News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Miniluv

QuoteToisaalta mistäpä tiedän ketkä ovat "omiasi", ei aavistustakaan.

Jos Asralla on evil master plan jonka mukaan hänen tehtävänsä on provosoida kiistelyä ja suukopua, eikö olisi ovela veto olla provosoitumatta :D
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Asra

Ymmärrän hyvin, että islam ärsyttää monia. Muslimit ovat itse tämän aiheuttaneet. Islam-ketjussa ei ole kyse islamin julkikuvan pehmentämisestä, vaan sen voi ymmärtää rajapintana muslimien ja islamiin kriittisesti suhtautuvien välillä. Ketju palvelee tarkoitustaan esim. kysyttäessä onko jokin islamista väitetty oikeasti islamin mukaista. Lisäksi voisin väittää, ettei yhdelläkään maahanmuuttoa tai monikulttuurisuutta puolustelevalla sivustolla ole käyty yhtä vapaata ja laajaa islam-aiheista keskustelua.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Topi Junkkari

Kiitos Asralle tai jollekulle kannattajalleen, joka tänään lähestyi minua sähköpostilla huuhaaosoitteesta ja halusi oikoa käsityksiäni.

Jospa sovittaisiin, että pidetään pelkkään Hommaan liittyvät asiat jatkossakin Hommassa (tarvittaessa yksityisviesteissä), saan jo tarpeeksi roskapostia muutenkin.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Siili

Quote from: Asra on 04.09.2014, 20:05:05
Lisäksi voisin väittää, ettei yhdelläkään maahanmuuttoa tai monikulttuurisuutta puolustelevalla sivustolla ole käyty yhtä vapaata ja laajaa islam-aiheista keskustelua.

Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista.  "Poliittisesti korrekti vapaa keskustelu" on oksymoron.

Saippuakupla

Tähän sitten loppui yleinen keskustelu islamista. Junkkari taas ei esittelyjä kaipaa, koska kaikki foorumilla vähänkään pidempään häärineet tietävät hänet, joten kielto koskee myös Junkkarin sähköposteista jauhamista.Tämä on esittäytymisketju ja pysyy sellaisena.

Useampi viesti päätyi roskapönttöön.

Elemosina

Asralle tervetuloa muihinkin ketjuihin keskustelemaan!
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Mystery Shopper

Mystery Shopper - nyt myös hommassa!  :o

Nimimerkin suojista kirjoitellaan, koska ensi viikolla saattaa olla edessä työpaikkahaastattelu työpaikkaan, jossa poliittinen korrektius on A ja O. Koska olen palkan orja, niin selkärankaa ei löydy.

Hommaa olen lueskellut parisen vuotta ja silloin tällöin on ollut hieman aihetta laittaa kommenttia joihinkin keskusteluihin, mutta homma on aina jäänyt puolitiehen (no pun intended).  Mutta nyt tuli tuo vanha Unkarin ketju googlessa vastaan, niin laitetaan sana tai pari tulemaan.

Unkari on lähellä, koska puolet kavereista on unkarilaisia ja olen Unkarissa asunnut useammankin vuoden. Ja nimenomaan Unkarissa, en Budapestissä. Nämä on kaksi eri asiaa.

Silleen siis jatketaan.

Leso

Quote from: Mystery Shopper on 05.09.2014, 23:39:04
--- Unkari on lähellä, koska puolet kavereista on unkarilaisia ja olen Unkarissa asunnut useammankin vuoden. Ja nimenomaan Unkarissa, en Budapestissä. Nämä on kaksi eri asiaa. ---

Tästä minä tykkään.  :)
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Igor

Quote from: Leso on 06.09.2014, 07:53:12
Quote from: Mystery Shopper on 05.09.2014, 23:39:04
--- Unkari on lähellä, koska puolet kavereista on unkarilaisia ja olen Unkarissa asunnut useammankin vuoden. Ja nimenomaan Unkarissa, en Budapestissä. Nämä on kaksi eri asiaa. ---

Tästä minä tykkään.  :)
tykkään..minäkin.

Hellfire

Hei!

Viitsiydyin vihdoin kirjautumaan Hommaan n. vuoden lurkattuani.

Olen 19-vuotias Jyväskyläläinen. Tällä hetkellä odottelen palvelukseen astumista I/14 erässä Parolaan.
Filosofisiksi esikuviksi voisin sanoa vaikkapa Kyösti Pöystin, Veikko Huovisen ja Varg Vikernesin, (jonka nykyajatuksia kannatan kovin valikoiden. Yläasteella tuli aikalailla koluttua läpi äijän koko silloinen ajattelu).
Harrastuksia ovat pitkät monologit asioiden tilasta, Kokoomusnuorten kanssa torailu heidän vastaan tullessaan, kitaran soitto ja kirjallisuus.

Käytän Hommaa uutishuoneen tyyppisenä paikkana päivitellen alareunan uusimpia postauksia. Pyrin osallistumaan keskusteluihin vain jos jotain järkevää sanottavaa tulee mieleen. Aiheet pullistelevat muutenkin mukanohevia sutkautuksia jo ennestään.
You say you've got the answers, well who asked you anyway?
Ever think maybe it was meant to be this way?
-Dave Mustaine

http://www.youtube.com/watch?v=ZmXYrXYvovQ

Riitasointu

Quote from: Hellfire on 14.10.2014, 02:56:30
Hei!

Viitsiydyin vihdoin kirjautumaan Hommaan n. vuoden lurkattuani.

Olen 19-vuotias Jyväskyläläinen. Tällä hetkellä odottelen palvelukseen astumista I/14 erässä Parolaan.
Filosofisiksi esikuviksi voisin sanoa vaikkapa Kyösti Pöystin, Veikko Huovisen ja Varg Vikernesin, (jonka nykyajatuksia kannatan kovin valikoiden. Yläasteella tuli aikalailla koluttua läpi äijän koko silloinen ajattelu).
Harrastuksia ovat pitkät monologit asioiden tilasta, Kokoomusnuorten kanssa torailu heidän vastaan tullessaan, kitaran soitto ja kirjallisuus.

Käytän Hommaa uutishuoneen tyyppisenä paikkana päivitellen alareunan uusimpia postauksia. Pyrin osallistumaan keskusteluihin vain jos jotain järkevää sanottavaa tulee mieleen. Aiheet pullistelevat muutenkin mukanohevia sutkautuksia jo ennestään.
Jassoo, nuorimies (kaiketi) minulla on sukulaisia Jyväskylässä melkoisesti, itseni ja myöskin akk..muijan puolelta, tosin aniharvoin tulee käytyä, ei viitti oottelen että sieltä tullaan tännepin, enpä sano minne.
Ennen olin päättämätön, tänään en ole enää niin varma.

ike60

Quote from: Riitasointu on 14.10.2014, 11:55:26
Quote from: Hellfire on 14.10.2014, 02:56:30

Jassoo, nuorimies (kaiketi) minulla on sukulaisia Jyväskylässä melkoisesti, itseni ja myöskin akk..muijan puolelta, tosin aniharvoin tulee käytyä, ei viitti oottelen että sieltä tullaan tännepin, enpä sano minne.

Tervetuloa, Hellfire ja Riitasointu!

Pöysti, Huovinen ja Vikernes eivät ole huonoimpia, jos kohta eivät ainakaan omasta mielestäni filosofien sarjassa niitä parhaimpiakaan. Mutta tärkeämpää kuin jonkin filosofisen suunnan seuraaminen on uskaltaa tehdä ne johtopäätökset joihin faktat ja logiikka johtavat. Ei siis välttämättä niitä, jotka takaavat suosion omassa kaveripiirissä tai niitä jotka sattuvat kullakin hetkellä olemaan muuten vaan muodissa.

Olet kai huomannut, Hellfire, että täällä on Peräkammari, jossa keskusteluun voi osallistua vapaammin vaikka kirjoittamishetkellä ei ihan järkevimpäänsä ylläkään.

J.Malla-Laho

Tämähän merkillinen foorumi kun aletaan joka paikassa urkkimaan yhtä sun toista, eiks täällä olla aivan kuin puoli anonyymejä.
No minä ainakin valehtelen tälläisiin kyselyihin aina.
Oikeista asioista pitää pyrkiä kertomaan sen mitä asiasta tietää eikä muunnella totuutta, kuten normaali politikot yleensäkkin tekee.
Laulun sanoin ..Mä oon mikä oon , ja muuksi en voi tulla.
Niin totta kuin rotta, ja jos sanani syön mörökölli minut vieköön.
Vaikeimpia asioita poliitikoille on valita oikea syrjäänvetäytymisen hetki.

J.Malla-Laho

Quote from: Topi Junkkari on 04.09.2014, 20:19:23
Kiitos Asralle tai jollekulle kannattajalleen, joka tänään lähestyi minua sähköpostilla huuhaaosoitteesta ja halusi oikoa käsityksiäni.

Jospa sovittaisiin, että pidetään pelkkään Hommaan liittyvät asiat jatkossakin Hommassa (tarvittaessa yksityisviesteissä), saan jo tarpeeksi roskapostia muutenkin.
Saakos tällä foorumilla puhua noin vaan julkisesti saamistaan posteista, mainittiin nimikin Asra.
OUTOA.....?

Tavan

Olen 26-vuotias nuorimies. Konservatiivi sekä olemukseltani että ajatuksiltani. Olen sitä kansalliskonservatiivista varianttia. Suomi ja esi-isiemme perintö antavat minun elämälleni valtavasti sisältöä ja merkitystä.

Olen opiskellut kielitiedettä yliopistossa, ja noissa ympyröissä on ollut vaikea löytää samanhenkistä seuraa. Valtavirta on äärimmäisen edistysmielisiä ja vihervasemmistoon kallellaan joko aatteen palossa tai "koska kaikki muukin ovat". Siksi Homma on jo vuosia ollut tärkeä henkireikä. Olen päässyt päivittäin nauttimaan raikkaan ajattelun tuulahduksia, joita en arkielämässä juuri kohtaa.

Maahanmuuttokysymyksiin liittyen yksi erityisistä kiinnostuksenkohteistani ovat moku-politiikan oudot linnut, eli Australian ja Japanin kaltaiset maat.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

J.Malla-Laho

Quote from: Tavan on 17.10.2014, 16:04:14
Olen 26-vuotias nuorimies. Konservatiivi sekä olemukseltani että ajatuksiltani. Olen sitä kansalliskonservatiivista varianttia. Suomi ja esi-isiemme perintö antavat minun elämälleni valtavasti sisältöä ja merkitystä.

Olen opiskellut kielitiedettä yliopistossa, ja noissa ympyröissä on ollut vaikea löytää samanhenkistä seuraa. Valtavirta on äärimmäisen edistysmielisiä ja vihervasemmistoon kallellaan joko aatteen palossa tai "koska kaikki muukin ovat". Siksi Homma on jo vuosia ollut tärkeä henkireikä. Olen päässyt päivittäin nauttimaan raikkaan ajattelun tuulahduksia, joita en arkielämässä juuri kohtaa.

Maahanmuuttokysymyksiin liittyen yksi erityisistä kiinnostuksenkohteistani ovat moku-politiikan oudot linnut, eli Australian ja Japanin kaltaiset maat.
Tasapeli 32-32.  :facepalm:

Lyyli

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 15:36:50

Saakos tällä foorumilla puhua noin vaan julkisesti saamistaan posteista, mainittiin nimikin Asra.
OUTOA.....?

"Asra" on ainakin islam-ketjussa kollektiivi = joukko muslimeja.

Emo

OUTOA.....?

Jokainen saa omat postinsa levitellä julkisiksi jos haluaa. Myös yksärinsä, mikä kannattaa aina muistaa kun yksäreitä rustailee.

