News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Nrsisti

Kiitoksia tervetulotoivotuksista. :)
Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki.

Armas Tuonela

Olen kohta nelikymppinen mies Helsingistä. Työskentelen teknisellä alalla asiantuntijatehtävissä. Työelämässä olen kulkenut tieni pidemmän kaavan kautta apupojasta ammattimieheksi ja suorittanut korkeakoulututkinnon vasta hieman vanhemmalla iällä.

Poliittinen tieni on niin ikään pitkä. Nuorena olin vasemmistolainen, radikaalikin. Monet nykyisin julkisuudessa näkyvät järjestöaktiivit ja akateemiset, räksyttävät sylikoirat ovat tuttuja jo 1990-luvulta mm. erilaisista mielenosoituksista ja  juomingeista, joita oli välillä vaikea erottaa toisistaan. Sitten me taisimme kasvaa erilleen, kuten sanonta kuuluu.

Henkilökohtaisesti en vieläkään kestä "koska neekerit on niin mustia" -tasoista argumentointia, sillä se on vahingoksi asiallemme. Omalta osaltani uskon voivani tuoda keskusteluun analyyttisiä näkemyksiä. Uskon myös edelleen että keskustelu on mahdollista kääntää meille edulliseen suuntaan puhtaasti älyllisin argumentein, vaikka välillä työ tuntuu mahdottomalta.

Olen aloittanut hiljattain blogin kirjoittamisen. Se löytyy osoitteesta www.kunnianmiehia.wordpress.com.

Enni

Kiitos ja kumarrus. I´m out.  :)

niemi2

Quote from: Armas Tuonela on 27.01.2015, 09:14:17
Henkilökohtaisesti en vieläkään kestä "koska neekerit on niin mustia" -tasoista argumentointia, sillä se on vahingoksi asiallemme. Omalta osaltani uskon voivani tuoda keskusteluun analyyttisiä näkemyksiä. Uskon myös edelleen että keskustelu on mahdollista kääntää meille edulliseen suuntaan puhtaasti älyllisin argumentein, vaikka välillä työ tuntuu mahdottomalta.

Olen aloittanut hiljattain blogin kirjoittamisen. Se löytyy osoitteesta www.kunnianmiehia.wordpress.com.

Tervetuloa palstalle ja luen mielelläni kirjoituksiasi.

Meidän kaikkien yhteinen tavoite on onnistunut maahanmuuttopolitiikka, vaikka meillä Suomessa onkin kutakuinkin 5,5 miljoonaa mielipidettä vastaanottokyvystämme ja onko vastaanottokyvyn ylittävä maahanmuuttopolitiikka seurauksista huolimatta maltillista maahanmuuttopolitiikkaa järkevämpi vaihtoehto.

Rationaaliset argumentit ovat vastuullisen ja kotoutumisen tuloksiin sidottun maahanmuuttopolitiikan puolella, mutta romanttisissa haavekuvissaan elävät maailmanpelastavat ratsastavat mielikuvillaan maailman pelastamisesta ja näiden toppuuttelijoiden demonisoinnilla.
MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

ike60

Quote from: Enni on 27.01.2015, 10:56:33
Kiitos ja kumarrus. I´m out.  :)

Kiitos että olit täällä.

Muille pois lähteville haluaisin sanoa, että jäähyväisviesti on kannatettava ajatus. Toki voi olla lyhytsanainen, kuten Enni yllä. Mielelläni kuitenkin itse lukisin pois lähtevien perustelut lähtemiselleen. Niitä ei tietenkään ole pakko esittää, mutta minä, ja uskoakseni moni muukin tänne jäävä, arvostaisi tuota tietoa kovasti.

Ibn Matti

Esiinnyn nimellä Ibn Matti ja pidän saman nimistä blogia osoitteessa http://ibnmatti.blogspot.fi/. Ibn Matti tarkoittaa "Matin poika" arabiaksi, ja sehän minä olen. Voitte kutsua Matiksi, niinkuin jotkut tekevät.

Tutustuin lähemmin islamin opetuksiin scriptan linkkien kautta. Sieltä löytyi ja löytyy vieläkin linkki Islamin Aikapommi -blogiin, josta aloitin islamin opintoni. Vähitellen löysin kokonaisen vastajihadistisen internetin: Jihad Watch, The religion of peace ja Citizen Warriorin. Linkit näihin ja moniin muihin blogeihin löydätte "Ibn Matti" blogin oikeasta laidasta.

Aloitin blogin pitämisen, koska koin tärkeäksi myös itse tehdä jotakin islamisaation pysäyttämiseksi. Aika pian kuitenkin huomasin, että en osaa kirjoittaa hyviä blogeja ja toisaalta internet on täynnä (lähinnä englanninkielistä) materiaalia, joissa on jo sanottu kaikki mitä haluaisin tuoda esille ja paljon paremmin. Niinpä aloin kääntää toisten blogitekstejä suomeksi, jotta suomenkielisten olisi helpompi saada tietoa islamista ja sen lieveilmiöistä.

