News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-05-16 (ps) kansanedustaja ehdotti kreationismia kouluihin

Started by Nostalgia, 16.05.2013, 20:48:25

Previous topic - Next topic

IDA

Ei oo todellista. Olen vahvasti sitä mieltä, että uskonnon, fysiikan ja matematiikan opetusta tulisi lisätä voimakkaasti. Muuten on vaara, että Dan Brownin ja Zietgeistin kysymykset jäävät vastausta vaille.
qui non est mecum adversum me est

-PPT-

Kuuluuko tähän oppiin myös usko että maailma on 5000v vanha?

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: -PPT- on 16.05.2013, 23:33:59

Kreationismin sisälläkin on keskustelua vuosista. Erot arvioissa ovat kuitenkin kohtuullisia verrattuna evolutionistien arvioihin. Muistan, kuinka koulussa opetettiin muun muassa maapallon iästä. Seuraavana vuonna ne olivat muuttuneet muutaman sata miljoonaa vuotta, mutta edelleen opettaja väitti, että luvut olivat "tieteellisesti todistettuja".
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Sanna78

Quote from: IDA on 16.05.2013, 23:17:37
Ei oo todellista. Olen vahvasti sitä mieltä, että uskonnon, fysiikan ja matematiikan opetusta tulisi lisätä voimakkaasti. Muuten on vaara, että Dan Brownin ja Zietgeistin kysymykset jäävät vastausta vaille.

Kiitos asiallisesta vastauksesta keskusteluun. Haluaisin kuitenkin tarketaa, että uskonnonopetukseen olisi hyvä sisällyttää: homeopatia, jooga, tantraseksi, wicca-uskonto, S-etukortti, tarot, horoskoopit, bill gateslaisyys, pastafarismi, egyptologia ja muita vahvoja uskonnon suuntauksia.

Valinnaisena sivuaineena uskontona voisi opetella vaikka aiheita:
Grimmin Veljekset, Tove Jansson, Facebook, Obama, Mika Niikko

Fetissimies

Halla-aho on hyvä mies, samoin Hirvisaari ja Immonen, mutta näiden Niikkojen ja Packalenien takia en taida enää ääntäni persuille antaa. Jos sitä äänestäisi ensi kerralla Muutosta, vaikka ääni menisikin hukkaan.
"The protection of "opinions" by Article 10 of the Convention relates both to their substance and to their form; the fact that their wording is offensive, shocking, disturbing or polemical does not take them outside the scope of protection."
- Euroopan Ihmisoikeustuomioistuin, GRIGORIADES vs GREECE (121/1996/740/939)

Sanna78

Quote from: Fetissimies on 16.05.2013, 23:52:39
Halla-aho on hyvä mies, samoin Hirvisaari ja Immonen, mutta näiden Niikkojen ja Packalenien takia en taida enää ääntäni persuille antaa. Jos sitä äänestäisi ensi kerralla Muutosta, vaikka ääni menisikin hukkaan.

Hieman samankaltaisia ajatuksia. Perussuomalaisilla alkaa olla liikaa yhteyksiä kultteihin (alkaen puolueen johtajasta). Jos minun ja monen muun selkeäjärkisen (?) äänen haluaa, pitää puolueen linjata selkeästi suhtautumisensa kultteihin ja okkultismiin.

Aika moni äänestäjä arvostaa faktoihin perustuvaa maailmankuvaa, jossa sadut eivät aseta ihmisille direktiivejä siitä, mikä on oikein tai väärin.

Toivon kaikkien valveutuneiden priorisoivan tätä asiaa seuraavissa vaaleissa.

Eino P. Keravalta

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 16.05.2013, 23:41:50
Quote from: -PPT- on 16.05.2013, 23:33:59

Kreationismin sisälläkin on keskustelua vuosista. Erot arvioissa ovat kuitenkin kohtuullisia verrattuna evolutionistien arvioihin. Muistan, kuinka koulussa opetettiin muun muassa maapallon iästä. Seuraavana vuonna ne olivat muuttuneet muutaman sata miljoonaa vuotta, mutta edelleen opettaja väitti, että luvut olivat "tieteellisesti todistettuja".

Maapallo sellaisena kuin sen tunnemme, on vain noin 3500 vuotta vanha geologisesti. Nimittäin Maan geodesia on muuttunut viimeksi noin vuonna 1500 eKr, sitä ennen noin vuonna 3000 eKr, Mayojen ajanlaskun mukaan 3114 eKr ja sitä ennen vuonna 9500 eKr kataklysmissä, josta Platon kertoi.

Tietysti itse Maapallo on tätä merkittävästi vanhempi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

IDA

Lisäisin listaan vielä Hommaforumia kiinnostavat eduskunta-aloitteet. Ellei Niikko olisi tehnyt tätä aloitetta, niin täällä tuskin keskusteltaisiin niistä lainkaan.

Lukion lyhyt matikka ja Veikko Houvisen Matikanopettaja voitaisiin tietysti käydä läpi ja alustaa aina tällaisten keskustelujen pohjaksi. Niin päästäisiin puhumaan evoluutioteoriasta. Sehän suuttuu jos siihen ei usko, siitä ei puhu paljon ja sen nimeä ei mainitse turhaankin.
qui non est mecum adversum me est

Sanna78

Maapallo sellaisena kuin sen tunnemme, on vain noin 3500 vuotta vanha geologisesti. Nimittäin Maan geodesia on muuttunut viimeksi noin vuonna 1500 eKr, sitä ennen noin vuonna 3000 eKr, Mayojen ajanlaskun mukaan 3114 eKr ja sitä ennen vuonna 9500 eKr kataklysmissä, josta Platon kertoi.

Olen ateisti, mutta rukoilen, että tämä on sarkasmia....

Morsum

Persut perseilee vähän turhan innokkaasti ja liian monen voimalla. Hakkarainen on minun kirjoissani mennyt höyhensarjaan neekeriukoillaan ja homotansseillaan, kun Niikot ja Oinonen ovat sotaveteraaniensa selässä karauttaneet paikalle kuin muinaiset hakkapeliitat ikään.

Olihan se yksikin persumuija puhumassa uudesta maailmanjärjestyksestä, mutta erikseen kertoi ettei ala lähteitä mainitsemaan.

Tällaiset kreationismivaatimukset kouluihin ovat kuitenkin jo oikeasti vaarallisia. Tällaisia epätieteitä kun aletaan tunkemaan opetuslistaan, niin se on oikeasti hyödyllisiltä aineilta pois.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Sanna78 on 16.05.2013, 23:59:47
Quote from: Fetissimies on 16.05.2013, 23:52:39

Hieman samankaltaisia ajatuksia. Perussuomalaisilla alkaa olla liikaa yhteyksiä kultteihin (alkaen puolueen johtajasta). Jos minun ja monen muun selkeäjärkisen (?) äänen haluaa, pitää puolueen linjata selkeästi suhtautumisensa kultteihin ja okkultismiin.

Aika moni äänestäjä arvostaa faktoihin perustuvaa maailmankuvaa, jossa sadut eivät aseta ihmisille direktiivejä siitä, mikä on oikein tai väärin.

Perussuomalaisiin on tulossa paljon järki miehiä ja naisia lisää, ja eiköhän paska tipu rattailta, kun meno kovenee.

Eino P. Keravalta

Quote from: Sanna78 on 17.05.2013, 00:05:38

Miksi luulet tämän millään tavalla liittyvän teologiaan? Toki Maapallo on vähintään satoja miljoonia vuosia vanha, mutta se on tuolla matkalla kokenut lukuisia geologisia mullistuksia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Sanna78

Tällaiset kreationismivaatimukset kouluihin ovat kuitenkin jo oikeasti vaarallisia. Tällaisia epätieteitä kun aletaan tunkemaan opetuslistaan, niin se on oikeasti hyödyllisiltä aineilta pois.

Jos kristillisiä ei lasketa (ja niitähän ei lasketa), niin mikä muu puolue päästäisi läpi tällaisen aivoydinpommin?

Minulla oli aikaisemmin ainoastaan Päivi Räsäsen puolue NO-VOTE listalla, mutta tällä aloitteella lista kasvoi kahteen. Toivon, että moni seuraa minua. (Olen äänestänyt Persusuomalaisia kahdesti.)

Sosiaalisessa mediassa (jota en kauheasti seuraa) tämä on jo aiheuttanut jonkinlaisen vyöryn.

Sanna78

Quote from: Eino P. Keravalta on 17.05.2013, 00:09:26

Miksi luulet tämän millään tavalla liittyvän teologiaan? Toki Maapallo on vähintään satoja miljoonia vuosia vanha, mutta se on tuolla matkalla kokenut lukuisia geologisia mullistuksia.

Koska lause "Maapallo sellaisena kuin sen tunnemme, on vain noin 3500 vuotta vanha geologisesti." on täyttä puppua.

Maapallo on suht  vanha ja me tunnemme siitä (geologisestikin) erilaisia asioita sen historiasta. Osa on miljoonia vuosia vanhoja, osa uutuutta on jokaisen takapihalla.

l'uomo normale

Ihan sama minulle vaikka maailma olisikin luotu seitsemässä päivässä muutaman tuhatta vuotta sitten. Ei minun arkista vaellustani muuttaisi. Opettakoot kreationismiaan kaikille kouluissa ja yliopistoissa; suurimman osan oppimastani hyödyllisestä ja turhasta olen jo unohtanut. Sitä tämä perinteisten arvojen tietynlainen "backlash" tuo mukanaan. Parempi vaan opetella uimaan. Entäs hurskaiden muslimien ihmisoikeus varjella lapsiaan jumalattomalta darwinismilta?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Riukulehto

Quote from: Sanna78 on 16.05.2013, 23:59:47

Vanhojen puolueiden toimesta maahamme rahdataan jatkuvalla syötöllä ihmisiä, joiden elämä ja arvot perustuvat vain ja ainoastaan satuihin, joten yksi Niikko on aika pieni paha heidän rinnalla.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Sanna78

Quote from: tuo mies on 17.05.2013, 00:19:18
Ihan sama minulle vaikka maailma olisikin luotu seitsemässä päivässä muutaman tuhatta vuotta sitten. Ei minun arkista vaellustani muuttaisi. Opettakoot kreationismiaan kaikille kouluissa ja yliopistoissa; suurimman osan oppimastani hyödyllisestä ja turhasta olen jo unohtanut. Sitä tämä perinteisten arvojen tietynlainen "backlash" tuo mukanaan. Parempi vaan opetella uimaan. Entäs hurskaiden muslimien ihmisoikeus varjella lapsiaan jumalattomalta darwinismilta?

Eli henkilökohtaisesti kannatat valheellisen maailmankuvan sisällyttämisen opetusohjelmaan. En ihmettele, sillä niin on moni muukin tehnyt. En edes paheksu sinua.

Puhun vaan sen puolesta, että kansantarut ja okkultismi ei värittäisi maailmankuvaa, jota koulussa opetataan.

Uskonnonopettajat koulussa on hyvin usein (oma havainto, ei tilastollista pohjaa) kristinuskovaisia. Eli ainakin merkittävä osa heistä uskoo verirituaaleihin, ja minun mielestäni se ei ole terve maailmankuva.

Eino P. Keravalta

Sanna78:

QuoteKoska lause "Maapallo sellaisena kuin sen tunnemme, on vain noin 3500 vuotta vanha geologisesti." on täyttä puppua.

En tiedä, onko se täyttä puppua, mutta sille löytyy erittäin vahvat geologiset todisteet. Toki itse planeetta on paljon vanhempi. Puhun vain geodesian muutosten aiheuttamista pinnanmuodostuksen vaihteluista.

Sanna78

En tiedä, onko se täyttä puppua, mutta sille löytyy erittäin vahvat geologiset todisteet. Toki itse planeetta on paljon vanhempi. Puhun vain geodesian muutosten aiheuttamista pinnanmuodostuksen vaihteluista.

Anteeksi. Hämäännyin, kun toit asian evoluutiota/kreationismia liittyvään ketjuun.

