News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-08-19 Markus Jansson: Syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Started by mmmkk, 19.08.2013, 23:30:46

Previous topic - Next topic

uuninpankko

Saahan sitä pyytää korkeimmalta oikeudelta valituslupaa.

Nyt on huomattava, että tapauksessa jatkokäsittelylupa hovioikeudessa hylättiin. Niistä perusteista, joilla jatkokäsittelylupa myönnetään, säädetään oikeudenkäymiskaaren 25 a luvussa. Jokainen voi lukea ne sieltä.

Eli paikkansapitämätön on se väite, ettei valitusta olisi tutkittu. Totta kai valituskirjelmään kiinnitetään huomiota jatkokäsittelylupaharkinnassa.

guest8096

Siis minä en tajua tätä Markus Janssonin juttua. Hän vastustaa ehkä maahanmuuttoa kehitysmaista. Mutta hän tajuaa väärin kaikki asiat, alkaen seksuaalisuudesta. Hän dramatisoi pedofiliaa, joka sinänsä ei ole mikään rikos. Valehtelee nimensä vihreiden keskustelupalstalle ja tuo libertaaripaskahan ei perustu muuhun kuin valheeseen, ja hän kieltäytyy hyväksymästä ilmastonlämpenemistä, joka on tieteellinen tosiasia ja.. olkoon sitä mieltä sitten jos haluaa olla väärässä oleva paska.

mmmkk

Quote from: Frida Hotell on 06.02.2014, 13:51:23
Siis minä en tajua tätä Markus Janssonin juttua. Hän vastustaa ehkä maahanmuuttoa kehitysmaista. Mutta hän tajuaa väärin kaikki asiat, alkaen seksuaalisuudesta. Hän dramatisoi pedofiliaa, joka sinänsä ei ole mikään rikos. Valehtelee nimensä vihreiden keskustelupalstalle ja tuo libertaaripaskahan ei perustu muuhun kuin valheeseen, ja hän kieltäytyy hyväksymästä ilmastonlämpenemistä, joka on tieteellinen tosiasia ja.. olkoon sitä mieltä sitten jos haluaa olla väärässä oleva paska.
Päläpäläpälä, puhuppa asiasta ja asiaa tai pidä suusi kiinni keskustelunpilaaja.
http://www.markusjansson.net
PGP: A4847610A40B20962CE22C1F3E05F51E25942ADE

mmmkk

Quote from: MursuEikö sama logiikka ole juuri takana niillä, jotka käännytyspäätöksen jälkeen tappelevat vastaan, sotkevat virkamiehiä ulosteella ym. Hekin kokevat, että vääryyttä on tapahtunut. Kuka päättää mikä on vääryys ja mikä ei? Olisipa meillä instanssi sitä varten. Ai niin taitaa olla.
Fyysinen väkivalta, johon myös ulosteiden päälle heittäminen kuuluu, on väkivaltaa, jossa loukataan toisen henkilön fyysistä koskemattomuutta ja aiheutetaan fyysistä tai henkistä kipua ja kärsimystä. Sakon maksamatta jättäminen on passiivista vastarintaa, eli ei-suostuvaisuutta, jossa kehenkään ei käydä käsiksi, eikä kenellekään aiheuteta fyysistä tai henkistä kipua ja kärsimystä. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Ero on kuin Hamasin raketteja ampuvalla terroristilla ja kadulla paikoillaan istuvalla buddhalaismunkilla.

elven archer

Quote from: Frida Hotell on 06.02.2014, 13:51:23
Siis minä en tajua tätä Markus Janssonin juttua.
Se on epäolennaista. Ei kaikkea tarvitse tajutakaan tai olla esim. samaa mieltä. Sivistysvaltioissa siihen on mahdollisuus, mutta Suomessa ei.

elven archer

Quote from: Mursu on 06.02.2014, 12:06:47
Tuo vetoaminen rangaistuksen pienuuteen on outo, kun ottaa huomioon, mitä vaikutuksia tuomiolla kiihottamisesta kansanryhmää vastaan voi olla elämässä.
Puhumattakaan siitä, että sananvapauden linjaukset vaikuttavat huomattavasti yksilöä laajemmalle. Nämä, jos mitkä, ovat periaatteellisia kysymyksiä ja siten hyvin irrallaan tietyn yksilön kontekstista.