Tällä hetkellä minulla on työn alla "The Story of Muhammed", jota käännän yhden kappaleen kerrallaan blogiini. Tarkoitukseni on perustaa Muhammedin tarinalle oma blogi, kunhan saan käännöksen valmiiksi. Muhammedin elämästä kertominen on ehkä kaikken tärkein vastajihadistin tehtävä.

Koska islamin tärkein opinkappale on se, että muslimin on noudatettava kaikessa Muhammedin esimerkkiä, on islamin ymmärtämisessä ratkaisevan tärkeää tuntea se esimerkki, jonka Profeetta on seuraajilleen antanut. Tarina voi olla järkytys ihmisille, jotka ovat kuvitelleet islamin olevan rauhan uskonto. Alkuperäinen englanninkielinen kirjoitus löytyy osoitteesta http://thestoryofmohammed.blogspot.fi/ ja se perustuu islamin pyhiin kirjoituksiin Muhammedin elämäkertaan (Sira), Koraaniin ja haditheihin.

Tässä vielä muutama linkki niille, joita islamin kritiikki kiinnostaa:
Tietopaketti islamista:
https://aikapommi.wordpress.com/mita-lannen-tulee-tietaa/

Uutissivusto islamilaisista terroriteoista:
http://www.thereligionofpeace.com/

Kriittistä tietoa islamista:
http://www.inquiryintoislam.com/

Antijihadisti Citizen Warriorin blogi:
http://www.citizenwarrior.com/

Impi Syvärivi

Tervetuloa Armas ja Ibn Matti! Oikean tiedon levittäminen on parasta "propagandaa". Itsekin olen pohtinut, että pitäisi perehtyä islamiin ihan "tunne vihollisesi" -tarkoituksessa.
"Ihmiset ovat toisiaan kohtaan hyvänsuopia, sävyisiä ja hitaita vihaan, mutta jos heitä kauan ärsytetään, korvaavat he koston ankaruudella sen viipymisen." -Olaus Magnus, Pohjoisten kansojen historia.

antirikastaja

Tervehdys, rekisteröidyin foorumille sitä varten että voin kerätä materiaalia sivuilleni: http://rikastus.com  8)

Sekä keskustella parannuksista mitä voisin tehdä, hyvä foorumi pitänee ruveta pölisemään täällä aktiivisemmin :-)

Tokugawa Ieyasu

Olen jo postitellut muutamaan kertaan, joten esittäydyn nyt virallisemmin.

Yliopistokoulutettu VHM, ja nyt oman, pienen, firman omistaja suuryhtioissä askartelun jälkeen. Muutin Suomesta pois 90-luvun puolivälissä, kahdenkymmenen vuoden aikana asuinpaikka siirtyi Yhdysvalloista Japaniin pitkäksi aikaa, ja muutama vuosi takaperin Isoon-Britanniaan. Aina olen itse tehnyt kaiken maahan ja maan tavoille sovittautumisessa, kukaan ei ole kädestä kiinni pitänyt. Siinä se nuivistumienkin sitten kai alkoi kun on nyt Eurooppaan palattua seurannut kaikkea tuota hyysäämistä. Japanissa olin Suomen ja Euroopan asioista enimmäkseen Ylen ja verkkolehtien uutisien varassa, ja niistä selkeästikään ei saanut oikeaa kuvaa asioiden laidasta.

Perinteisesti äänestin kokoomusta, mutta edelliset eduskuntavaalit olivat viimeinen kerta.

"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

Hevonen

いらっしゃいませ、徳川 家康! 8)
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

dothefake

Hevonen laittoi olkensa nähtäville?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Tokugawa Ieyasu

Quote from: Hevonen on 15.02.2015, 01:03:11
いらっしゃいませ、徳川 家康! 8)

どうもありがとうございます。今度も宜しくお願いいたします。
"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

Maija Poppanen

Tabula Rasa

Njääh. Antaa onnellisten olla. Riitelijät saakoon huoneensa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Miniluv

Quote from: antirikastaja on 13.02.2015, 09:20:21
Tervehdys, rekisteröidyin foorumille sitä varten että voin kerätä materiaalia sivuilleni: http://rikastus.com  8)

Sekä keskustella parannuksista mitä voisin tehdä, hyvä foorumi pitänee ruveta pölisemään täällä aktiivisemmin :-)

Voisit selittää etusivulla mitä tarkoittaa rikastus :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

multa tulille

Kun  tuli  tossa  juuri 200 esiintymistä  hommalla täyteen, ajattelin esittäytyä, ettei tartte luulla  että puskista tulitan. Tämän jälkeen toivottavasti ainakin vähän puskat  heilahtaa. Lisäksi onnistuin juuri äsken tekemään ensimmäisen asiallisen lainaukseni, siinäkin on syytä juhlaan.