John

Vähän kyllä huvittaa nämä itkupotkureaktiot tähänkin kirjalliseen kysymykseen. Samaa oli havaittavissa Osmo Kokon kirjallisessa kysymyksessä Internetin keskustelujen valvonnasta. Tajutkaa jo, että kirjallinen kysymys on hyvin mitätön valtiopäivätoimi. Niikon kysymys ei yleisesti edusta mitään perussuomalaisten linjaa. Enkä ymmärrä, mitä jotain niin helvetin kamalaa tässä kirjallisessa kysymyksessä on. Vuoden 2011 eduskuntavaalien erään vaalikoneen mukaan vastaajista 21% kannatti luomisopin opettamista evoluution rinnalla biologian tunneilla [1]. Että järkyttykääpä siitä.

[1] http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110569-vaalikone-paljasti-kreationistit-%E2%80%93-%E2%80%9Dolen-sanaton%E2%80%9D

Eino P. Keravalta

Quote from: Sanna78 on 17.05.2013, 00:27:48

Anteeksi. Hämäännyin, kun toit asian evoluutiota/kreationismia liittyvään ketjuun.

Kaikki ok, hyvä ystävä  :)

Ehkä itse ilmaisin asiani hämärästi.

Sanna78

Vanhojen puolueiden toimesta maahamme rahdataan jatkuvalla syötöllä ihmisiä, joiden elämä ja arvot perustuvat vain ja ainoastaan satuihin, joten yksi Niikko on aika pieni paha heidän rinnalla.

Hyvä kommentti!

Itse ajattelen niin, että kaikkien harhaoppien sortoa pitää vastustaa. Suomessa on vallassa eräs Lähi-Idän monoteistisista uskonoista. Käytännössä poliittisista ja historiallisista syistä.

Tänne maahan muuttaneiden uskonnot pääsosin perustuu samoihin kääröihin. Sovellukset ovat vain erilaisia. Se ollaan huomattu.

Suomalaisen yhteiskunnan ei pidä (mielestäni) taipua noudattamaan MINKÄÄN uskonnon periaatteita, vaan sen pitää noudattaa aidon demokratian periaatteita, jossa satukirjat eivät esitä mitään roolia.

Emo

Siinä näet! Hädässä ateistikin huutaa avuksi Jumalaa!

nuiv-or

Kummastelen Gustafssonin suvaitsematonta ja islamofobista vastausta Niikon monikulttuurisuutta edistävään kirjalliseen kysymykseen.

Quotehttp://www.youtube.com/watch?v=NaYMNMema-s

Kolmessa polvessa: Ope on tärkein -
Monikulttuurisessa koulussa opettaja ei pysty kertomaan kiertääkö Maapallo Aurinkoa.

Alkuperäinen ohjelma: http://www.yleradio1.fi/yhteiskunta/kolmessapolvessa/id17031.shtml
Lukioihin toimitettiin islamilaisia kreationismi-kirjoja http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/10/729412

QuoteOuto teos puhuttaa turkulaislukioissa

10.10.2008

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=82181.0;attach=24002;image)

Useiden lukioiden kanslioihin toimitetut uskonnollissävytteiset kirjat ovat aiheuttaneet hämmennystä Turussa. Turkkilaisen tekijän suuret kuvateokset ovat selkeästi evoluutioteorian vastaisia. Lähes joka lukiossa vastaanottajina ovat olleet rehtorit sekä biologian, uskonnon ja historian opettajat.

Kastun lukioon kirjat saapuivat eilen. Teos on kookas, painava, runsaasti kuvitettu ja englanninkielinen. Ihmetystä herätti myös se, että teokset oli osoitettu nimellä uskonnon, historian ja biologian opettajille sekä rehtoreille. Kirjat tuotiin saksalaisen kuljetuspalvelun kautta suoraan koulun kansliaan.

-Ensimmäiseksi huomiota kiinnitti se, että kirja on valtavan hieno, mutta sisällössä puhutaan Allahista ja profeetta Muhammedista. Siitä tuli sellainen tunne, että se on vastaisku johonkin, esimerkiksi meidän uskontoomme ja tietoihimme, sanoo Kastun lukion rehtori Pekka Mäkinen.