Ajattelija2008

Hovioikeus ei ottanut juttua käsittelyyn. Taas yksi askel sananvapauden ja demokratian kumoamisessa Suomessa.

USA:ssa näitä "ajatusrikostuomioita" ei tietääkseni anneta. USA näyttää tässäkin asiassa mallia Euroopan taantumuksellisille. Ei mikään ihme, että Eurooppa on tuottanut Leninin, Stalinin ja Hitlerin, kun täällä ei demokratiaa kunnioiteta.

Oami

Todennäköisesti korkeimmasta oikeudesta tulee samalla tavalla bumerangia, mutta jospa sitten valittaisi EIT:lle. Ihmisoikeuksia tässä nyt kuitenkin on loukattu.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

mmmkk

>:( En tiedä viitsinkö edes väsätä kirjelmää KKO:lle, kun hovioikeus ei edes ottanut juttua käsittelyyn. Periaatteessa pitäisi kyllä tietysti, mutta arvatkaa huvittaako maksaa 120 euroa paskapaperista, joka sieltä tulee? Varsinkaan, kun sakkokassaani saamani lahjoitukset (kiitos toki niistä!) eivät riitä kattamaan edes puolia näistä sakoista, muista maksuista puhumattakaan. Voisihan sitten toki kirjelmöidä EIT:hen sen jälkeen, mutta en tiedä paljonko siitäkin tulisi lisäkuluja minulle. Taitaa olla parempi vain lähettää kirjekuorillinen paskaa sinne, ei maksa mitään ja aiheuttaa enemmän vitutusta ja hupia kuin valituksen lähettäminen.

Maailmanmies

Quote from: Oami on 07.02.2014, 08:00:13
Todennäköisesti korkeimmasta oikeudesta tulee samalla tavalla bumerangia, mutta jospa sitten valittaisi EIT:lle. Ihmisoikeuksia tässä nyt kuitenkin on loukattu.
Korkein oikeus ylipäätäänkään ei anna valituslupaa kuin alle 10%:iin sinne tulleista pyynnöistä. Se, että HO ei käsittele on erikoista.

mmmkk

Noniin, sain postia ulosotosta, "Teettämisuhka" on nyt sitten asetettu päälleni!

Quotehttp://markusjansson.blogspot.de/2014/02/teettamisuhka-on-asetettu-paalleni.html
Sain postitse jälleen papereita liittyen saamaani kiihotustuomioon. Kihlakunnanvouti lähetti minulle seuraavat pari paperia asiaan liittyen. Lyhyesti sanottuna, minun vaaditaan nyt poistavan blogistani kiihotusta herättäneestä blogitekstistäni tietty pätkä tai se uhataan poistattaa minun kustannuksellani sieltä.

Kuten sanottua, en tietenkään poista itse blogistani yhtään mitään, sananvapauden viholliset saavat tehdä sen puolestani. Mutta kuinka paljon tuollainen homma tulee maksamaan minulle kaikkineen? Onko jollakulla tietoa/kokemusta asian suhteen? Nouseeko summa useampaan sataseen? Voiko sen maksamiselta välttyä jollakin tapaa? Pitäisi varmaan tiedustella Seppo Lehdolta, paljonko hänen tekemiensä blogien poistattaminen tuli hänelle maksamaan (oletan, ettei hän poistattanut niitä itse)...

mmmkk

Mielenkiintoista: Seppo Lehdon kirjoittamia blogeja sensuroitiin viranomaisten toimesta, mutta Seppo Lehdolta ei asian tiimoilta vaadittu euroakaan korvausta. Miten viranomainen voi sitten minulta vaatia korvauksia ko. blogin sensuroinnista aiheutuneista kuluista, kun se ei sitä vaatinut Seppo Lehdoltakaan? (Oikeus ei sitäpaitsi määritellyt edes mitään uhkasakkoa siltä varalta, etten suostu ko. tekstejä sieltä poistamaan.) On jännää tämä oikeuslaitos, kun jokaiselle on ihan eri säännöt joilla pelataan.  :facepalm:

pingviini

Quote from: mmmkk on 07.02.2014, 18:38:27
>:( En tiedä viitsinkö edes väsätä kirjelmää KKO:lle, kun hovioikeus ei edes ottanut juttua käsittelyyn. Periaatteessa pitäisi kyllä tietysti, mutta arvatkaa huvittaako maksaa 120 euroa paskapaperista, joka sieltä tulee? Varsinkaan, kun sakkokassaani saamani lahjoitukset (kiitos toki niistä!) eivät riitä kattamaan edes puolia näistä sakoista, muista maksuista puhumattakaan.

Lopeta sitten huutelu jos et huutojasi pysty itse maksamaan. Itse minäkin olen sakkoni joutunut maksamaan

Möhömaha

Quote from: mmmkk on 07.02.2014, 18:38:27
En tiedä viitsinkö edes väsätä kirjelmää KKO:lle, kun hovioikeus ei edes ottanut juttua käsittelyyn. Periaatteessa pitäisi kyllä tietysti, mutta arvatkaa huvittaako maksaa 120 euroa paskapaperista, joka sieltä tulee? Varsinkaan, kun sakkokassaani saamani lahjoitukset (kiitos toki niistä!) eivät riitä kattamaan edes puolia näistä sakoista, muista maksuista puhumattakaan.

Kolme ehdotusta:

1. Muuta nimimerkkisi tällä foorumilla "nimelliseksi", etenkin kun sen jo kaikki tietävät.
2. Laita linkki blogiisi.
3. Jos haluat sakkokeräystä, niin anna edes linkki/ohje siitä.

Edit: ja vaihda tuo avatar.
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk

mmmkk

Quote from: Möhömaha on 13.02.2014, 17:20:53
Kolme ehdotusta:
1. Muuta nimimerkkisi tällä foorumilla "nimelliseksi", etenkin kun sen jo kaikki tietävät.
2. Laita linkki blogiisi.
3. Jos haluat sakkokeräystä, niin anna edes linkki/ohje siitä.
Edit: ja vaihda tuo avatar.
Jaa, miksi nimimerkki pitäisi muuttaa?
Eiköhän siihen blogiin ole jo monta linkkiä täälläkin ja Google löytää kyllä
Sakkorahakeräyksestä on puhetta ollut jatkuvasti, sivuhan siihen on täällä http://markusjansson.blogspot.com/2013/08/sakkorahakerays.html
Mitäs avatarissa on vikana? :-D

Lahti-Saloranta

Poista se kirjoitus ihan vapaaehtoisesti ja vittuile oikeuslaitokselle oikein perusteellisesti sillä eikös Junes julkaissut tuon saman kirjoituksen ja tehnyt siitä itsestään rikosilmoituksen saamatta syytettä. Kirjoita siihen kirjoituksen alkuun että tästä on poistettu oikeuden päätöksellä alkuperäinen kirjoitus ja korvattu Junes Lokan tekemällä identtisellä kopiolla jonka valtakunnansyyttäjän virasto on tutkinut ja katsonut että se ei ole kiihota kansanryhmää vastaan koska ei ole katsonut aiheelliseksi nostaa syytettä kirjoittajan nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta.
Tokihan asia pitää sopia Juneksen kanssa.
Oikeuslaitoksen toive toteutuu kun poistat oman kirjoituksesi ja korvaat sen toisen tekemällä kopiolla. Loppuun tietenkin linkit Junesin ja Illmannin keskusteluista.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

mmmkk

Quote from: Lahti-Saloranta on 13.02.2014, 22:39:24
Poista se kirjoitus ihan vapaaehtoisesti ja vittuile oikeuslaitokselle oikein perusteellisesti sillä eikös Junes julkaissut tuon saman kirjoituksen ja tehnyt siitä itsestään rikosilmoituksen saamatta syytettä. Kirjoita siihen kirjoituksen alkuun että tästä on poistettu oikeuden päätöksellä alkuperäinen kirjoitus ja korvattu Junes Lokan tekemällä identtisellä kopiolla jonka valtakunnansyyttäjän virasto on tutkinut ja katsonut että se ei ole kiihota kansanryhmää vastaan koska ei ole katsonut aiheelliseksi nostaa syytettä kirjoittajan nimenomaisesta pyynnöstä huolimatta.
Tokihan asia pitää sopia Juneksen kanssa.
Oikeuslaitoksen toive toteutuu kun poistat oman kirjoituksesi ja korvaat sen toisen tekemällä kopiolla. Loppuun tietenkin linkit Junesin ja Illmannin keskusteluista.
Tämä olisi muuten eeppistä, mutta valtakunnansyyttäjänvirasto ei ole asiasta antanut vielä päätöstään, poliisi sanoi Junesille, että odottavat minun oikeusprosessini loppua ensin.

starsailor

Poista se alkup. kirjoitus, mutta sitten teet uuden blogi-entryn, joka pitää sisällänsä tuon saman ja laita poistettuun teksti "Poistettu käräjäoikeuden käskystä" ja alle linkki, josta kirjoitus löytyy. Siten joutuvat haastamaan sinut taas uudestaan oikeuteen, jos haluavat poistaa kirjoituksen ja saada sinulle tuomion.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Lahti-Saloranta

Quote from: mmmkk on 14.02.2014, 14:41:09
Tämä olisi muuten eeppistä, mutta valtakunnansyyttäjänvirasto ei ole asiasta antanut vielä päätöstään, poliisi sanoi Junesille, että odottavat minun oikeusprosessini loppua ensin.
Valita ihmeessä korkeimpaan oikeuteen. Jos tuo boldattu pitää paikkansa niin silloinhan vksv tekee asiasta päätöksensä pelkästään käräjäoikeuden päätöksen pohjalta. Yleensähän tällaisissa tapauksissa tarvitaan ylemmän oikeusasteen päätös varsinkin jos vksv on ilmoittanut poliisin kertomana noin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

mmmkk

Valittaminen KKO:lle ei oikein nappaa, kun se maksaisi mulle 120 euroa lisää. Tähän mennessä kulut ovat: Sakko 500, hovioikeuden päätös 90, eli 590 euroa. KKO:lle valittamalla summa nousisi 710 euroon. Ei oikein nappaa, varsinkaan kun mikään taho ei ole innostunut avustamaan minua sakkorahojenkaan maksussa, toisin kuin esim. Halla-ahoa, James Hirvisaarta tai Anu Palosaarta. Effikin on suhtautunut täysin haista vittu -asenteella mun tuomiooni, eikä Sananvapauden puolesta ry ole sekään edes kommenttia laittanut mitään. Ilmeisesti minun tuomiollani ei ole niin väliä, koska olen poliittisesti epäkorrekti (en kannata hyvinvointivaltiota vaan yksilönvapautta jne.).

James Hirvisaari

Quote from: mmmkk on 18.02.2014, 19:12:19
Valittaminen KKO:lle ei oikein nappaa, kun se maksaisi mulle 120 euroa lisää. Tähän mennessä kulut ovat: Sakko 500, hovioikeuden päätös 90, eli 590 euroa. KKO:lle valittamalla summa nousisi 710 euroon. Ei oikein nappaa, varsinkaan kun mikään taho ei ole innostunut avustamaan minua sakkorahojenkaan maksussa, toisin kuin esim. Halla-ahoa, James Hirvisaarta tai Anu Palosaarta. Effikin on suhtautunut täysin haista vittu -asenteella mun tuomiooni, eikä Sananvapauden puolesta ry ole sekään edes kommenttia laittanut mitään. Ilmeisesti minun tuomiollani ei ole niin väliä, koska olen poliittisesti epäkorrekti (en kannata hyvinvointivaltiota vaan yksilönvapautta jne.).

