News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

J. Lannan haamu

Mitäs siitä maanpetturuudesta saa, tai kulttuurin tuhoamisesta? Onneksi Marokon kauhu ei ole keneltäkään mitään pyytänyt, eikä kukaan hänelle mitään järjestänyt.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Lasse

Quote from: Lasse on 19.09.2015, 17:35:40
Quote from: Vesa Heimo on 19.09.2015, 16:51:15
Eikös taikaseinästä Juneksenkin "palkka" tule? Junes voisi vielä näyttää esimerkkiä opintonsa loppuunsaaneesta työssäkäyvästä afrikkalaisesta  ;)

Tänään Junes on seissyt paloauton katolla sulkemassa Suomen rajaa invaasiolta Torniossa.

Valitsit hienon päivän pikku piikittelyyn.

Taidanpa laittaa Lokalle viiskyt euroa bensaan ja kuluihin, kiitos Vesku impulssista!

Se on täytetty, pyytämättä ja yllätyksenä.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Gunnar Hymén

09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

anatall

Quote from: Topi Junkkari on 29.09.2015, 18:14:34
Quote from: J. Lanta on 29.09.2015, 16:51:17
Toivon, että tuohon numeroyhdistelmään palataan kaikki kannoille kykenevät 3.10.2015.

Rahankeräysrikos, rikoslain 17 luvun 16 c pykälä. Enimmäisrangaistus kaksi vuotta vankeutta.

Joten viestikenttään viitteeksi vaikkapa: "Aku Ankan taskukirja nro: 123, Huutonet".
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Jorma M.

Ehkä Junes ei saa syytettä sen takia että joutui poistumaan Hommalta? Ehkä se oli vapaudut vankilasta -kortti?

Muuten: onko täällä jossakin linkki Juneksen bensaraha-avustustilille?
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

VilleJ

Quote from: J. Lanta on 28.09.2015, 06:02:38
Ok, mahtavaa että löytyy motivaatiota. Tehdään vaikka kampanjapäivä, eli tuona samana päivänä kun on mielenosoitus, eli 3.10. niin kaikki kannoille kykenevät nuivat laittaa tai ainakin lupaavat laittaa viisi euroa pottiin. Kai tosiaan se metodi on oltava selvä, eli mille tilille ja miten, vai pitääkö postissa alkaa laittamaan :D. Minä kysäsen vaikka Junekselta itseltään että mikä on se tapa.

Tästä ei ehkä uutta ketjua ole aihetta aloittaa mutta peräkammarissa voisi mainostaa ainakin kertaalleen.

Saisikohan tuota mitenkään yrityksen muotoon. Jos Junes saisi perustaa firman ja häntä tukevat ostaa häneltä "aktivisti-palvelua" parilla eurolla kuussa  :D . Itse ainakin maksaisin mielelläni, miksei moni muukin.

Gunnar Hymén

http://www.jlokka.fi/2015/09/tornion-puhe-3102015.html

tuleva puhe 3.10. mielenosoituksessa, mielestäni varsin hyvä. kommentteja voinee antaa suoraan tuonne
09.11.2016

Topi Junkkari

Quote from: Jorma M. on 30.09.2015, 13:25:22
Ehkä Junes ei saa syytettä sen takia että joutui poistumaan Hommalta?

Ei Junes ole mitenkään joutunut poistumaan Hommalta.

Hän poistui itse, kun ei sietänyt häntä arvostelleita mielipiteitä.

Ylläpidon puolesta Junes saisi palata Hommalle koska vain, näin minä ainakin olen tilanteen käsittänyt.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Gunnar Hymén

^itse olen missannut kyllä hänen lähtönsä täysin, onhan siinä hieman kulmia mitä pitäisi hioa, mutta hän nyt ainakin tekee, eikä huutele täällä niinkuin sinä, minä ja hentun liisa
09.11.2016

Myrkkymies

Topi Junkkari

Vaikka menee toistoksi:

Minulla ei ole mitään Junesta vastaan.

Ajattelen, että hän on kaverini. Ainakin siltä vaikutti kesällä Sodankylässä. Yli kolmeen kuukauteen en ole häntä tavannut enkä missään tekemisissä ollut.

Suurinta osaa hänen käyttäytymisestään en kuitenkaan ymmärrä, ja sitä on vaikea hyväksyä.

Erinomainen tyyppi voi tehdä todella tyhmiä!

Onko kaikenlainen viranomaisille vittuilu ihan oikeasti järkevä tapa ajaa suomalaisuuden asiaa? Minun mielestäni ei ole.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Rosebud

Quote from: VilleJ on 30.09.2015, 13:37:01
Saisikohan tuota mitenkään yrityksen muotoon. Jos Junes saisi perustaa firman ja häntä tukevat ostaa häneltä "aktivisti-palvelua" parilla eurolla kuussa  :D . Itse ainakin maksaisin mielelläni, miksei moni muukin.
Hyvä idea, paitsi että yritys joutuu maksamaan veroja, ja veroilla perustetaan vokkeja.

Itse suosittelen verkkosivua, jolle Junes laittaisi yksinkertaisen PayPal-linkin, jonka avulla voi lahjoittaa rahaa (luottokortilla). Rahan kerääminen ilman vastiketta on tietenkin kiellettyä sääntö-Suomessa, mutta lain voi kiertää olemalla hiljaa tästä PayPal-linkistä. Eli rahan kerääminen on laillista kunhan ei erikseen pyydä rahaa keneltäkään.

Ensimmäisellä PayPal-palkalla voisi sitten ostaa vaikka uuden videokameran.

Juneksen aktiivisuus 10/10
videoiden kuvan- ja äänenlaatu 1/10

Gunnar Hymén

joo pitäis keksiä jotain tohon 3G-ongelmaan, tosin videoilla on parhaimmillaan ollut livenä katsojia reilusti yli 600, joten ei kumma jos kyykkäilee streamit.
ens viikonloppuna 3.10 kuulemma sitten 4G Soneralta, toivottavasti taittuu paremmin
09.11.2016

J. Lannan haamu

Quote from: Jorma M. on 30.09.2015, 13:25:22

Ehkä Junes ei saa syytettä sen takia että joutui poistumaan Hommalta? Ehkä se oli vapaudut vankilasta -kortti?

Muuten: onko täällä jossakin linkki Juneksen bensaraha-avustustilille?

Katsoppa edellisen sivun keskustelua tai googlaa Junes Lokka Twitter ;).

Toistan edelleen, kukaan ei ole pyytänyt rahaa, eikä kukaan ole todennut lahjoittavansa rahaa. On ainoastaan esitetty toiveita hyvän asian tukemisesta.

Kukaan ei ole ajanut Marokon kauhua minnekään, kaikki ovat vapaita tekemään päätöksiä. Hän teki oman päätöksensä. Ja kaikki me täällä olevat toivottavasti teemme oman, erityisesti 3.10. 2015
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

VilleJ

Quote from: Riukulehto on 29.09.2015, 16:30:16
Junes twitterissä:

QuoteJunes Lokka ‏@JunesLokka  2 tuntia sitten
Minulta ovat monet jostain syystä kysyneet tilinumeroa.

Tässä se on: FI68 3939 0051 6881 66

Tulipa laitettua.

Impi Syvärivi

Rahankeräyslain 3§:
QuoteRahankeräyslupaa ei myöskään tarvita tavanomaiseen yksityisen henkilön merkkipäivään tai naapuriapuun liittyvään rahankeräykseen eikä sellaiseen 1 §:n 2 momentissa tarkoitettuun tavaran keräämiseen ja edelleenmyymiseen, joka toimeenpannaan vain yhden kunnan alueella ja jota muutoinkin on pidettävä vähäisenä.

Eli syntymäpäivälahjaksi saisi kerätä rahaa? En minäkään Lokan V-tyylistä pidä, mutta kilttejä nysväreitä ei kuunnella, ne jyrätään.
"Ihmiset ovat toisiaan kohtaan hyvänsuopia, sävyisiä ja hitaita vihaan, mutta jos heitä kauan ärsytetään, korvaavat he koston ankaruudella sen viipymisen." -Olaus Magnus, Pohjoisten kansojen historia.

Osama Rasheed

Taitaa olla Rahankeräyslain vastaista toimintaa joka tapauksessa, koska Lokka ei ole ilmoittanut missään syntymäpäivälahjatiliä, eikä kyseessä ole naapuriapu.

Mikähän siinä on, kun ollaan niin isänmaallisia, niin isänmaallisia, mutta ei kunnioiteta lakeja?
Vapaa Näkökulma - myös hompansseille: http://www.vapaanakokulma.net/

Gunnar Hymén

Quote from: Topi Junkkari on 30.09.2015, 18:37:13
Vaikka menee toistoksi:

Minulla ei ole mitään Junesta vastaan.

Ajattelen, että hän on kaverini. Ainakin siltä vaikutti kesällä Sodankylässä. Yli kolmeen kuukauteen en ole häntä tavannut enkä missään tekemisissä ollut.

Suurinta osaa hänen käyttäytymisestään en kuitenkaan ymmärrä, ja sitä on vaikea hyväksyä.

Erinomainen tyyppi voi tehdä todella tyhmiä!

Onko kaikenlainen viranomaisille vittuilu ihan oikeasti järkevä tapa ajaa suomalaisuuden asiaa? Minun mielestäni ei ole.

ei se mielestäni liene "kaikenlaista vittuilua". itse tuen sitä, että edes joku yrittää nostaa epäkohtia esille ja helvetinmoisella möykällä. toki on käyttymiseltään hyvinkin särmikäs ja se on voi nähdä joko hyvänä tai huonona.

siinä vaiheessa kun mamua lappaa ovista ja ikkunoista ja ainoa joka härskeydellään puolustaa Suomea saa kyllä minun ääneni, niinkauan kun ei väkivaltaan sorru. mikä olisi mielestäsi parempi tapa toimia? lähde ihmeessä mielenosoituksiin esiintymään ja puhumaan ja tekemään tällaisia videoita "paremmalla" tatsilla niin tulen mieluusti kameramieheksi

on parempi tehdä asioita ja hioa metodeja ja tapoja matkan varrella kuin jättää tekemättä ja inistä nurkassa
09.11.2016

Foundation

Quote from: beehoo on 01.10.2015, 10:41:15
on parempi tehdä asioita ja hioa metodeja ja tapoja matkan varrella

Tästähän ei Juneksen kohdalla ole ollut enää pitkään aikaan kyse, koska Junes on jo ehtinyt tehdä niin paljon enemmän kuin suurin osa.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Gunnar Hymén

no sano se, en itse löydäkään moittimisen aihetta Juneksen metodeissa ja jutuissa, mutta hyvä keskustelu on aina poikaa
09.11.2016

Nuivake

Quote from: Osama Rasheed on 01.10.2015, 10:14:03

Mikähän siinä on, kun ollaan niin isänmaallisia, niin isänmaallisia, mutta ei kunnioiteta lakeja?

Idioottimaisten lakien sokea noudattaminen on melkoisen ahdistavaa touhua. Jos joku haluaa antaa jollekin vaikka rahaa tilille, se on "väärin".
Mutta jos joku romanialainen "kerjäläinen" kerjää rahaa kadunkulmassa, se on "oikein".
Miksi näin? Koska vassarit, demla ja ah-ihana-kateus.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Gunnar Hymén

Quote from: Nuivake on 01.10.2015, 12:57:27

Idioottimaisten lakien sokea noudattaminen on melkoisen ahdistavaa touhua. Jos joku haluaa antaa jollekin vaikka rahaa tilille, se on "väärin".
Mutta jos joku romanialainen "kerjäläinen" kerjää rahaa kadunkulmassa, se on "oikein".
Miksi näin? Koska vassarit, demla ja ah-ihana-kateus.

haistan trollausta, ei ole mitään lakeja rikottu.

miksei rasheed suoraan huutele EUn ytimeen, että lait kuntoon, miksette noudata säädöksiä ja lakeja? siellä sitä tehokkuutta ja vipinää voisi tulla kun on noin mielekäs nimikin.
09.11.2016

TheVanishedTerrorist

Taitaa olla Rahankeräyslain vastaista toimintaa joka tapauksessa, koska Lokka ei ole ilmoittanut missään syntymäpäivälahjatiliä, eikä kyseessä ole naapuriapu.

Jep, muslimitkin suomessa ovat puhtaita kuin pulmuset kun rahoittavat terroristeja jotka teurastavat naisia ja lapsia.

Topi Junkkari

Quote from: J. Lanta on 30.09.2015, 20:23:21
On ainoastaan esitetty toiveita hyvän asian tukemisesta.

Onko viranomaisten toiminnan häiriköinti ja oman säröisen persoonan julkisuuteen tuominen "hyvä asia"?

Se näissä juneksissa ja jarileinoissa on yhteistä, että mitään varsinaista poliittista agendaa ei ole – sellaista, jota voisi ajaa parlamentaarisessa demokratiassa. On vain tarve tuoda omaa naamaa esille.

Ja näissä junkkareissa on se, että he naputtavat samaa vuodesta toiseen. Foorumilla on 47 199 muutakin ketjua.

Jospa vaikka lukisit ja kommentoisit niitä?

Gunnar Hymén

Quote from: Topi Junkkari on 01.10.2015, 14:51:30
Quote from: J. Lanta on 30.09.2015, 20:23:21
On ainoastaan esitetty toiveita hyvän asian tukemisesta.

Onko viranomaisten toiminnan häiriköinti ja oman säröisen persoonan julkisuuteen tuominen "hyvä asia"?

Se näissä juneksissa ja jarileinoissa on yhteistä, että mitään varsinaista poliittista agendaa ei ole – sellaista, jota voisi ajaa parlamentaarisessa demokratiassa. On vain tarve tuoda omaa naamaa esille.

höh? onhan näissä mitä itse ainakin olen katsonut niin selkeä linjaus, mm. suora demokratia. eikö se ole (riittävä) poliittinen agenda sinulle? parlamentaarinen demokratia, sen voi kirjoittaa paperille ja sen jälkeen pyyhkiä persettä.  vai miksi vokkeja puskee joka niemennotkaan ja kuntaan, vaikka kuntalaiset eivät sitä halua äänestyksissään?

toimiiko demokratia mielestäsi niin hyvin suomessa, että sitä ei kannata muuttaa millään tavoin?

tässä on ohessa sulle kuva suomen eduskunnan täysistunnosta eiliseltä päivältä - näyttääkö siltä, että he ajavat kansalaisten asiaa, niiden jotka äänensä ovat antaneet. onhan siellä heti molemmat kansanedustajat
09.11.2016

Gunnar Hymén

https://www.youtube.com/watch?v=TVgKefT8338 Junes Lokka @ Oulu, Hiukkavaara, SPR tiedotustilaisuus live nyt, tallenne myöhemmin
09.11.2016

JT

Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Gunnar Hymén

ohoh ohoh suurimmat huutelijat ei olekaan enää yleisössä saatika Junes! nyt on kohta tiukat paikat
09.11.2016

Teaparty

J. Lokka on rautaa!

Aivan mahtavaa settiä tämä Live-tiedotustilaisuus

Shemeikka

Melkoista tankeroenklantia vääntää SPRn täti. iRakki puhuu hoono englanti ja toinen lähes yhtä huono yrittää vieressä tulkata :P
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen