News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Rahtari

Quote from: Tabula Rasa on 27.10.2014, 19:03:31
Kun nyt sitten kymppikerhoon liitytään niin voisi sitä varmaankin kertoa jotain.

Alunperin lähdin etsimään netistä yhteisöä jossa järjenkäytöllä olisi sijaa keskustelussa. Löysin siis homman muuteman kuukautta sen perustamisen jälkeen. En siis tullut tänne minkään poliittisen epäkohdan tai sananvapauskysymyksen tms ajamana. Etsin yksinomaan järkeenkäypää keskustelua ja sitä täältä on löytynyt kiitettäviä määriä. Toki joukkoon on mahtunut jokunen trollikin, mutta onneksi niistäkin useimmat ovat olleet huvittavia. Ne muutemat joilla on pakkomielle valehdella päivänselvistä asioistaen jaksa ymmärtää. Liekkö osoitus niistä 20 000 hävinneestä laitoshoitopaikasta.

Nuorelle täällä on ollut paljon silmiä avaavaa keskustelua ja paljon tutkittavia aiheita joista toki hyvä ottaa selvää useaa kautta. Kuitenkin faktat ovat siitä mukavia etteivät ne vääntelemällä muutu. Monikulttuuri ei ole rikkaus, välimeren ylittävä massamaahanmuutto ei ole vastaanottajamaille eduksi eikä kehittymättömyysapu auta kenenkään muun kuin jonkun leopardisuikan vatsan kehitystä.

Valitettavan selkeästi näissä aina pontimena raha. Tyhmät ja laiskat varastavat kun tietävät etteivät kyvyillään muuta saa aikaan. Njooh. Pohdiskelu kulki taas omia uriaan.

Mutta siis, olen mies, nuori, savolainen, fiksu, pidän suomalaisesta kulttuurista ja toivon mukaan pääsen asemaan josta voin omalta osaltani ohjata tätä maata sen asukkaille parhaaseen suuntaan. Yli viisi vuotta on kauan samalla sivustolla. Ehkä se kertoo että on löytynyt sitä älykästä keskustelua jota olin etsimässä.

Kymmenestuhannes viesti
. Nopeastihan se aika kuluu kun on mukavaa. Vaikka aiheet eivät aina olekaan, persoonat ja yhteisö enimmäkseen on.

Tuon vuodatuksen jälkeen on varmaan oma ego kohonnut hurmastilaan saakka, savolaista hulluutta tai vääräleukaisuutta. 8)

A Hakala

Laittakaat nastarenkaat alle, siellä (täällä) on melko liukasta, mitä esittäytymiseen tulee nimimerkin turvin aioin taapertaa.  :)
Jos epäröi liian pitkään, joutuu pian vaihtamaan kalsarit.

Nyman

Esittäydyn näin poistuessani palstalta, tulin päätelmään ettei täällä käydä järkevää keskustelua, pelkkää maahanmuuttajien solvaamista, en ole ennen moista foorumia tavannut.
Hyvää paskan jauhantaa kaikille.
T: H. Nyman.  :-\

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Nyman on 25.11.2014, 19:42:45
Esittäydyn näin poistuessani palstalta, tulin päätelmään ettei täällä käydä järkevää keskustelua, pelkkää maahanmuuttajien solvaamista, en ole ennen moista foorumia tavannut.

Se on moro. Suosittelen sinulle tätä forumia. Siellä ei paljoa faktat päätä pakota.
Non poteris veritatem

Eino P. Keravalta

Lupasit esittäytyä, mutta et kuitenkaan tehnyt sitä. Älä nyt jauha paskaa, vaan esittäydy, ole hyvä!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rändöm

Lainatakseni yhtä omista viesteistäsi: "Ei sota yhtä miestä kaipaa".

MW

Piti kirjautua, että pääsisi lähtemään ovet paukkuen. Hyvin kypsää käytöstä.

Brandis

Quote from: Nyman
Tuota..

Täällä on myös hommakritiikkiä varten oma ketjunsa, jos olisit jäänyt keskustelemaan asiasta, olisit ehkä voinut saada aikaan jotakin rakentavaa.

Now we'll never know.

Eino P. Keravalta

Nymanilta jäi jostain syystä huomaamatta, että täällä on lukemattomat kerrat myös kehuttu maahanmuuttajia, kaikkiaan varmaan tuhansia ja tuhansia kertoja.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Horst

Mä en millään tavalla pidä siitä että tänne tuodaan neekereitä jotka normaalisti mun käsittääkseni kuuluu asua Afrikassa. Enhän minäkään mene sinne syömään heidän banaanejaan.

Tuossapa tuo mun osalta.

Paperiton koneinsinööri

Morjesta!

Varsinais-Suomessa asusteleva 39 v perheellinen perussuomalainen mies ilmoittautuu foorumille.

TheVanishedTerrorist

Quote from: Paperiton koneinsinööri on 17.12.2014, 11:03:32
Morjesta!

Varsinais-Suomessa asusteleva 39 v perheellinen perussuomalainen mies ilmoittautuu foorumille.
Tervetuloa!

