News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Miniluv

Quotekun muutamat ihmiset olivat sitä mieltä, että mielipiteeni ovat kuin suoraan hommafoorumilta, joten päätin tulla tutkailemaan, että mikä tällä on meno.

Tämä on kuultu muutamaan kertaan :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Arkontti

Quote from: Miniluv on 23.08.2015, 10:00:57
Quotekun muutamat ihmiset olivat sitä mieltä, että mielipiteeni ovat kuin suoraan hommafoorumilta, joten päätin tulla tutkailemaan, että mikä tällä on meno.

Tämä on kuultu muutamaan kertaan :D
Homma, tuo rasististen, kouluttamattomien ja naisettomien kalsaripaitamiesten Mordor.

Moni on silti nykyään palannut nuivuuteen.

Mukava nähdä täällä ulkomaalais- ja vasemmistotaustaisia henkilöitä, ja yleensäkin kaikkea mielikuvakonsensusta rikkovaa.

Darwinisti

Kiitokset ensinnäkin Miniluville siitä, että sai tunnukseni korjattua! :)

Olen kait aika monta vuotta ollut nuiva jossain muodossa, mutta 2-3 vuoden aikana nuivuuteni on sementoitunut kunnolla. Nyt minua ei enää saa millään sokeaksi "suvaitsevaiseksi", vaan lähinnä hakkaan päätäni seinään. Immonen-kohun jälkeen pahentunut, eritoten HS:n, meillä on unelma-henkinen lehdistölobbaus on mennyt niin päivittäiseksi, että maksavan lukijan on verkkoversiossa vaikeata enää löytää niitä aitoja uutisia, siis niistä mistä oikeasti haluaisi maksaa. Välillä selitetään miten on X eri kieltä pk-seudulla, välillä annetaan jonkun nevöhööd-tason videobloggaajan ratkaista Suomen ongelmat maahanmuutolla ja nyt on selostettu minne voi viedä Helsingin hädänalaisille turvapaikanhakijoille (täsmennän: taikaseinänhakijoille) peittoja, vaatteita, lastenvaunuja jne.

Heitän heti tähän väliin koko päivän ajan itseäni mietityttäneen sarkastisen aforismin: mitä muslimimies tekee naisten vaatteilla jossain Kaarlenkadun transit-keskuksessa? Herranen aika, ei kai vain muslimi ole kaapissa oleva crossdresser? Joo, huumorini kukkii laadukkaasti kun tätä touhua ei vaan enää jaksa katsella.

Hommaa olen lukenut varmaan 5 vuotta. Heti ensimmäisellä kerralla näin, että asiallista settiä. Joskin en koskaan rekisteröitynyt, koska en kokenut tuovani mitään uutta keskusteluun. M.O.T. Vähän kyllä mennyt juttujen taso jossain muodossa aika turhautuneeksi ja osittain liiankin yleistäväksi, mutta ymmärrän kyllä taustan sille. Tilanne on 2013-2015 roimasti huonontunut ja tuskastuminen mm. PS:n hallitustaipaleeseen on saanut monella argumentaation väsähtämään. Ei vaan jakseta enää. Tilanne tuntuu niin toivottomalta. Suoraan sanottuna en rekisteröitynyt "parantaakseni maailmaa", vaan purkaakseni tuskaani tähän sirkukseen jossain järkevästi. Tunnen tunteet. Suomeksi riittää yksi sana: perkele. :facepalm:

Itseäni häiritsee hyvin vahvasti kolme lähinnä periaatteellista seikkaa:

