News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Sunt Lacrimae

Quote from: Katinkontit on 25.04.2012, 02:41:43
Quote from: K.K. on 24.04.2012, 18:49:05
Kelpaako nämä?
http://hommaforum.org/index.php/topic,62213.msg838364.html#msg838364

p.s. Hakutoiminnolla löydät useammankin ketjun,jossa keskustellaan romaneista.
Jos muutama romani syyllistyy tappoihin, ym. rikoksiin, niin turha niistä on syyttää kaikkia. Itse tunnen kunnollisia työssä käyviä romaneja. Ja muutenkin Wikipedia kertoo, ettei 15% työnantajista harkitsisi palkkaamaan romania edes työharjoitteluun.

Onhan niitä rehellisiä romaneita, usein ovat juuri niitä porukan jäseniä jotka ovat uskossa, etenkin hellareissa tuntuu olevan paljon tummia. Siis helluntailaisissa, ei siinä 81-numerotunnusta käyttävässä prätkäseurassa. Mutta kyllä kaikenlainen pikkurikollisuus ja muu kikkailu tuntuu olevan tämän porukan repertuaaria kantaväestöä laajemmassa määrin, siitähän kertovat jo vankiluvut ja esimerkiksi kaupoissa ja turvallisuusalalla työskentelevien kokemukset. Milloin on kännisten mutta sopivan ison pankkitilin omaavien kantisten hyväksikäyttöä, milloin tupakan ja alkoholin pimeää myyntiä, milloin näpistelyä, on noita nähty.
Play stupid games, win stupid prizes.

Lasse

Quote from: Katinkontit on 25.04.2012, 02:41:43
Quote from: K.K. on 24.04.2012, 18:49:05
Kelpaako nämä?
http://hommaforum.org/index.php/topic,62213.msg838364.html#msg838364

p.s. Hakutoiminnolla löydät useammankin ketjun,jossa keskustellaan romaneista.
Jos muutama romani syyllistyy tappoihin, ym. rikoksiin, niin turha niistä on syyttää kaikkia. Itse tunnen kunnollisia työssä käyviä romaneja. Ja muutenkin Wikipedia kertoo, ettei 15% työnantajista harkitsisi palkkaamaan romania edes työharjoitteluun.

Tervetuloa Katinkontit! Ja tervetuloa rikastuttamaan romanopositiivisuudellasi esim. juuri tuota mainittua ketjua.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Jefferson

Morjens! Olen Helsingissä majaileva sälli. Kirjoiteltuani ensin joskus 4 vuotta sitten useampia kertoja Helsingin Sanomien mielipidepalstalle, päätin vajaat 3 vuotta sitten ruveta kirjoittamaan blogia, johon voin kirjoitella vapaammin sekä ympätä omia aiheeseen sopivia kuvia. Hommaan rekisteröidyin aluksi viime vuonna vain lukeakseni johonkin aiheeseen liittyviä kommentteja, mutta tänä vuonna olen jotain kommentoinutkin.

Lähinnä Hommaan on toistaiseksi tullut eksyttyä vain silloin, kun jossain muualla on tänne viitattu, mutta saa nähdä tuleeko jatkossa käytyä useammin. Ketään hommalaista en oikeastaan tunne. Niin, paitsi Matiaksen sen verran, että hän oli meillä hääkuvaajana. ;)
Blogi: Valmis maa

Emo

Tervetuloa Jefferson!
Vai Matias ja hääkuvaajana, hmmm...  kiinnostavaa.
Käy ihmeessä jatkossa useammin  :)

Jefferson

Quote from: Emo on 04.05.2012, 16:35:45
Tervetuloa Jefferson!
Vai Matias ja hääkuvaajana, hmmm...  kiinnostavaa.
Käy ihmeessä jatkossa useammin  :)

Kiitoksia! Koetetaan muistaa käydä.
Blogi: Valmis maa

Harri Lehtonen

Olen ltn.evp pohjoisesta Suomesta. Rekisteröidyin eilen, ja liityin samantien kannatusjäseneksi.

