News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Spesialisti

Virkavallalle annettiin aika selkein sanankääntein shown keskivaiheilla aika selkeä viesti, että kun kansalta menee kuppi nurin, niin teiltä ei välttämättä oteta enää vastaan komentoja. Viestin soisi menevän myös Orpon korviin.

JT

Ervastin Antti voisi muiden Kalevan tyttöjen kanssa ottaa pullavadit kauniisiin käsiin ja kiiruhtaa ruokkimaan nälkälakkoilevia partapilttejä Hiukkavaaraan. Toimittajiksi heistä ei ole.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Gunnar Hymén

luuleeko ne, että raiskaajalle menee oppi perille, jos sille sanoo, että ei voi seurata päivästä toiseen lenkillä olevia naisia? mikä helvetti noita ihmisiä vaivaa  :facepalm:
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

kenelek

Melkoinen määrä katsontakertoja tuossa Hiukkavaara-videossa, nyt jo yli 31000. Tuskin tuota moni kuitenkaan on alusta loppuun katsonut. Hompanssien suorittamaa masinointia? ;) En nyt ihan tiedä onko tämä hyvää vai huonoa julkisuutta mitä tässä on saatu mutta kaikki julkisuus lienee suotavaa tässä vaiheessa. Joku voi vaikka tajuta että SPR, poliitikot ja poliisi eivät todellakaan ole tässä asiassa kansalaisten puolella.

Itselläni muuten tuo video menee nyt aina suoraan tuohon Lyly Rajala kohtaan avatessa tuota sivua. :P
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

Foundation

Quote from: JT on 02.10.2015, 08:21:56
Muistutukseksi, että Kalevan päätoimittajan Kyösti Karvosen isännöimässä "suuressa maahanmuuttotilaisuudessa" - parisen viikkoa sitten Oulussa - Junes ei saanut yhtään puheenvuoroa tai päässyt esittämään yhtään kysymystä, vaikka viittasi kohteliaasti koko ajan.

Jos se kerran noin meni, niin voisihan sitä toki muistella myös niin, että Tynkkynen vei yhdessä Sarkkisen kanssa Juneksen puheenvuoron.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

J. Lannan haamu

Osaako joku tuoda esiin linkkiä jossa Junes streemaa livenä Tornion miekkaria? Kai sitä streemataan eiks jeah?
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Gunnar Hymén

jespoks Junes päräytti jo eilen Kemiin ja tiedottaa streamin alkamisesta hyvissä ajoin, heittelen tänne sitten asap tuota urlia - kannattaa myös aina välillä vilkaista sitä youtube sivua kun se näyttää suoraan siinä immeisen etusivulla jos on streami käynnissä
09.11.2016

Gunnar Hymén

https://www.youtube.com/watch?v=LTYn1N1pLb4&feature=youtu.be

Lokkaa livenä

edit - marssi lähtenee noin klo 12.30 jos sillon haluaa hypätä kattelemaan streamiä

edit2 - paikalla mm. Leinon Jaria ja kumppaneita, äänentoisto on nyt paikallaan ja Junes on hienosti hoitanut teostonkin, että saavat soittaa musiikkia. arvostan kyllä oman persuukseen varmistamisen kaikilla pienillä mahdollisilla pikku detaljeilla

edit3 - aivan loistavaa suorassa lähetyksessä Lokka haastattelee Markoa! 50k+ katsottua kertaa Markon videolla ja Junesta lainatakseni, "uusnatsi tuli rollaattorilla Tampereelta", poliisi on soitellu onneksi Markolle tähän liittyen ja homma etenee sitä kautta

edit4 - paikalla ilmeisesti burkaan sonnustautunut kaveri jonka kyltissä lukee tyyliin "en tykkää Sipilästä", paikalla myös huhujen mukaan Hakkarainen itse, poliisi pyytänyt pitämään naamat näkyvillä! myös kyltti "juhlapaikan hakijat takaisin ruotsiin" -bongattuna

edit5 - ekat puheet alkaa klo 12.08, Tuukka avaa pelin
09.11.2016

Foundation

Junes ajattelee itse:

QuoteMiksi?

https://twitter.com/JunesLokka/status/651160549888122881

Lyly-pätkä on ehkä Juneksen parasta dokumentointia tähän asti.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Pöllämystynyt

Quote from: Spesialisti on 02.10.2015, 13:12:43
Virkavallalle annettiin aika selkein sanankääntein shown keskivaiheilla aika selkeä viesti, että kun kansalta menee kuppi nurin, niin teiltä ei välttämättä oteta enää vastaan komentoja. Viestin soisi menevän myös Orpon korviin.

Tämä vaara tai pikemminkin todellisuus pitäisi käsittää jo ihan kaikkien, kaikilla yhteiskunnan tasoilla. Eikä vastarinta edes todennäköisesti olisi laitonta, sillä päättäjät ja virkamiehet, jotka järjestävät Suomen etnisen rakenteen jalostamista massiivisella väestönsiirrolla, ovat omalla toiminnallaan rikkoneet laillisen valtansa perustan, ja ovat siis rikollisia vallankaappaajia. Rikollisia ei tarvitse totella. Rikolliset eivät edusta laillista esivaltaa. Tilanteessa, jossa päättäjät ja virkamiehet eivät edusta lakia ja kansan tahtoa, eli laillista esivaltaa, on kansa itse laillinen esivalta. Se tilanne vallitsee varmaankin jo nyt. Kansalla on täysi oikeus torjua rikollisuus ja palauttaa yhteiskuntaansa laillinen hallinto ja lailliset virkamiehet.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Dangr

Millä laitteella Junes kuvaa? Tosi sumeaa kuvaa, eikö kenelläkään nuivalla ole antaa parempia vehkeitä romulaaristaan?

Tosin Junes tekee historiaa, ehkä yle voisi antaa kuvauskaluston dokumentointitarkoituksiin kuten se on antanut monelle nuorelle/maahanmuuttajalle ohjelmissaan.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

yks vaan

Livestreami matkapuhelinverkon yli pakataan aika aggressiivisesti.
Kuka syrjisi minua?

Nuivake

^Joo mutta noin hailakkaa ja "huuhdeltua" kuvaa en ole nähnyt missään muussa yhteydessä yli 10 vuoteen.  Pakkaaminen on eri asia kuin optisesti täysin paska kuva.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Foundation

Quote from: Pöllämystynyt on 06.10.2015, 16:42:32
Rikolliset eivät edusta laillista esivaltaa. Tilanteessa, jossa päättäjät ja virkamiehet eivät edusta lakia ja kansan tahtoa, eli laillista esivaltaa, on kansa itse laillinen esivalta. Se tilanne vallitsee varmaankin jo nyt. Kansalla on täysi oikeus torjua rikollisuus ja palauttaa yhteiskuntaansa laillinen hallinto ja lailliset virkamiehet.

QuoteValtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

M11 oli ainoa puolue, joka esitti suoran demokratian käyttöönottoa.

Junes Lokka 271 ääntä  Ei valita
Lyly Rajala 539 ääntä Ei valita
Olli Immonen 4964 ääntä Valitaan

MurtoLujuus

Quote from: yks vaan on 07.10.2015, 08:34:36
Livestreami matkapuhelinverkon yli pakataan aika aggressiivisesti.
Ei tekniikka aseta tuossa esteissä. 4G pystyy ihan hyvin uploadamaan todella hyvälaatuista kuvaa. Luultavasti lokalla on vain paska netti puhelimessa ja tämän takia streami on säädetty huonolaatuiseksi. Eikä puhelinkaan taida olla paras väline tuohon tarkoitukseen vaikka kyllä sillä pitäisi parempana pysty. Eli käytännössä rahasta kiinni.

Vertailukohtana esim tämä live-lähetys Helsingin rajat kiinni mielenosoituksesta. https://www.youtube.com/watch?v=U_Cqo21cZz0
Youtube siis säilöö livelähetyksen tuonne automaattisesti. Tässä taisi kyllä olla GoPro kamerakypärä käytössä, mutta sama periaate.

MacGyver

Quote from: MurtoLujuus on 07.10.2015, 14:14:02
Vertailukohtana esim tämä live-lähetys Helsingin rajat kiinni mielenosoituksesta. https://www.youtube.com/watch?v=U_Cqo21cZz0
Youtube siis säilöö livelähetyksen tuonne automaattisesti. Tässä taisi kyllä olla GoPro kamerakypärä käytössä, mutta sama periaate.
Tuon laatua hämmästelin itse jo aikaisemmin. Mutta mutta, jotenkin Juneksen touhuihin sopii hyvin tuommoinen hämyinen meininki.

Tokugawa Ieyasu

Minun käsitykseni Juneksen streameista on, että hän käyttää läppärin webbikameraa (sitä mokkulaa näytön ylälaidassa). Se millaisella radiorajapinnalla tuo streami menee nettiin on sitten epäselvää.
"The strong manly ones in life are those who understand the meaning of word patience". - Tokugawa Ieyasu

Viimeinen suomalainen

Pannaan porukalla pennit...eikun sentit jonoon ja hommataan Junesille joko tommonen GoPro-setti tms? Mikä olisi paras vaihtoehto tuollaiseen striimin lähettämiseen, akunkestot, kytkennät jne. huomioiden? Junesillahan oli vaalien aikaan paypali-tili, taitaa olla sivustollaan vieläkin?
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Saturnalia

Noissa Juneksen streameissa on suunnilleen sama kuvanlaatu kuin Nasan 60-luvun kuulähetyksissä. Kuten joku jo täällä sanoi, tavallaan kyllä sopii Juneksen tyyliin tuollainen goottimeininki. Ihan kuin Junes olisi kuussa, raportoisi vieraasta rinnakkaistodellisuudesta noissa lähetyksissä.
Hieno mies kyllä. Yritystä löytyy ja tulostakin tulee.

Viimeinen suomalainen

Kele, kaveri panee kyllä itsensä likoon 6-0. Ei istu tuleen toisten housuilla ja pokka pitää. Asiaosaaminenkin hallussa. Arvostan suuresti.

Marko Mjölnir Parkkola

Lähetykset thedään läppärillä. Miksi puututte laatuun? Focus!

Gunnar Hymén

Quote from: Nuivake on 07.10.2015, 08:39:26
^Joo mutta noin hailakkaa ja "huuhdeltua" kuvaa en ole nähnyt missään muussa yhteydessä yli 10 vuoteen.  Pakkaaminen on eri asia kuin optisesti täysin paska kuva.

sillä on pikkuläppärin integroidussa kamerassa pahasti jotain paskaa niis nurkis
09.11.2016

Viimeinen suomalainen

Junesin lähetykset noista tilaisuuksista ovat yksi tämän murheellisen syksyn parhaista asioista! Näkee muutkin, että ihan tavan tallaajat tuolla ovat huolissaan kotikulmiensa menosta. Ehdotan Junes Lokalle tiedonjulistamisen valtionpalkintoa 2015!

Marko Mjölnir Parkkola

Yritän kehittää parempaa kuvanlaatua Juneksen kanssa Turkuun. Ehkä minun läppärissä on parempi kamera ja läppärin saan 100 megaisen 4G:n päähän. Ja jos ei muuten, niin kuvaan kameralla, mutta se ei tule sitten reaaliaikaisesti.

Foundation

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 08.10.2015, 03:11:06
Yritän kehittää parempaa kuvanlaatua Juneksen kanssa Turkuun. Ehkä minun läppärissä on parempi kamera ja läppärin saan 100 megaisen 4G:n päähän. Ja jos ei muuten, niin kuvaan kameralla, mutta se ei tule sitten reaaliaikaisesti.

Junes voisi pitää kaikkien aikojen puheen seuraavassa mielenosoituksessa. Hänen Torniossa pitämä puhe on erittäin hyvä aihio.

J. Lannan haamu

Marko, viittaatko tällä siihen tulevaan Turun mielenosoitukseen? Olen täällä silloin ja muutenkin ehdottomasti paikalla, joten annan mieluusti tukeni ja apuni
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Marko Mjölnir Parkkola

Joo Turun miekkari. Tulen itse paikalle ja juuri Juneksen kanssa sovimme että katsotaan saadaanko minun läppärillä parempi kuva. Lisäksi minulla on tuo Elisan 100 megainen 4G joka on toiminut erinomaisesti. Käytämme kuitenkin Juneksen tiliä.

Minä olen muuten pitämässä 24.10. Tampereella puhetta. Jos saan sen valmiiksi jo Turkuun, voisin pitää sen sielläkin. Aihe on nationalismi ja sen tärkeys nyky-yhteiskunnalle.

Tampereen miekkarista on muuten tulossa mieletön. En anna tietoja etukäteen, mutta sanon että kahden päivän aikana on suunniteltu enemmän asioita, kuin 2 viimeistä Suomen hallitusta yhteensä :D

Gunnar Hymén

Quote from: J. Lanta on 08.10.2015, 15:55:36

Marko, viittaatko tällä siihen tulevaan Turun mielenosoitukseen? Olen täällä silloin ja muutenkin ehdottomasti paikalla, joten annan mieluusti tukeni ja apuni

mulla on Helsingin miekkariin antaa kunnon logitechin webkami lainaan jos tarvetta, voi noutaa Vantaalta PE tai LA ennen miekkaria.
09.11.2016

Myrkkymies

Quote from: Marko Mjölnir Parkkola on 08.10.2015, 16:36:09
Minä olen muuten pitämässä 24.10. Tampereella puhetta. Jos saan sen valmiiksi jo Turkuun, voisin pitää sen sielläkin. Aihe on nationalismi ja sen tärkeys nyky-yhteiskunnalle.

Kuulostaa erittäin hyvältä. Tästä aiheesta ei poliitikot olekaan uskaltaneet puhua.

Gunnar Hymén

09.11.2016