Kouluihin lähetetään usein muutakin uskonnollista materiaalia, kuten mormonin kirjaa tai koraania. Nyt lukioihin ilmestyneiden kirjojen kaltaisia ei ole kuitenkaan ennen nähty. Turun kaupungin lukio- ja aikuiskoulutuspäällikkö Esko Heikkosen mukaan tällaista materiaalia ei missään tapauksessa käytetä opetuksessa.

- Lähinnä katsotaan näitä kauniita fossiilinkuvia, mutta millään muulla tavalla tämä ei meidän opetukseemme vaikuta, sanoo Mäkinen.

Turkulaisopettajat eivät kuitenkaan ole ainoita. Samaista teosta on jo yli vuoden ajan lähetetty maailmanlaajuisesti kouluihin. Kustantaja löytyy Istanbulista, mutta mitään selitystä sen lähettämiselle ei paketin myötä tullut.

vilach

Ensin kokko, sitten tämä...

Evoluutioteorian ymmärtäminen johtaa siihen, että ihmiset voivat ymmärtää, että ihmispopulaatioiden välillä on merkittäviä keskimääräisiä eroja aivoissa. Opettamalla kreationismia tämän tosiasian ymmärtäminen vaikeutuu. Tämä välikysymys liittyy siis mokutukseen. Ihmisistä yritetään tehdä tyhmiä, poistamalla koulusta tieteellisia aineita, jotta ihmiset eivät äänestäisi "rasisteja". Persuissa on suuria eroja, jotkut ovat vahvasti isänmaallisia, jotkut opportunistisiä maanpettureita, kuten kokko, joka kirjoitti:
Quotemitä suunnitelmia hallituksella on tämän villin ja asiattoman anonyymin kirjoittelun suitsimiseksi
Tärkeintä on se, että äänestetään ehdokasta, eikä puoluetta. Minä asun Helsingin vaalipiirissä ja äänestin numeroa 127. Jos kaikki äänestäisivät ehdokkaita, kuten Immonen, niin joku heistä pääsisi puheenjohtajaksi ja antaisi signaalin, että haittalliset välikysymykset eivät sovi puolueeseen ja niistä seuraisia eroaminen puolueesta.
Quote from: Fetissimies on 16.05.2013, 23:52:39Halla-aho on hyvä mies, samoin Hirvisaari ja Immonen, mutta näiden Niikkojen ja Packalenien takia en taida enää ääntäni persuille antaa.
Äänetetään ehdokasta, eikä puoluetta. Onko sinulla unohtunut tämä tosiasia?

Quote from: John on 17.05.2013, 00:29:14Tajutkaa jo, että kirjallinen kysymys on hyvin mitätön valtiopäivätoimi. Niikon kysymys ei yleisesti edusta mitään perussuomalaisten linjaa. Enkä ymmärrä, mitä jotain niin helvetin kamalaa tässä kirjallisessa kysymyksessä on.
Kamalaa on se, mitä tämä opportunisti haluaa. Totalitarismia, jossa on vain 1 totuus, jossa ei saa arvostaa mokutusta.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Sanna78 on 17.05.2013, 00:33:52Suomalaisen yhteiskunnan ei pidä (mielestäni) taipua noudattamaan MINKÄÄN uskonnon periaatteita, vaan sen pitää noudattaa aidon demokratian periaatteita, jossa satukirjat eivät esitä mitään roolia.

Tuollainen demokratia kuulostaa kansandemokratialta. Kansandemokratioissahan uskovia vainottiin ja vaiennettiin. Tässäkin ketjussa kauhistellaan, kuinka joku kansanedustaja kehtaa olla uskova. Onko kansa väärässä, kun se on äänestänyt tuollaista kansanedustajaa? Pitäisikö kansanedustajan toimia vastoin vakaumustaan ja vaieta?

