News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Avoin ja epäkohtelias kirje kristityille

Started by Veikko, 10.07.2013, 01:26:46

Previous topic - Next topic

elukka

Quote from: matkamiehiii on 10.07.2013, 14:52:34
En kyllä kutsuisi tuota miksikään uskonkonfliksi kun suurin osa noista Papuan asukkaista näyttää suunnilleen tältä.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cd/Yali_old_man_%26_women13.jpg/220px-Yali_old_man_%26_women13.jpg)

Matkamiehen ikioma morsmaikku taisi olla tuo vasemmalla tuosta arvovaltaisesta kylänpäälliköstä.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

elukka

Quote from: Roosamaria on 12.07.2013, 12:41:47
Niin. Ja heistä on kyllä varoitettu. Mutta meidät kaukaa viisaat varoittajat on leimattu "rasisteiksi". No, pian länsimaailma saa kokea saman kuin muutkin muslimien kanssa elävät toisenuskoiset. En tule ikinä kumartamaan Mekan kaupungin epäjumalaa, kuunjumala Allahia, jonka Muhammed koroitti "suurimmaksi".

Tunnustan Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Elävää Jumalaa, JHWH:aa.

Vaikka kovasti yritetään muuta väittää, kyseessä eivät ole sama jumala, vaan aivan eri henkilöt.

Don't forget, what happened in Libanon.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Roosamaria

Quote from: elukka on 13.07.2013, 16:11:05
Quote from: matkamiehiii on 10.07.2013, 14:52:34
En kyllä kutsuisi tuota miksikään uskonkonfliksi kun suurin osa noista Papuan asukkaista näyttää suunnilleen tältä.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cd/Yali_old_man_%26_women13.jpg/220px-Yali_old_man_%26_women13.jpg)

Matkamiehen ikioma morsmaikku taisi olla tuo vasemmalla tuosta arvovaltaisesta kylänpäälliköstä.

Mitä sil on jalassa, jalassa, jalassa...?   :o

Hevonen

Quote from: Emo on 11.07.2013, 18:08:06
http://www.martyredchurch.net/fi

Quote200 miljoonaa kristittyä vainotaan uskonsa vuoksi.
Me autamme heitä. Haluatko sinäkin auttaa?

Quote---    auttamalla taloudellisesti kristittyjä, jotka kärsivät uskonsa puolesta.

Autamme myös varattomia sekä sodasta ja muista kriiseistä kärsiviä vähäosaisia rahoittamalla erilaisia rakennushankkeita, tarjoamalla lääkäriapua ja muuta aineellista tukea.

Minä olisin halunnut lahjoittaa ihan valuuttaa tuonne, mutta en löytänyt mitään ohjeita siihen. Ainoastaan pyydettiin seuraamaan Twitterissä ja rukoilemaan, ja noh, tuota, minä kun olen ateisti, niin... :roll: :D

Mutta aihe on vakava, kauhistuttaakin, ettei tästä puhuta suureen ääneen.

EDIT // Ai jaa. :D http://www.martyredchurch.net/tilaa-uutiskirje

QuoteViikkoraportti lähetetään tilaajille sähköpostitse kerran viikossa, ja se sisältää uutisia maailmalta sekä tarkempaa tietoa miten voit tukea toimintaamme.

No kun en tarvitse uutiskirjettä. :-X Tilasin sen nyt sitten. :P
"Olisi virhe uskoa, että kansa voisi poistaa jaottelun ystävään ja viholliseen julistamalla ystävyyttään koko maailmalle tai vapaaehtoisesti riisumalla itsensä aseista." — Carl Schmitt 1927

18.8.2017 - Emme ikinä unohda.

Roosamaria

Quote from: Hevonen on 14.07.2013, 00:03:58

No kun en tarvitse uutiskirjettä. :-X Tilasin sen nyt sitten. :P

Hienoa! Osoittaa avarakatseisuutta.    :)

Veikko

Ketjusta "Uutisia muslimimaista".

Quote from: Emo on 24.09.2013, 12:35:32
Kristittyjen asema Pakistanissa yhä tukalampi

http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12578-kristittyjen-asema-pakistanissa-yhae-tukalampi
---

Ja piispat ja paavi vain kääntävät kylkeään.

Jos, ja kun, kristityt menettävät merkitystään maailmanlaajuisesti sekä uskonnollisessa että poliittisessa mielessä, niin se ei johdu niinkään ateisteista, maallistumisesta tai muista arkipäiväisistä syistä, vaan koska heidän rikkaat kirkkonsa eivät halua puolustaa uskovaisiaan. Kristikunnan yhä jyrkentyvä alamäki on pääosin kristittyjen omaa syytä. Kuka kehtaisikaan tunnustaa kuuluvansa joukkoon, jonka maailmanlaajuiset organisaatiot ovat (vielä) hyvin rikkaita ja vaikutusvaltaisia mutta täysin välinpitämättömiä jäseniinsä alati kohdistuvista raaoista julmuuksista.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Jaska

Ei Raamattu syyttä suotta rinnasta seurakuntalaisia lampaisiin.

Marija

Erilaisia kristillisiä kirkkoja ja yhteisöjä on kristinuskon sisällä yli 25000.
Valtakirkot, kuten Katolinen ja Ortodoksinen, ovat näkyvimpiä, mutteivät edusta kaikkia kristittyjä.

Suuri osa maailman kristityistä elää ja pärjäilee nk. omillaan, omavaraisina. Paavi ei edusta koko kristikuntaa, vaan ainoastaan Roomalaiskatolista kirkkoa, jonka johtaja hän on. Katolinen kirkko tosin on suurin yksittäinen kristillinen kirkkokunta maailmassa, jäsenmäärältään n. 1 miljardi kastettua kristittyä.

IDA

Quote from: Veikko on 26.09.2013, 02:00:40

Jos, ja kun, kristityt menettävät merkitystään maailmanlaajuisesti sekä uskonnollisessa että poliittisessa mielessä, niin se ei johdu niinkään ateisteista, maallistumisesta tai muista arkipäiväisistä syistä, vaan koska heidän rikkaat kirkkonsa eivät halua puolustaa uskovaisiaan. Kristikunnan yhä jyrkentyvä alamäki on pääosin kristittyjen omaa syytä. Kuka kehtaisikaan tunnustaa kuuluvansa joukkoon, jonka maailmanlaajuiset organisaatiot ovat (vielä) hyvin rikkaita ja vaikutusvaltaisia mutta täysin välinpitämättömiä jäseniinsä alati kohdistuvista raaoista julmuuksista.

Eivät ne vain käännä kylkeään.

Kyllä kyse on länsimaisen miehen, eli myös sinun, yleisestä munattomuudesta. Lähinnä siitä, että aikuiset miehet jaksavat valittaa kuinka äiti ei ratkaise maailman ongelmia heidän puolestaan. Millaisia miehiä ovat sellaiset, jotka vaativat, että papit ottaisivat aseet käsiinsä ja käyttäisivät väkivaltaa heidän puolestaan? Heiltä puuttuu sekä ymmärrys, että urhoollisuus, joten mitä yleensä olisi puolustettavana?
qui non est mecum adversum me est

IDA

Kuka kehtaisikaan tunnustaa kuuluvansa joukkoon, jonka maailmanlaajuiset organisaatiot ovat

Helposti ainakin itse kehtaan. Tänne kirjoittamista saisi kyllä hävetä, jos tämä olisi joku joukko.

Horn Hill

Quote from: Miniluv on 10.07.2013, 14:42:46
Quote from: Kyborg on 10.07.2013, 06:40:40
Jos tarkastellaan maailmanhistoriaa niin ns. kristityillä on sinne ikuistettu aika ruma "track record" omankädenoikeudesta. En ole aivan varma yltävätkö edes natsit samaan.