Oli pakko. En enää jaksanut vaiti seurata sivusta mm. sitä, kuinka PV:n määrärahoja leikataan, joukko-osastoja lakkautetaan ja henkilökuntaa irtisanotaan...sekä samaan aikaan lisätään rahan syytämistä maahanmuuttokoneistolle.

Ennen suhtauduin tähän sosiaaliturvashoppailuun ja elintasopakolaisuuteen melko neutraalisti - vaan en enää.  Eihän meillä voi olla varaa siihen, jos meillä ei ole enää varaa maanpuolustukseenkaan!

Tunnustan myös 'sairastavani' islamonauseaa.

Cicero

Quote from: Harri Lehtonen on 05.05.2012, 09:43:51
Olen ltn.evp pohjoisesta Suomesta. Rekisteröidyin eilen, ja liityin samantien kannatusjäseneksi.

Oli pakko. En enää jaksanut vaiti seurata sivusta mm. sitä, kuinka PV:n määrärahoja leikataan, joukko-osastoja lakkautetaan ja henkilökuntaa irtisanotaan...sekä samaan aikaan lisätään rahan syytämistä maahanmuuttokoneistolle.

Ennen suhtauduin tähän sosiaaliturvashoppailuun ja elintasopakolaisuuteen melko neutraalisti - vaan en enää.  Eihän meillä voi olla varaa siihen, jos meillä ei ole enää varaa maanpuolustukseenkaan!

Et ole ainoa, joka ajattelee noin. Armeijan määrärahoja pitäisi korkeintaan lisätä, varsinkin kun Venäjä tekee niin, mutta sen sijaan valtio syytää rahaa ihan minne tahansa muualle kuin siihen olennaisimpaan, eli puolustusvoimiin.

Siispä tervetuloa. Hyvä, että armeijastakin löytyy hommalaisia, vaikka uskon teidän olevan muutoinkin keskivertoa fiksumpaa sakkia suhtautumisessanne maahanmuuttoon ja nykyisen politiikkaan.

Defiance

Quote from: Cicero on 05.05.2012, 12:32:26

Et ole ainoa, joka ajattelee noin. Armeijan määrärahoja pitäisi korkeintaan lisätä, varsinkin kun Venäjä tekee niin, mutta sen sijaan valtio syytää rahaa ihan minne tahansa muualle kuin siihen olennaisimpaan, eli puolustusvoimiin.

Siispä tervetuloa. Hyvä, että armeijastakin löytyy hommalaisia, vaikka uskon teidän olevan muutoinkin keskivertoa fiksumpaa sakkia suhtautumisessanne maahanmuuttoon ja nykyisen politiikkaan.

Tervetuloa! Sekaan mahtuu aina maanpuolustushenkistä porukkaa. T: Maakuntakomppanialainen.
""Jokainen meistä eurooppalaisista on syntynyt kulttuuriin, joka on rasistinen"

- Anna Rastas, SK, 8.12.2012.

Emo

Tervetuloa täältäkin!  :)

Defend Finland!

Tämä trendi mistä Harri Lehtonen puhuu on jatkunut pitkään, mutta miten on sitten armeijan piirissä,  ymmäretäänkö siellä missä mennään Suomen lähialueilla? Ruotsi on lakkautanut armeijansa ja Baltiassa, Norjassa ja Tanskassa maanpuolustustahto on olematon, toisin kuin Suomessa? Ja vielä nopeasti etenevä islamisaatio? Ruotsi on menetetty ja kaiken lisäksi ollaan ottamassa yli 150.000 uutta muslimia tämän ja ensi vuoden aikana. Suurin osa somalialaisia.

Mutta tulin tähän koska halusin kysyä pari asiaa muilta.

Ensinnäkin suhtautumiseni mm USA:n mustiin on paljon myönteisempi kuin nuivilla yleensä. Olen aina sanonut, että USA:n mustien esi-isät tuotiin sinne vastoin tahtoaan, tänne tulee afrikkalaisia vastoin meidän tahtoa!

Toinen asia on minun suhtautumiseni eri uskontoihin. Koska meidän yhteiskuntamme on aikoja sitten kokenut uskonpuhdistuksen, jossa uskonnosta tehtiin jokaisen yksityisasia, niin se mitä jokainen uskonto pitää sisällään on toisarvoista, ratkaisevaa minulle on minkälaisia jonkun uskonnonkunnan jäsenet ovat Suomen kansalaisina. Otetaan yksi esimerkki: suhtaudun erittäin kielteisesti Jehovan todistajiin koska he ovat kyllä vaatimassa oikeuksia, mutta kieltäytyvät mm asevelvollisuudesta.
Mormoneihin suhtaudun myönteisesti, ahkeria, vähän rikoksia tekevä ryhmä, jonka Suomen kansalaiset ovat erittäin lojaaleja tälle maalle, eli Jehovien vastakohta.

Tietenkin protestantit ovat yhteiskunnan jäseninä se paras aines, koska he ovat luoneet hyvinvointivaltioita siellä missä ovat enemmistönä ja korruptio - eli anekirjekauppa - on kitketty 500 vuotta sitten.

Entäs muslimit? Vastaus on ilmiselvä, suhtaudun erittäin kielteisesti ja syitä ei tarvitse mainita ne ovat ilmiselviä.

Miten te kommentoitte näitä ajatuksiani?

Sikanez

Quote from: Jefferson on 04.05.2012, 16:16:39
Morjens! Olen Helsingissä majaileva sälli. Kirjoiteltuani ensin joskus 4 vuotta sitten useampia kertoja Helsingin Sanomien mielipidepalstalle, päätin vajaat 3 vuotta sitten ruveta kirjoittamaan blogia, johon voin kirjoitella vapaammin sekä ympätä omia aiheeseen sopivia kuvia. Hommaan rekisteröidyin aluksi viime vuonna vain lukeakseni johonkin aiheeseen liittyviä kommentteja, mutta tänä vuonna olen jotain kommentoinutkin.

Lähinnä Hommaan on toistaiseksi tullut eksyttyä vain silloin, kun jossain muualla on tänne viitattu, mutta saa nähdä tuleeko jatkossa käytyä useammin. Ketään hommalaista en oikeastaan tunne. Niin, paitsi Matiaksen sen verran, että hän oli meillä hääkuvaajana. ;)
Blogi näyttää hyvältä.
"Ei ole olemassa syyttömiä ihmisiä. On vain huonosti kuulusteltuja." - Josef Stalin

mikkoellila

Quote from: Sikanez on 08.05.2012, 20:14:49
Quote from: Jefferson on 04.05.2012, 16:16:39
Morjens! Olen Helsingissä majaileva sälli. Kirjoiteltuani ensin joskus 4 vuotta sitten useampia kertoja Helsingin Sanomien mielipidepalstalle, päätin vajaat 3 vuotta sitten ruveta kirjoittamaan blogia, johon voin kirjoitella vapaammin sekä ympätä omia aiheeseen sopivia7 kuvia. Hommaan rekisteröidyin aluksi viime vuonna vain lukeakseni johonkin aiheeseen liittyviä kommentteja, mutta tänä vuonna olen jotain kommentoinutkin.

Blogi näyttää hyvältä.

Näköjään siellä käsitellään lähinnä asuntomarkkinoita.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkoellila

Quote from: Defend Finland! on 07.05.2012, 20:09:01
Entäs muslimit? Vastaus on ilmiselvä, suhtaudun erittäin kielteisesti ja syitä ei tarvitse mainita ne ovat ilmiselviä.

Vastustan Lähi-idästä ja Afrikasta Eurooppaan suuntautuvaa maahanmuuttoa riippumatta siitä, ovatko maahanmuuttajat muslimeja vai esim. kristittyjä.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Emo

Quote from: Defend Finland! on 07.05.2012, 20:09:01
...

Ihan loogisen kuuloinen systeemi.

Enää pari tuntia YleAreenassa näytillä oleva Länsimaiden Illankoitto osa 2/6  http://areena.yle.fi/video/1335900057417 kertoi, että Israelissa jätettiin v. 2008 9591 patenttihakemusta uusille keksinnöille, Iranissa luku oli 50 kpl vuodessa. Suomessa vertailun vuoksi luku pyörii jossain 1000 paikkeilla. Mitä olet mieltä juutalaisuudesta?