Ollos huoleton, kyllä sinä ihan samassa sananvapauden puolustajien kerhossa olet. Se, että jonkun sakkoja maksellaan ei ole normi vaan poikkeuksellista.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

mmmkk

Quote from: James Hirvisaari on 18.02.2014, 19:16:59
Ollos huoleton, kyllä sinä ihan samassa sananvapauden puolustajien kerhossa olet. Se, että jonkun sakkoja maksellaan ei ole normi vaan poikkeuksellista.
Siitä pitäisi nimenomaan SAADA NORMI. Tällöin ajatusrikostuomiot menettäisivät täysin merkityksensä ja valtiovaltakin tajuaisi sen. Kyllä Suomessa porukkaa löytyy, jotka pistämällä kukin vaikka vain yhden euron, saisivat tuon onnistumaan. Mutta eipä kiinnosta juuri ketään. Kovasti jauhetaan paskaa ja ollaan niin tekemässä muka jotain, mutta kun tulee aika pistää lompakko sinne missä suu on, ollaankin hiljaa. Säälittävää minusta. Tulee tämä mieleen:

(http://www.ourmuddyboots.com/wp-content/uploads/2013/02/When-they-came-for-me.jpg)

VH

Sori, kaikkea en ole kerennyt lukemaan.
Laita mulle tilinumero YV:nä, tonni tulee huomenna.
Eikun laita osoite yv:nä, laitan tonnin kirjatussa kirjeessä.
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

sr

Ok, kerro sinä nyt ensin, paljonko maksoit noille mainitsemillesi kolmelle henkilölle? Tästä voimme sitten päätellä, oletko sinä "paskanjauhaja" vai panetko lompakkosi sinne, missä suusi on.

Muuten, siinä natsijutussasi ei puhuttu mitään kenellekään maksamisesta, vaan juuri vaikenemisesta.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

mmmkk

Quote from: sr on 19.02.2014, 12:07:23Ok, kerro sinä nyt ensin, paljonko maksoit noille mainitsemillesi kolmelle henkilölle? Tästä voimme sitten päätellä, oletko sinä "paskanjauhaja" vai panetko lompakkosi sinne, missä suusi on.
Hirvisaaren sakot maksoivat PS eduskuntaryhmä. Halla-ahon sakot taisi maksaa oliko peräti Effi vai Sananvapauden puolesta ry vai mikä yhdistys se oli? Anu Palosaaren sakkoja ei ole vielä maksanut kukaan, mutta iso porukka ainakin puuhaa niitä mm. Facebookissa, joten olettaisin, että Palosaarikin saa sakkonsa maksettua lahjoituksin. Minulla ei tällä hetkellä ole taloudellisesta mahdollisuutta osallistua Palosaaren sakkojenmaksuun. Seppo Lehdolle ei sakkorahaa aikoinaan kannattanut edes maksaa, koska miehellä on jo ulosotossa niin paljon, että vouti vie jokaisen euron suoraan, mutta autoin ja tuin kyllä muilla tavoin ko. miekkosta omassa taistelussaan.

Mitä SINÄ olet tehnyt sananvapauden hyväksi ja järjestelmää vastaan kamppaillaksesi? Lurkit nimimerkin takana täällä hommafoorumilla vittuilemassa ihmisille? Voi että miten rohkeaa ja vaikuttavaa touhua. Minä vittuilen avoimesti, omalla nimelläni ja naamallani mokutusmassalle, islamisteille ja herraties mille muulle porukalle ihan omilla sivuillani, enkä peräännyt askeltakaan missään enkä mistään. Mieti sitä.

mmmkk

Quote from: VH on 18.02.2014, 22:30:37
Sori, kaikkea en ole kerennyt lukemaan.
Laita mulle tilinumero YV:nä, tonni tulee huomenna.
Eikun laita osoite yv:nä, laitan tonnin kirjatussa kirjeessä.
Kiitoksia tästä isosta kädenojennuksesta! Nyt voi vähän turvallisemmin mielin jatkaa tätä taistelua loppuun saakka.

sivullinen.

"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

starsailor

Voin kanssa osallistua sakon maksamiseen, mutta kuten aikaisemmin sanoin, niin se kannattaisi tehdä niin, että rahaa kerää joku yksi taho, eikä suoraan sinä. Kun tämä taho sitten maksaa sakkosi, niin tästä jää todiste ettei syytetty itse ole joutunut (ainakaan kokonaan) sakkoaan maksamaan. Tällä haen lähinnä sitä, että osoitetaan miten poliittisten ja sananvapautta loukkaavien päätösten vastustajia on olemassa. Jos laitamme sinulle rahat anonyymisti tilille, niin se ei näy missään/mitenkään.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

dothefake

Paras tapa olisi varmaan ilmoittaa tilinumero, jonne sakon voi maksaa. Silloin kukaan ei järjestä mitään laitonta keräystä ja luulisin, että ylimääräiset maksut valtio palauttaa maksajille.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

sr

Quote from: mmmkk on 19.02.2014, 22:12:12
Quote from: sr on 19.02.2014, 12:07:23Ok, kerro sinä nyt ensin, paljonko maksoit noille mainitsemillesi kolmelle henkilölle? Tästä voimme sitten päätellä, oletko sinä "paskanjauhaja" vai panetko lompakkosi sinne, missä suusi on.
Hirvisaaren sakot maksoivat PS eduskuntaryhmä. Halla-ahon sakot taisi maksaa oliko peräti Effi vai Sananvapauden puolesta ry vai mikä yhdistys se oli? Anu Palosaaren sakkoja ei ole vielä maksanut kukaan, mutta iso porukka ainakin puuhaa niitä mm. Facebookissa, joten olettaisin, että Palosaarikin saa sakkonsa maksettua lahjoituksin. Minulla ei tällä hetkellä ole taloudellisesta mahdollisuutta osallistua Palosaaren sakkojenmaksuun. Seppo Lehdolle ei sakkorahaa aikoinaan kannattanut edes maksaa, koska miehellä on jo ulosotossa niin paljon, että vouti vie jokaisen euron suoraan, mutta autoin ja tuin kyllä muilla tavoin ko. miekkosta omassa taistelussaan.

Maksoitko sitten tuolle Sananvapauden puolesta ry:lle jäsenmaksua? Jos et, niin et siis maksanut senttiäkään muille silloin, kun he tarvitsivat sakkoapua. Katsopa, mitä kirjoitit tuolla natseista.

Huomaa nyt, että vaikka se natsijuttusi puhui vaikenemisesta, niin sinä et tuolla yllä ollut sitä mieltä, että ne, jotka kyllä ovat puhuneet sananvapauden edistämisestä, mutta eivät ole maksaneet joidenkin ihmisten sakkoja, olisivat tehneet jotain sananvapauden hyväksi. Nyt kuitenkin sinun "tuin muilla tavoin" (=todennäköisesti vain paskanjauhantaa) onkin sitten urheaa taistelua.

Mitä SINÄ olet tehnyt sananvapauden hyväksi ja järjestelmää vastaan kamppaillaksesi? Lurkit nimimerkin takana täällä hommafoorumilla vittuilemassa ihmisille?

Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä minä olen tehnyt, koska minä en ole kutsunut paskanjauhajiksi niitä, jotka puhuvat sananvapauden puolesta, mutteivät maksa joidenkin toisten sakkoja. Sinä olet. Nyt osoittautui, että olet itse ihan samanlainen paskanjauhaja.

Voi että miten rohkeaa ja vaikuttavaa touhua. Minä vittuilen avoimesti, omalla nimelläni ja naamallani mokutusmassalle, islamisteille ja herraties mille muulle porukalle ihan omilla sivuillani, enkä peräännyt askeltakaan missään enkä mistään. Mieti sitä.

Niin ja sitten, kun siihen lättyysi lyödään ja saat niskaasi jonkun muutaman sadan euron sakon, niin olet täällä ruikuttamassa, että maksakaas minun sakkoni tai olette paskanjauhajia. Missä se todellinen rohkeutesi on? Mitä rohkeaa siinä on, että kirjoittaa laittomia tekstejä, saa siitä tuomion ja sitten panee muut ihmiset ne sakot maksamaan? Jos olisit edes välttääksesi tuomituksi tulemisen lähtenyt Venäjälle maanpakoon, kuten Edward Snowden, niin jutuissasi olisi jotain uskottavuutta.

Sinällään muuten mielenkiintoista, että tuolla yllä pidit vittuilua pahana juttuna, jos minä sitä harrastan, mutta jos sinä sitten harrastat sitä, niin onkin rohkeasta touhusta kyse. Koita nyt siis ensin päättää, onko vittuilu hyvä vai huono tapa ajaa asioita.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know