News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-05-30 Yle A-studio: Talk: Maahanmuuttajien Suomi

Started by nuiv-or, 30.05.2013, 21:26:46

Previous topic - Next topic

Acres

Taas järjestettiin näytelmä, jossa tarkoitus on uudelleenkouluttaa likaisia ja ummehtuneita juntteja kunnon ylivoimalla ja saada häpeäntunteita aikaan heitä äänestäneissä. Näitähän tulee tasaisin väliajoin nykyään, yleensä sen jälkeen kun koneinssit ovat joukolla keppostelleet ja selitystä etsitään.

Lienee turha sanoa että tällaisia ei kannata katsoa tai edes noteerata mitenkään.
Eurooppa kadehtii Ruotsia.  Me valaisemme roviona pimeydessä. Rosengårdin kaltaisissa esikaupungeissa nousee esiin uusi yrittäjäsukupolvi, jolla on suorastaan moniarvoinen halu polttaa.

- B.H keskustelija ja lähimmäinen

Arto Luukkainen

Sumuvuori otti esille Lontoon mellakat ja Kreikan mellakat todistelemalla, että ne eivät olleet maahanmuuttajien aiheuttamia.

Lontoon mellakat kuitenkin aloittivat nimenomaan maahanmuuttajat. Olivatkos ne jamaikalaisia. Eri asia on sitten se, että myös kantabrittiläinen roskaväki lähti mellakoissa mukaan ryöstelemään kauppoja. Mutta he eivät aloittaneet mellakointia.

Kreikassa mellakoista tosiaan vastasivat kantakreikkalaiset, mutta he olivatkin paikallisia dankoivulaaksoja eli kommunisteja.

Minä olisin ottanut tämän esiin, jos olisin ollut keskustelussa.

Sinänsä ihmeellistä, että tällaisia asioita edes pääsee sanomaan Ylellä.
En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Raro

Quote from: Acres on 30.05.2013, 21:57:45
Taas järjestettiin näytelmä, jossa tarkoitus on uudelleenkouluttaa likaisia ja ummehtuneita juntteja kunnon ylivoimalla ja saada häpeäntunteita aikaan heitä äänestäneissä. Näitähän tulee tasaisin väliajoin nykyään, yleensä sen jälkeen kun koneinssit ovat joukolla keppostelleet ja selitystä etsitään.

Lienee turha sanoa että tällaisia ei kannata katsoa tai edes noteerata mitenkään.

Ja sitte heti perään syyllistystä Ghanan ja Norsunluurannikon suklaatuotannosta. Ja sitte rautatierakennuksesta jossakin historiassa, jossa moni kiinalainen jäi sille tielleen.

Tää on ihan kauheeta. Milloin painajainen päättyy?

Edit: Rokken troll! Ahdistavat nimimerkit voi laittaa estolistalle.
Jos ei veroilla saa edes yövartijaa, missä valtion legitimiteetti? -- Toadie

Jaakko Sivonen

Quote from: Nostalgia on 30.05.2013, 22:02:52
Quote from: Puhdas sielu on 30.05.2013, 22:01:47
Joo, maahanmuuttajia pitää auttaa pääsemään töihin, sanoo hän. Miksi? Ei minuakaan kukaan auta pääsemään töihin. Ihan vain haen normaalisti työpaikkaa ja joko saan sen tai en saa. Sitten uutta pökköä pesään.

Paitsi se 9 vuotta pakolista koulutusta mikä sulle annettin ilmaiseksi.

Maahanmuuttajalapsetko eivät saa ilmaista koulutusta?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Emo

Quote from: Sietäjä on 30.05.2013, 21:55:24
Quote from: Archaeopteryx on 30.05.2013, 21:33:30
22 vuoden aikana Kadar Gelle on oppinut suomen kielen ääntämisen suorastaan hämmentävän huonosti. Olli ei varmaan viitsinyt mainita, että tämänkään Gellen työtä ei olisi lainkaan olemassa ilman pakolaisia, se siitä integroitumisesta.

Hyvin se ääntää, mutta jännittää ja änkyttää niin kuin Immonenkin.

No jo helvetti... yritätkö sinä äidinkielenään suomea puhuville ihmisille (kuten vaikka minulle) uskotella, että Gelle puhuu hyvää suomea ja vain vähän jännittää kuten Immonenkin?

Ikäänkuin esimerkiksi minä en erottaisi ulkomaalaisen huonoa suomea kantiksen hieman värisevästä äänestä?

Mokuta mokuta vaan ja valehtele oikein epätoivon vimmalla! Loppu tälle paskalle häämöttää jo sillä rahamme loppuivat aikoja sitten ja kohta loppuu velkarahakin!  Jää somput kohta kotouttamatta.

e: sulkeet korjattu oikein

Sivusta seuraaja

Itse ohjelmassa jäi ihmetyttämään se, kuinka vähän Ruotsin tapahtumia sivuttiin. Immosta kovasti kritisoiville sanoisin, että menkää itse tuollaiseen asetelmaan suoraan lähetykseen kommentoimaan asioita ns. lonkalta. Omasta mielestäni Immonen pärjäsi olosuhteisiin nähden hyvin.

Nostalgia

Quote from: Jaakko Sivonen on 30.05.2013, 22:04:16
Maahanmuuttajalapsetko eivät saa ilmaista koulutusta?

Tässä puhuttiin kai maahamuttajista. Ei heidän jälkikasvustaan?
Slussenin sissin ottaminen referenssisuomalaiseksi on mielestäni melkein yhtä epärehellistä kuin somaliraiskaajan ottaminen referenssisomaliksi.

Franklin

Quote from: Puhdas sielu on 30.05.2013, 22:01:47
Quote from: Franklin on 30.05.2013, 21:50:24
Joka asiaan tuo musta mies vaatii yhteiskunnalta tukea.

Joo, maahanmuuttajia pitää auttaa pääsemään töihin, sanoo hän. Miksi? Ei minuakaan kukaan auta pääsemään töihin. Ihan vain haen normaalisti työpaikkaa ja joko saan sen tai en saa. Sitten uutta pökköä pesään.

Somali vaatii mamuille apua kaikessa: auttaa pääsemään töihin, auttaa kouluttautumaan, auttaa kotoutumaan, auttaa oppimaan suomea jne. Eikö mamu itse voisi tehdä jotain? Eikö häneltä vaadita mitään? Mihin me tällaisia mamuja oikein tarvitsemme?

Eirtyisesti jäi mieleen, että mamuja pitäisi tukea peruskoulun päättyessä pääsemään ammattikouluun. Peruskoulu sujuu hänen mukaansa mamuilta loistavasti, mutta lisää tukea kaivattaisiin sen jälkeen.
Muuten olen sitä mieltä, että humanitäärinen maahanmuutto on lopetettava.

Nostalgia

Quote from: Emo on 30.05.2013, 22:04:44
No jo helvetti... yritätkö sinä äidinkielenään suomea puhuville ihmisille (kuten vaikka minulle uskotella), että Gelle puhuu hyvää suomea ja vain vähän jännittää kuten Immonenkin?

Aksentista ei pääse koskaan eroon. Se tulee äidinmaidosta. Erottaahan vuosikaudet Helsingissä asuneenkin vielä murteesta.
Slussenin sissin ottaminen referenssisuomalaiseksi on mielestäni melkein yhtä epärehellistä kuin somaliraiskaajan ottaminen referenssisomaliksi.

Eino P. Keravalta

Quote from: LyijyS on 30.05.2013, 21:57:04
Tuo Johanna Sumuvuori on bimbo, mutta mielestäni aika hyvännäköinen. Tämä oli sitten seksistinen arvio naisihmisestä.

Ihan normaalin naisihmisen näköinen. Ei kai tuollaista monikaan kadulla kahta kertaa katso. Ja vihreys vie lopunkin kauneuden, sillä se on sielun rumuutta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IMMane

Ei tullut yllätys yllätys sen viisaammaksi ohjelmaa katsoessa. Immosen kannalta homma ei näyttänyt menevän putkeen. Halla-aho kehiin ja äkkiä. Pakolaisten haalijat ovat edelleen sitä mieltä että lisää pakolaisia ja maahanmuuttajia ja heille paremmat palvelut ja kansalaisuus käteen. Me maksetaan kyllä koska rahaa on kuin roskaa nyt ja jatkossa. Miksi tyytyä 1500 pakolaiseen kun vois saada 10 000. Niin just.

Kaikki asiat ovat edelleen näköjään yksittäistapauksia. Mitään yleistyksiä ei saa tehdä millään perusteella. Paitsi että suomalaiset ovat senlaisia ja tonlaisia.

Mitä pakolaisiin tulee niin ensisijaisesti naapurimaan tulisi ottaa vastaan pakolaiset naapurimaasta. Tietyissä osissa maailmaa tosin naapurit sotivat edelleen tuhatvuotista/ikuista sotaansa. Ei voi mitään. Lopettakaa sotiminen ja huolehtikaa kansastanne niinkuin muutkin tällä pallolla elävät. Ette ole maailman napa vaikka ehkä niin uskotte.

Minulla ei ole (ei tulisi olla) mitään velvoitetta huolehtia esim. minulle tuntemattomasta syyrialaisesta. Ei mitään. Kenelläkkään ei tulisi olla oikeutta pakottaa minua huolehtimaan minulle tuntemattomasta syyrialaisesta jos en halua. En tosin kiellä etteikö minulta voisi kysyä asiasta että haluatko auttaa. Voisin haluta tai sitten en. Hyvä kun omasta lähipiiristään jotenkin pystyy taloudellisesti ja ajallisesti huolta pitämään. Ei lisää mamuja vaan paremmat (mikä se onkin) kotouttamistoimet ja ehdot turvapaikan tai kansalaisuuden myöntämiseen sekä tarkat ehdot sosiaaliturvaan.

unikeko

Quote from: Nostalgia on 30.05.2013, 22:07:45
No jo helvetti... yritätkö sinä äidinkielenään suomea puhuville ihmisille (kuten vaikka minulle uskotella), että Gelle puhuu hyvää suomea ja vain vähän jännittää kuten Immonenkin?

Aksentista ei pääse koskaan eroon. Se tulee äidinmaidosta. Erottaahan vuosikaudet Helsingissä asuneenkin vielä murteesta.

Paskat! Asuin 1/2 vuotta suomen turussa, eikä minua sen jälkeen tunnistanut kolmannen polven paljasjalkaiseksi stadilaiseksi.
:flowerhat: Wippajei!

Tasapainorealisti

Immoselta ihan hyvä esitys. Tekstinsä ja ulosantinsa ristiriita jättää kovin hämmentävän ja mitäänsanomattoman kuvan. Ben Zyskowicz taisi olla lopulta ainoa todellinen NUIVA joka jäi mieleen tästä keskustelusta. Ihan ujo POIKA vielä toi Immosen Olli.

-PPT-

Eiköhän palata ketjun aiheeseen eli tuo kukkahattutätien tv-ohjelmaan.

L.N

Quote from: Sivusta seuraaja on 30.05.2013, 22:05:05
Immosta kovasti kritisoiville sanoisin, että menkää itse tuollaiseen asetelmaan suoraan lähetykseen kommentoimaan asioita ns. lonkalta.
Samat sanat, vaikken ohjelmaa katsokaan. Kuka uskaltaa lähdeä ehdolle eduskuntavaaleihin, kun "omatkin" odottavat, että jokainen kansanedustaja on täydellinen mediapersoona? En minä ainakaan.

Professori

En lukenut ketjusta kuin kolmannen sivun, mutta lyhyesti kommentoisin näin.

Zyssen näkemys maahanmuuton rajoittamisesta vetovoimatekijöillä siihen tasoon, että maahanmuuttajat voidaan myös kotouttaa on täsmälleen oikea. Ja se kannattaisi kaikkien maahanmuuttokriitikoiden omaksua.

Sumuvuori oli yksinkertainen ja yksisilmäinen. Ei ymmärtänyt monien asioiden yhteyksiä ja loogisia seurauksia.

Somaliasta maahamme saapunut ja maahanmuuttobisnekseen integroitunut henkilö uskoi lujasti taikaseinään, ja kertoili sen mukaisesti kaikkien ongelmien katoavat kunhan vain kotouttamisen resursseja lisätään. Voi olla, mutta taikaseinää ei oikeasti ole olemassa.

Immonen ilmeisesti jännitti ja ainakin minulle hän oli kova pettymys. Hiukan paransi loppua kohden, mutta silti jätti käyttämättä ison joukon loogisia argumentteja. Esimerkiksi Ruotsin mellakoiden ja maahanmuuton yhdistäminen olisi ollut helposti selitettävissä. Myös siellä pidätetystä suomalaisesta puhuttaessa olisi voinut kertoa, että kyseessä on maahanmuuttajataustainen henkilö (mahtoikohan Päivärinta olla lainkaan tietoinen tästä?). Myös näitä viime viikolla muotoilemiani kysymyksiä olisi voinut osoittaa muille keskustelijoille ja Päivärinnalle.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Malla

Aksentti ei tule äidinmaidosta.

Arvoton

Huomasin itsestäni, että YLEn propaganda ei osaa masentaa minua vieläkään. On se niin naurettavaa naurettavine todistaja"toimittajineen". Turhauttavaa se on kyllä.

Yhteenvetona taas tuli, että YLEläisen ihannemaa on Suomi, jossa ei asu enää yhtään suomalaista, vaan 5000 yleläistä ja muu kansa, eli maahanmuuttajat. Kai eduskuntakin on silloin lakkautettu tai on enää yksi YLEn osasto.

Ruåtsi on rikas maa ja sillä on varaa elättää maahanmuuttajia. Yhä lisää. Suomi on rikas maa myös ja sillä on varaa asuttaa maalleen yhä lisää pakolaisia. Jos ei muuten, niin valtion toimista lakkauttamalla kaikki muu paitsi kaikki maahanmuuttoon liittyvä ja YLE.

Jos jostain syystä näistä maista rahat loppuvat, tulee paha taloudellinen lama tai kantaväestöstä on enää vähän jäljellä, katsotaan sitten, mitä näissä maissa tapahtuu. Tuskin riittää kansalaisuuden saaneiden ja heidän jälkeläistensä panos kannattamaan maata jaloillaan.

nuiv-or

Quote from: -PPT- on 30.05.2013, 22:13:08
Eiköhän palata ketjun aiheeseen eli tuo kukkahattutätien tv-ohjelmaan.

Lyhyesti:

- Sumuvuori: Turvapaikka on YK:n keksimä ihmisoikeus, määriä ei voi rajoittaa
- Gelle: Lisää resursseja
- Päivärinta: Sumuvuori + Gelle
- Zysko: Puhuu järkeviä, harmi että painaa mitä Käteinenstubb käskee

- Immonen: liian kiltti ja kohtelias.

Nostalgia

Quote from: Malla on 30.05.2013, 22:15:14
Aksentti ei tule äidinmaidosta.

Tuleepas. Esim sinä et tule milloinkaan puhumaan niin hyvää Englantia etteikö natiivi tunnistaisi sinun vierasperäisyyttäsi. Se vaan on niin.

Eino P. Keravalta

QuoteSumuvuori: "Turvapaikanhakijoiden määrään ei voi vaikuttaa"

Jossu on nyt sekoittanut asiat: voimme toki vaikuttaa turvisten määrään, mutta ei heidän älykkyysosamäärään.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

prihatsu

Miksi ihmeessä juontaja on puolueellinen? Hienoa yle näin saadaan vissiin asiallinen keskusteluohjelma. Ps olispa kiva kuulua johonkin erityis ryhmään ja päästä osalliseksi positiivista syrjintää, jonon ohi vaan nou hätä.
Miksi ihmeessä nämä ohjelman mahtavasti työllistyneet somppu jätkät on töissä jossain turhissa moku moku viroissa. Veronmaksaja kiittää!!  :facepalm:

John

Enpä ehtinyt nähdä kuin lopusta pikkasen. Saas nähdä, uskallanko edes kattoa tota, jos Immonen on pärjännyt paskasti. Yleensä verenpaine tuppaa nousemaan aika hitosti, jos omat eivät pärjää.

Emo

Tämä somppujätkä Gelle väitti käyneensä kaikki koulut Suomessa, ja onhan näitä TV:ssä nähty tuon tuosta sellaisiakin somppuja jotka puhuvat huonoa Suomea vaikka ovat SYNTYNEET Suomessa. Aksentti on eri asia kuin huono suomi, joskin Gelle puhui somaliksi jopa hyvää suomea.

Aksentti ei kyllä myöskään tule äidinmaidosta, tunnen runsaasti ihmisiä joiden toinen vanhempi on esimerkiksi britti tai saksalainen ja heidän lapsensa puhuvat virheetöntä suomea ilman korostusta.

Molemmat haastatellut somput olivat pakolaisbisneksessä töissä, eli mitään tuottavaa työtä edes ne somalit eivät tee jotka tässä maassa töitä ovat tekevinään. Turhaa sakkia, maailma on täynnä ylijäämäihmisiä joita ei tarvita mihinkään, ei ole työtä antaa eikä raha tosiaankaan kasva puussa.
Ateistien pitäisi ymmärtää, että "survival of the fittest", ei mitään positiivista syrjintää vaan jokainen raapikoon omat rupensa.
Ja tähän vielä joudutaan, eikä oikeastaan voi väittää että surettaisi kun ei sureta. Hyvä vaan kun tosiasiat alkavat realisoitua. Jo tätä mokusuvishöttöä on tullutkin, loppukiihdytys meneillään ja sitten PUFFF.... kupla puhkeaa niin asuntomarkkinoilla kuin mokubisneksessäkin.

datis

Muutama huomio:

- Päivärinta oli lähes ammattitaidoton, niin selkeästi tuli ilmi hänen puoluellisuutensa. Olisi kuulunut toiselle puolelle pöytää keskustelemaan.

- Kadarin mielestä pakolaisten määrä ei saa olla ongelma  :facepalm:

- Kadar vaatii paljon lisää resursseja, mutta ei kuitenkaa kerro mistä ottaisi tähän rahat. Tietenkään "toimittaja" ei tätäkään kysy.

- Kadarin mukaan mamut pärjäävät loistavasti peruskoulussa. Päivärinta ei kuitenkaa halunnut kysyä lähdettä tälle väitteelle.

- Kadarin mielestä Ruotsi on onnistunut maahanmuuttopolitiikassa hyvin  :facepalm:

- Immonen tuhlasi mahdollisuuden lyödä vastapalloon kun puheeksi tuli mellakoijan "suomalaisuus".

- Myös mustakaapujen työllistymisestä olisi joskus hyvä mainita.

nuiv-or

Quote from: Professori on 30.05.2013, 22:14:03
Myös siellä pidätetystä suomalaisesta puhuttaessa olisi voinut kertoa, että kyseessä on maahanmuuttajataustainen henkilö (mahtoikohan Päivärinta olla lainkaan tietoinen tästä?). Myös näitä viime viikolla muotoilemiani kysymyksiä olisi voinut osoittaa muille keskustelijoille ja Päivärinnalle.

To: [email protected]

Hei,

kai tiedät, että

1. Husbyssä vangittu "suomalaismies" on nimeltään Ahmed Abdullrahman?
2. Suomalainenkin on maahanmuuttaja Ruotsissa

3. Seuraamalla Aftonbladetin tai Expressenin suoraa lähetystä näki selvästi, etteivät siellä ruotsalaiset mellakoineet

4. Jos lähiössä 90 % asukkaista on ulkomaalaisia, niin miten ihmeessä ulkomaalaiset eivät ole muka syyllisiä?

5. Voisitko edes yrittää näytellä olevasi puolueeton? Mikä journalistin irvikuva oikein olet? Miksi Yle suoltaa tällaista roskaa?

Odotan vastauksia.

Terveisin,
Junes Lokka.

Emo

Quote from: Nostalgia on 30.05.2013, 22:13:37
Quote from: unikeko on 30.05.2013, 22:11:10
Paskat! Asuin 1/2 vuotta suomen turussa, eikä minua sen jälkeen tunnistanut kolmannen polven paljasjalkaiseksi stadilaiseksi.

Helsingissä ei ole murretta. Tai on, mutta se on aika lailla yleiskieltä nykyään. Esim Mä sanan käyttö oli pari vuosikymmentä sitten yksinomaan Helsinkiläistä.

Lapsena jo asuin  Napapiirin pohjoispuolella ja siellä puhuttiin silloinkin minä tai mä.
Helsinki oli ja on siitä paikasta katsoen edelleen hyvin kaukana.

J. Lannan haamu

Voi isäkissan vee en tiedä miten muotoilen tämän mutta kokeillaas nyt jotain:

Tajutkaa nyt perussuomalaiset ja muut maahanmuuttokriittiset kansanedustajat, että tuo peli ei vetele!!!! Ei saakeli kaveria voi laittaa yksin vailla mitään strategiaa tuollaiseen suvismyllyyn! Toisaalta, niin kauan kun Immonen lähtee mukaan mihin tahansa, hän on voittaja. Mutta, se ei riitä.

Vastatkaa nyt joku tähän, minkä takia te ette luo siellä jotain oikeasti strategista ryhmää, projektia, ihan mitä tahansa jossa näitä asioita käsitellään laadukkaammin ja järjestelmällisemmin! Suomessa maahanmuuttopolitiikkaa vastustava pooli on joko A, lasten kengissä, tai B, yhden miehen (mestarin) harteilla. Tämä ei toimi eikä se riitä!! Edelleen, meillä on kaikki faktat ja historia ja mikä tahansa puolellamme, mutta joku sielu siitä saakeli puuttuu. Miten on mahdollista, että nuo kaikki vihreät ja muut kommarit pystyvät noin tunteen palolla saamaan niin paljon aikaa, vaikka niiden puheet ovat ihan sataprosenttista sontaa ja tuubaa???

Kootkaa nyt joku edes viiden henkilön ryhmä ja menkä vaikka kesälomalla kahdeksi kuukaudeksi metsään laatimaan sitä strategiaa!! Tarkoittaa sitä, että kun kuka tahansa lähtee median ääreen, niin siellä SAATNA blokataan ja tuhotaan helpot heitot ja väittämät VÄLITTÖMÄSTI pois ja alas ja ulos! Ei teillä, eikä meillä ole varaa sortua helppoihin ja jättää kommentoimatta helppoja. Teidät on äänestetty eduskuntaan nimenomaan muuttaakseen maahanmuuttopolitiikkaa ja nostaakseen esiin asioita. Se ei toimi siten, että yksi puhuu toista ja toinen toista ja ihan miten sattuu milloin sattuu. Helvetti soikoon kymmenen perusasiaa kun on hallussa, niin niillä voidaan kääntää myrkyttäjien tuuba itseään vastaan, mutta ei niin ei.

Luulisi viisi henkilöä löytyvän, ja käyttäkää niitä hyvää palkkaa nostavia eduskunta-avustajia!!!! Siinä vaiheessa kun asioihin ollaan perehdytty, päivän mamupolitiikkaa seurattu tarkkaan, niin sen jälkeen sotimaan itse saatanaa vastaan. V**** pitääkö sitä ite lähteä ehdolle kohta....

:facepalm:

Iso hatunnosto Immoselle joka tapauksessa.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Riukulehto

Quote from: Tasapainorealisti on 30.05.2013, 22:11:42
Ben Zyskowicz taisi olla lopulta ainoa todellinen NUIVA joka jäi mieleen tästä keskustelusta.
Sä vasta vitsin murjaisit. Nuivapa hyvinkin. Ben oli ottamassa tänne heti syyrialaisia. kannatti positiivistä syrjintää. Sanoi tukholman kuolevan ilman maahanmuuttajia. Vittu mitä paskaa..
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Arvoton

Propa-YLElle maksamme YLE-veron, jotta Puolue saisi propagandansa läpi. Mallia se voi ottaa myös esim. Venäjältä ja Venezuelasta. Koska YLE on hyvän puolella.

SuZaannelta ei ammattitaitoa vaadita. Riittää, että hän taistelee hyvän puolella vihaa vastaan.

Immoselle täysi tunnustus. Jätkä oli cool, vaikka asetelma oli 3,5 vastaan yksi.