Defend Finland!

Emon vastaukseen pieni lisäys: Se, että juutalaiset ovat niin ylivoimaisia kehittämään tiedettä ja uusia innovaatioita johtuu varmasti monesta eri syystä. Mutta kiinnittäisin huomiota yhteen pieneen detaljiin. Juutalaisia lapsia on vuosisatoja kasvatettu Talmudin kertomuksilla. Siinä koulun opettaja on kertonut jonkun Talmudin tarinan ja oppilaat saavat sitten esittää erilaisia tulkintoja ja kaikki tulkinnat ovat yhtä hyviä. Mitään lopullista totuutta ei ole.

Kun sitten verrataan Iraniin ja muslimien innovaatioihin niin pohjana on Koraani, joka sanoo lopullisen totuuden ja siihen ei ole mitään lisättävää. Tästä syystä muslimien kyky kehittää tiedettä ja innovaatioita on hyvin pieni.

Huutomerkki

Hei
Huomaan, että löytyy ainakin yksi ihminen, jonka ajatukset sivuavat omiani ! Hieno homma. En minäkään pidä muslimeista eikä täydykään pitää.
Joku 'asiantuntija' sanoo tietysti,että olenko edes ottanut selvää muslimeista ja olenko antanut ko. väestöryhmälle mahdollisuutta kertoa itsestään ynnä että lisäksi minun pitäisi ennakkoluulottomasti suhtautua ko.etniseen porukkaan...

En edelleenkään ymmärrä, miksi pitäisi? Riittää, kun saan siedätyshoitoa Helsingin assalla päivittäin, työpaikkani lähituntumassa.      terv. ikävä ihminen

Ai niinpä niin...Tässä piti esittäytyäkin, mutta eiköhän tuo edellä kirjoitettu jo anna viitteitä siitä, miten veemäinen ja ikävä  naisihminen olen. En tykkää ajatuksesta, että keski-iän ylittänyt räsypää nai lapsivaimon tai useammankin.
Joten otan asian kerrallaan ja tänään se on vastenmielisyyteni muslimeita kohtaan. 
Yritän lähitulevaisuudessa keksiä jotain miellyttävää sanottavaa, mutta näin on asiat tänään....(se sama ikävä ihminen)

AstaTTT

Huutomerkki, kiitos esittelystäsi ja tervetuloa hurrrjaan Hommaan!  :)

Maastohylje

Moikka

Asun Jyväskylässä. Menen ensi vuonna opiskelemaan tietotekniikkaa. Synnyin 1996.

Kuulun Partioon. Olen maahanmuuttokriittinen ja niin ovat kaverinikin. Piirrän sarjakuvia ja tykkään myös lukea niitä. Suosikkijuoma taitaa olla sima.

Lempilaulaja  on Irwin Goodman
Mailman onnekkain hanhi

Suomi2050

Quote from: Maastohylje on 09.05.2012, 22:24:30
Synnyin 1996.

Miekin synnyin 1996.  :D

Ja tietysti tervetuloa.

Sunt Lacrimae

Tervetuloa uudet Hommaan!

Maastohylje, vaikka en itsekään mikään vanha ole (tarkemmin erittelemättä turvallisesti alle kolmenkymmenen  ;D ), mukava nähdä, että nuorisostakin löytyy kiinnostusta näitä asioita kohtaan.

Juunash

Jaahas. Kai se on sit pakko vihdoin alkaa jotain tännekin kirjoitella kun kerta jo vuoden pari on Hommaa luettu ja rekisteröitykin peräti vuosi sitten :)

Jos vaikka aloittaisi siitä että nuiva ajatusmaailma tältä VM -87 stevarilta on löytynyt jo vuosituhannen alusta, siitäkin huolimatta että kaveripiiriin kuuluu mustalaista, kosovolaista, iranilaista, kenialaista jne. Suurin osa näistäkin mamuista ovat jonkin asteen nuivia eivätkä hekään siedä nykyistä hyysäämistä koska itse opiskelevat ja tekevät töitä, jopa useampaa samaan aikaan.