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 15:29:59
Tämähän merkillinen foorumi kun aletaan joka paikassa urkkimaan yhtä sun toista, eiks täällä olla aivan kuin puoli anonyymejä.

Kyselyihin ei ole pakko vastata ja Hommalla oleminenkin on vapaaehtoista.

J.Malla-Laho

Quote from: Emo on 17.10.2014, 16:20:15

OUTOA.....?

Jokainen saa omat postinsa levitellä julkisiksi jos haluaa. Myös yksärinsä, mikä kannattaa aina muistaa kun yksäreitä rustailee.

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 15:29:59

Kyselyihin ei ole pakko vastata ja Hommalla oleminenkin on vapaaehtoista.
Kyllä yksityisviestien tulisi olla yksityisiä, johan se nimikin sanoo, ei niitä ole syytä riepotella täällä julkisesti, tosin torppasin heti kättelyssä ettei mulle sellaisia tulekkaan, mutta pillastuisin jos minun laittama yksityisviesti ilmaantisi palstalle.
Ei ainakaan hyviin käytöstapoihin kuulu julkisesti omista posteistaankaan täällä kertoilla, keltä on saanut ja minkälaista, taidanpa lopettaa, tään foorumin käytön tähän koska tälläinen tapa täällä vallitsee...?
Ja taitaapa ylläpitäjätkin olla kirjoittelussa mukana, joten tämä on nähty.
Saattoihan tämän melkein arvata, viha palsta.

Topi Junkkari

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 16:52:46
Ei ainakaan hyviin käytöstapoihin kuulu julkisesti omista posteistaankaan täällä kertoilla, keltä on saanut ja minkälaista, taidanpa lopettaa, tään foorumin käytön tähän koska tälläinen tapa täällä vallitsee...?

Tämä rönsy vihellettiin poikki jo tuoreeltaan (ks. yllä Saippuakupla 05.09.2014, 09:00:00), mutta koska arvostelusi kohdistuu minuun, totean lyhyesti: jos saisin postia vaikkapa joltakin maahanmuuton kannalta olennaiselta viranomaiselta tai poliitikolta eikä kyse olisi selvästi luottamuksellisesta asiasta, niin totta mooses minä mainitsisin asiasta tällä foorumilla. En kuitenkaan pidä järkevänä julkistaa kirjeenvaihtoaan sanasta sanaan, kuten vaikkapa "huorademokraatti" Junes Lokka tekee.

QuoteSaattoihan tämän melkein arvata, viha palsta.

Niinhän tämä on, "viha palsta" ;D ;D ;D

Ei täällä kenenkään ole pakko olla.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Deputy M

taidanpa lopettaa, tään foorumin käytön tähän koska tälläinen tapa täällä vallitsee...?
Juu juu,jos alku on jo näin raflaava, niin mitähän tulemme näkemään jatkossa. Hommaforum on täysin vapaaehtoinen ja täällä vallitsee myös ehdoton sananvapaus. Sensijaan julkaisuvapaus vain silloin kun viestit ovat sääntöjen mukaiset. Sääntöjen noudattamista taas valvovat modet.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

J.Malla-Laho

Quote from: Deputy M on 17.10.2014, 17:02:51
taidanpa lopettaa, tään foorumin käytön tähän koska tälläinen tapa täällä vallitsee...?
Juu juu,jos alku on jo näin raflaava, niin mitähän tulemme näkemään jatkossa. Hommaforum on täysin vapaaehtoinen ja täällä vallitsee myös ehdoton sananvapaus. Sensijaan julkaisuvapaus vain silloin kun viestit ovat sääntöjen mukaiset. Sääntöjen noudattamista taas valvovat modet.
Ette näe minun osaltani enää mitään, piste.

Tabula Rasa

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 17:45:19

Sepä mukava kuulla. Itse ainakin riepotan julkisesti yksärit joissa harrastetaan argumentaatiovirheitä. Ensimmäisenä henkilöönkäymiset. Jonkun tuhannen yksärin jälkeen on tainnut tarvita tehdä yhdestä julkinen. Eli suurin osa homman nimimerkeistä osaa puhua asiasta.Toki vapaan sanan foorumille on päästävä muidenkin. Se sitten riippuu ihan omasta toiminnasta kauanko siellä viihtyy.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Mehud

Quote from: J.Malla-Laho on 17.10.2014, 17:45:19

Peräpukamiin saa nykyään apua monin eri tavoin. Homma foorumina ei niihin kyllä auta, tietääkseni.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

läskisika

No jopas oli mielenkiintoinen esiintulo!

Marija

Rahtari

Olen rahtariksi syntynyt mä vainen, ja paljainjaloin kierrän maailmaa... 8)

(http://www.funonline.in/wp-content/uploads/2012/02/Truck-Driver-Image-e1329724767174.jpg)

Tabula Rasa

Kun nyt sitten kymppikerhoon liitytään niin voisi sitä varmaankin kertoa jotain.

Alunperin lähdin etsimään netistä yhteisöä jossa järjenkäytöllä olisi sijaa keskustelussa. Löysin siis homman muuteman kuukautta sen perustamisen jälkeen. En siis tullut tänne minkään poliittisen epäkohdan tai sananvapauskysymyksen tms ajamana. Etsin yksinomaan järkeenkäypää keskustelua ja sitä täältä on löytynyt kiitettäviä määriä. Toki joukkoon on mahtunut jokunen trollikin, mutta onneksi niistäkin useimmat ovat olleet huvittavia. Ne muutemat joilla on pakkomielle valehdella päivänselvistä asioistaen jaksa ymmärtää. Liekkö osoitus niistä 20 000 hävinneestä laitoshoitopaikasta.

Nuorelle täällä on ollut paljon silmiä avaavaa keskustelua ja paljon tutkittavia aiheita joista toki hyvä ottaa selvää useaa kautta. Kuitenkin faktat ovat siitä mukavia etteivät ne vääntelemällä muutu. Monikulttuuri ei ole rikkaus, välimeren ylittävä massamaahanmuutto ei ole vastaanottajamaille eduksi eikä kehittymättömyysapu auta kenenkään muun kuin jonkun leopardisuikan vatsan kehitystä.

Valitettavan selkeästi näissä aina pontimena raha. Tyhmät ja laiskat varastavat kun tietävät etteivät kyvyillään muuta saa aikaan. Njooh. Pohdiskelu kulki taas omia uriaan.

Mutta siis, olen mies, nuori, savolainen, fiksu, pidän suomalaisesta kulttuurista ja toivon mukaan pääsen asemaan josta voin omalta osaltani ohjata tätä maata sen asukkaille parhaaseen suuntaan. Yli viisi vuotta on kauan samalla sivustolla. Ehkä se kertoo että on löytynyt sitä älykästä keskustelua jota olin etsimässä.

Kymmenestuhannes viesti
. Nopeastihan se aika kuluu kun on mukavaa. Vaikka aiheet eivät aina olekaan, persoonat ja yhteisö enimmäkseen on.

Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

kriittinen_ajattelija

QuoteKun nyt sitten kymppikerhoon liitytään niin voisi sitä varmaankin kertoa jotain.

Alunperin lähdin etsimään netistä yhteisöä jossa järjenkäytöllä olisi sijaa keskustelussa. Löysin siis homman muuteman kuukautta sen perustamisen jälkeen. En siis tullut tänne minkään poliittisen epäkohdan tai sananvapauskysymyksen tms ajamana. Etsin yksinomaan järkeenkäypää keskustelua ja sitä täältä on löytynyt kiitettäviä määriä. Toki joukkoon on mahtunut jokunen trollikin, mutta onneksi niistäkin useimmat ovat olleet huvittavia. Ne muutemat joilla on pakkomielle valehdella päivänselvistä asioistaen jaksa ymmärtää. Liekkö osoitus niistä 20 000 hävinneestä laitoshoitopaikasta.
plus 1