Sanna78

Vähän kyllä huvittaa nämä itkupotkureaktiot tähänkin kirjalliseen kysymykseen. Samaa oli havaittavissa Osmo Kokon kirjallisessa kysymyksessä Internetin keskustelujen valvonnasta. Tajutkaa jo, että kirjallinen kysymys on hyvin mitätön valtiopäivätoimi. Niikon kysymys ei yleisesti edusta mitään perussuomalaisten linjaa. Enkä ymmärrä, mitä jotain niin helvetin kamalaa tässä kirjallisessa kysymyksessä on. Vuoden 2011 eduskuntavaalien erään vaalikoneen mukaan vastaajista 21% kannatti luomisopin opettamista evoluution rinnalla biologian tunneilla [1]. Että järkyttykääpä siitä.

Kyseessä ei ole itkupotkuraivari, vaan äänestetyn puolueen vaihdos seuraavissa vaaleissa. Ei dramitisoida sitä sen enempää.

Voit väheksyä "kirjallista kysymystä" jos haluat tehdä niin, mutta se on osa julkista demokraattista järjestelmää. Minusta se on hyvä poliittisen dialogin väline - ainakin tässä kysymyksessä. Monelle äänestäjälle paljastui okkultistinen piirre eräässä kansanedustajassa.

21% kannatti luomisopin opettamista VAIHTOEHTONA opetussuunnitelmassa. Joten suomeksi sanottuna: 79% piti luomisoppia puppuna ja 21% sanoi, että sen saa "mainita ääneen lasten kuullen".

Annoin Timo Soinille anteeksi edellisissä vaaleissä hänen okkultistisen seikkailunsa veriuskonnoissa. Anteeksiantamukseni johtui hänen karismastaan ja siitä että hän oli paras politikko ja puhuja.

Tämä on minulle noussut kynnyskysymykseksi seuraavissa vaaleissa. JukkaG (SDP) voitti tämän keskustelun ylivoimaisesti järkevällä lausunnollaan, ja ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni edes harkitsen SDP:n äänestämistä pelkästään Jukan hyvän poliittisen toiminnan takia.

Emo

Quote from: Sanna78 on 17.05.2013, 00:58:39

Kyseessä ei ole itkupotkuraivari, vaan äänestetyn puolueen vaihdos seuraavissa vaaleissa. Ei dramitisoida sitä sen enempää.

Heh heh... ei tosiaan dramatisoida sitä tämän enempää... mitä nyt vaan dramatisoidaan ihan senverran että kokonainen PUOLUE menee Niikon kysymyksen vuoksi vaihtoon!  :P

Toisin sanoen ei tehdä tästä mitään isoa numeroa!

vilach

Tämä on minulle noussut kynnyskysymykseksi seuraavissa vaaleissa. JukkaG (SDP) voitti tämän keskustelun ylivoimaisesti järkevällä lausunnollaan, ja ENSIMMÄISTÄ kertaa elämässäni edes harkitsen SDP:n äänestämistä pelkästään Jukan hyvän poliittisen toiminnan takia.
Miten hän äänesti perustuslain muutoksesta, kun lisättiin, kohta "Suomi on EU:n jäsen"? Miten hän äänesti muissa tärkeissä kysymyksissä, kuten Kreikan lainat ja vakausrahastot? Tutki nämä asiat ennen, kuin äänestät.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Emo on 17.05.2013, 01:04:09

Heh heh... ei tosiaan dramatisoida sitä tämän enempää... mitä nyt vaan dramatisoidaan ihan senverran että kokonainen PUOLUE menee Niikon kysymyksen vuoksi vaihtoon!  :P

Toisin sanoen ei tehdä tästä mitään isoa numeroa!

Minusta on sympaattista, että ministeri Jukka Gustaffson saa - kansanedustaja Mika Niikon parlamentaarisen toiminnan ansiosta - kerrankin kannatusta Hommassa (vaikka Gustaffsonin vastaus varmaankin oli jonkun ministeriön virkamiehen kirjoittama). SDP on ollut varsin epäsuosittu Homman omissa mielipidetiedusteluissa, mutta ehkä se nyt lähtee nousuun.

Kuinkahan pitkään Gustaffson muuten vielä jatkaa ministerinä? Muistelen, että hän olisi jollain kierrätyslistalla, mutta saatan erehtyä.