiksumpia ihmisiä, jotka omalta osaltaan yrittävät parantaa pohjoista maatamme. Suurkiitokset teille kaikille!

Uimakoulutettava

Quote from: Anestesia on 09.10.2015, 23:46:38
Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Näin pitkäaikaistyöttömänä/-mielenterveyspotilaana on hyvin tuskallista katsoa mihin valtiotamme viedään. Väkisinkin herää huoli; mitä jos parin vuoden päästä omatkin tukeni/hoitoni lakkautetaan tämän invaasion takia? Jollei ns. ihmeparannusta tapahdu en näe kovinkaan valoisaa tulevaisuutta, etenkään itselleni.

Ylioppilas, kaksi ammattiin valmistavaa koulutusta jäänyt kesken. Toivoa olisi, että joinain päivänä olisin osa tuottavaa suomalaista yhteiskuntaa, mutta lähivuosina en näe itseäni muuna kuin osana kasvavaa menoerää valtiolle.

Hallituksen toimet ahdistavat suuresti, joka osaltaan vaikuttaa mielenterveyteen itse kullakin. Suomessa riittäisi hoidettavia ihmisiä vaikka millä mitalla, ei niitä ulkomailta asti tarvitsisi tuoda.

Loppukaneettiina sanottakoon: on hienoa että edes tämän palstan verran on ihmisiä, jotka oikeasti välittävät kansastaan. Paljon minua fiksumpia ihmisiä, jotka omalta osaltaan yrittävät parantaa pohjoista maatamme. Suurkiitokset teille kaikille!

Apua tarvitsevan suomalaisen ei tarvitse pyydellä anteeksi olemassaoloaan tai avun tarvettaan. Toisin on niiden ilmaisesta ruoasta mieltä osoittavien partalapsireissaajien laita, jotka pitävät tällä hetkellä koko Eurooppaa pilkkanaan karkotuspäätöksiä odotellessaan.

Tuskin edes Sipilän hallitus saa 2 vuodessa koko maata selvitystilaan siten, ettei enää suomalaisia olisi vara auttaa. Jos saa, suomalaiset auttavat toisiaan voimavarojensa mukaan.

"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

dothefake

Anestesia, lähetän sinulle telepaattista voimaa. Se on tehonnut moneen ja tunnen oikeasti sen jälkeen väsymystä, vaikken mikään telepatiahörhö olekaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Leso

Quote from: Anestesia on 09.10.2015, 23:46:38[...] on hienoa että edes tämän palstan verran on ihmisiä, jotka oikeasti välittävät kansastaan. Paljon minua fiksumpia ihmisiä, jotka omalta osaltaan yrittävät parantaa pohjoista maatamme. Suurkiitokset teille kaikille!

Eläpä nyt, Anestesia. Ei kai enemmistö meistä ole yhtään keskivertoa fiksumpia.
Mutta täällä välitetään jopa yksittäisten nimimerkkien hyvinvoinnista. 
Vähän niinku rakastettavaa ja rakastavaa sakkia, usko eli elä.  :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

dothefake

Niinpä, jospa ei aivan pottuilemalla ala toiselle pottuilemaan, niin kyllä täällä pidetään vastapuolisistakin ihan oikeasti. Puhumattakaan omista.
-Tytti Tuppurainen

Leso

Quote from: dothefake on 10.10.2015, 00:37:14Niinpä, jospa ei aivan pottuilemalla ala toiselle pottuilemaan, niin kyllä täällä pidetään vastapuolisistakin ihan oikeasti. Puhumattakaan omista.

Tuli ikävä Farrow'ta. Mitähän hälle kuuluu?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Karjala

Pitäisikö täällä esittäytyä?

Olen muutaman vuojen seuraillu kirjoittelua, tosin rekisteröityminen ei ole onnistunut vaikka muutaman kerran olen yrittänytkin. Käyny myös kerran kahtomassa miten sujuu hommakerhossa..
Kenkänumeroa enkä tarkkaa painoa paljasta =)
⚪ 🔵 ⚪ Vetoomus HommaWikin puolesta 🇫🇮 🇫🇮 🇫🇮

🔗  Wiki.Hommaforum.org

Marius

Terevetuloa "Karjala".

Aikas hieno nikki.  :)
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Micke90

Quote from: Karjala on 10.10.2015, 23:30:09

Nimi ja henkilötunnus riittää.  ;)

MW

Pitäisikö täällä esittäytyä?

Olen muutaman vuojen seuraillu kirjoittelua, tosin rekisteröityminen ei ole onnistunut vaikka muutaman kerran olen yrittänytkin. Käyny myös kerran kahtomassa miten sujuu hommakerhossa..

Pakko ei tietenkään ole, kohteliaisuudesta ja uusista jäsenistä tykätään kyllä.

dothefake

Quote from: Micke90 on 11.10.2015, 22:15:21

Nimi ja henkilötunnus riittää.  ;)
Pankitunnus olis kiva ylläri!
-Tytti Tuppurainen

Marko Mjölnir Parkkola

Anteeksi. Unohin esittäytyä kun kirjauduin foorumille viikko sitten. Esittelyn voi lukea täältä.

http://wiki.hommaforum.org/wiki/Marko_Parkkola

Strategiset mitat: 190, 110, 200, 160, 17, natsi