News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Yleinen esittäytymisketju

Started by Pöllämystynyt, 04.01.2009, 03:15:31

Previous topic - Next topic

Akkuhappovol92%

Juu olen 16v lukiolainen ehkä tuleva ylioppilas ja asun Pirkanmaan maaseudulla Parkano nimisessä kaupungissa. Esiinnyn anonyymisti kuten varmaan huomaatte. Tulin tänne koska haluan keskustella tärkeistä asioista ja suurin osa ikätovereistani kuuluvat sakkiin "hei mitä väliä kunhan mulla menee hyvin, sähkö tulee pistorasiasta ja asiat korjaantubat itsestään ja systeemi on syvältä" porukkaan.

JoKaGO

Tässä tulee mukaan miehen ikää lähestyvä inssi Tampereelta. Moro!

Olen "vähän aikaa" lueskellut näitä juttuja täällä ja myös sitä "epäjumalaa" Scripta-sivustolla, ja oikeastaan heti tuntui sille, että kotiinsa on tullut!

Lähes päivittäin olen törmännyt myös noihin taikaseinäihmisiin ja pistorasiaihmisiin, joilta todellisuus on mennyt jonnekin ulos, kauas pois tavoittamattomiin. Tunnen tuskaa, kun faktat näillä aina taipuvat siihen oman mielipiteen suuntaan, oli se sitten kuinka järjetön tahansa. No, tyhmyydelle ei voi edelleenkään mitään!
Mutta jahka mää pääsev vauhtiin, niin alan myäs kirijoitella tänne asiasta ja vähän asian viärestäkin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Sivusta seuraaja

Näitä planetan kaltaisten juttuja on aina mielenkiintoista lukea. Oliko jossain aiemmin joku "nuivia kokemuksia" -ketju, jossa sai kertoa kokemuksiaan monikulttuurin ihanuudesta? En haulla ja pikaselauksella ainakaan löytänyt. Monella varmaan riittää monenlaista tarinaa uusien käyttäjien lisääntyessä.

Tervetuloa planeta.

Kaarle M.

Quote from: Sivusta seuraaja on 25.03.2009, 08:09:26
Näitä planetan kaltaisten juttuja on aina mielenkiintoista lukea. Oliko jossain aiemmin joku "nuivia kokemuksia" -ketju, jossa sai kertoa kokemuksiaan monikulttuurin ihanuudesta? En haulla ja pikaselauksella ainakaan löytänyt. Monella varmaan riittää monenlaista tarinaa uusien käyttäjien lisääntyessä.

Tervetuloa planeta.

Itse tunnustin tänne, sinne varmaan mahtuisi näitä vielä lisääkin:

http://hommaforum.org/index.php?topic=3275.0

Mielenkiintoista olisi tosiaan lukea noita kokemuksia.

"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

zkelvin

No niin. Minä olen sitten yksi niistä kauheista olennoista, joita täällä parjataan ja pelätään, eli nainen ja feministi. Tasa-arvon ja yksilön valinnanvapauden kannattaja.

Olen IT-alalla minäkin, omassa genressäni kova asiantuntija ja teknokraatti. Teknologian avulla pystytään mihin vaan, rajana on lähinnä mielikuvitus.

Olen asustellut aikani muuallakin, mm. Samoa-nimisessä kehitysmaassa, ja puolisoni on tälläkin foorumilla paljon parjattu "kehitysmaan mies", sillä Samoa on kehitysmaa. Koska kukaan ei tiedä missä Samoa on, kannattaa karttapallo suunnata kohti eteläistä Tyyntä Valtamerta ja siis Polynesiaa, jos asia sattuisi kiinnostamaan.

Olen yhden tyttären äiti ja toinen on tulossa runsaan kuukauden päästä. Vanhemmuus velvoittaa ajattelemaan tulevaisuutta ja senpä takia olen täälläkin ajoittain käynyt haistelemassa ilmapiiriä. Asumme Kanta-Hämeessä ja tämä on kyllä monien muiden kokemuksiin verraten melkoinen lintukoto ainakin maahanmuuttajamielessä: täällä asustelee lähinnä opiskelijoita ja perhesuhteiden kautta Suomeen muuttaneita. En siis ole kovin nuiva, ainakaan tämän foorumin mittapuilla.

