News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: Topi Junkkari on 23.09.2015, 18:45:58
Quote from: Michael in memoriam on 23.09.2015, 18:31:49
Junes on mukana yleisössä Oulun maahanmuuttoillassa, suora YouTube-lähetys tarjolla.

Toivottavasti malttaa myös pysyä yleisössä.

Kuten jo kirjailija Charles Bukowski julkitoi, hyvää miestä ei voi pitää alhaalla.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kukko

Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi "vihapuheesta" tai jostakin tekaistusta "rasismista".
-J. Sakari Hankamäki

rapa-nuiv

Quote from: Lasse on 19.09.2015, 17:35:40
Tänään Junes on seissyt paloauton katolla sulkemassa Suomen rajaa invaasiolta Torniossa.

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=86588.0;attach=46846;image)

Kuin Jeltsin punaisella torilla !
Jaxuhali !

Foundation

Junes taputti Tynkkysen puheenvuorolle ODL:n tilaisuudessa.

Suomen tilanne ei siis vieläkään ole tarpeeksi huono.
"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Jääpää

^ häh?!
Tynkkynenhän suorastaan loisti, napautti sitä lantakasatukkaista tapittavasilmäistä ..jotain yök! muutamaan kertaan melko messevästi, ei varmaan kutsuta enään "keskusteluun".
  Muuten käsikirjoituksen mukaan, P-Korea 2.0 .
Junesta ei tietenkään päästetty ääneen, mutta Leirikomendantti vastasi Juneksen kysymykseen, jota Junes ei kysynyt.
Hienosti käyttäytyi Junes, mutta se on kai herrasmiehelle ominaista käytöstä ja Juneksen päätarkoitushan on kerätä ja raportoida näitten "tottelin vain käskyjä" hullujen parhaita paloja, ei aiheuttaa tarkoituksellista epäjärjestystä.
Juneskin on oppinut, että jos haluaa seurata lantakasan monimuotoista flooraa ja faunaa läheltä, niin ei kannata aukoa suutaan. 
Anivei, vaikka minä en kestäisi tuollaista paskamyrskyä livenä paikalla sekuntiakaan,  niin nauhoitusta voi suositella t ä y d e s t ä  s y d ä m e s t ä!
Tämä kyllä pitää arkistoida Valtakunnan Arkistoon hienona esimerkkinä Ajanhengestä ja osittain siksikin, että kiinnostuneet lapsukaiset saavat selville, että ei se pelkkä n e t t i  tappanut sanomalehtiä, kyllä ne veti ihan ite tyylikkään suikkarin, kun eivät vaalineet puhdasta suomenkieltä ja ryhtyivät vallan vahtikoirista vallan pumpattaviksi ibarbaroiksi.
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Gunnar Hymén

suosittelen katsomaan noita Juneksen youtube kanavan pläjäyksiä - on oikein mukavia. mies paikallaan!
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Emo

Junes on persoona! Olen likettänyt niin kauan kuin olen miehen "tuntenut"  :)

Joskus parempia päiviä, joskus huonompia, mutta mies jaksaa yrittää ja uskoo asiaansa. Kaikkea hyvää Junekselle!

J. Lannan haamu

Voi isäkissa miten tuo Sebu Tynkkynen on kova. Hän on ihan omaa tasoa kun vertaa noihin rikollisiin spr:läisiin. Hyvä Junes, Hyvä Sebu!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Emo

Quote from: ilmarinen on 27.09.2015, 21:10:41
Mitä vattua tämä on?

https://www.youtube.com/watch?v=EDdWXmFlRZA

:o

Junes hakee vihdoin asyyliä?  ;D

Sääliksi käy suomalaiset viranomaiset ja vapaaehtoiset, juuri näin heitä kusetetaan satoja kertoja päivässä!

Gunnar Hymén

tämä on just sitä journalismia mitä suomessakin tarvitaan, aivan loistava pätkä.
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

J. Lannan haamu

Minä esitän haasteen. Haastan porukan tukemaan Juneksen tyyliä eräänä viimeisimpinä vapaustaistelijoina. Hänen metodeistaan voi olla mitä mieltä tahansa, mutta mikään ei ole niin karmivaa kun viimeiset kaksi kuukautta Suomen maassa.

Täytyy pystyttää joku nettisivu tai tapa kerätä viisi euroa per nuiva Junekselle siitä mitä hän tekee. Mulla ei ole facebookia enkä tiedä miehen yhteystietoja mutta jotain tukea on saatava, vaikka hän ei sitä itse pyytäisikään.

Joutilas

Quote from: J. Lanta on 27.09.2015, 21:45:50
Minä esitän haasteen. Haastan porukan tukemaan Juneksen tyyliä eräänä viimeisimpinä vapaustaistelijoina. Hänen metodeistaan voi olla mitä mieltä tahansa, mutta mikään ei ole niin karmivaa kun viimeiset kaksi kuukautta Suomen maassa.

Täytyy pystyttää joku nettisivu tai tapa kerätä viisi euroa per nuiva Junekselle siitä mitä hän tekee. Mulla ei ole facebookia enkä tiedä miehen yhteystietoja mutta jotain tukea on saatava, vaikka hän ei sitä itse pyytäisikään.

Tykkäys.

Kyse ei ole siitä, että pitääkö minun/sinun/meidän olla Lokan kanssa samaa mieltä, vaan kyse on siitä, että halutaanko me ihmisiä, jotka tekevät riitasointuisia säveliä massamedian vierellä. Ja me halutaan.

J. Lannan haamu

Näinpä juuri. Ja kun monet puhuvat siitä että pitäisi tehdä eikä puhua, niin Marokon kauhu on ottanut teot omiin käsiinsä. Hän taistelee orin voimalla ja apinan älyllä raivolla.

Viisi euroa ei ole kenellekään ylitsepääsemätön summa, mutta jos vaikka sata hommalaista sen tekee niin mahtaa Lokkaa lämmittää.

Minua itseäni vieläkin Vituttaa kun en tajunnut Anu Palosaarta tukea silloin kun hän sai sen kunnianloukkaussyytteen. Häpeän sitä vieläkin ja toivon että saan tilaisuuden hyvittää tuon joskus Anulle, toisessa yhteydessä.

Tässä vaiheessa jo tyhminkin tajuaa että meitä ajetaan tarkoituksella kahtia, vastakkainasettelu senkun kasvaa vaan ja nekin sillat joita on vuosia rakennettu, suvaitsevainen kusee niiden raunioiden päälle. Toivon, ettei tästä tarvitse omaa ketjua tehdä mutta tällaisia tilanteita varten Homma-yhteisö on olemassa. Tarvitseeko tätä edes ääneen sanoa...

kenelek

Olen tässä miehen yhteystietoja itsekin kaivannut. Facebookkiin laitettu yksityisviesti ei varmaankaan ole mennyt perille. (En ole "uskaltanut" Junesta siellä kaveriksi pyytää joka takaisi viestien läpimenon paremmin ja hänellä on muutenkin joku helvetin bänni siellä päällä.) Jos jollain täällä on joku email-osoite jota Lokka lukee, niin voisi vaikka yksityisviestillä laittaa minulle.

Tuonne Juneksen blogissa mainitulle Paypal-tilille ei ehkä kannata laittaa rahaa? Siinä lukee että se menisi vaalitueksi...? Mutta olisin valmis muutaman killingin laittamaan jos olisi joku varma tapa että ne perille oikeassa muodossa menisivät.
"Pelolle ei saa antaa sijaa" © 2016 Noin joka ikinen mokuttaja Suomessa vastauksena terrori-iskuihin
"Mutta koronavirusta on pelättävä" © 2020 lähtien kaikki valtapuolueet ja mediat

Jääpää

Kannatetaan!
Siis kolehtia, lähetän vaikka ....niin:
Nyt on vaan viisainta käyttää jotain kiertotietä ja luotettavaa etappireittiä, Juneksen asiat taitaa olla s e n verran tarkkailussa, että en halua Junekselle m i t ä ä n taloudellisia häiriöitä (enkä tukea Supon kahvikassaa).
Neroilkaa netsit jotain.. Ja juu, se on nyt (taas) se joku m u u  , minusta ei ole teknisesti hirveästi hyötyä, bensaton auto, polvi ei kestä pitkää pyöräilyä jne. , mutta kapee elintaso ei kapene yhtään lisää muutamasta kympistä (!!hommakin maksamatta..) , mutta porukassa on voimaa ja Junes kyllä ansaitsee joka sentin!
Tuon tason showsta maksettais maltaita Jänkkilässä ja tekninen toteutus paranee rahalla, mutta parasta olisi, kun Junes saisi  vielä  "ostoslistan" jonkun kautta, vaikka Ostetaan/Myydään hommaan, , niin rikkaammat, siis t a v a r a  rikkaamat, vois katsella, josko nurkkiin olisi jäänyt lojumaan sopivaa l a h j o i t e t t a v a a vakoilukameraa ja näkymättömyyspukua.
(itsellä niin stnan antiikkinen äänenvahvistin ilman parabolia ja putkee, että vanhan Nokian mikki pesi sen mennen tullen. On ihan taskumallia kyllä, ISOA taskumallia..ja paristoilla.)
Hävetti ja vitutti, kun jotkut marisi kuvan ja äänen laadusta Juneksen livelähetyksessä( ilmeisesti oli jotai Ylilautasia, niin Junes ainakin san..suhisi ja kaikui), mutta onko Junes joku Ylen lähetysauto miljoonan budjetilla?
Juu, ei minustakaan, mutta ohjelmansa on miljoona kertaa parempaa.
Aikanaan oli v..lua Empty Pocket Racing Teamista, nyt voisi pienellä kirjainmuutoksella aukoa lisää... Radalla ei pärjää hyvälläkään kalustolla, jos se on ainoa, mitä on.
Junes ansaitsee Ferrarinsa!  ..tai mitä ne nyt on.

Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

pekka2409

Täältä myös peukku Junekselle.Voisin muutaman euron lähettää kun löytyis tilinumero.

Riukulehto

Quote from: pekka2409 on 28.09.2015, 05:40:26
Täältä myös peukku Junekselle.Voisin muutaman euron lähettää kun löytyis tilinumero.
Vaalitukitili: FI64 3939 0038 9612 56
BIC: SBANFIHH

http://www.jlokka.fi/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

J. Lannan haamu

Ok, mahtavaa että löytyy motivaatiota. Tehdään vaikka kampanjapäivä, eli tuona samana päivänä kun on mielenosoitus, eli 3.10. niin kaikki kannoille kykenevät nuivat laittaa tai ainakin lupaavat laittaa viisi euroa pottiin. Kai tosiaan se metodi on oltava selvä, eli mille tilille ja miten, vai pitääkö postissa alkaa laittamaan :D. Minä kysäsen vaikka Junekselta itseltään että mikä on se tapa.

Tästä ei ehkä uutta ketjua ole aihetta aloittaa mutta peräkammarissa voisi mainostaa ainakin kertaalleen.

Topi Junkkari

Juneksella ei ole rahankeräyslupaa, nyt ei ole minkään vaalien kampanja-aika eli vaalitukenakaan rahaa ei voi antaa, ja hän on tunnetusti viranomaisten silmätikkuna erinäisistä asioista. Harkitsisin pariin otteeseen, kannattaako hänelle järjestää lisää hankaluuksia tai kannattaako tilinumeroa levittämällä itse syyllistyä luvattomaan rahankeräykseen. (Tällaiseen tarkoitukseen lupaa ei saisi, vaikka hakisi.)
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Hot Fuzz

Ehkä Juneksen kannattaisi esim. kickstarterissa hakea joukkorahoitusta paremman välineistön hankintaan? Kickstarter on jenkkifirma, joten en tiedä miten toimii täällä päin (lähinnä verotuksen sun muun suhteen, kun en ole asiaan sen kummemmin perehtynyt), mutta olisiko jokin vastaava viritys mahdollinen?

Foundation

Hänen metodeistaan voi olla mitä mieltä tahansa, mutta mikään ei ole niin karmivaa kun viimeiset kaksi kuukautta Suomen maassa.

Junes on ihan itse valinnut metodinsa. Se ei silloin kuulu muille.

"Erityisesti on mainittava kokoomuksen Wille Rydman, jolla on järkeviä näkemyksiä ja joka onnistui toisella yrittämällä." - Jussi Halla-aho 2015

"Koska puheenaihe on jatkuvasti sama, huomaan pitäväni jatkuvasti suunnilleen samaa puheenvuoroa, mutta toistoahan ei koskaan ole liikaa." - Jussi Halla-aho 2015

Riukulehto

Junes twitterissä:

QuoteJunes Lokka ‏@JunesLokka  2 tuntia sitten
Minulta ovat monet jostain syystä kysyneet tilinumeroa.

Tässä se on: FI68 3939 0051 6881 66
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

J. Lannan haamu

^ Juuri näin!

Toivon, että tuohon numeroyhdistelmään palataan kaikki kannoille kykenevät 3.10.2015.

Topi Junkkari

Quote from: J. Lanta on 29.09.2015, 16:51:17
Toivon, että tuohon numeroyhdistelmään palataan kaikki kannoille kykenevät 3.10.2015.

Rahankeräysrikos, rikoslain 17 luvun 16 c pykälä. Enimmäisrangaistus kaksi vuotta vankeutta.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

J. Lannan haamu

^ Mene kertomaan tuo Schrödingenille, sitä todennäköisesti kiinnostaa enemmän...

Topi Junkkari

Quote from: J. Lanta on 29.09.2015, 18:21:22
^ Mene kertomaan tuo Schrödingenille, sitä todennäköisesti kiinnostaa enemmän...

Älkää sitten sanoko, etten muka varoittanut. Te teette Junekselle enemmän haittaa kuin hyötyä.

Pennit ja markat

Junes on kyllä mainio tyyppi. Olen nyt ihan muutaman viikon ajan hänen toimintaansa seurannut ja on kyllä ihailtavaa rohkeutta ja kansalaisaktiivisuutta. :) Voisin itsekin maksaa hänelle velat takaisin. ;)

Myrkkymies

Quote from: Topi Junkkari on 29.09.2015, 18:14:34
Rahankeräysrikos, rikoslain 17 luvun 16 c pykälä. Enimmäisrangaistus kaksi vuotta vankeutta.

Kiihottaminen kansanryhmää vastaan rikoslain 11 luvun pykälä 10. Enimmäisrangaistus kaksi vuotta vankeutta.