Itsekään en hommafoorumille tullut niinkään siksi että olisin erityisen Islam tai maahanmuuttokriittinen, täällä vain on tasokasta keskustelua aiheesta kuin aiheesta, jos totta puhutaan niin en vielä tänäkään päivänä ole erityisen kiinnostunut maahanmuuttokriittisestä keskustelusta - vaikka aihe toki on tärkeä - vaan enemmänkin yhteiskunnallisista aiheista mm. mitä tuossa allekirjoituksessani on ja sen tyyppisistä jotka toki varsin usein sivuaa myös maahanmuuttokriittisiä teemoja.

Parasta hommafoorumille luonnollisesti on hyvät modet jotka estää trollauksen ja pitää keskustelun tasokkaana ja asiallisena loukkauksista omalla panoksellaan, samaa ei voi kyllä sanoa muista Suomen tai edes maailman nettifoorumeista. Lisäksi täällä on yleensä keskustelu enemmän vapaata kun ei tarvi murehtia poliittisesta korrektiudesta niin paljoa toisin kuin jossain muualla, vaikkapa nyt esim. uudessa Suomessa missä nopeasti saa kenkää jos ei mene valtavirran mukana.

Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Lalli IsoTalo

Quote from: kriittinen_ajattelija on 27.10.2014, 19:31:19
En siis tullut tänne minkään poliittisen epäkohdan tai sananvapauskysymyksen tms ajamana. Etsin yksinomaan järkeenkäypää keskustelua ja sitä täältä on löytynyt kiitettäviä määriä.

Itse halusin peilata omia käsityksiäni muiden vastaaviin. Omat käsitykseni ovat lähinnä syventyneet, tarkentuneet ja laajentuneet, mutta peruslinja on sama omassa esittelypostauksessa 12 000 viestiä sitten. Yhden asian olen oppinut: jos vähänkin tuntuu siltä, että kaikki omat argumentit eivät ole hallussa, niin palautetta tulee välittömästi!

Lienen aina edustanut antisatunnaisteoreettisempaa (folioimaisempaa) näkemystä maailman menosta kuin "keskivertohommalainen". Siksi olen postauksissani käyttänyt paljon linkkejä "uskottavan oloisiin" lähteisiin, sekä sitaatteja "uskottavan oloisilta" auktoriteeteilta kuten Einsteinilta.

Näkemykseni maailman menosta on se, että "money makes the world go around", ja että tuota menoa nimitetään milloin demokratiaksi, milloin kommunismiksi.

Näin aloitin:

Quote from: Lalli IsoTalo on 10.01.2011, 17:46:18
Nimerkki Lalli IsoTalon strategiset tiedot ovat VHM, KTM, HKI
Unohtakaa se vasemmisto–oikeisto–akseli, se ei ole akseli, vaan tiivis konkurssikeskittymä, jonne Euroopan "kolmannen tien"[2] identtiset  fabiansosialistiset[3] puolueet – kuten kokoomus, keskusta ja demarit – ovat kerääntyneet upottamaan länttä. Eikä juurikaan muita puolueita ole.

Tuo hyödyllisten idioottien[4] johtama massiivinen monoliittipuolue jakaa keskiluokan varallisuuden pankkitukina rikkaille, ja upottaa länsimaat velkataakaan alle – demokratian, hyvinvointivaltion, sosiaalisen oikeudenmukaisuuden ja kansainvälisen solidaarisuuden nimissä. Kun maat ovat konkurssissa mamutuksen ja mokutuksen seurauksena, pankkiirit luukuttavat konkurssipesästä kamaa, joka ei muuten tulisi markkinoille, kuten maan luonnonvarat ja monopolit. Näin ne ovat jo tehneet[5] kolmannen maailman kanssa. Pankkiireilla on siis motivaatio lännen mamumokuttamiseen.  Ja myöskin mahdollisuus, sillä velkoja voi asettaa velalliselle ehtoja lainan myöntämiselle.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R