Pistä vaikka top-5, niin nähdään mitä sinunkin historiantajusi on syönyt.

Tää on taas niin tätä.

http://abagond.wordpress.com/2013/05/10/the-tasmanian-genocide/

Löytyy kansanmurhasta lähtien. Mutta ne ovat menneisyyttä ja tämän päivän kristityillä ei ole niihin osaa eikä arpaa. Mutta yhtä puusilmäistä on niiden kiistäminen.

Täältä tähän.
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

Turjalainen

Kyllä monikin haluaisi pistää takaisin, siinä on kaksi näkökohtaa:

a) Kristinuskon dogman kirjaimellisesti ottavat/vakaumukselliset kristityt kääntävät toista poskea - vaikka sinänsä ehkä haluaisivat pistää samalla mitalla takaisin koska munatoikeudentaju on tallella, paitsi jos;

1. Esivalta käskee tarttua aseeseen pakanoita vastaan, jolloin lähdetään marssimaan rintamalle (sillä ei esivalta turhaan miekkaa kanna vaan sillä on oikeus rangaista pahantekijöitä vääryyksistä) laulaen jotain paikallista versiota teemasta "Jumala ompi linnamme", mutta,

2. Tällöinkin osa vakaumuksellisemmista jää käpykaartiin rukoilemaan.

b) "Kulttuuri-kristityt" ovat joko;

1. Semi-marksilaisia lampaita, jotka kääntävä poskensa, tai sitten

2. Ristiretki-hinkuisia "kulttuuri-rasisteja", joiden munatoikeudentaju on tallella, ja uskonnon dogma on toissijainen.

Johtopäätös: Oikeuden toteutumisen ja kristittyjen mobilisoinnin kannalta ongelma on marksilaistunut ja munaton esivalta/yhteiskunta

Itse kuulun pääsääntöisesti ryhmään a1.
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

IDA

Quote from: Horn Hill on 26.09.2013, 10:29:55
Tää on taas niin tätä.

http://abagond.wordpress.com/2013/05/10/the-tasmanian-genocide/

Löytyy kansanmurhasta lähtien. Mutta ne ovat menneisyyttä ja tämän päivän kristityillä ei ole niihin osaa eikä arpaa. Mutta yhtä puusilmäistä on niiden kiistäminen.

Täältä tähän.

Jos Tasmanian kansanmurha menee kristittyjen piikkiin, niin silloin myös kirjoituksesi ovat kristittyjä kirjoituksia.

Emo

Quote from: Jaska on 26.09.2013, 02:14:50

Yritäpäs täällä Hommallakin pitää puolesi niin ei ole kerta eikä ensimmäinen kun minullekin on tultu loukkaantuneena sopertamaan, ettei käytökseni ole kristityn naisen käytöstä.
Tuntuu siltä että varsinkin seurakunnan ulkopuolinen maailma aivan erityisesti tahtoo kristittynsä lampaina.

Emo

Quote from: Turjalainen on 26.09.2013, 10:43:59
Kyllä monikin haluaisi pistää takaisin, siinä on kaksi näkökohtaa:

a) Kristinuskon dogman kirjaimellisesti ottavat/vakaumukselliset kristityt kääntävät toista poskea - vaikka sinänsä ehkä haluaisivat pistää samalla mitalla takaisin koska munatoikeudentaju on tallella, paitsi jos;

1. Esivalta käskee tarttua aseeseen pakanoita vastaan, jolloin lähdetään marssimaan rintamalle (sillä ei esivalta turhaan miekkaa kanna vaan sillä on oikeus rangaista pahantekijöitä vääryyksistä) laulaen jotain paikallista versiota teemasta "Jumala ompi linnamme", mutta,

2. Tällöinkin osa vakaumuksellisemmista jää käpykaartiin rukoilemaan.
...

Tästä on ollut puhetta meillä seurakuntayhteisössä jossa käyn, sekä yleisemminkin tätä on pohtinut mm. Juha Ahvio ellen nyt ihan väärin muista. Joku TV7:n tai Patmoksen tyypeistä kuitenkin.