Olen  Multa  tulille.  Olen ollut  hommalla jo jonkin aikaa  ja opetellut olemista. Homma  on  ollut  hyvä  opettaja.

Syntymäni sattui viimeisten purjelaivojen  ja  vielä ihan oleellisena vetokalustona olleiden höyryveturien  aikaan.

Vaikka minua on yritetty  kouluttaa matkan varrella vähän missä milloinkin, jotkut ovat edelleen sitä mieltä, että kuitenkin sopisin paremmin hollituvan puolelle. Ehkä siitä johtuu, että tärkein huonekaluni on edelleen höyläpenkki.

Pyydän vilpittömästi anteeksi, jos postauksistani välittyvä maailmankuva vaikuttaa  vähän  peruutuspeilin kautta  tulevalta. Vaikutelma ei ole  väärä. Olen aina  ollut kiinnostunut menneisyyden ennustamisesta, se on jonkin verran helpompaa kuin  tulevaisuuden ennustaminen. Lisäksi olen siihen jonkin verran saanut opetusta ja itse aina tilaisuuden tullen opiskellut lisää. Menneisyydestä  saa mukavasti mausteita moneen  juttuun.

Aikaisemmin  piti  myös olla vähän varovainen sen suhteen  mitä kirjoittaa,koska Suomi  ei ole maa, vaan kateellisten  ja kaunaisten klubi, jossa ei kuitenkaan purra kunnolla  niskaa poikki vaan roikotetaan ja  ravistellaan. Nykyään päästyäni vapaaherralliseen  säätyyn voi olla vähän enemmän oma  itsensä,  mikä on aina palkitsevaa.

Sen verran ovat viimeisimmät vuodet vaikuttaneet, että olen aika nuiva. Ei se yhdessä päivässä  tapahtunut, mutta  aika lineaarista se on ollut. Konkreettisesti se näkyi siinä, että  jätin pääkaupunkiseudun taakseni ja muutin noin taktisesti  turvalliseen  ympäristöön. Voin vakuuttaa,  että  ette  usko  kuinka elävöittävä  vaikutus sillä  voi  olla. Tietysti tässä on edelleen monenlaista asiaa Helsinkiin. Onneksi tuo bensiinin hinta laski ihan mukavasti.

Jos joku haluaa avata  tätä rasiaa  enemmän, niin kävin  jokin aika sitten avautumassa palstalla "Miten minusta tuli nuiva". Siitä kun ajaa molemmat  tekstit ristiin, panee purkin alle,ja katsoo mitä sinne on tullut, niin olen  varmaan kohtuullisen hyvin esittäytynyt. :)

Eläköön  homma !

antirikastaja

Quote from: Miniluv on 15.02.2015, 02:34:47
Quote from: antirikastaja on 13.02.2015, 09:20:21

Voisit selittää etusivulla mitä tarkoittaa rikastus :)
Olisiko hyvää tekstin rimpsua niin laitan, päivittelin uutisia taas tuonne mutta paljon uupuu. Olisi mukava saada apua.

Kalevi Aronen

Imoittaudun nyt tännekin, olen ex Hehcux, mutta nimellinen sopi hyvin, kukapa tämmösestä vanhasta papparaisesta olisi kiinnostunut. Eläkkeellä on aikaa harrastaa.
Om mani padme hum.

Sekasikiö

Nelikymppinen julkisen sektorin työntekijä. Vaimo ja 3 lasta, jotka kaksikielisiä, minä umpisuomenkielinen. Pakkoruotsin voi poistaa, kunhan ei kosketa ruotsinkieliseen opetukseen, koska lasten kouluissa aika vähän koneinsinöörien alkuja :)
Onko enempi parempi?

Deputy M

Quote from: Sekasikiö on 28.02.2015, 16:47:16
Nelikymppinen julkisen sektorin työntekijä. Vaimo ja 3 lasta, jotka kaksikielisiä, minä umpisuomenkielinen. Pakkoruotsin voi poistaa, kunhan ei kosketa ruotsinkieliseen opetukseen, koska lasten kouluissa aika vähän koneinsinöörien alkuja :)
Kaiketi ruotsin opetus sinänsä jatkaa ihan niin kuin ennenkin, mutta ruotsin tilalle voi valita muita kieliä. No tällä kertaa tilanne jatkuu entisellään. Tervetuloa forumille.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Sekasikiö

Quote from: Deputy M on 28.02.2015, 17:09:16
Kaiketi ruotsin opetus sinänsä jatkaa ihan niin kuin ennenkin, mutta ruotsin tilalle voi valita muita kieliä. No tällä kertaa tilanne jatkuu entisellään. Tervetuloa forumille.
Juuri näin, mutta tarkoitin kouluja, jossa kaikkien aineiden opetuskieli on ruotsi. Vaikka rkp haluaakin opettaa osalle maahanmuuttajille ensimmäisenä kielenä ruotsin niin not gonna happend
Onko enempi parempi?

Miniluv

Quote from: Kalevi Aronen on 27.02.2015, 23:28:57
Imoittaudun nyt tännekin, olen ex Hehcux, mutta nimellinen sopi hyvin, kukapa tämmösestä vanhasta papparaisesta olisi kiinnostunut. Eläkkeellä on aikaa harrastaa.

Oletko päässyt Time-lehden kanteen vai mistä avatarisi on?

;D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eero T. Paananen

Tervehdys kaikille.

Virallinen esiintyminen:

Olen Eero Tapio Paananen, perheellinen vuonna 81 syntynyt paljasjalkainen jyväskyläläinen. Koulutukseltani merkonomi. Viimeiset seitsemän vuotta työskennellyt turvallisuusalalla.  Politiikkaan lähtenyt mukaan vuonna 2007 Perussuomalaisena.

Maahanmuuttoon suhtaudun positiivisesti, jos pelisäännöt ovat selvät ja edellytykset itsensä elättämiseen löytyvät. Ulkomaalaiselle, veronsa suomeen maksavalle yrittäjälle nostan vain hattua. Työperäinen maahanmuutto on kuitenkin mielestäni EU:n myötä pilattu, koska sen tulisi olla kotimaista työvoimaa tukevaa, ei pääsääntöinen tekijä kuten on esim. rakennusalalla tapahtunut. Yritykset luoda maahanmuuton avulla Suomeen halpatyövoiman luokka ovat myös tuomittuja epäonnistumaan.

Nykyistä pakolaispolitiikkaa pidän täysin epäonnistuneena, koska järjestelmä tukee liikaa elintasopakolaisuutta ja unohtaa täysin apua todella kaipaavat. Pakolaisten vastaanotto euroopan aluulle tulisi lopettaa välittömästi ja apua tulisi ohjata kriisimaiden välittömään läheisyyteen, jossa se olisi kustannustehokkaampaa ja erityisesti turvallisempaa. Viimeisen vuosikymmenen aikana esim. välimereen on hukkunut kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka ovat pyrkineet Eurooppaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olin ehdolla eduskuntaan vuonna 2011 ja olen ehdolla vuonna 2015.
Hommaa olen seuraillut sen perustamisesta asti. En ole kuitenkaan ottanut aktiivisesti osaa keskusteluun.
Miksi en ole kirjoittanut vaikka aihe on tärkeä? Syy: sen hetkinen ajan puute, joka on johtunut henkilökohtaisista syistä, joita en tässä määrittele.

Nyt olen kuitenkin täällä ja pysyn.

Deputy M

Quote from: Miniluv on 28.02.2015, 21:41:37
Quote from: Kalevi Aronen on 27.02.2015, 23:28:57

Oletko päässyt Time-lehden kanteen vai mistä avatarisi on?

;D
En ihan, hyvin huomattu. Kuva otettiin noin vuosi sitten ruotsin risteilyllä. Meikäläisestä piti kuvan mukaan tulla USA:n seuraava mr. presidentti. Time nyt oli siihen liittyvä vitsi. mutta kuva oli näköinen ja olen sitä käyttänyt myös FB:ssä.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

J.M

Tervetuloa, E. T. Paananen!
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Finanz Schwein

Nimimerkki ei ole aivan sattumaa... Olen jonkinasteisesta germanofiliasta kärsivä taloustieteen opiskelija ja entinen suomenruotsalainen. Poliittisesti sekoitus lähinnä nationalismia ja klassista liberalismia. Ennen kaikkea kuitenkin pidän itseäni pragmaatikkona. Kyllästyttyäni erääseen englanninkieliseen foorumiin päätin siirtyä tänne. Keskustelu vaikuttaa noin äkkiseltään laadukkaammalta.

Leso

Tervetuloa, Finanz Schwein!

Mutta selitä blondille, miten voi olla entinen suomenruotsalainen?

Meillä täällä razifoorumilla on toi genetiikka niinku verissä...  :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Leso on 02.03.2015, 01:10:53Tervetuloa, Finanz Schwein!

Mutta selitä blondille, miten voi olla entinen suomenruotsalainen?

Meillä täällä razifoorumilla on toi genetiikka niinku verissä...  :)

Minäkin ihmettelen. Onko jäsen Finanz Schweinille tehty verensiirto tai päänvaihto?
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

dothefake

Jos hän on pakolainen, ahvenanmaalaistaustainen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen