News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2013-11-22 Viron passilla ilmaiseksi Blues-Ässät -peliin

Started by John Doe, 22.11.2013, 15:32:14

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: M on 22.11.2013, 22:16:49
Quote from: Emo on 22.11.2013, 16:53:49

Minä olen joutunut maksamaan päästäkseni Barona Areenalle, vaan mielelläänhän sitä maksaa päästäkseen  näkemään Kärppien voiton. Moni bluesfani olisi varmasti maksanut, ettemme olisi olleet paikalla.

No sen kyllä hyvin ymmärtää  ;)

Ahaa! Se olit sinä se mies, joka istui ekan erän mun vieressä eikä sitten enää loppuaikana näyttänyt naamaansa?  ;D

(Näin siis kävi oikeasti, että muuan mieshenkilö ei tullut enää paikalleen joka sijaitsi minun vieressä siinä hyvällä huutoetäisyydellä.)

Ernst

Bluesin kannattaja: bluuseri   :)

+

Kun NHL ja KHL ovat kohta jakaneet markkinat, tehdään "Baltian liiga" tai joku vastaava. BHL? Hansa Hockey League HHL? Ilmaisliput Bluesin häppeninkiin ovat alustavaa markkinointitiedustelua. Seuraavaksi "passilla"pääsevät somalit tai vaikkapa tunguusit.

Mua ei kohta huvita mikään. Pitäkööt kiekkonsa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Emo on 22.11.2013, 22:18:19
Quote from: M on 22.11.2013, 22:16:49

Minä olen joutunut maksamaan päästäkseni Barona Areenalle, vaan mielelläänhän sitä maksaa päästäkseen  näkemään Kärppien voiton. Moni bluesfani olisi varmasti maksanut, ettemme olisi olleet paikalla.

No sen kyllä hyvin ymmärtää  ;)

Ahaa! Se olit sinä se mies, joka istui ekan erän mun vieressä eikä sitten enää loppuaikana näyttänyt naamaansa?  ;D

En olllut. Jos Baronassa kävisin ja kotijoukkuetta kannattaisin, niin olisi IMHO lennetty ulos kumpikin.

:)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

vainukoira

Hupinsa kullakin.

Jaaha. Olet siis Oulusta. Jäit kiinni. Huomenna tullaan hakemaan.

Emo

Quote from: vainukoira on 22.11.2013, 23:31:15
Hupinsa kullakin.

Jaaha. Olet siis Oulusta. Jäit kiinni. Huomenna tullaan hakemaan.

Jaaha, vainukoira vauhdissa nuuskimassa  ;D
Puoli Suomea kannattaa Kärppiä, pääkaupunkiseudulla asuvia meikäläisiä on ollut tänään Helsingissäkin kannustamassa  :)

En valitettavasti ole huomenna Raksilassa, mutta tulkaa vaan - Kärpillä on kaatolupa Ilvekselle!

Kommunisti-muslimi

Lätkä ja monikulttuurisuus aiheesta sen verran, että tänään Hartwall Areenalla oli pari varsinaista poikaa, siis afrikansarvelaista tai samalta mantereelta kuitenkin, kannattamassa kotijoukuetta. Mä olin iloinen siitä, että jääkiekko näyttää kotouttavan joitakin varsinaisia.

Emo

^ Minä taas en ole iloinen siitä, että Ilves raateli Kärpät.
Vaikka Raksilan halli olisi ollut täynnä kärppäkaulaliinaisia somppuja, en olisi iloinen siltikään.

Seiväs-Seppo

Quote from: JoKaGO on 22.11.2013, 21:18:26
...mutta vaikkapa rasvaprosentti on järkyttävän alhainen.

Huutonaurua tälle.  ;D

(http://is12.snstatic.fi/img/468/1288330560514.jpg)

JoKaGO

Nauru pidentää ikää, huutonauruun tosin voi tukehtua tai jopa verisuoni katketa nupista.
Näppärästipäs otit tuon pätkän irti kontekstista, mutta ei se mitään.

Vai siis, onko tuo liitekuvasi se hohottelun aihe? Mitä siinä on?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Arvoton

Quote from: koli on 22.11.2013, 20:13:54
Kristiina Ronaldolla on sheivatut ja lihaksikkaat kintut. Yläkroppakin on sen verran tikissä, että penkkaa varmasti enemmän kuin suurin osa SM-liigan siimakätisistä laihaläskeistä. T. VHM 8)

Muijat ovat perinteisesti seuranneet paksureisisiä jalkapalloilijoita.

Sitä olen ihmetellyt, että kiekon pelaajat ovat usein tuhdilla rasvakerroksella ja riipputisseillä varustettuja. Pitääkö sitä pastaa vetää joka aterialla niin ***keleesti, koska kun se on niin helposti sulavaa? Naru ilman rasvakerrosta oli Teppo Numminen livenä näkemistäni. Eikä näyttänyt olevan perse kuin Aku Ankalla, mikä on jääkiekkoilijoilla yleinen ominaisuus. Nyt puhuin äijistä shortseissa ja t-paidoissa jään ulkopuolella.

Seiväs-Seppo

Quote from: JoKaGO on 25.11.2013, 12:06:36

Normaali "alhaisen" rasvaprosentin pakastinkoohottaja.

Emo

Quote from: Arvoton on 25.11.2013, 12:40:50
Nyt puhuin äijistä shortseissa ja t-paidoissa jään ulkopuolella.

Minä puhun jääkiekosta, joka on miehekkäiden valkoisten miesten miehekäs, talvinen laji.
Lisäksi jääkiekkovarusteet jättävät paljon enemmän tilaa katsojan mielikuvitukselle kuin mitä lepattavat shortsit jättävät, mikä sekin on plussaa kiekossa.

Pelaaja jään ulkopuolella:  https://www.youtube.com/watch?v=SuBWvzg5Tts  (kohdasta 3:20 -> 4:43)

JoKaGO

Quote from: Seiväs-Seppo on 25.11.2013, 12:50:20
Quote from: JoKaGO on 25.11.2013, 12:06:36

Normaali "alhaisen" rasvaprosentin pakastinkoohottaja.

Maalivahti?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.