Jeesus nimittäin käski kääntää toisen posken, mutta ei kehoittanut enää kääntämään poskea kolmannen tai neljännen kerran. Tämä tarkoittanee sitä, että kristityn tulee harkita. Ei pidä suinpäin raivon vallassa käydä kimppuun kun joku lipasee nyrkillä poskeen. Loputtomaan posken tarjoamiseen Jeesuksen ei tarvitse katsoa kehoittaneen.

Lisäksi on huomioitava, että Jeesuksella oli lähipiirissäänkin sotilaita eikä Jeesus koskaan käskenyt heitä luopumaan sotilasammatistaan tai edes aseistaan, vaan opetuslapsetkin kantoivat asetta. Kuinka muuten eräs opetuslapsi olisi voinut miekalla leikata roomalaiselta sotilaalta korvan, ellei hänellä olisi ollut asetta?

http://www.finbible.fi/UT/Johannes/Raamattu1_18.htm

Quote10 Niin Simon Pietari, jolla oli miekka, veti sen ja iski ylimmäisen papin palvelijaa ja sivalsi häneltä pois oikean korvan; ja palvelijan nimi oli Malkus.
11 Niin Jeesus sanoi Pietarille: "Pistä miekkasi tuppeen. Enkö minä joisi sitä maljaa, jonka Isä on minulle antanut?"
12 Niin sotilasjoukko ja päällikkö ja juutalaisten palvelijat ottivat Jeesuksen kiinni ja sitoivat hänet

Kyllä tämä meillä ymmärretään siten, että itseään ja perhettään täytyy puolustaa. Myös isänmaata täytyy puolustaa. Pahaa vastaan saa taistella.

Puhut pakanoista. Mitä tarkoitat pakanalla? Kaikki olemme pakanoita, vain juutalaiset eivät ole pakanakansa.
Jos taas tarkoitat pakanalla ei-kristittyä, niin sillähän ei ole sotatilanteessa mitään merkitystä mihin vihollinen uskoo. Sota on sotaa.
Kun Suomi ja Venäjä sotivat toisiaan vastaan, niin tuskin miehet rintamalla toisiltaan ensin kysyivät "oletko pakana" ja ampuivat vasta sitten. Arvatenkin Suomen miehissä oli luterilaisia ja Venäjän miehissä ortodokseja.

Sunt Lacrimae

Kun kääntää toisen posken alkaa vain sattumaan siihen toiseenkin poskeen, ja lujaa.

Olen itse uskonnoton, mutta en hyväksy mihinkään uskonnolliseen ryhmään kohdistuvaa vainoa ja väkivaltaa. Jopa erityisesti silloin, kun kyse on kristityistä, ottaen huomioon että nykykristillisyyden ympäristölleen aiheuttama harmi on aika lailla rajallista. Suomestakin alkaa ikävä kyllä löytyä esimerkkiä impotentista suhtautumisesta vainoamiseen kun islam nostaa päätään. Jostain syystä ysärihenkisten saatananpalvojien edessä ei oltu yhtä rähmällään kun nämä kävivät kaatamassa hautakiviä jne.
Play stupid games, win stupid prizes.

Punaniska

Quote from: Emo on 26.09.2013, 11:48:51

Tästä on ollut puhetta meillä seurakuntayhteisössä jossa käyn, sekä yleisemminkin tätä on pohtinut mm. Juha Ahvio ellen nyt ihan väärin muista. Joku TV7:n tai Patmoksen tyypeistä kuitenkin.

Jeesus nimittäin käski kääntää toisen posken, mutta ei kehoittanut enää kääntämään poskea kolmannen tai neljännen kerran. Tämä tarkoittanee sitä, että kristityn tulee harkita. Ei pidä suinpäin raivon vallassa käydä kimppuun kun joku lipasee nyrkillä poskeen. Loputtomaan posken tarjoamiseen Jeesuksen ei tarvitse katsoa kehoittaneen.

Olen itsekin ajatellut samalla lailla. Kerran tai kaksi annan olla, mutta jos kiusaaja himoitsee läpsytellä vielä persposkillekin, tulee poskien sijasta (vertauskuvallisesti) rystypuolta. Jos toista kiusataan, niin toleranssi tipahtaa nollaan.

Joko itse ymmärrän väärin tai suurin osa kirkonisien opetuksista on väärin. Ev.Lut Bääbää-kirkossa oppina lienee ottaa vastaan iskuja, kunnes olet aivan tohjona. Oma arvioni on, että siinä tuhoutuu psyyke sekä ateistilta että uskovaiselta, jos joutuu liian kauan pahojen ihmisten tikkatauluksi.

Valtaa pitäville tietenkin sopii ihmisten asettuminen teuraskarjaksi vaikkapa Jeesukseen vedoten. Eikä nyt puhuta Suomesta (vaikka nöyryys on täälläkin mennyt liian pitkälle), vaan todellisista p-valtioista.

Enivei, aihe ansaitsisi oman topikkinsa, mutta se ei taida olla modelinjan mukaista.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Perttu Ahonen

Jos länsimaissa ollaan aina kääntämässä poskea toiseuden iskevien vaatimusten ja kulttuurin rikastamisen kanssa, niin sitä poskea saa kääntää maailmantappiin saakka. Kyllä toiseuden edustajat ja kulttuurin rikastajat seuraavat perässä ikuisine iskevine vaatimuksineen, kunnes länsimaisen kulttuurin kasvoista ei ole mitään tunnistettavaa jäljellä.

On tietenkin olemassa toinenkin vaihtoehto jonka juoni paljastuu tästä: http://www.youtube.com/watch?v=Kt6chxTGfIY

Veikko

Quote from: IDA on 26.09.2013, 09:37:16
---

Eivät ne vain käännä kylkeään.

Kyllä kyse on länsimaisen miehen, eli myös sinun, yleisestä munattomuudesta. Lähinnä siitä, että aikuiset miehet jaksavat valittaa kuinka äiti ei ratkaise maailman ongelmia heidän puolestaan. Millaisia miehiä ovat sellaiset, jotka vaativat, että papit ottaisivat aseet käsiinsä ja käyttäisivät väkivaltaa heidän puolestaan? Heiltä puuttuu sekä ymmärrys, että urhoollisuus, joten mitä yleensä olisi puolustettavana?

Paavi ei ole minun isäni eikä luterilainen kirkko ole äitini. Olen ateisti. Enkä tosiaakaan vaadi noiden ratkaisevan ongelmia omasta puolestani - mistä olet saanut sellaisen käsityksen? - vaan ihmettelen, ja suorastaan paheksun, etteivät ne toimi millään mainittavalla ja näkyvällä tavalla omien jäseniensä ja muihin kirkkoihin kuuluvien uskonsisariensa ja -veljiensä puolesta. Ja mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, että vaatisin pappien ottavan aseet käsiinsä? Vielä enemmän ihmettelen käsitystäsi siitä, että pappien pitäisi käyttää väkivaltaa minun puolestani. Minun, ateistin. Koko ajatus on naurettava. Ja jos et käsitä mitä järkeä on siinä, että suuret ja poliittisestikin vaikutusvaltaiset kirkkokunnat ryhdistäytyisivät edes sanallisesti puolustamaan vainottuja jäseniään, niin mitä tosiaan on enää puolustettavana?
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Eugen235

Ei taida ketju pärjätä, kun kirkko ja kaupunki, Irja Askola ja Seppo Simola jyrähtävät ja tuomitsevat kirkon piirissä sikiävän rassismin.

Dim Archer

Postiluukun kolina häiritsee ruokailuhetkeäni. Sopivasti korvennettua siankorvaa en moiselle toiminnalle lotkauta, vaan käännän toisenkin grillatun sianposken sopivaan asentoon. Ja haukkaan.

