News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Impi Syvärivi

Syvärin Impi ei sekään olisi ollut huono nikki. Eino Leinolla on sen niminen helkavirsi:

http://runosto.net/eino-leino/helkavirsia2/syvarin-impi/

Tuo ihala Syvärin impi
poimi kukkia pivosen
kesäisestä pihlapuusta,
puhui pihlaja hänelle:
"Mitä sie minusta tahdot?"

Tytti taiten vastaeli:
"Kesän riemuja keräilen."

Tuo potra Kaparin poika
näki neien kartanolla,
sydän rinnassa sykähti:
"Liet minulle mielitietty?"

Neiti lintuna liversi:
"Lienet armas liiatenkin,
annan toivoa vähäisen."

etc.
"Ihmiset ovat toisiaan kohtaan hyvänsuopia, sävyisiä ja hitaita vihaan, mutta jos heitä kauan ärsytetään, korvaavat he koston ankaruudella sen viipymisen." -Olaus Magnus, Pohjoisten kansojen historia.

Miniluv

Quote from: Emo on 18.03.2014, 15:11:58
Luen nikin koko ajan väärin Impi Syväri. Viimeinen tavu ei vain tahdo tulla mukaan.

Arvaapas millaisen muunnoksen minun silmäni Muuttohaukasta väänsi...  :o :roll: ???
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Muuttohaukka

Quote from: Miniluv on 18.03.2014, 15:46:58
Luen nikin koko ajan väärin Impi Syväri. Viimeinen tavu ei vain tahdo tulla mukaan.

Arvaapas millaisen muunnoksen minun silmäni Muuttohaukasta väänsi...  :o :roll: ???

Kerro! Luulit minua pitkään mieheksi. Muuttohaukka on Lapin muuttajalintu ja pirullinen peto.

Muuttohaukka

Quote from: Miniluv on 18.03.2014, 15:46:58

Minulla keti ikuisuuden tajuta, että oma imaamimme on do the fake ja Iloveallpeople on I love all people.
Jos Miniluvin mielikuva on ihan kamala, vaihdan nimimerkkiä heti. Nyt on sopiva aika, koska muuttolinnut palaavat, eikä ole valinnan vaikeuksia.

kekkeruusi

Luulenpa, että punanuttuisen ystävämme mielikuva viittaa haukan syntymättömään muotoon. :D

Muuttohaukka

Quote from: kekkeruusi on 18.03.2014, 15:59:22
Luulenpa, että punanuttuisen ystävämme mielikuva viittaa haukan syntymättömään muotoon. :D

Ok. Myös kekkeruusin nimi oli mieleen painuva, koska sen niminen kennel, joka kasvattaa pikinokka pystykorvia, on olemassa. Eli miellän kekkeruusin aina sinne. 

kekkeruusi

Quote from: Muuttohaukka on 18.03.2014, 16:05:30

Ok. Myös kekkeruusin nimi oli mieleen painuva, koska sen niminen kennel, joka kasvattaa pikinokka pystykorvia, on olemassa. Eli miellän kekkeruusin aina sinne.
Kekkeruusin kennel?  ;D Kaikkea sitä.

Muuttohaukka

Quote from: kekkeruusi on 18.03.2014, 16:13:57

On ja erittäin menestyksekäs ja tunnettu metsästyskoirapiireissä. Pikinokkia ei ole ollenkaan helppoa löytää- ei ainakaan hyviä sellaisia.

Miniluv

Onko Emo karannut kekkeruusin kenneliltä ???
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kekkeruusi

Quote from: Miniluv on 18.03.2014, 16:39:34

Jospa se potkittiin pois sieltä huonon käytöksen vuoksi? :D

Emo

Quote from: kekkeruusi on 18.03.2014, 17:05:16
Quote from: Miniluv on 18.03.2014, 16:39:34

Jospa se potkittiin pois sieltä huonon käytöksen vuoksi? :D

Emo on alfa-naaras, joka ei koskaan sopeutunut kennelolosuhteisiin. Avatarkuvassani kuitenkin alfa-uros, ehdottomasti oikea yksilö Homman avatarkuvaksi.