Hommaan tutustuin scriptan kautta. Viime aikoina olen myös tutustunut todorgiin, migrant talesiin ja tasapuolisesti nuivien ja suvisten US kirjoituksiin yms. Olen jopa antanut mahdollisuuden suviksille muuttaa mielipiteitäni, mutta siinä piirissä tunteet vievät järjestä voiton.

Mielestäni keskivertoihminen on tyhmä ja helposti manipuloitavissa. Tästä syystä propaganda toimii ja tulokset nähdään Suomessakin vaaleissa. Olen ollut tyytyväinen Homman jäseniin siinä suhteessa, että vaikka täälläkin esiintyy rasistista propagandaa, niin se ammutaan usein alas ja tuodaan oikeat faktat esiin.

Mulla on tapana kyseenalaistaa huomattava määrä asioita, mutta onneksi nykyään googlen kanssa hetken leikkimällä saa jo varsin kattavan otoksen artikkeleita ja tutkimuksia asioista.

Mielipiteitäni pähkinänkuoressa:

-Maahanmuutto on ok
-On puututtava siihen mitä, ketä ja kuinka paljon otetaan
-Rikolliset suoraan pihalle kulkematta lähtöruudun kautta
-Yleisesti ottaen rangaistuksia kovennettava ja vankilaoloja huononnettava
-Kehitysapu tarvitsee täyssaneerauksen
-Omat ensin, jonka jälkeen on paremmat resurssit muiden auttamiseen
-Pakkoruotsi helvettiin ja kielten opetus kunnan tarpeen ja oppilaan mielenkiinnon mukaan
-Vapaakasvatus helvettiin ja lisää auktoriteettia opettajille
-jne...

Siinä oli taas tarpeeksi liirumlaarumia jotta voin taas pitää turpani kiinni vuoden verran. Olen huono pukemaan ajatuksiani tekstiksi, siksi siis olenkin enemmän lukijana täällä. Mutta jos nyt ehkä joskus jossain jotain kommentoisi. Kettu kuittaa :)

EDIT: ei näköjään kännykkäviesti tykkää laittaa rivinvaihtoja mukaan. Siksi siis sekavuus

Toni R Jyväskylästä

Quote from: Juunash on 11.05.2012, 10:55:24
Mielipiteitäni pähkinänkuoressa:

-Maahanmuutto on ok
-On puututtava siihen mitä, ketä ja kuinka paljon otetaan
-Rikolliset suoraan pihalle kulkematta lähtöruudun kautta

Tervetuloa!

Nämä kolme ovat nähdäkseni maahamuuttikriitikoiden kolme tärkeintä pointtia.

Servilia

Itse ko. firmassa töissä olleena ja pari palkkalistoilla (vielä) olevaa nuivahkoa henkilöä tuntevana voin lisätä muiden lisäksi iloni sen vuoksi, että olet saapunut tänne keskuuteemme. Moni on Firmassa nuiva, mutta ei uskalla tulla kuivakaapista ulos. Yhteisön paine, you know. Minuakin tuo PV:n alasajo sylettää erityisesti (ei sillä että haluaisin sinne enää töihin, yök), etenkin kun NATOa hinkataan koko ajan. Eikä tuo naapurin saman äijän vallassakierrätys tai toisen naapurin kulku kalifaattia kohden naurata tippaakaan.
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

Sunt Lacrimae

Quote from: Juunash on 11.05.2012, 10:55:24

Jos vaikka aloittaisi siitä että nuiva ajatusmaailma tältä VM -87 stevarilta on löytynyt jo vuosituhannen alusta, siitäkin huolimatta että kaveripiiriin kuuluu mustalaista, kosovolaista, iranilaista, kenialaista jne. Suurin osa näistäkin mamuista ovat jonkin asteen nuivia eivätkä hekään siedä nykyistä hyysäämistä koska itse opiskelevat ja tekevät töitä, jopa useampaa samaan aikaan.

Kollegalta tervetulotoivotukset Hommaan. :)

Noi kolme ydinmielipidettä mitä linjasit on uskoakseni juuri maahanmuuttokriittisen/hommalaisen ajattelun lähtökohdat.

Viikon radiokasvo

Hyvää huomenta. Uusi jäsen esittäytyy tässä. Eli: päätin noin kahden-kolmen vuoden jälkeen rekisteröityä tännekin. Scriptan olen etu- ja takaperin ja parhaat kirjoitukset useammankin kerran ja olen todennut, että peijakas, niissähän on kuin onkin järkeä (tosin kuka hyvänsä lukutaitoinen voi tämän todeta). Hommaforumia olen lukenut suunnilleen yhtä kauan.
Olen täällä havainnut, että keskustelu on maltillista ja omat väitteet perustellaan hyvin.
Yhtenä syynä rekisteröitymiselle oli, että voisin antaa oman vaatimattoman panokseni keskusteluun asioista, jotka meitä suomalaisia koskettavat. Lisäksi kun olen tutustunut vakaviin yhteiskunnallisiin asioihin valtamedian välityksellä ja verrannut niitä täällä käytävään keskusteluun, on mieltäni askarruttanut se, kuinka jotenkin kummallisesti lehti- ym. jutuissa alkuperäisessä lähteessä mainittu uutinen muuttuu olennaisilta osin. Onko kyse käännösvirheistä?
Lisäksi viime aikoina ajankohtaiseksi tullut Helsingin keskustaan sijoittuva leirielämä lieveilmiöineen on kummastuttanut ja ylipäätään "vapaaseen globaaliin liikkuvuuteen" liittyvä rikollisuus ja muut ikävyydet.
Kaveripiirissä on muutamia nuivia (vai mikä se arvonimi nyt taas olikaan) henkilöitä, joiden kanssa asioista tulee keskusteltua paljonkin. Yksi heistä sai minutkin houkuteltua kirjautumaan tänne: "näin tehtyäsi pääset lukemaan hommaforumin kaikkia osioita".
"On vaikka kuinka paljon dokumentteja, mutta ei toki millään paperilla painettuna." --Eräs klassikkotrolli

AstaTTT

Quote from: kryyni on 13.05.2012, 09:57:55
"näin tehtyäsi pääset lukemaan hommaforumin kaikkia osioita".

Näin on. Tervetuloa keskustelemaan!  :)

Media todellakin vääristää todellisuutta, joten on hyvä pitää aistit hereillä.

Näkkileipä

Iltaa kaikille, Näkkileipä liittyy Suureen joukkoon. Olen yli40v ja seurannut/ lukenut, tätä sivustoa jo vuosia. Mutt' nyt vasta rekisteröin tänne. Löysin Hommaforumin "Pakkoruotsi" Google:tuksen kautta. (Ensin Scripta, sitten Homma.) 

Ps. Viestini "Saattaa sisältää pieniä määriä" kirjoitusvirheitä. :)

AstaTTT

Quote from: Näkkileipä on 15.05.2012, 19:57:58
Ps. Viestini "Saattaa sisältää pieniä määriä" kirjoitusvirheitä. :)

Niinhän meidän kaikkien. Lämpimästi tervetuloa, Näkkäri!  :)

eräsmiesvaan

Samoin iltoja kaikille. Tunnarin tein sen takia, kun täältä kerättiin palautetta sille naurettavalle vihapuhe-tulkinnalle ja katsoinpa asiaksi ilmaista oman paheksuntani sillekin yritykselle rajoittaa suomalaisten sananvapautta. Nuivia kommentteja olen heitellyt erinäköisille palstoille jo pitemmän aikaa ja hommaakin olen seurannut muutaman vuoden ajan, samoin kuin skriptaa. Akateemisen koulutuksen & loppututkinnon olen hankkinut ja iältäni olen vielä alle neljäkymppinen.

AstaTTT

Quote from: eräsmiesvaan on 15.05.2012, 20:27:29
...
iältäni olen vielä alle neljäkymppinen.

Älä sure, kyllä sinäkin vielä aikuistut.  ;D