Muutamien koulumaailmassa työskennelleiden henkilöiden kertomukset ovat kuitenkin jossain määrin herättäneet siihen, että jossain aletaan menemään pahasti vikaan, jos kouluihin ja työelämään alkaa tulla ihmisiä, jotka eivät kunnioita toista ihmistä esimerkiksi sen takia, että hän on "väärää" sukupuolta. Tai uskontoa. Tai väriä. Tai pukeutuu toisin. Tällainen ei kuulu suomalaiseen yhteiskuntaan ja se pitää kitkeä pois, ihan kaikista.

Me olemme turhan vieraskoreaa kansaa, ja meillä taviksilla kynnys puuttua asioihin on ihan liian korkea. Poliittisella tasolla meillä pitää olla jämäkkyyttä pitää kiinni omista arvoistamme, ja edellyttää - niin itsestäänselvää kuin se onkin - että Suomessa asuvat sekä noudattavat Suomen lakia että myös sitoutuvat suomalaisiin arvoihin. Tietysti keskustelua voi syntyä siitä, mitä suomalaiset arvot ovat ja toivottavasti sitä syntyykin. Ottaa välillä melko lailla aivoon, kun suomalaisiksi arvoiksi listataan vasta-argumenttina juomakulttuuri ja perheväkivalta, jotka ovat melkoisia ongelmia, mutteivat tosiaankaan arvoja.

Tälläkin foorumilla harrastettu rikosuutisten ja tilastojen taivastelu ja han-suomalaisiin viittailu on jotenkin niin väsynyttä eikä edistä keskustelua mihinkään suuntaan. Lähinnä se houkuttaa erilaisia ääriajatuksia helliviä perskärpäsiä ja antaa heidän putkinäköisille aatteilleen lisää kasvualustaa. Olen siis hiukan nuiva tätä foorumia kohtaan. Kaipaan perusteellista arvokeskustelua, sillä eri ihmisryhmien vikojen ja tekemisten listaaminen ei johda yhtään mihinkään. Jos meillä on selkeästi määritelty arvopohja, voisi lainsäädännölläkin olla jokin perusteltu pohja.

Suomi on korkeasta verotuksesta huolimatta - tai sen takia - yksi maailman parhaista maista. Yhteiskuntamme on turvallinen ja tasa-arvoinen, kaikilla on mahdollisuus tehdä itsestään sitä, mitä haluaa. Yhteiskuntarauhasta kannattaa ja täytyy pitää kiinni.

junakohtaus

zkelvin,

itseänikin väsyttää välillä *niin* ainainen rikoksien rääppiminen ja se, että sieltä täältä putkahtelevia patataantumuksellisia arkkikonservatiiveja saa olla potkimassa takaisin siihen pimeään reikään, josta ne ovat tulleetkin.

Olen kuitenkin todennut, että Homman ydinjengi on joka tapauksessa sangen liberaalia ja sivistynyttä eikä sille mahda mitään, että tälle asialle tunkevat mukaan myös kaikki, jotka kuvittelevat kansallisen puhdistuksen päivän koittaneen ja tahtovat päästä kaapittamaan homot, hellanyrkittämään akat ja hyivituttelemaan neekerit.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

zkelvin

Junakohtaus, kiitos asiat mittasuhteisiin laittavasta kommentistasi. Se myös nosti hymyn huulille  ;D

junakohtaus

Ole hyvä vaan :)

Tää on oikeasti ollut mulle aika iso jumppa tajuta, että myös tyylittömien kanssa voi olla syytä tehdä yhteistyötä, kun asiat vaativat.

Ja tosiaan täähän on kyllä siistiytynyt ihan merkittävästi. Vielä tossa ehkä kuutisen vuotta sitten skene oli yxi iso Kosolan talon renkien leikkikehä.

Jussi Halla-aho

Quote from: junakohtaus on 25.03.2009, 11:14:51
Ole hyvä vaan :)

Tää on oikeasti ollut mulle aika iso jumppa tajuta, että myös tyylittömien kanssa voi olla syytä tehdä yhteistyötä, kun asiat vaativat.

Ja tosiaan täähän on kyllä siistiytynyt ihan merkittävästi. Vielä tossa ehkä kuutisen vuotta sitten skene oli yxi iso Kosolan talon renkien leikkikehä.

Taidat olla joku homolesboneekerihyysääjä ja silpaistu zog-mies.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Mika

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.03.2009, 11:18:08
Taidat olla joku homolesboneekerihyysääjä ja silpaistu zog-mies.

Jussi tarjoilee ilmaista polttoainetta Sanna Ukkolalle ja muille mokuttajille...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

reino

Quote from: zkelvin on 25.03.2009, 11:00:56
No niin. Minä olen sitten yksi niistä kauheista olennoista, joita täällä parjataan ja pelätään, eli nainen ja feministi. Tasa-arvon ja yksilön valinnanvapauden kannattaja.

Quote from: junakohtaus on 25.03.2009, 11:04:20
...tälle asialle tunkevat mukaan myös kaikki, jotka kuvittelevat kansallisen puhdistuksen päivän koittaneen ja tahtovat päästä kaapittamaan homot, hellanyrkittämään akat ja hyivituttelemaan neekerit.

Onko Hommaforumilla todellakin tuollaisia asenteita, vai onko kyse siitä, että tuollaiset asenteet ovat vain teidän itsenne omassa päässänne luomia olkiukkoja?

(Ihan vaan sillä kysyin, ettei keskustelu menisi itsekritiikittömäksi selkääntaputteluksi, josta täällä niin usein varoitetaan.)

zkelvin, just eilen yöllä katselin elokuvan nimeltä The Tattooist ja nyt naureskelen pienessä mielessäni mielikuvalleni sun kehitysmaaukkosi tatskoista.  ;D  ;D  ;D

junakohtaus

Vähissä ne nykyisin taitaa jo olla. Aika onnistuneesti on onnistuttu jättämään sonta makkikuoppaan, lue Sisun keskustelupalstaa en ole enää muutamaan vuoteen viitsinyt lainkaan seurata.

Jussi Halla-aho

Quote from: junakohtaus on 25.03.2009, 11:28:16
Vähissä ne nykyisin taitaa jo olla. Aika onnistuneesti on onnistuttu jättämään sonta makkikuoppaan, lue Sisun keskustelupalstaa en ole enää muutamaan vuoteen viitsinyt lainkaan seurata.

Reinoa kompaten epäilen, että hellanyrkittäjät ja hyivittuneekeröijät ovat enimmäkseen mielikuvituksen tuotetta, joita ajoittain paheksutaan, jotta näytettäisiin itsekriittisiltä. Itsekritiikille varmasti on sijaa ja tarvetta, mutta olemattomiin ongelmiin ei ehkä kannata takertua.

Edit: Hellanyrkittäjät ja hyivittuneekeröijät tuntuvat kuuluvan samaan olentokategoriaan kuin skininatsit, joista myös epäsäännöllisin intervallein irtisanoudutaan oman suvaitsevaisuuden todistamiseksi. Missä niitä skininatseja on?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

zkelvin

Quote from: reino on 25.03.2009, 11:26:10

Onko Hommaforumilla todellakin tuollaisia asenteita, vai onko kyse siitä, että tuollaiset asenteet ovat vain teidän itsenne omassa päässänne luomia olkiukkoja?

(Ihan vaan sillä kysyin, ettei keskustelu menisi itsekritiikittömäksi selkääntaputteluksi, josta täällä niin usein varoitetaan.)

Saattaahan tuo olkiukkoteoriasi olla osin paikkaansakin pitävä, mutta en ole voinut olla huomaamatta, miten nuoria naisia tunnutaan kovasti syyllistävän siitä, että maahan ylipäätään muuttaa humanitäärisiä pakolaismiehiä. Joskus käy mielessä, että miten tässä yhteiskunnassa nimenomaan nuorille naisille on yhtäkkiä jostain putkahtanut noin paljon vaikutusvaltaa.  ::)

zkelvin, just eilen yöllä katselin elokuvan nimeltä The Tattooist ja nyt naureskelen pienessä mielessäni mielikuvalleni sun kehitysmaaukkosi tatskoista.  ;D  ;D  ;D

Onko tuo se kauhuleffa, missä on eksploitattu samoalaista kyldyyriä? Ainakaan tuon päähenkilön tatuoinnit eivät ole Samoaa nähneetkään, joten enpä tiedä, millaisia mielikuvia syntyi. Toivottavasti mies saa ensi vuodeksi pe'ansa järjestymään, kun on sitä jo vuositolkulla hinkunut. Voi mennä sisu kaulaan, jos liian pitkään joutuu odottelemaan.  ;D

etnis

Entä ne "liimaskinit" joista Jussi olet muutaman kerran maininnut? Selvennystä kiitos :)
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

junakohtaus

Tämä on itse asiassa mielenkiintoista ja pistää tarkastelemaan omia mielipiteitä kriittisesti.

Saattaa hyvinkin olla, että homman kasvettua Hommaksi hommassa ei enää oikeastikaan ole ollut mukana erityisen synkkiä jurakauden mörköjä, vaan me todellakin olemme vain joukko kansalaisia pyrkimässä vaikuttamaan valtiollisiin asioihin eikä koko jutussa ole mitään erityistä dramatiikkaa.

etnis

Quote from: junakohtaus on 25.03.2009, 11:46:23
Tämä on itse asiassa mielenkiintoista ja pistää tarkastelemaan omia mielipiteitä kriittisesti.

Saattaa hyvinkin olla, että homman kasvettua Hommaksi hommassa ei enää oikeastikaan ole ollut mukana erityisen synkkiä jurakauden mörköjä, vaan me todellakin olemme vain joukko kansalaisia pyrkimässä vaikuttamaan valtiollisiin asioihin eikä koko jutussa ole mitään erityistä dramatiikkaa.

Hyvin sanottu. Eikun Sieg Heil ja takasin töihin :)
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

Kami

Kaksi lausetta jotka sulkevat toisensa käytännön maailmassa pois. Myönnän toki että silmäni alkavat kiilua välittömästi kun haistan feministin tai feminismiä. Feminismi ei ole, eikä aja tasa-arvoa vaan naisten asiaa. Oikeuksia ja etuoikeuksia. Silmät kiinni ja vailla suhteellisuudentajua. Tai ainakin äänekkäimmässä päässä. Muusta odotan edelleen käytännön esimerkkejä.

Me olemme turhan vieraskoreaa kansaa, ja meillä taviksilla kynnys puuttua asioihin on ihan liian korkea.

Tämä taas on vähän niin ja näin. Makrotasolla kyllä, mikrotasolla taas ei todellakaan. Riippunee myös ympäristöstä.

Tälläkin foorumilla harrastettu rikosuutisten ja tilastojen taivastelu ja han-suomalaisiin viittailu on jotenkin niin väsynyttä eikä edistä keskustelua mihinkään suuntaan.

Totta, mutta jälleen kerran päästään toteamaan että pääpiirteittäin keskustelua ei edes yritetä edistää. Hiekka vaan lentää. Hiekottamista taas vihaan vielä enemmän kuin feminismiä. Jos kyseessä ei ole keskustelu tai asioiden edistäminen, vaan jankkaus, kieroilu ja tarkoituksellinen valehtelu niin tyyli on vapaa eikä mikään leka ole liian iso.

Quote from: zkelvin on 25.03.2009, 11:00:56Olen siis hiukan nuiva tätä foorumia kohtaan.

Tämä on minusta hyvä lähtökohta.

Yhteiskuntamme on turvallinen ja tasa-arvoinen, kaikilla on mahdollisuus tehdä itsestään sitä, mitä haluaa. Yhteiskuntarauhasta kannattaa ja täytyy pitää kiinni.

Ensimmäinen tuottaa ihmisiä jotka eivät arvosta jälkimmäistä paskankaan vertaa saatika kykene pitämään yllä yhtään mitään muuta kuin ammattiymmärtäjiä ja auttajia viroissaan. Ei ole mitään arvoa sellaisella joka on aina ollut ja itsestäänselvä. Siksi suunta on kuin se on. On hyvin mahdollista että oppitunti on tulossa.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Jussi Halla-aho

Quote from: zkelvin on 25.03.2009, 11:40:10
Quote from: reino on 25.03.2009, 11:26:10

Saattaahan tuo olkiukkoteoriasi olla osin paikkaansakin pitävä, mutta en ole voinut olla huomaamatta, miten nuoria naisia tunnutaan kovasti syyllistävän siitä, että maahan ylipäätään muuttaa humanitäärisiä pakolaismiehiä. Joskus käy mielessä, että miten tässä yhteiskunnassa nimenomaan nuorille naisille on yhtäkkiä jostain putkahtanut noin paljon vaikutusvaltaa.  ::)

No voi hyvänen aika. Onhan syrjäytyneillä peräkammarin pojillakin niin paljon vaikutusvaltaa, että pystyvät rasismillaan pilaamaan maahanmuuttajien kotoutumisen ja menestyksen.

- nimim. sivullinen.

reino

Joskus käy mielessä, että miten tässä yhteiskunnassa nimenomaan nuorille naisille on yhtäkkiä jostain putkahtanut noin paljon vaikutusvaltaa.  ::)

Olen miettinyt tuota samaa. Parhaan vastauksen löysin Hyvästä Kirjasta (Tuntematon sotilas, kansanpainos vuodelta 1956 Suomi Filmin alkuperäiskuvin. Sivu 98 ylälaita. Rahikaisen kommentti.)

Vihjeeksi niille, jotka eivät vielä osaa kirjaa ulkoa: metrin ja kuudenkymmenen sentin välillä liikutaan.

Onko tuo se kauhuleffa, missä on eksploitattu samoalaista kyldyyriä? Ainakaan tuon päähenkilön tatuoinnit eivät ole Samoaa nähneetkään, joten enpä tiedä, millaisia mielikuvia syntyi. Toivottavasti mies saa ensi vuodeksi pe'ansa järjestymään, kun on sitä jo vuositolkulla hinkunut. Voi mennä sisu kaulaan, jos liian pitkään joutuu odottelemaan.  ;D

Peeaansa järjestymään? No niin, just toi on se ongelma, että kaikki nuoret naiset roudaa tänne kehitysmaamiehiä jotka on ihan pee aa.   ;)

Jos tatskan aihe on vielä hakusessa, niin saisinko suositella jotain tällaista:

H^^^!

zkelvin

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.03.2009, 11:53:51
No voi hyvänen aika. Onhan syrjäytyneillä peräkammarin pojillakin niin paljon vaikutusvaltaa, että pystyvät rasismillaan pilaamaan maahanmuuttajien kotoutumisen ja menestyksen.

Aivan. Olet nyt asian ytimessä.  ;D

HaH

Onkos nyt taas off-topiccia, vaiko off-topiccia. ???

Rönsy on pop.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Kazakstan

Offtopic-vääntöä:

Quote from: Kami on 25.03.2009, 11:51:04

Kaksi lausetta jotka sulkevat toisensa käytännön maailmassa pois. Myönnän toki että silmäni alkavat kiilua välittömästi kun haistan feministin tai feminismiä. Feminismi ei ole, eikä aja tasa-arvoa vaan naisten asiaa. Oikeuksia ja etuoikeuksia. Silmät kiinni ja vailla suhteellisuudentajua. Tai ainakin äänekkäimmässä päässä. Muusta odotan edelleen käytännön esimerkkejä.

Esimerkkejä maltillisesta feminismistä on maailma pullollaan. Tietenkin se helposti hukkuu sinne äänekkäämmän äärifeminismin sekaan. Itse en ole tiedotusvälineiden ulkopuolella, siis oikeassa arkielämässä, koskaan törmännyt kuin erittäin maltilliseen feminismiin ja näkemyksiin, jotka voin itsekin koska tahansa allekirjoittaa. Feminismin voi nähdä ajavan ihan yleistäkin tasa-arvoa huolimatta sanan sisältämästä arvolatauksesta, mutta totta kai tuo sana olisi silloin syytä vaihtaa toiseen. Tunnen joka tapauksessa itse suuren joukon ihmisiä, jotka käsittävät feminismin pyrkimyksenä ihan vain yleiseen tasa-arvoon. Suurin osa heistä on siis naisia. Ehkä he ovat sitten käsittäneet feminismin väärin, mutta eikös se ole tässä tapauksessa vain hyvä?

Minun henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan molemmat sukupuolet ovat tietyissä asioissa epätasa-arvoisessa asemassa. Kokonaistasa-arvo toteutuu siis Suomessa itse asiassa erittäin hyvin. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö olemassaoleviin epätasa-arvoisuuksiin olisi syytä puuttua.

Roope

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.03.2009, 11:37:43
Reinoa kompaten epäilen, että hellanyrkittäjät ja hyivittuneekeröijät ovat enimmäkseen mielikuvituksen tuotetta, joita ajoittain paheksutaan, jotta näytettäisiin itsekriittisiltä. Itsekritiikille varmasti on sijaa ja tarvetta, mutta olemattomiin ongelmiin ei ehkä kannata takertua.

Jos nuo ovatkin termeinä vähän liioiteltuja, niin aika lailla sitä samaa minulle edustavat jonkin yksittäisen rikoksen rääpimiset "hauskoine" kuvineen tai keskustelu Afrikan lantamajoista. Olen jo Vieraskirjan aikoina oppinut loikkimaan kaikenlaisen sotkun seassa poimien vain itselleni tärkeät tekstit ja nimimerkit, mutta satunnaiselle kävijälle se on monesti kertakeikka. Sama karkottava vaikutus on kovasti viljellyllä sisäpiiriläpällä.

En tosiaankaan kaipaa sensuuria. Moderointi on mielestäni löytänyt hienosti balanssin (aplodeja). Asiat vain ovat monille ulkopuolisille juuri sitä miltä ne näyttävät. Siksi levittäytyminen tämän foorumin ulkopuolelle on niin tärkeää.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

lintumies

Asiaan; lyhyestä virsi kaunis: VHM, 40+, Ins., Pks. Äänestänyt aina, aluksi väärin ja sittemmin tyhjää. Suomen ny(l)kytila vituttaa, siksi mukana täällä. Postia lähdössä Tampereelle täältäkin.
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it, and then misapplying the wrong remedies." -Groucho Marx-

PetethePerkele

Tälläkin foorumilla harrastettu rikosuutisten ja tilastojen taivastelu ja han-suomalaisiin viittailu on jotenkin niin väsynyttä eikä edistä keskustelua mihinkään suuntaan. Lähinnä se houkuttaa erilaisia ääriajatuksia helliviä perskärpäsiä ja antaa heidän putkinäköisille aatteilleen lisää kasvualustaa.

Taivastella pitääkin sopivasti tilastojen valossa ettei totuus pääse unohtumaan. Ja putkinäköisyys/aivoisuus on välillä ihan ok, kun yhteiskunnan mätäpaiseita aletaan poksauttelemaan. Hoidetaan yksi asia kerralla ja kunnolla paremmaksi että voidaan luontevasti siirtyä seuraavaan aiheeseen. Jos aletaan poksauttelemaan kaikki paiseet yhtäaikaa, lopputuloksena on sellainen tulehdustila ettei siitä yhteiskunta välttämättä selviä.

E: vaan mistäpä minä mitään tiedän kun olen mies ja persjalkai... perskärpänen. ;D

Mika.H

n.40v nykyinen "juntti", entinen helsingin keskusta-asuaja.

Kyllästynyt valtamedian sumutukseen ja siitä innostunut Jussin kirjallisista tuotoksista. Perussuomalaisia pidän populistijoukkona, mutta Jussia pidään asiallisena veikkosena.

Suurin harmitukseni mamupuuhastelussa koskee tuota mielipuolista taloussekamelskaa, jonka laskun maksavat lapseni.. ja heidän lapsensa... lisäksi sitten asioiden tahallinen vääristely ja alalla pyörivät ns asiantuntijat saavat tunteeni kuohuksiin.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

o_O

sulla on Mika aika hyvä perse  :P
"Iso-temmi" Halla-Aho, niin oha Allahimme tosi?

Mika.H

Quote from: o_O on 25.03.2009, 14:44:52
sulla on Mika aika hyvä perse  :P

Nyt en voi vängätä vastaan... ;D
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Enemmistövaltuutettu

Terve vaan.

Ensimmäinen viestini täällä. Olen 24 v ateisti, työskentelen IT-alalla softapuolella "asiantuntijana".

Forumia olen seurannut jonkun aikaa ja Jussin kirjoituksia olen lueskellut pari vuotta. Viime aikaiset maahanmuuttopolitiikan muutokset, rasismisyytökset perussuomalaisia kohtaan mediassa, monikulttuurilla leuhottaminen, positiivinen syrjintä ja Suomen yleinen tilanne ovat saaneet minut epätoivon partaalle. Mikä on Suomen tulevaisuus ja voidaanko sille tehdä jotain nyt? Ruotsi on pelottava esimerkki ja sinne suuntaan ollaan menossa.

Median, poliitikoiden ja eri kulttuuriyhdistysten / virastojen jatkuva paskanjauhanta sekä faktojen piilottelu maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen liittyn kiehuttaa sappeani jatkuvasti.

Ihmisiltä viedään työpaikkoja, kouluruokailusta vähennetään rahaa, opiskelijoiden, vanhusten, mielenterveyspotilaiden asiat on päin helvettiä ja kaiken huipuksi vielä väitetään, että meillä on työvoimapula. Pula on lähinnä paskahommia tekevästä orjatyövoimasta, tusinatohtoreita ja osaamattomia AMK tradenomeja valmistuu kortistoon jatkuvasti.

Maahanmuutosta ei saa puhua kriittisesti, koska maahanmuutto on niin ihanaa ja etnisiä väristyksiä tuovaa. Jos sitä kritisoi, on rasisti. Maahanmuuttajat, varsinkin Afrikan haetut somalit ovat automaattisesti "huippuosaajia" ja valtava onni meille. Heitä kuitenkin syötetään suuhun asti täysihoitoloissa eli vastaanottokeskuksissa, minkä me maksamme. Kun täysihoito loppuu, he siirtyvät tukien varaiseen täysihoitoon alà sosiaalitoimisto. Muslimeina he tietenkin oppivat jo nuoresta pitäen "oikeat" arvot, joita Koraani opettaa..

Uskonnoissa on paljon hyvää, mutta Islamilla on niin paljon negatiivisia puolia, että sen harjoittaminen veronmaksajien rahoilla pitäisi kieltää.

Mielesteni ihmisen ihonvärillä ei ole mitään merkitystä, inhoaisin näitä afrikkalaisia, varsinkin islaminuskoisia, moniosaajia yhtä paljon vaikka he olisivat minun näköisiäni. Ihmisen pitää todistaa arvonsa yhteiskunnassa ja toimia siellä vallitsevien lakien / normien mukaan, varsinkin maahanmuuttajien. Heillä on ollut viimeiset 20 vuotta aikaa tehdä se, mutta eipä ole kovin hyviä tuloksia tilastojen perusteella ollut.

Aamen.