J.M

Tervetuloa sukeltelemaan sameisiin vesiin, Paperiton koneinsinööri. Sinunlaisista ihmisistä onkin ollut tällä foorumilla puhetta paljon ;D
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Vaniljaihminen

Terve! (Ja kiitos Tosiasiallinen nuiva kun opastit sokeaa oikeaan ketjuun)

Tähän saakka lähinnä forumin lurkkerina toiminut ilmoittautuu kirjavahvuuteen. 38-vuotias mies, joka yleensä viimeiseen asti välttää politiikasta puhumista, mutta maailmanmeno on muutamassa vuodessa muuttunut siihen suuntaan että pakkohan sitä on toisinaan kommentoida.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Aukusti Jylhä

Quote from: Vaniljaihminen on 18.12.2014, 22:44:28

Tähän saakka lähinnä forumin lurkkerina toiminut ilmoittautuu kirjavahvuuteen. 38-vuotias mies, joka yleensä viimeiseen asti välttää politiikasta puhumista, mutta maailmanmeno on muutamassa vuodessa muuttunut siihen suuntaan että pakkohan sitä on toisinaan kommentoida.

Tervetuloa!

Homma on oikein hyvä varaventtiili mokutuksen vyöryessä yli laaksojen ja vuorten.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Lalli IsoTalo

Tervetuloa! Mistä päin maailmaa löytyy parhaat vaniljat?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Muuttohaukka

Lihavoin itse.

Näin sitä taas pitää osoittaa oma ajattelu kummalliseksi. Kun etusivulla näin liittymisesi, niin ilman muuta oletin sinun olevan nainen. Kiitos sokean opestuksesta ja tervetuloa ja kannattaa pysyäkin linjoilla.

MW

Liian harvoin, paatuneena, tulee vierailtua tässä ketjussa.

Mutta, myös omasta puolestani, tervetuloa.

odir34r55

Olen 34-vuotias mies ja olen huolissani suomalaisessa kulttuurissa kasvaneesta suvaitsemattomuudesta. Haluaisin auttaa etnisiä vähemmistöjä, jotta heidän integraationsa parantuisi ja pidän ongelmallisena sitä, jos sitä hankaloitetaan sentyyppisellä maahanmuuttokritiikillä, joka on omiaan saamaan heitä eristäytymään ja tuntemaan itsensä huonoiksi. Täällä esittäytymisketjussakin toivoisin näkeväni paljon maahanmuuttajia.

Asun pääkaupunkiseudulla, Itä-Helsingissä. Harrastan esimerkiksi soittamista ja uutisten lukemista. Olen myös osallistunut maahanmuuttajalasten läksykerhoon.

Poliittisilta näkemyksiltäni voisin kuvailla itseäni ei kovin konservatiiviseksi. Esimerkiksi rangaistusten koventaminen ei ole kansainvälisten vertailujen valossa omiaan vähentämään vakavia rikoksia. Itse voisin vaaleissa äänestää vihreitä, koska pidän uskomattomana esimerkiksi kasvihuoneilmiön kohdalla olevaa tieteellistä näyttöä ja sitä että monet ihmiset ovat valmiita kiistämään sen.

Asra

Quote from: odir34r55 on 24.12.2014, 07:38:14
Olen 34-vuotias mies ja olen huolissani suomalaisessa kulttuurissa kasvaneesta suvaitsemattomuudesta. Haluaisin auttaa etnisiä vähemmistöjä, jotta heidän integraationsa parantuisi ja pidän ongelmallisena sitä, jos sitä hankaloitetaan sentyyppisellä maahanmuuttokritiikillä, joka on omiaan saamaan heitä eristäytymään ja tuntemaan itsensä huonoiksi. Täällä esittäytymisketjussakin toivoisin näkeväni paljon maahanmuuttajia.

Asun pääkaupunkiseudulla, Itä-Helsingissä. Harrastan esimerkiksi soittamista ja uutisten lukemista. Olen myös osallistunut maahanmuuttajalasten läksykerhoon.

Poliittisilta näkemyksiltäni voisin kuvailla itseäni ei kovin konservatiiviseksi. Esimerkiksi rangaistusten koventaminen ei ole kansainvälisten vertailujen valossa omiaan vähentämään vakavia rikoksia. Itse voisin vaaleissa äänestää vihreitä, koska pidän uskomattomana esimerkiksi kasvihuoneilmiön kohdalla olevaa tieteellistä näyttöä ja sitä että monet ihmiset ovat valmiita kiistämään sen.

Aika monia taitaa häiritä maahanmuuttajia enemmän hyysäyskoneisto maahanmuuttajia kotouttamassa. Jos tänne tulevia ei hyysättäisi muuttoliike olisi terveemmällä pohjalla.

Paljon puhutaan vieraaseen kulttuuriin "joutumisesta", mutta väitän ettei yksikään humanitäärinen turvapaikka*maskotti* ole tänne vastoin tahtoaan joutunut. Useimmat myös tulevat alkujaan paljon monikulttuurisemmasta maasta kuin Suomi, joten sopeutumisen saa odottaa olevan helppoa.

Jos etnisiä vähemmistöjä todella haluaisi auttaa, niin tulisi olla tekemättä yhtään mitään heidän eteen. Antaisi mennä siinä muiden mukana ja tasavertaisina.

Mitä kasvihuoneilmiöön tulee, niin tieteellisessä näytössä usein tahallaan rajataan tarkasteluväli alkamaan vasta aiempien lämpenemiskausien jälkeen. Tällöin saadaan näyttämään siltä, että ihmisen toiminta olisi syynä lämpenemiseen. Taustalla on halu saada markkinoitua puhtaanenergian ratkaisuja. Raha ratkaisee.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Micke90

Itse voisin vaaleissa äänestää vihreitä, koska pidän uskomattomana esimerkiksi kasvihuoneilmiön kohdalla olevaa tieteellistä näyttöä ja sitä että monet ihmiset ovat valmiita kiistämään sen.

Henkilökohtaisesti pidän jokaista Virheitä äänestävää vähintäänkin tutkimuksen arvoisena tapauksena. Miten joku voi pettää itseään niin pahasti, että antaa äänensä moiselle puolueelle, jonka suusta ei ole ikinä kuultu muuta kuin toinen toistaan uuvattimaisempia ehdotuksia?

Deputy M

Olen 34-vuotias mies ja olen huolissani suomalaisessa kulttuurissa kasvaneesta suvaitsemattomuudesta. Haluaisin auttaa etnisiä vähemmistöjä, jotta heidän integraationsa parantuisi ja pidän ongelmallisena sitä, jos sitä hankaloitetaan sentyyppisellä maahanmuuttokritiikillä, joka on omiaan saamaan heitä eristäytymään ja tuntemaan itsensä huonoiksi.
Terve tuloa esittäytymään. Olet jo ehtinyt kirjoitella mukavasti Homman ketjuissa. Niin, en ole tosin huomannut suvaitsemattomuutta sen enempää tänään kuin vaikkapa 50 vuotta sitten. Kun maahanmuutto on bisnestä, jossa jotkut tahot hyötyvät, niin se tietenkin aiheuttaa oman propagandasotansa, jossa musta on valkoista ja totuutta ei ole edes nimeksi.

Kannattaa tutustua forumin sääntöihin ja noudattaa niitä. Muutenhan täällä vallitsee sananvapaus. Tosin julkaisuvapautta rajoittavat nämä säännöt ja niiden noudattamista valvovat sitten modet.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Eino P. Keravalta

Lämpimästi tervetuloa, odir34r55 ja hyvää joulua!

:)

dothefake

Luulenpa, että ilmasto lämpenee siksi, että tänne tulee niin paljon mustia, jotka eivät heijasta auringon energiaa takaisin avaruuteen.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Haplotaxida

Kannattaa nostaa hattua niille, jotka rakentavaan otteeseen pyrkien jaksavat osallistua keskusteluun keskustelualueen valtavirrasta mahdollisesti eriävin mielipitein, jopa haastaen niillä muita. Samanmielisyys ja ylenmääräinen pyrkimys kunnioittaa toisten näkemyksiä esim. mielipahan aiheuttamista välttääkseen, koituu lopulta keskustelun turmaksi - kaikkia ehkä kuunnellaan, mutta ketään ei tohdita haastaa.

Itseäni henkilökohtaisesti tyrmistyttää ja miltei pelottaa keskustelun vähyys yleisesti ottaen. Vihreidenkin foorumilla siitä on vastannut viime vuosina ilmeisesti pitkälti vain yksi henkilö. Se ei ole keskustelua. Se ei ole aktiivisuutta. Se ei ole asioihin kantaa ottamista.

En tiedä mitä se on, mutta tuosta olisi syytä olla todella huolissaan.
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Miniluv

Ilmastojuttua muutti Kylänraitin ilmastoketjuun.

Ja odirin aikaisempi ketju löytyy täältä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,80992.0.html
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Moikka vaan odirille minunkin puolestani. On aina hauska nähdä, että joku vanha 'kiistakumppani' ei ole luovuttanut vaan palaa tänne keskustelemaan.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Nrsisti

Nyt kehtaan esittäytyä, kun olen pari vuotta lueskellut aktiivisesti ja jopa kirjoittanut muutaman viestin! Parikymppinen opiskelijanainen täällä. Tahdon kaikille ihmisille pelkkää hyvää, mutta suurempi kokonaisuus on tärkeämpi kuin yksittäiset ihmiskohtalot. Ihmisten enemmistön tulevaisuuden kannalta monikulttuurisuus ei ole rakkautta. Arvomaailmaltani olen todennäköisesti konservatiivisempi kuin viiteryhmäni, mutta liberaalimpi kuin Timo Soini. :)
Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki.

Eino P. Keravalta

Tervetuloa, Nrsisti! Toivottavasti kuulemme sinusta lisää!

Micke90

Onnittelut! Teit viisaan valinnan ja olet hyvässä seurassa.