IDA

Quote from: Veikko on 27.09.2013, 00:53:49
Paavi ei ole minun isäni eikä luterilainen kirkko ole äitini. Olen ateisti. Enkä tosiaakaan vaadi noiden ratkaisevan ongelmia omasta puolestani - mistä olet saanut sellaisen käsityksen?

No siitä mitä kirjoitat saa sellaisen käsityksen. Kirjoituksesi ideahan on se, että kristittyjä tapetaan maailmalla, koska he eivät väkivalloin vastusta tappamistaan. Luulisi moisen ideologisen Rambon tekevän itse jotain eikä julistavan maailmalle, että muut eivät tee.

Ja kristilliset kirkot sitä paitsi tekevät. Sinä et vain tiedä siitä, koska luet ilmeisesti lähinnä Allersin lehtiä ja koet länsimaisen kulttuurin uhkana, jos Lady Gagan konsertille ei anneta valtiollista statusta.

Ei mulla juuri muuta aloittamaasi roskan jauhantaan. Sodi itse omat sotasi; niissä on ainakin varmaa, että sinä itse et saa osumaa.

Veikko

Quote from: IDA on 27.09.2013, 01:11:43
---
Ei mulla juuri muuta aloittamaasi roskan jauhantaan. Sodi itse omat sotasi; niissä on ainakin varmaa, että sinä itse et saa osumaa.

Sodin, minkä sodin. Ja jos katsot tämän olevan roskan jauhantaa, niin ei tarvitse jauhaa sitä mukana.

Mutta huolestunut jaksan olla vainotuista kristityistä, vaikka en kristitty olekaan. Onneksi sinä et näytä olevan huolestunut heistä, mikä huoltani hieman lieventää.

IDA

No mitä tässä väittelemään. On todella hyvä, että meillä on ateisteja, jotka ovat valmiita uhtautumaan ja joilla on taistelutahtoa. Lisää tsemppiä ja uhrimieltä vain, niin varmaan Pakistaninkin hallitus vaihtuu.

Ovathan nuo väitteesi ihan puhdasta roskaa ja siinä mielessä sinun pitäisi jopa itse hävetä, että rupeat syyttämään murhattuja siitä, että heitä murhataan. Eikä sinulla todellisuudessa ole yhtään mitään tietoa siitä kuka tekee mitäkin, vaan ainoastaan se, että itse et tee yhtään mitään. Tämä pätee tietysti aika lailla kaikkiin, mutta kaikki eivät ihan heti ole radioasemalla syyttämässä etulinjan taistelijoita antautumisesta.

Veikko

Quote from: IDA on 27.09.2013, 01:31:46
---
Ovathan nuo väitteesi ihan puhdasta roskaa ja siinä mielessä sinun pitäisi jopa itse hävetä, että rupeat syyttämään murhattuja siitä, että heitä murhataan.
---

En syytä murhattuja siitä, että heitä murhataan. Syytän ja paheksun rikkaita, maailmanlaajuisia ja vaikutusvaltaisia kirkkokuntia siitä, että ne eivät puolusta julkiksesti - ja eivät ehkä muutenkaan - vaikutusvallallaan vainottuja ja murhatuiksi tulevia kristittyjä. Ja tuossa toiminnassani en näe mitään häpeämisen aihetta.

Machine Head

Vainotut päivittäin uskonsa puolesta vainotut ja kidutetut kristityt eivät rukoile vainojen loppumista, vaan niiden kestämistä.
Jeesus sanoo, että hänen nimeänsä tunnustavat joutuvat kärsimään vainoa, ahdistusta ja monenlaisia ongelmia.
Ongelma ei ole henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen vaan vainoojat, jotka eivät siedä sitä, että jotkut uskovat "satuolentoon".

Vainoojat eivät koskaan tule tavoitteissaan onnistumaan. On sääli, että joku voi nähdä niin paljon vaivaa kristinuskon ja kristittyjen hävittämiseen. Rukoilkaamme vainoojien puolesta, vain Jeesus voi avata heidän silmänsä totuudelle.

Machine Head

Quote from: Soromnoo on 10.07.2013, 19:47:44
Eikös kunnon kristitylle kuolema ole iloinen asia? Elossa kärsitään syntisessä maailmassa, kuollessa mennään paratisiiin.

En sanoisi iloinen asia, mutta raamatun mukaan kuolema on kristitylle voitto.

Ernst

Quote from: sivullinen. on 10.07.2013, 14:44:38

Mitä Indonesiassakaan voisi asialle oikeastaan tehdä?

Kauppasaarto, YK:n hyväksymät muut pakkotoimet.  Nimetty väliaikainen hallinto. Syyllisten rankaiseminen kansainvälisessä oiekudessa.

Edellyttää tahtotilaa. Poskea on soitettu ja käännetty tuloksetta.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Sunt Lacrimae on 26.09.2013, 12:00:02
Kun kääntää toisen posken alkaa vain sattumaan siihen toiseenkin poskeen, ja lujaa.

Olen itse uskonnoton, mutta en hyväksy mihinkään uskonnolliseen ryhmään kohdistuvaa vainoa ja väkivaltaa. Jopa erityisesti silloin, kun kyse on kristityistä, ottaen huomioon että nykykristillisyyden ympäristölleen aiheuttama harmi on aika lailla rajallista. Suomestakin alkaa ikävä kyllä löytyä esimerkkiä impotentista suhtautumisesta vainoamiseen kun islam nostaa päätään. Jostain syystä ysärihenkisten saatananpalvojien edessä ei oltu yhtä rähmällään kun nämä kävivät kaatamassa hautakiviä jne.

Ne häiriintyneet saatananpalvojat olivat helppo vastustaja. Islamin vaino on vaikeampi kapiitteli. Pitäisi itse lyödä takaisin siitä ensimmäisestä mäjähdyksestä omassa poskessa. Tai oikeammin jo ennen sitä ensimmäistä. Posken kääntelyyn ei ole varaa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Marija

Quote from: Emo on 26.09.2013, 11:31:17
Quote from: Jaska on 26.09.2013, 02:14:50

Yritäpäs täällä Hommallakin pitää puolesi niin ei ole kerta eikä ensimmäinen kun minullekin on tultu loukkaantuneena sopertamaan, ettei käytökseni ole kristityn naisen käytöstä.
Tuntuu siltä että varsinkin seurakunnan ulkopuolinen maailma aivan erityisesti tahtoo kristittynsä lampaina.

Jeesuksen sanat, Matteus 10:16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

Ei Jeesuksen opetuksiin kuulunut, että kristittyjen tulisi käyttäytyä typerästi. Jotkut, "ohi kirjoitusten" menevät lahkolaiset opettavat omavanhurskautuksen oppia, sillä heille ei riitä se, mitä Jeesus opetti, vaan haluavat olla jopa "hurskaampia"! Mutta näin he osoittavat, ettei heille kelpaa Jumalan sana, eli halveksivat sanaa, jopa Jeesusta Itseään.

Näiden opetuksiin kuuluu tuollainen "kärsi, kärsi" ja käännä aina toinen poskesi. Jeesus opetti muutakin kuin poskien kääntämistä, Hän Itse oli suorasanainen tyyppi ja siksi Hänet tapettiinkin. Monet tuntevat Raamatusta vain tietyt vakiolauseet, joita sitten irrallisina tyrkyttävät, kuin niissä olisi koko oppi. Yksi näitä peruslauseita on "ei saa tuomita". Täsmälleen näinhän Raamattu ei opeta, tuollaista lausetta ei löydy. Kyseessä on lyhennelmä, muunnos Jeesuksen pidemmästä opetuksesta.

QuoteMatteus 7:
1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.

Johannes 7:
24 Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."