- Jo vuosia olen läpsinyt itseäni otsaan siitä, että sanan rasismi/rasisti merkitystä ei ilmiselvästi enää osata. Sen sanan merkitys ei ole muuttunut mihinkään. Piti oikein skannata ja heittää kaappaus sivusta todisteeksi, mutta näemmä ei nyt tekniikka salli sitä. Suomen kielen perussanakirja, Edita, tuottanut KOTUS: rasismi = rotusyrjintä, -sorto, -kiihko(ilu) ja rasisti = rotusyrjinnän harjoittaja, rotukiihkoilija. Missä tässä lukee, että rasismi on syrjintää, epäluuloa, skeptismiä, erimielisyyttä, väärämielisyyttä, vihaa, turhautumista tms. seksuaalista suuntautumista, uskontoa, maailmankatsomusta, arvomaailmaa, poliittista näkemystä, kulttuuria tai kieltä kohtaan, eli niitä kaikkia eri asioita, joita yritetään nykyaikana tämän termistön alle niputtaa? Aivan. Ja siksi koen suurta henkistä leipiintymistä kun suomen kielen pedanttia käyttöä ei osata. Olisi varmaan kotoutettava nykyään näitä eräitä alkuasukkaitakin?

- Presidentti Niinistö sivuutti aihetta tässä alkuviikosta, mutta itse olen puhunut aiheesta eri foorumeissa jo pitkään - maahanmuuttaja, pakolainen ja turvapaikanhakija. Miten vaikeaa voi olla sotkematta jatkuvasti joko tietoisesti tai ajattelemattomasti nämä kaikki kolme eri ihmisryhmää yhden ja saman termin alle, eli maahanmuuttaja?! On ilmiselvää miksi näin tehdään, eli tarkoitusperähän haiskahtaa kauas. Itseäni häiritsee tässä se, että tällä saadaan vesitettyä esim. luvulla 15 000 luulemaan, että töihin, opiskelemaan ja naimisiin/rekisteröityneeseen suhteeseen tulee 15 000 hienoa mallikansalaista. Noin niin kuin ruusunpunaisimmissa utopioissa. Lisäksi väitän, että iso osa hiljaisista taviksista on pehmentynyt juuri tämän sanaleikin ansiosta ja kun toisaalta toistaiseksi Suomessa ongelmat ovat olleet aika hyvin pinnan alla taviksille.

Ohimennen kertauksena totean, että vain kolme ryhmäähän muutenkin oikeuttaa titteliin mamu. Muut ovat sitten joko pakolaisia, jotka on jo seulottu leireillä, tai sitten sitä kolmatta - äärimmäisen rakastettua ryhmää, eli turvapaikanhakijoita.

- Miten sosiaalidemokraattinen kanta maailmaan voi olla sellainen, että pikaisesti löydetään kyllä Helsingistä tai sen lähialueelta ainakin Evitskogin ja Koskelan tilapäismajoituksille tilaa ja rahaa, mutta samaan aikaan tietyn ikäluokan alkuasukkaiden jokavuotinen ongelma ohitetaan, mm. HS kokonaan ja YLE:kin teki yhden pikkujutun - fuksiopiskelijoiden asuntopula - http://yle.fi/uutiset/kodittomille_opiskelijoille_etsitaan_taas_sohvapaikkoja__asunto_uupuu_viela_tuhansilta/8220858? Satoja hätämajoituspaikkoja siis Migriksen toimesta suitsait, mutta vapaaehtoisia sohvapaikkoja ruinataan sitten näille alkuasukkaille? HOAS:n jonossa n. 3500 hakijaa jää vailla paikkaa. En vain voi olla kiroilematta prioriteetteja.

Aivan lopuksi heitän nippelitietoa. Muistan ensimmäisen kerran huolestuneeni oikeasti mm. Malmön tilanteesta joskus 2007 kun joukkoliikenteessä ammuttiin sisätiloissa ilotulitteita ja eräs linja-autonkuljettaja meinasi saada tiiliskiven päähänsä. Taustalla oli epävakaita tietyn kategorian uusruotsalaisia. Yksi mittari rauhattomuudellehan Ruotsissa on se, että kuinka harvassa paikassa enää käteinen käy joukkoliikenteen kertalippuihin junassa tai bussissa. Tämä on jätetty marginaaliselle huomiolle kaikkialla, mutta taustalla on jatkuva häiriköinti ja aiemmin ryöstöt. Lisäksi esim. Stokiksen metrossa tapahtuu toistuvia kivityksiä ym. Ilta-aikaan on eniten hulinaa.

Tässä nyt vähän taustoitusta sille miksi päätin lopulta rekisteröityä, koska en vain enää jaksanut tätä nykymenoa monessa mielessä. Kaksikielisenä, joskaan ei suomenruotsalaiseksi itseään laskevana, seuraan paljon Ruotsin tilannetta (ei vain Nya Tider ja Avpixlat) ja näen 1+1 miten tilanne eskaloituu vielä täälläkin. Huomannut ainakin yhden aktiivisen nuivan kaksikielisen maamiehen täällä. :)
"Jos meidän kulttuurimme ei tätä kestä, niin sitten se ei kestä." - Petri Sarvamaa, MEP, KOK, HS 3.9.2015

J. Lannan haamu

Kovasti ja lämpimästi tervetuloa Darwinisti. Juuri noiden mainitsemiesi aiheiden kanssa täällä ollaan painittu kauan aikaa, mikään ei tunnu muuttuvan parempaan. Nyt onneksi on jo siirrytty sille tasolle, että mitä tässä aletaan tehdä ja mikä neuvoksi. Itse tosin peräänkuulutan Persujen perään, koska siihen touhuun on satsattu nyt aika monta vuotta, niin jotenkin lievästi turhautunut olo jos nyt kaikki viimeiset vuodet ovat yhtä tyhjän kanssa.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Rikastaja

Quote from: Darwinisti on 25.08.2015, 23:39:10

Hommaa olen lukenut varmaan 5 vuotta. Heti ensimmäisellä kerralla näin, että asiallista settiä. Joskin en koskaan rekisteröitynyt, koska en kokenut tuovani mitään uutta keskusteluun. M.O.T. Vähän kyllä mennyt juttujen taso jossain muodossa aika turhautuneeksi ja osittain liiankin yleistäväksi, mutta ymmärrän kyllä taustan sille. Tilanne on 2013-2015 roimasti huonontunut ja tuskastuminen mm. PS:n hallitustaipaleeseen on saanut monella argumentaation väsähtämään. Ei vaan jakseta enää. Tilanne tuntuu niin toivottomalta. Suoraan sanottuna en rekisteröitynyt "parantaakseni maailmaa", vaan purkaakseni tuskaani tähän sirkukseen jossain järkevästi. Tunnen tunteet. Suomeksi riittää yksi sana: perkele. :facepalm:
Vähän samaa olen ollut aistivinani, mutta moku"uutisissa" kiertävät argumentit on niin helppo jokaisen hommalaisen kumota, että turhauttaa kun jatkuvasti samat paskat argumentit toistuu. Sitten tulee vain usein kommentoitua jotai mukahauskaa ja mukanasevaa.
"Suomalaiset veteraanit ei pääse vieläkään kuntoutukseen, mutta ulkomaalaisille on kyllä tarjota valtion puolesta kaikki perkeleen kriisiavut ja terapeutit heti, jos grillijuhlilla sataa ja tötteröhattu kastuu."
- Tony Halme

Darwinisti

Joo, ei toki itsestäänselviä asioita kannata toistaa. Mutta sivusta seuranneena en silti voi olla huomaamatta, että ilmapiiri on selvästi mennyt turhautuneemmaksi ja yhä useammalla menee vähän överiksikin. Ei, en ole täällä keltanokkana, joka moraalisaarnaa. Tuska on aina terveellistä purkaa jonnekin, eikä näiden eräiden tapaan kuunnella imaamia ja pum. Täytyy kuitenkin muistaa, että vaikka moderointi on hoidossa, niin kaikki täällä joutuu aina suurennuslasin alle ja sitä hyvin selektiivisesti summataan arkipuheessa, poliittisessa retoriikassa, somessa ja lehdistössä sitten rasismiksi, vihapuheeksi, kiihkoiluksi tmv. Nämä viestit ovat todellakin näyteikkunatavaraa, joka on sinänsä hyväkin, mutta niitä voidaan ikävästi käyttää myös väärin pimeiden voimien toimesta.

EU-laajuinen siirtolaisinvaasio, islamilainen terrorismi, Suomen talousahdinko ja huonosti aloittanut Sipilän hallitus ovat kaikki hyvin ymmärrettävästi provosoineet hommalaisia. Itsekin olen tämän seuraamuksena ottanut askeleen pois yleisöstä. Olenko kenties viimeksi 11.9.2001 ja siitä jokunen kuukausi eteenpäin kokenut tämän tason painostavaa ilmapiiriä esim. islamiin liittyen?
"Jos meidän kulttuurimme ei tätä kestä, niin sitten se ei kestä." - Petri Sarvamaa, MEP, KOK, HS 3.9.2015

Hamsteri

Quote from: Darwinisti on 26.08.2015, 00:43:09
Joo, ei toki itsestäänselviä asioita kannata toistaa. Mutta sivusta seuranneena en silti voi olla huomaamatta, että ilmapiiri on selvästi mennyt turhautuneemmaksi ja yhä useammalla menee vähän överiksikin. Ei, en ole täällä keltanokkana, joka moraalisaarnaa. Tuska on aina terveellistä purkaa jonnekin, eikä näiden eräiden tapaan kuunnella imaamia ja pum. Täytyy kuitenkin muistaa, että vaikka moderointi on hoidossa, niin kaikki täällä joutuu aina suurennuslasin alle ja sitä hyvin selektiivisesti summataan arkipuheessa, poliittisessa retoriikassa, somessa ja lehdistössä sitten rasismiksi, vihapuheeksi, kiihkoiluksi tmv. Nämä viestit ovat todellakin näyteikkunatavaraa, joka on sinänsä hyväkin, mutta niitä voidaan ikävästi käyttää myös väärin pimeiden voimien toimesta.

EU-laajuinen siirtolaisinvaasio, islamilainen terrorismi, Suomen talousahdinko ja huonosti aloittanut Sipilän hallitus ovat kaikki hyvin ymmärrettävästi provosoineet hommalaisia. Itsekin olen tämän seuraamuksena ottanut askeleen pois yleisöstä. Olenko kenties viimeksi 11.9.2001 ja siitä jokunen kuukausi eteenpäin kokenut tämän tason painostavaa ilmapiiriä esim. islamiin liittyen?

Pimeyden voimille kumartamista on myös se, ettei voi sanoa asioita asioina. Jos yksityishenkilö ei voi kirjoitella poliittisesti epäkorrektejaan anonyymisti netissä, niin jotain on mennyt vikaan. Laskeskelin, että omia viestejäni on poisteltu Hesarin kommenttipalstalta sunmuualta noin puolisataa pelkän kritiikin vuoksi.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

ViljaK

Heippa vaan, keski-ikäistyvä naisihminen liittyy joukkoon. Aika nuiva olen ollut aika, muutamia ikäviä kokemuksia rikkaasta värinästä Helsingissä.. Nuokin varmaan jonkun mielestä vaan mukavia kulttuurien yhteentörmäyksiä joista ei pidä pahastua mutta minä pahastun koska vastaavia ongemia ei ikinä ole kantisten kanssa ollut.  >:( En ole enää moneen vuoteen mennyt keskustaan baareihin, taksijonoon tms illalla/pimeällä tapahtuviin asioihin ja jotenkin viime aikoisten aikojen valossa aloin sitäkin miettimään että on se nyt yksi prkl kun minun täytyy olla se joka joustaa, ja vielä näköjään maksaa siitä.
Ehkä kaikkein ärsyttävin asia on tosi pieni mutta jostain syystä se riepoo minua aivan hirveästi, nimittäin ulkomaalaisten nuoriso- ja miesporukoiden tapa kävellä kantisnaisten päälle esim metrosta poistuessa, rappusissa yms. Ei ole epäilystäkään ettei toiminta olisi täysin tahallista.

Kovin aktiivinen kirjoittelija en ole vaikka parilla muullakin palstalla viihdyn, toinen on kyllä niin uskomattoman vasemmistolainen että ei tosikaan.  ;D Ehkä vähän hankalakin alkuun mennä siihen moodiin että täällä tosiaan saa olla tätä mieltä.  :o

Tabula Rasa

Tervetuloa, kansa tarvitsee aina Viljaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Omar Sianpossu Pesonen

Hyvää Iltaa.

Jo vuosia Hommaa lukenut mies liittyy joukkoon. Onhan tässä pitänyt jo pidemmän aikaa rekisteröityä kirjoittajaksi, mutta toisaalta on ollut mukava lukeakin, ja kun varsin moni on omat tuntoni pukenutkin jo sanoiksi olen tyytynyt myhäilemään näytön ääressä. Olen myös huono keksimään nimimerkkiä, mutta kun se nyt putkahti päähän - tässä sitä ollaan. :)

Pääkaupunkiseudun liepehiltä ja niillä main elämää suoritan.

Emo

Quote from: Omar Sianpossu Pesonen on 29.08.2015, 22:25:09
... Olen myös huono keksimään nimimerkkiä, mutta kun se nyt putkahti päähän ...

Melkoinen putkahtikin  :flowerhat:

Emo

Taivahan talikynttilät! Mun kommenttia  liketti just äsken Omar Sianpossu Pesonen! En olis vielä eilen osannut kuvitella mitään tämän suuntaistakaan... Mitenkähän tähän tottuu?

Ensin luulin, että olet vanha opiskelukaverini, mutta et voi olla kun kerta Helsingissä päin vaikutat... Hän voisi keksiä jotain vastaavaa nimimerkiksi, mutta ei sentään ikinä keksisi muuttaa etelään.

Käytämme lyhennettä OSP, jos sopii?

Lalli IsoTalo

Quote from: Hamsteri on 26.08.2015, 03:36:42
Pimeyden voimille kumartamista on myös se, ettei voi sanoa asioita asioina. Jos yksityishenkilö ei voi kirjoitella poliittisesti epäkorrektejaan anonyymisti netissä, niin jotain on mennyt vikaan.

Heh.

Vaikka en ensin ollenkaan pitänyt Hamsterisista, niin kaikki kommenttinsa eivät kuitenkaan ole ihan perseestä.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Omar Sianpossu Pesonen

:D

Jo vain sopii, Emo. En nyt ihan Helsingissä, mutta sanotaanko Uudellamaalla. Helsinki sopivan lähellä, mutta toisaalta onneksi niin kaukana - jos ymmärrätte mitä tarkoitan.  :roll:

Hamsteri

Quote from: Lalli IsoTalo on 29.08.2015, 22:50:02
Quote from: Hamsteri on 26.08.2015, 03:36:42
Pimeyden voimille kumartamista on myös se, ettei voi sanoa asioita asioina. Jos yksityishenkilö ei voi kirjoitella poliittisesti epäkorrektejaan anonyymisti netissä, niin jotain on mennyt vikaan.

Heh.

Vaikka en ensin ollenkaan pitänyt Hamsterisista, niin kaikki kommenttinsa eivät kuitenkaan ole ihan perseestä.

Harva ihminen tykkää totuuden tuojasta.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

J. Lannan haamu

Quote from: Lalli IsoTalo on 29.08.2015, 22:50:02
Heh.

Aika outo kommentti sanoisin ma  :roll:
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

dothefake

Kuinka niin, toinen tunnustaa antipatiansa, mutta on sittemmin avoimin mielin kuitenkin lukenut kommentteja ja pystynyt tunnustamaan itselleen, ettei toinen kenties olekaan läpeensä paha.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Hamsteri

Quote from: dothefake on 29.08.2015, 23:46:59
Kuinka niin, toinen tunnustaa antipatiansa, mutta on sittemmin avoimin mielin kuitenkin lukenut kommentteja ja pystynyt tunnustamaan itselleen, ettei toinen kenties olekaan läpeensä paha.

Chaotic Neutral taitaa olla oikea tv trooppi kategorisointi. Jotkut liikaa hyvää säteilevät sekoittavat helposti Chaotic Eviliin.

Meitä ei olisi edes politiikassa nähty ellei tän valtiovallan kuristusote olisi yltänyt ennen kaikkea omaa vapauttansa rakastaviin. Kaikille olisi kyllä ollut parasta, jos oma viiteryhmäni olisi jätetty rauhaan. Noh, se on voi voi nyt.

takalaiton

Muutaman rivin voisin tähän kirjoitella, kun tunnus tuli kerran tehtyä. Olen lukenut tätä forumia ja Scriptaa useamman vuoden ja yleisesti yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat. Melko pahasti kyynistynyt politiikkaan - luulen joka vuosi, että ei se tämän huonommaksi voi enää mennä. Mutta niin vain sitä aina yllättyy. Halla-aho taisi jossain kirjoittaa, että valtion pitää olla ensi sijassa kansalaistensa edunvalvontakoneisto. Tästä olen täysin samaa mieltä ja se toteutuu Suomessa tällä hetkellä aika heikosti. Ehkä täältä voi hakea sellaista vertaistukea, kun erilaisia maailmaasyleileviä poliittisia linjauksia vyöryy oikealta, vasemmalta ja keskustasta.

Oulu is not safe - start deportations.

Largezo

Terve. Nuori aikuinen espoosta, kyllästynyt median toimintaan ja persujen "sorsintaan" eduskunnassa ja lehtien palstoilla. Liityin tänne koska haluan kokea vapaampaa ja rehellisempää keskustelua monikulttuurisuudesta ja maahanmuutosta kuin valtamediassa yms. Myös uutislinkkien seuraaminen tämän palstan kautta olisi kiinnostavaa. 
"Se, että minua kutsutaan maahanmuuttajavastaiseksi tai rasistiksi, ei kerro mitään minusta, mutta se kertoo siitä tabujen kahlitsemasta ilmapiiristä, joka maahanmuuttokeskustelussa on tähän asti vallinnut - Jussi-Halla-aho

Datamursu

Huomenta....

Näin hitaana (lähes) hämäläisenä saattaisi olla aika esittäytyä, kun on alkanut tuo meno sen verran muumittamaan ettei sitä enään itse pysty suodattamaan. Pitkään se otti, mutta touhua on seurattu Scriptan vieraskirjasta lähtien ja foorumille tuli tunnus tehtyä niihin aikoihin kun Peräkammari piiloutui herkempien näkyvistä eli pidempään täällä jo pyörinyt vaikkakin vain IRC:n puolella #Nuivat (Quakenet) kanavalla jotain joskus todennut. Useimmiten itseni Tamperelaiseksi miellän kysyttäessä, vaikka rajalle onkin pari kilometriä matkaa... joskus suorastaan lennähdän sen rajan ylitse kuten linnutkin. Kohti kolmeakymmentä on hiivitty ja matkan varrella on tarttunut mukaan niin ammattikoulu kuin AMK-tutkinto rakentamisen puolelta, mutta vakituiset työt ovat jääneet puuttumaan.

Tiedon ja totuuden (ei virallisen) tavoittelu on ollut tärkeä osa elämää ja sitä myöten aatteiden aallot eivät ole juuri tätä tervattua paattia keinuttaneet. Tieto on valtaa, mutta tieto myös lisää tuskaa.... Liekö se pragmatiikkaa vai mitä, mutta pidän maailmaa varsin yksinkertaisena, joskin erittäin moniosaisena kokonaisuutena eli jokainen asia koostuu monista pienistä asioista ja niiden muutokset vaikuttavat kokonaisuuteen eri tavoin. Tämä tarkoittaa myös sitä, että minun katsonta kannassa mikään ei varsinaisesti ole mahdotonta, todennäköisyydet vain painuvat lähes olemattoman pieniksi. Tästä johtuen joku saattaisi pitää minua erittäin tunnekylmänä ehkä jopa häiriintyneenä ihmisenä, koska ajatustasolla pyörittelen myös Linkola-tason ajatuksia, sillä ovathan sellaisetkin "mahdolisuuksia". Tätähän asiaa ei tietenkään auta se, että rakastan sarkasmia, ironiaa sekä mustaa ja kaksimielistä huumoria. Onneksi ajatus ei juokse liikaa järkeä nopeammin jolloin pahimmit asiat jäävät hihityttämään vain itseään ja onneksi(?) kynnys pistää mitään kirjoitettuun muotoon on korkeahko, kuten todettua aiemmin. Ehkäpä tuossa olivat ne oleellisimmat kuvaukset luonteesta/ajatustavoista, joten jätetään tarkemmat selitykset tulevaan tai muutoin Tolkien jää tarinan mitassa toiseksi.

Muutoin sanottakoon, että nuivahan olen ollut jo syntymästä asti eli luontaisesti tänne olen saapunut ilman sen kummempaa valaistumista. Yllä mainittu mielenlaatu (tai sen puute) on ajanut minua "vastavirtaan" monissa asioissa jo nuoresta pitäen ja halu ymmärtää syitä sekä niiden seurauksia, on avannut minulle hieman erilaisen näkökulman historiaan sekä nykyisyyteen. Tätä myöten olen myös viihtynyt parhaiten seurassa, jossa asiat sanotaan niin kuin ne itse nähdään eikä ole turhaan kaunisteltu niitä.... parempi sanoa pahasti, kuin hyvästi. Toisinaan tämä on tuonut vastaan jopa hieman "ristiriitaisia" tuloksia.

Tuo laskettakoon historiikiksi, joten muutama sana nykyisyydestä. Kuten huomioitu, olen pysytellyt tarkkailu asemissa jo vuosia, mutta nykyinen meno on saanut aktivoitumisen käynnistymään tässä yksilössä. Syyt tähän ovat samoja kuin monilla aiemmilla esittäytyjillä. Muumituskäyrät näyttävät vahvasti koiliseen useilla mittareilla, eikä PS:n toiminta ole niitä saanut loivenemaan ollenkaan, lähinnä päinvastoin, mutta katsotaan mitä tuleman pitää. Tiedä sitten mistä sitä itsensä löytää, kun riittävästi annetaan motivaatiota asioiden edistämiseen....

Jokainen tuomitkoon tarkemmin myöhempien kirjoitusten perusteella tai armahtakoon tyystin, kunhan saadaan lisää todistusaineistoa pöytään tästä yksittäistapauksesta.

RM

Hei! Olen uusi foorumilla. Olen paljon Hommaa lukenutkin ja olen etenkin kiinnostunut median/uutisten kommentoinneista ja analysoinneista. Minusta yleisesti ottaen keskustelu täällä on vastoin mediarummutusta asiallista, hyvin argumentoitua ja moderoitua. Kirjoittelen varmaankin harvemmin, mutta pyrin tarvittaessa linkittämään aiheisiin liittyviä uutisointeja. Mediaseuranta on lähellä sydäntä.

Faidros.

Ave, kaikille uusille! :) Näinä vaikeina aikoina Hommasta saa nuivistuneet lohtua. :'(
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Mila A

Quote from: Darwinisti on 26.08.2015, 00:43:09
Nämä viestit ovat todellakin näyteikkunatavaraa, joka on sinänsä hyväkin, mutta niitä voidaan ikävästi käyttää myös väärin pimeiden voimien toimesta.

Kaikki eivät tietenkään tule selvittäneeksi asioiden todellista luonnetta, mitä on kirjoitettu ja miten se halutaan tulkita, mutta aina on myös niitä, jotka perehtyvät asiaan. Minulle ainakin nämä ovat toimineet hyvänä silmienavaajana, uutisoinnit eri asioista sekä sitten se, mitä oikeasti on tarkoitettu/kirjoitettu.

South Parkia lainaten, "Look, I'm just saying that somewhere between Jesus dying on the cross and a giant bunny hiding eggs there seems to be a... a gap of information."
Juttua korjattu kello 13.23. Mies puhui poliisin mukaan suomea ontuen, ei suinkaan kävellyt ontuen.

hiljaa_nurkassa

Mua vituttaa. Aivan suunnattomasti vituttaa. En ole ennen ollut poliittisesti valveutunut, mutta viimeisen kahden vuoden ajan olen hiljaa sivusta seurannut ja lukenut uutisia, kannanottoja ja keskusteluja enemmän ja enemmän. Nyt riitti sivusta seuraaminen. Osallistun siis keskusteluun.

Saturnalia

Tervehdys.
Tänne on linkattu vuosia sitten vanhoja omalla nimelläni kirjoitettuja juttuja muualta, mikä on tarkoittanut sitä että googlattaessa nimeäni ykkösosumat ovat vieneet hommafoorumille jo puoli vuosikymmentä vaikka en ole ollut edes jäsen koko foorumilla.
Joten rekisteröidytään mukaan nyt sitten myös, kun kuuluisa jo ollaan. Eihän joku hätäinen suvakki mieti, onko tuo kaveri edes foorumin jäsen jos sen juttuja löytyy foorumilta ja niiden juttujen sävykin on...no, hiukan nuiva :) Eli olen tavallaan ollut omalla nimelläni hommalainen jo puoli vuosikymmentä heille.
Olen hieman kontroversaali hahmo, jolla on vahvat ja väärät mielipiteet. Ikä hieman jo tasoittaa halua esitellä niitä joka paikassa.
Täällä näkyy pyörivän monta tuttua nimimerkkiä 2000-luvun palstoilta. Eivät tietenkään välttämättä samoja henkilöitä.
Itse en vanhoja nikkejäni käytä kun niistä jo tunnistaa minut googlella. Ei sillä, että nyt hirveästi välittäisin, vaikka jotkut suvakit ovat kyllä nykyään todellä jyrkkiä. Kyllähän vanhat tutut minut äkkiä tulevat tunnistamaan, on vuosien aikana niin paljon tullut foorumeilla länkytettyä.
Kiitos mielenkiintoisesta foorumista. Lukenut olen jo vuosia.

epäonnistunut abortti

Tervehdys Kaikille!

Pakkohan se oli viimein rekata ittensä tänne, tai no pakko  kukaan ei pitäny asetta ohimolla.
Rupee meno olemaan sellasta et ollaan kyl kohta lähellä pimeyden ydintä.

Emo

Quote from: epäonnistunut abortti on 07.09.2015, 17:16:01
Tervehdys Kaikille!

Pakkohan se oli viimein rekata ittensä tänne, tai no pakko  kukaan ei pitäny asetta ohimolla.
Rupee meno olemaan sellasta et ollaan kyl kohta lähellä pimeyden ydintä.

Kiva että epäonnistui, niin pääsit sitten rekkautumaankin. Tervetuloa!

epäonnistunut abortti

Kiitos Emo.

Tota suurin syy tänne rekisteröitymiseen itellä ja varmaan monella muullakin uudella on tää tän kesän aikana
tapahtunu järjetön muutosnopeus. Orpo-pojan 250 partapirua noussu joka viikko,pari yötä sit viel mentiin
40k:ssa ennenku TÄYSINEDESVASTUUNTON ja OMAAETUA tavotteleva lima-kusi-vi**u jeesus-dikkari teki
all-in:n pokeritermein.
Itellä oma lehmä siin ojan vieres, (ojat täynnä) muistisairas anoppi Heinolas yrittää sinnitellä kotona ja sairas tyttäreni käy
Monikulttuurihelvettis Malmil tekemäs kahvilas ruokaa vielä sairaamille.

En valita, me pärjätään, omista pidetään huolta.

Jostain meitä super-nuivia ja ääri-nasseja vaan kumpuaa.

Ei mul muuta.

R2600

Järkyttävä ketutus ja ohimosuonten pullistuminen tuumatolkulla kaikkiin oletettavissa oleviin ilmansuuntiin ajoi minutkin
tänne hakemaan vertaistukea.

Eli foorumia luettu jo jonkin aikaa ja kevyttä nuivistumista harrastettu vuosia.

Täältä tähän ja jatketaan.