PlasticPaddington

PlasticPaddington:
-mies
-21 vuotias
-Päijät-Hämeestä
-nuivahko
Siinäpä kai se. Foorumia on tullut luettua jo jonkin aikaa, tänään sitten päätin rekisteröityä.

Lalli IsoTalo

Quote from: PlasticPaddington on 21.03.2014, 10:52:47
Foorumia on tullut luettua jo jonkin aikaa, tänään sitten päätin rekisteröityä.

Loistavaa, PlasticPaddington! Forum alkaakin olla siinä iässä, että korjaussarjat ovat oikein tervetulleita!
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

dothefake

Tervetuloa, mutta Sugru olisi moterni nimi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marius

Tervetuloa, plastic Badding.  ;)
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Paronitar

Paronitar on
- Nainen (eikä?!)
- Kolmekymppinen
- suomalainen
- Pitkäaikaisen kokemuksen perusteella jonkinasteisen kääntymyksen tehnyt "mokuttaja".  Se, mitä tuo tarkoittaa selvinnee jutuistani, myös rivien välistä. Tarkemmin en uskalla asiaa taustoittaa.

Minua on houkuteltu Hommaforumille reilu vuosi. Kuulemma minulla olisi semmoista tietoa ja kokemusta josta kannattaisi täällä kirjoittaa. No, en siitä tiedä mutta tässä sitä nyt ollaan kuitenkin.

Eino P. Keravalta

Tervetuloa, Paronitar  :)

Minäkin olen entinen mokuttaja.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Brandöt

Quote from: Paronitar
Minua on houkuteltu Hommaforumille reilu vuosi. Kuulemma minulla olisi semmoista tietoa ja kokemusta josta kannattaisi täällä kirjoittaa. No, en siitä tiedä mutta tässä sitä nyt ollaan kuitenkin.
Tervetuloa!

Toivon, että jossakin vaiheessa rohkaistut kertomaan kokemuksistasi enemmänkin.  :)

Atte Suomalainen

Quote from: Eino P. Keravalta on 25.03.2014, 19:35:05

Ei kyllä uskoisi. Voitko toistaa jonkin silloin uskomasi fraasin?

Micke90

Quote from: Paronitar on 25.03.2014, 19:33:06
- Pitkäaikaisen kokemuksen perusteella jonkinasteisen kääntymyksen tehnyt "mokuttaja".  Se, mitä tuo tarkoittaa selvinnee jutuistani, myös rivien välistä. Tarkemmin en uskalla asiaa taustoittaa.

Kaikki hommalaisuuteen palanneet ovat aina tervetulleita seurakuntaamme.  ;)

Eino P. Keravalta

Quote from: Atte Suomalainen on 25.03.2014, 19:37:15

Siitä on kyllä aikaa noin 15 vuotta. En muista enää silloisia fraaseja. Olin nuori ja naiivi, kansainvälinen huomio ja hyväksyntä olivat kova juttu. Myöhemmin tajusin, että mehän olemme itse se kova juttu  ;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

ihminen

Quote from: Eino P. Keravalta on 25.03.2014, 19:42:37
Quote from: Atte Suomalainen on 25.03.2014, 19:37:15

Siitä on kyllä aikaa noin 15 vuotta. En muista enää silloisia fraaseja. Olin nuori ja naiivi, kansainvälinen huomio ja hyväksyntä olivat kova juttu. Myöhemmin tajusin, että mehän olemme itse se kova juttu  ;)

Kuulostaa niin kovin tutulta ja koetulta.

;D

Sitten kiinnostuin siitä mitä ympärilläni tapahtuu ja miksi niin tapahtuu.

Paronitar

Quote from: Micke90 on 25.03.2014, 19:38:21

Kaikki hommalaisuuteen palanneet ovat aina tervetulleita seurakuntaamme.  ;)
Kiitos! Sanavalintasi myötä jäin pohtimaan, onko hommalaisuus siinä mielessä samankaltainen kuin islam(toivottavasti noin saa sanoa edes vitsillä, älkää kivittäkö!), että siihen palataan eikä käännytä. :D Olenko siis syntynyt hommalaiseksi ja sitten minut harhaanjohdettiin väärille teille, kunnes nyt palasin takaisin? Ovatko myös kaikki harhautuneena tekemäni synnit ja väärät uskomukset täten anteeksiannetut?  ;D

Micke90

Quote from: Paronitar on 25.03.2014, 21:41:24
Kiitos! Sanavalintasi myötä jäin pohtimaan, onko hommalaisuus siinä mielessä samankaltainen kuin islam(toivottavasti noin saa sanoa edes vitsillä, älkää kivittäkö!), että siihen palataan eikä käännytä. :D Olenko siis syntynyt hommalaiseksi ja sitten minut harhaanjohdettiin väärille teille, kunnes nyt palasin takaisin? Ovatko myös kaikki harhautuneena tekemäni synnit ja väärät uskomukset täten anteeksiannetut?  ;D

Kaikki ovat syntyneet hommalaisiksi. Siitä luopuneet kivitetään ja siihen palanneet toivotetaan avosylin tervetulleiksi oikealle tielle.  ;)

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 25.03.2014, 19:42:37
Myöhemmin tajusin, että mehän olemme itse se kova juttu  ;)

Kun asuin muutaman vuoden Manhattanilla, tajusin me suomalaiset olemme itse se kova juttu aika monessa asiassa. USA:ssa aloin myös nuivistua.

Tervetuloa, Paronitar!
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Paronitar on 25.03.2014, 21:41:24
Ovatko myös kaikki harhautuneena tekemäni synnit ja väärät uskomukset täten anteeksiannetut?  ;D

Itse kukin on meistä tehnyt parhaita mahdollisia ratkaisuja silloisten tietojen valossa. Kun tietoa tulee lisää, on luontevaa tarkistaa mielipidettä.

"If you're not Liberal when you're 25, you have no heart. If you're not Conservative when you're 35, you have no brain."
-- Tämä on sovitettu Churchillin ja monen muunkin suuhun ...
— Missä N, siellä R

jopparai

Samoin olin minäkin. Muutama vuosi Afrikassa riitti aukaisemaan silmät. Meillä oli siellä sanonta (nyt hieman mukaillen), mitä eroa on suviksella ja nuivalla? - noin pari viikkoa.

Tervetuloa kaikille uusille, tasapuolisesti.
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

TheVanishedTerrorist

Paronitar on
- Nainen (eikä?!)
- Kolmekymppinen
- suomalainen

Tervetuloa! Mielenkiinnolla odottelen lisää kommentteja. Ulkomailla asuminen ja eläminen nuivistaa.

Elemosina

Tervetuloa Paronitar!
On täällä naisiakin, entisiä viheriäisiä, entisiä mokuttajia, tiiviin kanssakäynnin vuoksi nuivistuneita. Toisin kuin media antaa ymmärtää, "peräkammarin pojat, jotka ei ole ulkomaita nähnytkään" ovat aika vähissä.
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Lovecraft

Aloin tämän vuoden puolella lukemaan foorumia ja päätin nyt rekisteröityä. On tullut asuttua Europaan ulkopuolella, tällä hetkellä Sisä-Suomessa.

Olen päivittäin tekemisissä maahanmuuttajien ja mokuttajien (?) kanssa. Ensimmäisistä ei ole mitään huonoja henk. koht. kokemuksia ja olen hyvin avoin ja mukautuva tms., tms. Mutta alkaa pikkuhiljaa riittämään asioiden vääristely, syyllistäminen yms. näiden "mokuttajien" yms. suunnalta.

Tuskin tulee mitään kirjoiteltua tänne, mutta seuraan innolla keskusteluja ja poimin tarvittaessa työkaluja omaan pakkiini, jolla voin näkemyksiäni puolustaa.